Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 413.74 Ft USD 396.67 Ft CHF 443.85 Ft GBP 498.5 Ft

Fórum

Traktorválasztás: John Deere vagy Fendt

Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 09:54:05

Kedvencekhez Segítség

955 hozzászólás
#555 szanberg
2012-02-17 10:23:52

Válasz #553. hozzászólásra

A részecskeszűrős autók is többet fogyasztanak halló!

Elég régen fut már az SCR addblue-s rendszer nem annyira problémás, aztmondják a gép élettartamával egyenlő a dolog, gyakrlatban meg majd kiderűl

Nincs profilkép
#554 Moderátor
2012-02-17 10:21:10

Moderálási elveink miatt törölve.

Adorex (20695)

2012-02-17 21:22:29

Nincs profilkép
#553 4964
2012-02-17 10:19:14

Szerintem az adblue rendszer maga 1 komoly hibaforrás, eleve egy agresszív folyadékról van szó ami egy csomó alkatrésszel érintkezik. Meg ugye a mezőgazdaságban sokkal többet áll a gép mint a fuvarozásban.
Csúcsterhelés közelében egy részecskeszűrős motor nem hinném hogy többlet gázolajat igényelne a szűrőben lévő égési hőfok fenntartásához.

#552 szanberg
2012-02-17 10:17:03

forrás masseyferguson.com

"Massey Ferguson’s biggest, most powerful tractor range ever features innovative second generation SCR technology, providing you with superb fuel economy and even cleaner emissions."


SCR technology és adblue kell bele köztudottan, szóval a kettő ugyanaz ebből kiindúlvasmile tongue

#551 ermike
2012-02-17 10:10:12

Válasz #550. hozzászólásra

használd a keresőt !!! smile whistling

#550 szanberg
2012-02-17 10:07:40

Válasz #548. hozzászólásra

de egyébként visszakeresném ha tudnám melyik topicban volt leírva, mondom én csak olvastam

#549 szanberg
2012-02-17 10:06:47

Válasz #548. hozzászólásra

Most akkor ki a hülyeséget író???
Mf 8690 amikor kijött úgyvolt reklámozva hogy új SCR technológia alacsonyabb károsanyag kibocsátás kisebb fajlagos fogyasztás, ésatöbbi...
és ezekbe addblue kell nemde!?

Szóval az scr nem az addblue-s rendszer neve?

#548 .Feco.
2012-02-17 10:00:00

Válasz #541. hozzászólásra

szerintem most elég nagy marhaságot mondtál... mint az előbb az 500 órával..

A CAT a világ egyik legnagyobb motorgyártója, és nagyon sok konkurense is tőle vesz motorokat, mert elég jónak számítanak...

Az 500 óra szerintem úgy jó, ahogy van, mi 2002 óta így cserélgetük JD-ben, Fendtben, Claas-ban, és tökéletes...

Az Ad-Blue-ra azt mondják, hogy ott jó, ahol közepes terhelésen dolgozik a motor, mert ott épkézláb fogyasztása van, és üzembiztosan dolgozik. Az SCR pedig ott, ahol intenzíven dolgozik a gép, mert közepes terhelésnél nem égeti el a kormot, hanem az üzemanyagból kell használnia hozzá.

A kamionok, vagy az építőgépek motorjai rendszerint cruising üzemmódban, részterheléssel mennek órákon keresztül, ami ideális lehet a motornak, és az ad-blue-nak. Egy traktor azonban vagy csúcsterhelésen üzemel (vario váltó) vagy ingadozó terhelésen (PST), de a csúcsterhelés körül! ide szerintem jobb az SCR...

Nincs profilkép
#547 Köves és Forcon
2012-02-17 09:36:51

A Köves és Forcon szerszámáruház webáruházaiban kínálatában rengeteg célszerszám, kézi szerszám,nagy teljesítményű emelők, akkumulátor töltők-indítók nagy választékban.

Genius törésgaranciás szerszámok valamint emelők óriási választékkal.
www.geniusszerszam.hu
- - - - -
Szerszámok és gépek kereskedelme a barkácstól a profiig.
www.szerszammester.hu
- - - - -
Beta szerszámok nagy választékban.
www.beta-szerszam.hu

#546 Drisa
2012-02-17 08:48:08

Válasz #545. hozzászólásra

Ki tudja honnan tudnád, én nem tudom, elképzelem hogy tájékozottabb vagy mint én :)

#545 szanberg
2012-02-16 23:12:11

Válasz #544. hozzászólásra

mondom én csak olvastam, honnan tudnám máshonnan!?!?!?!?!

Ide is írták többet látottak még anno

#544 Drisa
2012-02-16 23:06:50

Válasz #543. hozzászólásra

http://www.cat.com/industrial-oem

Hát nem tudom ezt, akkor elég sokat gombolnak le a cat-ről hogy ennyire átadják a mocikat, nem tudom biztosan persze de nem láttam még egymás mellett cummins és cat motort hogy egyforma e a blokk legalább, mert gondolom akkor egyforma nem öntenek különbözőt...

#543 szanberg
2012-02-16 23:03:57

Válasz #542. hozzászólásra

Én úgy hallottam és itt is került már leírásra is, hogy nem saját fejlesztés-gyártás. Kisebbeket Perkins gyártja nagyobbakat úgyemlékszem cummins

#542 Drisa
2012-02-16 23:01:49

Válasz #541. hozzászólásra

caterpillar -re gondoltam, annak nevezik nem?

#541 szanberg
2012-02-16 22:59:30

szerintem meg a Cat-nak nincs is saját motorja...

#540 Drisa
2012-02-16 22:57:05

Válasz #539. hozzászólásra

Ja látom iveco man -ra írtad bocsi, amúgy a cat is rak kamionba is pl az új peterbilt ben is van cat motor meg éppen egy tűzoltó autóban is amcsiban.

#539 Drisa
2012-02-16 22:54:06

Válasz #535. hozzászólásra

Na azért a cat motorokra nem mondanám hogy kamion motor, elég sok helyre csinálnak motor, elég mostoha körülmények közé is. Csak nézz meg egy discoverys filmet vagy hasonló adón egy filmet...

Nincs profilkép
#538 efge
2012-02-16 22:51:39

Válasz #535. hozzászólásra

smile nononoNem tervezik, mert jelenleg így teljesítik az tier 4A-t de ha jön a tier 4B akkor hamarosan feltalálják a világ nyolcadik csodáját az AD Blue-t csak más lesz a neve.

#537 szanberg
2012-02-16 22:36:48

Válasz #536. hozzászólásra

nem mi!?!smile lol
Amikor úgy jön le belőle 500 óránál a trutyi, hogy plattyan nem folyik az oszt faxasmile cowboy

nemjó az semmire sem mint az 500órás intervallum...smile nonono

#536 drenthe evo
2012-02-16 22:33:43

Válasz #533. hozzászólásra

Marad valószínű , és az 500 órás szerviz is . Nem lesz gond a korommal...

#535 drenthe evo
2012-02-16 22:32:43

Válasz #532. hozzászólásra

Nem tervezik az Ad Blue-t mert ez jobb ...

Most se , később se . Adott volt nekik is a lehetőség , de ezt választották .

Nem csak ők amúgy....

JCB , CAT , CUMMINS(nekik mondjuk van mind kettő , mégis ezt ajánlják az mezőgazdaságba ők is )

Ráadásul a JD mezőgazdaságba kifejlesztett motor + ez a megoldás , ez való a dinamikus terhelésekhez !


Nem kamion motor , meg ahhoz való Ad Blue-s buziság .smile nonono

Ami a többi gyártónál van ...

Iveco ,Man , stb motorokkal

#534 2266
2012-02-16 22:16:29

Válasz #530. hozzászólásra

Jobban jársz ha a jó öreg SÁRGÁT megbecsülitek és használjátok amíg csak lehet!!Van itt ép elégbaj a mazögazdaságban és költeni is van mire nem hogy még a gépel is baszakodni keljen!! Már csak azon drukolok hogy nehogy valamelyik ZÖLD baromnak el szálljon az agya és meg fúrja ezeket a régi gépeket mint üzemben tarthatóság.. smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#533 szanberg
2012-02-16 22:12:58

Noés a részecskeszűrő mellett EGR szelep marad a JD motoron???

Azért ez a részecskeszűrő autóknál is okozott már problémát nem mindig fog az elmenni 5000üzemórát és az hogy 400ezer legyen a történet egy vicc! Amikor egykét apró alkatrészt sem kapsz meg ennyiből...

Nincs profilkép
#532 efge
2012-02-16 22:09:31

Válasz #530. hozzászólásra

Olyan nagy fejlesztés nincs a JD mögött. Fel volt azt már találva. Inkább csak egy átmeneti megoldás egy piaci rés, amit kihasználva értékesíteni tudnak a következő hónapokban. Aztán kijelenteni, hogy az AD Blue a megváltó ami nem AD Blue névre lesz keresztelve, hanem Green Power vagy valami hasonló,és csak is kizárólag a John Deere-nél lesz elérhető ez a csoda. smile rolleyes Igaz, hogy ua arról a karbamid oldatról lesz szó de ez valami különleges zöld sárga csőben csordogál-egy zöld sárga gépbe. Ez a kombináció pedig olyan innováció, ami csak a John Deere által elérhető.

Nincs profilkép
#531 efge
2012-02-16 21:57:17

Válasz #529. hozzászólásra
kb 4% a keverési arány 5%-al már a következő normát is teljesíti. Egy kellőképpen nagy tank 600 liter az Ad Blue 60 liter. két tankot is ki kell szolgálnia. 1200 liter pedig több mint elég lehet egy napra.

#530 drenthe evo
2012-02-16 21:52:37

Válasz #529. hozzászólásra

Nincs az 1,4 mill a JD-nél...smile nonono

Nekem azt mondták hogy ha vissza adod neki a régi szűrőt , akkor az újat csak olyan 400ezerrel kell toldani .


Én is a JD fejlesztését favorizálom több dolog miatt az Ad Blue-val szemben.smile cool

#529 .Feco.
2012-02-16 21:38:31

Válasz #528. hozzászólásra

én is láttam egy összevetést:

5000 óra alatt a Fendt-be belekell tankolni kb. 1,5 mFt értékű AdBlue-t. Ugyan ennyi idő alatt a JD-be nem kell semmi, azonban ezután cserélni kell a kipuff-ot, ami 1,4 mFt+szervízdíj...

a kitések állítják, hogy ha nem sérült, akkor a JD megveszi pénzért, valamint lesz majd olcsóbban gyári felújított, és az is jó lesz... (persze most marha könnyű megígérni bármit, amit majd senki nem kérhet számon később)

Ilyen aspektusban mondjuk egy kombájnban nyerő az SCR, mert az 10 v alatt megy 5000 órát... Akkor is jobb, ha csere előtt eladja az ember...
Egyébként meg ugyanott van az ember.

feltéve: az adblue ára nem megy feljebb

(olyasmivel is ilyesztgettek, hogy a fendt intenzív mászakban nem bír ki utántöltés nélkül egy tank üzemanyag elhasználását. Ezt én nem nagyon hiszem el....smile nonono)

Nincs profilkép
#528 .Szabi.
2012-02-16 21:24:13

Válasz #526. hozzászólásra

az axiálosok,meg azt mondták,hogy pár év múlva a kettő rendszer kombinációja fogja tudni a követelményeket.smile crying

#527 Czanik Sanyi
2012-02-16 21:21:06

Válasz #526. hozzászólásra

Az Euro 4-es, 5-ös motor követelményeit az Adblue rendszerrel szerelt, kielégíti.

#526 cimbike.
2012-02-16 21:13:38

Nemrég voltam kités előadásokon, ott a részecskeszűrős megoldásukat dicsérték, a tegnapi ikr-es rendezvényen pedig az adblue-sat. Mindkőnek drágább az üzemeltetése és a rendszerek tele van elektronikával! Rájöttem, hogy kellenek a francnak az ilyen rendszerek! Majd, talán 10 év múlva, ha letisztul az irányzat. Addig meg hajrá hagyományos adagolós rendszer!!!

Nincs profilkép
#525 ano
2012-01-15 09:10:50

Válasz #524. hozzászólásra

jaja, mert ezeknek általában az szokott a vége lenni, hogy tekergetik, aztán meg csodálkoznak, hogy kifújja a turbót a kipufogón, vagy a főtengely csapágya kigurul a tlt végén...

#524 Holczy
2012-01-15 08:26:54

a 936 teljes mértékben gyári volt.Egyik traktrunkat sem húztuk tuningoltuk chippeltük meg mert feleslegesnek érezzük.Amik most vannak mindegyik az akkori kategóriák csúcsa volt.Apukám lóerőben inkább feljebb tervez így nincs értelme a tuningnak.A falunkban lévő tsz ben volt egy 8400 as MF.Azt megchippelték hogy jobban menjen, de az lett az ára hogy elkezdett melegedni a motorja.Ebből tanulva méginkább nem akartunk ilyen dolgokhoz folyamodni.

Nincs profilkép
#523 ano
2012-01-14 22:48:54

Válasz #522. hozzászólásra

múltkor írtad ezeket a javításokat, azt kérdeztem, hogy ezek a gépek mennyire voltak feltekerve? pl. a 936 gyári beállítással füstölte el magát?

#522 Holczy
2012-01-14 22:46:16

Az axial javít itthon válltókat.Legalábbis Főbb darabokat cserélnek.A házakat És ami nem károsodik minden gyártó újra felhasználja ha nem sérülp.Pl JD egy vágóasztal emelő hidaulika szivattyút 140.000 ér cserél de komplett szivattyúsort ami 3 szivattyúból áll 170.000 ért.A belsejét kicserélik ha használható a külső ház lefestik és vissza a "parasztoknak".Mindegyik ezt csinálja.
Az ottani gazda egyébként nemsokmindent problémázott.A szervizes annál jobban ki volt akadva a dolgon.Mert ugye neki kell feraknia az új váltót ami nehezebb mint 1 tengely.Hát ez van.

#521 korzo
2012-01-14 22:38:21

Válasz #520. hozzászólásra

Így a'! Fokozatmentes váltót nem bont meg itthon senki, egy az egyben cserélni kell gyári felújítottra.
Bár a kite talán azóta (közép-európában egyedüliként) megszerezte, hogy javíthasson amerikai IVT váltót (az európai AutoPowr-t nem), legalábbis amikor eljöttem, már jó úton haladtak ezügyben (tanfolyamok, minősítések, vizsgák). De az alapfelállás a zárt váltóház, amennyire tudom mindenkinél.

Nincs profilkép
#520 ano
2012-01-14 22:23:27

Válasz #519. hozzászólásra

kompletten cserélték, de amit tőled elvittek javítani, azt másnap hozták vissza másikba felújítva. kizártnak tartom, hogy kidobták volna a kukába, csak nem akarják, hogy az egész világon az ő cuccokat nézegessék meg reszelgessék...

#519 2266
2012-01-14 19:48:38

Válasz #517. hozzászólásra

De még jó hogy a cég igy áll hozzá!!Ezt különben sok cég eltanúlhatná!!smile thumbupsmile thumbup Kérdezd meg a tulaj tmi a véleménye!! Nem hinném hogy tiltakozott a komplett váltó csere ellen? Még mindig jobb mintha a satu padon buherálták volna szerintem!!smile whistlingsmile tongue

#518 *** HM ***
2012-01-14 19:09:46

Válasz #517. hozzászólásra

Behozták ennek az árát pár jólmenő paraszton.
Mondom páron.smile lolsmile tongue
Nem kell sajnániiiiiiiii....

#517 Holczy
2012-01-14 19:06:24

A fendtnél nemnagyon szórakoznak a váltó problémákkah.Ha tengelytörés van vagy nem egy egybn lévő darabot kell cserélni akokr komlpett váltót cserélnek.Legutóbb a szerelőnkek kellett egy 400 asban garanciális időszakban A két sebességfokozat közti tengelxt cserélnie de a fendt azt mondta hogy komplett csere. kb 100.000 huf lett volna a tengely.Ehelyett inkább egy 5-6 misus szitut vállaltak be.Néha hoznak a gyárban is érthetetlen döntéseket.

#515 korzo
2012-01-14 15:50:23

Válasz #500. hozzászólásra

Nem tudok róla, hogy lett volna "nem szántóföldi" hajtáslánc a 6000-esekben (ergo 99%, hogy nincs). Viszont láttam pár Amerikából visszahozott 6ezrest, kétkerékhajtással és/vagy 25/30 km/h-ás váltóval. Ezeket könnyű megismerni messziről, mert a tetőbe van az indexük (ha csak valaki át nem alakította EU szabványra). Viszont ezeknek tényleg kérdéses a garanciális helyzetük. A kollégának "szerencséje" volt a fődarab hibával, bármi más sokkal macerásabb lett volna.

#514 papa maci
2012-01-14 15:30:13

Válasz #505. hozzászólásra

Jó kérdés smile whistling ki tudja hogy ki mivel variál !

#513 *** HM ***
2012-01-13 23:56:10

Válasz #512. hozzászólásra

azt otthagytam a szervbe tavaly smile lolsmile lolsmile lol
mintha mézet hótolóztam vónasmile lolsmile lol

na most meg ma megtaláltam a tavalyi szántás hiányának minden hátrányát smile scaredsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#512 Adorex
2012-01-13 23:46:33

Válasz #511. hozzászólásra

Ja, de ha a "macskaszar" a legutoljól beázva, a biztonság kedvéért a reggeli fagy felolvadása után.............smile cryingsmile helpsmilie

#511 *** HM ***
2012-01-13 23:44:09

Válasz #510. hozzászólásra

semmi csak mondom az 50eses feltételek melletti szántást elfelejtem de hamar smile wackosmile lol

#509 *** HM ***
2012-01-13 23:39:28

Válasz #503. hozzászólásra

az 50 est feltétlenül elfelejtemsmile lol

Nincs profilkép
#508 Adorex
2012-01-13 23:38:02

Válasz #507. hozzászólásra

Mondjuk Németországbansmile unsure

#507 Sanyee
2012-01-13 23:32:37

Hol gyártják a 200 lóerő kategóriájú FENDT és JD traktorokat?

Nincs profilkép
#506 Adorex
2012-01-13 23:01:01

Válasz #505. hozzászólásra

A JD annyi fajta gépet gyárt a tenderentúlon, hogy nem csodálkoznék, ha létezne játékváltó kategóriasmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Csak megbízható forrásból érdemes beszerezni az ünnepi ételek alapanyagait.
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
Könnyen gondozható, igénytelen növény.
SCHOUTEN KEFÉS TISZTÍTÓ
SCHOUTEN KEFÉS TISZTÍTÓ

680.000 Ft

CLAAS LINER 470 S,  TANDEMKEREKES RENDKÉPZŐ,  RENDSODRÓ
CLAAS LINER 470 S, TANDEMKEREKES...

1.550.000 Ft

Feszívó daráló + takarmánykeverő + programozható mérleg bombaáron,  Wolfoodenging Kft
Feszívó daráló + takarmánykeverő +...

5.850 EUR

NAS-676 napraforgó adapter
NAS-676 napraforgó adapter

3.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]