Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 597 Ft EUR 393.39 Ft USD 355.62 Ft CHF 418.41 Ft GBP 466.85 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6512 hozzászólás
#962 Plútó
2018-08-26 09:44:10

Válasz szanberg #960. hozzászólásárasmile lolsmile lolsmile lolIlyen gyakran elő szokott fordulni.Biztosan jó erős a"kisüstije".smile lol

Nincs profilkép
#961 balazoooo
2018-08-26 09:34:07

Válasz szanberg #960. hozzászólásáraén így érzelmezném:35-40literes fogyasztás nem újdonság.60-80km/h váltóval szerett jcb mennyit eszik ha nem kell 800x megállni.De lehet h nagyon mellé lőttem:)

#960 szanberg
2018-08-26 09:24:19

Válasz *** HM *** #959. hozzászólásáraHeccikém ezt most nem lehet értelmezni semerről olvasva semsmile wacko

#959 *** HM ***
2018-08-25 17:04:54

Akkor nincs új a nap alatt ha 35 40.
60 80as fastracok... ha bír menni és nincs 800 1esbe rakás? smile w00t

#958 Drisa
2018-08-25 15:57:57

Válasz szanberg #955. hozzászólásáraEz arion 600 széria, 2011- tol nem tudom meddig, újabb szeria alatt már teljesen más a rugozott híd. Nem véletlen.

#957 KooL
2018-08-25 15:49:40

Válasz Drisa #954. hozzászólásáraKöszönöm az infókat ,remélem nem jön elő ilyen baj az enyémen.
gondolom ezeket mind egyfajta hiddal gyártották valószinű nem megy el 8000-et mint ahogy Szanberg irta az előző hozzászólásban?

#956 atisgyulai
2018-08-25 15:08:26

Válasz Dns8 #936. hozzászólásáraUgyanez k700-al sem rossz. Fogyasztásban gondolom jobban jön ki. smile whistling
Ha látom legközelebb lövök 1-2 fotót. smile wink

#955 szanberg
2018-08-25 14:43:42

Válasz Drisa #951. hozzászólásáraMilyen gép ez pontosan?

Nekünk is carraro híd van a 6497-es alatt rúgózott, de nincsen semmi baja neki. 8000körül volt, hogy a diffizár karmantyúja átengedte az olajat és belement a hídba, ami fújta aztán felül, ekkor vettük ki alóla és kicseréltem minden perselyét a rúgózásnak amin közepes mértékű kopások voltak, a csapon viszont semmi! Kicseréltük meg a porvédőket is, diffibe bele az új karmantyú és azóta is príma 10000felett van benne. A kúpkeréken látszott, hogy dolgozott már de egészséges volt és fémszilánk nem szokott lenni sosem a leeresztő mágnesen.

Viszont ez már 12. éves akkor még lehet jól csinálták, meg széria függő is a dolog, van ami folyamatosan bajos van ami szinte örök

#954 Drisa
2018-08-25 13:30:45

Válasz KooL #953. hozzászólásáraA féltengely és a bolygó kerekek feluletéről le pattogott a kemény rész. Nem egyedi hiba volt. Nem értem a carraro hogy nem ment még csődbe.

#953 KooL
2018-08-25 12:32:16

Válasz Drisa #952. hozzászólásáraTegnap hoztam el a gépet olajat szűrőt mindenhol cserélni fogom.
Klimának az a baja ,hogy csak múszerfaltól fúj nem ugy mint a Fergánál volt.
A levegőszűrője is érdekes kis szar az egész.
Rugózott hídra fel vagyok készülve lelkileg,egyenlőre lógása nincs.Egyébként irányváltója váltója tetszik rángatás nélkül primán megy.por egyenlőre nem tünt fel.
A 2 milkás javitás mit takart?


#952 Drisa
2018-08-25 11:31:45

Válasz Drisa #951. hozzászólásáraKlíma gyenge, por a fülkében. Ha előző gazda ütötte verte akkor motor és váltó közötti rengés fojtó tárcsa mehet még ki.

#951 Drisa
2018-08-25 11:10:08

Válasz KooL #950. hozzászólásáraRugozott híd 7-800 óránként fix 300.000 anyag költség. Nekünk volt már rajta 2 milliós nagy javítás is. Figyeld az agyakban az olajat, 500-nal csere! Kiegyenlítő tartályt már 5-t vettünk, reped. Alkatrész kiszállító mondta minden héten visz valahova....

#949 Drisa
2018-08-25 10:02:05

Válasz KooL #886. hozzászólásáraRugozott Hidas? Elektromos hidraulika szelepes?

#948 szanberg
2018-08-25 09:58:09

Válasz *** HM *** #929. hozzászólásáraEzt én is méregettem már néha bár ha pótkocsis lennék jobban ráállnék a témára.

Friss infó, 6497-es ferga 50-es dyna váltó, nem mentem fullon vele, csak kerek 50-el kb.1800-as fordulaton tudja ezt. Múltkor mentem a kamionpótért 170+ km-távolságra, odafelé szólóban visszafelé meg húztam a 60q-ás öntömegű 3 tengelyest, továbbá másnap ezzel a póttal 50km-re vittem el az üres vegyszeres kannákat, így jött ki átlagban valamivel 35 liter alatt mert kb. 450km-re 150pár litert tankoltam.
Terményt szállítva biztosan 40körül jönne ki.

#947 máris szomszéd
2018-08-25 09:49:01

Egy kis vonóerő mazsolázás.Gumik,súlyzás,rugózás,mennyit jelent.https://www.youtube.com/watch?v=rtZlyp7f6UU

#946 bandigh
2018-08-25 09:40:11

Válasz *** HM *** #945. hozzászólásáraFajlagosan jól fogyasztanak egy nagypótkocsival. Esetleg annyit lehet még hozzátenni, hogy a gázolajfogyasztás mellé van ugye óránként 5000 forint értékcsökkenése a gépnek. Ezt még mellédobhatod a mateknak.

#945 *** HM ***
2018-08-25 08:24:24

Na már csak Fecó hiányzik mennyi literből is viszik a variók a tonnakmert vagymit. smile devil

Nincs profilkép
#943 Sk Laci
2018-08-25 07:36:34

Válasz bandigh #937. hozzászólásáraMinek lett volna rajta? Hisz ez a traktor súlyok nélkül is nagy /túl nehéz/ a 6,5 m-es rolex elé.

#941 GREVEN
2018-08-24 22:15:36

Válasz *** HM *** #929. hozzászólásáraKamionkocsival 35-40 liter.

Nincs profilkép
#940 avm
2018-08-24 21:35:43

Válasz Sk Laci #932. hozzászólásáraNem írtam el, ennyi. Sokszor mértem már.
2800 kg a traktor 1700 a pót üresen.
Fülke nélküli három hengeres 3000cm, lehet a légellenállása jobb.

#939 Diesel Tibor
2018-08-24 21:30:18

Válasz Dns8 #936. hozzászólásáraEzt elhúzná a 160-as valtra is ,és dupla kerékkel még szebb munka volna utána.smile thumbupcool

#938 bandigh
2018-08-24 21:21:40

Válasz *** HM *** #929. hozzászólására105R, oda üres vissza rakott, 37 km/h, 2000 1/min, 40L/100km

#937 bandigh
2018-08-24 21:19:04

Válasz Dns8 #936. hozzászólásáraNem értem a keréksúly mellé miért nem ment fel még egy jó tonna orrsúly legalább...

Nincs profilkép
#936 Dns8
2018-08-24 21:08:11

Válasz Dns8 #934. hozzászólására

Ilyen munkára tökéltetes valasztás

Nincs profilkép
#935 Ares 826
2018-08-24 21:05:10

Válasz avm #931. hozzászólásáraLejtnek lefelé meg vissza is termeli a gázolajat a tankba ha motorfékezel! Ha lesz feles naftád szerintem sok embert érdekli is!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#934 Dns8
2018-08-24 21:02:45

Válasz szanberg #925. hozzászólásáraNem alap új 8245 öt tett fel az agropark ma reggel (biztos olvasták mit akarsz).smile thumbupsmile innocent Vedd meg lássuk mit tud.

Nincs profilkép
#932 Sk Laci
2018-08-24 14:08:03

Válasz avm #931. hozzászólására7-9 l/100 km...... nem írtál el valamit?

Nincs profilkép
#931 avm
2018-08-24 12:04:06

Válasz *** HM *** #929. hozzászólására75 Le Same, 40-es váltóval, üres póttal 7-9l/ 100km.
Jövőre jön a 82Le-s CR motoros, 40 ECO váltóval, kíváncsi leszek.

Nincs profilkép
#930 Mokári Ádám
2018-08-24 11:54:13

Válasz *** HM *** #929. hozzászólásáraIVT s 7310 26 liter /ora szallitasban

#929 *** HM ***
2018-08-24 06:56:27

Milyen fogyasztásokat tudtok elérni 100 kmen póttal a traktorotokkal?
50es váltós ivt jdok mennyivel esznek kevesebbet emezeknél?

#928 bandigh
2018-08-24 06:45:17

Válasz szanberg #916. hozzászólásáraHa többet erölködik akkor nyilván nem árt a 9.0L, viszont ha sokszor csinálja azt a részterheléses szaladgálós melót amiket írtam, a 6,8 astól sem kell megriadni. Egy pótkocsival poroszkálva a nap végére csak több marad a tankban mint a nagy blokkal. Nem véletlenül van kitolva ez a köbcenti ebbe a testbe. Pl egy nagy tandemkocsi nem használ egy kisebb gép farának de a 230 ló mondjuk elég neki az úton, vagy egy függesztett kombihoz kell a nagy test, de nem kell ugye a 270 ló teljesen, és hasonló munkáknál.

#927 _NB_
2018-08-24 01:40:15

8260R nem játszik? most hirdetnek egye fronthidróst
(amikor az agroinform-on keresgéltem a Fendt videókat ott futottam bele a hirdetésbe)

#925 szanberg
2018-08-23 22:19:31

Válasz Dns8 #923. hozzászólásáraAlapot amúgy sem vennék, rúgózás kell bele, aktív ülés, robotkormány is, Bluetooth kihangosító, subwoofer, ha lenne hűtőszekrény is kéne, aztán ha nem 7-es gép helyébe kell akkor full súlygarnitúra kapásból megmég megnézném a konfigurátort miket lehet bele kérni, biztosan akadna még jó cucc

#924 szanberg
2018-08-23 22:15:33

Válasz Dns8 #923. hozzászólásáraMinek ha a meglévők elverik!?!

Nincs profilkép
#923 Dns8
2018-08-23 22:14:07

Válasz szanberg #922. hozzászólásáraAlap 8245 150 e juro vegyél egyet.

#922 szanberg
2018-08-23 22:11:29

Válasz Dns8 #920. hozzászólásáraNa jó azért ne túlozzunk...

Nincs profilkép
#921 JD 4630
2018-08-23 22:10:51

Válasz szanberg #916. hozzászólásáraElárulok egy apró titkot a régi sem zabál ha nincs terhelve.

Rengeteg helyen bugázták a gázolajat ez áll a leginkább a legenda hátterében.

Nincs profilkép
#920 Dns8
2018-08-23 22:04:20

Válasz szanberg #919. hozzászólásáraGondolod fel lehet tolni egy 245 ost 345 re 1000 euroert mikozben majd 30 van a kettő között?
A leg alja örül ha saját magát elbirja cipelni nem hogy még munkagépet huzzon.

#919 szanberg
2018-08-23 22:00:05

Válasz Dns8 #918. hozzászólásáraHa erőtlen akkor rákell chippelni hehe

Meg akkor beszéljünk 295-ről vagy 310-ről vagy tökmindegy..... lényeg, hogy ha pár milla differencia van 7 és 8 között inkább a 8-ast választanám szerintem, annyi, hogy súlyok nélkül nyom annyit mint amaz súllyal.
de mindenképpen 9 literes motor kell

Nincs profilkép
#918 Dns8
2018-08-23 21:56:21

Válasz szanberg #916. hozzászólásáraAzt ugye tudod hogy a 8245 erotlenebb ugyanazzal a munkagéooel mint egy 6215? (Ami egy régebbibhozzászólásod szerint semmire se való)

Minek a 12 tonna vas ha nem való semmire ja,hogy hogy 8 as van mem 6 vagy 7? Mindegyiknek a leg erosebbjét kell vemni abbol nagy baj nem lehet.

Nincs profilkép
#917 TDavid
2018-08-23 21:49:11

Válasz .Feco. #905. hozzászólásáraa 8R konfigurátorjában van olyan opció, hogy frontzapfwelle(front tlt), csak ahhoz kell ILS és nem kompatibilis a 16/5-ös váltóval.

#916 szanberg
2018-08-23 21:26:25

Válasz bandigh #911. hozzászólásáraMondjuk mivel árban sincsen szignifikáns különbség, így én inkább egy 8245R-t vennék univerzálisnak, semmi keréksúly sőt orrsúlyt sem kérnék rá, inkább egy fronthidrót és akkor lehet gyorsan variálni a súlyokat munka szerint. Jól fogyaszt itt a 345-ös is, könnyű feladatnál is, ezek már nem a régi JD-technikák, hogy beveszi ha kell ha nem óránként a magáét, ha nincs terhelés akkor sem száll el a hasa neki, aztán ha meg bele kell húzni ősszel keményebb munkába hiába csak 245-ös de szerintem tudja amit tudni kell neki. Ja igen, fordulni is jól fordúl, szóval...és ha egyszer eladó lesz akkor valós elsőbbséget és felárat élvezel egy 7R-hez képest majd, itt ez tervezhető.

#915 RkTomi
2018-08-23 21:20:08

Válasz Dns8 #913. hozzászólására7R-nél igaz de ott is 6.8-as, viszont a 8245R már 9 literes.

#914 .Feco.
2018-08-23 18:31:49

Válasz Dns8 #913. hozzászólásáraegészségükre.. nekem ezért tetszett anno a 7260R mert az 9.0L volt, szériában IVT-vel...

Nincs profilkép
#913 Dns8
2018-08-23 18:21:30

Válasz .Feco. #908. hozzászólására828 as fendt 6050 cm3 de a jd is csak egy fokkal jobb mert ők is a 270 esig engedik a 6.7 es motort.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A pályázatok buktatói; vezetőváltás az Agrárkamaránál; elképesztő aszály
Középpontba került a szarvasmarha. Ősszel újabb támogatási lehetőség várható!
Középpontba került a szarvasmarha. Ősszel újabb támogatási lehetőség várható!
Kiemelt cél az állattartó gazdaságok versenyképességének javítása és...
Gumi 400/15
Gumi 400/15

10.000 Ft

Zetor crystal 40 km/h váltó
Zetor crystal 40 km/h váltó

3.890.000 Ft

Sárgamuskotály
Sárgamuskotály

230 Ft

CLASS DOMINATOR 106
CLASS DOMINATOR 106

4.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]