Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD393.86 FtCHF437.06 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claastra. #5606. hozzászólásáraVan minden komplett. 9000-10000 zlotyi.
Home made Robur vagy Gaz bontott hídból kendácsolva. Ha ezt be faragod a 6211 alá az ár rés nem fog nagyot ugrani viszont az imidzsed a porig rombolod vele.
Válasz Ares 826 #5609. hozzászólásáraaz elmult 4 ev alatt 10 milliot dragultak az en gepeim is... most a kicsi kerul annyiba mint a nagy volt. nevetseges.
de orom az uromben hogy most mindketto gepem tobbet er mint amennyiert vettem
Válasz Claastra. #5608. hozzászólásáraA Messi ferga is a 160 pacis már 40 milkacsocsi! Ha egy régi ismerősöm még élne azt mondaná erre, "sanyikám ez női munka dolgozzon vele a rohadt ku....va anyja! Az is barom szerintem aki ennyi lét ad érte! Sajna a régi nyugati is rohadt drága 15.000 órás Fend favorit 160 paci körül nyugati oldalakon nézve 15 miller körül beszélnek érte! Azokat már haszonvas áron kellene árulni vagy épp fizetni érte hogy ne keljen fizetni a bontóba leadásért!
Válasz Ares 826 #5607. hozzászólásáraSándor tavaly a 6150M akcióban 25-27 Nokia s doboz volt , most 36 dübörög a gazdaság 370- el számolunk és drágább is lett az eurós ára is
Válasz A.I. #5604. hozzászólásáraAddig nem lesz a gép olcsóbb sem semmi más míg a gazda azt megveszi! Majd ha egy évig senki nem venne semmit sem tőlük szerintem minden kupec elgondolkodna rajta hogy tényleg jó az árképzésük, vagy épp a haszonkulcsuk! Egyszerű zőőőőőőőőőőőőőd trakiért sárga kerékkel 100 pacis "M" szériás gép akármerre nézi az ember 20 milkacsocsi ! A haverék ezeket pár évvel ezelőtt 8 az az nyolc milkacsocsiért hozták az Olaszoktól, akkor kik is a rablók???????
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólásáraHalo Laci a lengyeleknél árulnak Zetor első hajtást komplett kerekekkel kb 2000 euróért 6211hez kellene erről hallottál valamit ott északon
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólásáraHalo Laci a lengyeleknél árulnak Zetor első hajtást komplett kerekekkel kb 2000 euróért 6211hez kellene erről hallottál valamit ott északon
Válasz Ares 826 #5598. hozzászólására90-es évek közepe, a kamion tarlóról vitte a búzát, annyiért mint 2019-ben, van néhány évjárat, mikor kicsit jobb az ár, de az sem olyan eget verő, hogy kompenzáljon egy évtizedet!
A kenyér emelkedik, mert a búza (gáz, üzemanyag, bérek)drágul, de mikor csökken, akkor nem veszik lejebb! De ahogy mondod, mint a fürdős .....!
A kereskedők(integrátorok) minden rizikó nélkül nagyobbat kaszáltak néhány laborvizsgálattal, meg nyomtatóval, mint a termelő, aki a rizikót vállalja!
Ezt lehetne még azzal fokozni, hogy jönnek a jóindulatúak, hogy a paraszt mennyi pénzt kap ingyen!
Szoktam javasolni nekik, hogy hajrá!
(Ha munka van nem úgy lesz mint a gyárban, hogy 2kor "kicsengetnek", vagy nem beszélve az állattartást, ami nonstop!)
Válasz horvath.agro #5600. hozzászólásáraNa ezt nem tudtam róluk.De a traktor árban szerintem ott van a nyugati-mtz közt ami még bevállalható. Fődarabok alkatrészeitól meg nem kell félni vagy 10 márka használja őket.Fülke részeivel lenne gond esetleg.Steyrben amúgy milyen váltó van .mert majdnem mm-re hasonlit a törökökben levő ZF-carrarora ?Nem lehet hogy ez a két gyártó késziti nekik is csak csak cnh néven ?
Válasz Ares 826 #5595. hozzászólásáraMotorjavitas nem nagyon volt a Rabakban Dominatorokban Fiatokban ha megvolt az üzemora bennük Nagyigmandrol hoztuk a felújított csere motorokat
a szerviz gyors amig garancia van a gepen, utana leszarnak, alkatresz csak a nagy markak gepihez van naluk, amit most kezdtek forgalmazni pl a basak is semmi sincs hozza naluk...
szoval csak ovatosan a szeganaval.
amig garis a gep utni verni kell hogy kijojjon minden szar rajta, azt kijavitjak rugalmasan, de utana elfelejtenek...
Tegnap éjjel társaságban kiderült hogy a basak traktor forgalmazása át került nálunk egy komoly cég kezébe.Ma egész nap azt nyálazgattam,és nem is tűnik rossznak a többi török melett.1914-óta létezik a GYÁR 1976-óta pedig steyr traktorokat is gyárt/szerel össze.Ha valaki 80-100 lovas mtz-t akarna venni ajánlom neki nézzen rá a szegánás demó traktorra.Szerintem minden meg van benne ami egyszerű embernek kell.24x24 full szinkron irányváltós váltó minimális elektronika az egész gépben,normális méretű radiál gumik stb.https://szegana.hu/basak-2110-traktor-demo/
Válasz A.I. #5597. hozzászólásáraa termelői árak emelkedése sajnos a béka segge alatt sincs az összes input anyag árának az emelkedéséhez képest! De a feldolgozóipar meg sír rí mint a fürdős k...va hogy mennyire drága az alapanyag! Hát lehet mostanra mire a kereskedők felvásárolták a nyári gabonát emelkedett az ár csak a kupecok többet kaszáltak mint a termelők akik dolgoztak az alapanyagért de nagyon sokat meg rizikóztak a pénzükkel meg a munkájukkal, továbbá küzdöttek az időjárással is!
Válasz Rabó001 #5596. hozzászólásáraIgazad van!
Meg azt is megnézném, hogy ma mennyi aktív mg dolgozó van, meg 40 éve mennyi volt!
Az állandóan ránkömlő információ meg csak kinyír mindent(minket)!
Kell a versengés, meg a jobbra törekedés, de nem olyan áron, hogy belerokkanjunk!
A régi időkkel összehasonlítani nem mindig helytálló.
Nyilván régen is megcsináltak minden munkát a téeszekben. Kevesebb géppel de azokat jobban kihasználva.
De azért ne felejtsük el, hogy sokszor épp csak felszántottak karácsonyra, meg volt hogy két ünnep között fejezték be, vagy épp átcsúszott januárra. Csak nem volt internet meg fórum se, hogy egymást hergeljék, hogy én már végeztem.
De mentek mindenkor, tengelyig érő sárba, hóba, ugye volt hogy 2 MTZ húzott egy ekét, majd a Rábás időben nagy sárba ugyanígy 2 Rába egy ekét.
Ma meg sokan rosszul vannak, ha 10 nap alatt nem aratnak le, a téeszben meg huszonegypár nap alatt learattak.
Az ma is általános, hogy a nagyobb cégeknél jobban kihasználják a gépeket, mert akkora területre nem tud olyan nagy gépkapacitást fenntartani, mint sokan a kisebb gazdaságban.
Válasz kajszi_71823 #5589. hozzászólásáraAzokat a régi vasakat lehetett még "ütni" , elektronika szinte semmi az index relén kívül! Ott nem szart be a motorvezérlő se az Egér szelep vagy az ADBlue vezérlő vagy annak az érzékelője stb....., esetleg akkor ha kicsit többet ivott a traktorista! Motoralkatrészek meg minden raktáron ha meg is adta magát csere hirtelenbe és már mehetett is! Most meg csak sakkoznak a szerelők a gazda pénzén hogy ez is meg az is lehet a baj persze több millió is lehet a javítás és még sem tudja megmondani pontosan mi is a baj! Én is jártam így, szerencsére nem cseréltem semmi nagy dolgot több milla maradt a zsebbe filléres dolog volt a szar a gépben,megcsináltan, és jó lett a traki!
Válasz Nyomasek Bobo #5593. hozzászólásáraLehet igazad van.
Egy mais élo nyugdíjastól kérdezték annó.
-Johny, kibírod a Kirovetst?
-Én kibírom, csak o bírja ki. XD XD
És kibírta bammeg.
Válasz Bobi82 #5590. hozzászólásáraNekem nincs ilyen traki de biztos hallomásból mondom hogy inkább másfelé kacsingass . N elem egy pár öreg valtra van ezeket merem ajánlani de nem írtad hogy használatba vagy ujban gondolkozol.
Válasz kajszi_71823 #5589. hozzászólásáraNálunk 10e heki volt, 4 steiger, 2 Fiat 1880, 20 mtz 10 kristály volt a 6 nagygép 2 műszakban ment a kis gépek kiszolgálók permetezok szállítók voltak, a kristály igazán semmire se volt jó szállítani lassú, szántani mindig beszart a hidraulika , motor , szalma kaput húzogattak a nyáron ,meg volt 20 IFA akkor valahogy muszály volt dolgozni és végeztek klíma talán pár darab gépben volt ha meg volt 10 dominator vegyesen
Válasz Sk Laci #5566. hozzászólásáraÉn nemis írtam olyat, a JDnek is egy kezeloje volt 10+ évig.
A tszben ahol dolgoztam, volt 3 Skoda, 1 16145os, meg egy csomo 80-as 6hengeres motorral, + 1 10145-os, de az inkább csak a žv-ben dolgozott. Osszterulet kb. 2500 ha. 10 éve az invesztor átvett még két határt +1500 ha-al, egy csomo nyugati uj szar, azt 5 evbol, ha egyszer sikerul oszi buzát vetniuk, amugy valahogy sosem jon ki. Kevés majd 4ezer hektárra 10 traktorista, foleg, hogy csak a biogázuzemben majd egy teljes honapot kell silozni két muszakban. Volt, hogy 22-ember silozott, akinek volt hajtásija, az mind traktorozott.
Mai géppark: JCB 3230+2170, JD 8100+8345+7810, NH 8xxx+ t7 270 és volt olyan év, hogy csak az oreg JD szántott, mivel a tobbi mind beszart.
Hiába na, nálunk a Kirovok 24-órás váltásban mentek ot határt egybe muvelve majd 6000-hektáron és volt belole három, még a szoci alatt, ugyhogy nemértem, hogy akor miert gyozték, most meg miért nem.
Válasz apuci #5584. hozzászólásáraIgen 4400- ás skandinávok sokat exportáltak (a nagyokból) talán lekoppintottak, mondjuk úgy , hogy ez már nem segéd melsokerekhajtas
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólására lehet nem tudja,hogy a steyert az osztrák sajtfejű st.valentinban rakja őssze attól még olasz FIAT +IVECO.steyer mint gyártó nem létezik.
Válasz Nyomasek Bobo #5557. hozzászólásáraNem ,csak mezítlábas a legolcsóbbat 450 ért a legdrágábbat 900 ért adtam de az friss műszakos púpos 80-ás volt és kemény árrés maradt rajta
Válasz horesz #5567. hozzászólásáraEddigi fórumi információm szerint három bombabiztos gép van a piacon...Massey, Kubu és a Steyr! A többi sz.rt sem ér
Válasz Mihály #5563. hozzászólásáraEgyetértek! Aki ide jön ebbe a topikba az nem azt szeretné olvasni hogy melyik traki melyiket nyomta le meg hogyan jött ki a trágyából a másik meg nem... Idejön, beírja szeretnék venni egy 100 lovas traktort 50 hektárhoz. Mindent csinálna vezérgép lenne. És akkor jön xy emberke nekem van egy ilyen trakim ez és ez volt vele ennyi ideje használom, nagyon tetszik meg vagyok elégedve ajánlom. Jön egy másik emberke: nekem ilyen gépeim vannak, ezzel már volt több gond annyira nem volt jó vétel, legközelebb mást vennék.
De és jön egy harmadik aki lefikázza az első kettőt hogy azok szarok nekem ilyen van az mind megeszi azokat a ... na erre nincs szükség! Ezt nem kérdezte senki a harmadik emberkétől hogy véleményezze az előző kettőt.
Válasz kajszi_71823 #5550. hozzászólásáraMinálunk 2000 ha müvelt egy Kirovec, egy 16145 és két db 120 45 traktor. Mindig időben tudtak végezni amég nem jött el a privatizációs korszak.
Ma van kb 1500 ha-juk 3 db 300 lovas traktorjuk és alig győzik a munkát. Nem a gépkezelőkben kell keresni az okot!!!
Válasz horvath.agro #5543. hozzászólásáraEzt a sorrendet honna vetted?
Ha ugyan azon traktorról beszélünk csak más szinü kabátban és a fülkében vannak a gombok kicsit más stílusban legyártva, attól még nem lessz egyik traktor se a másikhoz viszonyítva jobb, vagy rosszabb ha ugyan arról a gyártósorról jönnek le.
Válasz horesz #5559. hozzászólására Mindenki a maga lovát dicséri s itt csak részben lesz egyet értés mert a traktor is olyan mint a ló egyedi mind mert a traktorhoz pilóta is kell mint a lóhoz kocsis s két pilóta sem egyforma mint ahogy két kocsis sem szóval inkább mindenki írja le ami szerinte jó és ami rossz mint az autós fórumokon s majd mind aki vásárolni akar eldönti melyiket veszi meg nem kell feleslegesen hergelni egymást főleg nem azzal hogy te csak a Hofferrel jársz én meg már végig ültem 20-30 fajtát ennek semmi értelme mert aki eddig 200 ha csinált 3-ad magával s nem akar változtatni azt nem kell győzködni ,hogy a vezető nélkülivel 2000 ha is megcsinálhat egyedül csak legyen néhány milliárd a számládon s a végén sokkal olcsóban jössz ki mert Amerikában így csinálják meg a világon máshol már úgy csinálják
6512 hozzászólás
Válasz Ares 826 #5609. hozzászólásáraNem is veszek vettem inkább egy Dutrat annak csak nő az értéke
Válasz Claastra. #5606. hozzászólásáraVan minden komplett. 9000-10000 zlotyi.
Home made Robur vagy Gaz bontott hídból kendácsolva. Ha ezt be faragod a 6211 alá az ár rés nem fog nagyot ugrani viszont az imidzsed a porig rombolod vele.
Válasz Ares 826 #5609. hozzászólásáraaz elmult 4 ev alatt 10 milliot dragultak az en gepeim is... most a kicsi kerul annyiba mint a nagy volt. nevetseges.
de orom az uromben hogy most mindketto gepem tobbet er mint amennyiert vettem
Válasz Claastra. #5608. hozzászólásáraA Messi ferga is a 160 pacis már 40 milkacsocsi! Ha egy régi ismerősöm még élne azt mondaná erre, "sanyikám ez női munka dolgozzon vele a rohadt ku....va anyja! Az is barom szerintem aki ennyi lét ad érte! Sajna a régi nyugati is rohadt drága 15.000 órás Fend favorit 160 paci körül nyugati oldalakon nézve 15 miller körül beszélnek érte! Azokat már haszonvas áron kellene árulni vagy épp fizetni érte hogy ne keljen fizetni a bontóba leadásért!
Válasz Ares 826 #5607. hozzászólásáraSándor tavaly a 6150M akcióban 25-27 Nokia s doboz volt , most 36 dübörög a gazdaság 370- el számolunk és drágább is lett az eurós ára is
Válasz A.I. #5604. hozzászólásáraAddig nem lesz a gép olcsóbb sem semmi más míg a gazda azt megveszi! Majd ha egy évig senki nem venne semmit sem tőlük szerintem minden kupec elgondolkodna rajta hogy tényleg jó az árképzésük, vagy épp a haszonkulcsuk! Egyszerű zőőőőőőőőőőőőőd trakiért sárga kerékkel 100 pacis "M" szériás gép akármerre nézi az ember 20 milkacsocsi ! A haverék ezeket pár évvel ezelőtt 8 az az nyolc milkacsocsiért hozták az Olaszoktól, akkor kik is a rablók???????
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólásáraHalo Laci a lengyeleknél árulnak Zetor első hajtást komplett kerekekkel kb 2000 euróért 6211hez kellene erről hallottál valamit ott északon
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólásáraHalo Laci a lengyeleknél árulnak Zetor első hajtást komplett kerekekkel kb 2000 euróért 6211hez kellene erről hallottál valamit ott északon
Válasz Ares 826 #5598. hozzászólására90-es évek közepe, a kamion tarlóról vitte a búzát, annyiért mint 2019-ben, van néhány évjárat, mikor kicsit jobb az ár, de az sem olyan eget verő, hogy kompenzáljon egy évtizedet!
A kenyér emelkedik, mert a búza (gáz, üzemanyag, bérek)drágul, de mikor csökken, akkor nem veszik lejebb! De ahogy mondod, mint a fürdős .....!
A kereskedők(integrátorok) minden rizikó nélkül nagyobbat kaszáltak néhány laborvizsgálattal, meg nyomtatóval, mint a termelő, aki a rizikót vállalja!
Ezt lehetne még azzal fokozni, hogy jönnek a jóindulatúak, hogy a paraszt mennyi pénzt kap ingyen!
Szoktam javasolni nekik, hogy hajrá!
(Ha munka van nem úgy lesz mint a gyárban, hogy 2kor "kicsengetnek", vagy nem beszélve az állattartást, ami nonstop!)
Válasz mtz1221 #5602. hozzászólásáraa poweres steyrt nem ismerem nekem cvt van, az meg ugye sajat fejlesztes.
nem kizart hogy a 2 zf ugyan az lenne, sokan hasznaljak.
de ebben nem szeretnek hulyeseget irni, mert nem tudom biztosan
Válasz horvath.agro #5600. hozzászólásáraNa ezt nem tudtam róluk.De a traktor árban szerintem ott van a nyugati-mtz közt ami még bevállalható. Fődarabok alkatrészeitól meg nem kell félni vagy 10 márka használja őket.Fülke részeivel lenne gond esetleg.Steyrben amúgy milyen váltó van .mert majdnem mm-re hasonlit a törökökben levő ZF-carrarora ?Nem lehet hogy ez a két gyártó késziti nekik is csak csak cnh néven ?
Válasz Ares 826 #5595. hozzászólásáraMotorjavitas nem nagyon volt a Rabakban Dominatorokban Fiatokban ha megvolt az üzemora bennük Nagyigmandrol hoztuk a felújított csere motorokat
Válasz mtz1221 #5599. hozzászólásáravan par gepem a szeganatol es napi kapcsolatban is alltam veluk szerviz ugyben everun gep kapcsan.
a szerviz gyors amig garancia van a gepen, utana leszarnak, alkatresz csak a nagy markak gepihez van naluk, amit most kezdtek forgalmazni pl a basak is semmi sincs hozza naluk...
szoval csak ovatosan a szeganaval.
amig garis a gep utni verni kell hogy kijojjon minden szar rajta, azt kijavitjak rugalmasan, de utana elfelejtenek...
Tegnap éjjel társaságban kiderült hogy a basak traktor forgalmazása át került nálunk egy komoly cég kezébe.Ma egész nap azt nyálazgattam,és nem is tűnik rossznak a többi török melett.1914-óta létezik a GYÁR 1976-óta pedig steyr traktorokat is gyárt/szerel össze.Ha valaki 80-100 lovas mtz-t akarna venni ajánlom neki nézzen rá a szegánás demó traktorra.Szerintem minden meg van benne ami egyszerű embernek kell.24x24 full szinkron irányváltós váltó minimális elektronika az egész gépben,normális méretű radiál gumik stb.https://szegana.hu/basak-2110-traktor-demo/
Válasz A.I. #5597. hozzászólásáraa termelői árak emelkedése sajnos a béka segge alatt sincs az összes input anyag árának az emelkedéséhez képest! De a feldolgozóipar meg sír rí mint a fürdős k...va hogy mennyire drága az alapanyag! Hát lehet mostanra mire a kereskedők felvásárolták a nyári gabonát emelkedett az ár csak a kupecok többet kaszáltak mint a termelők akik dolgoztak az alapanyagért de nagyon sokat meg rizikóztak a pénzükkel meg a munkájukkal, továbbá küzdöttek az időjárással is!
Válasz Rabó001 #5596. hozzászólásáraIgazad van!
Meg azt is megnézném, hogy ma mennyi aktív mg dolgozó van, meg 40 éve mennyi volt!
Az állandóan ránkömlő információ meg csak kinyír mindent(minket)!
Kell a versengés, meg a jobbra törekedés, de nem olyan áron, hogy belerokkanjunk!
A régi időkkel összehasonlítani nem mindig helytálló.
Nyilván régen is megcsináltak minden munkát a téeszekben. Kevesebb géppel de azokat jobban kihasználva.
De azért ne felejtsük el, hogy sokszor épp csak felszántottak karácsonyra, meg volt hogy két ünnep között fejezték be, vagy épp átcsúszott januárra. Csak nem volt internet meg fórum se, hogy egymást hergeljék, hogy én már végeztem.
De mentek mindenkor, tengelyig érő sárba, hóba, ugye volt hogy 2 MTZ húzott egy ekét, majd a Rábás időben nagy sárba ugyanígy 2 Rába egy ekét.
Ma meg sokan rosszul vannak, ha 10 nap alatt nem aratnak le, a téeszben meg huszonegypár nap alatt learattak.
Az ma is általános, hogy a nagyobb cégeknél jobban kihasználják a gépeket, mert akkora területre nem tud olyan nagy gépkapacitást fenntartani, mint sokan a kisebb gazdaságban.
Válasz kajszi_71823 #5589. hozzászólásáraAzokat a régi vasakat lehetett még "ütni" , elektronika szinte semmi az index relén kívül! Ott nem szart be a motorvezérlő se az Egér szelep vagy az ADBlue vezérlő vagy annak az érzékelője stb....., esetleg akkor ha kicsit többet ivott a traktorista! Motoralkatrészek meg minden raktáron ha meg is adta magát csere hirtelenbe és már mehetett is! Most meg csak sakkoznak a szerelők a gazda pénzén hogy ez is meg az is lehet a baj persze több millió is lehet a javítás és még sem tudja megmondani pontosan mi is a baj! Én is jártam így, szerencsére nem cseréltem semmi nagy dolgot több milla maradt a zsebbe filléres dolog volt a szar a gépben,megcsináltan, és jó lett a traki!
Válasz Nyomasek Bobo #5593. hozzászólásáraLehet igazad van.
Egy mais élo nyugdíjastól kérdezték annó.
-Johny, kibírod a Kirovetst?
-Én kibírom, csak o bírja ki. XD XD
És kibírta bammeg.
Válasz kajszi_71823 #5589. hozzászólásáraTalán a Kirovok nem voltak annyira kényesek a kezelőkre?
Válasz Bobi82 #5590. hozzászólásáraNekem nincs ilyen traki de biztos hallomásból mondom hogy inkább másfelé kacsingass . N elem egy pár öreg valtra van ezeket merem ajánlani de nem írtad hogy használatba vagy ujban gondolkozol.
Válasz kajszi_71823 #5589. hozzászólásáraNálunk 10e heki volt, 4 steiger, 2 Fiat 1880, 20 mtz 10 kristály volt a 6 nagygép 2 műszakban ment a kis gépek kiszolgálók permetezok szállítók voltak, a kristály igazán semmire se volt jó szállítani lassú, szántani mindig beszart a hidraulika , motor , szalma kaput húzogattak a nyáron ,meg volt 20 IFA akkor valahogy muszály volt dolgozni és végeztek klíma talán pár darab gépben volt ha meg volt 10 dominator vegyesen
Üdv!maccormick- landinirol mi a vélemény 150 ló koruliekrol: köszönöm
Válasz Sk Laci #5566. hozzászólásáraÉn nemis írtam olyat, a JDnek is egy kezeloje volt 10+ évig.
A tszben ahol dolgoztam, volt 3 Skoda, 1 16145os, meg egy csomo 80-as 6hengeres motorral, + 1 10145-os, de az inkább csak a žv-ben dolgozott. Osszterulet kb. 2500 ha. 10 éve az invesztor átvett még két határt +1500 ha-al, egy csomo nyugati uj szar, azt 5 evbol, ha egyszer sikerul oszi buzát vetniuk, amugy valahogy sosem jon ki. Kevés majd 4ezer hektárra 10 traktorista, foleg, hogy csak a biogázuzemben majd egy teljes honapot kell silozni két muszakban. Volt, hogy 22-ember silozott, akinek volt hajtásija, az mind traktorozott.
Mai géppark: JCB 3230+2170, JD 8100+8345+7810, NH 8xxx+ t7 270 és volt olyan év, hogy csak az oreg JD szántott, mivel a tobbi mind beszart.
Hiába na, nálunk a Kirovok 24-órás váltásban mentek ot határt egybe muvelve majd 6000-hektáron és volt belole három, még a szoci alatt, ugyhogy nemértem, hogy akor miert gyozték, most meg miért nem.
Válasz Claastra. #5583. hozzászólásáraosztrakban rakjak ossze oket!
Válasz Claastra. #5586. hozzászólására
Válasz Claastra. #5585. hozzászólásáraImportaltak
Válasz apuci #5584. hozzászólásáraIgen 4400- ás skandinávok sokat exportáltak (a nagyokból) talán lekoppintottak, mondjuk úgy , hogy ez már nem segéd melsokerekhajtas
Válasz Claastra. #5579. hozzászólására
50-es?
Na most akkor mi is volt hamarabb a tojás vagy a tyúk?
Válasz Nyomasek Bobo #5581. hozzászólásáraNem ,csak fehér-pirosra festik
Válasz Wilde #5580. hozzászólásáraÍgy van lehet az bármilyen országból ,jó legyen ,este ne lepusztulvw szállj ki
Válasz horvath.agro #5578. hozzászólásáraAzt hittem a Steyr-t az osztrák gazdának rakják össze, hogy tudjon venni "hazait"...
Válasz Claastra. #5577. hozzászólásáranem biztos ANGLIÁBÓL jött.de mindegy külőmben csak jó legyen sokáig.
Válasz Claastra. #5577. hozzászólásáraAmúgy tegnap megvettem a tutit , lehet fikázni felepitesre tiszta Valtra
Válasz Wilde #5576. hozzászólásárahiaba nem letezik a steyr mint gyarto, attol meg egy helyen van st valentinban osszerakva, minosegi alkatreszekbol.
ez sajat tapasztalat ennyi az egesz.
nem hiszem hogy rajtam kivul van steyr masnak is aki fikazza...
Válasz Wilde #5576. hozzászólásáraDe lehet hogy a tiedet is ott raktak össze ,átláthatatlan a katyvasz, Cnh , Agco ,Same- dajcs
Válasz Sk Laci #5565. hozzászólására lehet nem tudja,hogy a steyert az osztrák sajtfejű st.valentinban rakja őssze attól még olasz FIAT +IVECO.steyer mint gyártó nem létezik.
Válasz Nyomasek Bobo #5557. hozzászólásáraNem ,csak mezítlábas a legolcsóbbat 450 ért a legdrágábbat 900 ért adtam de az friss műszakos púpos 80-ás volt és kemény árrés maradt rajta
Válasz tudatlan20 #5570. hozzászólására
Én úgy látom mindenkinek a saját gépe a tuti!
Válasz Nyomasek Bobo #5572. hozzászólásáraA másodikban meg annyi írásjel mint az eddigi összes hozzászlásban!
Válasz apuci #5568. hozzászólásáraLehet Fidel tanította
Válasz apuci #5568. hozzászólásáraBUÉK
Válasz horesz #5567. hozzászólásáraEddigi fórumi információm szerint három bombabiztos gép van a piacon...Massey, Kubu és a Steyr! A többi sz.rt sem ér
Válasz Sk Laci #5566. hozzászólására Munkaszervezés?
Válasz Mihály #5563. hozzászólásáraEz egy jó hosszú mondat volt!
Válasz Mihály #5563. hozzászólásáraEgyetértek! Aki ide jön ebbe a topikba az nem azt szeretné olvasni hogy melyik traki melyiket nyomta le meg hogyan jött ki a trágyából a másik meg nem... Idejön, beírja szeretnék venni egy 100 lovas traktort 50 hektárhoz. Mindent csinálna vezérgép lenne. És akkor jön xy emberke nekem van egy ilyen trakim ez és ez volt vele ennyi ideje használom, nagyon tetszik meg vagyok elégedve ajánlom. Jön egy másik emberke: nekem ilyen gépeim vannak, ezzel már volt több gond annyira nem volt jó vétel, legközelebb mást vennék.
De és jön egy harmadik aki lefikázza az első kettőt hogy azok szarok nekem ilyen van az mind megeszi azokat a ... na erre nincs szükség! Ezt nem kérdezte senki a harmadik emberkétől hogy véleményezze az előző kettőt.
Válasz kajszi_71823 #5550. hozzászólásáraMinálunk 2000 ha müvelt egy Kirovec, egy 16145 és két db 120 45 traktor. Mindig időben tudtak végezni amég nem jött el a privatizációs korszak.
Ma van kb 1500 ha-juk 3 db 300 lovas traktorjuk és alig győzik a munkát. Nem a gépkezelőkben kell keresni az okot!!!
Válasz horvath.agro #5543. hozzászólásáraEzt a sorrendet honna vetted?
Ha ugyan azon traktorról beszélünk csak más szinü kabátban és a fülkében vannak a gombok kicsit más stílusban legyártva, attól még nem lessz egyik traktor se a másikhoz viszonyítva jobb, vagy rosszabb ha ugyan arról a gyártósorról jönnek le.
Válasz Mihály #5563. hozzászólására Ó-Ó-Ó ez lemaradt ...BÚÉK!!!!!!
Válasz horesz #5559. hozzászólására Mindenki a maga lovát dicséri s itt csak részben lesz egyet értés mert a traktor is olyan mint a ló egyedi mind mert a traktorhoz pilóta is kell mint a lóhoz kocsis s két pilóta sem egyforma mint ahogy két kocsis sem szóval inkább mindenki írja le ami szerinte jó és ami rossz mint az autós fórumokon s majd mind aki vásárolni akar eldönti melyiket veszi meg nem kell feleslegesen hergelni egymást főleg nem azzal hogy te csak a Hofferrel jársz én meg már végig ültem 20-30 fajtát ennek semmi értelme mert aki eddig 200 ha csinált 3-ad magával s nem akar változtatni azt nem kell győzködni ,hogy a vezető nélkülivel 2000 ha is megcsinálhat egyedül csak legyen néhány milliárd a számládon s a végén sokkal olcsóban jössz ki mert Amerikában így csinálják meg a világon máshol már úgy csinálják