Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz baryll #5561. hozzászólására A traktorvásárlást mint olyat pár hozzászólással el lehetne intézni,előrébb már én is írtam,hogy kifulladt az érdemi vita.Mégis visszanéz az ember hátha van új a nap alatt de hát nincs.Igazatok van teljesen fölösleges győzködni egymást továbra,BUÉK.
Válasz horvath.agro #5555. hozzászólásáraSzerintem itt az összehasonlításnak alapból nincs sok értelme, felesleges... Ez a fórum nem azért van hogy erőszakkal megváltoztassuk az emberek véleményét. Ha ő mtz-t szeretne hát vegyen, hogy miért!? lényegtelen az tetszik neki, úgy gondolja megfelelő neki. Ha kikéri a többiek véleményét, hisz fórum miért ne. Mindenki elmondja leírja, de nem úgy ahogy sok sok oldalon keresztül ment, ez szar az is, ez megeszi senki nem kérdezte. A legrondább autót is van aki megveszi, de hogy kinek mi a ronda az megint más tészta, neked ronda neki szép és tetszik nem a te v más dolga hogy lebeszéld róla. Pro és kontra. Mindenki eldönti saját maga,hogy úgy is azt vesz amit ő gondol. :)
Válasz Claastra. #5556. hozzászólásáraA 3,4 l es motor a steyr ban 130 le kihegyezve
1 60 valahány q ás traktorban mitől lenne jobb?11 millió 132 le a legolcsóbb jelenleg.Ha qrva drága lesz akkor majd nem veszik.
Kar elmélkedni ,majd megtudják hogy milyen a cat 3 literes motorja az MTZ- Ben qrva drágán , azért szégyen hogy a neves traktorgyárakra vonatkoznak környezetvédelmi szabályok ,és ezekre az 1958-bán tervezett csodákra nem, mint már írtam kell a piacra az olcsó traktor de már az ujj mtz se az , a “ parasztok” csőlátása miatt egész nepper hálózat alakult ki ,akik orosz vasakkal kereskednek csak egyszer nehogy osszeroppanjon a piac.En is eladtam idén (bocs tavaly ) 5-6 MTZ-t 1 millás ár alatt , és igen lehet velük dolgozni szépen jól is de szállj ki egy nyugatbol10 órás nap után és megtudod a különbséget, higgyétek a vén rokaknak Gyulabatyonak meg azért kicsit nekem is és Boldog új évet mindenkinek
Válasz horvath.agro #5553. hozzászólásáraNe hasonlítsd már a cvt-és CNH-t az Mtz-k hez,ég és föld,pláne kényelemben és megbízhatóságban.
Szerintem itt az árakban kell kategóriákat felállítani,és a kb azonosakat lehet hasonlítani egymáshoz.
Válasz horesz #5552. hozzászólásáranem is igazan a multi a parja a 1221nek inkabb egy 4110 cvt. az se 6 henger meg csak 4,4 liter, de barmiben felveszi a versenyt....
ha meg ragaszkodunk a szamokhoz akkor 6145 cvt az 6 henger 8 tonna... de az meg mar megint nem egy kategoria annak mar nem ellenfel az orosz
Válasz horvath.agro #5543. hozzászólásáraAzért azt tudod, hogy ez jó reklám duma... az összes ugyanazon a gyártósoron készül 4 hengeres és kisebb társaik Ausztriában. (mielőtt kételkedsz, személyesen láttam, voltam a gyárba nyílt napon...) 6 hengeresek Angliába, a még nagyobb T8 és T9 meg USA-ban készül.
Nem akartam beleszólni, de ha már tényekkel meg számokkal dobálózunk azért a kis steyr 4 henger (v három?) és 3,4 literes motor ahogy írod, nem veszi fel a versenyt a 1221-es beloval a maga 6 hengeres 7,1 literes motorjával...nem egy súlycsoport és döntsenek a számok ha már ragaszkodtok hozzá! De ettől független mint mások is mondták, van amivel egyet értek az írásaidban. :) Remélem nincs harag! :) BÚÉK! :)
Válasz .Richard. #5546. hozzászólásáraMiért is lenne? Szomszéd tsz-ben 20 évig egy Skoda ST180-as, meg két 16145-os muvelt nemegész ezer hektárt, és érdekes, minden idoben megvolt csinálva. ezredfordulo kornyékén vettek egy 8100-as JD-t, az váltotta a Skodát, a két zetor maradt tovább kb. 2010-ig. Bár azt hozzá kell tennem, hogy az a Johny még mai napig is megy egy másik tsz-ben, kozel 20ezer orával, abban még volt anyag.
De mielott nekem esne mindenki, hogy a JD kimegy a világból, elmondanám, hogy 15000 ora korul kapott egy komplett motorgenerált, rá kovetkezo évre komplett váltofelujítás, tavaly pedig az elso híd volt generálozva, és csak 2010 óta dolgozott 2 muszakban. Azóta nincs infom, már nem dolgozom ott.
Válasz bandigh #5547. hozzászólásáraHát ki tudja. Igaz van az a pénz ami kell meg amit elérhetünk meg amiért nem tudjuk abbahagyni meg amiért érdemes megdögleni. lehet vállogatni.
Válasz .Richard. #5546. hozzászólásáraÉn arra reagálok, amit megírnak, bevallanak, vetítenek.
Annó két ràba megművelt 5000 hektárt a tsz-ben, és bérbe is elmentek, minden attól függ, hogy egy gép mennyit megy, van-e rà annyi pilóta, hogy szezonban napi 20 percet álljon a 24 órából amíg tankolják és lezsírozzák.
A többi mesehabbal :)
Válasz bandigh #5544. hozzászólásáraMert ezt el is hiszitek? Egy család ha van megélhetéséhez mennyi zsé kell? Melos nix? Éveken át ebből nem futja egy nagy gépre? Tiszta hlyeség az egész.
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraVagy kurva könnyü művelő(nem hiszem), vagy benne éltek.. Részvétem.
Màr értem miért a barázdàból szoktátok a fát díszíteni
Vegyél csuklós gépet 5 gurigáért, aztán mindjárt meghalad a munka
Válasz horvath.agro #5539. hozzászólásáraValamit nem jól tudunk,tudsz.
Vegyél egy mtz t,azzal húzol mindent, nem lesz akadály, 10000orat is elmegy meg még többet.
A nyugatit leveri mint a piszkot.
Na meg a súlya az mindent ver.
Válasz horvath.agro #5533. hozzászólásáraNincs most rá időm mennem,kell elvinni az asszonyt újévezni.Nem birtam elvinni idén nyaralni a helyzet miatt,és kell költenem rá valamennyit mert nagyon szaporodik a lóvé amit a családon spórolok meg a helyzet miatt,a végén még képes leszek magamra elkölteni. A t6 125 S mellé tedd oda a gyerekjátékodat, akkor tudni fogod miről beszélek.BÚÉK még 1x.
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraHasználtan vettem, 2008-ban. 2012-ig minden évben simán belement.(bérmunkáztam) Utána 70 ha évente, minimális bérmunka. Komolyabb gond, egyszer 2 fokozat fogaskerék pár csere (már kattogott mikor vettem), 1 hidraulika szivattyú csere, most tavasszal motor csere.
Válasz horvath.agro #5530. hozzászólásáraA motorja felirva igen.De a többi része alulméretezett 70-80 lovasba való gyerek játék.Ne nézd kérlek hülyének az egész fórumot,köszönöm.BÚÉK.
Válasz horvath.agro #5481. hozzászólásáraJa csak a steyr 4100 multiban akkora váltó/difi/lehajtás van mint a 70 lovasban,a basakban meg 120 lóra tervezett Zf.Ugyanaz mint a 110 lovas linderben.A lindert hasontlisd már össze a basakkal,ne azt a gyerek játék 4100 multit.
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraNálunk a faluban a 150le belarust hidraulikaolaj nélkül használta a gazdája, aztán odarakott gyorsan a jófajta bosch rendszernek.
Válasz kori01 #5475. hozzászólásáravigyááz mit beszélsz ..a bolsevik neomarxista duma tőled,meg a 3 másik hungarofób szégyentelentől jön..szerencsétlen egy figura lehetsz..de majcsak hátbavág az élet
Válasz szanberg #5485. hozzászólásáraAz a baj, már írták mások is ha akarsz se tudsz jó minőségű alkatrészt venni hozzájuk. Mert a nagy többség nem bánja milyen, csak olcsó legyen,de azért tartson jó sokáig. Én se szertem, de a nyűgjeivel eggyütt elviselem.
A 3 helyett még egy kis kubotát hoznék majd, amolyan ide oda ugráló kisegítő melókra, ha bekell párszor indítani egy évben, hát legyen.
Mondjuk egy használt M9960-ast kintről, nembaj ha tele van órával, ilyenre megteszi.
Válasz Dekalb #5465. hozzászólásáraLehet figyelmetlen vagyok de akkor nem jó az összehasonlítás!(almát az almával!)
Valószínű hogy a 6330 is tudná ugyanazt ha az is 60q lenne!
Írom ezt úgy hogy a cégnél is meg sajátomban is van ilyen is olyan is,ezáltal tudok hasonlítani!
De összerakva azt a csekély pár üzemórát amit eltöltöttem traktorban sokkal több az MTZ-ben eltöltött idő mint a JD-ben aminek következtében ki merem jelenteni, egy kicsit kényelmesebb a nyugati traktor!
B.U.É.K!
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraIgy van. Ha ma nem fogy az olaj meg a viz holnap meg igen'akkor lehet nem kéne megvárni még a határban izzad le. Egy szelephézagállitásnál ránézve ha log a turbotengely az is csere. Mennyibe kerül? Sok?Akkor le kell venni. Vagy megvárja még leesik rola Mivel ez 1 . 50es Mtz tunigolt festékkel erős motorral igy szét is potyog. Ha egy 50est a fekete gép munkaeszközei elé állitunk igencsak lassu lenne a melo meg valoszinű ha nem hagyjuk füstölni a vizet sem forralná de nem is verné szét magát. Egy barom volt aki ezt 100lovasra felhuzta. Ezért köpködi mindenki. Lényegében ez vitte a szarba az egészet. Az anyagrol nem is beszélve. Sporolásos időszakba születtek. erőset alkottunk. Mint gyerekkel cementeszsákot hordatni.
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraÍgy van... régebben én is volt hogy motorolajat cseréltem rendsodrózás közben csak nem ott engedtem le ahol szoktam ( eldurrant az olajhűtőre menő gumicső) Azóta tudom hogy milyen minőségű olajálló csövet kell oda venni, nem amit a boltban adnak hozzá... Sok apróság sokra megy... Nekem betonon áll a gép mindíg, mióta megvettem rá a gyári új vezértömböt cseppmentes a gép, nyáron megáll a derekán a por
Nem emlékszek minden számlára de 1000ft fölött kicsivel kb ami üzemóránként ráment a traktorokra...
Több olaj több olajcsere több alkatrész több szerelésidíj több hiba mint eddig....
Tehát akinek kell szám.... ha 2000óra mondjuk 2milla meg pár fitying....
6512 hozzászólás
Válasz baryll #5561. hozzászólására A traktorvásárlást mint olyat pár hozzászólással el lehetne intézni,előrébb már én is írtam,hogy kifulladt az érdemi vita.Mégis visszanéz az ember hátha van új a nap alatt de hát nincs.Igazatok van teljesen fölösleges győzködni egymást továbra,BUÉK.
Át kellene már nevezni ezt a topikot traktorvásárlásról traktorfikázás címűre.
BÚÉK!
Válasz horesz #5559. hozzászólására
Válasz horvath.agro #5555. hozzászólásáraSzerintem itt az összehasonlításnak alapból nincs sok értelme, felesleges... Ez a fórum nem azért van hogy erőszakkal megváltoztassuk az emberek véleményét. Ha ő mtz-t szeretne hát vegyen, hogy miért!? lényegtelen az tetszik neki, úgy gondolja megfelelő neki. Ha kikéri a többiek véleményét, hisz fórum miért ne. Mindenki elmondja leírja, de nem úgy ahogy sok sok oldalon keresztül ment, ez szar az is, ez megeszi senki nem kérdezte. A legrondább autót is van aki megveszi, de hogy kinek mi a ronda az megint más tészta, neked ronda neki szép és tetszik nem a te v más dolga hogy lebeszéld róla. Pro és kontra. Mindenki eldönti saját maga,hogy úgy is azt vesz amit ő gondol. :)
Válasz Claastra. #5556. hozzászólásáraA 3,4 l es motor a steyr ban 130 le kihegyezve
1 60 valahány q ás traktorban mitől lenne jobb?11 millió 132 le a legolcsóbb jelenleg.Ha qrva drága lesz akkor majd nem veszik.
Válasz Claastra. #5556. hozzászólására82es volt benne?
Kar elmélkedni ,majd megtudják hogy milyen a cat 3 literes motorja az MTZ- Ben qrva drágán , azért szégyen hogy a neves traktorgyárakra vonatkoznak környezetvédelmi szabályok ,és ezekre az 1958-bán tervezett csodákra nem, mint már írtam kell a piacra az olcsó traktor de már az ujj mtz se az , a “ parasztok” csőlátása miatt egész nepper hálózat alakult ki ,akik orosz vasakkal kereskednek csak egyszer nehogy osszeroppanjon a piac.En is eladtam idén (bocs tavaly ) 5-6 MTZ-t 1 millás ár alatt , és igen lehet velük dolgozni szépen jól is de szállj ki egy nyugatbol10 órás nap után és megtudod a különbséget, higgyétek a vén rokaknak Gyulabatyonak meg azért kicsit nekem is és Boldog új évet mindenkinek
Válasz lac* #5554. hozzászólásárahat akkor arban nincs semmi amit ossze lehet hasonlitani...
Válasz horvath.agro #5553. hozzászólásáraNe hasonlítsd már a cvt-és CNH-t az Mtz-k hez,ég és föld,pláne kényelemben és megbízhatóságban.
Szerintem itt az árakban kell kategóriákat felállítani,és a kb azonosakat lehet hasonlítani egymáshoz.
Válasz horesz #5552. hozzászólásáranem is igazan a multi a parja a 1221nek inkabb egy 4110 cvt. az se 6 henger meg csak 4,4 liter, de barmiben felveszi a versenyt....
ha meg ragaszkodunk a szamokhoz akkor 6145 cvt az 6 henger 8 tonna... de az meg mar megint nem egy kategoria annak mar nem ellenfel az orosz
Válasz horvath.agro #5543. hozzászólásáraAzért azt tudod, hogy ez jó reklám duma... az összes ugyanazon a gyártósoron készül 4 hengeres és kisebb társaik Ausztriában. (mielőtt kételkedsz, személyesen láttam, voltam a gyárba nyílt napon...) 6 hengeresek Angliába, a még nagyobb T8 és T9 meg USA-ban készül.
Nem akartam beleszólni, de ha már tényekkel meg számokkal dobálózunk azért a kis steyr 4 henger (v három?) és 3,4 literes motor ahogy írod, nem veszi fel a versenyt a 1221-es beloval a maga 6 hengeres 7,1 literes motorjával...nem egy súlycsoport és döntsenek a számok ha már ragaszkodtok hozzá! De ettől független mint mások is mondták, van amivel egyet értek az írásaidban. :) Remélem nincs harag! :) BÚÉK! :)
Válasz kajszi_71823 #5550. hozzászólásáraNem esik neked senki,legalább is akinek az van tudja mit mennek.
Válasz .Richard. #5546. hozzászólásáraMiért is lenne? Szomszéd tsz-ben 20 évig egy Skoda ST180-as, meg két 16145-os muvelt nemegész ezer hektárt, és érdekes, minden idoben megvolt csinálva. ezredfordulo kornyékén vettek egy 8100-as JD-t, az váltotta a Skodát, a két zetor maradt tovább kb. 2010-ig. Bár azt hozzá kell tennem, hogy az a Johny még mai napig is megy egy másik tsz-ben, kozel 20ezer orával, abban még volt anyag.
De mielott nekem esne mindenki, hogy a JD kimegy a világból, elmondanám, hogy 15000 ora korul kapott egy komplett motorgenerált, rá kovetkezo évre komplett váltofelujítás, tavaly pedig az elso híd volt generálozva, és csak 2010 óta dolgozott 2 muszakban. Azóta nincs infom, már nem dolgozom ott.
Válasz bandigh #5547. hozzászólásáraKicsit karcsú a 2 Rába 5000 Ha-ra.
Válasz bandigh #5547. hozzászólásáraHát ki tudja. Igaz van az a pénz ami kell meg amit elérhetünk meg amiért nem tudjuk abbahagyni meg amiért érdemes megdögleni. lehet vállogatni.
Válasz .Richard. #5546. hozzászólásáraÉn arra reagálok, amit megírnak, bevallanak, vetítenek.
Annó két ràba megművelt 5000 hektárt a tsz-ben, és bérbe is elmentek, minden attól függ, hogy egy gép mennyit megy, van-e rà annyi pilóta, hogy szezonban napi 20 percet álljon a 24 órából amíg tankolják és lezsírozzák.
A többi mesehabbal :)
Válasz bandigh #5544. hozzászólásáraMert ezt el is hiszitek? Egy család ha van megélhetéséhez mennyi zsé kell? Melos nix? Éveken át ebből nem futja egy nagy gépre? Tiszta hlyeség az egész.
Válasz horvath.agro #5543. hozzászólásáraGondolod 3 minőségi osztály van?
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraVagy kurva könnyü művelő(nem hiszem), vagy benne éltek.. Részvétem.
Màr értem miért a barázdàból szoktátok a fát díszíteni
Vegyél csuklós gépet 5 gurigáért, aztán mindjárt meghalad a munka
Válasz Nyomasek Bobo #5541. hozzászólásáranem, a cnh steyr, case, nh sorrendben jon. a steyr a legjobb es lefele.
na de buek mindenkinek!!
Válasz Nyomasek Bobo #5541. hozzászólásáraT 5 Nyuszi ha jól tudom .
Válasz horvath.agro #5539. hozzászólásáraEz IH klón, nem?
Válasz horvath.agro #5539. hozzászólásáraValamit nem jól tudunk,tudsz.
Vegyél egy mtz t,azzal húzol mindent, nem lesz akadály, 10000orat is elmegy meg még többet.
A nyugatit leveri mint a piszkot.
Na meg a súlya az mindent ver.
Válasz mtz1221 #5535. hozzászólásáramagad sem tudod mirol beszelsz, de nem baj.
nekem a steyrek bizonyitottak, majd ha nem az mtz lesz a sztar nalad rajossz par dologra.
Válasz ZuzoBayer #5534. hozzászólásárakicsi, 3,4 literes.
eppen ezert kisegito traktor csak.
Válasz Claastra. #5536. hozzászólásáraKellene! BUÉK!
Válasz apuci #5521. hozzászólásáraA kort tisztelni kell-e mindenkinek igaz Gyulabatyo
Válasz horvath.agro #5533. hozzászólásáraNincs most rá időm mennem,kell elvinni az asszonyt újévezni.Nem birtam elvinni idén nyaralni a helyzet miatt,és kell költenem rá valamennyit mert nagyon szaporodik a lóvé amit a családon spórolok meg a helyzet miatt,a végén még képes leszek magamra elkölteni. A t6 125 S mellé tedd oda a gyerekjátékodat, akkor tudni fogod miről beszélek.BÚÉK még 1x.
Válasz horvath.agro #5533. hozzászólásáraA Multiban a kis motor van vagy a 4.5es?
Válasz mtz1221 #5531. hozzászólásárameselj meg kerlek, hiaba akarsz okosnak tunni csak marhasagokat beszelsz...
nem is lattal meg multit szerintem, ne keverd ossze a steyrt az ontvenyhibas, hitvany anyagminosegu mtzvel.
ez teljesen mas kvhaz.
de kivancsi lennek milyen tapasztalat alapjan irod ezeket a hulyesegeket
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraHasználtan vettem, 2008-ban. 2012-ig minden évben simán belement.(bérmunkáztam) Utána 70 ha évente, minimális bérmunka. Komolyabb gond, egyszer 2 fokozat fogaskerék pár csere (már kattogott mikor vettem), 1 hidraulika szivattyú csere, most tavasszal motor csere.
Válasz horvath.agro #5530. hozzászólásáraA motorja felirva igen.De a többi része alulméretezett 70-80 lovasba való gyerek játék.Ne nézd kérlek hülyének az egész fórumot,köszönöm.BÚÉK.
Válasz mtz1221 #5529. hozzászólásárate mirol beszelsz???
a 4100 multi 120as programmal nyugodtan megrazna a basak de a 1221ed farkincajat is...
meg hogy 70 lovas
jo vicc
Válasz horvath.agro #5481. hozzászólásáraJa csak a steyr 4100 multiban akkora váltó/difi/lehajtás van mint a 70 lovasban,a basakban meg 120 lóra tervezett Zf.Ugyanaz mint a 110 lovas linderben.A lindert hasontlisd már össze a basakkal,ne azt a gyerek játék 4100 multit.
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraNálunk a faluban a 150le belarust hidraulikaolaj nélkül használta a gazdája, aztán odarakott gyorsan a jófajta bosch rendszernek.
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraSzép teljesítmény Zetorok bírják?
Válasz Dekalb #5525. hozzászólásáraVigyázz mert visszaüt.
Válasz kori01 #5475. hozzászólásáravigyááz mit beszélsz ..a bolsevik neomarxista duma tőled,meg a 3 másik hungarofób szégyentelentől jön..szerencsétlen egy figura lehetsz..de majcsak hátbavág az élet
Válasz szanberg #5485. hozzászólásáraAz a baj, már írták mások is ha akarsz se tudsz jó minőségű alkatrészt venni hozzájuk. Mert a nagy többség nem bánja milyen, csak olcsó legyen,de azért tartson jó sokáig. Én se szertem, de a nyűgjeivel eggyütt elviselem.
Válasz szanberg #5522. hozzászólásáraJó választás.
Mert nem használjuk őket, és nem is akarjuk.
A 3 helyett még egy kis kubotát hoznék majd, amolyan ide oda ugráló kisegítő melókra, ha bekell párszor indítani egy évben, hát legyen.
Mondjuk egy használt M9960-ast kintről, nembaj ha tele van órával, ilyenre megteszi.
Válasz Dekalb #5465. hozzászólásáraLehet figyelmetlen vagyok de akkor nem jó az összehasonlítás!(almát az almával!)
Valószínű hogy a 6330 is tudná ugyanazt ha az is 60q lenne!
Írom ezt úgy hogy a cégnél is meg sajátomban is van ilyen is olyan is,ezáltal tudok hasonlítani!
De összerakva azt a csekély pár üzemórát amit eltöltöttem traktorban sokkal több az MTZ-ben eltöltött idő mint a JD-ben aminek következtében ki merem jelenteni, egy kicsit kényelmesebb a nyugati traktor!
B.U.É.K!
Válasz szanberg #5518. hozzászólásáraMiért?
Talán szakadt nyugati szemetet vennél?
Válasz agrogal #5516. hozzászólásáraA rakodás az egész más. Ott muszáj csúsztatni.
De még a 2000 óra sem kevés azért.
Most van 1212 le a 450 ha szántóra, plussz a 3 mtz még megvan. Amúgy eladók.
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraValamikor 700 hektárt műveltünk, volt egy gyári motoros T150-es, a 892.2, meg két mezítlábas 50-es
Mára sokkal kevesebb a terület meg sokkal több a gép, de még most is szűknek érzem a keresztmetszetet
Válasz matyi6506 #5508. hozzászólásáraHomlokrakodó+krokodil+földkanál 2000 üó ként kuplungolás
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraIgy van. Ha ma nem fogy az olaj meg a viz holnap meg igen'akkor lehet nem kéne megvárni még a határban izzad le. Egy szelephézagállitásnál ránézve ha log a turbotengely az is csere. Mennyibe kerül? Sok?Akkor le kell venni. Vagy megvárja még leesik rola Mivel ez 1 . 50es Mtz tunigolt festékkel erős motorral igy szét is potyog. Ha egy 50est a fekete gép munkaeszközei elé állitunk igencsak lassu lenne a melo meg valoszinű ha nem hagyjuk füstölni a vizet sem forralná de nem is verné szét magát. Egy barom volt aki ezt 100lovasra felhuzta. Ezért köpködi mindenki. Lényegében ez vitte a szarba az egészet. Az anyagrol nem is beszélve. Sporolásos időszakba születtek. erőset alkottunk. Mint gyerekkel cementeszsákot hordatni.
Válasz B.Bali #5511. hozzászólásáraÍgy van... régebben én is volt hogy motorolajat cseréltem rendsodrózás közben csak nem ott engedtem le ahol szoktam ( eldurrant az olajhűtőre menő gumicső) Azóta tudom hogy milyen minőségű olajálló csövet kell oda venni, nem amit a boltban adnak hozzá... Sok apróság sokra megy... Nekem betonon áll a gép mindíg, mióta megvettem rá a gyári új vezértömböt cseppmentes a gép, nyáron megáll a derekán a por
Nem emlékszek minden számlára de 1000ft fölött kicsivel kb ami üzemóránként ráment a traktorokra...
Több olaj több olajcsere több alkatrész több szerelésidíj több hiba mint eddig....
Tehát akinek kell szám.... ha 2000óra mondjuk 2milla meg pár fitying....