Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Koszi. #5510. hozzászólásáraTudok egy pár embert itt aki a nívót se húzza ki napokig, azt mondja az olajnyomásmérőt nézi, neki annyi elég
Amikor billenteni kéne az mtz-vel ,nincs benne annyi olaj, hogy kinyomjyma a munkahengert.
A 4-éves mtz-jén meg besült a motor, mert egy trehány nemtörődöm ember, olaj nélkűl persze hogy besűl. Csak ezeket a történeteket elfelejtik mondani,vagy szégyelik, hogy ilyen hibákból jön a bajok nagy része.
Válasz Koszi. #5509. hozzászólásáraJa persze ütve vannak, majdnem ugyan olyan munkaeszközökkel majdnem ugyan annyit tud az a húzott turbós mtz mint az én nyuszim ha én csak 1800 ig pörgetem... Csak az a különbség azok az mtz-k pár napig tudják ezt utána valamit javítani kell. Persze mindent meg lehet ölni ha túlvan méretezve a munkagép utána illetve nem kíméli a kezelő.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraŐsszel vetés elé húzta az ásóboronát az egyik mtz, egyszercsak kiesett a jobb első kerék, oké, beállt hozzám mert az volt közelebb, ottvolt egy hétig biztos a gép nálam, megcsinálta az elejét, amikor indítja szomszédom irgalmatlan nagy olajos vizes trutyit köp a kipufogón, oké hengerfejes, beállt az ő műhelyébe ott kezdte szétszedni de kellett volna még vetni... Kiment a másikkal tárcsázni látom messziről egyszercsak nagy fehér füst felszáll, na azon elment a turbó... Én ezt nem bírnám idegileg
Válasz Bigyófelügyelő #5506. hozzászólásáraA motort a nem megfelelő sebesség megválasztás öli meg. Mikor padló gázon a gép nem forog ki csak 1700-ig az egy pár hét alatt igenhamar megbomlást eredményez.
A váltót meg a legkönnyebben a túlterhelt gépekkel alacsony fokozatba való közlekedés öli meg. Vagy mikor 2-en húznak 1 munkagépet. Minthogy csökkentenék afogás szélességet.
Difit meg a félfékkel forgolódás Itt volt egy cég, ugye munkás járt nekik, mert ők nem ülnek a gépbe. 892-es MTZ szántott egyedül 150ha alá. Mindig dicsekeett a gazda, hogy nekik 2 fogás elég forgónak, mert úgy rátolagtat a melós, aztán kiderült, hogy a félfékkel csúsztatta be a barázdába mindig a gépet. Ezek után senkibe nem volt kérdés, hogy miért kell évente a féltengely csapágyakat cserélni. Megjott a 100 lovas JD, majd az első év után abba is bontani kellett a hátulját. Azóta ők szántanak
Ez nem azt jelenti, hogy a JD szar, csak hogy az a bizonyos hézag :D
Egyébként a kuplungot nem tudom, hogy lehet szétkurrantani. Felengedem a kuplungot és kész, ha nincs csúsztatva akkor olyan hirtelen nem kell, hogy megegye magát. Az megint nem üzemszerű állapot.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraEz pontosan így van
Kojtotltava megy annak szétmegy hamar. (Felénk a szatmárba nem ritka a 150ha-on is 2 MTZ-vel történő gazálkodás.)
Haveréknál is van egy ilyen traktoros. Igaz ott MTZ már 20 éve nincs legalább. De a Claas, és a Zetor se bír ki egy évet. Vagy váltó vagy motor javításra szorul. Mégse a traktor a szar, hanem a kormány és az ülés közötti hézag. De haver azt mondja nincs jobb ember feléjük, ha ez az ipse nem akar dolgozni inkább elküldi fizetett szabadnapra, mint hogy a traki megint megmakkanjon. Mert már tudja, mit kell csinálni, hogy a 11741-es Zetor Forterra este már csak vontatva menjen be. Fosóhomokon 3-as ekével szántanak, szóval nagy erő nem kellene, mégis évi motorgenerál megvan.
Meg se fordul a fejembe, hogy a traktor a szar, de haveréknak sem... A Claassal inkább már haver jár e miatt.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraÉn sem értem! Azt hogy szét kell húzni a kuplung miatt az oké! Valóban előfordul főleg ilyen irreális körülmények után, mint a mostani küszködős sáros körülmények után, mert azért ez valóban megviseli a kuplungokat! De hogy mi történik a váltóval vagy a motorral...?
Válasz Koszi. #5501. hozzászólásáraAzért mert ütik vágják őket. Füstöltetik a motort,mert ez csak egy mtz. De ha ugyanaz az ember átűl egy új bármilyen nyugatiba, màr tudja hogy melyik sebesség az optimális.
Ez a minden évben váltó,motor hiba
számomra hihetetlen.
Válasz szanberg #5485. hozzászólásáraItt a kulcsmondat a végén, párszáz órás nem kemény melóban nincs gond az mtz-vel főleg ha karban van tartva, én kb 250-300 órát használom a 82.1 et, már 20 éves , 10 éve van nálunk igaz talajmunkát annyit végez hogy a kiskerteket szántja maximum, amúgy meg csak a vetés- műtrágyaszórás- permetezés-szénamunka, szállítás, ezekre kiváló, soha nem hagyott cserben a 10 év alatt, persze javítottam rajta eleget de én inkább megelőző javításokat végzek minthogy akkor romoljon el amikor igazán kéne. Szerencsére talajra van egy 120 lovas 6 hengeres nyuszi, szerencsém volt vele, most kezdi a 4. szezonját nálam igaz még csak 5200 óra van benne de egy szervízt kap és mehet tovább.. Szomszédom régen több mint 100 hekit művelt két turbós mtz-vel, minden évben vagy motor vagy váltó generál volt mindegyiken.
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraValószínűleg nyertél (még egy kerülőt a Zetorral idén). Baranya, 200 ha, 2 db 892.2 (ágyekével). Ennél jobb arányról nem tudok.
Válasz Gumóka #5478. hozzászólásáraAz utángyártott ukrán kuplung fél évet bírt nálam. A gyári pedig évek óta működik hibátlanul. Elképesztő mennyiségű silány alkatrész van az emtézéhez.
Az emelőerő magára a hidraulikára vonatkozik, attól mèg a traktor nyugodtan hanyattvágja magàt. A legtöbb csak kb leláncolt orrsúllyal tudna megemelni annyit, de akkor a hàtsó gumi a felniig lapulna. A papíron nagyobb emelőerő ott kell, ha a függesztett gép tömegközéppontja messze van, monjuk egy egy 5 soros kombinàtor, nehéz hengeres gruber. A nagyobb traki simàn megemeli, az meg már a kezelő dolga, hogy összeszedje az összes rosdás vasat a kertből, és az orrsúly elejére akassza. Na és ez az amit pl a kuplungház meg a féltengely nem mindig díjaz.
Válasz kori01 #5477. hozzászólásáraEgy régebbi 550-es és tényleg sokat bírt.
Motorja csak azért lett újítva,mert egy hengerben kisebb volt a kompresszió,de még elment volna a mostani használattal kb örökké.Egyedül nyúl-béka kedvéért lett széthúzva 15 éve kb. Ráadásul azóta még az olaj se volt lecserélve a váltójában (mondjuk ez nem dicsőség)
Pedig sokat volt gyepálva mikor egyedül dolgozott.
Ezen kívül viszont nem tudok a környéken ennyit ment mtz-ét hibátlanul.
És természetesen nem szeretem az mtz-ét
Válasz horvath.agro #5482. hozzászólásáraPedig annyi az hidd el.Kuplungozás ráférne de csak azért nem húzzuk szét egyenlőre.Mivel már nyugdíjas és évi két tank gázolaj fogy el vele,már csak permetez.
Persze csak te mondhatsz igazat szerinted.
2005-ben vettünk egy új 892.2-t.
A motorja kb 10.000 óránál elett meg! Sőt, mai.napig a gyári turbó van rajta!(ezt nem is értem)
Viszont minden mást nemtudom hányszor kellett javítani, egyedül a kormánykerékkel nem volt baj. Első évben 1956 órát ment, az azért kemény!
Nagyon jó gépész volt rajta, ez látszott a motor élettartamán is, de más egyéb részei még így sem bírták. Évente minimum 1kuplungozás, de pl kétszer eltört alatta a kuplung ház is. 5db generátor, 15 db önindító, míg a 10.000 órás nyugatról még nem vettük le, csak a generátort egyszer.
Nem sorolnám, én kifejezetten utálom őket mert míg napi szinten használtuk őket 2 de volt hogy 3-szor kellett mennem alkatrészért majdnem minden műszakban, amit kicseréltünk rajta volt hogy másnap újra tönkre ment.... Meg aztán ha terheltet volna melegedett, állandóan össze folyatta hidraulika olajjal a szárító fogadó placcot, ésatöbbi.
Ahol menni kell többet, oda új nyugatit kell venni az a helyzet, ahol viszont 1-2száz órás nem túl kemény meló van, ott egy jobb MTZ 20 év múlva is kiszolgál.
Válasz horvath.agro #5443. hozzászólásáraAkkor nem csapná segre az mtz-t sem ugye?Egyápként partalan vita a kelleténél több szó eset már pro és kontra.BUÉK mindenkinek.
Válasz máris szomszéd #5476. hozzászólásáraÉn mondjuk a kuplungot nem is venném a hibák alá. Mert az azért nagyban függ az ülés és a kormány közötti "hézagon" is...
Közel 1000 órát beletekertem én is úgy a papi 82-esébe, hogy ha már egy kicsit is csúsztatva lett a kuplung, morgott. Aztán javítva lett, de lerúghattam volna én is fél óra alatt akár.
Volt olyan kolléga, aki az ivecoról fél perc alatt letüzelte, azt marékba szedtük össze. Nekem a Tatrán meg úgy elkopott, hogy lenyalta a szegecselést. Az egyszerűen elfogyott. Ez is két véglet.
Válasz horvath.agro #5473. hozzászólásáraBe kell száljak én is.
Igaz nincs bontatlan 7000 órás mtz-ém de csak azért mert szűk 10.000-nél lett bontva. A motor fel lett újítva meg a hidraulika. Még csak kuplungozva se volt. Pedig legalább 10 évig vezérgép volt és kapta az ívet szerencsétlen.
De ez nem azt jelenti,hogy szeretem az mtz-ét.
Válasz Dekalb #5472. hozzászólásáranekem az 5 éves steyr 20 éve fel van töltve, még a dupla kerék is és 18 tonna és soha semmi baja nem volt pedig a 130 lovas 6 fejet húz meg 8 méteres tárcsát...
remélem érzed a szarkazmust, ez kb olyan mint a bontatlan 7000 órás mtz
a kompaktról meg annyit, hogy nekem barátom ugyan úgy 4095öt használ évek óta hibátlanul... (ott nincs baj a kormány és az ülés között) talán ezért nem is volt baja...
Válasz horvath.agro #5468. hozzászólásáramiért baj az ha valaki szembeállit veled ellentétes dolgokat,esetleg tapasztalatból,vagy látott ezt azt amit te nem..látatlanba belerugsz ,pocskondiázol,lenézel,aláásol,tapasztalat nélkül?miért is..soha senki nem vitatta hogy az emlitett 2 traktormárkából melyik a jobb,csupán az lett volna a sok mondandó lényege hogy ár értékarányban verhetetlen az orosz..béke és buék
Válasz horvath.agro #5468. hozzászólásárane igyál többet barátom..attól vagy bohóc..fogadd el ha megcáfolnak vagy esetleg kijavitanak..tudod nem minden arany ami fénylik
Válasz tr2021 #5416. hozzászólásáraja steyr..régi barátom nak 3500 óránál a steyr compact az idén 2.6 millába fájt számlásan..ja ,a váltó..sajnos felszállt a köd most már ott is..nem beszélve arról hogy 2x 6 hétig volt oda a szervizbe...azt hiszem steyr compact 4095 a masina..az összerakás után megsugták neki,inkább adja el..de a nyáron leendő 6 évest ami anno 16 guriga volt mennyiért is lehet eladni..és kinek is kell az 2 szer bontottan?ezek a kérdések ...
Válasz kori01 #5461. hozzászólásáramikor is irtam hogy a joni váltó széthullik?a közeli ismerősömnek van 4 db joni 20 évestől a 3 hónaposig,a legrosszabb a 6330 eddig vagy 6 millát költött rá 8000 óra alatt saját bevallása szerint,a legstabilabb a 6310 20500 óránál hüvelyezték az idén most költöttek rá vagy 4 gurigát..de a lényeg.ahogy hazaér azonnal rendeli a kitétől a kalcium-kloridot,és indul a kerékfeltöltés...mindegyik megkapja a maga 1-2.5 tonna plussz sulyát immár 13 éve..nekem is ő segitett benne,igaz itt mtz az alany,952.4 igy letta gép 6 tonna..
Válasz matyi6506 #5456. hozzászólásáravalóban megadta magát a váltó 7000 óránál..he-he,itt mindenki aki nem teheti meg hogy legyen neki 3-4 traki a kicsitől a nagyig azok feltöltenek..addig amig nem tudod az előnyeit ne irkálj olyat hogy széthullik..ésszel hajtunk és minden oké
Válasz apuci #5440. hozzászólásárafigyelmetlen vagy..892.2 volt az alany ami feltöltve üzemelt az elmult 7000 óra alatt,ő az aki 6 tonna,a 6330 pedig 4900kg..ez kint maradt a dülőn amaz bement a kombájn alá..ne ferdits olvass vissza..a 1221 feltöltve akár 8.5 tonna is lehet!csak pontosan barátom
6512 hozzászólás
BUÉK minden gazdatársnak!!!!FOREVER MTZ!!!!!!!!!
Válasz Koszi. #5510. hozzászólásáraTudok egy pár embert itt aki a nívót se húzza ki napokig, azt mondja az olajnyomásmérőt nézi, neki annyi elég
Amikor billenteni kéne az mtz-vel ,nincs benne annyi olaj, hogy kinyomjyma a munkahengert.
A 4-éves mtz-jén meg besült a motor, mert egy trehány nemtörődöm ember, olaj nélkűl persze hogy besűl. Csak ezeket a történeteket elfelejtik mondani,vagy szégyelik, hogy ilyen hibákból jön a bajok nagy része.
Válasz Koszi. #5509. hozzászólásáraJa persze ütve vannak, majdnem ugyan olyan munkaeszközökkel majdnem ugyan annyit tud az a húzott turbós mtz mint az én nyuszim ha én csak 1800 ig pörgetem... Csak az a különbség azok az mtz-k pár napig tudják ezt utána valamit javítani kell. Persze mindent meg lehet ölni ha túlvan méretezve a munkagép utána illetve nem kíméli a kezelő.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraŐsszel vetés elé húzta az ásóboronát az egyik mtz, egyszercsak kiesett a jobb első kerék, oké, beállt hozzám mert az volt közelebb, ottvolt egy hétig biztos a gép nálam, megcsinálta az elejét, amikor indítja szomszédom irgalmatlan nagy olajos vizes trutyit köp a kipufogón, oké hengerfejes, beállt az ő műhelyébe ott kezdte szétszedni de kellett volna még vetni... Kiment a másikkal tárcsázni látom messziről egyszercsak nagy fehér füst felszáll, na azon elment a turbó... Én ezt nem bírnám idegileg
Válasz Bigyófelügyelő #5506. hozzászólásáraA motort a nem megfelelő sebesség megválasztás öli meg. Mikor padló gázon a gép nem forog ki csak 1700-ig az egy pár hét alatt igenhamar megbomlást eredményez.
A váltót meg a legkönnyebben a túlterhelt gépekkel alacsony fokozatba való közlekedés öli meg. Vagy mikor 2-en húznak 1 munkagépet. Minthogy csökkentenék afogás szélességet.
Difit meg a félfékkel forgolódás Itt volt egy cég, ugye munkás járt nekik, mert ők nem ülnek a gépbe. 892-es MTZ szántott egyedül 150ha alá. Mindig dicsekeett a gazda, hogy nekik 2 fogás elég forgónak, mert úgy rátolagtat a melós, aztán kiderült, hogy a félfékkel csúsztatta be a barázdába mindig a gépet. Ezek után senkibe nem volt kérdés, hogy miért kell évente a féltengely csapágyakat cserélni. Megjott a 100 lovas JD, majd az első év után abba is bontani kellett a hátulját. Azóta ők szántanak
Ez nem azt jelenti, hogy a JD szar, csak hogy az a bizonyos hézag :D
Egyébként a kuplungot nem tudom, hogy lehet szétkurrantani. Felengedem a kuplungot és kész, ha nincs csúsztatva akkor olyan hirtelen nem kell, hogy megegye magát. Az megint nem üzemszerű állapot.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraEz pontosan így van
Kojtotltava megy annak szétmegy hamar. (Felénk a szatmárba nem ritka a 150ha-on is 2 MTZ-vel történő gazálkodás.)
Haveréknál is van egy ilyen traktoros. Igaz ott MTZ már 20 éve nincs legalább. De a Claas, és a Zetor se bír ki egy évet. Vagy váltó vagy motor javításra szorul. Mégse a traktor a szar, hanem a kormány és az ülés közötti hézag. De haver azt mondja nincs jobb ember feléjük, ha ez az ipse nem akar dolgozni inkább elküldi fizetett szabadnapra, mint hogy a traki megint megmakkanjon. Mert már tudja, mit kell csinálni, hogy a 11741-es Zetor Forterra este már csak vontatva menjen be. Fosóhomokon 3-as ekével szántanak, szóval nagy erő nem kellene, mégis évi motorgenerál megvan.
Meg se fordul a fejembe, hogy a traktor a szar, de haveréknak sem... A Claassal inkább már haver jár e miatt.
Válasz B.Bali #5505. hozzászólásáraÉn sem értem! Azt hogy szét kell húzni a kuplung miatt az oké! Valóban előfordul főleg ilyen irreális körülmények után, mint a mostani küszködős sáros körülmények után, mert azért ez valóban megviseli a kuplungokat! De hogy mi történik a váltóval vagy a motorral...?
Válasz Koszi. #5501. hozzászólásáraAzért mert ütik vágják őket. Füstöltetik a motort,mert ez csak egy mtz. De ha ugyanaz az ember átűl egy új bármilyen nyugatiba, màr tudja hogy melyik sebesség az optimális.
Ez a minden évben váltó,motor hiba
számomra hihetetlen.
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraBiztos van olyan aki ott lakik benne
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraBiztos van olyan aki ott lakik benne
Válasz *** HM *** #5500. hozzászólásáranem kötelező...
amúgy nekem is kéne még műtrágyát szórni meg tárcsázni de majd február végén március elején, ma 20mm-nél járunk eddig
Válasz szanberg #5485. hozzászólásáraItt a kulcsmondat a végén, párszáz órás nem kemény melóban nincs gond az mtz-vel főleg ha karban van tartva, én kb 250-300 órát használom a 82.1 et, már 20 éves , 10 éve van nálunk igaz talajmunkát annyit végez hogy a kiskerteket szántja maximum, amúgy meg csak a vetés- műtrágyaszórás- permetezés-szénamunka, szállítás, ezekre kiváló, soha nem hagyott cserben a 10 év alatt, persze javítottam rajta eleget de én inkább megelőző javításokat végzek minthogy akkor romoljon el amikor igazán kéne. Szerencsére talajra van egy 120 lovas 6 hengeres nyuszi, szerencsém volt vele, most kezdi a 4. szezonját nálam igaz még csak 5200 óra van benne de egy szervízt kap és mehet tovább.. Szomszédom régen több mint 100 hekit művelt két turbós mtz-vel, minden évben vagy motor vagy váltó generál volt mindegyiken.
Válasz horvath.agro #5499. hozzászólásáraDe te lofaxt nem csinalsz nukutillbe........ mi meg ma is nyomjuk....
Válasz *** HM *** #5498. hozzászólásáracsak 2 normális, 250re elég bőven még az én gépparkom is
Válasz horvath.agro #5496. hozzászólásáraHát ja 3.4 ló per ha tényleg szar hiányzik 3 traktor.
Válasz später77 #5494. hozzászólásáraAkkor ez nyert ez nagyobb állat akkor.... én faszim lehet néha csalt....
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáranagyon gyengén vagy gépesítve ezért megy bele sok óra...
nekem 170 ha 215ló meg 130ló meg teleszkópos rakodó...
Mit szenvedtek ilyenekkel meg kell venni a 40 éves dzsonit.
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraValószínűleg nyertél (még egy kerülőt a Zetorral idén). Baranya, 200 ha, 2 db 892.2 (ágyekével). Ennél jobb arányról nem tudok.
250ha 80lo 120lo zetor
Ki oldja meg kevesebbel?
Adódik a kérdés
Van itt bárki nem nagy céges traktoros.... maszek... aki 1000 et belevert a szekérbe 1 szezonban?
Ha meghosszabbodna a dec 1 kicsit beletudnánk verni....
a Zetorba az 1000et.
Válasz Gumóka #5478. hozzászólásáraAz utángyártott ukrán kuplung fél évet bírt nálam. A gyári pedig évek óta működik hibátlanul. Elképesztő mennyiségű silány alkatrész van az emtézéhez.
Az emelőerő magára a hidraulikára vonatkozik, attól mèg a traktor nyugodtan hanyattvágja magàt. A legtöbb csak kb leláncolt orrsúllyal tudna megemelni annyit, de akkor a hàtsó gumi a felniig lapulna. A papíron nagyobb emelőerő ott kell, ha a függesztett gép tömegközéppontja messze van, monjuk egy egy 5 soros kombinàtor, nehéz hengeres gruber. A nagyobb traki simàn megemeli, az meg már a kezelő dolga, hogy összeszedje az összes rosdás vasat a kertből, és az orrsúly elejére akassza. Na és ez az amit pl a kuplungház meg a féltengely nem mindig díjaz.
Válasz kori01 #5477. hozzászólásáraEgy régebbi 550-es és tényleg sokat bírt.
Motorja csak azért lett újítva,mert egy hengerben kisebb volt a kompresszió,de még elment volna a mostani használattal kb örökké.Egyedül nyúl-béka kedvéért lett széthúzva 15 éve kb. Ráadásul azóta még az olaj se volt lecserélve a váltójában (mondjuk ez nem dicsőség)
Pedig sokat volt gyepálva mikor egyedül dolgozott.
Ezen kívül viszont nem tudok a környéken ennyit ment mtz-ét hibátlanul.
És természetesen nem szeretem az mtz-ét
Válasz horvath.agro #5482. hozzászólásáraPedig annyi az hidd el.Kuplungozás ráférne de csak azért nem húzzuk szét egyenlőre.Mivel már nyugdíjas és évi két tank gázolaj fogy el vele,már csak permetez.
Persze csak te mondhatsz igazat szerinted.
Válasz szanberg #5485. hozzászólására 100% igazságod van!!!!
2005-ben vettünk egy új 892.2-t.
A motorja kb 10.000 óránál elett meg! Sőt, mai.napig a gyári turbó van rajta!(ezt nem is értem)
Viszont minden mást nemtudom hányszor kellett javítani, egyedül a kormánykerékkel nem volt baj. Első évben 1956 órát ment, az azért kemény!
Nagyon jó gépész volt rajta, ez látszott a motor élettartamán is, de más egyéb részei még így sem bírták. Évente minimum 1kuplungozás, de pl kétszer eltört alatta a kuplung ház is. 5db generátor, 15 db önindító, míg a 10.000 órás nyugatról még nem vettük le, csak a generátort egyszer.
Nem sorolnám, én kifejezetten utálom őket mert míg napi szinten használtuk őket 2 de volt hogy 3-szor kellett mennem alkatrészért majdnem minden műszakban, amit kicseréltünk rajta volt hogy másnap újra tönkre ment.... Meg aztán ha terheltet volna melegedett, állandóan össze folyatta hidraulika olajjal a szárító fogadó placcot, ésatöbbi.
Ahol menni kell többet, oda új nyugatit kell venni az a helyzet, ahol viszont 1-2száz órás nem túl kemény meló van, ott egy jobb MTZ 20 év múlva is kiszolgál.
Válasz horvath.agro #5481. hozzászólásáraAnnyira nem kell gondolkodni 1 m Ft egy ilyen technikánál már nagyon nem számít. Mert nem kicsivel jobb a Steyr.
Az a Basak igazán nem eladó. Nem jól lőtték be az árát, pár év múlva majd lejjebb veszik.
Válasz tr2021 #5479. hozzászólásáranem tudna felemelni, az csak papiron annyi.
na buek
Válasz máris szomszéd #5476. hozzászólásárane haragudj de ez biztos nem igaz... inkabb 1000 ora az nem 10.000
ezt inkabb elhiszem
volt itt kerdes a torok traktorok 100-120 loero korul
most neztem a basak 5120 18,9milla
egy steyr 4100 multi 120 lovas programmal 20 milla
elgondolkodtato a dolog...
Válasz Dekalb #5469. hozzászólásáraA vita elejétől ezt próbálom hahgsúlyozni de hát itt csak kitöbrézni lehet-
Válasz horvath.agro #5443. hozzászólásáraAkkor nem csapná segre az mtz-t sem ugye?Egyápként partalan vita a kelleténél több szó eset már pro és kontra.BUÉK mindenkinek.
Válasz máris szomszéd #5476. hozzászólásáraÉn mondjuk a kuplungot nem is venném a hibák alá. Mert az azért nagyban függ az ülés és a kormány közötti "hézagon" is...
Közel 1000 órát beletekertem én is úgy a papi 82-esébe, hogy ha már egy kicsit is csúsztatva lett a kuplung, morgott. Aztán javítva lett, de lerúghattam volna én is fél óra alatt akár.
Volt olyan kolléga, aki az ivecoról fél perc alatt letüzelte, azt marékba szedtük össze. Nekem a Tatrán meg úgy elkopott, hogy lenyalta a szegecselést. Az egyszerűen elfogyott. Ez is két véglet.
Válasz máris szomszéd #5476. hozzászólásáraA tiéd akkor egy csoda lehet.
Itt akinek van még egy sem ment el felét sem.
Válasz horvath.agro #5473. hozzászólásáraBe kell száljak én is.
Igaz nincs bontatlan 7000 órás mtz-ém de csak azért mert szűk 10.000-nél lett bontva. A motor fel lett újítva meg a hidraulika. Még csak kuplungozva se volt. Pedig legalább 10 évig vezérgép volt és kapta az ívet szerencsétlen.
De ez nem azt jelenti,hogy szeretem az mtz-ét.
Válasz Dekalb #5472. hozzászólásáraTe lehetnél putyin traktorosa, úgy látom nagyon az oroszok felé kacsintgatsz. Te ki bolsevik.
Válasz Dekalb #5467. hozzászólására5320as hozzászólás.
Válasz Dekalb #5472. hozzászólásáranekem az 5 éves steyr 20 éve fel van töltve, még a dupla kerék is és 18 tonna és soha semmi baja nem volt pedig a 130 lovas 6 fejet húz meg 8 méteres tárcsát...
remélem érzed a szarkazmust, ez kb olyan mint a bontatlan 7000 órás mtz
a kompaktról meg annyit, hogy nekem barátom ugyan úgy 4095öt használ évek óta hibátlanul... (ott nincs baj a kormány és az ülés között) talán ezért nem is volt baja...
szevasz!
Válasz horvath.agro #5468. hozzászólásáramiért baj az ha valaki szembeállit veled ellentétes dolgokat,esetleg tapasztalatból,vagy látott ezt azt amit te nem..látatlanba belerugsz ,pocskondiázol,lenézel,aláásol,tapasztalat nélkül?miért is..soha senki nem vitatta hogy az emlitett 2 traktormárkából melyik a jobb,csupán az lett volna a sok mondandó lényege hogy ár értékarányban verhetetlen az orosz..béke és buék
Válasz horvath.agro #5468. hozzászólásárane igyál többet barátom..attól vagy bohóc..fogadd el ha megcáfolnak vagy esetleg kijavitanak..tudod nem minden arany ami fénylik
Válasz tr2021 #5416. hozzászólásáraja steyr..régi barátom nak 3500 óránál a steyr compact az idén 2.6 millába fájt számlásan..ja ,a váltó..sajnos felszállt a köd most már ott is..nem beszélve arról hogy 2x 6 hétig volt oda a szervizbe...azt hiszem steyr compact 4095 a masina..az összerakás után megsugták neki,inkább adja el..de a nyáron leendő 6 évest ami anno 16 guriga volt mennyiért is lehet eladni..és kinek is kell az 2 szer bontottan?ezek a kérdések ...
Válasz tr2021 #5434. hozzászólásáraa 1221 nek olyan 5 tonna az emelőereje,ha jól tévedek..mire is nem elég az egy 100 hektáros gazdaságban,?
Válasz Dekalb #5467. hozzászólásárajol fel lett toltve a forum a hulyesegeddel is
csak nehogy itt is szetszakadjon valami tole...
Válasz kori01 #5461. hozzászólásáramikor is irtam hogy a joni váltó széthullik?a közeli ismerősömnek van 4 db joni 20 évestől a 3 hónaposig,a legrosszabb a 6330 eddig vagy 6 millát költött rá 8000 óra alatt saját bevallása szerint,a legstabilabb a 6310 20500 óránál hüvelyezték az idén most költöttek rá vagy 4 gurigát..de a lényeg.ahogy hazaér azonnal rendeli a kitétől a kalcium-kloridot,és indul a kerékfeltöltés...mindegyik megkapja a maga 1-2.5 tonna plussz sulyát immár 13 éve..nekem is ő segitett benne,igaz itt mtz az alany,952.4 igy letta gép 6 tonna..
Válasz matyi6506 #5456. hozzászólásáravalóban megadta magát a váltó 7000 óránál..he-he,itt mindenki aki nem teheti meg hogy legyen neki 3-4 traki a kicsitől a nagyig azok feltöltenek..addig amig nem tudod az előnyeit ne irkálj olyat hogy széthullik..ésszel hajtunk és minden oké
Válasz apuci #5440. hozzászólásárafigyelmetlen vagy..892.2 volt az alany ami feltöltve üzemelt az elmult 7000 óra alatt,ő az aki 6 tonna,a 6330 pedig 4900kg..ez kint maradt a dülőn amaz bement a kombájn alá..ne ferdits olvass vissza..a 1221 feltöltve akár 8.5 tonna is lehet!csak pontosan barátom
A lötty kalcium klorid 25kg/200l Én használtam
Reméljük az év utolsó napján már lenyugodtok.De tudok jó helyet ahol megkimélt használt gépeket lehet találni. 1 vagy 2 vagy 3