Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Rabó001 #3810. hozzászólásáraDolgoztam kereskedő cégnél. Olyan árrés van, lehidalna a vevő ha látná. Ez nem darabszámtól függ. Hanem a bőrtől az arcon.
Válasz Sk Laci #3809. hozzászólásáraHa ilyen van a Kom-belt-től (GB Ricambi). Jó áron hozzák és beszállítói az Európai gyártóknak. Power váltóba...de első lehajtásba is építettem be tőlük alkatrész. Tökéletesen dolgozik. Nincs gond vele. Természetesen jó áron.
Válasz Sk Laci #3809. hozzászólásáraTudják azok az árképzést, mint az összes iparág és a kereskedelem.
Annyiért adják, amennyiért általában megveszik. Persze lehet hogy van 100-ból 2, aki felhajtja más forrásból.
Meg lehet hogy az is benne van, hogy mondjuk egy amerikai óriás szervizes cég mennyi alkatrészt rendel, meg egy magyar vagy szlovák. Valószínűleg a még nagyobb tétel, olcsóbb.
Válasz Vinkó 75 #3806. hozzászólásáraVáltómü cseréje 10-15 000 dollár. Európában a gazda örülhet ha ennek az öszegnek a duplájába bele tud férni, ha nem többe kerül.
2,5 éve, amikor a NH traktoromon összeroppant a bal első kerékagy, akor az amerikai alkatrészárak duplájáért tudtam megvenni Magyarországon. A Szlovák árak a magyarhoz képest még + 80% volt. Hihetetlen ez az üzletpolitika. Az egészben az a legjobb, hogy az alkatrészeket Európában gyártják, és az Atlanatik mögött a feléért megveszi az ember, és még benne van az árban az oda vissza út az alkatrésznek.
Válasz Vinkó 75 #3806. hozzászólásáraEz csak egy rétegre jellemző, az egész géppiacból egy szűk rétegre. Amiben a cikkben felsoroltakon kívül szerepe van a nosztalgiának, a retro hullámnak.
Az a durva magyarként, hogy nyugati meg amerikai gépeket lehet látni hirdetésben 20-30 éveseket pár ezer üzemórákkal, és persze jó külső állapotban, a belébe meg ugye nem látni bele, de az üzemóra azért sokmindent elmond.
Itthon a tsz időkben egy talajművelő traktorba egy éven beletettek 2000 órát, még akár picivel többet is ha keményen éjjel-nappaloztak.
Válasz Bárány #3800. hozzászólására vagy jó drága szarvast amit a Csány csapata már lenyúzott mindegy az honnan veszi lutri az egész használt gép piac erőlködnek húzzák a gazdákat lefelé aztán meg tedd a közösbe mert egyedül kevés vagy de nyögd ki a lízinget mert azt te írod alá kissé sem nézik itt a gazdát hülyének mert ugye a Magyar mezőgazdaság növekvő pályára állt szép szavak de a nagy semmi mellett ill. a sok gabona mellett ami eladatlanul áll a raktárakban
Üdv. Mindenkinek.
Èrdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata a Forte ukrán kistraktor okkal.
Szeretnék vásárolni egy traktort 2 hektár és kisebb területek gondozására és kaszalasara. Soha nem volt még traktorok és nincs tapasztalatom ezen a téren.
Valaszotok előre is köszönöm
Válasz Bárány #3778. hozzászólásáraNemaza csüggvenőtt kategoria.multkor beakartam ülni egy kia mittuggyamén mi platós 4ajtos kisteherautoba.(elöl nagyobbkerék,hátul kettö kicsi) na az egy totál vicc.előre még éppenhogy.hátulra komolyolyan aligbirtam be-kimászni.szerintem ez olyan mint:gyártsa a ruszki a mtzt exportra,meg magának is.ezt a kiát meg a kínai magának méretezte.javaslom ezt egyszer ha tudod próbáld ki.
Válasz apuci #3773. hozzászólásáraNyomor?
Itt előkelő helyzetben van a csávó
De tényleg! Megszokottól eltérően itt Evett ivott szereztem neki kolégát(cigaretta)
És még a füvet is én vágtam le
Válasz fexco #3772. hozzászólásáraNyisd ki a tetőablakot,sokkal jobb a 4 oszlop,mert így normális ajtót lehet felrakni,amin emberméretű emberek is beférnek.
Válasz fexco #3757. hozzászólásáraKubu is 4 oszlopos, amúgy a kilátás tényleg jobb belőle, illetve szabadabb, de igazad van, ezen kívül nincs annak semmi előnye.
Annyi, hogy ezen felül van tetőablak, bár nem használtuk még mert jó a klíma meg a levegő keringetés, de ha kéne van. Fergákon viszont oldalt-hátul a kopoltyú íveket ki lehet nyitni, ahogy mondod néha jó egy kis friss levegő onnan mikor nem porzik a meló...
Régen mikor éjszaka szántottam feszt, mindig nyitva volt, éreztem a föld illatát meg kellemes hűs levegő jött be de nem sok, csak amennyi kell
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraPedig azok a sisuk úgy vannak ahogy írtam, ketté vágott nagy motor. Nyílván kis teljesítménnyel, annyit tud ami oda van írva, szerintem ha már csak 3 hengereznek sok helyen akkor legyen ilyen a megoldás ne egy kis hokedli motor amit külön fejlesztettek, mert amit most így csinálnak az már mind csak gyengül...
Válasz szanberg #3753. hozzászólásáraÉn most ezt nem azért kérdeztem mert hangosnak vélem, ezt így videóból nem lehet leszűrni, csak úgy általánosságban, ha netán egyszer ....
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraA bulldózerek jórészében volt nagy négyhengeres motor. Volt itt olyan CAT is. De amúgy a dt75 ösünk is elúzna negyedgázon akármilyen turbóval felfingott nyugati 110-es macskaszart :D
Válasz Bárány #3762. hozzászólásáraezt ajtónyitáskor nemtapasztaltam még eddig,szerintem ezeknél itt nincs ilyen,viszont pl.az idén is a hátsó sárvédőn 1centis por hátul,ami ugye betakarja a hátsó fék-helyzet-indexlámpát teljesen.még sötétbe is alig látszik.
6512 hozzászólás
Válasz Rabó001 #3810. hozzászólásáraDolgoztam kereskedő cégnél. Olyan árrés van, lehidalna a vevő ha látná. Ez nem darabszámtól függ. Hanem a bőrtől az arcon.
Válasz Sk Laci #3809. hozzászólásáraHa ilyen van a Kom-belt-től (GB Ricambi). Jó áron hozzák és beszállítói az Európai gyártóknak. Power váltóba...de első lehajtásba is építettem be tőlük alkatrész. Tökéletesen dolgozik. Nincs gond vele. Természetesen jó áron.
Válasz Sk Laci #3809. hozzászólásáraTudják azok az árképzést, mint az összes iparág és a kereskedelem.
Annyiért adják, amennyiért általában megveszik. Persze lehet hogy van 100-ból 2, aki felhajtja más forrásból.
Meg lehet hogy az is benne van, hogy mondjuk egy amerikai óriás szervizes cég mennyi alkatrészt rendel, meg egy magyar vagy szlovák. Valószínűleg a még nagyobb tétel, olcsóbb.
Válasz Vinkó 75 #3806. hozzászólásáraVáltómü cseréje 10-15 000 dollár. Európában a gazda örülhet ha ennek az öszegnek a duplájába bele tud férni, ha nem többe kerül.
2,5 éve, amikor a NH traktoromon összeroppant a bal első kerékagy, akor az amerikai alkatrészárak duplájáért tudtam megvenni Magyarországon. A Szlovák árak a magyarhoz képest még + 80% volt. Hihetetlen ez az üzletpolitika. Az egészben az a legjobb, hogy az alkatrészeket Európában gyártják, és az Atlanatik mögött a feléért megveszi az ember, és még benne van az árban az oda vissza út az alkatrésznek.
Válasz Rabó001 #3807. hozzászólásárahttp://www.startribune.com/for-tech-weary-midwest-farmers-40-year-old-tractors-now-a-hot-commodity/566737082/?refresh=true Jó a téma a komment szekcióban is. Találtam kin céget-cégeket kik ezeket a régi vasakat rendbe rakják. De az sem ritka hogy egy ilyen régi vas húz egy modern vetőgépet. Vagy egy fapados 8000-es őzike...pl olyan mint amit az Ukrán picra szállítanak cirka 10millával olcsóbb.
Válasz Vinkó 75 #3806. hozzászólásáraEz csak egy rétegre jellemző, az egész géppiacból egy szűk rétegre. Amiben a cikkben felsoroltakon kívül szerepe van a nosztalgiának, a retro hullámnak.
Az a durva magyarként, hogy nyugati meg amerikai gépeket lehet látni hirdetésben 20-30 éveseket pár ezer üzemórákkal, és persze jó külső állapotban, a belébe meg ugye nem látni bele, de az üzemóra azért sokmindent elmond.
Itthon a tsz időkben egy talajművelő traktorba egy éven beletettek 2000 órát, még akár picivel többet is ha keményen éjjel-nappaloztak.
https://www.agrarszektor.hu/gepek/luxustraktorok-helyett-mar-ezeket-a-gepeket-veszik-a-gazdak-rengeteget-sporolnak-igy.18753.html?
Válasz Sanyee #3796. hozzászólásáraEzt a Rábát már ezer éve hirdetik szerintem. Gyári motorral szerintem előbb megvenné valaki.
Válasz lala #3802. hozzászólására
Válasz lala #3802. hozzászólásáraAz új csak szép álom
Válasz Mihály #3801. hozzászólásárahát használtat venni ősidők óta lutri.De néha mégis ezen kell törpölni.
Válasz Bárány #3800. hozzászólására vagy jó drága szarvast amit a Csány csapata már lenyúzott mindegy az honnan veszi lutri az egész használt gép piac erőlködnek húzzák a gazdákat lefelé aztán meg tedd a közösbe mert egyedül kevés vagy de nyögd ki a lízinget mert azt te írod alá kissé sem nézik itt a gazdát hülyének mert ugye a Magyar mezőgazdaság növekvő pályára állt szép szavak de a nagy semmi mellett ill. a sok gabona mellett ami eladatlanul áll a raktárakban
Vegyél traktort az AliExpressről!
Akár JD kasztnis, Claas emblémás Kubotát is, óccóér!
A házhozszállítás ingyenes!
Móri kereskedőtől vásárolt már valaki?
Válasz Sanyee #3796. hozzászólásáraMinek abba a rábába 400 lóerő????
Üdv. Mindenkinek.
Èrdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata a Forte ukrán kistraktor okkal.
Szeretnék vásárolni egy traktort 2 hektár és kisebb területek gondozására és kaszalasara. Soha nem volt még traktorok és nincs tapasztalatom ezen a téren.
Valaszotok előre is köszönöm
2 érdekesség:
400Le Rába
https://auto.jofogas.hu/zala/Raba_400_le_man_motorral_99024931.htm
200Le Cabrio
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Detuz_Fahr_6205_traktor_94275806.htm
Válasz szanberg #3794. hozzászólásáraJa!
Válasz apuci #3787. hozzászólásáraMindig ez a csúnya baxás...
Jár a fejedben
Válasz mtz1221 #3792. hozzászólásáraVagy azért itta inkább le magát?
Válasz Bárány #3791. hozzászólásáraGondolod azért itatták le ???
Válasz apuci #3787. hozzászólásáraFontos a meleg barátságos munkakörnyezet...
Válasz apuci #3787. hozzászólására
Válasz ND #3788. hozzászólására
Válasz apuci #3787. hozzászólásáraSzeretkezett dolgozni...
Manapság ez a divat
Válasz szanberg #3775. hozzászólásáraMajdnem azt olvastam "evett ivott szeretkezett"
6oszlopos Zetoo a tuti ma is az izzasztó dec.18adikai szántásban.
Válasz fexco #3784. hozzászólásáraMennyit nyomsz? Elhagytad már fentről a vágási súlyt?
Válasz fexco #3779. hozzászólásáraMost néztem meg itt a neten:kia k2700 ja és6személyes!!!
Válasz csoppika #3780. hozzászólásáraKÍnai SUV polaris
Válasz fexco #3781. hozzászólásáraEz olasz...báttya!
Válasz csoppika #3780. hozzászólásáramingyá kidőlök.kemények ezek a rizszabálók!
Válasz fexco #3779. hozzászólásáraNem ilyen volt? Persze hogy nem fértél be a sofőr mögé...
(Elöl egy nagy...hátul 2 kisebb kerék)
Válasz Bárány #3778. hozzászólásáraNemaza csüggvenőtt kategoria.multkor beakartam ülni egy kia mittuggyamén mi platós 4ajtos kisteherautoba.(elöl nagyobbkerék,hátul kettö kicsi) na az egy totál vicc.előre még éppenhogy.hátulra komolyolyan aligbirtam be-kimászni.szerintem ez olyan mint:gyártsa a ruszki a mtzt exportra,meg magának is.ezt a kiát meg a kínai magának méretezte.javaslom ezt egyszer ha tudod próbáld ki.
Válasz fexco #3777. hozzászólásáraHát mekkorák vagytok ti?!!!
(mostantól csak szépen beszélek...)
Válasz lac* #3774. hozzászólásáraNa erre meg nem is gondoltam!Ez nekem nagyon fontos szempont.
Válasz lac* #3774. hozzászólásáraAlacsony fülkés,csak ablak van,nem nyitható.
Válasz apuci #3773. hozzászólásáraNyomor?
Itt előkelő helyzetben van a csávó
De tényleg! Megszokottól eltérően itt Evett ivott szereztem neki kolégát(cigaretta)
És még a füvet is én vágtam le
Válasz fexco #3772. hozzászólásáraNyisd ki a tetőablakot,sokkal jobb a 4 oszlop,mert így normális ajtót lehet felrakni,amin emberméretű emberek is beférnek.
Válasz mtz1221 #3771. hozzászólásáraNagy g..i ez az ember a más nyomorát közzé teszi!Szegény Bega!
Válasz szanberg #3770. hozzászólásárapontosan erre gondoltam!
Válasz szanberg #3740. hozzászólásáraJók a videóid.Látom szakmunkásból felétek is van bőven,a
Bega nevű melyik traktorodat vezeti ???
Válasz fexco #3757. hozzászólásáraKubu is 4 oszlopos, amúgy a kilátás tényleg jobb belőle, illetve szabadabb, de igazad van, ezen kívül nincs annak semmi előnye.
Annyi, hogy ezen felül van tetőablak, bár nem használtuk még mert jó a klíma meg a levegő keringetés, de ha kéne van. Fergákon viszont oldalt-hátul a kopoltyú íveket ki lehet nyitni, ahogy mondod néha jó egy kis friss levegő onnan mikor nem porzik a meló...
Régen mikor éjszaka szántottam feszt, mindig nyitva volt, éreztem a föld illatát meg kellemes hűs levegő jött be de nem sok, csak amennyi kell
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraPedig azok a sisuk úgy vannak ahogy írtam, ketté vágott nagy motor. Nyílván kis teljesítménnyel, annyit tud ami oda van írva, szerintem ha már csak 3 hengereznek sok helyen akkor legyen ilyen a megoldás ne egy kis hokedli motor amit külön fejlesztettek, mert amit most így csinálnak az már mind csak gyengül...
Válasz bandigh #3765. hozzászólásáraA D5H dózerünkbe is 4 hengeres motor volt, az 3,5 méteres 6 utas lap volt rálógatva.
Simán lehetett vele dolgozni.
Válasz szanberg #3753. hozzászólásáraÉn most ezt nem azért kérdeztem mert hangosnak vélem, ezt így videóból nem lehet leszűrni, csak úgy általánosságban, ha netán egyszer ....
Válasz bandigh #3765. hozzászólására"turbóval felfingatott nyugati macskaszar"
Benned egy költő veszett meg!
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraA bulldózerek jórészében volt nagy négyhengeres motor. Volt itt olyan CAT is. De amúgy a dt75 ösünk is elúzna negyedgázon akármilyen turbóval felfingott nyugati 110-es macskaszart :D
Válasz Bárány #3762. hozzászólásáraezt ajtónyitáskor nemtapasztaltam még eddig,szerintem ezeknél itt nincs ilyen,viszont pl.az idén is a hátsó sárvédőn 1centis por hátul,ami ugye betakarja a hátsó fék-helyzet-indexlámpát teljesen.még sötétbe is alig látszik.
Válasz mtz1221 #3759. hozzászólásárajó a memóriád!!!!elméletileg éppen nemért hozzá a mestergerendához.