Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 392.62 Ft CHF 430.85 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6516 hozzászólás
Nincs profilkép
#2816 J.D. Borda
2018-12-25 13:26:45

Válasz szanberg #2815. hozzászólásáraSimson... volt egy ismerősnek most tette fel a jófogásra szinte verekedtek érte pont tegnap mondta... mi a francot csinálnak az emberek a simsonnal???

#2815 szanberg
2018-12-25 13:25:37

Válasz J.D. Borda #2813. hozzászólásáraMegy csak egy simson vagy trabant vagy mz blokk van a JD oldalán nemtudom, egy biztos, hogy hidegen 20-as keverékkel üzemel hehe

Nincs profilkép
#2814 J.D. Borda
2018-12-25 13:25:36

Válasz szanberg #2812. hozzászólására"2795 szanberg | 2018-12-25 12:27:25
szanberg

"Voltam bent axiba ünnep előtt, átnéztem tüzetesen. Ha az a fránya 6,7-es JD motor nem lenne benne az egyik legjobb 200+ os gép lenne."

TÜZETESEN.. te írtad.. A teszt is ha ennyire volt tüzetes akkor... NE ilyen hitelvesztéssel fejed be koma az évet...Akkor még a pio kukit és repcét el sem kezdtem :)

Nyugi ha lesz gondom meg fogom írni más gépeknél is megírtam mindig, mert olyan nincsen aminél nincsen gond!!!

Nincs profilkép
#2813 J.D. Borda
2018-12-25 13:23:20

Válasz szanberg #2811. hozzászólásáraA JD moci akkor is megy erőcsökkenés nélkül és üanyag növekedés nélkül...

Amúgy természetesen nem szeretnék, ed ha egyszer ez lesz megírva... majd jön a kite oszt garba megcsinálja amúgy k..vára nem szeretném!

#2811 szanberg
2018-12-25 13:21:31

Válasz J.D. Borda #2808. hozzászólásáraLátom szeretnél törött gyűrűketsmile tongue

Nincs profilkép
#2809 J.D. Borda
2018-12-25 13:21:13

Válasz szanberg #2807. hozzászólásáraAzt írtad most nézted át alaposan ha most nézted át ALAPOSAN akkor látnod kellet volna hogy ez nem JD. Meg mindenhol le is van írva hogy FPT moci. Pár éve már nem jd moci van benne.

Remélem az JD írásaid azért ennél pontosabbak voltak.. vagy akkor ez is ennyire volt csak hiteles ???smile tongue

Igen rögtön vérszemet kaptam!

Nincs profilkép
#2808 J.D. Borda
2018-12-25 13:19:17

Válasz t.peti #2803. hozzászólásáraiveco olcsóbb azért rakták bele ha megkapta volna az új JD mocikat én is azt venném...

#2807 szanberg
2018-12-25 13:19:13

Válasz J.D. Borda #2802. hozzászólásáraNemrégen még jd volt bennük, én akkor ott lemaradtam.
Érdekes kombájnba nem teszik ezt a fiat motort

#2804 szanberg
2018-12-25 13:17:38

Válasz Sötét Paraszt #2801. hozzászólásáraNem ilyen a miénk, ez 2008-tól jött alájuk

Nincs profilkép
#2803 t.peti
2018-12-25 13:16:30

Válasz szanberg #2795. hozzászólásáraA legjobb motornál jobbat ? smile confused

Az FPT se rossz motor, de azert a JD előrébb jár...

Nincs profilkép
#2802 J.D. Borda
2018-12-25 13:15:51

Válasz szanberg #2795. hozzászólásáraAxionban Iveco motor van nem JD! Az én arionomban van JD motor és a régebbi axionokba... Ennyit a tüzetes átnézéseidről...smile tongue

#2800 Sötét Paraszt
2018-12-25 13:05:28

Válasz szanberg #2795. hozzászólásáraMikori a 6497-esed, az újabb mf-ekbe nem más rugózás volt?

#2799 szanberg
2018-12-25 12:55:04

Válasz Sötét Paraszt #2796. hozzászólásáraOlyan a szemem mint superman-nek smile lol

Amúgy egy kisflexel 2 perc alatt kész vagyok és minden látszik... de nem szoktam minden alkalomkor, csak amikor oda esett a történet, hogy nem kellett kapkodni

#2798 szanberg
2018-12-25 12:53:33

Válasz Batka #2797. hozzászólásáraAkkor már váltottak?
Nemrég még jd volt bennük, igaz én nem kísértem ezeket a gépeket figyelemmel, azt gondolom MF-et kell venni az az eredeti ebből és a motorja is nagyságrendekkel jobb technika. Viszont az elsőhíddal jó felé lépett Helmut, arra van saját tapasztalatom szűk 11ezer óra, fronthidró tonnás súly és még pár évig amikor nem volt meg a nagyobbik gép, felvolt nyomva kalcium-kloriddal is alaposan az első két kerék, szóval volt terhelése, meg aztán 54-es váltó amit ki is használunk mert úgyis nyomod neki ha jól szalad hehe

#2796 Sötét Paraszt
2018-12-25 12:42:12

Válasz szanberg #2793. hozzászólásáraAkkor már csak azt mond el, hogyan lehet látni, hogy a többi szőrő tiszta, mikó csak ez átlátszó?
Minden cseréné szétvágod meg kiteríted, az a nagy munka nem a gyorscsatlakozók odébb dugása hehe.

#2795 szanberg
2018-12-25 12:27:25

Egyébként traktor vásárlás téma. 7722-26-os Mf után a sorban jöhetnek az Axion 850-esek akár! Voltam bent axiba ünnep előtt, átnéztem tüzetesen. Ha az a fránya 6,7-es JD motor nem lenne benne az egyik legjobb 200+ os gép lenne.
Váltója-fara a legjobban bevállt Dyna6-os, elsőhídja amikkel régen bajuk volt az Axionoknak kicserélték, megkapta azt a Carrarót ami a 6497-ben van nekünk is, ugyan azzal a rúgózással, tökéletes megoldás, ez egy stabil gond mentes első híd rendszer. Ha tennének bele egy jobb motort akkor no1

#2794 szanberg
2018-12-25 12:23:10

Válasz Sötét Paraszt #2790. hozzászólásáraÉn mondtam neked, MINDEN munkában kevesebbet ett volna a 22-es vagy 26-os akár....tudom mert van itt környéken mindkettőből...
meg mi is rendsodróztunk a 6497-el már illetve az bálázik az esetek 90%-ában és kevesebből mint egy kistraktor...

#2793 szanberg
2018-12-25 12:21:19

Válasz Sötét Paraszt #2791. hozzászólásáraMert senki sem akarja szétszedni az egyben lévő egységet, munkára is nagy meg aztán csak lom lesz belőle, esetleg későbbi eladásnál lehet nem is teccik majd a vevőnek...


meg pl 6497-esünkön nem is tudod megoldani másképpen, mert az elektromos AC a szűrőház tetején van ráépítve, tehát az kihagyhatatlan, illetve marhára össze kéne kaszabolni ott mindent...

#2791 Sötét Paraszt
2018-12-25 10:51:05

Válasz jamo #2788. hozzászólásáraIlyenkor a parasztba felmerül a kérdés minek utána a többi.?

#2790 Sötét Paraszt
2018-12-25 10:47:56

Válasz emcett #2778. hozzászólásárajaja igaza volt a mesternek nagyobbat kellett volna egy 7722-est mondjuk, atán alapjáraton elpöfögne minden előtt hehe.

#2789 emcett
2018-12-25 10:26:27

Válasz szanberg #2787. hozzászólásáraÁtnéztem a honlapot, meggyőző, de nem találtam ára(ka)t. Esetleg tudnál segíteni?

#2788 jamo
2018-12-25 10:18:10

Válasz szanberg #2781. hozzászólásáraNekem is van ilyen egyik gépen. Első a szűrők sorában. Azóta nem volt dugulásom. Utána a többi szűrő arany tiszta. 3éve kb 7-800óra van benne. Ezen meg látni lehet ha dugul de egyelőre semmi ilyesmi. Teszi a dolgát.smile thumbupcool

#2786 Wilde
2018-12-25 09:55:27

Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraköszi .szürőcsre elött járok,lehet,hogy beépítem a 6620-ba.injektoroknak nem ártana ha már újakat vettem

#2785 Mf-es?
2018-12-25 09:50:40

Válasz szanberg #2784. hozzászólásáraHol,és mennyi egy ilyen szűrő?

#2784 szanberg
2018-12-25 09:44:23

Válasz Wilde #2783. hozzászólásáraNem, csak így nevezi a Fleetguard, hogy szűrő processzor.
Görgessétek lefelé az oldalt és ott a lényeg

#2783 Wilde
2018-12-25 09:23:50

Válasz szanberg #2781. hozzászólásárami az ,hogy processzoros?elektronika van rajt?

#2782 Bárány
2018-12-25 09:16:04

Válasz szanberg #2781. hozzászólásáraMi ez a cucc? Tudsz egy pontos nevet, esetleg linket adni?

#2781 szanberg
2018-12-25 08:45:56

Válasz Bárány #2779. hozzászólásáraIgen de hidd el az a Fleetguard-os processzor az aranyat ér rajta!
Van amelyik gépen leg előrre tudtuk könnyen beilleszteni az üzemanyag rendszerbe, van amelyiken a gyári első szűrő után ami ülepítős is.

Cseréljük a szűrőket bizonyos időközönként és szét is vágtam már számtalanszor patron szűrőt, ebben a Fleetguard-ban pedig látszik a filter betét. A lényeg, hogy ahol második a sorban az előszűrőt szétvágtam. Nem volt retkes kis szennyeződés nyomokat azért lehetett látni benne. Utána kivettük a processzorból a betétet az meg ollyan szürkésbarnás trutyis volt mint a fene. Aztán Az első szűrőben egy-egy csepp víz felgyűlik az ülepítőjében, utána a fleetguardosban olyankor még több lejön, vagyis az ülepítése is jobb mint a gyári cuccnak, elvileg az elsőnek lekéne ülepítenie a vizet de nem...ha nincs ez rajta akkor megy be a rendszerbe szépen...

MfPistiék csak ezzel adnak el új Kubotákat is pedig abban kb 5 szűrő ülepítő alkatrész van gyárilag is, de ez is kell rá.

Nekem ennyi kézzelfogható előnyt jelentett, biztos, hogy a közel 11 ezer órás bontatlan CR rendszer életébe is belejátszik.

Ja meg még annyit, hogy ez a fínomszűrő utáni gyárikat 2év után lecseréltük, elvileg nincsen jelentősége mert előtte sokkal fínomabb megoldás van ugye, de cseréltem, szétvágtam és kb arany tiszta újszerű volt ez, míg a finomszűrő beépítése előtt ha elfelejtettünk szűrőt cserélni mondjuk két olajcsere után, évente egyszer úgyis kellett mert eltömődött és nem bírt a gép.

#2780 Büresz
2018-12-25 08:36:26

Válasz Bárány #2779. hozzászólásáraNagy kaki az üzemanyagunk, a kocsiba mindig teszek stihl keveréket, 1dl-t kb 2 vagy 3 tankonként. A trakikba pedig idén kezdtem el tenni folyamasosan adalékot, 6 ft-al emeli az árát a gázolajnak. Tísztítja is a rendszert, keni az üzemanyagot, a dermedéspontot is növeli.

#2779 Bárány
2018-12-25 08:30:50

Válasz szanberg #2775. hozzászólásáraNekem azt mondták a szervizesek, hogy a magyar gázolaj kenőképességével van baj. ("száraz" a gázolaj a Claas vizsgálatai alapján.) Emiatt kopnak nálunk gyorsabban az injektorok, meg úgy általában a CR alkatrészei. Ezen lehet segíteni a tankba önthető adalékkal. (Vannak, akik szerint a 2T olaj is jó)
A szenyeződés mértéke inkább kúttól függ, nem a MOL-on múlik. Persze egy plusz szűrő nyilván nem árthat.

#2778 emcett
2018-12-25 08:02:34

Válasz Sötét Paraszt #2770. hozzászólásáraA kérdés az, hogy mennyire vannak túlméretezve a szerszámok, vagy alulméretezve a ménes... smile devilhehe

#2777 Gumóka
2018-12-24 20:39:19

Válasz lac* #2773. hozzászólásáraAttól, hogy elmegy, még nem biztos, hogy jó már az az injektor.
Nekem az utolsó leadott volvom 1,8 millát futott, egyébként semmi baja nem volt, de a laptopon már bizony igen csak alacsonyak voltak a motorértékek.smile whistlingsmile rolleyes

#2776 Sötét Paraszt
2018-12-24 20:31:30

Válasz lac* #2773. hozzászólásáraCsak ők lehet nem idehaza tankoltak.

#2775 szanberg
2018-12-24 20:11:48

Válasz lac* #2769. hozzászólásáraIgen az a fínom szűrőprocesszor van rajta.

Nem én találtam ki, szervizesek mondták, hogy amelyiken rajta van nagyságrendekkel érezhetően csökkent az injektorbaj. Egyébként ez is csak fél megoldás persze, jobban kenne a nafta minden sokkaltöbbet bírna.

Abban viszont egyet értünk, hogy a Bosch rendszer a legjobb ezekből. 6497-ben közel 11 ezer óra és bontatlan gyári benne minden, igaz már nagy hidegben nem indul úgy mint régen, lehet szezon előtt ki is húzkodom belőle az injektorokat meg leveszem a szivattyút rail csövet és elviszem átnézetni, rendbe rakatni mielőtt elhalna, mert hát egyszer úgyis minden megbomlik.

Nincs profilkép
#2773 lac*
2018-12-24 19:33:47

Válasz Sötét Paraszt #2772. hozzászólásáraszerintem meg alá vannak itt méretezve a dolgok,nem egy kamionossal beszéltem,ahol bőven 1millio km fölött voltak eredeti injektorokkal

#2772 Sötét Paraszt
2018-12-24 19:30:00

Válasz lac* #2769. hozzászólásáraNekem valaki aszonta a hiába javítasz a szűrésen, mer olyan dolgok ölik amiket nem lehet szűrővel felfogni.

#2771 Mézga
2018-12-24 19:25:27

Válasz szanberg #2767. hozzászólásáramár megint hülyeségeket írkálsz! az a 6.6-os CAT perkins széttépi még a 6 hengeres sisut is

#2770 Sötét Paraszt
2018-12-24 19:25:05

Válasz szanberg #2767. hozzászólására Én nem érzem ezt a hatalmas sisu powert , főleg mikor üresbe kapcsolja a váltót mer le akar fulladni hehe

Nincs profilkép
#2769 lac*
2018-12-24 19:22:06

Válasz szanberg #2766. hozzászólásáraÉn OMW-és gázolajjal jártam vele,valszeg azt sem bírja.Az igazság az,h cr rendszerben a Bosch-nál nincs jobb.Csak gondolom drágább mint az összes többi.
A plussz szűrő meg nem sokat jelent szerintem,csak a gyári szűrők előtt megszűröd az anyagot.Vagy amit rátettetek 2 mikron alattira szűr?

#2767 szanberg
2018-12-24 19:19:09

Válasz Sötét Paraszt #2754. hozzászólásáraAzt nem tudják mert az 5475-ben 4 hengeres 4,9 literes Sisu motor van, teljesen más!

Van itt a szomszédoknak ilyen gép, meg olyan is másik szomszédnak mint a tied, hiába 6 hengeres a 65-ös meg nagyobb motoros, a Sisu motorral úgy megeszi a 6000-es Perkinses gépet mint a p*csa és jobban is fogyaszt. Az is igaz az 5475-ös hírdúgós jobban tud haladni mindennel, ez is belejátszik kicsit.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
ÁPOLÓKERÉK,  MŰVELŐKERÉK GARNITÚRA 9.5-44, 9.5-28 JOHN DEERE,  CLAAS,  FERGUSON stb
ÁPOLÓKERÉK, MŰVELŐKERÉK GARNITÚRA...

1.150.000 Ft

MBP 6,5 t pótkocsi
MBP 6,5 t pótkocsi

1.200.000 Ft

Eladó gabonavetőgép
Eladó gabonavetőgép

320.000 Ft

MTZ sebváltó
MTZ sebváltó

120.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]