Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak607 FtBenzin árak606 FtEUR408.16 FtUSD375.23 FtCHF434.59 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MTZ1221.3 #5164. hozzászólásáraHuh, hogy te mennyire tudatlan vagy, nem ezt írtad, hanem pont az ellenkezőjét! Azt írtad, a piac határozza meg az árat, ami közgazdasági értelemben annyit jelent, hogy a kereslet határozza meg az árat, na jelen esetben pont nem erről van szó, hanem az ellenkezőjéről, a kínálati oldal szabja meg az árat, mivel ez egy speciális piac. Nincs azzal baj, hogy nem vagy tanult, iskolázott, képzett ember, akkor csak akkor ne használj olyan szavakat, kifejezéseket, amelyekkel nem vagy tisztában!! De befejeztem, nekem ezért senki nem fizet, hogy téged oktassalak, képezzelek, pótoljam azokat a hiányosságokat, amikre az iskola kerülés során szert tettél.
Válasz DDT #5163. hozzászólásáraErrol irtam en is, csak valoszinu olyan korlatolt krokodilaggyal rendelkezel, hogy ha nem a te pokhendi stilusodba van valami megfogalmazva akkor nem erted meg.
Amit csinalsz a szakirodalom fingreszelésnek hivja.
Megegyszer leirom, ha kotekedni akarsz tedd szemelyesen.
Válasz MTZ1221.3 #5161. hozzászólásáraÉn arra világítottam rá, hogy egy ilyen piacon az árat a kínálati oldal határozza meg, oligopol piac, nem a piac árazza be a terméket, ennek több oka is van, kevés szereplő a kínálati oldalon, nincs helyettesítő termék, nem tudsz gázolaj meg benzin helyett mást tankolni a kocsiba, és ott az árrugalmasság kérdése is, sokak esetében az üzemanyag teljesen árrugalmatlan, vagy árrugalmatlan. Tudom, hogy ez most kínai, de nem tudom egyszerűbben elmagyarázni.
Válasz MTZ1221.3 #5149. hozzászólásáraAzért mert valaki az igencsak hiányos ismereteidet kiegészíti, a hülyeséget helyre teszi, még nem kell sértett kisgyermek módjára duzzogni, és sértegetni a másikat.
Válasz ..,-:) #5155. hozzászólásáraGondolom mikor megnézte az üvegpalotát, utána zárt attól mögött közölte a hernádival, hogy el ne képzelje már, hogy a szankciók alóli felmentést neki kaparta ki...
Válasz ..,-:) #5144. hozzászólásáraTudtommal nem a teljes nyereségre van a 95% csak a brent meg a ruszki olaj árkülönbözetéből származó részre, és azért nem vonatkozik másra, mert ez csak a MOL-nál jelentkezik...
Válasz ..,-:) #5150. hozzászólásáraPersze, nem veletlen itt semmi. Nyilvanvalo csalas latszott december elejen.
Attol fuggetlen Matolcsyhoz kotheto cegek sem estek ki a pixisbol. Igy lehet ott is csak kis mosdatas volt, hogy mit szol a nep.
Válasz MTZ1221.3 #5147. hozzászólásáraAzért ha akarta volna a MOL, akkor elláthatta volna az országot csak hát sokkal nagyobb üzlet volt neki, az olcsóbb orosz olajból előállított üzemanyagot a külföldi kútjain eladni piaci áron, mint itthon az ársapkás áron……..nekem ez a MOL és Matolcsy “kitörés” gyanús volt……
Válasz DDT #5143. hozzászólásáraShell, OMW, Orlen, Avia, Mobil Petrol, OPlus, stb kutak tehát mind mind a MOL alá tartoznak. És még orosz olajat is használnak, így különadót is fizetni kell nekik.
Tehát akkor bandi is hülye szerinted. Jólvan, a te elvtársad, te mondtad.
Vicces egy lányka lehetsz te
Akin nevetnek az még mindig te vagy
Válasz MTZ1221.3 #5146. hozzászólásáraGexi prüsszel miatt van…..szemetek……nem adnak pénzt…pedig az jár….akkor majd csinálunk !!!
Erről Bödőcs egyik poénja jut eszembe…..”Igor(asszem), keress vénát……nem talál, akkor majd csinál….”
Válasz ..,-:) #5145. hozzászólásáraHm. Én a MOL-ról nem beszéltem.
Nem azért volt telesírva minden ballipsi oldal, hogy tönkremennek a nyugati olajat használó olajbeszállítók kútjai. Azoknak azt írtátok több helyen, hogy mínuszosak, meg jaj szegények... Most meg rámmosod, hogy én a MOL-ra írtam.
Tehát akkor szerinted a nyugati olajat szállító cégek is nyereségesek voltak és csak hazugság volt amit a 444, telex és egyéb ballipsi függetlenek írtak? Én azt hittem nem érte meg nekik az ársapkás ár. De akkor igazad van, ha tényleg hazudtak.
Válasz ..,-:) #5144. hozzászólásáraHa a MOL nem emeli fel arra a szintre az árat amiért megéri a nyugati kutaknak ide szállítani üzemanyagot, akkor nincs üzemanyag.
A MOL meg befizeti adóként a pluszt, a nyugati kutak meg újra szállítanak ide. Mindenki jól jár csak a vásárló nem. Van adóbevétel is dögivel és a nyugati kutak szállítják az anyagot.
Megegyeztek fű alatt és ennyi.
Én úgy tudom csak a MOL fizet extraprofit adót a többi üzemanyag ellátó cég nem. De lehet te többet tudsz. Ha úgy van akkor igen, akkor valóban orbán tehet róla.
Válasz MTZ1221.3 #5142. hozzászólásáraHogy volt, hogy keletkezett kiesés, mikor sosem látott nyereséget termelt a MOL !?
Ne keverjük a bevételt és a nyereséget……
Válasz MTZ1221.3 #5140. hozzászólásáraXarok a cikkre, én az üzemanyag árra írtam, hogy miért drágább nálunk, mint bárhol.
Azért, mert a főni rátette a kezét a plussznak a 95%-ra.
Szóval ha 480-as árnál is volt irdatlan mennyiségű haszna a MOL-nak, amire szinten már akkor is volt asszem 40% különadó, most akkor a 730-480 közt “mesterségesen” előállított bruttó 250, nettó durván 197 Ft 95%-át is elviszi…..ha jól értelmeztem…..illetve elviszi a 250 Ft-is azoknál akik nem tudják az ÁFA-t visszaigényelni…..
Szóval xy bemegy tankolni 20 litert, akkor minimum 3940 Ft-al több adót fizet az eddig sem kevés adókkal terhelt üzemanyagon……
Naponta a MOL kb 18-20 millió liter üzemanyagot add el, ez NAPONTA 3,5 Mrd plussz csak a különbözet nettó 95%-ából………
Válasz MTZ1221.3 #5138. hozzászólásáraMi az, hogy a piac árazza be??? Ez egy oligopol piac (ezen piacon jellemző a kartellezés), sőt Magyarország esetében jelenleg majdhogynem monopol piacról beszélhetünk, főleg addig, míg az import helyre nem áll/vissza nem áll a korábbi szintre. Ezekre a fogalmakra keress rá, és akkor képbe kerülsz, hogy az ilyen piacokon hogyan működik az árképzés (lelövöm a poént, az eladó határozza meg). Úgyhogy annyit tanácsolnék, hogy ne nagyon alkoss véleményt olyan dologról, amiről halvàny lila fingod sincs, mert folyamatosan lejáratod magadat.
Válasz MTZ1221.3 #5140. hozzászólásáraA külföldi hálozatok is nagyot buktak, hogy nem működhettek normálisan hónapokig. Gondolom ők is mondták, hogy ha hiány van, kéne az import, akkor jó lenne ha olyan árat tenne le a mol az asztalra, amivel lehet egy kicsit visszahozni a kiesésből, nem ám hogy majd ők adják az olcsóbb orosz olajból normál áron, az omv meg a drágább olajból minimális haszonnal.
Megdumálták, hogy akkor tegyünk rá a reális árra még vagy +10%-ot, akkor hozunk be nektek. Jó lesz?
A molnak persze jó, mert mindegy már, csak ne legyen árstop.
A kormány meg mondhatta hogy akkor a mol extraprofitját lenyúlom, részemről is fasza. Sőt a túlárazott anyagból aztán az adó is dőlni fog befele. Mehet. Pusztán a fogyasztót nem kérdezték meg.
Beleavatkoztunk a piacba, megbukott a verseny. Ha meg végetért, hàt akkor új szabàlyokat hoztak. A versenyhivatalt nyugodtan meg lehetne kérdezni, hogy ilyenkor mivan.. Ha egyszerre emel mindenki, egy irreális szintre. Ez egy olyan buli ahol mindenki jól jár. Azon kívül, aki kifizeti.
Szerintem a piac adja az árat, nem pedig a miniszterelnök. Kivéve persze, ha az állam beavatkozik a piaci árakba. De lehet rosszul látom, nem mondom, hogy csak nekem van igazam.
Az agroinform cikke is erről írt, de valószínű ott is orbán elfogultság lehet az ok, hogy ferdítenek.
Válasz MTZ1221.3 #5134. hozzászólásáraHa ezt olvassa viltor, biztos elmorzsol egy könnycseppet a büszkeségtől. Ilyen szavazóból kéne még egymillió. Ha pofonvágom jobbról, oda tartja a bal orcáját is.
Válasz MTZ1221.3 #5131. hozzászólására Mert ki mellett kardoskodom én is hagy tudjam már mert én nem védem egyiket sem csak a tények érdekelnek s ebbe bele tartozik a nagy nemzeti Torockai csapata is
Válasz .Feco. #5128. hozzászólásáraIgazad van.
A lenyegen nem valtoztat. Az arat a piac hatarozza meg es nem Orban.
Ami kiesett behozzak, ennyi. Ha nem tetszik nem kell tankolni. Kar volt az arstop, de amig tartott jo volt. Ez a hozadeka.
Válasz Gatti #5127. hozzászólásáraLesz olcso majd, mint most is mert az. Volt 800felett. 1600ft után visszamegy 1200ra az nagy örömet fog okozni. Amugy kevesebben autoznak. Nem a munkábajárok. Már most. Kezdünk környezetdarátok lenni. kéne lottoznom.
Válasz DDT #5130. hozzászólásáraMar megint ossze kevertel magaddal.
Te sirod tele az offtopikot, hogy meszaros, tiborc, stb. Dolgozz te is es lesz penzed.
Válasz arashan #5129. hozzászólásáraEn nem vasarlok multinal a sok szemetet. Piacon olcsobb es egeszsegesebb elelmiszert lehet talalni.
Egyebkent, hogy lehet hogy a multinal ugyanaz a termek dragabb nalunk, mint szlovakiaban? Arrol viktor tehet? ugyanmar…
Orbantol lehetne 100x jobb vezetonk, de akik mellett te kardoskodsz azt hagyjuk.
Válasz MTZ1221.3 #5126. hozzászólására A lényeg hogy most jobb ha boltba mégy nem a múlt heti árt nézed hanem a az aktuálist s nem mindegy ja és a mol még azon az ársapkás áron is jól járt szóval csak a Fidesz
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólásáraA Lukoil már évek óta nem orosz, Mol, csak nem lett átmatricázva, most pedig annyi lett, hogy a MOL itthon átadta a lengyel Orlen-nek, kint meg átvett kb. kétszer annyit helyette...
Válasz arashan #5124. hozzászólásáraMinden benzinkut a fidesze? Errol lemaradtam. Akkor ha igy all igazad van. Elnezest.
En csak a linkelt cikket olvastam.
Lehet az uzemanyag arsapka hibas dontes volt egyebkent, csak akkor miert jartak ide a kornyezo országokból ha ott minden jo?
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólására Nem BMW kell hanem Volkswagen abba fér sok gazolin oda vissza 120km akár többször is mert kint is van aki segít áthozni 1 tankkal
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólására"Egyébként azt is írtátok, hogy minden kutat megvesz LőrincS nem olvastam nem is írtam szóval tapsolunk mert milyen jó hogy van nekünk a Fidesz emelt áron de már vásárolhatunk üzemanyagot... ja inkább megvárom míg a vállalkozó szellemű lehozza Ukránból a rendszám nélküli gépemet úgy sem tudnám másképp tankolni az az előre megyünk nem hátra irány a fekete gazdaság ....
Válasz arashan #5122. hozzászólásáraNem, hanem a piac határozza meg az árat. Mivel van kereslet, így tartják az árat és a magas árrést. Akiket eddig sirattatok mindenhol most pár hónap alatt behozzák a 13 havi kiesésüket, majd vesznek, megint havonta-kéthavonta egy X5-ös BMW-t.
Egészségükre, én nem bánom. A piac ilyen.
Egyébként azt is írtátok, hogy minden kutat megvesz Lőrinc, hány kutat vett meg lehet tudni? Egyáltalán vett meg? A MOL hány kutat vett el? Erről van adat? Mert ezt is harsogtátok, hogy elveszik a kis kutakat.
Lukoil - Orlen helycserén kívül nem tudok mást. A Lukoilt sajnáljátok? Az csúnya orosz nem?
Válasz DDT #5112. hozzászólásáraSzándékosan drágítjuk az üzemanyagot, hogy lényegesen kevesebb fogyjon, így óvjuk a környezetünket. Munkába járáshoz autóról kocogásra váltva, a jó minőségű magyar levegő belélegzése az egészséges testmozgással párosítva óriási munkakedvet biztosít a dolgozónak, mely a nemzetgazdaság jelentős növekedéséhez vezet. A lakosság egészségi állapota jelentős mértékben javul, a műtéti várólisták meg is szűnnek. Az így megtakarított pénzből nagyjainknak tiszteletünk és nagyrabecsülésünk jeléül moziszobát és sminkszobát építünk.
Válasz arashan #5115. hozzászólására15-20%-ot gyengült a forint a dollárhoz képest még így is hogy most kapaszkodik kicsit.
Mellette a kormányunknak úgy kell minden bevétel mint egy falat kenyér így a Mol mint a csicskása nem fogja érdemben csökkenteni az árakat hiába is csökken a világpiacon. Főleg hogy most nincs komolyabb hideg így a rezsire nem kell annyit fizetni így mennek tankolni az emberek.
Mellette a kutak most szedik vissza amit az elmúlt 1 évben elvettek tőlük.
Épp tegnap mondta a Bujdos Eszter hogy magasabb árrésük van a kutaknak is...
Aki nem tárolt be annak sztem érdemes inkább most vennie mert lesz ez még drágább is a kövi hetekben-hónapokban..
5515 hozzászólás
Válasz MTZ1221.3 #5164. hozzászólásáraHuh, hogy te mennyire tudatlan vagy, nem ezt írtad, hanem pont az ellenkezőjét! Azt írtad, a piac határozza meg az árat, ami közgazdasági értelemben annyit jelent, hogy a kereslet határozza meg az árat, na jelen esetben pont nem erről van szó, hanem az ellenkezőjéről, a kínálati oldal szabja meg az árat, mivel ez egy speciális piac. Nincs azzal baj, hogy nem vagy tanult, iskolázott, képzett ember, akkor csak akkor ne használj olyan szavakat, kifejezéseket, amelyekkel nem vagy tisztában!! De befejeztem, nekem ezért senki nem fizet, hogy téged oktassalak, képezzelek, pótoljam azokat a hiányosságokat, amikre az iskola kerülés során szert tettél.
Válasz DDT #5163. hozzászólásáraErrol irtam en is, csak valoszinu olyan korlatolt krokodilaggyal rendelkezel, hogy ha nem a te pokhendi stilusodba van valami megfogalmazva akkor nem erted meg.
Amit csinalsz a szakirodalom fingreszelésnek hivja.
Megegyszer leirom, ha kotekedni akarsz tedd szemelyesen.
Válasz MTZ1221.3 #5161. hozzászólásáraÉn arra világítottam rá, hogy egy ilyen piacon az árat a kínálati oldal határozza meg, oligopol piac, nem a piac árazza be a terméket, ennek több oka is van, kevés szereplő a kínálati oldalon, nincs helyettesítő termék, nem tudsz gázolaj meg benzin helyett mást tankolni a kocsiba, és ott az árrugalmasság kérdése is, sokak esetében az üzemanyag teljesen árrugalmatlan, vagy árrugalmatlan. Tudom, hogy ez most kínai, de nem tudom egyszerűbben elmagyarázni.
Válasz MTZ1221.3 #5161. hozzászólásáraEngem hagyjatok már ki
Válasz DDT #5159. hozzászólásáraTehat akkor Bandival sem ertesz egyet
Ukrajnában olcsobb az üzemanyag, a pénzük is jobb,meg háború is van.
Magyarországtól van bénább gecibb ország?
Válasz MTZ1221.3 #5149. hozzászólásáraAzért mert valaki az igencsak hiányos ismereteidet kiegészíti, a hülyeséget helyre teszi, még nem kell sértett kisgyermek módjára duzzogni, és sértegetni a másikat.
Válasz MTZ1221.3 #5153. hozzászólásáraMennyi a piaci részesedése?
Válasz ..,-:) #5155. hozzászólásáraGondolom mikor megnézte az üvegpalotát, utána zárt attól mögött közölte a hernádival, hogy el ne képzelje már, hogy a szankciók alóli felmentést neki kaparta ki...
Válasz ..,-:) #5155. hozzászólásáraAnnyit keres egy hordó olajon kb, mint az azt kitermelő ruszki olajvállalat... nem rossz üzlet...
Válasz .Feco. #5154. hozzászólásáraKb 30 dodo lehet köztük…..akkor meg 28,5 dodo a főnié !?
Válasz ..,-:) #5144. hozzászólásáraTudtommal nem a teljes nyereségre van a 95% csak a brent meg a ruszki olaj árkülönbözetéből származó részre, és azért nem vonatkozik másra, mert ez csak a MOL-nál jelentkezik...
De nem biztos, csak én így értelmeztem...
Válasz DDT #5151. hozzászólásáraOplus kuttal mi bajod? Jo benzinkut es nem MOL-os.
Válasz ..,-:) #5150. hozzászólásáraPersze, nem veletlen itt semmi. Nyilvanvalo csalas latszott december elejen.
Attol fuggetlen Matolcsyhoz kotheto cegek sem estek ki a pixisbol. Igy lehet ott is csak kis mosdatas volt, hogy mit szol a nep.
Válasz MTZ1221.3 #5149. hozzászólásáraOligopol piac, tessék utána nézni!! Oplus, beszarok…
Válasz MTZ1221.3 #5147. hozzászólásáraAzért ha akarta volna a MOL, akkor elláthatta volna az országot csak hát sokkal nagyobb üzlet volt neki, az olcsóbb orosz olajból előállított üzemanyagot a külföldi kútjain eladni piaci áron, mint itthon az ársapkás áron……..nekem ez a MOL és Matolcsy “kitörés” gyanús volt……
Válasz DDT #5143. hozzászólásáraShell, OMW, Orlen, Avia, Mobil Petrol, OPlus, stb kutak tehát mind mind a MOL alá tartoznak. És még orosz olajat is használnak, így különadót is fizetni kell nekik.
Tehát akkor bandi is hülye szerinted. Jólvan, a te elvtársad, te mondtad.
Vicces egy lányka lehetsz te
Akin nevetnek az még mindig te vagy
Válasz MTZ1221.3 #5146. hozzászólásáraGexi prüsszel miatt van…..szemetek……nem adnak pénzt…pedig az jár….akkor majd csinálunk !!!
Erről Bödőcs egyik poénja jut eszembe…..”Igor(asszem), keress vénát……nem talál, akkor majd csinál….”
Válasz ..,-:) #5145. hozzászólásáraHm. Én a MOL-ról nem beszéltem.
Nem azért volt telesírva minden ballipsi oldal, hogy tönkremennek a nyugati olajat használó olajbeszállítók kútjai. Azoknak azt írtátok több helyen, hogy mínuszosak, meg jaj szegények... Most meg rámmosod, hogy én a MOL-ra írtam.
Tehát akkor szerinted a nyugati olajat szállító cégek is nyereségesek voltak és csak hazugság volt amit a 444, telex és egyéb ballipsi függetlenek írtak? Én azt hittem nem érte meg nekik az ársapkás ár. De akkor igazad van, ha tényleg hazudtak.
Válasz ..,-:) #5144. hozzászólásáraHa a MOL nem emeli fel arra a szintre az árat amiért megéri a nyugati kutaknak ide szállítani üzemanyagot, akkor nincs üzemanyag.
A MOL meg befizeti adóként a pluszt, a nyugati kutak meg újra szállítanak ide. Mindenki jól jár csak a vásárló nem. Van adóbevétel is dögivel és a nyugati kutak szállítják az anyagot.
Megegyeztek fű alatt és ennyi.
Én úgy tudom csak a MOL fizet extraprofit adót a többi üzemanyag ellátó cég nem. De lehet te többet tudsz. Ha úgy van akkor igen, akkor valóban orbán tehet róla.
Válasz MTZ1221.3 #5142. hozzászólásáraHogy volt, hogy keletkezett kiesés, mikor sosem látott nyereséget termelt a MOL !?
Ne keverjük a bevételt és a nyereséget……
Válasz MTZ1221.3 #5140. hozzászólásáraXarok a cikkre, én az üzemanyag árra írtam, hogy miért drágább nálunk, mint bárhol.
Azért, mert a főni rátette a kezét a plussznak a 95%-ra.
Szóval ha 480-as árnál is volt irdatlan mennyiségű haszna a MOL-nak, amire szinten már akkor is volt asszem 40% különadó, most akkor a 730-480 közt “mesterségesen” előállított bruttó 250, nettó durván 197 Ft 95%-át is elviszi…..ha jól értelmeztem…..illetve elviszi a 250 Ft-is azoknál akik nem tudják az ÁFA-t visszaigényelni…..
Szóval xy bemegy tankolni 20 litert, akkor minimum 3940 Ft-al több adót fizet az eddig sem kevés adókkal terhelt üzemanyagon……
Naponta a MOL kb 18-20 millió liter üzemanyagot add el, ez NAPONTA 3,5 Mrd plussz csak a különbözet nettó 95%-ából………
Válasz MTZ1221.3 #5138. hozzászólásáraMi az, hogy a piac árazza be??? Ez egy oligopol piac (ezen piacon jellemző a kartellezés), sőt Magyarország esetében jelenleg majdhogynem monopol piacról beszélhetünk, főleg addig, míg az import helyre nem áll/vissza nem áll a korábbi szintre. Ezekre a fogalmakra keress rá, és akkor képbe kerülsz, hogy az ilyen piacokon hogyan működik az árképzés (lelövöm a poént, az eladó határozza meg). Úgyhogy annyit tanácsolnék, hogy ne nagyon alkoss véleményt olyan dologról, amiről halvàny lila fingod sincs, mert folyamatosan lejáratod magadat.
Válasz #bandi #5141. hozzászólásáraEzt írtam én is, hogy az árstop nem kellett volna, de te orbánozással vádoltál.
Erről írtam, hogy behozzák a kiesett bevételt ami az árstop miatt esett ki. A piac korrigál.
Így lehet ahogy leírtad.
Ha valóban min. 5 évig lesz magasabb az ár akkor bőven bukta volt az árstop minden magyarnak. Viszont megindul újra a külföldön tankolás.
Válasz MTZ1221.3 #5140. hozzászólásáraA külföldi hálozatok is nagyot buktak, hogy nem működhettek normálisan hónapokig. Gondolom ők is mondták, hogy ha hiány van, kéne az import, akkor jó lenne ha olyan árat tenne le a mol az asztalra, amivel lehet egy kicsit visszahozni a kiesésből, nem ám hogy majd ők adják az olcsóbb orosz olajból normál áron, az omv meg a drágább olajból minimális haszonnal.
Megdumálták, hogy akkor tegyünk rá a reális árra még vagy +10%-ot, akkor hozunk be nektek. Jó lesz?
A molnak persze jó, mert mindegy már, csak ne legyen árstop.
A kormány meg mondhatta hogy akkor a mol extraprofitját lenyúlom, részemről is fasza. Sőt a túlárazott anyagból aztán az adó is dőlni fog befele. Mehet. Pusztán a fogyasztót nem kérdezték meg.
Beleavatkoztunk a piacba, megbukott a verseny. Ha meg végetért, hàt akkor új szabàlyokat hoztak. A versenyhivatalt nyugodtan meg lehetne kérdezni, hogy ilyenkor mivan.. Ha egyszerre emel mindenki, egy irreális szintre. Ez egy olyan buli ahol mindenki jól jár. Azon kívül, aki kifizeti.
Válasz ..,-:) #5139. hozzászólására5121 hozzászólás.
Kérlek szólj akkor, hogy fals infókat írtak a cikkbe.
Válasz MTZ1221.3 #5138. hozzászólásáraHát…..pedig ezt (is) most a király árazta be……csak nem figyelsz…..
Válasz #bandi #5137. hozzászólásáraTehát szerinted a magyarországi üzemanyag árakat Orbán határozza meg nem pedig a piac.
Szerintem a piac adja az árat, nem pedig a miniszterelnök. Kivéve persze, ha az állam beavatkozik a piaci árakba. De lehet rosszul látom, nem mondom, hogy csak nekem van igazam.
Az agroinform cikke is erről írt, de valószínű ott is orbán elfogultság lehet az ok, hogy ferdítenek.
Válasz MTZ1221.3 #5134. hozzászólásáraHa ezt olvassa viltor, biztos elmorzsol egy könnycseppet a büszkeségtől. Ilyen szavazóból kéne még egymillió. Ha pofonvágom jobbról, oda tartja a bal orcáját is.
Válasz MTZ1221.3 #5132. hozzászólásáraTe mennyire egy reménytelen “ember” vagy.
Válasz MTZ1221.3 #5131. hozzászólására Mert ki mellett kardoskodom én is hagy tudjam már mert én nem védem egyiket sem csak a tények érdekelnek s ebbe bele tartozik a nagy nemzeti Torockai csapata is
Válasz .Feco. #5128. hozzászólásáraIgazad van.
A lenyegen nem valtoztat. Az arat a piac hatarozza meg es nem Orban.
Ami kiesett behozzak, ennyi. Ha nem tetszik nem kell tankolni. Kar volt az arstop, de amig tartott jo volt. Ez a hozadeka.
Válasz Gatti #5127. hozzászólásáraLesz olcso majd, mint most is mert az. Volt 800felett. 1600ft után visszamegy 1200ra az nagy örömet fog okozni. Amugy kevesebben autoznak. Nem a munkábajárok. Már most. Kezdünk környezetdarátok lenni. kéne lottoznom.
Válasz DDT #5130. hozzászólásáraMar megint ossze kevertel magaddal.
Te sirod tele az offtopikot, hogy meszaros, tiborc, stb. Dolgozz te is es lesz penzed.
Válasz arashan #5129. hozzászólásáraEn nem vasarlok multinal a sok szemetet. Piacon olcsobb es egeszsegesebb elelmiszert lehet talalni.
Egyebkent, hogy lehet hogy a multinal ugyanaz a termek dragabb nalunk, mint szlovakiaban? Arrol viktor tehet? ugyanmar…
Orbantol lehetne 100x jobb vezetonk, de akik mellett te kardoskodsz azt hagyjuk.
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólásáraHogy te milyen egy irigy, proli, megkeseredett ember vagy.
Válasz MTZ1221.3 #5126. hozzászólására A lényeg hogy most jobb ha boltba mégy nem a múlt heti árt nézed hanem a az aktuálist s nem mindegy ja és a mol még azon az ársapkás áron is jól járt szóval csak a Fidesz
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólásáraA Lukoil már évek óta nem orosz, Mol, csak nem lett átmatricázva, most pedig annyi lett, hogy a MOL itthon átadta a lengyel Orlen-nek, kint meg átvett kb. kétszer annyit helyette...
Válasz endypapa_20120 #5121. hozzászólásáraakkor még 5-10 év és itt is csökkenni fog az üzemanyag ára
Válasz arashan #5124. hozzászólásáraMinden benzinkut a fidesze? Errol lemaradtam. Akkor ha igy all igazad van. Elnezest.
En csak a linkelt cikket olvastam.
Lehet az uzemanyag arsapka hibas dontes volt egyebkent, csak akkor miert jartak ide a kornyezo országokból ha ott minden jo?
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólására Nem BMW kell hanem Volkswagen abba fér sok gazolin oda vissza 120km akár többször is mert kint is van aki segít áthozni 1 tankkal
Válasz MTZ1221.3 #5123. hozzászólására"Egyébként azt is írtátok, hogy minden kutat megvesz LőrincS nem olvastam nem is írtam szóval tapsolunk mert milyen jó hogy van nekünk a Fidesz emelt áron de már vásárolhatunk üzemanyagot... ja inkább megvárom míg a vállalkozó szellemű lehozza Ukránból a rendszám nélküli gépemet úgy sem tudnám másképp tankolni az az előre megyünk nem hátra irány a fekete gazdaság ....
Válasz arashan #5122. hozzászólásáraNem, hanem a piac határozza meg az árat. Mivel van kereslet, így tartják az árat és a magas árrést. Akiket eddig sirattatok mindenhol most pár hónap alatt behozzák a 13 havi kiesésüket, majd vesznek, megint havonta-kéthavonta egy X5-ös BMW-t.
Egészségükre, én nem bánom. A piac ilyen.
Egyébként azt is írtátok, hogy minden kutat megvesz Lőrinc, hány kutat vett meg lehet tudni? Egyáltalán vett meg? A MOL hány kutat vett el? Erről van adat? Mert ezt is harsogtátok, hogy elveszik a kis kutakat.
Lukoil - Orlen helycserén kívül nem tudok mást. A Lukoilt sajnáljátok? Az csúnya orosz nem?
Válasz endypapa_20120 #5121. hozzászólására Magyarul mindenki jól jár aki a kereskedéssel foglalkozik kivéve a vásárló fogyasztót
Válasz arashan #5115. hozzászólásáraA megduplázott árrés a hazai drágulás oka az elemző szerint.
https://www.agroinform.hu/gazdasag/megduplazott-arres-valoban-emiatt-draga-az-uzemanyag-61611-001
Válasz DDT #5112. hozzászólásáraSzándékosan drágítjuk az üzemanyagot, hogy lényegesen kevesebb fogyjon, így óvjuk a környezetünket. Munkába járáshoz autóról kocogásra váltva, a jó minőségű magyar levegő belélegzése az egészséges testmozgással párosítva óriási munkakedvet biztosít a dolgozónak, mely a nemzetgazdaság jelentős növekedéséhez vezet. A lakosság egészségi állapota jelentős mértékben javul, a műtéti várólisták meg is szűnnek. Az így megtakarított pénzből nagyjainknak tiszteletünk és nagyrabecsülésünk jeléül moziszobát és sminkszobát építünk.
Válasz arashan #5115. hozzászólására15-20%-ot gyengült a forint a dollárhoz képest még így is hogy most kapaszkodik kicsit.
Mellette a kormányunknak úgy kell minden bevétel mint egy falat kenyér így a Mol mint a csicskása nem fogja érdemben csökkenteni az árakat hiába is csökken a világpiacon. Főleg hogy most nincs komolyabb hideg így a rezsire nem kell annyit fizetni így mennek tankolni az emberek.
Mellette a kutak most szedik vissza amit az elmúlt 1 évben elvettek tőlük.
Épp tegnap mondta a Bujdos Eszter hogy magasabb árrésük van a kutaknak is...
Aki nem tárolt be annak sztem érdemes inkább most vennie mert lesz ez még drágább is a kövi hetekben-hónapokban..
Válasz Németh György #5116. hozzászólásáraAz aljassag az az, ami ott le van irva, nem az, hogy ki mondta...
Válasz DDT #5112. hozzászólásáraJa jól mo mondod.????
Sok bolond meg eszi a hülyeséget.
Válasz arashan #5115. hozzászólásáraAki Jakab Pétert idéz, az más aljasságra is képes .