Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Richard. #1129. hozzászólásáraHát ilyen okból MTZ adagoló még nálam nem halt be meg egyetlen sor adagoló sem más bajok voltak nem is egy De köradagoló már szart be kiszáradástól
Válasz Szalai A P #1127. hozzászólásáraAz adagoló elemeket a gàzolaj èri,az keni,nem a motor olaj. 4500üzemòra van az MTz adagolòban,de az adagolòs aszonta,tartja jò értèken a mittudomèn,hànyszáz bàrt mind a 4. Akkor nem lehet olyan szar az az olaj..persze, mai világban egy modern holmi kopottan,szar állapotban is jobb àllapotù,mint az MTz jó állapotban. ezt azè szem előtt kell tartani.
Válasz sonkabence #1126. hozzászólásáraA kétütemű motornál is kenési feledata van és amúgy tényleg nem jó a kenése a gázolajnak lazán betette tud tőle állni az adagoló persze nem az MTZ mert azt olaj keni de a Bosch rendszerű be tud igencsak jól
Válasz Mf-es? #1124. hozzászólásáraÉn nem hiszem, hogy amit kétütemű benzinmotorhoz találtak ki az dízel motoroknál is működik. Szerintem egy felületes tanács a 2T olaj keverése a gázolajhoz.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraMert nincs kenése a gázolajnak.Megragadnak az adagoló elemek.Néha még rozsdásodik is.
Egy profi szerelő szerint.Személy autókba is érdemes tenni,10 ezer km.-enként 1 liter automata váltó olajat,egy tank gázolajhoz.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraén azért mert jó.
mondjuk én spec ne vagyok szívbajos, itt még olaj nem ment kárba.
és nem csak az mtz-t tankolom vele.
boldog mind mint egy jóllakott malac egy sáros gödörben.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraEgyszer valaki kiokoskodta,hogy a magasnyomású szivattyút és az injektorokat lehet vele kímélni(mert állítólag jobban keni).
De én sem hiszek benne
Válasz csoppika #1111. hozzászólásáraNem, benzin az más téma, nem az volt a gond amit beletettem, hane az, higy amiatt a kéntartalom nem felelt meg a szabványnak
Válasz Ares 826 #1110. hozzászólásáraA kén tartalom miatt van baj, a go szinte kénmentes, viszont a 2t olajtól 10x lett a kéntartalom túllépés.
Egyszerü matekkal kiszámolható, Perelhettem volna a vámot, kellett volna rgy laborvizsgàlat+ szakértői vélemény, de inkább kifizettem
jó de .. mivel igazoljam hogy mit tankoltam bele..
a számla nem elég, vehettem 20 liter go-t , betankolom a kocsiba, számlát bebaszarintom a trakiba, abban meg lopott anyag van.
akkor mi a bizonyíték ?
kiveszik a gázolajat, megmérik, nem olyan mint lennie kéne. de az sem jelenti hogy én direkt tankoltam mást.
ez egy akkor égbekiáltó baromság hogy már nem is igaz. mi van a sima adalékokkal amiket árulnak ?
teljesen törvényesen.
s mi van ha egyszer egyik kuton, utánna máik féle kúton tankolok és keveredik a kettő, akkor mit fog mutatni a labor ?
utálom ezt az országot. a saját szülőországom a legfőbb ellenségem.
Válasz .Szabi. #1108. hozzászólásáraés mi van ha trabival megyek valahova, kétüteművel, és megállít a mobil labor :D
megállapítják hogy 2t olaj is van a tankban és megbüntetnek ?
Válasz Mf-es? #1104. hozzászólásárasoha nem kell befosni engem 1 milla befizetésével riogattak többszöri levélváltás és adok-kapok után 300 000ft lett belőle az is 12 hó ra elosztva,,szóval nem eszik azt olyan forrón
Válasz sonkabence #1091. hozzászólásáraén még egy éve használom olyan 2.5%-ban de prima több 10 litert vettem már,nekem e Mercedes Atego -egy Volvo v70 illetve 2 db mtz iszogatja a kéket drágállom de nagyon jó a visszajelzés a környékbeli rallysoktól lehetőleg a tulajdonostól rendeljétek mert akkor sok az ajándék
És akkor senkit nem érdekel a nav.Mert volt olyan,kimentek,és mintát vettek.Nem olyan volt benne,mint a kúton.Hiába mutatta a paraszt a számlát,mit öntött bele,megbüntették.
Válasz lac* #1093. hozzászólásáraAkkor nézd meg tavaszra amit most vettél vagy veszel ott lesz az aljában a barna üledék, és az nem rozsda hanem a kivált repceolaj.
Válasz Ares 826 #1092. hozzászólásáraÉrdekes nekem eddig soha nem vált ki semmi,pedig évek óta tárolok fél éveket. Zárt térben ibc tartályban,amit észrevettem,az ibc alján a mechanikai szennyeződések rendesen ott vannak.
Válasz Sanyo81 #1083. hozzászólásáraAz a füst a felkeveredett több éve leült repceolajból van ami télen kiválik a gázolajból még a kombi téli álmát alussza!
Válasz Dekalb #1086. hozzászólásáraÉn nem régen kezdtem el használni a pirosat egy új 820-as traktorban és a kétütemű gépekben. A kétütemű gépekben mindig prémium benzin van, de mióta a spurival használom ég és föld még a prémium benzinhez is képest is. Igaz, én kétüteműekben dupla dózissal használom, mert ott még nem számottevő a többletköltsége.
Valós tapasztalatok: Stihl láncfűrész sokkal könnyebben indul, öblösebb a hangja, hamarabb pörög fel és egy kb 10% erősebb lett érzésre. A kipufogóból megszűnt az a híg kox. Fűkaszánál is ugyanezt vettem észre. Mtz-ben: Sokkal szebben jár a motor, azóta mondták is, hogy milyen motor van benne, hogy ilyen jó a hangja. Csendesebb lett egy kicsivel. Erősebbnek szerintem nem lett erősebb, de gyorsításkor sokkal dinamikusabb. Fogyasztásban nem vettem észre különbséget, de nekem ennyi már elég. Ennyit megérdemelnek a gépek.
Válasz *** HM *** #1085. hozzászólásáraBetankolni nem érdemes mert a repceolaj kiválik a gázolajból 3 hópap után és utána befosnak a porlasztók ha a végét tankolod bele a masinába! Ha porlasztót kell cserélni vagy javíttatni a magasnyomású rendszerbe az fájdalmas. Igaz lehet rendelni a MOL-tól olyat is amelyben nincs benne repceolaj de az út tudom 5 ruppóval drágább. Van olyan nagy fuvaros cég aki ezt rendeli tőlük nagy tételben!
végig olvasva ezt a fórumot csodálkozok hogy közületek senki sem emliti meg a SPURI ADALÉK nevét rengetegen használják nálunk sima alapgázolajhoz töltve nagy megelégedéssel ..nagy felhasználók
Válasz Sanyo81 #1083. hozzászólásáraami tapasztalatom van a BOSCH al, (rexrot-bosch hidraulika) az alapján nem bíznék rájuk egy 6os alátétet sem , jobban jártam volna a helyi pékkel vagy épp fodrásszal.
megmondom neked őszintén én használt motor olajat, és még nagyon sokmindent elkeverek a gázolajba mert nincsen szivem "kidobni" aztán van itt HDI motoros járgány is, ahhoz nagyon pancsolt anyag kell hogy ennyire feltűnő különbségek mutatkozzanak.
de mivel kevéske volt a tankban amikor ráöntöttél felteszem megint benyelt valami szutykot.
Válasz a2457 #1078. hozzászólásáraA Pajero esete egyáltalán nem alátámasztott, nem én szervizeltem, és nem én szedtem szét az adagolót. Tehát a szervizes és a Kecel Bosch szerviz is mondhatott bármit.
A Lexion kombájn esete viszont érdekes folytatást mutat. Miután kikísérleteztem a megfelelő nem speckó csak sima O** kúti gázolajat szereti, kb 1 évig hibamentesen üzemelt. Aztán eladósorba került, elszekereztem vele a kereskedőhöz. A tankban minimális üzemanyag volt. Az úton van 3db híd, ami elég szűk, ezért a biztonság kedvéért kapott vagy 2 kanna gázolajat, hogy le ne álljon. Nem volt más, csak a maszek kutas anyag. És láss csodát, a füstölés visszajött. Pár nap múlva arra jártam az új kombájn ügyében, és épp szembe találkoztam a géppel, mentek át egy másik telephelyre. A szivem megszakadt, olyan fekete füstöt húzott folyamatosan, nem csak gyorsításkor. A maszek kutas szerint ez a gázolaj ugyanúgy a M** készletből van. Még egyszer megjegyzem, a többi gépben több tízezer liter fogy belőle gond nélkül.
5531 hozzászólás
Válasz a2457 #1128. hozzászólásáraAz biztos drága itt minden
Válasz .Richard. #1129. hozzászólásáraHát ilyen okból MTZ adagoló még nálam nem halt be meg egyetlen sor adagoló sem más bajok voltak nem is egy De köradagoló már szart be kiszáradástól
Válasz Szalai A P #1127. hozzászólásáraAz adagoló elemeket a gàzolaj èri,az keni,nem a motor olaj. 4500üzemòra van az MTz adagolòban,de az adagolòs aszonta,tartja jò értèken a mittudomèn,hànyszáz bàrt mind a 4. Akkor nem lehet olyan szar az az olaj..persze, mai világban egy modern holmi kopottan,szar állapotban is jobb àllapotù,mint az MTz jó állapotban.
ezt azè szem előtt kell tartani. ![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Szalai A P #1127. hozzászólásáravellanyos üzemanyag pumpa is szereti, drága dolog cserélni...
Válasz sonkabence #1126. hozzászólásáraA kétütemű motornál is kenési feledata van és amúgy tényleg nem jó a kenése a gázolajnak lazán betette tud tőle állni az adagoló persze nem az MTZ mert azt olaj keni de a Bosch rendszerű be tud igencsak jól
Válasz Mf-es? #1124. hozzászólásáraÉn nem hiszem, hogy amit kétütemű benzinmotorhoz találtak ki az dízel motoroknál is működik. Szerintem egy felületes tanács a 2T olaj keverése a gázolajhoz.
Válasz Mf-es? #1124. hozzászólásáraigazából édesmindegy mi az csak legyen kenése és tisztán égjen, jól keveredjen, és télen ne dermedjen.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraMert nincs kenése a gázolajnak.Megragadnak az adagoló elemek.Néha még rozsdásodik is.
Egy profi szerelő szerint.Személy autókba is érdemes tenni,10 ezer km.-enként 1 liter automata váltó olajat,egy tank gázolajhoz.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraén azért mert jó.
mondjuk én spec ne vagyok szívbajos, itt még olaj nem ment kárba.
és nem csak az mtz-t tankolom vele.
boldog mind mint egy jóllakott malac egy sáros gödörben.
Válasz sonkabence #1121. hozzászólásáraEgyszer valaki kiokoskodta,hogy a magasnyomású szivattyút és az injektorokat lehet vele kímélni(mert állítólag jobban keni).
De én sem hiszek benne
Válasz lac* #1120. hozzászólásáraNekem nem világos az sem, hogy miért önt valaki 2t olajat a gázolajba...
Válasz .Szabi. #1118. hozzászólásáraha tízszeres a kéntartalom a gázolajban,akkor a motorolajat is jóval gyakrabban kéne cserélni
Válasz csoppika #1117. hozzászólásáraKen
Válasz csoppika #1111. hozzászólásáraNem, benzin az más téma, nem az volt a gond amit beletettem, hane az, higy amiatt a kéntartalom nem felelt meg a szabványnak
Válasz .Szabi. #1116. hozzászólásáraMire jó az amúgy?
Válasz csoppika #1114. hozzászólásáraIgen
Válasz Ares 826 #1107. hozzászólásáranem értem a kérdésed Ares..?
Válasz .Szabi. #1113. hozzászólására100literenként tettél bele 1 lityit?
Válasz Ares 826 #1110. hozzászólásáraA kén tartalom miatt van baj, a go szinte kénmentes, viszont a 2t olajtól 10x lett a kéntartalom túllépés.
Egyszerü matekkal kiszámolható, Perelhettem volna a vámot, kellett volna rgy laborvizsgàlat+ szakértői vélemény, de inkább kifizettem
jó de .. mivel igazoljam hogy mit tankoltam bele..
a számla nem elég, vehettem 20 liter go-t , betankolom a kocsiba, számlát bebaszarintom a trakiba, abban meg lopott anyag van.
akkor mi a bizonyíték ?
kiveszik a gázolajat, megmérik, nem olyan mint lennie kéne. de az sem jelenti hogy én direkt tankoltam mást.
ez egy akkor égbekiáltó baromság hogy már nem is igaz. mi van a sima adalékokkal amiket árulnak ?
teljesen törvényesen.
s mi van ha egyszer egyik kuton, utánna máik féle kúton tankolok és keveredik a kettő, akkor mit fog mutatni a labor ?
utálom ezt az országot. a saját szülőországom a legfőbb ellenségem.
Válasz .Szabi. #1108. hozzászólásáraAkkor ha benyát rakok hozzá (most pl 2t csónakmotor benya) télire, ugyanúgy meg akarnak baszarintani??? Tetű banda...![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz .Szabi. #1108. hozzászólásáraAz szerintem genyóság, ha van számla róla akkor nem tehetik szerintem!
Válasz .Szabi. #1108. hozzászólásáraés mi van ha trabival megyek valahova, kétüteművel, és megállít a mobil labor :D
megállapítják hogy 2t olaj is van a tankban és megbüntetnek ?
Válasz Mf-es? #1098. hozzászólásáraEngem a mobil labor állított meg, 100:1 arábyban volt benne 2t olaj, 100.000-be fájt![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz Dekalb #1103. hozzászólásáraAzt az 50.000 feletti árút veszed??? Hát az tényleg elég drága.![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz Mf-es? #1101. hozzászólásáraAz is lehet hogy a gázolaj volt "trutyi".
Válasz Mf-es? #1104. hozzászólásárasoha nem kell befosni engem 1 milla befizetésével riogattak többszöri levélváltás és adok-kapok után 300 000ft lett belőle az is 12 hó ra elosztva,,szóval nem eszik azt olyan forrón
Válasz Dekalb #1102. hozzászólásáraNem velem történt,lehet visszatámadtak.
Válasz sonkabence #1091. hozzászólásáraén még egy éve használom olyan 2.5%-ban de prima több 10 litert vettem már,nekem e Mercedes Atego -egy Volvo v70 illetve 2 db mtz iszogatja a kéket drágállom de nagyon jó a visszajelzés a környékbeli rallysoktól lehetőleg a tulajdonostól rendeljétek mert akkor sok az ajándék
Válasz Mf-es? #1101. hozzászólásáranem kell mindjárt fizetni fellebezni-fellebezni visszatámadni..
Válasz John Deere Power Shift #1100. hozzászólásáraPedig ez megtörtént.
Válasz Mf-es? #1098. hozzászólásáraEkkora badarságot is ,régen hallottam![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
VPOP kollégák a hasukat fognák
Válasz Mf-es? #1098. hozzászólásáraAzt nem tehetik szerintem, hivatalosan vásárolt adalékot miért nem önthet bele az ember büntetés nélkül!
És akkor senkit nem érdekel a nav.Mert volt olyan,kimentek,és mintát vettek.Nem olyan volt benne,mint a kúton.Hiába mutatta a paraszt a számlát,mit öntött bele,megbüntették.
Válasz Ares 826 #1096. hozzászólásáravan
Válasz lac* #1095. hozzászólásáraVan magasnyomású rendszerrel épített géped??
Válasz Ares 826 #1094. hozzászólásáraMondom több éve tárolok,és eddig nem volt soha semmi
Válasz lac* #1093. hozzászólásáraAkkor nézd meg tavaszra amit most vettél vagy veszel ott lesz az aljában a barna üledék, és az nem rozsda hanem a kivált repceolaj.
Válasz Ares 826 #1092. hozzászólásáraÉrdekes nekem eddig soha nem vált ki semmi,pedig évek óta tárolok fél éveket. Zárt térben ibc tartályban,amit észrevettem,az ibc alján a mechanikai szennyeződések rendesen ott vannak.
Válasz Sanyo81 #1083. hozzászólásáraAz a füst a felkeveredett több éve leült repceolajból van ami télen kiválik a gázolajból még a kombi téli álmát alussza!
Válasz Dekalb #1086. hozzászólásáraÉn nem régen kezdtem el használni a pirosat egy új 820-as traktorban és a kétütemű gépekben. A kétütemű gépekben mindig prémium benzin van, de mióta a spurival használom ég és föld még a prémium benzinhez is képest is. Igaz, én kétüteműekben dupla dózissal használom, mert ott még nem számottevő a többletköltsége.
Valós tapasztalatok: Stihl láncfűrész sokkal könnyebben indul, öblösebb a hangja, hamarabb pörög fel és egy kb 10% erősebb lett érzésre. A kipufogóból megszűnt az a híg kox. Fűkaszánál is ugyanezt vettem észre. Mtz-ben: Sokkal szebben jár a motor, azóta mondták is, hogy milyen motor van benne, hogy ilyen jó a hangja. Csendesebb lett egy kicsivel. Erősebbnek szerintem nem lett erősebb, de gyorsításkor sokkal dinamikusabb. Fogyasztásban nem vettem észre különbséget, de nekem ennyi már elég. Ennyit megérdemelnek a gépek.
Válasz Dekalb #1086. hozzászólásáraA Spuri az az a piros adalék? Mire jó az cetánszám növelésre vagy dermedésgátló?![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Dekalb #1086. hozzászólásáraNehogy a nav megbüntessen érte.
Válasz *** HM *** #1085. hozzászólásáraBetankolni nem érdemes mert a repceolaj kiválik a gázolajból 3 hópap után és utána befosnak a porlasztók ha a végét tankolod bele a masinába! Ha porlasztót kell cserélni vagy javíttatni a magasnyomású rendszerbe az fájdalmas. Igaz lehet rendelni a MOL-tól olyat is amelyben nincs benne repceolaj de az út tudom 5 ruppóval drágább. Van olyan nagy fuvaros cég aki ezt rendeli tőlük nagy tételben!![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz *** HM *** #1085. hozzászólásáraTegnap ment lejjebb!![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
végig olvasva ezt a fórumot csodálkozok hogy közületek senki sem emliti meg a SPURI ADALÉK nevét rengetegen használják nálunk sima alapgázolajhoz töltve nagy megelégedéssel ..nagy felhasználók
Milyen go àrmozgás várható mostanában szerintetek?
Lefele nem megy idén mi betankoljon a paraszt?
Válasz Sanyo81 #1083. hozzászólásáraami tapasztalatom van a BOSCH al, (rexrot-bosch hidraulika) az alapján nem bíznék rájuk egy 6os alátétet sem , jobban jártam volna a helyi pékkel vagy épp fodrásszal.
megmondom neked őszintén én használt motor olajat, és még nagyon sokmindent elkeverek a gázolajba mert nincsen szivem "kidobni" aztán van itt HDI motoros járgány is, ahhoz nagyon pancsolt anyag kell hogy ennyire feltűnő különbségek mutatkozzanak.
de mivel kevéske volt a tankban amikor ráöntöttél felteszem megint benyelt valami szutykot.
Válasz a2457 #1078. hozzászólásáraA Pajero esete egyáltalán nem alátámasztott, nem én szervizeltem, és nem én szedtem szét az adagolót. Tehát a szervizes és a Kecel Bosch szerviz is mondhatott bármit.
A Lexion kombájn esete viszont érdekes folytatást mutat. Miután kikísérleteztem a megfelelő nem speckó csak sima O** kúti gázolajat szereti, kb 1 évig hibamentesen üzemelt. Aztán eladósorba került, elszekereztem vele a kereskedőhöz. A tankban minimális üzemanyag volt. Az úton van 3db híd, ami elég szűk, ezért a biztonság kedvéért kapott vagy 2 kanna gázolajat, hogy le ne álljon. Nem volt más, csak a maszek kutas anyag. És láss csodát, a füstölés visszajött. Pár nap múlva arra jártam az új kombájn ügyében, és épp szembe találkoztam a géppel, mentek át egy másik telephelyre. A szivem megszakadt, olyan fekete füstöt húzott folyamatosan, nem csak gyorsításkor. A maszek kutas szerint ez a gázolaj ugyanúgy a M** készletből van. Még egyszer megjegyzem, a többi gépben több tízezer liter fogy belőle gond nélkül.
Válasz Mf-es? #1080. hozzászólására Tudom, de ha időben van cserélve azért nem annyira jellemző.