Szeretném megvitatni azt a gondolatot, hogy az erotikus tartalmakat online https://hu.4pig.com/ oktatási eszközként is lehet használni. Fontos, hogy ezt felelősen és megfontoltan tegyük, és mindig tartsuk tiszteletben a határokat és a beleegyezést. Vannak olyanok, akik úgy vélik, hogy az erotikus tartalmak segíthetnek a szexuális oktatásban, és hozzájárulhatnak az egészséges szexuális élet megértéséhez. Van tapasztalatotok vagy véleményetek ezzel kapcsolatban? Oszd meg gondolataitokat és tapasztalataitokat erről az érdekes és vitatott témáról.
Válasz susan.sandor1963 #15914. hozzászólásáraÉn észak keleten vagyok .te merre lax? Először megkérdezem tőle , de szerintem nem fog menni annyira elfoglalt, az enyémet is januárig húztuk, hogy raerjen. Kb 8 hónapja várom ( mert 2021 Ben vettem egy T-153-at ) és szeretném a gyári motor értékeket feliratni, mert lehet az előző gazdája felhuzatta. De majd óvatosan rákérdeztek.
Válasz susan.sandor1963 #15912. hozzászólásáraSzívesen, ez semmiség. Egyébként a 8550 Ben vagy 5 éve a hidraulika szivattyút magamnak cseréltem. Még tavasszal az N92 és meneszto tarcsat is de ebbe nem mertem belefogni.Jo munkát.
Válasz susan.sandor1963 #15910. hozzászólásáraIGEN EZ. A TERHELÉS ALATT KAPCSOLHATÓ VÁLTÓ. AZ AZ A 3 POWER FOKOZAT. MONDJUK ÉN MINDÍG LEVESZEM A LÁBAB A GÁZRÓL MIKOR VÁLTOK , SZERINTEM IGY KEVÉSBE ÉGNEK MEG A LAMELLÁK.
Válasz susan.sandor1963 #15908. hozzászólásáraNem magamnak csináltam nem is tudtam hogyan működik, akkor lett egyértelmű amikor szét volt szedve a kuplung utáni résznél kell szethuzni, ha alá van benne egy "csór a váltó elején csak azt kell szétszedni a mechanikus részhez nem kell hozzányúlni és nem kell semmit szét borítani. Egyébként biztos hogy kell bele egy garnitúra lamella akkor már mind a 3 sebesseghez. Még 3 gyűrű , ha esetleg te szeded szét arra figyelj hogy a bolygó műben össze van jelölve a bolygó kerek meg a külső vagy belső fogazasu kerék. Egyébként nem voltam ott a szerelesnel a szerelő kérésére, nem bántam csak haladjon , akkor láttam szetszedve mikor vittem az alkatrészeket hozzá. Mért ugye szetszedeskor látszik mi kell még.még annyit hogy a fülkét sem vette le hanem csak előre billentette csak előtte vedd le a motorháztetőt mert betörni a szélvédőt .
Válasz R Sándor #15907. hozzászólására1 power teljesen használható 2-es még megy de már csúszik, 3 nem megy .Magadnak csináltad vagy volt szakember segítség? Váltó le ,szétborít? Ilyet még nem csináltam 1-szer kellett kuplungozni.
Válasz susan.sandor1963 #15906. hozzászólásáraAkkor még ne menj vele sehová,mert még több hibát fog generálni. Nekem a 3. Power labilin (az úgy néz ki mint egy dugattyú gyűrű csak össze lehet akasztani) gyűrű volt törött mivel 2 és még 1 és ment és én szinte talaj munkára használtam úgy jártam vele ,na ezért nem csak egy gyűrűt kellett cserélni hanem az egész tengelyt is. Ez még vírus előtt volt szinte /fillerekbol/ kijött az alkatrész a legjobb cég szerintem az MTE slecial. De cikkszamot szerezz mert különben hosszadalmas lesz a vásárlás. De ugye akkor fogod látni mi kell ha szét lesz szedve. Egyébként nekem 8550 volt,mechanikus irány váltóval. Jó munkát.
Válasz R Sándor #15905. hozzászólásáraElgondolkodtató amit írsz valóban kb 2 hete 2-3 powert nem vált, mintha csúszna a kuplung ,csoport váltót menet közben nem lehet vagy csak nagyon recsegve ,így ezt nem szoktam.
Válasz susan.sandor1963 #15904. hozzászólásáraSzerintem a váltó olaj leereszto csavart vedd ki és ha ott is van belőle akkor el kell gondolkodni hogy mikor szeditek szét a váltót .De kérdezz meg mást is ez csak egy ember véleménye. Nem csúszik a 3. Power vagy nem rossz valamelyik sebesség szinkronja?? A csoport váltót kizárólag ÀLLÓ helyzetében lehet kapcsolni ezt tudod? Már bocs hogy megkérdezem de volt olyan ürge aki 5 éve járt a géppel és nem tudta.
Válasz R Sándor #15901. hozzászólásáraSajnos nem,finom fémszemcsékkel volt tele a szivóági szűrő. ki mostam most működik rendeltem a nyomó ágit is, de honnan van az a sok szemcse, szárzuzok folyamatosan , nincs hangja a tlt- nek.olajcsere 500 - ként
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraSőt még a nyomó Ági szűrőt is meg lehet nézni ezen ugye 2 van mert a hi tech esteken meg 3 db te tudod milyen gyakran csereelsz olajat meg szűrőt. Az egyik legrosszabb eset ha a power lamellak meghaltak és azok darabjai tomitettek el a szűrőket.
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraVáltó olajszint. Ha az jó akkor nézd meg a szívó szűrő nincs e tele kosszal, esetleg a szívó csöveket végig nézni de ahhoz le kell venni a váltó hátulját. Mert ott van a szivattyú ha leveszed azzal kezd hogy tekerd ki a helyzetet érzékelőt belőle mert tuti bele fogod törni mikor megindul a hátsó blokk.
Válasz R Sándor #15898. hozzászólásáraMechanikus irányváltós először a kormány megy el utána ki dobja a stop és a váltó piros ikonját és a váltó sem hajt ,leállítottom, újra indításnál vissza jön minden pár percre.
Válasz susan.sandor1963 #15897. hozzászólásáraEbben a meneszto tárcsa volt megszakadva egyszer hajtott egyszer nem de ugye ennél ez hajtja a váltót is a 8450 és hi - tec és vagy mechanikus iranxvaltos?? Egyébként raktam fel képeket a meneszto tárcsa ről visszább
Tehát folyamatban van, egyébként nem habzik hanem trutymósodik, egy idő után barna lé lessz a hütővízből, egyszer kimostam trisóval , neg vettem egy würth ös hütő tisztítót de idő hiányában még nem használtam . a traki egyébként szinte napi szinten dolgozik. Neked is hasonló problémád van??
Válasz mtz1221 #15886. hozzászólásáratöbb mint 10 éves volt mikor hozzám kerult.nem tudom de biztos fagyálló volt benne nem víz mert télen is használta folyamatosan .
Válasz R Sándor #15885. hozzászólásáraHány évesen került hozzád, vagy újan vetted ??? Ki tudja előző gazda mivel töltötte. Ne sima G12 hanem G12+ vegyél, az megköti ezt a leválást vagy milyen színeződést.
Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
15928 hozzászólás
Üdv. mindenkinek. Valtra T202 versus traktorról szeretnék kérni infót aki ismeri vagy dolgozott vele. Milyen gépek?
Segítséget előre is köszönöm.
Válasz Sk Laci #15926. hozzászólásáraVagy tenyészbika voltam az előző életemben.

Egy a biztos gyereket azt csak misszionáriusban szabad csinálni.
Válasz mtz1221 #15922. hozzászólásáraDe válogatós vagy....
Na azért ne" B@SSZÁTOK" szét a topikot
Válasz Diesel Tibor #15923. hozzászólásáraVagy Térdelve.
Válasz mtz1221 #15922. hozzászólásáramert állva szeretnéd

Válasz Sk Laci #15921. hozzászólásáraNincs elég nagy fülkéje, a kedvenc pózomhoz.
Válasz mtz1221 #15920. hozzászólásáraMiért nem traktorozás közben

Szántás egyengetése közben bizonyos mozdulatok "ingyen" vannak ... szakma szépsége
Válasz wrderwerder11 #15918. hozzászólásáraTraktorozás közben azon jár az eszem, hogy helyette milyen jót bachatnák, akkor az nálad minek minősül ???
Válasz wrderwerder11 #15918. hozzászólásáraÚgy látom Te igazi rendes hülye vagy. Mi köze van a traktoros topiknak a baszáshoz félkegyelműkém?
Szeretném megvitatni azt a gondolatot, hogy az erotikus tartalmakat online https://hu.4pig.com/ oktatási eszközként is lehet használni. Fontos, hogy ezt felelősen és megfontoltan tegyük, és mindig tartsuk tiszteletben a határokat és a beleegyezést. Vannak olyanok, akik úgy vélik, hogy az erotikus tartalmak segíthetnek a szexuális oktatásban, és hozzájárulhatnak az egészséges szexuális élet megértéséhez. Van tapasztalatotok vagy véleményetek ezzel kapcsolatban? Oszd meg gondolataitokat és tapasztalataitokat erről az érdekes és vitatott témáról.
Válasz susan.sandor1963 #15916. hozzászólásáraKüld el a számod az 1000csunya@gmail.com. Rá lehet ott felétek is tudok egyet ha átjött még lehet ma felhívlak
Válasz R Sándor #15915. hozzászólásáraNógrád .
Válasz susan.sandor1963 #15914. hozzászólásáraÉn észak keleten vagyok .te merre lax? Először megkérdezem tőle , de szerintem nem fog menni annyira elfoglalt, az enyémet is januárig húztuk, hogy raerjen. Kb 8 hónapja várom ( mert 2021 Ben vettem egy T-153-at ) és szeretném a gyári motor értékeket feliratni, mert lehet az előző gazdája felhuzatta. De majd óvatosan rákérdeztek.
Válasz R Sándor #15913. hozzászólásáraEsetleg a szerelő neve tel száma?
Válasz susan.sandor1963 #15912. hozzászólásáraSzívesen, ez semmiség. Egyébként a 8550 Ben vagy 5 éve a hidraulika szivattyút magamnak cseréltem. Még tavasszal az N92 és meneszto tarcsat is de ebbe nem mertem belefogni.Jo munkát.
Válasz R Sándor #15911. hozzászólásáraKöszönöm sokat segítettél?
Válasz susan.sandor1963 #15910. hozzászólásáraIGEN EZ. A TERHELÉS ALATT KAPCSOLHATÓ VÁLTÓ. AZ AZ A 3 POWER FOKOZAT. MONDJUK ÉN MINDÍG LEVESZEM A LÁBAB A GÁZRÓL MIKOR VÁLTOK , SZERINTEM IGY KEVÉSBE ÉGNEK MEG A LAMELLÁK.
Válasz R Sándor #15909. hozzászólásárahttps://vm.tiktok.com/ZGJtYbRqb/.
Erre gondolsz?
Válasz susan.sandor1963 #15908. hozzászólásáraNem magamnak csináltam nem is tudtam hogyan működik, akkor lett egyértelmű amikor szét volt szedve a kuplung utáni résznél kell szethuzni, ha alá van benne egy "csór a váltó elején csak azt kell szétszedni a mechanikus részhez nem kell hozzányúlni és nem kell semmit szét borítani. Egyébként biztos hogy kell bele egy garnitúra lamella akkor már mind a 3 sebesseghez. Még 3 gyűrű , ha esetleg te szeded szét arra figyelj hogy a bolygó műben össze van jelölve a bolygó kerek meg a külső vagy belső fogazasu kerék. Egyébként nem voltam ott a szerelesnel a szerelő kérésére, nem bántam csak haladjon , akkor láttam szetszedve mikor vittem az alkatrészeket hozzá. Mért ugye szetszedeskor látszik mi kell még.még annyit hogy a fülkét sem vette le hanem csak előre billentette csak előtte vedd le a motorháztetőt mert betörni a szélvédőt .
Válasz R Sándor #15907. hozzászólására1 power teljesen használható 2-es még megy de már csúszik, 3 nem megy .Magadnak csináltad vagy volt szakember segítség? Váltó le ,szétborít? Ilyet még nem csináltam 1-szer kellett kuplungozni.
Válasz susan.sandor1963 #15906. hozzászólásáraAkkor még ne menj vele sehová,mert még több hibát fog generálni. Nekem a 3. Power labilin (az úgy néz ki mint egy dugattyú gyűrű csak össze lehet akasztani) gyűrű volt törött mivel 2 és még 1 és ment és én szinte talaj munkára használtam úgy jártam vele ,na ezért nem csak egy gyűrűt kellett cserélni hanem az egész tengelyt is. Ez még vírus előtt volt szinte /fillerekbol/ kijött az alkatrész a legjobb cég szerintem az MTE slecial. De cikkszamot szerezz mert különben hosszadalmas lesz a vásárlás. De ugye akkor fogod látni mi kell ha szét lesz szedve. Egyébként nekem 8550 volt,mechanikus irány váltóval. Jó munkát.
Válasz R Sándor #15905. hozzászólásáraElgondolkodtató amit írsz valóban kb 2 hete 2-3 powert nem vált, mintha csúszna a kuplung ,csoport váltót menet közben nem lehet vagy csak nagyon recsegve ,így ezt nem szoktam.
Válasz susan.sandor1963 #15904. hozzászólásáraSzerintem a váltó olaj leereszto csavart vedd ki és ha ott is van belőle akkor el kell gondolkodni hogy mikor szeditek szét a váltót .De kérdezz meg mást is ez csak egy ember véleménye. Nem csúszik a 3. Power vagy nem rossz valamelyik sebesség szinkronja?? A csoport váltót kizárólag ÀLLÓ helyzetében lehet kapcsolni ezt tudod? Már bocs hogy megkérdezem de volt olyan ürge aki 5 éve járt a géppel és nem tudta.
Válasz R Sándor #15903. hozzászólásáraFényes, nem szedi a mágnes.
Válasz susan.sandor1963 #15902. hozzászólásáraMilyen színű Szemcse volt?
Válasz R Sándor #15901. hozzászólásáraSajnos nem,finom fémszemcsékkel volt tele a szivóági szűrő. ki mostam most működik rendeltem a nyomó ágit is, de honnan van az a sok szemcse, szárzuzok folyamatosan , nincs hangja a tlt- nek.olajcsere 500 - ként
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraSőt még a nyomó Ági szűrőt is meg lehet nézni ezen ugye 2 van mert a hi tech esteken meg 3 db te tudod milyen gyakran csereelsz olajat meg szűrőt. Az egyik legrosszabb eset ha a power lamellak meghaltak és azok darabjai tomitettek el a szűrőket.
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraVáltó olajszint. Ha az jó akkor nézd meg a szívó szűrő nincs e tele kosszal, esetleg a szívó csöveket végig nézni de ahhoz le kell venni a váltó hátulját. Mert ott van a szivattyú ha leveszed azzal kezd hogy tekerd ki a helyzetet érzékelőt belőle mert tuti bele fogod törni mikor megindul a hátsó blokk.
Válasz R Sándor #15898. hozzászólásáraMechanikus irányváltós először a kormány megy el utána ki dobja a stop és a váltó piros ikonját és a váltó sem hajt ,leállítottom, újra indításnál vissza jön minden pár percre.
Válasz susan.sandor1963 #15897. hozzászólásáraEbben a meneszto tárcsa volt megszakadva egyszer hajtott egyszer nem de ugye ennél ez hajtja a váltót is a 8450 és hi - tec és vagy mechanikus iranxvaltos?? Egyébként raktam fel képeket a meneszto tárcsa ről visszább
Válasz R Sándor #15851. hozzászólásáraUgyan ez a probléma jött elő nálam is egy régebbi 8450 valmetnél mi volt a baja, megoldást találtatokrá?
Válasz Kóti Gergő #15894. hozzászólásáraleemac.nl
Válasz KISMASZEK77 #15891. hozzászólásáraLeemac.nl holland Valtra bontó normálisak postázzák is
Sziasztok!
Tudom lehetetlen küldetés, de keresek T160hoz műszerfalat, sajnos az enyém megadta magát és nem is javítható.
Előre is köszi!
Válasz BolliKat #15892. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz KISMASZEK77 #15889. hozzászólásáraVerbis Kft-t is érdemes megkérdezni.
Válasz R Sándor #15890. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz KISMASZEK77 #15889. hozzászólásáraAGROGALAXI---MTE SPECIÁL---VALKON KFT--
Üdv mindenkinek.

Sisu 140le motorra keresnék kipufogó sort,hol tudok érdeklődni[?kep1]
Tehát folyamatban van, egyébként nem habzik hanem trutymósodik, egy idő után barna lé lessz a hütővízből, egyszer kimostam trisóval , neg vettem egy würth ös hütő tisztítót de idő hiányában még nem használtam . a traki egyébként szinte napi szinten dolgozik. Neked is hasonló problémád van??
Válasz mtz1221 #15886. hozzászólásáratöbb mint 10 éves volt mikor hozzám kerult.nem tudom de biztos fagyálló volt benne nem víz mert télen is használta folyamatosan .
Válasz R Sándor #15885. hozzászólásáraHány évesen került hozzád, vagy újan vetted ??? Ki tudja előző gazda mivel töltötte. Ne sima G12 hanem G12+ vegyél, az megköti ezt a leválást vagy milyen színeződést.
Válasz mtz1221 #15883. hozzászólásáraEgyébként most gondolkodom utóljára is rózsaszínű fagyallóval volt feltöltve.
Válasz mtz1221 #15883. hozzászólásáraKöszönöm . de érdekes mert van egy 800 as valtrám is 10 éve ugyan azzal a fagyállóval annak semmi baja.
Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
Válasz mtz1221 #15880. hozzászólásáraMifelénk láttam 1 db-ot menni az úton, importőré volt. Jár vele demózni, de valahogyan nem nagyon sikerül eladni.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraLehet maradi vagyok, DE EBBEN jobban bíznék.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraNekem most a 8-as Ferga jobban tetszik de a Valtra se rossz.