Hát persze. A gyárban több tucat mérnök az mind hülye. A kis kopac tuningmester a kis dobozával meg zseni, aki csodákat tesz. A gyárban mikor belövik a teljesitményt sokmindent figyelembe vesznek amit a tuningmesterek nem. Pl. tartósság, károsanyagkibocsátás stb.
Erre azt mondja a tuningoló cég, hogy lehet még optimálisabb is.
A fogyasztáscsökkenést teljesítménynöveléssel, és egyenletesebb teljesítmény és nyomatékgörbével éri el.
Tegyál rá első és hátsó keréksulyt oszt kész. Nekem ez a kedvenc valtrám. Sokan próbálkoznak tönkretenni de nem jön ossze nekik. Van aki homlokrakodóval akkora sulyokat cipel, hogy rendszeresen a hátsó fele a levegőbe van és mégse nyiffan ki. A multkor felboritották és csak egy ajtóból ment ki az ablak oszt mentek tovább.
Ha akarsz nehezebb függesztett munkagépeket és talajmunkát is végezni, akkor az n 82 vagy n92 jobb. Ha jól tudom megegyezik az A85, A95 motorjával, csak masszívabb szerkezet.
Arra tökéletes, bár én inkább kisebb motorral venném.
Ugyanaz minden, csak a motor más.
Az új fajta szemenkénti vetőgépet nem bírja el műtrágyával, arra is kellene?
Feri, ha neked a 130 -od van, akkor az mechanikus adagolós?
Azt is lehet tuningolni, de ha nem kell több teljesítmény, akkor nem érdemes.
Olyat érdemesebb tuningolni, ami Common Rail, és létezik ugyanolyan motorral, váltóval nagyobb teljesítményűbe. (pl T121, T131)
Erről írtam a szakdolgozatomat, nekem akkor a valkonos J. Attila segített.
Szabi! Véleményed szerint érdemes-e meg tunungolni a t-130-t Azt mondják,hogy visszaesne a fogyasztás!Mondjuk nem vagyok a hive az ilyen beavatkozásnak!Meg vagyok elégedve a leadott teljesitménnyel!
Ezt má szeretem ha ilyen a hozzáállás!
A baromabbfajtája azt hiszi, h. elég ha rádsóz 1-et, lé ide oszt le vagy szarva.Vidd azt ami van, jó az neked, ne filozofájjá paraszt, örüjjé, h. nálunk veheted!
Arra nem gondol h. 1 elégedett vevő valszleg. vehet 2. 3. 4. traktort is. Meg hozhat más vevőt is a portára.
Szerintem nagyon jó a tempomat mert egy gombnyomás és tartja az előre beálitott sebességet vagy fordulatszámot. Közben váltogat is a power fokozatok között.
Na jó kijavitom magamat van még pár cucc amit nehezen lehet ráépiteni pl. rugozások (hid, fülke). Amugy elég rugalmasak a finnek nekik minden kliens fontos. Volt olyan, hogy megjött a T 121 14.6/18.4-es abroncsokkal és a kliens azt mondta, hogy szélesebb kéne. Kerekek le, vissza a kamionba és jött a köv. szálitmánnyal egy szélesebb garnitura. Nálunk különben 16.9/20.8 az alap gumiméret a kicsi T-ken de ez a traki pl. magyarországon volt raktáron.
Nem. Minden importőr rendel egy bizonyos évi mennyiséget. Ha ebben van olyan ami neked kell akkor abból lsz szállitva ha nem akkor van a gyárban is mindig 5-6 beragadt traki. Ha ezek se jók neked, akkor jön a megrendelés és a 2-3 honapos szállitási határidő. Az extrák elég rugalmasan beszerelhetőek igy a légkondin kivül minden utolag fölszerelhető. Pl. a tempomat utólagos beszerelése 20 perc.
15927 hozzászólás
Válasz #2625. hozzászólásra
Igen de veszélyes mert a rb szárnyakat ad és eltöri a főtengelyt.
Válasz #2615. hozzászólásra
Fülkék között mi akülömbség
A legegyszerűbb tuning amit a kiscsaj csinál az avataromon.
Válasz #2620. hozzászólásra
Itt van amelyik 3 méteres forgóboronával nyomja és semmi gond egyelőre.
Válasz #2618. hozzászólásra
Ja és az erőátvitel is erre a teljesitményre van optimalizálva. Megeshetik, hogy hamar kiderül melyik is a gyenge láncszem.
Válasz #2621. hozzászólásra
Küld! :)
Válasz #2619. hozzászólásra
Elküldjem a szakdolgozatomat?
Válasz #2615. hozzászólásra
De a hidraulika nem, nekünk nemrég csavarta szét a tengelyt, illetve a tlt sem, abban a csapágy, meg fogaskerék is ment szét.
Válasz #2617. hozzászólásra
Nem kell minden pletykának felülni!
Válasz #2613. hozzászólásra
Hát persze. A gyárban több tucat mérnök az mind hülye. A kis kopac tuningmester a kis dobozával meg zseni, aki csodákat tesz. A gyárban mikor belövik a teljesitményt sokmindent figyelembe vesznek amit a tuningmesterek nem. Pl. tartósság, károsanyagkibocsátás stb.
Válasz #2613. hozzászólásra
Erre azt mondja a tuningoló cég, hogy lehet még optimálisabb is.
A fogyasztáscsökkenést teljesítménynöveléssel, és egyenletesebb teljesítmény és nyomatékgörbével éri el.
Válasz #2614. hozzászólásra
Az A-ra
Válasz #2610. hozzászólásra
Az N82/92 egy olyan N Valtra aminek a motorja és az első hidja az A szériából van.
Válasz #2608. hozzászólásra
Melyikre gondolsz.
Válasz #2611. hozzászólásra
Szted egy traktorgyár nem az optimális paraméterekre hangolja be a motort?
Válasz #2610. hozzászólásra
Árat nem tudom, de a váltó az N -be powershift, még az A-ba sima.
Válasz #2609. hozzászólásra
Hektárra vetítve, nem órára.
Válasz #2606. hozzászólásra
Mi a külömbség a ket széria közt.ár,válto
Válasz #2594. hozzászólásra
Hogy esne már vissza a fogyasztás? Gondold végig!
Válasz #2606. hozzászólásra
Tegyál rá első és hátsó keréksulyt oszt kész. Nekem ez a kedvenc valtrám. Sokan próbálkoznak tönkretenni de nem jön ossze nekik. Van aki homlokrakodóval akkora sulyokat cipel, hogy rendszeresen a hátsó fele a levegőbe van és mégse nyiffan ki. A multkor felboritották és csak egy ajtóból ment ki az ablak oszt mentek tovább.
Válasz #2605. hozzászólásra
Nekünk a 700-ba kb 8000 üó van, de a motorján még nagyon a szelephézagot sem kellett állítani.
Válasz #2604. hozzászólásra
Ha akarsz nehezebb függesztett munkagépeket és talajmunkát is végezni, akkor az n 82 vagy n92 jobb. Ha jól tudom megegyezik az A85, A95 motorjával, csak masszívabb szerkezet.
Válasz #2604. hozzászólásra
10000 üzemóráig biztos nem kell hozzányulni az A trakikhoz. Drágább mint a NH de sokkal megbizhatóbb.
Válasz #2603. hozzászólásra
NH tl 9o est cserélnémle,ez a kategoria megfelelne
Válasz #2601. hozzászólásra
Arra tökéletes, bár én inkább kisebb motorral venném.
Ugyanaz minden, csak a motor más.
Az új fajta szemenkénti vetőgépet nem bírja el műtrágyával, arra is kellene?
Válasz #2594. hozzászólásra
Feri, ha neked a 130 -od van, akkor az mechanikus adagolós?
Azt is lehet tuningolni, de ha nem kell több teljesítmény, akkor nem érdemes.
Olyat érdemesebb tuningolni, ami Common Rail, és létezik ugyanolyan motorral, váltóval nagyobb teljesítményűbe. (pl T121, T131)
Erről írtam a szakdolgozatomat, nekem akkor a valkonos J. Attila segített.
Válasz #2600. hozzászólásra
9o le ,veté,szállitás
Válasz #2599. hozzászólásra
Melyik érdekel konkrétan, és milyen munkákra?
Nekünk van egy 700- as, az az A 75 elődje.
Vélemény?
Válasz #2597. hozzászólásra
Tapasztalat kevés embernek van.
Vélemény az többnek.
A Szériárol mi a véleményetek,tapasztalatok.
Válasz #2594. hozzászólásra
Én nem nyulnék hozza. Az ujabbakban már van egy cucc ami megakadályozza a tuningolást bár nem tudom milyen sikerrel.
Válasz #2594. hozzászólásra
Hagyd a francba!
Válasz #2593. hozzászólásra
Szabi! Véleményed szerint érdemes-e meg tunungolni a t-130-t Azt mondják,hogy visszaesne a fogyasztás!Mondjuk nem vagyok a hive az ilyen beavatkozásnak!Meg vagyok elégedve a leadott teljesitménnyel!
Válasz #2592. hozzászólásra
Már kb. egy éve nem kapható. Tavaly összel kb Szeptemberben mát T 121-esek jöttek hozzánk
Sziasztok!
Visszatérve a t120 -ra, kapható még, vagy már teljesen leváltotta a 121?
Válasz #2590. hozzászólásra
Igen és itt is megmarad a büdös is meg a hideg is néha itt felejti magát.
Válasz #2589. hozzászólásra
Akkor bent vagytok ti is a gödörbe:). Ismered a Hofi viccet erről, ugye?
Válasz #2588. hozzászólásra
Lehet, hogy hűyén hangzik de nekünk nincs egy oldalos földünk se. Itt a csiki medencében elég sik a vidék.
Válasz #2587. hozzászólásra
Értem. Akkor ez főleg szállításnál előny, igaz? Képzelem nálatok mennyit dolga van hegyen-völgyön!
Válasz #2585. hozzászólásra
Hát ha mondjuk 3-ban 1400 fordulton megy és jön egy keményebb szakasz akkor visszavált 2-be és növeli az adott sebességhez tartozó fordulatszámot.
Válasz #2581. hozzászólásra
Ezt má szeretem ha ilyen a hozzáállás!
A baromabbfajtája azt hiszi, h. elég ha rádsóz 1-et, lé ide oszt le vagy szarva.Vidd azt ami van, jó az neked, ne filozofájjá paraszt, örüjjé, h. nálunk veheted!
Arra nem gondol h. 1 elégedett vevő valszleg. vehet 2. 3. 4. traktort is. Meg hozhat más vevőt is a portára.
Válasz #2583. hozzászólásra
Ja értem. De ha vissza kapcsol, akkor hogy tartja a tempót?
Válasz #2582. hozzászólásra
Ez az uniós támogatásoktól függ. Évi 100-150 darab egész romániában. Nálunk kb. 10-20 darab évente.
Válasz #2580. hozzászólásra
Szerintem nagyon jó a tempomat mert egy gombnyomás és tartja az előre beálitott sebességet vagy fordulatszámot. Közben váltogat is a power fokozatok között.
Válasz #2579. hozzászólásra
Mennyit adnak el nálatok?
Válasz #2579. hozzászólásra
Na jó kijavitom magamat van még pár cucc amit nehezen lehet ráépiteni pl. rugozások (hid, fülke). Amugy elég rugalmasak a finnek nekik minden kliens fontos. Volt olyan, hogy megjött a T 121 14.6/18.4-es abroncsokkal és a kliens azt mondta, hogy szélesebb kéne. Kerekek le, vissza a kamionba és jött a köv. szálitmánnyal egy szélesebb garnitura. Nálunk különben 16.9/20.8 az alap gumiméret a kicsi T-ken de ez a traki pl. magyarországon volt raktáron.
Válasz #2579. hozzászólásra
Traktorba mihez kell a tempomat?
Válasz #2578. hozzászólásra
Nem. Minden importőr rendel egy bizonyos évi mennyiséget. Ha ebben van olyan ami neked kell akkor abból lsz szállitva ha nem akkor van a gyárban is mindig 5-6 beragadt traki. Ha ezek se jók neked, akkor jön a megrendelés és a 2-3 honapos szállitási határidő. Az extrák elég rugalmasan beszerelhetőek igy a légkondin kivül minden utolag fölszerelhető. Pl. a tempomat utólagos beszerelése 20 perc.
Válasz #2577. hozzászólásra
Most ha pl. aszondom h. kellene 1 N 121-es fullos akkor Te megnézed h. van e finnben raktáron?
Mennyi van legyártva előre nekik?