Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #8387. hozzászólásáraDe,nem is melegedett, 60fokos volt víz. Ezért fura hogy ilyen mennyiségü víz került bele... Persze attól még lehet henger fej. Nem bánnám ha csak tömítés lenne....
Sziasztok! Úgy jártam a Rába motoros 106ossal hogy egyszer csak nekiálltak kopogni.... 2 óra múlva már nem indult és dőlt ki a víz a kipufogó.... Hogy lehet ilyen hirtelen ennyi víz folyt az égéstérbe?
Sziasztok!
Itt a magfelhordó csiga és a csapágy között minek kellene tömíteni, hogy ne rakja tele a csapágyat porral?
Esztergáltattam oda egy műanyag valamit, de azt elkoptatja.
Válasz Gumóka #8360. hozzászólásáraNálam láttad! Ezt a 14 es re csináltam,de alakítottam át 106 maszkot is ilyenre a havernak!Ott lent megszűnik a vákuum,és a kefe leszedi mindenféle fúvatás nélkül!
Válasz hashtag #8361. hozzászólásáraVolt rongyom is. Az első simán elvásott, a másodikat feltekerte a variátor. Lehet valami farmert kellett volna oda akasztani.
Válasz Gumóka #8360. hozzászólásáraEgy srác rámonyákolt egy mtz fülke ventilátort elszívónak. Megcsapágyazta, emlékeim szerint a toklászvisszahordóról hajtotta meg. Működni működött, csak az egy kicsit kicsi szerintem.
Válasz Tomi.. #8357. hozzászólásáraAzért írtam, ez nem dörzsöli àt a szemetet, csak elzavargatja. De mindenki úgy tuningol ahogy tud, próbàlj ki több verziót
Válasz Tomi.. #8359. hozzászólásáraHa emlékem nem csal, akkor a főtengelyről jött ki egy tengelyhosszabítás a hűtő elé, aminek a végére egy gumilap volt felcsavarozva, azt forgatta a hűtő előtt.
Csak épp gondolkodom, 106-nál lehet macerás lenne kivitelezni a hely miatt.
Itt kefe volt a 108-ra rátéve,a tx66-ról lett koppintva, ott gyárilag volt a dobon.
De valahol mintha láttam volna olyat is, hogy a dob belsejében, alul külön volt egy álló lemez, dobívre hajtva, negyed részen talán, hogy azon a ponton ne tudjon levegőt szívni, így ott elvileg leesne a szemét.
Válasz hashtag #8356. hozzászólásáraEgy kefét aplikáltam már rá, tisztán tartja a dobot, de gondolom sok szemetet át is piszkál a lyukakon, az meg a hűtőbe köt ki. Egy jó elszívó volna az igazi.
Válasz Tomi.. #8353. hozzászólásáraFelkötsz egy rongyot a tisztítódob fölé, aztàn rálóg a dobra, és piszkálgatja a töreket, nem fog a tisztítódob körül keringeni egy paplan.
Válasz Csavarkulcs #8352. hozzászólásáraA helyzet nem katasztófális. Hűtő jó,és tiszta belül is, motor erős, indul, nem kokszol.
Ha minden körülmény ellene van, pl tele tartály, vizes föld, 35 fok,rossz szélirány, meg 7-800 méter húzos domb, akkor a tetejére már eléri a 95 fokot. Gondoltam kicsit segíthet.
Válasz Tomi.. #8348. hozzászólásáraMotor állapota-hűtő állapota. És szerintem az adagoló és a töltés állapota. Nem rossz a sűrűbordás hűtó sem..csak azt többet kell fúvatni. Ha hűtő kell bele..lehet bele csináltatni kicsit szélesebbet is. Így több hűtőfolyadékot vesz fel. Annyi hogy a körszita hajtásánál kell mókolni. Lehet az adagolóval kezdeném..majd egy pontos töltés állítással. Gondolom a motor nincs nagyon megkopva.
8399 hozzászólás
Válasz jambo #8398. hozzászólásáraEgy telefont megér!
Válasz Georgosz #8397. hozzászólásáraMármint Náluk van bontott?
Válasz jambo #8396. hozzászólására2356... Euferr, Wyxabo? Postázzák, ha kell!
Sziasztok! Nem tud valaki eladó Rába hengerfejet ami a 123-as dugattyuhoz való? Zala plusz 100km
Válasz medikus #8387. hozzászólásáraBeleesett egy szelep, kiütötte a hengerfejet, összeverte a dugattyut
Válasz Rabó001 #8393. hozzászólásáraNincsen
Válasz jambo #8390. hozzászólásáraTöltőlevegő hűtő azon nincsen ugye? Mert a gyári motorja nem turbós, 250-es.
Válasz medikus #8391. hozzászólásáraArra nem figyeltem, csak arra hogy víz ment bele.
Válasz Rabó001 #8389. hozzászólásáraAkkor kopog?
Válasz Rabó001 #8389. hozzászólásáraAz olaj tiszta, nem látom vizesnek
Válasz jambo #8386. hozzászólásáraOlajhuto is kikyukadhat.
Válasz medikus #8387. hozzászólásáraDe,nem is melegedett, 60fokos volt víz. Ezért fura hogy ilyen mennyiségü víz került bele... Persze attól még lehet henger fej. Nem bánnám ha csak tömítés lenne....
Válasz jambo #8386. hozzászólásáraEl repedt a hengerfej! A víztől kopoghatott,mivel az nem összesűríthető! Gondolom!
Sziasztok! Úgy jártam a Rába motoros 106ossal hogy egyszer csak nekiálltak kopogni.... 2 óra múlva már nem indult és dőlt ki a víz a kipufogó.... Hogy lehet ilyen hirtelen ennyi víz folyt az égéstérbe?
Sziasztok!
Itt a magfelhordó csiga és a csapágy között minek kellene tömíteni, hogy ne rakja tele a csapágyat porral?
Esztergáltattam oda egy műanyag valamit, de azt elkoptatja.
Tisztelt uraim , szeretnék tájékozódni használ-e valaki univerzális dob kosarat. Mi a tapasztalata , mik az észrevétele használat közben? Üdv.
Válasz medikus #8382. hozzászólására
Válasz jambo #8381. hozzászólásáraEz is egy ötlet!
Válasz medikus #8378. hozzászólásáraEgyszerübb kivenni az egészet, mint ott görcsölni
Válasz Gumóka #8379. hozzászólásáraNevezhetjük bár minek! Rángatni kell!!
Válasz medikus #8378. hozzászólásáraHúzókalapács Mester!
Negatív kalapács!
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólásáraHegessz hozzá egy ütőkalapácsot! Azzal ki tudod rángatni! Valószínű!
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólására.
Vedd ki a féltengelyt dobbal együtt.
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólásáraTalán ki kell fúrkálni, de ez csak egy kókányoló tipp!
Jó estét . Dominátorrol hogy lehet le venni a fék dobot ha le törött az orros ék ? Milyen megoldások léteznek ?
Válasz medikus #8373. hozzászólásáraEnnyi.
Válasz Tomi.. #8372. hozzászólásáraA szőr a lényeg!
Válasz medikus #8371. hozzászólásáraValami állatnak a szőre, talán ló.
Válasz Tomi.. #8369. hozzászólásáraJó,ha nem műanyag! Az kemény arra hogy folyamatosan súrolja a szitát!
Válasz vasvarikriszta #8367. hozzászólásáraEgy olyan széles portvis mint a szita! Abból van egy csík kivágva!6-7 éve biztos fenn van!
Válasz vasvarikriszta #8367. hozzászólásáraNekem ilyesmi van pár éve.
Válasz medikus #8364. hozzászólására
Válasz medikus #8365. hozzászólásáraüdv olyan kérdésem volna a kefe ami lesepri a szemetet honnan való?És elég tartós? köszönöm a segítséget.
Válasz Tomi.. #8362. hozzászólásáraNálam a főtengelyről van meghajtva,nem a felhordó ládák meghajtásáról! Így forog,amikor jár a motor!
Válasz medikus #8364. hozzászólására
Válasz Gumóka #8360. hozzászólásáraNálam láttad!
Ezt a 14 es re csináltam,de alakítottam át 106 maszkot is ilyenre a havernak!Ott lent megszűnik a vákuum,és a kefe leszedi mindenféle fúvatás nélkül!
Válasz hashtag #8361. hozzászólásáraVolt rongyom is. Az első simán elvásott, a másodikat feltekerte a variátor. Lehet valami farmert kellett volna oda akasztani.
Válasz Gumóka #8360. hozzászólásáraEgy srác rámonyákolt egy mtz fülke ventilátort elszívónak. Megcsapágyazta, emlékeim szerint a toklászvisszahordóról hajtotta meg. Működni működött, csak az egy kicsit kicsi szerintem.
Válasz Tomi.. #8357. hozzászólásáraAzért írtam, ez nem dörzsöli àt a szemetet, csak elzavargatja. De mindenki úgy tuningol ahogy tud, próbàlj ki több verziót
Válasz Tomi.. #8359. hozzászólásáraHa emlékem nem csal, akkor a főtengelyről jött ki egy tengelyhosszabítás a hűtő elé, aminek a végére egy gumilap volt felcsavarozva, azt forgatta a hűtő előtt.
Csak épp gondolkodom, 106-nál lehet macerás lenne kivitelezni a hely miatt.
Itt kefe volt a 108-ra rátéve,a tx66-ról lett koppintva, ott gyárilag volt a dobon.
De valahol mintha láttam volna olyat is, hogy a dob belsejében, alul külön volt egy álló lemez, dobívre hajtva, negyed részen talán, hogy azon a ponton ne tudjon levegőt szívni, így ott elvileg leesne a szemét.
Válasz Gumóka #8358. hozzászólásáraMire gondolsz?
Sosem láttam 512 közelről.
Válasz Tomi.. #8357. hozzászólásáraValami olyasmit kéne ráépíteni pluszba, mint az E-512-kön volt.
Hátha...
Válasz hashtag #8356. hozzászólásáraEgy kefét aplikáltam már rá, tisztán tartja a dobot, de gondolom sok szemetet át is piszkál a lyukakon, az meg a hűtőbe köt ki. Egy jó elszívó volna az igazi.
Válasz Tomi.. #8353. hozzászólásáraFelkötsz egy rongyot a tisztítódob fölé, aztàn rálóg a dobra, és piszkálgatja a töreket, nem fog a tisztítódob körül keringeni egy paplan.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraA gyári lapát szögén melegen tekerjetek kicsit. Nekem úgy lett megcsinálva, és sokkal jobb lett.
Válasz Tomi.. #8353. hozzászólásáraPróbát megér.
Válasz Csavarkulcs #8352. hozzászólásáraA helyzet nem katasztófális. Hűtő jó,és tiszta belül is, motor erős, indul, nem kokszol.
Ha minden körülmény ellene van, pl tele tartály, vizes föld, 35 fok,rossz szélirány, meg 7-800 méter húzos domb, akkor a tetejére már eléri a 95 fokot. Gondoltam kicsit segíthet.
Válasz Tomi.. #8348. hozzászólásáraMotor állapota-hűtő állapota. És szerintem az adagoló és a töltés állapota. Nem rossz a sűrűbordás hűtó sem..csak azt többet kell fúvatni. Ha hűtő kell bele..lehet bele csináltatni kicsit szélesebbet is. Így több hűtőfolyadékot vesz fel. Annyi hogy a körszita hajtásánál kell mókolni. Lehet az adagolóval kezdeném..majd egy pontos töltés állítással. Gondolom a motor nincs nagyon megkopva.
Válasz Tomi.. #8349. hozzászólásáraJobb lett,de végül hoztak új hütőket ritkább lamellákal utána nem volt gond.
Válasz Tomi.. #8345. hozzászólásáraAkkora szívás lesz,hogy a maszk nem tisztul le,az erős vákuumtól! De próba!