Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem amikor ilyet kezdett el csinálni kiment egy 20 perc múlva a csapágy a fő ékszíjtárcsából azt k.rva nagy szopás volt kicserélni (mondjuk az nem biztos hogy a tiednek is ez a baja)
Sziasztok! A következő problémámhoz kérnék segítséget: ha beindítom a motort( Rába)semmi hangot nem hallani a motorhangon kívül, kb egy perc után elkezd valami kiadni egy nyikorgó hangot. A Linde környékéről hallani. Linde szíjat cseréltem és utána a spanolóban is kicseréltem a csapágyat, a rúgós feszítőjét is megkentem. Ami érdekes, hogy a spanoló simára szedte 10 perc alatt az új szíj hátulját. Tanácstalan vagyok, a hidromotor adhat ilyen hangot? Esetleg az új szíj? Eredetit vettem rá.
Ha ilyen csapágyat vettünk,akkor ezt a gyűrűt csak jobbra forgatva húzzuk meg,így a csavar a szorító résszel ellentétes oldalra kerül,és meghúzásor még jobban rászorítja a csapágyat a tengelyre.Remélem értettétek amit mondtam.Ha jól megnézzük ezt a gyűrűt,látszik az excenteres részen belűl a csavarnál egy jó negyed íven a kifényesedett beverődés,ami a csapágy mozgását jelzi a meghúzott gyűrű alatt.
Üdv mindenkinek.szeretnék közreadni egy problémát,amit a gyártók hozzánemértése idéz elő. ez egy "Y" csapágy szorítógyűrűje,amin rossz helyre tették a rögzítő csavart.Az excenter résznek felül van a vékony része,ott megy rá a csapágy belső gyűrűjére.Ha szorításkor a gyűrűt balra fordítva húzzuk meg(a forgásiránnyal szembeni meghúzás ezt kívánná pont)akkor a csavar alatti rész fog a csapággyűrűre szorúlni,de a csavar meghúzásakor a csavar elemeli a gyűrűt a cspágyról,ezért megszűnik az excenter szorítása.Ez a későbbiekben lazuláshoz vezethet.Normális esetben a csavarnak felül kellene lenni,ahol az excenteres rész a legvéknyabb,így bármerre forgatva a gyűrűt,a csavar elfordul a szorító részről,és meghúzáskor nem oldja a szorítást
Szia!Már fent van minden!Fa@a a variátor,szépen csúszik ki,s be!A visszaforgató megszivatott,mert hosszú volt 3 csavar,s viszsa le kell szednem 3-5 mm miatt!Nem tudsz semmit öninditóval kapcs?!Milyen kelhet hozzá?
Hali igazán nem az évjáratot kell nézni,hanem az állapotot,a legjobb 106-osok a merci motoros nyugatrol behozott kevés üzemórás 84 utáni évjáratu gépek,de itt oldalakat lehetne irni erről
Csak rá néztem hogy minden rendben van-e. És úgy hagytam addig amíg a traktor vissza nem ért.Szerencsére már nem melegszik. Úgy kínlódtam vele már pár éve hogy melegedett. Az előző gazdája az utólag beszerelt nem gyári klíma hűtőt (kondenzátort) az olajhűtő elé rakta és amikor ez az apró rácsozatú hűtő elrakódott akkor a nagy hűtőhöz sem jutott elég levegő, és ezért napközbe többször ki kellett nyitni a tetejét. De most kiraktuk oldalra a kondenzátort és úgy tűnik, hogy nem melegszik. 80-85 foknál nem ment feljebb, pedig jó 50 mázsás árpa volt.
Na ez egy tetszetös videó!!Elgondolkodtam rögtön!! Ismeri valaki a képen látható gépet?? Valami közelebi info kelene rola..WTS en tudom hogy van talp de engem kifejezeten a Z széria érdekelne De az nagyon!!! Aki tud az segitsen...SOS
Hello azt szeretném megkérdezni hogy a 106 dominátornál meddig lehet a dobfordulatot lehúzni.Mert az enyémet 750 nem lehet lejjebb húzni. És töri a kukorica szemet.Mi lehet a baja?köszi előre is a segítséget
Egy hidraulikus kérdésem lenne ,aforgó vezértömb ami emeli a ferde felhodót járó motor mellet nehezen lehet át forditani másik szekcióba , deha áll amotor könyen forgatható. Esetleg járt e már valaki ijen cipőben és mi lehet az orvoslás módja előre is kössz az ötletekért.
Nyugi kibirja!!Az még anyagbol van.. A lényeg a lényeg!! Tulajdonképen a dupla nem azért kell -kelene hogy mégjoban belemász a sárba..Hanem ahol szimplán eljárnál azt ne taposd anyira ösze!!Egy öreg haver az megcsinálta a sajátját de nem volt töle elájulva!!Az igazán nagy sarat vagy a foróság vagy a lánctalp gyözi le semi más!!!!!
Szerintetek melyik a jobb vállasztás 1 db 28.26 kerék vagy 18.4x34 cristál kerék duplázva , megvan a kerék szélesitő is csak azt nem tudom hogy ki birja e adupla kereket a 106 os féltengely ?
8399 hozzászólás
Gondoltam rá én is de bíztam benne, hogy nem az.
Válasz #2999. hozzászólásra
Nekem amikor ilyet kezdett el csinálni kiment egy 20 perc múlva a csapágy a fő ékszíjtárcsából azt k.rva nagy szopás volt kicserélni (mondjuk az nem biztos hogy a tiednek is ez a baja)
Sziasztok! A következő problémámhoz kérnék segítséget: ha beindítom a motort( Rába)semmi hangot nem hallani a motorhangon kívül, kb egy perc után elkezd valami kiadni egy nyikorgó hangot. A Linde környékéről hallani. Linde szíjat cseréltem és utána a spanolóban is kicseréltem a csapágyat, a rúgós feszítőjét is megkentem. Ami érdekes, hogy a spanoló simára szedte 10 perc alatt az új szíj hátulját. Tanácstalan vagyok, a hidromotor adhat ilyen hangot? Esetleg az új szíj? Eredetit vettem rá.
Egy darab készleten maradt saját készítésű jobbos repce oldalkasza claasra eladó.
Egy darab készleten maradt saját készítésű jobbos repce oldalkasza claasra eladó.
Egy darab készleten maradt saját készítésű jobbos repce oldalkasza claasra eladó.
Sanyi 12 légyszives hivj fel megkellene beszélnünk a dolgainkat
Válasz #2993. hozzászólásra
Ha ilyen csapágyat vettünk,akkor ezt a gyűrűt csak jobbra forgatva húzzuk meg,így a csavar a szorító résszel ellentétes oldalra kerül,és meghúzásor még jobban rászorítja a csapágyat a tengelyre.Remélem értettétek amit mondtam.Ha jól megnézzük ezt a gyűrűt,látszik az excenteres részen belűl a csavarnál egy jó negyed íven a kifényesedett beverődés,ami a csapágy mozgását jelzi a meghúzott gyűrű alatt.
Üdv mindenkinek.szeretnék közreadni egy problémát,amit a gyártók hozzánemértése idéz elő. ez egy "Y" csapágy szorítógyűrűje,amin rossz helyre tették a rögzítő csavart.Az excenter résznek felül van a vékony része,ott megy rá a csapágy belső gyűrűjére.Ha szorításkor a gyűrűt balra fordítva húzzuk meg(a forgásiránnyal szembeni meghúzás ezt kívánná pont)akkor a csavar alatti rész fog a csapággyűrűre szorúlni,de a csavar meghúzásakor a csavar elemeli a gyűrűt a cspágyról,ezért megszűnik az excenter szorítása.Ez a későbbiekben lazuláshoz vezethet.Normális esetben a csavarnak felül kellene lenni,ahol az excenteres rész a legvéknyabb,így bármerre forgatva a gyűrűt,a csavar elfordul a szorító részről,és meghúzáskor nem oldja a szorítást
orbit müebbe megy bele a kormány rud és ez nyomja ide-oda az olajat a kormány munka hengerbe
Válasz #2990. hozzászólásra
Konkrétan mi is kellene?
hello! nem tudtok véletlenl egy használt dominátor kormány orbitját?
elöre is köszi
Senki nem tud semmit öninditóval kapcsolatban?!
Válasz #2987. hozzászólásra
Szia!Már fent van minden!Fa@a a variátor,szépen csúszik ki,s be!A visszaforgató megszivatott,mert hosszú volt 3 csavar,s viszsa le kell szednem 3-5 mm miatt!Nem tudsz semmit öninditóval kapcs?!Milyen kelhet hozzá?
Válasz #2986. hozzászólásra
Stimmelnek a dolgok Roland?
Sziasztok!Valaki tudja,h milyen öninditó jó a visszaforgatóhoz?!Köszönöm a válaszokat!
Válasz #2984. hozzászólásra
Olyan volt az első-m vagy 15 éve !!!!!!
Válasz #2983. hozzászólásra
Hali igazán nem az évjáratot kell nézni,hanem az állapotot,a legjobb 106-osok a merci motoros nyugatrol behozott kevés üzemórás 84 utáni évjáratu gépek,de itt oldalakat lehetne irni erről
Sziasztok.
Olyat szeretnék kérdezni h mi most szeretnénk venni egy 106 os dominatort hogy hányas évjáratot érdemes venni?
Előre is köszi.
Válasz #2981. hozzászólásra
Csak rá néztem hogy minden rendben van-e. És úgy hagytam addig amíg a traktor vissza nem ért.Szerencsére már nem melegszik. Úgy kínlódtam vele már pár éve hogy melegedett. Az előző gazdája az utólag beszerelt nem gyári klíma hűtőt (kondenzátort) az olajhűtő elé rakta és amikor ez az apró rácsozatú hűtő elrakódott akkor a nagy hűtőhöz sem jutott elég levegő, és ezért napközbe többször ki kellett nyitni a tetejét. De most kiraktuk oldalra a kondenzátort és úgy tűnik, hogy nem melegszik. 80-85 foknál nem ment feljebb, pedig jó 50 mázsás árpa volt.
Válasz #2980. hozzászólásra
Melege van,hogy a motortér felnyitva?
Válasz #2979. hozzászólásra
Jól vizsgáztak az új gumik.
Válasz #2972. hozzászólásra
Figyeljoda ,ha felrakod ezt a gumit,átmérőben sokkal nagyobb mint a nyugatiak
Válasz #2977. hozzászólásra
Na ez egy tetszetös videó!!Elgondolkodtam rögtön!! Ismeri valaki a képen látható gépet?? Valami közelebi info kelene rola..WTS en tudom hogy van talp de engem kifejezeten a Z széria érdekelne De az nagyon!!! Aki tud az segitsen...SOS
Válasz #2976. hozzászólásra
miért csak a domi???
Nálunk most ugy néz ki hogy ismét a 106 lesz a király!! Persze csak lánctalpal!!!
Válasz #2974. hozzászólásra
Jó nektek. Én valószínűleg ősziárpát vágok, jól átázott talajon.
Válasz #2973. hozzászólásra
Igen megyünk de csak 1 napra.
Válasz #2970. hozzászólásra
Mondta Peti hogy rajtra kész a gép. Nálunk kevés repce maradt. Szombat mentek?
Válasz #2969. hozzászólásra
Ez volt!
Házhoz hozták.
http://www.sinaopt.com/index.php?ft=4&kezd=0&kod=186&modul=termek&o=2
Válasz #2968. hozzászólásra
Mi hétfön kezdjük a repcét.
Válasz #2968. hozzászólásra
az elég jó ár ,hány pr-es?
Én két éve vettem egy párat ukrán minőség 12 PR s netto 410 e ft NYiregyházán
Válasz #2965. hozzászólásra
Szia! Holnap próba! Kiderül mit kapok 152e+á/db "olcsó"-ságú papucsoktól.
Válasz #2964. hozzászólásra
Ez döfi!Ár?????????
Válasz #2962. hozzászólásra
Mennyi stex 1 ilyen gumi?
Válasz #2964. hozzászólásra
Hali megy már az aratás?
Válasz #2963. hozzászólásra
Széles felnin van. Már 4 éve ilyen van rajta, csak most uj papucsok lettek.
Válasz #2962. hozzászólásra
Ez K700-as kerék, kell nyomtávszélesítő ,mert ha sár van,letépi a ferde szijjait
Válasz #2954. hozzászólásra
Én most 28.1R 26 próbálkozok
Válasz #2960. hozzászólásra
Koszos a variátorod,és nem dolgozik rendesen,vagy nyúlott a szíj.
Hello azt szeretném megkérdezni hogy a 106 dominátornál meddig lehet a dobfordulatot lehúzni.Mert az enyémet 750 nem lehet lejjebb húzni. És töri a kukorica szemet.Mi lehet a baja?köszi előre is a segítséget
Egy hidraulikus kérdésem lenne ,aforgó vezértömb ami emeli a ferde felhodót járó motor mellet nehezen lehet át forditani másik szekcióba , deha áll amotor könyen forgatható. Esetleg járt e már valaki ijen cipőben és mi lehet az orvoslás módja előre is kössz az ötletekért.
Válasz #2957. hozzászólásra
Csipegetem,ma körbeszaladok,hogy miujság a repcékkel,borsóval,utánna megyek árpázni.
Válasz #2953. hozzászólásra
Még van vagy 6-8 Ha a 43 Ha-ból,meg még van másik 2 tábla!Az meg kb 10-15 Ha még holnapra!Arattál ma?
Válasz #2954. hozzászólásra
Nyugi kibirja!!Az még anyagbol van.. A lényeg a lényeg!! Tulajdonképen a dupla nem azért kell -kelene hogy mégjoban belemász a sárba..Hanem ahol szimplán eljárnál azt ne taposd anyira ösze!!Egy öreg haver az megcsinálta a sajátját de nem volt töle elájulva!!Az igazán nagy sarat vagy a foróság vagy a lánctalp gyözi le semi más!!!!!
Válasz #2954. hozzászólásra
Sárba a dupla kerék "bedugul"
Szerintetek melyik a jobb vállasztás 1 db 28.26 kerék vagy 18.4x34 cristál kerék duplázva , megvan a kerék szélesitő is csak azt nem tudom hogy ki birja e adupla kereket a 106 os féltengely ?
Válasz #2952. hozzászólásra
Lekaszáltál?
Válasz #2950. hozzászólásra
Szia!Az megvan!