Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1146. hozzászólásra
Idén is sokan kivárásra játszottak de ráfáztak . Mi egyenesen vittük a malomba a szomszéd faluba és elég jól kijöttünk vele
Válasz #1146. hozzászólásra
Tisztítani van egy régi kalmár rostánk amivel elég a vetőmagot megtisztítani . Nem tárolunk sokat az idősök nem mennek bele és még van beleszólásuk addig nem is lessz komolyabb mennyiség tárolva
Válasz #1141. hozzászólásra
Akkornincs de mivel az egerek kirágták azt a vásznat nem volt értelme már használni sem mert ott voltam mint ha kinyitottam volna az ablakot
Válasz #1139. hozzászólásra
Tárolóm van ami 256 négyzet méter de nincs hely hogy egy kamion rendesen forogjon . De mire én bearatom a tárolóba meg a krisztussal felrakom akkor 10-szor egyszerűbb ha egyenesen kamionra vágom . Kukinál meg van olyan baj hogy ez étkezési amit egy két napig vesznek és utána eyg hét pihi . Gondoltam rá hogy csinálok átrakó kocsit amivel később vetőmagot is vihetek a vetőgéphez de ez csak arra az esetre van ha marad a 14-es mert akkor ismerőssel két 14-essel+átrakó kocsival nyomnánk
Válasz #1137. hozzászólásra
Azért ebben is elég a 60 fok nyáron . A levegő befújóm bedöglött az ajtót meg csak akkor nyitom ki ha törek meg a por a másik oldalra száll
Válasz #1126. hozzászólásra
Miért , az a kezelő rész a sok állásal meg egy karral csak az a szerencse hogy a linde karon rajta van az asztal emelő gomb már ha rajta van .
Válasz #1119. hozzászólásra
Csak nem akarok még eggyet bűvölni , olyat veszek amin nem kell sokat javítani , mert a 14-esen mot cseréltem egy rakás szíjat és viszonylag kevés hiba van rajta amit javítani kell .
Válasz #1115. hozzászólásra
Volt már nézni egy két illető de komolyra eggyel jutottunk de neki csak a gabonás gép kell az adapterek nem , Így viszont csak 3-at adna érte , amit kevesellek . Ezért még nem biztos a csere meg ha nem tetszik a holnapi gép akkor nem lessz csere mert több 100 km-et nem megyek gépért
Válasz #1112. hozzászólásra
Először is 93-as évjárat , perkins motor , 4093 üó ,hektár számláló de a hátsó jeladója nincs meg , Szecskázó aminek nincsenek meg az ékszíjai , 4,2-es asztal+kocsi ,repce toldat váz , 4 soros FKA adapter amihez jár egy komplett tag amivel átlehet alakítani felsőhajtásosra , mégeggy FKA-401-es naprára felszerelve gyári 1 éves forgókésekkel és egy félkész tartály magasító . piros rendszámos a gép
Ha egyszer ki van egyensúlyozva a variátor ,és van még bele fúrva + 1 zsírzó,akkor jól bírja.Nagyon öreg és sokat futott az amelyiknek egy kicsit is berágta a szíj a tárcsa futó felületét
Válasz #1086. hozzászólásra
Kicsit félek én is a 106-tól , Azért cserélem mert kamionra kell aratnom a kukit meg lehet a búzát is . Nekem perkins motoros a 14-es a mi 100 Ha-s gazdaságunkt röhögve letudja minden évben .
Na megjött a class specialista!
Kicserélted a tengelyeket meg a csapágyakat a "szuper" masinákba?
Cseréld le öket JD-re és nem kell szerelgetned okoska!
8399 hozzászólás
Válasz #1149. hozzászólásra
Hát a 2008 olyan volt hogy aki tarlóról eladta az járt jól nekem még most is van 45 tonna búzám. Egyszer fenn egyszer lenn.
Válasz #1148. hozzászólásra
Nem szokott gond lenni a szeméttel belépéskor 3% levonás és kész .
Válasz #1146. hozzászólásra
Idén is sokan kivárásra játszottak de ráfáztak . Mi egyenesen vittük a malomba a szomszéd faluba és elég jól kijöttünk vele
Válasz #1147. hozzászólásra
Pedig megéri mert a bér tisztításért horribilis összegeket felszámolnak és a terményből levonnak.
Válasz #1146. hozzászólásra
Tisztítani van egy régi kalmár rostánk amivel elég a vetőmagot megtisztítani . Nem tárolunk sokat az idősök nem mennek bele és még van beleszólásuk addig nem is lessz komolyabb mennyiség tárolva
Válasz #1142. hozzászólásra
Nem tisztítasz? Kombájn tisztán nem adnak érte annyit meg van hogy szezonban nem éri meg eladni jó ha kivár az ember. Lásd. 2007-es év.
Válasz #1143. hozzászólásra
450 és kapsz még hozzá két komplett tagot amire csak fülesláncot kell rakni
Válasz #1141. hozzászólásra
Akkornincs de mivel az egerek kirágták azt a vásznat nem volt értelme már használni sem mert ott voltam mint ha kinyitottam volna az ablakot
Válasz #1136. hozzászólásra
Mennyiért?
Válasz #1139. hozzászólásra
Tárolóm van ami 256 négyzet méter de nincs hely hogy egy kamion rendesen forogjon . De mire én bearatom a tárolóba meg a krisztussal felrakom akkor 10-szor egyszerűbb ha egyenesen kamionra vágom . Kukinál meg van olyan baj hogy ez étkezési amit egy két napig vesznek és utána eyg hét pihi . Gondoltam rá hogy csinálok átrakó kocsit amivel később vetőmagot is vihetek a vetőgéphez de ez csak arra az esetre van ha marad a 14-es mert akkor ismerőssel két 14-essel+átrakó kocsival nyomnánk
Válasz #1140. hozzászólásra
De ha megy a ventillátor 3-as on akkor nincs benn olyan meleg mint a domiban
Válasz #1137. hozzászólásra
Azért ebben is elég a 60 fok nyáron . A levegő befújóm bedöglött az ajtót meg csak akkor nyitom ki ha törek meg a por a másik oldalra száll
Válasz #1138. hozzászólásra
Tárolód meg nincs igaz?
Válasz #1131. hozzászólásra
De van de nem helyi átvevő viszi el hanem 70 Km-re viszik
Válasz #1135. hozzászólásra
Még az a szerncséd.
A motortol megsüketülsz és ha nincs klima akkor megfösz!!!
Válasz #1134. hozzászólásra
Bocsi elírtam nem motort hanem az a "mot" most akart lenni .
Tényleg esetleg nem kell a napra asztalom ?
Válasz #1129. hozzászólásra
Dolgozni még nem dolgoztam vele
Válasz #1121. hozzászólásra
Miért kellett motort cserélni?
Válasz #1126. hozzászólásra
Miért , az a kezelő rész a sok állásal meg egy karral csak az a szerencse hogy a linde karon rajta van az asztal emelő gomb már ha rajta van .
Válasz #1128. hozzászólásra
Igen.
Mindegy hogy milyen autoé az a lényeg hogy böven elég bele.
Válasz #1130. hozzászólásra
Pótkocsid nincs?
Válasz #1127. hozzászólásra
Ha az viszi el a tábláról akkor arra tudok
Válasz #1122. hozzászólásra
Ezek szerint Te még nem ültél 106-osban. 10 perc múlva jövök
Válasz #1125. hozzászólásra
Arra is lehet de én a 106-ra gondoltam . Emlékszem hogy írtad hogy opel klímás volt a tiéd .
Válasz #1123. hozzászólásra
Tuningold fel a 14-est osz adj a meló szájának. Egyébként mindenképpen csak kamionra tudsz aratni?
Válasz #1122. hozzászólásra
na ne viccelj már
Válasz #1123. hozzászólásra
A klimára?
Válasz #1120. hozzászólásra
Az a lényeg h. ne sajnáld a pénzt a 106-osért.Jobb 1 M -val tőbbet fizetni érte,mint utólag javítani. Én 5 évvel ezelőtt 6 M ért vettem
Esetleg valaki valami jó tanácsot tud adni nekem ?
Válasz #1119. hozzászólásra
Ha tennék bele légkondit kényelmesebb lenne a 14-es mint a 106-os .
Válasz #1119. hozzászólásra
Csak nem akarok még eggyet bűvölni , olyat veszek amin nem kell sokat javítani , mert a 14-esen mot cseréltem egy rakás szíjat és viszonylag kevés hiba van rajta amit javítani kell .
Válasz #1115. hozzászólásra
Volt már nézni egy két illető de komolyra eggyel jutottunk de neki csak a gabonás gép kell az adapterek nem , Így viszont csak 3-at adna érte , amit kevesellek . Ezért még nem biztos a csere meg ha nem tetszik a holnapi gép akkor nem lessz csere mert több 100 km-et nem megyek gépért
Válasz #1110. hozzászólásra
Ha megcsinálod magadnak jól ,olyan lesz mint ég meg a föld.Nem bánod meg
Válasz #1113. hozzászólásra
Igen annyiba tartom
Válasz #1112. hozzászólásra
Először is 93-as évjárat , perkins motor , 4093 üó ,hektár számláló de a hátsó jeladója nincs meg , Szecskázó aminek nincsenek meg az ékszíjai , 4,2-es asztal+kocsi ,repce toldat váz , 4 soros FKA adapter amihez jár egy komplett tag amivel átlehet alakítani felsőhajtásosra , mégeggy FKA-401-es naprára felszerelve gyári 1 éves forgókésekkel és egy félkész tartály magasító . piros rendszámos a gép
Válasz #1111. hozzászólásra
Ha egyszer ki van egyensúlyozva a variátor ,és van még bele fúrva + 1 zsírzó,akkor jól bírja.Nagyon öreg és sokat futott az amelyiknek egy kicsit is berágta a szíj a tárcsa futó felületét
Válasz #1110. hozzászólásra
Biztosan kiverném a fejemből a 106-ot!!!
Srácok a vita helyett mondjatok egy két tippet mire figyeljek a Domcsin .
Az mitől van hogy lóg az ürítő csiga a 106-os ? Több hirdetésben is láttam már hogy úgy állt
Válasz #1108. hozzászólásra
4M-ba tartod a 14-t?
Válasz #1108. hozzászólásra
Mi van még a 14-eshez. Ez nem kevés érte
Válasz #1107. hozzászólásra
Dob varíátor,szalmarázó tengely+láda
Válasz #1086. hozzászólásra
Kicsit félek én is a 106-tól , Azért cserélem mert kamionra kell aratnom a kukit meg lehet a búzát is . Nekem perkins motoros a 14-es a mi 100 Ha-s gazdaságunkt röhögve letudja minden évben .
Válasz #1104. hozzászólásra
De most miért kell el látni valakit is jelzőkkel?
Ha vitatkozunk akkor már kultúráltan tegyük!
Válasz #1085. hozzászólásra
4-be tartom a 14-est és ennyibe lenne a 106-os is .
Válasz #1105. hozzászólásra
Melyik része?
Válasz #1104. hozzászólásra
Véletlenül átugrottad az1099-est
Válasz #1099. hozzászólásra
A kukoricába szét hullanak!
Válasz #1100. hozzászólásra
Na megjött a class specialista!
Kicserélted a tengelyeket meg a csapágyakat a "szuper" masinákba?
Cseréld le öket JD-re és nem kell szerelgetned okoska!
Válasz #1099. hozzászólásra
A 2. kérdés költői volt,de az1. igazi,és még most is érvényes
Válasz #1099. hozzászólásra
Nem mondom hogy a JD-k rosszak!
De pl KITÉstől hallotam hogy jó a JD verhetetlen kukoricába, de a CLAAS az veri gabonába!
Miért papír kombájn a CLAAS?