Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #6296. hozzászólásra
Ha a pipatengely törik le a hídról,az is így néz ki!! Csak akkor nem marad el a kerék,hanem húzod magaddal munkahengerestől,összekötő rudastól!
maradjunk annyiban hogy az elektronika ful szuper mert be lehet indítani és világít két munka lámpám meg hátul van világítás és index a többi csak felesleges köcöllék .
Sziasztok
ma kukoricát arattam és a jobb oldalt a hajtás meg állt bal oldalon hajt a ferde felhordoban de a jobb oldalt viszont nem valaki valami eltört a tengely vagy mi?
Én a napraforgobetéttel küszködtem.30 ha ig tökéletes volt,utána napi 2 tengely tört ki.kikészítette az idegeim.a gép hibátlan,igaz a napraforgópor kigyulladt utolsó nap
Tegnap jól ment minden csak 2 kigyulladás volt
Próbáltuk nyitott motortérrel is úgy is beizzik sajnos.
De kifejlesztettünk egy tűzoltási technikát.
Pumpás ablakmosó kb 1 liter vizzel eloltható a fél motortér :-)
Amikor már nincs látható parázs akkor beindítjuk a motort kicsit szítjuk a parazsat Aztán szünet és figyeljük honnan füstöl.
Az biztos hogy a kipufogótoroknál izzik be és az erős légáram viszi szijjel a motortérben.
Válasz #6275. hozzászólásra
.....javításkor.....úgy anyagilag, ...mint gyakorlatilag...
-traktor kicsi - kicsi élvezet.....
-kombájn nagy - nagy élvezet.......
Hecci meg a körülmények is vedd figyelembe, most legalább nincs meleg, így ha javítunk, nem izzadunk annyira.
Sziasztok .
Kezdeném azzal hogy most vágtunk először napraforgót és egy nap alatt anyít szo.tunk vele hogy ki kell hogy öntsem a szívem nektek .
Reggel már kifuvatott lezsírzott géppel indultunk ki.
Szóval ez egy jó nap lehetett volna!
De Nem az volt!
Elsőnek a szártépő meghajtás szált el (A kuplungja szétment).
Aztán a beállítással kínlódtunk ezalatt 5x kivettük a rostát kb
Mire sikerült elég jól belőni hogy jól dolgozzon a gép.
Aztán elment egy kanalaslánc de ez nem nagy gond van tartalék pik pakk megvolt a felrakása.
Következő darabban medvéztünk egyet kb fél óra spajszerezés és 18-as karika következett
kb 2 kör után pedig kigyulladtunk frankón izzott a por a kipufogón és a motor alatt egy 2 literes flakont kilyukasztottnk és belocsoltuk ami látszott aztán napraforgószárral piszkáltuk kifelé a motor alól a parazsat.
1 óra alatt sikerült eloltani.
Volt még egy hektár de már sötétedett erősen beleáltúnk medvéztünk ujra és a végére újra kigyulladtunk na ezt is sikerült eloltani de amikor felocsodtúnk az izgalomból akkor látom hogy a gép tetején mintha hó lenne iszonyú finom 2 centi vastag porréteg volt .
Hazajövet rendben volt minden csak elhagytunk egy pótkocsit . Megijedtünk hogy nehogy a falba legyen egy keritésen vagy egy autón de nagy szerencsére a földön hagytuk el . Nincs rá magyarázat szerintünk egy bugaszár valahogy az automata kapcsolófejet kiakasztotta. Mára ennyi bőven elég volt Remélem nektek jobban megy a napra betakarítás :-D
Sziasztok.Ismertek e valakit aki vállal klimaszerelést 106 os gépen,az északkeleti országrészben?2 éve probálom megjavíttatni,de eddig mindenki csak igérte
Szeni kolega sokkal jövök én már neked !
Az ürítőcsiga meghajtás is azóta megy hibátlanul amióta megcsináltam úgy ahogy te leírtad. Addig évente beszart ledarálta magát mert belement a termény a csapágyakba.
De mostmár kibírt több mint 1 évet és a hangjából ítélve nem is lesz vele baj egy darabig :-D
A tiklászvisszahordót kell figyelni beállításkor.Ha túl sok jó szemet hoz vissza, akkor pucolja meg (a magot). Akkor nyitni kell az alsó rostán. Ha szemetes, zárod a felsőt.
Szevasztok!
106-sal most vágok először napraforgót, a dob fordulatot 650-ig tudom csak levenni, a szíj már így is nagyon laza. Kérdezem, nem héjazza meg a magot ilyen fordulatnál?
Sziasztok mesterek!
Ma cseréltem variátorszíjat és kipróbáltam az ékes mutatványt
Régi ferdefelhordó falécből vágtam 3 db 45 mm hosszú darabot . Felvariáltam max fordlatra és pont bement a réseken ez a fadarab. Kitámasztotta a tányérrugót és egy segítő húzta a variátorkart míg én visszahúztam kifelé a felső variátortárcsát .Nem hittem hogy 10 perc alatt is lehet cserélni szíjat de ezzel a módszerrel gyerekjáték volt .
A fa helyett vasból fogok csinálni éket de próbának tökéletes volt.
Kérdés : Doblassítóval a kukiban nem ful meg a dob ?Ugyanúgy lehet tolni neki mint 500-as fordulaton vagy visszább kell venni a tempóból ?
vagy a munkahenger szorul, (görbült a szára egykicsit) vagy az ürítőcsiga szorul. állj pótkocsi mellé és kösd le a munkahengert a csigáról és kézzel nézd meg szorul-e a csiga. illetve ha kikötöd a munkahengert, azt is kézzel ki-be lehessen tolni.....
8399 hozzászólás
Doblassító gyáriban!
Válasz #6299. hozzászólásra
Az ennél már nem töröik,inkább megszoroul...
Válasz #6296. hozzászólásra
Ha a pipatengely törik le a hídról,az is így néz ki!! Csak akkor nem marad el a kerék,hanem húzod magaddal munkahengerestől,összekötő rudastól!
Kukorica dobkosár+asztalemelö munkahenger van eladó...
A képek lemaradtak!
Idei napra aratás!
Ha a kerékcsapágy összetörik!
maradjunk annyiban hogy az elektronika ful szuper mert be lehet indítani és világít két munka lámpám meg hátul van világítás és index a többi csak felesleges köcöllék .
A forráspont jelzöre gondoltam,mert az enyémen leégett a duda de a vizet nem lötte ki egyszer se..
Hát hogy a viharba ne működne ennyi pénzért gyári állapotban van .
Válasz #6291. hozzászólásra
A duda müködik raj ta...
Válasz #6290. hozzászólásra
Tiszta volt a hűtő inkább hengerfej vagy hengerfej tömítés lesz ott
Válasz #6285. hozzászólásra
Rárakodott a kukorica levél a forgó szitára,és elzárta a levegő beáramlást!
Válasz #6287. hozzászólásra
eltört,nem hinném,hogy mind kettő ék egyszerre esett ki ami a lánckerekeket rögzíti a tengelyre
Válasz #6287. hozzászólásra
Mivel csodák nincsenek,meg csak egy tengely van benne ott,igy akkor el.a 105-ös is törte,de abba 35-ös volt és 40eset tettek bele...
Sziasztok
ma kukoricát arattam és a jobb oldalt a hajtás meg állt bal oldalon hajt a ferde felhordoban de a jobb oldalt viszont nem valaki valami eltört a tengely vagy mi?
Válasz #6285. hozzászólásra
Hengerfejtömités !?
Mitől lehet hogy a a rába motor a hűtőből a vizet úgy nyomta ki mint a gejzír 80-90 fokos volt a víz .
Válasz #6283. hozzászólásra
647465.u vagy a Kombelt új számozása szerint,215126.0 Van 2db új!
Arra gondolok ami belül van az himba karban lévő 3 szillent cikkszáma kellene
Válasz #6280. hozzászólásra
A nagy himba karra gondolsz kívül? Vagy belül,ami tartja a rostaszekrényt.
Válasz #6279. hozzászólásra
Nem kell úgy tolni neki!
Sziasztok valaki nem tudna segíteni a rosta szekrénynél van szillent felül 3 db annak a cikkszáma kellene előre is köszi
Én a napraforgobetéttel küszködtem.30 ha ig tökéletes volt,utána napi 2 tengely tört ki.kikészítette az idegeim.a gép hibátlan,igaz a napraforgópor kigyulladt utolsó nap
Tegnap jól ment minden csak 2 kigyulladás volt
Próbáltuk nyitott motortérrel is úgy is beizzik sajnos.
De kifejlesztettünk egy tűzoltási technikát.
Pumpás ablakmosó kb 1 liter vizzel eloltható a fél motortér :-)
Amikor már nincs látható parázs akkor beindítjuk a motort kicsit szítjuk a parazsat Aztán szünet és figyeljük honnan füstöl.
Az biztos hogy a kipufogótoroknál izzik be és az erős légáram viszi szijjel a motortérben.
Válasz #6275. hozzászólásra
.....javításkor.....úgy anyagilag, ...mint gyakorlatilag...
-traktor kicsi - kicsi élvezet.....
-kombájn nagy - nagy élvezet.......
Hecci meg a körülmények is vedd figyelembe, most legalább nincs meleg, így ha javítunk, nem izzadunk annyira.
Válasz #6273. hozzászólásra
Nekem is szoktak rossz napjaim lenni,ilyenkor ott hagyok minden a pi..ba,és majd holnap folytatjuk.Ahogy mondják a baj mindig csőstül jön.
Válasz #6273. hozzászólásra
mekkora heccek
és még vannak figurák akik élvezik a kombájnozás körüli izéket......
felfoghatatlan
csak a traktor gyerekek csakis az
Válasz #6273. hozzászólásra
Nekem csak az utánverő csapágyháztartó nagylemezét kellet cserélnem naprában de vége szerencsére
Sziasztok .
Kezdeném azzal hogy most vágtunk először napraforgót és egy nap alatt anyít szo.tunk vele hogy ki kell hogy öntsem a szívem nektek .
Reggel már kifuvatott lezsírzott géppel indultunk ki.
Szóval ez egy jó nap lehetett volna!
De Nem az volt!
Elsőnek a szártépő meghajtás szált el (A kuplungja szétment).
Aztán a beállítással kínlódtunk ezalatt 5x kivettük a rostát kb
Mire sikerült elég jól belőni hogy jól dolgozzon a gép.
Aztán elment egy kanalaslánc de ez nem nagy gond van tartalék pik pakk megvolt a felrakása.
Következő darabban medvéztünk egyet kb fél óra spajszerezés és 18-as karika következett
kb 2 kör után pedig kigyulladtunk frankón izzott a por a kipufogón és a motor alatt egy 2 literes flakont kilyukasztottnk és belocsoltuk ami látszott aztán napraforgószárral piszkáltuk kifelé a motor alól a parazsat.
1 óra alatt sikerült eloltani.
Volt még egy hektár de már sötétedett erősen beleáltúnk medvéztünk ujra és a végére újra kigyulladtunk na ezt is sikerült eloltani de amikor felocsodtúnk az izgalomból akkor látom hogy a gép tetején mintha hó lenne iszonyú finom 2 centi vastag porréteg volt .
Hazajövet rendben volt minden csak elhagytunk egy pótkocsit . Megijedtünk hogy nehogy a falba legyen egy keritésen vagy egy autón de nagy szerencsére a földön hagytuk el . Nincs rá magyarázat szerintünk egy bugaszár valahogy az automata kapcsolófejet kiakasztotta. Mára ennyi bőven elég volt Remélem nektek jobban megy a napra betakarítás :-D
Válasz #6271. hozzászólásra
A szó elszáll, a papír megmarad. Add le a megrendelést személyesen a szerelőnek papíron.
Köszönöm.Csak már 2 éve igérgetik.igaz csak telefonon beszéltünk.
Válasz #6269. hozzászólásra
Az Axiálnál megcsinálják.Menj be személyesen, és keresd meg a szerelőt.
Sziasztok.Ismertek e valakit aki vállal klimaszerelést 106 os gépen,az északkeleti országrészben?2 éve probálom megjavíttatni,de eddig mindenki csak igérte
Válasz #6267. hozzászólásra
Már ketten vagyunk,vissza a jövőbe...
Válasz #6266. hozzászólásra
Enyémnek már nem!
Válasz #6258. hozzászólásra
A Domingónak a mumusa a s.blumen...
Válasz #6256. hozzászólásra
Naprafogó medvementes terület..
Szeni kolega sokkal jövök én már neked !
Az ürítőcsiga meghajtás is azóta megy hibátlanul amióta megcsináltam úgy ahogy te leírtad. Addig évente beszart ledarálta magát mert belement a termény a csapágyakba.
De mostmár kibírt több mint 1 évet és a hangjából ítélve nem is lesz vele baj egy darabig :-D
Válasz #6259. hozzászólásra
Adnák én kettőt is
A faékek legyártása tovább tartott mint a szíjcsere
Válasz #6255. hozzászólásra
Tegyél a felső variátorba hézagológyűrűt, h. ne tudjon lelazulni.
Válasz #6260. hozzászólásra
Melyik írt a toklászvisszahordó helyett tiklász......nem normális
Válasz #6255. hozzászólásra
A tiklászvisszahordót kell figyelni beállításkor.Ha túl sok jó szemet hoz vissza, akkor pucolja meg (a magot). Akkor nyitni kell az alsó rostán. Ha szemetes, zárod a felsőt.
Válasz #6254. hozzászólásra
Jössz egy sörrel!!!!!!!!!!!
Válasz #6255. hozzászólásra
Addig nyisd a kosarat,amig a pogácsákban megjelenik a csépeletlen kaszat,utánna 1lyukkal feljeb,és go!!!
Válasz #6254. hozzászólásra
Miért fulladna meg? Még nagyobb a nyomaték!!
Válasz #6255. hozzászólásra
Nem lesz annak semmi baja,de ne hagyd, h. lelazúljon a szíj, mert ha beugrik egy medve, a füled kétfelé áll, mire kicsalogatod belőle.
Szevasztok!
106-sal most vágok először napraforgót, a dob fordulatot 650-ig tudom csak levenni, a szíj már így is nagyon laza. Kérdezem, nem héjazza meg a magot ilyen fordulatnál?
Sziasztok mesterek!
Ma cseréltem variátorszíjat és kipróbáltam az ékes mutatványt
Régi ferdefelhordó falécből vágtam 3 db 45 mm hosszú darabot . Felvariáltam max fordlatra és pont bement a réseken ez a fadarab. Kitámasztotta a tányérrugót és egy segítő húzta a variátorkart míg én visszahúztam kifelé a felső variátortárcsát .Nem hittem hogy 10 perc alatt is lehet cserélni szíjat de ezzel a módszerrel gyerekjáték volt .
A fa helyett vasból fogok csinálni éket de próbának tökéletes volt.
Kérdés : Doblassítóval a kukiban nem ful meg a dob ?Ugyanúgy lehet tolni neki mint 500-as fordulaton vagy visszább kell venni a tempóból ?
Válasz #6241. hozzászólásra
vagy a munkahenger szorul, (görbült a szára egykicsit) vagy az ürítőcsiga szorul. állj pótkocsi mellé és kösd le a munkahengert a csigáról és kézzel nézd meg szorul-e a csiga. illetve ha kikötöd a munkahengert, azt is kézzel ki-be lehessen tolni.....
Válasz #6248. hozzászólásra
Nagyon kemény :-)
Hegyi kombájn