Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.35 Ft USD 392.31 Ft CHF 431.22 Ft GBP 486.62 Ft

Fórum

Vélemények a Claas Dominator 106 kombájnról

Létrehozta: Vendég , 2008-02-10 22:40:47

Kedvencekhez Segítség

8399 hozzászólás
#4299 Sz J
2011-08-08 21:45:08

Válasz #4298. hozzászólásra

smile lol Gondoltam rád ma mikor megkapart a kombínó dombnak felfelé... és a paraszt még a vetés végébe szőlőt is ültetett hogy ne lehessen kimenni a gerincre megfordulni így pont a legnagyobb lejtőn kell forogni. Gondoltam rá hogy kiengedem a rugókat az asztal alól hogy beletudjam engedni a földbe ha elhagyja magát a szíj. smile rolleyes

#4298 gazda001
2011-08-08 21:43:20

Válasz #4297. hozzászólásra

smile confused nekem feldagadt és befogott, felrázta magát, vagy a fékfolyadék volt tele vízzel és felforrt nem tom de azt tudom hogy a domi főfékhengeren szinte nem tudsz holtjátékot állítani tehát könnyen felrázza magát. A zetoron állítottam kb 1 centit nehogy megint balhé legyen.

#4297 gazda001
2011-08-08 21:40:45

Válasz #4298. hozzászólásra

hát fékpadra én sem viszem el, nekem a kézi 0 a bal fogott egy kicsit, a jobbon elszállt a főfékhenger így mentem 3 évig most meg elégett a bal ami eddig egy kicsit fogott, hát most már 1 sincs na ezért csinálom. A zetor főfékhenger tökéletes és kb egy tizesben van oldalanként átalakítással cakli pakli az egész, a domi főfékhenger meg 46+fasmile scaredsmile nononosmile nonono persze csak az egyik oldalasmile thumbdown

Nincs profilkép
#4296 Jopek2
2011-08-08 21:35:21

Válasz #4294. hozzászólásra

Nekem csak a kézifék volt jó,de az is úgy,ahogy nem foglalkoztunk velesmile nonono

Hallotad-"mi már a vakond túráson is szédülünk"smile lolsmile wackosmile lolsmile lolsmile wacko

#4295 Sz J
2011-08-08 21:35:09

Válasz #4296. hozzászólásra

Akkor reménykedhetek benne hogy az enyémet javították már 1x 3000körül és lassan megint szét fog esni. smile rolleyes

#4294 gazda001
2011-08-08 21:31:01

Válasz #4294. hozzászólásra

hát ha nem buherta az osztrák sógor akkor 2700-al vettük most a 3. év után van benne 2960 évente durván 50-et verek bele.

#4293 gazda001
2011-08-08 21:29:06

Válasz #4293. hozzászólásra

most hogy írod már előttem van és neked van igazad, a nyeles tengely vége lehet valóban mert minden fokozatban egyformán mér, alapjáraton visszavarriálva kb 500 fofd/perc körül max gázon, felvarriálva meg 2400 körül (nekem)

#4292 Sz J
2011-08-08 21:27:15

Válasz #4292. hozzászólásra

Értem. Neked hány üzemóra van a gépbe? Én kereken 5000el vettem és most 5580 idén kereken 50 órát ment. Kiváncsi leszek nekem mikor esik szét a fék.smile whistling

#4291 Sz J
2011-08-08 21:25:09

Válasz #4291. hozzászólásra

Tudom hogy hová van bekötve. Szerintem az nem a féltengely hanem a behajtó nyelestengely túlsó vége lehet. Mert mindegy milyen fokozatban van a gép kihúzott variátornál 1-2-3 és rüki ben is 2200f/mint mutat padlógázon. Sőt azt hiszem ha üresben van a váltó akkor is mutat. Csak ha benyomom a kuplungot akkor hallgat el. De erre azért nem esküszöm meg. smile unsure

#4290 gazda001
2011-08-08 21:22:05

Válasz #4289. hozzászólásra

orditvasmile lolakarom mondani fordítva, a váltóházon ott marad a féktartó a fékszerkezettel és a dobot húzod le róla a féltengellyel együtt, amint a féltengelyt kihúzod a difiből. ha megmozdult volna a dob akkor elég lett volna csak elhúzni a féltengelyen egy kb 20-25 centit, normál esetben így kellene, de hát nem jön csak egyben

#4289 gazda001
2011-08-08 21:18:46

Válasz #4285. hozzászólásra

pontosan ahogy írod, azon a fordulatmérőn észreveszed ha csúszik a szíj, a váltó jobb oldalán a kézifékdob alatt van bekötve a spirál és a féltengelyről kapja a fordulatot valami áttételes hajtáson keresztül. Menet közben a bekapcsolt fokozatod ugye fix, tehát csak a varriátor alsó részének behajtó fordulatszáma függvényében változik a féltengelyfordutat és te ezt látod változni a műszeren, remélem nem írtam nagyon bonyolultan.

#4288 Sz J
2011-08-08 21:16:57

Válasz #4288. hozzászólásra

Ja. De azt mi a pitschának méri? Azért hogy lássuk a variátor csúszását? smile confused

#4287 Sz J
2011-08-08 21:16:11

Válasz #4287. hozzászólásra

Értem. De most nincs előttem. Akkor a dobot meg se kell mozdítani a tengelyén hanem a fékalaplapot húzod ki belőle a belsőségekkel?

Nincs profilkép
#4286 Jopek2
2011-08-08 21:15:12

Válasz #4285. hozzászólásra

Váltó fordulat.

#4285 gazda001
2011-08-08 21:13:37

Válasz #4282. hozzászólásra

nem volt gond könnyen jött, emelő, kerék ki, portálcsavarok ki, modjuk azokhoz olyan crova, meg inbusz kell amire a 60 centis csövet rá lehet húzni, a germán nem bízta a véletlenre a csavarokat kb 50 mili hosszon végig ragasztotta kék loctite-vel. Na abba bele kellett kapaszkodni, a portál alá kiskocsi, két csavar helyett meg 35 centis 18-as menetes orsó és csak arrébb húzuk kb 25-30 centit, tehát le sem vettük a helyéről. A fék meg két pofa két rugó meg egy mh és semmi extra.

#4284 Sz J
2011-08-08 21:13:22

Válasz #4284. hozzászólásra

Amúgy kész a zab.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#4283 Sz J
2011-08-08 21:13:00

Válasz #4284. hozzászólásra

Szia!

Szerintem jó lesz az a szíj. Egyszwr éreztem egy pici gumiszagot a legnagyobb parton majdnem teli tartálynál. De nem lassult a gép. Azt tudja valaki esetleg hogy a két fordulatszám mérőből az egyik a dobfordulatot mári a másik pedig mit? Mert nekem az a variátor állásának függvényében változik. Azon lehet látni ha csúszik a variátor szíj akkor a mérőn esik a fordulat.

Nincs profilkép
#4282 Jopek2
2011-08-08 21:08:46

Válasz #4279. hozzászólásra

Üdv!

Zab sikerült?

#4281 gazda001
2011-08-08 21:08:44

Válasz #4279. hozzászólásra

feszes persze hogy feszes legyen, de azért ne pendüljön mint a citerahúr, öreg kombájn szerelő mondta hogy alaphelyzetben a szíj közepét kb 2-2,5 centire be lehessen nyomni akkor jó, különben könnyen összetépi.

#4280 Sz J
2011-08-08 21:08:20

Válasz #4280. hozzászólásra

Hajrá!

Nagy xopás volt kivenni a hajtást? Utána már szétjött könnyen a fék?

Én ma befejeztem az aratást teljesen. Utolsó 300m2 ből kizavart az eső de azért már vissza nem megyek. Majd a tárcsa elintézi a sorsát. smile whistling

#4279 medikus
2011-08-08 21:07:18

Jozef.Egyszer már kérdeztem,lehet nem olvastad,mi az ára a 409 forgás érzékelőd nek.

#4278 gazda001
2011-08-08 21:06:07

ma kihúztuk a bal oldali portálhajtást, hát mit mondjak talán 2 mm "ferodol" maradt a pofákon, a többi elégett és már a szegecsek is éppen hozzá értek a dobhoz, tehát fel kell szegecselni a pofákat, a kerékfékhenger gatya, de úgy néz ki itt a gimex megoldja a karmantyú problémát nekem, a főfékhengerek és fékcsövek már a helyükön, jobb oldal fog rendesen, úgyhogy remélem szerda körülre a fékproblémát kipipálhatom és kezdem a felkészülést a kukirasmile thumbupcool

#4277 Sz J
2011-08-08 21:04:42

Válasz #4278. hozzászólásra

Miért nem jó? Szerintem olyan feszesnek kell lennie teljesen visszavariálva is mint amikor valahol feljebb variálva a rugós tárcsa feszíti. Akkor lehet gebasz ha felvariáláskor az alsó tárcsa már nem bír engedni a felső tárcsa meg még tovább bír feszíteni.smile sweatdrop

#4276 gazda001
2011-08-08 21:01:23

Válasz #4273. hozzászólásra

igen vszeg akkor jó lesz, és a szíjad is kifeszül, de azért patent feszes ne legyen mert az sem jó

#4274 gazda001
2011-08-08 20:59:40

Válasz #4274. hozzászólásra

ok bocs látom már olvastad

#4273 Sz J
2011-08-08 20:59:39

Válasz #4274. hozzászólásra

Olvastam. Köszönöm! smile flowers

#4272 gazda001
2011-08-08 20:59:00

Válasz #4272. hozzászólásra

4267-es ben leírtam a varriárorszíj és tárcsák helyzetét

#4271 Sz J
2011-08-08 20:58:45

Válasz #4267. hozzászólásra

Köszönöm az infót! smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool Akkor ott a hiba nálam. Nekem kb 6-8mm van. a két fél tárcsa között összenyomott állapotban. Valószínűleg szabályozták őket és az agyakat nem szedték utána. Akkor ha ezt rendbeteszem valószínűleg helyre áll a rendszer teljesen.smile thumbupcool

#4270 Sz J
2011-08-08 20:56:08

Válasz #4270. hozzászólásra

Enyémen is ilyen van.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool Itt nem lesz olajfolyás meg fordulat elállítódás az tuti!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#4269 jozef19
2011-08-08 20:51:59

Válasz #4270. hozzászólásra

Tiz éve ilyen van,gut..

#4268 Claastra
2011-08-08 20:39:13

egy kis csemege lépcsős variátor ,tegnap találkoztam vele

#4266 Szeni
2011-08-08 20:05:00

Válasz #4265. hozzászólásra

Nekem van egy jó állapotú,tavaly újítottam fel a szártépőjét.Mennyit adsz érte.

#4265 gazda001
2011-08-08 19:38:07

SZJ-nek: A 85-ös járatvariátorszíj alap helyzetben kb 5-6 mm-el beljebb van az alsó tárcsa külső szélénél. Az alsó tárcsák között ebben a helyzetben talán 1-2 miliméter lehet (ha van) nagyon nehezen látszik, de ha van is nagyon kicsi a hézag. smile confused

#4263 Kisvuk
2011-08-07 21:35:05

Válasz #4264. hozzászólásra

Azt már csak akkor akarok ha kizárólagosan forgó asztalnak marad,mert kukoricát vágni zúzó nélkül már nem az igazi.(amúgy ha valaki tud eladót zúzós asztalt a keleti régióban szóljon)

Nincs profilkép
#4262 gyöngyösi csaba
2011-08-07 21:31:23

Válasz #4263. hozzászólásra

Vegyélrá szettet! áróraalatt átszerelheted

#4261 Kisvuk
2011-08-07 21:25:40

Válasz #4262. hozzászólásra

Forgót még nem vágtam vele pedig megvan 4 éve,de ha tudnék egy zúzós kukiasztalt szerezni akkor a fka-t meghagynám forgóasztalnak mert eladni felesleges nem sok lóvét adnak értesmile oops

#4260 Szeni
2011-08-07 21:22:09

Válasz #4261. hozzászólásra

csinálj a sík helyett púposat.Sokkal jobban eszi a forgót vele.Azt a kis munkát megéri.

#4259 Kisvuk
2011-08-07 21:01:54

Válasz #4256. hozzászólásra

Akkor a régebbi fajta a síklemezes,igaz én még csak ilyen fajtát láttam.

Nincs profilkép
#4257 gyöngyösi csaba
2011-08-07 20:38:29

Válasz #4258. hozzászólásra

Ha söröztünkvolnaközben de lazán mehetne a ferde visszasmile thumbup

#4256 Czanik Sanyi
2011-08-07 20:34:47

Az esti Feri hozzászólása óta eltelt idő óta, már a dob lemezelésénél tartanák.smile biggrinsmile thumbupcoolsmile thumbup

#4255 Szeni
2011-08-07 20:28:04

Válasz #4255. hozzászólásra

Ha választani kéne, én is a k.gy.-t venném ki inkább,mint a dobot

#4254 Szeni
2011-08-07 20:26:47

Válasz #4255. hozzászólásra

Ha kiveszed,akkor meg aztán igazán nagy hely van a kosárnak kifelé.Neked melyik fajta kőgyűjtő van?

#4253 Kisvuk
2011-08-07 20:23:40

Válasz #4252. hozzászólásra

Ki szoktam venni a kőgyüjtőt is mert nekem nem férne ki a kosár,de az se vészes 8db 10-es csavar fogja.

#4252 Szeni
2011-08-07 20:23:27

Válasz #4248. hozzászólásra

A 106-oson két oldalt van két dobajtó.azon keresztül könnyen ki lehet venni a hátsó csapokat.A kúltúráltabb beszéd nem válna károdra.

Nincs profilkép
#4251 gyöngyösi csaba
2011-08-07 20:20:52

Válasz #4250. hozzászólásra

Kb 10 perc a szalmarázón a ki meg visszaakasztás és nembadizok feleslegesen a dobbal, utóverőlemezcserénélakartam megbontani akkor nembirtam meglazitani a csavarokat

#4250 Szeni
2011-08-07 20:20:34

Válasz #4245. hozzászólásra


Igen,gyakorlatilag ez a menete.Nekem az újabb fajta kőgyűjtőm van,amire a púpos takaró lemez jár.Ennek a kőgyűjtőnek a hátulja alacsonyan van,így kifér a kosár.Lehet h.a régebbi tipuson,amin egy keskeny síklemez a k.gy. takaró,annak a hátulja annyira magas,h. ott nem fér ki a kosár.Ezt nem tudom pontosan,mert azt a fajtát csak egyszer láttam rajzon,és nem tudom h. néz ki a valóságban.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Erőteljesen emelkednek a termőföldárak
Erőteljesen emelkednek a termőföldárak
Van, ahol 130 000 euró körüli a hektáronkénti ár.
Sajtóközlemény
Komoly anyagi segítséget kapnak a halgazdaságok
Komoly anyagi segítséget kapnak a halgazdaságok
Megkezdték a támogatói okiratok kiadását.
Traktor ülés eladó
Traktor ülés eladó

115.000 Ft

Fáradt olaj égőfej
Fáradt olaj égőfej

45.000 Ft

John Deere fülkelépcsö
John Deere fülkelépcsö

170.000 Ft

John Deere keréksúly
John Deere keréksúly

1.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]