Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Vélemények a Dutra 1000 traktorról

Létrehozta: Roland , 2008-12-19 11:18:23

Kedvencekhez Segítség

475 hozzászólás
Nincs profilkép
#225 JD 4630
2008-12-25 21:30:02

Válasz #222. hozzászólásra

Igen mert vetés után pre kezelek és foltokban post akarom kezelni a táblát ahol kívánja.

Nincs profilkép
#224 JD 4630
2008-12-25 21:28:15

Válasz #220. hozzászólásra

Ez ismerős, de én megusztam 1 vagy 2 kerékdefektel, meg 10-15 árcsalappal 1-2 csapággyal amikor utoljára ilyen manővert csináltam, én úgy szoktam hogy 2-esben kezdem a tárcsával aztán második körben 4-esben, engem a tuskok szivattak meg utoljára, szó szerint benne maradt a tárcsalap.

#223 Fiatos Tom
2008-12-25 21:27:52

Válasz #221. hozzászólásra

Szerintem jobb magágyat készít mint a tárcsa. Nekem csak kalászos után esetleg napra után kellene magágykészítésre ősszel. Az eke munkáját nem helyettesíti ha tavaszi vetésről van szó szerintem.

#222 Fiatos Tom
2008-12-25 21:24:29

Válasz #219. hozzászólásra

És belóg a sorközé? Mert ha igen akkor valami flexibilis cuccban gondolkozz.Tapasztalat.

#221 Roland
2008-12-25 21:23:25

Sziasztok!Miben jobb a grúber mint a tárcsa vagy az eke?

#220 Fiatos Tom
2008-12-25 21:23:20

Válasz #218. hozzászólásra

Én a parlag földek feltörésénél voltam bajban a sok vaddisznó túrás miatt, volt hogy a púpos 82-es alól kitört a bal hátsó kerék, mert nem láttam a gazban mire megyek rá, de a haver alatt egy róka vár szakadt be, 2 db 82-essel húztuk ki a 80-as MTZ-t

Nincs profilkép
#219 JD 4630
2008-12-25 21:21:27

Válasz #217. hozzászólásra

Ezen már én is agyaltam, de kevés az időm mert mindig van valami, ami fontosabb pl most akarok vegyszerezőhöz olyan keretet csinálni ami csak a sorokat permetezi kukuban és szotyiban.

Nincs profilkép
#218 JD 4630
2008-12-25 21:19:06

Válasz #216. hozzászólásra

Mostanra már azért én is megszoktam hol mire kell figyeljek, de első szezonba nagyon megszenvedtem. :-))

#217 Fiatos Tom
2008-12-25 21:18:08

Válasz #216. hozzászólásra

Egyébként én is gondolkodok valamilyen grúberban,de lehet hogy csak kapákat és kapaszárakat veszek és vázat meg csinálok neki, egy gyári méretei alapján.

#216 Fiatos Tom
2008-12-25 21:16:29

Válasz #215. hozzászólásra

Hát nekem van lámpám a gépen bőven, és én nem küszködök ilyen problémával mert felénk itt az észak keleti végeken nem változik ennyire a talaj. Van egy két nyirok vagy homok folt de azok is a dombtetőkön a fordulóknál és ott jobban odafigyel az ember.

Nincs profilkép
#215 JD 4630
2008-12-25 21:12:29

Válasz #213. hozzászólásra

A nagy baj az hogy táblán belül változik a talaj és a tárcsa valahol elsőre jó munkát csinál van ahol meg harmadszorra sem olyan szép és abba bízom hogy a grúber nem olyan válogatós a talajokban mint a tárcsa, meg a tárcsával nehéz a mélységet tartani, volt már olyan hogy a hátsó sort a nehéz IH-n a tengelyszint alá behúzta, a könnyűnél meg az eleje hátulja is így jár néha, de az ásóborona is ilyen, és a szárnyakkal is játszani kell mert nem figyelek oda ás beássa azt is nagyon hamar, esti munkában volt olyan pl hogy a motor hangjából tudtam meg hogy az az oldal amelyiken nincs munkalámpa mélyte ment és tolja maga elött a földet, mert úgye ha benyeli a tengelyt is akkor megáll a forgás a tárcsánál és az ásóboronán is.

#214 Fiatos Tom
2008-12-25 21:06:48

Válasz #212. hozzászólásra

Csak annyi hogy volt már legalább 10 gazdája és mindet kiszolgálta. Na ezért nem érdemes már ilyenben gondolkozni. :D

#213 Fiatos Tom
2008-12-25 21:02:37

Válasz #210. hozzászólásra

Hát igazad van ha ilyen talajokra grúbert akarsz használni. Annak kisebb a talaj romboló hatása mint a tárcsának. :)

Nincs profilkép
#212 JD 4630
2008-12-25 21:01:43

Válasz #207. hozzászólásra

Utoljára 2006 ban láttam egyet de az hibás volt, hogy pontosan mi baja volt azt nem tudom, de erdőn teljesített szolgálatot.

Nincs profilkép
#211 JD 4630
2008-12-25 20:57:58

Válasz #209. hozzászólásra

Kötött föltokon nekem is átszalad a tárcsa a motor hangja is más, de ott nem is elég 1szer meghúzni mint a lazábbon.

Nincs profilkép
#210 JD 4630
2008-12-25 20:55:42

Válasz #206. hozzászólásra

Ja de azt nem mondtam hoyg olyan mély tárcsázás után az ekét elő sem kell venni és ez nem vicc.

#209 Fiatos Tom
2008-12-25 20:55:19

Válasz #206. hozzászólásra

Homokban biztosan így van, de én olyan talajt nem ismerek felénk. Csak olyat amin megyen mint a szél.

#207 Fiatos Tom
2008-12-25 20:53:53

Válasz #203. hozzászólásra

Komolyan mondom be viszem a fiatot a méhben, és ezek után veszek egy dutrát.

Nincs profilkép
#206 JD 4630
2008-12-25 20:52:56

Válasz #204. hozzászólásra

Hidd el laza talajon ahol belemegy tengelyig elég neki bőven.

#205 Fiatos Tom
2008-12-25 20:52:44

Válasz #202. hozzászólásra

Igazad van teljesen legalább 60 éves technika. Ehez képest a common rail motorok gázolajtemetők.Ja és szívó rábáról beszélünk ugye!

#204 Fiatos Tom
2008-12-25 20:50:46

Válasz #192. hozzászólásra

Akkor te nem ültél még 180 lovas fiatba. Még hogy ki lehet kötni egy 4,2-essel, ez valami vicc akarna lenni. Ha annyira érted a dolgot akkor üss már fel egy gépkönyvet vagy keresd meg a Kühnét Mosonmagyaróváron, hogy mennyi a 6,2-es nehéz IH teljesítmény igénye, mert a gyártó szerint 160-200 lóerő. Egy másik haveromnak is fiatja van és ő is 6,2-es Ih-t húz vele és megyen mint a doxa óra. Én egy 7,2-es középnehéz X tárcsát húzok vele amin 660-as lapok vannak( BDT 7,2 ) és száll vele mint a rongy. Úgyhogy nem tudom miről beszélsz.

Nincs profilkép
#203 JD 4630
2008-12-25 20:50:05

Válasz #201. hozzászólásra

Azt nem értem a sok "lüke" a környéketeken hogy nem mind ilyet használ ha egyszer sokkal kevesebbett fogyaszt és töredéke az ára mint az új vagy használt nyugati? :-))))))))))

Nincs profilkép
#202 JD 4630
2008-12-25 20:47:09

Válasz #201. hozzászólásra

A rába moci több mint 40-éves ha jól tévedek közel 60 éves a M.A.N. őse.

#201 Fiatos Tom
2008-12-25 20:42:51

Válasz #195. hozzászólásra

De a rába motoros dutra ami legalább 40 éves technika, az csak 20-at eszik. Na ne röhögtess.

#200 Roland
2008-12-25 18:54:10

Válasz #194. hozzászólásra
Helló!Küldj már létszi pár képet róla,érdekelne a gép!Te alakitottad át Rába motorosra vagy úgy vetted?E-mail cimem:erlacika@bicomix.hu Köszi szépen elöre!

Nincs profilkép
#199 JD 4630
2008-12-25 18:49:02

Válasz #194. hozzászólásra

Még mindig nem válaszoltál,
mennyi órát raktál bele
és hol szerzel alkatrész hozzá?

Nincs profilkép
#198 JD 4630
2008-12-25 18:47:17

Válasz #192. hozzászólásra

Ja ezt mondom én is a könyűből 6.3 esetleg 1 el nagyobb, a nehézből meg 4.2 elég a békesség végett.

Nincs profilkép
#197 JD 4630
2008-12-25 18:45:09

Válasz #193. hozzászólásra

Sokan a 560-as lapokkal szereltre is azt mondják hogy nehéz, de a nehéz IH-n 670-es lapok vannak. A 180 lovas JDnek laza talajon nálunk elég a 4.2-es, a 6.2 elött a Rába is néha letérdel.

Nincs profilkép
#196 Jani X
2008-12-25 15:47:24

Válasz #195. hozzászólásra

Szóval akkor mi van benne JDtervek alapján???????????????????????????????????

Nincs profilkép
#195 Szabó Zoltán
2008-12-25 14:29:25

Válasz #190. hozzászólásra

van 250 Ha földje? és egy T150 esel csinálja
MEGÉRDEMLI!!!Megcsinálom én ugyanazt amit Te a Fiatal ha dombos ha nem
Sokat eszik?Felénk olyan talaj van hogy bármilyen 170-190 es lovas nyugati nem fogyaszt 30 alatt szántásnál.

Nincs profilkép
#194 Szabó Zoltán
2008-12-25 14:23:58

Válasz #191. hozzászólásra

Figyi nekem bevált, gondom nincs vele.De nagymértékben függ a gazdájától.mennyire nehéz a lába:) stb.Mennyibe fájna az a traki és merre van?

Nincs profilkép
#193 Szabó Zoltán
2008-12-25 14:16:20

Válasz #180. hozzászólásra

Milyen alkatrészre gondolsz?
IH nehéztárcsából én még X nem nagyon láttam szerintem csak V van.Amúgy 600 lapok.

Nincs profilkép
#192 szabi
2008-12-25 13:00:32

Válasz #190. hozzászólásra

Bocs,hogy beledumálok,de a rába motoros t-150 nel nagyon haloványan lehet csak 6,2-es nehéz ih.t húzni az tuti,a 180-as fiatot ki lehet kötni egy 4,2-essel is!

Nincs profilkép
#191 tata
2008-12-25 12:49:42

Válasz #175. hozzászólásra

helló zoltán alkuba vagyunk egy 1000-es rábamotoros dutrára szeretnénk tapasztalatodat hallani. Ird már le az email cimed előre is kösz (tata)

#190 Fiatos Tom
2008-12-25 11:56:26

Válasz #164. hozzászólásra

És mennyi földön nyomod a gazdaságot. Csak mert a havernak van egy 180 lovas rábamotorral szerelt 150-ese és ő 6,2 nehéz IH húz vele dombra föl dombról le. Ja és művel vagy 250 Ha földet. Na a rábamotoros dutrával nem vágnék bele ennyibe. Az én fiatom is 180 ló és 86 mázsa az önsúlya. Gondolom lapos földeket művelsz.Azért megnézném mit csinálna itt nálunk a dombokon a dutra, és igazat adok Jani x-nek, szerintem is sokat szippanthat gázolajból a géped.

#189 Fiatos Tom
2008-12-25 11:50:12

Válasz #176. hozzászólásra

Gratulálok akkor nyomjad a gázt a púpos Mtz-ben. Ja és csavarj vattát a füledbe nehogy megsüketülj, de ha jól veszem ki a szavadból akkor egy trabant jobb mint mondjuk egy opel astra mi. Én kb 10 évig nyomtam a púpossal,de azon mindig ki volt kötve az ajtó és így is szakadt a tökömről a víz. Na a nagy fülkésben ilyen gond nincs. Klíma be és nincs gond.

Nincs profilkép
#188 JD 4630
2008-12-25 10:57:48

Válasz #186. hozzászólásra

Mennem kell rokonlátogatóba este visszatérek.

Nincs profilkép
#187 JD 4630
2008-12-25 10:50:06

Válasz #186. hozzászólásra

Ha rámész a nevedre ott behozza az adatlapodat, ott rákattintasz és már nagyban is láthatod.

Rábából 10 -en föllüli dbban láttam kikönyököltet, hidd el az sem különbb(a hajtókarja sok szempontból elavult konstrukció), egyébbként meg oka van annak hogy kikönyököl a motor, valahol a kormány és az ulés között(nagyon ritkán szerelési hiba miatt PL.: láttam olyat amelyikben nem húzta meg az egyik hajtókar csavarjait és 3 üóránál elszált a motor.).

#186 Roland
2008-12-25 10:44:30

Én Rábát még nem láttam kikönyökölve,de Ifát elég sokat!Rokonomnak volt egy E-516-osa,kikönyökölt,havernak is volt egy E-516,kikönyökölt!Szomszédnak meg van 3 E-512,szinte minden évben kikönyököl neki egy!Azt hidtem,h az avatar egy oldal,ahova képeket tehetünk fel!Kár!Ezekkel az a baj,h kicsi,s szinte semmi sem látszik belölük!

Nincs profilkép
#185 JD 4630
2008-12-25 10:38:15

Válasz #183. hozzászólásra

Avatar az a kép ami a személyes lapodon be van rakva, nálad a Claas kombi.

Nincs profilkép
#184 JD 4630
2008-12-25 10:36:50

Válasz #183. hozzászólásra

Sok Rábát láttam kikönyökölve, ifából meg szinte csak a 6-osokból láttam és azaokban is sz*r volt az olaj.

#183 Roland
2008-12-25 10:34:24

Hol található ez a avatar???Hogy tok bele lépni?Ifa motorok többet eszenek,s sok kikönyököl!

Nincs profilkép
#182 JD 4630
2008-12-25 10:30:17

Válasz #177. hozzászólásra

1.Pl. sz*r adagoló.

A másik az iFA 150 ló(papiron 160) a rába 30 al több, tehát az IFÁt jöbban kell hergelni azonos munkagépek esetén.

Nincs profilkép
#181 JD 4630
2008-12-25 10:18:16

Válasz #179. hozzászólásra

Az l60-as nam nevezhető zabagépnek, inkább a több ló és nyomaték ami miatt cserélik, és nem mellékesen a Rába sem a veti meg a gázolajat.

Nincs profilkép
#180 JD 4630
2008-12-25 10:16:26

Válasz #169. hozzászólásra

a 166 kérdésre nem válaszoltál,
hol szerzed be az alkatrészt a géphez?

És mekkora lapok vannak a tárcsádon?
X vígy V?

Rakj be képet a gépedről avatarba.

#179 Roland
2008-12-25 09:12:11

Válasz #171. hozzászólásra
Helló,Sziasztok!erlacika@bicomix.hu,erre küldheted a képeket!Ezt amúgy én is hallottam,h a L60-as Ifákból azért veszik ki a motort,s tesznek helyette Rába motort,mert többet esznek!

Nincs profilkép
#178 szoltán
2008-12-25 09:02:34

Válasz #175. hozzászólásra

Arra én is kíváncsi lennék,hogy mi készült John Deere tervek alapján rajta?!

Nincs profilkép
#177 Jani X
2008-12-25 08:32:41

Válasz #175. hozzászólásra

És mi készült rajta JD.tervek alapján?
Ugyan az a MAN-rendszerű motor mind a 2.
Más miatt lehetett ekkora fogyasztáskülöbmség!

#176 T-150
2008-12-25 07:20:15

Válasz #92. hozzászólásra

én meg kaszáltam egész nap bukócsöves 50es be és inkább 1 kisfülkés mint 1 nagy fülkés mert egész nap a tüző napon...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Elkerülhetetlen lesz az üzemanyagárak jelentős emelkedése?
Elkerülhetetlen lesz az üzemanyagárak jelentős emelkedése?
A Brent olaj ára az elmúlt egy hónapban közel 10 százalékkal lett drágább.
Nélkülözhetetlen hatóanyagok engedélyét vonták vissza
Eladó egy 12 köbméteres pótkocsi
Eladó egy 12 köbméteres pótkocsi

3.200.000 Ft

Kombinált gép,  tárcsás csiszoló,  körfűrész
Kombinált gép, tárcsás csiszoló,...

180.000 Ft

Profi megoldást keres a kellemetlen konyhai pára és ételszag megszüntetésére
Profi megoldást keres a kellemetlen...

27.000 Ft

Kiskőrösi hosszlyukfúró fúró fúrógép
Kiskőrösi hosszlyukfúró fúró fúrógép

270.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]