Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz noi24 #6994. hozzászólásáraNem írom le, azt írtam amit tapasztaltam - gyönge vékony anyagokból van .
A linkelt képen lévő sávtisztító meg gagyi - ha saját gyártmány akkor meg jól sikerült
A fő vázra hegessz egy zárt szelvény darabot kifúrva,a mozgo vázra is egyet úgy,hogy egy vonalba legyenek. Kell egy húszas menetes szár amit bedugsz az egyikbe és mielőtt átdugnád a másikon tekerj rá két anyát. Az anyákat széjjel tekerve feszíteni tudod a vázakat széjjel,segítve a munkahengernek. Közben ütni körbe a vázat. Nekünk egyszer így sikerült megmozdítani.
Válasz boery #6980. hozzászólásáraA Cyclo betegsége a központi magelosztás volt. Különböző hosszúságú csöveken bukfencezett a mag a magárokig, ezért nem volt egyenletes a tőtávolság. Egyébként már a 400 kocsijával is betonba lehetett vetni... Tudod mi a bekaki? Van itt nálunk Sfoggia Gamma. Vákuumkamra-vetőelem ugyanaz, mint a Sigma csak csúszó csoroszlya. 5cm-ről ejti a magot, olyan egyenletes a tőtáv, hogy le a kalappal. Mert ugye nagyon kevés ideig rövid úton esik a mag kontroll nélkül. A tárcsás csoroszlyások legalább 20cm-ről ejtenek, aztán abban a magvezetőben is lehet bukdácsolni. Az alacsony ejtés miatt viszont a Sfoggia Gamma nem szerelhető fotocellával...
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Válasz boery #6980. hozzászólására50km/h sebességgel lövi a magot,szerinted a porszerű granulátum nyomott levegő hatására hova kerül?A levegőbe,egyszerű fizika!Egyébként az Amazone leállt az EDX nyomot levegős gépek gyártásárol,van is eladó bőven a piacon belőlűk.Horsch,Kverni-kubota párhuzamosan fejleszti mind a két tipust!Ezekhez a gépekhez képest az Amerikai vetőgépek pontosságra vetőmagpocsékolók!
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraKocsi súlya is sokat fog rajta, mert tekeri egyik zártszelvénybe a másikat. Meg kell emelni a kocsit, vagy letenni a földre, hogy ne húzza, és úgy nyomatni, de óvatosan, mert ha megindul, akkor megrokkan a kocsi. Legjobb, ha valami kis gurulós kocsira teszed rá, vagy deszkára, ami alatt 2 cső van, mint a piramisépítőknek. Volt már hogy erős spaniferrel segítettünk rá, vagy teleszkópos rakodóval, de ésszerűség határain belül. Továbbiakban nyitva tárold tető alatt, szezon végén mosás, olajozás, vagy zsírzás, 4-5 alkalommal megjáratni ki-be és nem lesz ilyen gond.
Válasz später77 #6973. hozzászólására" .... korábban itt kifejtésre került, hogy a nyomólevegős gépek pár év múlva töredéküket sem fogják érni (a kutyának sem fognak kelleni), mivel a talajfertőtlenítő szert szétfújják a világba, ahelyett, hogy a magárokba adagolnák... "
Ezt nem értem, pont a nyomólevegős gépek rakják a magárokba a csávázószert vagy én értek valamit félre ?
Nem vagyok egy Vaderstad fan , de ez az egy dolog amiért jó az ő gépük.
Mindig vannak időszakok és előjönnek a mechanikus , majd a vákuumos aztán a nyomólevegős vetőelemek. Mindnek meg van a maga előnye és hátránya .
Jelenleg itt európában pont egy nyomólevegős hullám van hiszen már ha jól tudom a Horsch is ilyet fejleszt, de több gyártónak lett ilyen gépe az utóbbi években.
Itthon a Cyclo liszenszeléssel volt egy időben nagy elterjedtsége ennek a tipusú vetőelemnek. Sokan pont ennek a gépnek a betegségei miatt ódzkodnak ettől a technikától.
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraSajnos ez beragadt...mi úgy orvosoltuk. a külső zártszelvény sarkait 3mm-es fúróval megfúrtuk,majd ott kapta a csavarlazítót. Így két irányba lefelé és némileg alá,valamint vízszintesen is tud beszívódni az anyag. Egyszer megindult.
Válasz Bigiboy77 #6952. hozzászólásáraAz alábbiak közül gyakorlatilag bármelyik jó:
- John Deere , ME5, XP, MEII, ME Plus
- White 9000
- HI Laser Pro
- AME
- CAse IH Early Riser ( 1250 )
Az a vetőkocsi koncepció amit ezek képviselnek kb. 30 éves és a legtöbb európai gyártó is ezt az "iskolát" követi apróbb módosításokkal pl azt hogy kispórolják belőle az anyagot vagy az , hogy a paralelogramma karok túl közel vannak egymáshoz ezáltal egy kis kopás is nagy oldal lógást eredményez.
Mostanában építettünk át több Monosemet is és rá kellett jönnöm milyen gyeszára vannak gyártva .... vékony anyagok stb. pisze cserébe könnyű és így vetőgép is könnyebb lesz.
Egy vetőkocsinak nem kell nehéznek vagy könnyűnek lennie , hanem erősnek - ahhoz hogy mindig bele tudja rakni a magot a kellő mélységbe kell egy jó dinamikus terhelő rendszer.
Üdv segítségre volna szükségem vásároltam használtan egy agrion vagy gaspardo 6 soros vetőgépet amit állítólag 4 sorosban használták de a váz hidraulikusan kéne nyíljon de nem akarozik neki sehogy munkahenger működik de be van rohadva bár milyen ötletet tanácsot hozzászólás nagyon meg köszönöm hogyan lehetne elérni hogy kinyiljon.
Válasz Drisa #6954. hozzászólásáraSzerintem semmi, de korábban itt kifejtésre került, hogy a nyomólevegős gépek pár év múlva töredéküket sem fogják érni (a kutyának sem fognak kelleni), mivel a talajfertőtlenítő szert szétfújják a világba, ahelyett, hogy a magárokba adagolnák... És mivel nincsen hatékony inszekticides csávázás, talajfertőtlenítés kell...
Továbbá nem tud dinamikus talajnyomás szabályozást...
Nincs gyári elővágó tárcsa...
Többen megkérdőjelezik, hogy valós-e az a pontosság, amit a monitor 15-nél ír...
Hirtelen ennyi jut eszembe abból, amit ellenérvként fel szoktak sorolni. Mi szeretjük, talán 2014-ben jelent meg az első a környéken, azóta pedig már csak a JD tartja magát darabszámban a Tempo-hoz képest. Minden más eltűnt a határból...
Válasz határjáró #6962. hozzászólásáraJA, az Elektra is alap Sigma, csak a kardánok helyett szervó szöghajtóművel... Plusz a Digitrollos magvezető csövön is változtattak, két ujjad befér az ejtési pont és a cső gallérja közé.Le kell ragasztani szalaggal különben a mélységhatároló által bedobált rögöket is számolja, aztán csak abban bízol, hogy a hektárt jól számolja és számolod, hogy ahhoz képest jól fogy-e a mag...
Néztem Mono-t is, a gall a lánckerekek helyére dobott villanymotort, meg a vázra 2 akkora szerelő dobozt az elektronikának, hogy a házamban nincs akkora elektromos szekrény. Nem valami szép, nem is igényes megoldás. No meg akkor még nem is egy Tempo-technológia. Kíváncsi leszek a fröccsöntött vetőelemre, mennyit bír? Bár 6db/90ojró... Saválló lemeznek Sfoggiába darabja 60 juró...
Válasz határjáró #6962. hozzászólásáraPREGA felé mozdulnék, ISB-t álmodtam. Van nekik is az Elektra, de elegem lett Luigi hülyeségéből... Nagyon bosszantó apró kivitelezési dolgok vannak a Sigma5-ön. Látszik, hogy az ős Sigmához képest nem minden változtatás nevezhető fejlesztésnek, max visszafejlődésnek. No meg így, hogy Precea új annyi mint Tempo használtan, aztán ugyanaz... Ja, amúgy 5 éves Sigma5 nem érdekel valakit?
Akasztottuk a 135GX Kubotára is fel, de nem dolgoztunk vele csak pakoltuk át a telephelyen. Felemelte elég könnyen, de ilyen kisebb gépnek jobb a vontatott kivitel az tény.
Válasz szanberg #6958. hozzászólásáraVan 200 ha saját, bérbe nem megyek, elég a 6 sor, most Sfoggia Sigma5 van, előtte Sigma 2000 volt, az előtt meg SePeCse (ahogy a regátiak mondják... ). Remélem a Precea nem fog szívatni, bár a vetőmag frakció meg tisztaság az elmúlt években botrányos volt, térdeltünk miatta párszor a szívott dolgok rossz végén...
Válasz gcastle #6956. hozzászólásáraMi egy ilyen Kuhn maximával vetünk, nem nehéz az annyira bár a 120R-nek igen, nagyobb gép kell elébe az biztos.
Ide is fog kelleni később valami mert szeretném az e kocsikat használni, viszont a lecsökkent munkák miatt szerintem egy vontatott 8 soros Monosem lenne befutó direktvetős felszerelésekkel megspékelve, mert ár-érték arányban az az egyik legjobb szerkezet.
Válasz Drisa #6948. hozzászólásáraPreceát láttad már? Tempo zöld-narancsban... Csak új ára annyi, mint egy használt tempoé. Vettem egyet látatlanul, úgyhogy a németek itt fognak majd rajzani nálam áprilisban a beüzemelésen, mondtam nekik, hogy 6120R fogja vinni, aztán ha ezen is pimaszkodik az IBS, akkor vihetik haza...
Válasz boery #6934. hozzászólásáratudnal feltenni egy PP vetokocsi kepet, olyat amit ajanlanal akar direktvetesre is.
Milyen sulya lenne egy kocsinak? Nezem a harvest-international oldalt, egesz komoly vonorudak vannak.
Válasz Drisa #6949. hozzászólásáraIgen, arra, csak nem merem már leírni a nevét, mert sokak szerint az ördögtől való és a vastelepen a helye.
Idei szezonra szeretnéd? (Gondolom igen, de azért megkérdezem.) Vader pl. azt mondta a cimborának, hogy lehet, hogy nem is ér már ide időben (ugye náluk ősszel megy az előszezon, az érkezik meg biztosan tavaszig). Egy a lényeg, a végén alkudd bele a gyári sortisztítót!
8249 hozzászólás
Válasz noi24 #6994. hozzászólásáraNem írom le, azt írtam amit tapasztaltam - gyönge vékony anyagokból van .
A linkelt képen lévő sávtisztító meg gagyi - ha saját gyártmány akkor meg jól sikerült
Válasz Feri #6982. hozzászólására" ... Ezekhez a gépekhez képest az Amerikai vetőgépek pontosságra vetőmagpocsékolók!.... "
Ezt kifejtenéd , hogy mire alapozod ?
Válasz Vinkó 75 #6995. hozzászólásáraMár az,de ez a széria ami a képen van még nem.
Válasz boery #6980. hozzászólásáraNem értetted félre! Néhány hozzászólással feljebb már olvashatod is az indoklást...
Válasz noi24 #6994. hozzászólásáraMert ő már őzike !
Válasz boery #6975. hozzászólásáraHello.
A monosemet azért ne írd le,van a tarsolyában többféle verzió.
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraHelló!
A fő vázra hegessz egy zárt szelvény darabot kifúrva,a mozgo vázra is egyet úgy,hogy egy vonalba legyenek. Kell egy húszas menetes szár amit bedugsz az egyikbe és mielőtt átdugnád a másikon tekerj rá két anyát. Az anyákat széjjel tekerve feszíteni tudod a vázakat széjjel,segítve a munkahengernek. Közben ütni körbe a vázat. Nekünk egyszer így sikerült megmozdítani.
Válasz Mézga #6991. hozzászólásáraAzért kverne, Giancarlo viszont ívből kakkantott a vetés ellenőrzésre.
Válasz gcastle #6989. hozzászólásáraa kverninél a fotócella a tárcsán nézi a magot még ejtés előtt
Válasz Feri #6982. hozzászólásáraAz EDX helyett van a Precea, azért álltak le a gyártásról...
Válasz boery #6980. hozzászólásáraA Cyclo betegsége a központi magelosztás volt. Különböző hosszúságú csöveken bukfencezett a mag a magárokig, ezért nem volt egyenletes a tőtávolság. Egyébként már a 400 kocsijával is betonba lehetett vetni... Tudod mi a bekaki? Van itt nálunk Sfoggia Gamma. Vákuumkamra-vetőelem ugyanaz, mint a Sigma csak csúszó csoroszlya. 5cm-ről ejti a magot, olyan egyenletes a tőtáv, hogy le a kalappal. Mert ugye nagyon kevés ideig rövid úton esik a mag kontroll nélkül. A tárcsás csoroszlyások legalább 20cm-ről ejtenek, aztán abban a magvezetőben is lehet bukdácsolni. Az alacsony ejtés miatt viszont a Sfoggia Gamma nem szerelhető fotocellával...
Bocs kicsit sokszor sikerült elküldeni
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Köszönöm mindenkinek jövő héten ha nem lesz nagyon hideg meg próbálok mindent amit ti mondtatok és majd beszámolok de még addig akármilyen hasznos tanácsot meghallgatok
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #6981. hozzászólásáraHát ha egyszer sikerül kinyitni akkor már nem lesz gond oda fogok rá figyelni csak most hogy így vettem meg jártam de köszönöm
Válasz boery #6980. hozzászólására50km/h sebességgel lövi a magot,szerinted a porszerű granulátum nyomott levegő hatására hova kerül?A levegőbe,egyszerű fizika!Egyébként az Amazone leállt az EDX nyomot levegős gépek gyártásárol,van is eladó bőven a piacon belőlűk.Horsch,Kverni-kubota párhuzamosan fejleszti mind a két tipust!Ezekhez a gépekhez képest az Amerikai vetőgépek pontosságra vetőmagpocsékolók!
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraKocsi súlya is sokat fog rajta, mert tekeri egyik zártszelvénybe a másikat. Meg kell emelni a kocsit, vagy letenni a földre, hogy ne húzza, és úgy nyomatni, de óvatosan, mert ha megindul, akkor megrokkan a kocsi. Legjobb, ha valami kis gurulós kocsira teszed rá, vagy deszkára, ami alatt 2 cső van, mint a piramisépítőknek. Volt már hogy erős spaniferrel segítettünk rá, vagy teleszkópos rakodóval, de ésszerűség határain belül. Továbbiakban nyitva tárold tető alatt, szezon végén mosás, olajozás, vagy zsírzás, 4-5 alkalommal megjáratni ki-be és nem lesz ilyen gond.
Válasz später77 #6973. hozzászólására" .... korábban itt kifejtésre került, hogy a nyomólevegős gépek pár év múlva töredéküket sem fogják érni (a kutyának sem fognak kelleni), mivel a talajfertőtlenítő szert szétfújják a világba, ahelyett, hogy a magárokba adagolnák... "
Ezt nem értem, pont a nyomólevegős gépek rakják a magárokba a csávázószert vagy én értek valamit félre ?
Nem vagyok egy Vaderstad fan , de ez az egy dolog amiért jó az ő gépük.
Mindig vannak időszakok és előjönnek a mechanikus , majd a vákuumos aztán a nyomólevegős vetőelemek. Mindnek meg van a maga előnye és hátránya .
Jelenleg itt európában pont egy nyomólevegős hullám van hiszen már ha jól tudom a Horsch is ilyet fejleszt, de több gyártónak lett ilyen gépe az utóbbi években.
Itthon a Cyclo liszenszeléssel volt egy időben nagy elterjedtsége ennek a tipusú vetőelemnek. Sokan pont ennek a gépnek a betegségei miatt ódzkodnak ettől a technikától.
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraSajnos ez beragadt...mi úgy orvosoltuk. a külső zártszelvény sarkait 3mm-es fúróval megfúrtuk,majd ott kapta a csavarlazítót. Így két irányba lefelé és némileg alá,valamint vízszintesen is tud beszívódni az anyag. Egyszer megindult.
Válasz Anonimus82 #6974. hozzászólásáraHát...én levennem a kocsikat, aztán kalapáccsal püfölni az oldalát végig... Más 5letem most nincs.
Válasz Drisa #6976. hozzászólásáraA homokon nincsennek drótférgek,nincs károd belőlük?
Válasz später77 #6973. hozzászólásáraTalaj fertőtlenítőre nálunk nincs szükség. 15-tel vetni hülyeség. Abban én sem hiszek. Max 10 a vetési sebesség.
Válasz Bigiboy77 #6952. hozzászólásáraAz alábbiak közül gyakorlatilag bármelyik jó:
- John Deere , ME5, XP, MEII, ME Plus
- White 9000
- HI Laser Pro
- AME
- CAse IH Early Riser ( 1250 )
Az a vetőkocsi koncepció amit ezek képviselnek kb. 30 éves és a legtöbb európai gyártó is ezt az "iskolát" követi apróbb módosításokkal pl azt hogy kispórolják belőle az anyagot vagy az , hogy a paralelogramma karok túl közel vannak egymáshoz ezáltal egy kis kopás is nagy oldal lógást eredményez.
Mostanában építettünk át több Monosemet is és rá kellett jönnöm milyen gyeszára vannak gyártva .... vékony anyagok stb. pisze cserébe könnyű és így vetőgép is könnyebb lesz.
Egy vetőkocsinak nem kell nehéznek vagy könnyűnek lennie , hanem erősnek - ahhoz hogy mindig bele tudja rakni a magot a kellő mélységbe kell egy jó dinamikus terhelő rendszer.
Üdv segítségre volna szükségem vásároltam használtan egy agrion vagy gaspardo 6 soros vetőgépet amit állítólag 4 sorosban használták de a váz hidraulikusan kéne nyíljon de nem akarozik neki sehogy munkahenger működik de be van rohadva bár milyen ötletet tanácsot hozzászólás nagyon meg köszönöm hogyan lehetne elérni hogy kinyiljon.
Válasz Drisa #6954. hozzászólásáraSzerintem semmi, de korábban itt kifejtésre került, hogy a nyomólevegős gépek pár év múlva töredéküket sem fogják érni (a kutyának sem fognak kelleni), mivel a talajfertőtlenítő szert szétfújják a világba, ahelyett, hogy a magárokba adagolnák... És mivel nincsen hatékony inszekticides csávázás, talajfertőtlenítés kell...
Továbbá nem tud dinamikus talajnyomás szabályozást...
Nincs gyári elővágó tárcsa...
Többen megkérdőjelezik, hogy valós-e az a pontosság, amit a monitor 15-nél ír...
Hirtelen ennyi jut eszembe abból, amit ellenérvként fel szoktak sorolni. Mi szeretjük, talán 2014-ben jelent meg az első a környéken, azóta pedig már csak a JD tartja magát darabszámban a Tempo-hoz képest. Minden más eltűnt a határból...
Válasz határjáró #6970. hozzászólására7végén foldobom, Sz-Sz-B megye, nagy saválló műkakizó, Digitroll Seed Master Integra monitor...
Válasz határjáró #6970. hozzászólására7végén foldobom, Sz-Sz-B megye, nagy saválló műkakizó, Digitroll Seed Master Integra monitor...
Válasz gcastle #6964. hozzászólásáraHirdeted valahol? Van róla kép?
Válasz határjáró #6968. hozzászólásáranehéz*
Válasz szanberg #6963. hozzászólásáraAnnyira nem a maxima?
Válasz határjáró #6962. hozzászólásáraJA, az Elektra is alap Sigma, csak a kardánok helyett szervó szöghajtóművel... Plusz a Digitrollos magvezető csövön is változtattak, két ujjad befér az ejtési pont és a cső gallérja közé.Le kell ragasztani szalaggal különben a mélységhatároló által bedobált rögöket is számolja, aztán csak abban bízol, hogy a hektárt jól számolja és számolod, hogy ahhoz képest jól fogy-e a mag...
Néztem Mono-t is, a gall a lánckerekek helyére dobott villanymotort, meg a vázra 2 akkora szerelő dobozt az elektronikának, hogy a házamban nincs akkora elektromos szekrény. Nem valami szép, nem is igényes megoldás. No meg akkor még nem is egy Tempo-technológia. Kíváncsi leszek a fröccsöntött vetőelemre, mennyit bír? Bár 6db/90ojró... Saválló lemeznek Sfoggiába darabja 60 juró...
Válasz Szabi. #6961. hozzászólásáraAkkor áprilisban írjak majd ha mossák a fogam?
Válasz határjáró #6962. hozzászólásáraPREGA felé mozdulnék, ISB-t álmodtam. Van nekik is az Elektra, de elegem lett Luigi hülyeségéből... Nagyon bosszantó apró kivitelezési dolgok vannak a Sigma5-ön. Látszik, hogy az ős Sigmához képest nem minden változtatás nevezhető fejlesztésnek, max visszafejlődésnek. No meg így, hogy Precea új annyi mint Tempo használtan, aztán ugyanaz... Ja, amúgy 5 éves Sigma5 nem érdekel valakit?
Válasz határjáró #6960. hozzászólásáraMf6497-el (217le)
Akasztottuk a 135GX Kubotára is fel, de nem dolgoztunk vele csak pakoltuk át a telephelyen. Felemelte elég könnyen, de ilyen kisebb gépnek jobb a vontatott kivitel az tény.
Válasz gcastle #6959. hozzászólásáramiért nem maradt sfoggia megint?
Válasz gcastle #6955. hozzászólásáraÍgy van, bitang jó árban adják !
Én megvárom a következő generációját.....
Válasz szanberg #6958. hozzászólásárate milyennel húzod a maximat?
Válasz szanberg #6958. hozzászólásáraVan 200 ha saját, bérbe nem megyek, elég a 6 sor, most Sfoggia Sigma5 van, előtte Sigma 2000 volt, az előtt meg SePeCse (ahogy a regátiak mondják... ). Remélem a Precea nem fog szívatni, bár a vetőmag frakció meg tisztaság az elmúlt években botrányos volt, térdeltünk miatta párszor a szívott dolgok rossz végén...
Válasz gcastle #6956. hozzászólásáraMi egy ilyen Kuhn maximával vetünk, nem nehéz az annyira bár a 120R-nek igen, nagyobb gép kell elébe az biztos.
Ide is fog kelleni később valami mert szeretném az e kocsikat használni, viszont a lecsökkent munkák miatt szerintem egy vontatott 8 soros Monosem lenne befutó direktvetős felszerelésekkel megspékelve, mert ár-érték arányban az az egyik legjobb szerkezet.
Válasz gcastle #6955. hozzászólásáraBocs:ISB...
Válasz Drisa #6948. hozzászólására8 függesztve, az már tényleg sok...
Válasz Drisa #6948. hozzászólásáraPreceát láttad már? Tempo zöld-narancsban... Csak új ára annyi, mint egy használt tempoé. Vettem egyet látatlanul, úgyhogy a németek itt fognak majd rajzani nálam áprilisban a beüzemelésen, mondtam nekik, hogy 6120R fogja vinni, aztán ha ezen is pimaszkodik az IBS, akkor vihetik haza...
Válasz später77 #6951. hozzászólásáraFejtsd már ki mi vele a baj? Minden info érdekel.
Válasz später77 #6950. hozzászólásáraNekünk permetező isobusos. Megy az de nem zökkenőmentes. Az hogy összedugod és go olyan nincs.
Válasz boery #6934. hozzászólásáratudnal feltenni egy PP vetokocsi kepet, olyat amit ajanlanal akar direktvetesre is.
Milyen sulya lenne egy kocsinak? Nezem a harvest-international oldalt, egesz komoly vonorudak vannak.
Válasz Drisa #6949. hozzászólásáraIgen, arra, csak nem merem már leírni a nevét, mert sokak szerint az ördögtől való és a vastelepen a helye.
Idei szezonra szeretnéd? (Gondolom igen, de azért megkérdezem.) Vader pl. azt mondta a cimborának, hogy lehet, hogy nem is ér már ide időben (ugye náluk ősszel megy az előszezon, az érkezik meg biztosan tavaszig). Egy a lényeg, a végén alkudd bele a gyári sortisztítót!
Válasz Drisa #6948. hozzászólásáraNocsak, a permetezőnél is vagy csak a vetőgépnél?