Hirdetés
Fórum
- Műtrágya árak új
- Kukorica indító műtrágyázása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- CLAAS kombájncsalád új
- MTZ 1221 traktor új
- Adózás új
- HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
Cikkajánló
Hirdetés
1031 hozzászólás
Válasz #679. hozzászólásra
1,35 nettó,helti 70 cm.
Ez hogy lett gondolva, mármint a magyar traktorgyártás?
Mert hát ahhoz nyersanyag is kellene, abból meg nincs valami sok, tervezés biztos jól menne, de attól már magyar?
Válasz #678. hozzászólásra
mennyi volt? a heltisnél mennyire vannak a kések egymástól?
Válasz #677. hozzászólásra
60cm. a szára.Szuper gép,csak ajánlani tudom.
Válasz #673. hozzászólásra
nyomsz egy képet a gaspardoról? milyen magas a szára?
Válasz #674. hozzászólásra
Heltinek semmi baja.Az mélylazító,50-60 cm-re lehet húzni.Az 5 késes középmélylazító,azt max.45 re.Az 5 késest semmivel nem húzza nehezebben,.mivel nemis jár olyan mélyen.
Válasz #673. hozzászólásra
és az 5késes gaspardo-t mennyivel nehezebb húzni mint a 3késes heltit???
Válasz #673. hozzászólásra
De mi volt a baj a heltivel? Kicsi volt vagy nem szépen dolgozott?
Válasz #672. hozzászólásra
Vettem 5 késes gaspardot.Heltit cserélném nagy pótra,vagy 2 fejes váltvaforgatósra is.
Válasz #671. hozzászólásra
Szia!
Miért árulod s helti lazítót? Nem vált be?
Válasz #668. hozzászólásra
Mindent szezonba lehet eladni.Őszintén érdeklődő volt telefonon,de néző csak egy,az lett a vevő.
persze,hogy van ködösítés,de szürke szamár,még sosem tévedt el:D
http://www.youtube.com/watch?v=YN7tDFsiv6s&feature=related
Válasz #664. hozzászólásra
nézegettem már régóta és azon agyaltam, hogy mi a faxé nem vitte még el senki
Én a rábában dolgozom mitn tudjátok, de ennyi bla-bla hírt még nem láttam mint amiket össze visszaírnak, itt teljesen más van a háttérben, majd mindenki meglátja év végéig. Nem lesz sem traktor sem más itt ezt bizton állíthatom...
http://www.youtube.com/watch?v=bX4v8aQ-X-Q&feature=related
Egyszer fele ilyen jó királyt!
Válasz #656. hozzászólásra
Ez legalább akkora kérdés,mint a traktor gyártás újraindítása!
Erről napokat lehetne beszélni,hogy hogy is lenne jó!
Válasz #653. hozzászólásra
El.
Válasz #662. hozzászólásra
Ja, meg junijós, azt hiszem, az AVOP-hoz az kellett.
Válasz #657. hozzászólásra
mondjuk az ára öblösebb volt mint az M_TZ-é, de az ugymond Magyarnak mondott alkatrészek aránya miatt már Magyar traktor lehetett
http://www.hirado.hu/Hirek/2011/11/08/18/Mihez_is_kezd_az_allam_a_Rabaval_.aspx
Válasz #656. hozzászólásra
régen is gyártottak, a szombathelyi részlegben
Válasz #658. hozzászólásra
Válasz #656. hozzászólásra
Tömegoszlatásra ???
Válasz #655. hozzászólásra
Agrokeréktől vette a kész MTZ-t az Amobilos. Az Agroker visszavásárolta a kiszerelt motort. Lefestették a tetőt, meg a sárvédőt. Átalakítást szerintem-de Te biztos jobban tudod-csak annyit csináltak, amennyi a motor miatt kellett. Jártam az ,,üzemben" is. 1 szem gépet buzeráltak átfelé MTZ-ből Amobillá. Mindig annyit csináltak meg, amennyire rendelés volt. Nem volt ott még egy bemutató gép sem.
Válasz #655. hozzászólásra
Amúgy bocs a távozásért a faceról, de a fiú elhajtott...
Most olvastam, hogy állam bácsi tűzoltóautókat akar gyártani a Rábában.
Válasz #654. hozzászólásra
Szia!
Nos az Amobilról csak annyit tudok, hogy a gyártás beinditásához a vállalkozó belefeccölt sok tizmillió ft-ot csak az engedélyek beszerzére, azért nem csak a motort csereberélték ki, burkolatlemezek, sárvédők, fülke, erőétvitelidolgok is csereberélődtek.
sajnos az államitámogatások megszünögetésével ez a gépgyár is ment a levesbe, próbáltak naon olcsón tárcsát gyártani, de csak evickélés lett belőle, majd agónia.
Válasz #635. hozzászólásra
Szólt Josey barátom, hogy megy a műsor itt. Véleményem-bár senki sem kérdezte
- az, hogy egy ilyen piaci helyzetben nem fog állam bácsi nosztalgiából hazardírozni csak azért, hogy minél ,,magyarabbak" lehessünk. Bár ezzel már másfél éve úgy mossák még a kereskedelmi tévékben is az agyakat, hogy habzik.
Na szóval nem látok realitást a magyar traktorgyártás újraindításáben. Voltak itt ilyen-olyan elvetemült idióták, akik gyártottak ,,magyar" traktort Amobil , vagy LTZ néven. Ezek annyira voltak magyarok, hogy a motorokat magyarok cserélték oroszról Perkinsre, meg Ivecora és már ment is a nagy marketingduma, hogy itt a jó magyar traktor, folytatjuk a hagyományokat, meg hasonló parasztvakítások...
Válasz #652. hozzászólásra
eke elkelt?
Válasz #608. hozzászólásra
Nomeg,a legelső ember aki tanult biciklizni.Szerintem sokan kinevették.
Megveszik a Rábát???
http://www.szon.hu/megvenne-az-allam-a-rabat-a-penz-megvan-ra/1834685
Válasz #649. hozzászólásra
Faterral mi is azt számolgattuk hogy ha nem lennének olyan kis darab földjeink amilyenek vannak akkor nekünk is egy Rába lenne a legjobb megoldás. Én személy szerint nem sokat variálnék rajta. De azért a közepét meg lehetne erősíteni.Pöpec műanyag burkolat talán egy másik váltó több fokozattal, de ha azt mechanikusan tudják létrehozni az lenne a legjobb talán bár ehhez nem értek annyira, ahogy a Bühlert néztem, az valami fél power shiftet alkalmaz, nem tudom mennyit dobna az árán. Jobb hidraulika szivattyú és kényelmesebb, ergonomikusabb fülke.
Válasz #647. hozzászólásra
Az biztos hogy ezen nem bukhatnak akkorát, sőt, a Rába gyár nyereséges, ha nem amortizálják le akkor az is marad. Az biztos hogy ki lehetne találni olyan dolgokat amik nem minősülnek szabály ellenesnek az eu-n belül, csak egy csöpp hajlandóságot kellene nekik mutatni rá és nem kész akarva elmenni a nyilvánvaló lehetőségek mellett (fejlesztések felpörgetése, munkahely teremtő lehetőségek stb.).
Válasz #635. hozzászólásra
Szia! mezőgazadasági, erdőgazdasági , szölészeti talajmüvelő és ültetés technológiák fejlesztésével és forgalmazásával fogalalatoskodom.
Válasz #646. hozzászólásra
Látok benne rációt a "rejtett" támogatásban.........., mert ugye az állami támogatást az unijó nem engedi........
Ha az állam már tulajdonos akkor ő állapítja meg az árát..........minden esetre a mol-on nagyobb a bukta, mint amit ezzel kockáztatnának......
Válasz #645. hozzászólásra
Biztos vagyok hogy olvassák is. Remélem azt is hogy vásárlási szándék is van a gazdákban. Meg hogy a finanszírozási ötleteket is alapul veszik...
Olvashatják a fentiek a fórumot ?????
Rába - A minisztérium az állami szerepvállalás erősítésével indokolja a Rába részvények vásárlását
2011-11-07 14:20
A kormány hosszú távú stratégiai célok, gazdaságfejlesztési elképzelések mentén erősíteni kívánja az állami szerepvállalást a járműipari ágazatban is. Egyebek mellet ezzel indokolta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek (MNV) azt a bejelentést, hogy az MNV nyilvános vételi ajánlatot tesz a Rába Holding Nyrt. részvényeinek száz százalékára.
A tranzakció célja, hogy a vállalatban a különböző társaságain, alapjain és szervein keresztül jelenleg 16,15 százalékos tulajdoni hányaddal rendelkező magyar állam érdemi befolyáshoz jusson a Rába Holding Nyrt.-ben. A részvények megszerzésével növekszik a mindenkori kormányzat mozgástere a nemzetgazdaságban vezető szerepet betöltő stratégiai ágazatban - áll a közleményben.
A két szervezet közölte: a korábbi évek vagyongazdálkodási gyakorlatát a tisztázatlan felelősségi viszonyok, az ezek nyomán elburjánzó visszaélések, és a közvagyon rövid távú költségvetési szempontokat követő felélése jellemezték. A nemzeti vagyongazdálkodás hosszú távú koncepciója az állami vagyon megőrzésével, növekedésével számol, kezdetektől vállalt célja a hosszú távú értékteremtés elsősorban a stratégiai iparágakban és vállalatoknál - áll a közleményben.
A részvényvásárlási szándék szilárd közpolitikai megfontolásokon alapul, ám egyúttal üzletileg is indokolható - hangsúlyozza a minisztérium és a vagyonkezelő közös közleménye.
Ismertetik: a járműipar Magyarországon kulcsszerepet játszik a gazdasági növekedésben, a foglalkoztatottság bővítésében, és kiterjedt beszállítói körén keresztül a kis- és középvállalkozói szektor megerősítésében. A döntő állami befolyás biztosítékot jelent arra, hogy egy hosszú távú, jövőbemutató vállalatfejlesztési stratégia végrehajtásával érvényesüljenek a nemzetgazdasági, geopolitikai megfontolások a Rába üzemeltetésében.
A Rába Holding Nyrt. több mint száz éve a szektor egyik legjelentősebb magyar vállalata. Zavartalan működése, további fejlődése kiemelkedően fontos a munkahelyteremtés és a külpiaci kapcsolatok élénkítése szempontjából. A társaság jelentős meglévő kapacitásokkal, kiterjedt hazai és nemzetközi kapcsolatrendszerrel, beszállítói hálózattal és versenyképes tudásháttérrel bír - áll a közleményben.
A vállalat egyebek mellett közreműködhet a magyar járműgyártás hagyományos felvevőpiacain az utóbbi évtizedekben fokozatosan elvesztett magyar pozíciók újjáépítésében is - teszik hozzá.
Az MNV Zrt. nyilvános vételi ajánlatát a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a november 7-i bejelentéstől számított legfeljebb 10 munkanap alatt hagyhatja jóvá. A felügyelet által jóváhagyott vételi ajánlat alapján 30 nap áll majd a Rába Holding Nyrt. részvényesei rendelkezésére részvényeik értékesítésére a magyar állam részére.
ezért nekem,ugyanolyan,mint a john deere,csak abba már ültem:)meg szántottam vele:9
egyébként még soha nem ültem rába,csak apától hallotam róla,valakinél ki lehet próbálni,csak beülni?
Válasz #641. hozzászólásra
Mindjárt támad
Válasz #640. hozzászólásra
Találó.
Hajtóst nem olvastam mostanában.
Talán megtért?
Válasz #637. hozzászólásra
én inkább Viktátornak nevezném
Minden maradjon a régiben:forma-hajtás elmélet!
Egy műanyag erős motorháztető,fűlke jobban szigetelve,egy faca ülés és 2 normális hidr szivattyú!!!!
Mert amikről itt ábrándozva vagyon,az már annyiba fog kerülni,mint bmely másik drága masina,és akkor a kutyának se fog kelleni!
Alap művelésre jó,úgy ahogy van,még 20-30 évesen is dolgozik becsülettel! (ha rendben van tartva!)
A motor a nagy kérdés,mert ugye manapság rendszám nélkül nehéz,annak pedig környezetvédelmi előírásai vannak....
igazatok lesz, lesz még itt rába, sőt, lesz még olyan, hogy csak rába lesz.
állam belevásárolja magát a cégbe, mai közlemény, lesz itt még határ, meg sorompó, meg sorbaállás, meg kötött devizagazdálkodás.
üdv a fedélzeten!
Válasz #634. hozzászólásra
Egy ilyen színvonalú gépet a magyar szakértelemmel simán össze lehetne hozni.Eszközök terén is úgy mint, eke, tárcsa,borona stb. a hazai gyártásúak megállják a helyüket a nyugatiak között.
A traktor gyártás pedig nem a nép akaratán, és a szakértelmen múlik.
De Hajtós Sanyit kellene megfűzni hogy beszéljen a kapitányával.
Mert a politikusokon múlik.
Válasz #606. hozzászólásra
Engem ma boldoggá tesznek a álmok 20 éves vagyok és nem veszem el magamtól,az álmot csak ,azért mert minek az,nem lehet megcsinálni. Megfogjuk lehet,belebukunk,de úgy bukjunk bele ,hogy hittünk benne.
Josey mi a foglalkozásod?nagyon örülök,hogy ilyen sok a akarnak,építeni:)ha valaki engedi,egyszer dübörögni fog az új rába:
Válasz #622. hozzászólásra
Szerintem meg inkább a régi vonásaihoz hasonlítson.
Válasz #631. hozzászólásra
Na igen a Böhler sem ment így 100000/lóerő felé.