Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 401.93 Ft CHF 439.37 Ft GBP 490.92 Ft

Fórum

Visszatérés a magyar traktorgyártáshoz?

Létrehozta: alesi007 , 2008-07-16 23:06:14

Kedvencekhez Segítség

1031 hozzászólás
#681 Mf-es
2011-11-09 20:17:02

Válasz #679. hozzászólásra

1,35 nettó,helti 70 cm.

Nincs profilkép
#680 Lükebóka
2011-11-09 20:09:35

Ez hogy lett gondolva, mármint a magyar traktorgyártás?
Mert hát ahhoz nyersanyag is kellene, abból meg nincs valami sok, tervezés biztos jól menne, de attól már magyar? smile confused

#679 Mézga
2011-11-09 19:25:24

Válasz #678. hozzászólásra

mennyi volt? a heltisnél mennyire vannak a kések egymástól?

#678 Mf-es
2011-11-09 18:32:15

Válasz #677. hozzászólásra

60cm. a szára.Szuper gép,csak ajánlani tudom.

#677 Mézga
2011-11-09 17:59:26

Válasz #673. hozzászólásra

nyomsz egy képet a gaspardoról? milyen magas a szára?

#676 Mf-es
2011-11-09 15:12:32

Válasz #674. hozzászólásra

Heltinek semmi baja.Az mélylazító,50-60 cm-re lehet húzni.Az 5 késes középmélylazító,azt max.45 re.Az 5 késest semmivel nem húzza nehezebben,.mivel nemis jár olyan mélyen.

#675 szanberg
2011-11-09 15:09:27

Válasz #673. hozzászólásra

és az 5késes gaspardo-t mennyivel nehezebb húzni mint a 3késes heltit???

#674 Sz J
2011-11-09 15:01:50

Válasz #673. hozzászólásra

De mi volt a baj a heltivel? Kicsi volt vagy nem szépen dolgozott?

#673 Mf-es
2011-11-09 14:59:47

Válasz #672. hozzászólásra

Vettem 5 késes gaspardot.Heltit cserélném nagy pótra,vagy 2 fejes váltvaforgatósra is.

#672 Sz J
2011-11-09 14:55:26

Válasz #671. hozzászólásra

Szia!

Miért árulod s helti lazítót? Nem vált be?

#671 Mf-es
2011-11-09 14:45:42

Válasz #668. hozzászólásra

Mindent szezonba lehet eladni.Őszintén érdeklődő volt telefonon,de néző csak egy,az lett a vevő.

Nincs profilkép
#670 Nagy Fernc
2011-11-09 14:34:20

persze,hogy van ködösítés,de szürke szamár,még sosem tévedt el:D

Nincs profilkép
#669 Nagy Fernc
2011-11-09 14:33:41

http://www.youtube.com/watch?v=YN7tDFsiv6s&feature=related

#668 Mézga
2011-11-09 14:03:12

Válasz #664. hozzászólásra

nézegettem már régóta és azon agyaltam, hogy mi a faxé nem vitte még el senki

Nincs profilkép
#667 borda77 (Joe)
2011-11-09 13:44:08

Én a rábában dolgozom mitn tudjátok, de ennyi bla-bla hírt még nem láttam mint amiket össze visszaírnak, itt teljesen más van a háttérben, majd mindenki meglátja év végéig. Nem lesz sem traktor sem más itt ezt bizton állíthatom...

Nincs profilkép
#666 Nagy Fernc
2011-11-09 13:38:46

http://www.youtube.com/watch?v=bX4v8aQ-X-Q&feature=related

Egyszer fele ilyen jó királyt!

#665 lala1
2011-11-09 11:16:02

Válasz #656. hozzászólásra
Ez legalább akkora kérdés,mint a traktor gyártás újraindítása!
Erről napokat lehetne beszélni,hogy hogy is lenne jó!
smile cryingsmile cryingsmile crying

Nincs profilkép
#663 Lenz
2011-11-08 21:55:38

Válasz #662. hozzászólásra

Ja, meg junijós, azt hiszem, az AVOP-hoz az kellett.

#662 JOSEY
2011-11-08 21:49:47

Válasz #657. hozzászólásra

mondjuk az ára öblösebb volt mint az M_TZ-é, de az ugymond Magyarnak mondott alkatrészek aránya miatt már Magyar traktor lehetett

Nincs profilkép
#661 Lenz
2011-11-08 21:49:25

http://www.hirado.hu/Hirek/2011/11/08/18/Mihez_is_kezd_az_allam_a_Rabaval_.aspx

#660 JOSEY
2011-11-08 21:47:23

Válasz #656. hozzászólásra

régen is gyártottak, a szombathelyi részlegben

Nincs profilkép
#658 Szabi.
2011-11-08 21:39:19

Válasz #656. hozzászólásra

Tömegoszlatásra ???smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#657 Lenz
2011-11-08 21:38:48

Válasz #655. hozzászólásra

Agrokeréktől vette a kész MTZ-t az Amobilos. Az Agroker visszavásárolta a kiszerelt motort. Lefestették a tetőt, meg a sárvédőt. Átalakítást szerintem-de Te biztos jobban tudod-csak annyit csináltak, amennyi a motor miatt kellett. Jártam az ,,üzemben"smile lol is. 1 szem gépet buzeráltak átfelé MTZ-ből Amobillá. Mindig annyit csináltak meg, amennyire rendelés volt. Nem volt ott még egy bemutató gép sem.

Nincs profilkép
#656 Lenz
2011-11-08 21:35:45

Válasz #655. hozzászólásra

Amúgy bocs a távozásért a faceról, de a fiú elhajtott...smile lol
Most olvastam, hogy állam bácsi tűzoltóautókat akar gyártani a Rábában.

#655 JOSEY
2011-11-08 21:29:09

Válasz #654. hozzászólásra

Szia!
Nos az Amobilról csak annyit tudok, hogy a gyártás beinditásához a vállalkozó belefeccölt sok tizmillió ft-ot csak az engedélyek beszerzére, azért nem csak a motort csereberélték ki, burkolatlemezek, sárvédők, fülke, erőétvitelidolgok is csereberélődtek.
sajnos az államitámogatások megszünögetésével ez a gépgyár is ment a levesbe, próbáltak naon olcsón tárcsát gyártani, de csak evickélés lett belőle, majd agónia.

Nincs profilkép
#654 Lenz
2011-11-08 21:11:37

Válasz #635. hozzászólásra
Szólt Josey barátom, hogy megy a műsor itt. Véleményem-bár senki sem kérdezte
smile lol- az, hogy egy ilyen piaci helyzetben nem fog állam bácsi nosztalgiából hazardírozni csak azért, hogy minél ,,magyarabbak" lehessünk. Bár ezzel már másfél éve úgy mossák még a kereskedelmi tévékben is az agyakat, hogy habzik.
Na szóval nem látok realitást a magyar traktorgyártás újraindításáben. Voltak itt ilyen-olyan elvetemült idióták, akik gyártottak ,,magyar" traktort Amobil , vagy LTZ névensmile lolsmile lol. Ezek annyira voltak magyarok, hogy a motorokat magyarok cserélték oroszról Perkinsre, meg Ivecora és már ment is a nagy marketingduma, hogy itt a jó magyar traktor, folytatjuk a hagyományokat, meg hasonló parasztvakítások...

#652 Mf-es
2011-11-08 19:08:56

Válasz #608. hozzászólásra

Nomeg,a legelső ember aki tanult biciklizni.Szerintem sokan kinevették.

#650 .Man
2011-11-07 19:00:47

Válasz #649. hozzászólásra

Faterral mi is azt számolgattuk hogy ha nem lennének olyan kis darab földjeink amilyenek vannak akkor nekünk is egy Rába lenne a legjobb megoldás. Én személy szerint nem sokat variálnék rajta. De azért a közepét meg lehetne erősíteni.Pöpec műanyag burkolat talán egy másik váltó több fokozattal, de ha azt mechanikusan tudják létrehozni az lenne a legjobb talán bár ehhez nem értek annyira, ahogy a Bühlert néztem, az valami fél power shiftet alkalmaz, nem tudom mennyit dobna az árán. Jobb hidraulika szivattyú és kényelmesebb, ergonomikusabb fülke.

#649 .Man
2011-11-07 19:00:18

Válasz #647. hozzászólásra

Az biztos hogy ezen nem bukhatnak akkorát, sőt, a Rába gyár nyereséges, ha nem amortizálják le akkor az is marad. Az biztos hogy ki lehetne találni olyan dolgokat amik nem minősülnek szabály ellenesnek az eu-n belül, csak egy csöpp hajlandóságot kellene nekik mutatni rá és nem kész akarva elmenni a nyilvánvaló lehetőségek mellett (fejlesztések felpörgetése, munkahely teremtő lehetőségek stb.).

#648 JOSEY
2011-11-07 18:58:53

Válasz #635. hozzászólásra

Szia! mezőgazadasági, erdőgazdasági , szölészeti talajmüvelő és ültetés technológiák fejlesztésével és forgalmazásával fogalalatoskodom.smile thumbup

Nincs profilkép
#647 Szabi.
2011-11-07 18:45:16

Válasz #646. hozzászólásra

Látok benne rációt a "rejtett" támogatásban.........., mert ugye az állami támogatást az unijó nem engedi........
Ha az állam már tulajdonos akkor ő állapítja meg az árát..........minden esetre a mol-on nagyobb a bukta, mint amit ezzel kockáztatnának......

#646 .Man
2011-11-07 18:37:45

Válasz #645. hozzászólásra

Biztos vagyok hogy olvassák is. Remélem azt is hogy vásárlási szándék is van a gazdákban. Meg hogy a finanszírozási ötleteket is alapul veszik... smile biggrin

Nincs profilkép
#645 Szabi.
2011-11-07 18:30:39

Olvashatják a fentiek a fórumot ?????


Rába - A minisztérium az állami szerepvállalás erősítésével indokolja a Rába részvények vásárlását
2011-11-07 14:20

A kormány hosszú távú stratégiai célok, gazdaságfejlesztési elképzelések mentén erősíteni kívánja az állami szerepvállalást a járműipari ágazatban is. Egyebek mellet ezzel indokolta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek (MNV) azt a bejelentést, hogy az MNV nyilvános vételi ajánlatot tesz a Rába Holding Nyrt. részvényeinek száz százalékára.

A tranzakció célja, hogy a vállalatban a különböző társaságain, alapjain és szervein keresztül jelenleg 16,15 százalékos tulajdoni hányaddal rendelkező magyar állam érdemi befolyáshoz jusson a Rába Holding Nyrt.-ben. A részvények megszerzésével növekszik a mindenkori kormányzat mozgástere a nemzetgazdaságban vezető szerepet betöltő stratégiai ágazatban - áll a közleményben.
A két szervezet közölte: a korábbi évek vagyongazdálkodási gyakorlatát a tisztázatlan felelősségi viszonyok, az ezek nyomán elburjánzó visszaélések, és a közvagyon rövid távú költségvetési szempontokat követő felélése jellemezték. A nemzeti vagyongazdálkodás hosszú távú koncepciója az állami vagyon megőrzésével, növekedésével számol, kezdetektől vállalt célja a hosszú távú értékteremtés elsősorban a stratégiai iparágakban és vállalatoknál - áll a közleményben.
A részvényvásárlási szándék szilárd közpolitikai megfontolásokon alapul, ám egyúttal üzletileg is indokolható - hangsúlyozza a minisztérium és a vagyonkezelő közös közleménye.
Ismertetik: a járműipar Magyarországon kulcsszerepet játszik a gazdasági növekedésben, a foglalkoztatottság bővítésében, és kiterjedt beszállítói körén keresztül a kis- és középvállalkozói szektor megerősítésében. A döntő állami befolyás biztosítékot jelent arra, hogy egy hosszú távú, jövőbemutató vállalatfejlesztési stratégia végrehajtásával érvényesüljenek a nemzetgazdasági, geopolitikai megfontolások a Rába üzemeltetésében.
A Rába Holding Nyrt. több mint száz éve a szektor egyik legjelentősebb magyar vállalata. Zavartalan működése, további fejlődése kiemelkedően fontos a munkahelyteremtés és a külpiaci kapcsolatok élénkítése szempontjából. A társaság jelentős meglévő kapacitásokkal, kiterjedt hazai és nemzetközi kapcsolatrendszerrel, beszállítói hálózattal és versenyképes tudásháttérrel bír - áll a közleményben.
A vállalat egyebek mellett közreműködhet a magyar járműgyártás hagyományos felvevőpiacain az utóbbi évtizedekben fokozatosan elvesztett magyar pozíciók újjáépítésében is - teszik hozzá.
Az MNV Zrt. nyilvános vételi ajánlatát a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a november 7-i bejelentéstől számított legfeljebb 10 munkanap alatt hagyhatja jóvá. A felügyelet által jóváhagyott vételi ajánlat alapján 30 nap áll majd a Rába Holding Nyrt. részvényesei rendelkezésére részvényeik értékesítésére a magyar állam részére.

Nincs profilkép
#644 fecee
2011-11-07 18:11:26

ezért nekem,ugyanolyan,mint a john deere,csak abba már ültem:)meg szántottam vele:9

Nincs profilkép
#643 fecee
2011-11-07 18:10:49

egyébként még soha nem ültem rába,csak apától hallotam róla,valakinél ki lehet próbálni,csak beülni?

Nincs profilkép
#641 jakab
2011-11-07 17:46:31

Válasz #640. hozzászólásra

Találó.
Hajtóst nem olvastam mostanában.
Talán megtért?

#640 Claastra
2011-11-07 17:40:20

Válasz #637. hozzászólásra

én inkább Viktátornak neveznémsmile lolsmile lolsmile lol

#639 lala1
2011-11-07 17:30:51

Minden maradjon a régiben:forma-hajtás elmélet!
Egy műanyag erős motorháztető,fűlke jobban szigetelve,egy faca ülés és 2 normális hidr szivattyú!!!!
Mert amikről itt ábrándozva vagyon,az már annyiba fog kerülni,mint bmely másik drága masina,és akkor a kutyának se fog kelleni!
Alap művelésre jó,úgy ahogy van,még 20-30 évesen is dolgozik becsülettel! (ha rendben van tartva!)
A motor a nagy kérdés,mert ugye manapság rendszám nélkül nehéz,annak pedig környezetvédelmi előírásai vannak....smile cryingsmile cryingsmile cryingsmile crying

Nincs profilkép
#638 ano
2011-11-07 17:29:39

igazatok lesz, lesz még itt rába, sőt, lesz még olyan, hogy csak rába lesz.
állam belevásárolja magát a cégbe, mai közlemény, lesz itt még határ, meg sorompó, meg sorbaállás, meg kötött devizagazdálkodás.
üdv a fedélzeten!

Nincs profilkép
#637 jakab
2011-11-07 17:19:01

Válasz #634. hozzászólásra

Egy ilyen színvonalú gépet a magyar szakértelemmel simán össze lehetne hozni.Eszközök terén is úgy mint, eke, tárcsa,borona stb. a hazai gyártásúak megállják a helyüket a nyugatiak között.

A traktor gyártás pedig nem a nép akaratán, és a szakértelmen múlik.
De Hajtós Sanyit kellene megfűzni hogy beszéljen a kapitányával.
Mert a politikusokon múlik.

Nincs profilkép
#636 fecee
2011-11-07 16:53:41

Válasz #606. hozzászólásra
Engem ma boldoggá tesznek a álmok 20 éves vagyok és nem veszem el magamtól,az álmot csak ,azért mert minek az,nem lehet megcsinálni. Megfogjuk lehet,belebukunk,de úgy bukjunk bele ,hogy hittünk benne.

Nincs profilkép
#635 fecee
2011-11-07 16:50:49

Josey mi a foglalkozásod?nagyon örülök,hogy ilyen sok a akarnak,építeni:)ha valaki engedi,egyszer dübörögni fog az új rába:


Nincs profilkép
#634 Dávid2
2011-11-06 20:56:11

#633 Sanyee
2011-11-06 20:44:05

Válasz #622. hozzászólásra

Szerintem meg inkább a régi vonásaihoz hasonlítson.

#632 Sanyee
2011-11-06 20:43:12

Válasz #631. hozzászólásra

Na igen a Böhler sem ment így 100000/lóerő felé.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Vessen napraforgót, a klímaváltozás nyertesét!
Vessen napraforgót, a klímaváltozás nyertesét!
Egy új, ígéretes szulfonil-urea-rezisztens és egy imazamox-ellenálló linolsavas...
Rossz hír: decemberben a vártnál magasabb lett az infláció
Rossz hír: decemberben a vártnál magasabb lett az infláció
A KSH decemberre vonatkozó inflációs adatközlése gyorsuló áremelkedésről számolt...
Topcorn 6.0 vetőgép
Topcorn 6.0 vetőgép

4.290.000 Ft

Liebherr A918 EW Litronic - Likufix / 2019 / 3 588 üzemóra / Lízing 20%-tól
Liebherr A918 EW Litronic - Likufix /...

126.900 EUR

71070R42 Ascenso XLR880 173D TL
71070R42 Ascenso XLR880 173D TL

659.000 Ft

650/65R42 Ascenso TDR650 165D TL
650/65R42 Ascenso TDR650 165D TL

525.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]