Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Vízszintes tengelyű zúzót keresek megvételre,2 variáció ami szóba jöhet.
Ami fő szempont,3 pont felfüggesztés és,hogy kerekeken guruljon, a tarlómagasság, és nyomtáv állítható legyen.
1: frontra szerelhető 2 m körüli szélességben
2: hátra szerelhető 2,5 m körüli.
Nincs szükségem kalapácsos zúzóra,teljesen megfelel az y késes is!
üdv.:Csuti
Válasz Koszi. #930. hozzászólásáraA 3 méteres pont semmire nem jó. Az pontosan öt sor,semmi ráhagyás, tehát bele-bele kap,de úgyis elhagy, mehetsz mégegyszer az ötödik soron.
Válasz Claaastra #928. hozzászólásáraJókat hallani róla, nem is igen van eladó :) Köszönöm a lehetőséget de elhiszem hogy jó, jónak kell lennie :) Persze én egy "lerugottat" néztem ki, ha a kések rosszak legalább lehet alkudni, majd dváron a szummából rendelek késeket rá jó árban :) Lényeg hogy a többi része stimmeljen.
Sziasztok! Vízszintes tengelyű zúzót szeretnék vásárolni, három méterest, namost itt már az első kérdés felmerül a 2,8 as kevés a négy sor zúzáshoz? Második, az mtz kardánját tényleg kifekteti? Igaz van másik gépünk is , de ilyen munkára az mtz-t szeretem használni. Harmadik : ezek a vz 3 szárzúzók milyenek egyébként? Nem ilyenben gondolkodunk, hanem egy kintről behozott függesztettben, de se ilyen sem vz 3 nincs a közelünkben és nem sokat tudunk róluk , maximum annyit hogy elvileg jobb munkája van mint az rz-nek.
Nem fog ujjongani a zetor az tuti a bekapcs után
Kerdés esetleg méghogy milyen nehéz a rotorja
Meg milyen gyors az áttétel
Dehát Lacibà 1x évente valahogy 2400 as üveghangon csakbekapcsolja oszt gó lezuzni mindent 1huzomra
Vagy lassan motoszkálva 540 el
Válasz _NB_ #920. hozzászólásáraA vízszintes tengelyű zúzokat ékszíj hajtja, az elvileg ugyanúgy védi a gépet. Ennyi erővel azt is visszalazíthatod, hogy lassan induljon el... De az se és ez se fog sokáig tartani. Arról nem is beszélve, hogy a túlterhelés esetén szabad csak bármelyiknek megcsúszni. Az üzemi terhelést pedig gond nélkül át kell vinnie.
Válasz csoppika #919. hozzászólásáraHa azt nézzük elvileg, lehet vele úgy indítani, nagy kézi gáz , TLT bekapcs és fölös nyomaték elcsúszik a tárcsán, míg felpörög a TLT, de így igen hamar elhasználódna szerintem.
Persze tudom, hogy nem erre van, hanem ha elakad a zúzó, nagyot fog, beáll a csapágy akkor a traki nem töri el a TLT tengelyt hanem elcsúszik itt.
Válasz _NB_ #911. hozzászólásáraÉrdekesek ezek az orosz-ukrán késes hengerek. Biztosan olcsóbbak mint a neves nyugati gyártmányok. Forgalmazza valaki ezeket a hengereket Magyarországon vagy Szlovákiában? Nagyon kevés termék érkezik az EU határain túlról az oroszoktól. Amiket szállitanak az kínai, török,...
Válasz Gábor81 #913. hozzászólásáraEnnek a szelepnek utánnanézek, hogyan lehetne beiktatni a rendszerbe. Igaz én egy kicsit másmilyenre gondoltam, de ez is jónak tünik.
Válasz Sk Laci #907. hozzászólásáraFolytószelep ami kell nektek oda. Egyirányú állítható. Szépen bekötni a kuplung elé és avval lehet szabályozni milyen gyorsan áramoljon be az olaj. Pl itt a második a listában: http://www.hidem.hu/szabszel.php
De lehet kisérletezgeni valamelyik közcsavarba tenni egy lemezt, amire pici lyukat kell fúrni. mondjuk 0,5mm-től elkezdeni. De ez a kikapcsolást is lassítja.
Válasz Sk Laci #907. hozzászólásáraNa az jó, amikor írták, hogy rögtön hajt a Zetor én is agyaltam, hogy a tlt ágra tenni hidraulika csapot felvinni a fülkébe és a gombnyomás után te nyitnád finoman, alacsony motor fordulat mellett, hogy a lamellák ne füstöljenek el, de így "egyszerűbb" lesz.
-----------------------------
Tegnap találtam még, a Machete orosz késes hengert
van egyszerű és hidraulikusan csukható verziója
Válasz JOSEY #909. hozzászólásáraSzia! Én lennék a legboldogabb ha jó földeken dolgozhatnák. Igaz abból is van 11 ha, ami az én körülményeim közt jónak számit máshol meg átlagosnak, de ez van ezt kell szeretni.
Válasz _NB_ #906. hozzászólásáraEzt a tipusú hengert néztem már vagy három éve amikor megjelent, de ez nálam felejtős. Az egyik parcellámban ami eléggé kavicsos néhol 20-30 cm-es kövekkel hama lekapná a vágókések éleit. A hármas eke ebben a nemegész 28 ha-ban teljesen elkoptatja az új ekevasakat, és a 3 m-es grúber már 20 ha után lekoptatja a vésőkéseket egészen a kapaszárig.
Válasz Vadmalac #904. hozzászólásáraZetoron elektrohidraulikus TLT kapcsoló van, hirtelen indít, nem befolyásolható a sebváltó kuplungjával.
De viszont beszéltem a helyi Zetor forgalmazóval, akit kérdeztem hogyan lehetne átalakítani az erőleadó tengely fokozatos indítását. Egyből felhívta a gyárat, majd jött a válasz: "késleltető szelepet beépíteni a rendszerbe". Ha minden jól megy jövőhét folyamán pontos adatokkal és szerelési lehetőséggel fognak rendelkezni.
Válasz Sk Laci #903. hozzászólásáraSzerintem amire neked kell, arra maximálisan jó lesz. Zöld anyagban is elmehet, vérmérséklet kérdése. Lehet azzal 3-4km/h-val is menni, és ugyanannyit megcsinálsz vele, mint egy 3m-essel 5-6km/h-val. A kardán lefolytás indításkor meg olyan dolog, hogy nem ismerem a Zetort, de ha tudod lassan indítani akkor azzal se lesz gond. Pl. MTZ-nél én mindíg két kézzel indítottam, a holtpontnál lassan engedtem hátra. Kis csúszással felvette a fordulatot, aztán kicsit megnyomtam a kart hátra és kész. Pl. a 6x10-es sorozatú JD-nél meg nem tudsz mit csinálni, bekapcsolod elektromosan, az meg odaveri neki. Annál elhiszem hogy lehet gond.
Válasz *** HM *** #901. hozzászólásáraMár volt rajta felakasztva a Maschio Gemela 4,7m-es, de akkor nem próbáltam rákapcsolni a kardánytengelyt, mert úgy volt hogy kipróbálom pár hétre rá szárzúzásban vinné-e. Közben belejött az aratás, a termékek árának csökkenése, úgyhogy elnapoltam az érdeklődést.
A Bábolnai kiállitás után elgondolkodtam rajta
, hogy mégiscsak jó lenne egy szárzúzó.
Válasz Sk Laci #895. hozzászólásáraIgaz nem volt friss a szalma, de nekem brummogott a daráló...pedig nem mentem gyorsan... Aztán a végére megszoktam, hogy nem azt várom, melyik pillanatban röpül szét
Válasz ano #897. hozzászólásáraHogy melyiket érdemes megvenni, azt nem tudom. Csak évek használata után tudja megmondani az ember, hogy a választott gépet meg-e érte megvenni.
Kezdtem nézegetni Maschio Gemelát, a Kvernelandot, és a Komáromi szárzúzót /ha jól emlékszem akkor Abonyban van a cég/ , ami vontatott szállitási helyzetben, és kerekeken gurul munka közben is. Az előző két gép amit említettem azokon henger van hátul, és ha kerékkel szeretném az jó pár ezer euró pluszba.
Válasz Mf-es? #893. hozzászólásáraBiztos vízszintes tengelyü zúzót vitt nálatok a 80-as MTZ? Nem függőleges tengelyüt?
Nekem van 1,6 m-es zúzóm szalmára kombájn után, de ha elindítom a TLT alapgázon, a motor megérzi. Munka közben már nincsen semmi gond, lehet rendesen etetni a zúzót, falja a szalmát vastag végivel. Amikor még régebben jártam szalmát zúzni kombájn után napi 50ha megvolt csinálva.
Válasz _NB_ #892. hozzászólásáraNagyon szép a videó, de a bökkenő annyi, hogy nincsen a nagy traktoromon első tlt és 3 pont függesztés, ami melékesen egy 3 m-es zúzó árának felel meg. Ha megvennék mindent, az ár is nagyon húzós lenne.
Köszönöm a válaszokat.
Megpróbálok felakasztani egy 4,7 m-es Maschio Gemelát, és elindítani. Ez a gép van itt nálunk az egyik gazdaságban. Ha azt elindítja, akkor nyugodtabban nézegetheten hogy mit vegyek.
Nekünk egy 3 méteres Vogel noot TST van egy 16245-el használom. Az vígan viszi csak a föld az ellensége, de minden elindításnál mintha a szívemet szurkálná a gép úgy fáj ahogy a tlt lamellák hátul recsegnek. 800 fordulattal indítom mert akkor nem fogja még meg a gépet de majdhogynem leáll. Próbáltuk MTZ 82-vel 2x leállt fordulaton meg csak csúszott aztán a srác inkább nem akarta szétbaszni a gépet. Amúgy szerintem 90-100 Le elhajtaná ha megbírja indítani.
Válasz Sk Laci #887. hozzászólásáraNekem a 210 maschiot elinditja de erezni rajta,ha akkorat akarsz azt csak napraforgoban meg kukoricaban fogod tudni hasznallni,zolzragyaban nem mert ott nagyon visszafogja fogni.
Válasz Sk Laci #887. hozzászólásáraBizony
1 komoly 3mest is elég elindítani neki 1000en
Valós a félelem
540el ki kéne próbálni
1000esen max ordítással se biztos hogy elinditja
Gondolom minden 6 soros nehezebb indítású mint 1 vaskos 4soros
Válasz *** HM *** #884. hozzászólásáraHeci, én általában új gépeket szoktam venni, használtat csak akkor ha nagyon megéri. Az új gépeket meg nem nagyon akarják adni bagóért
4,5m-eset néztem ki, hogy vigyen egy 6 soros vetőgép szélességét. 110 Le Zetort fognám be eléje, mert össze van húzva a nyomtáv a napraforgó-kukorica sorok között való munkálatokra. Jobban nekem arról megy, hogy a Zetoron nincsen fokozatos-lassú TLT indítás úgy mint NH, JD,... vagy más nyugati márkán. Hirtelen indítja a kardántengelyt, 4,5 m már rendes ellenállás az indításnál, ezért tartok attól nehogy károsodjon valahol a hajtáslánc.
Válasz Sk Laci #882. hozzászólásáraA napraf. csonk mint olyan magában fing ellenállású
Vannak szarságok a téma körül ha 6 sort zúzol az igaz ... dehát ha bagóért van épp 1 6 soros eladó...
2133 hozzászólás
Válasz Koszi. #930. hozzászólására320ast szerezz
Sziasztok!
Vízszintes tengelyű zúzót keresek megvételre,2 variáció ami szóba jöhet.
Ami fő szempont,3 pont felfüggesztés és,hogy kerekeken guruljon, a tarlómagasság, és nyomtáv állítható legyen.
1: frontra szerelhető 2 m körüli szélességben
2: hátra szerelhető 2,5 m körüli.
Nincs szükségem kalapácsos zúzóra,teljesen megfelel az y késes is!
üdv.:Csuti
Válasz Koszi. #930. hozzászólásáraA 3 méteres pont semmire nem jó. Az pontosan öt sor,semmi ráhagyás, tehát bele-bele kap,de úgyis elhagy, mehetsz mégegyszer az ötödik soron.
Válasz tri #927. hozzászólásáraIgaz igaz, ha egy mód van rá erőltetném a három méterest de ha jó árban és úgy jön ki akkor megfelel a 280 as is
Válasz Claaastra #928. hozzászólásáraJókat hallani róla, nem is igen van eladó :) Köszönöm a lehetőséget de elhiszem hogy jó, jónak kell lennie :) Persze én egy "lerugottat" néztem ki, ha a kések rosszak legalább lehet alkudni, majd dváron a szummából rendelek késeket rá jó árban :) Lényeg hogy a többi része stimmeljen.
Válasz Koszi. #926. hozzászólásárafelrakod a mienket lezuzol 10 hekit nekem és megtudod milyen is kb 3011 magyar de jó
Válasz Koszi. #926. hozzászólásáraA 2,80-as vígan viszi a 4 sort, mert a 4 sor az 2,25. Már ha te is 75cm-re vetsz.
Sziasztok! Vízszintes tengelyű zúzót szeretnék vásárolni, három méterest, namost itt már az első kérdés felmerül a 2,8 as kevés a négy sor zúzáshoz? Második, az mtz kardánját tényleg kifekteti? Igaz van másik gépünk is , de ilyen munkára az mtz-t szeretem használni. Harmadik : ezek a vz 3 szárzúzók milyenek egyébként? Nem ilyenben gondolkodunk, hanem egy kintről behozott függesztettben, de se ilyen sem vz 3 nincs a közelünkben és nem sokat tudunk róluk , maximum annyit hogy elvileg jobb munkája van mint az rz-nek.
Válasz _NB_ #924. hozzászólásáraHogyne hogyne, csak ne hogy ez legyen
Zetor megy a hegyen
Válasz *** HM *** #923. hozzászólásáraPicit meg kell mérgesíteni
Zetor megy a hegyen
Nem fog ujjongani a zetor az tuti a bekapcs után
Kerdés esetleg méghogy milyen nehéz a rotorja
Meg milyen gyors az áttétel
Dehát Lacibà 1x évente valahogy 2400 as üveghangon csakbekapcsolja oszt gó lezuzni mindent 1huzomra
Vagy lassan motoszkálva 540 el
Vagy
7000essel 4 kultikerékkel
Válasz _NB_ #920. hozzászólásáraSzerinte ez ha elcsúszik, akkor 1-2 alkalom után betét csere...
Válasz _NB_ #920. hozzászólásáraA vízszintes tengelyű zúzokat ékszíj hajtja, az elvileg ugyanúgy védi a gépet. Ennyi erővel azt is visszalazíthatod, hogy lassan induljon el... De az se és ez se fog sokáig tartani. Arról nem is beszélve, hogy a túlterhelés esetén szabad csak bármelyiknek megcsúszni. Az üzemi terhelést pedig gond nélkül át kell vinnie.
Válasz csoppika #919. hozzászólásáraHa azt nézzük elvileg, lehet vele úgy indítani, nagy kézi gáz , TLT bekapcs és fölös nyomaték elcsúszik a tárcsán, míg felpörög a TLT, de így igen hamar elhasználódna szerintem.
Persze tudom, hogy nem erre van, hanem ha elakad a zúzó, nagyot fog, beáll a csapágy akkor a traki nem töri el a TLT tengelyt hanem elcsúszik itt.
Válasz Myrrdin #918. hozzászólásáraEz csúsztatott indításra nem jó. Ez a kardánt/gépet védi a túlterheléstől...
Válasz Sk Laci #916. hozzászólására
Válasz _NB_ #911. hozzászólásáraÉrdekesek ezek az orosz-ukrán késes hengerek. Biztosan olcsóbbak mint a neves nyugati gyártmányok. Forgalmazza valaki ezeket a hengereket Magyarországon vagy Szlovákiában? Nagyon kevés termék érkezik az EU határain túlról az oroszoktól. Amiket szállitanak az kínai, török,...
Válasz Myrrdin #912. hozzászólásáraSajnos nem tudom megnézni, a számitógépem nem nyitja a linket.
Válasz Gábor81 #913. hozzászólásáraEnnek a szelepnek utánnanézek, hogyan lehetne beiktatni a rendszerbe. Igaz én egy kicsit másmilyenre gondoltam, de ez is jónak tünik.
Válasz Myrrdin #912. hozzászólásáraEz csak nyomatékhatárolásra való.
Válasz Sk Laci #907. hozzászólásáraFolytószelep ami kell nektek oda. Egyirányú állítható. Szépen bekötni a kuplung elé és avval lehet szabályozni milyen gyorsan áramoljon be az olaj. Pl itt a második a listában: http://www.hidem.hu/szabszel.php
De lehet kisérletezgeni valamelyik közcsavarba tenni egy lemezt, amire pici lyukat kell fúrni. mondjuk 0,5mm-től elkezdeni. De ez a kikapcsolást is lassítja.
Válasz Sk Laci #907. hozzászólásárailyen szóba jöhet?
https://www.google.hu/search?q=kard%C3%A1n+kuplung&biw=1366&bih=657&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjpuvT9yoTPAhWL8RQKHZu7B5kQ_AUICCgB
Válasz Sk Laci #907. hozzászólásáraNa az jó, amikor írták, hogy rögtön hajt a Zetor én is agyaltam, hogy a tlt ágra tenni hidraulika csapot felvinni a fülkébe és a gombnyomás után te nyitnád finoman, alacsony motor fordulat mellett, hogy a lamellák ne füstöljenek el, de így "egyszerűbb" lesz.
-----------------------------
Tegnap találtam még, a Machete orosz késes hengert
van egyszerű és hidraulikusan csukható verziója
Válasz JOSEY #909. hozzászólásáraSzia! Én lennék a legboldogabb ha jó földeken dolgozhatnák. Igaz abból is van 11 ha, ami az én körülményeim közt jónak számit máshol meg átlagosnak, de ez van ezt kell szeretni.
Válasz Sk Laci #908. hozzászólásáraszia! jó kis tartalmas földjeid vannak
Válasz _NB_ #906. hozzászólásáraEzt a tipusú hengert néztem már vagy három éve amikor megjelent, de ez nálam felejtős. Az egyik parcellámban ami eléggé kavicsos néhol 20-30 cm-es kövekkel hama lekapná a vágókések éleit. A hármas eke ebben a nemegész 28 ha-ban teljesen elkoptatja az új ekevasakat, és a 3 m-es grúber már 20 ha után lekoptatja a vésőkéseket egészen a kapaszárig.
Válasz Vadmalac #904. hozzászólásáraZetoron elektrohidraulikus TLT kapcsoló van, hirtelen indít, nem befolyásolható a sebváltó kuplungjával.
De viszont beszéltem a helyi Zetor forgalmazóval, akit kérdeztem hogyan lehetne átalakítani az erőleadó tengely fokozatos indítását. Egyből felhívta a gyárat, majd jött a válasz: "késleltető szelepet beépíteni a rendszerbe". Ha minden jól megy jövőhét folyamán pontos adatokkal és szerelési lehetőséggel fognak rendelkezni.
Válasz Sk Laci #903. hozzászólásáraVan még ez a Dalbo Maxicut késes henger, előnye nem kell kardán, hátránya, hogy csak kemény talajon az igazi és mindenre nem jó. (feltöltve vízzel 1tonna/méter)
https://youtu.be/Yiea2zlyzsA?t=25s
https://youtu.be/dAztetyRq7k?t=27s
Ha nagyon felfújód magad, akár te is csinálhatsz egyet.
Válasz Vadmalac #904. hozzászólásáraZetor is odaverős...
Válasz Sk Laci #903. hozzászólásáraSzerintem amire neked kell, arra maximálisan jó lesz. Zöld anyagban is elmehet, vérmérséklet kérdése. Lehet azzal 3-4km/h-val is menni, és ugyanannyit megcsinálsz vele, mint egy 3m-essel 5-6km/h-val. A kardán lefolytás indításkor meg olyan dolog, hogy nem ismerem a Zetort, de ha tudod lassan indítani akkor azzal se lesz gond. Pl. MTZ-nél én mindíg két kézzel indítottam, a holtpontnál lassan engedtem hátra. Kis csúszással felvette a fordulatot, aztán kicsit megnyomtam a kart hátra és kész. Pl. a 6x10-es sorozatú JD-nél meg nem tudsz mit csinálni, bekapcsolod elektromosan, az meg odaveri neki. Annál elhiszem hogy lehet gond.
Válasz *** HM *** #901. hozzászólásáraMár volt rajta felakasztva a Maschio Gemela 4,7m-es, de akkor nem próbáltam rákapcsolni a kardánytengelyt, mert úgy volt hogy kipróbálom pár hétre rá szárzúzásban vinné-e. Közben belejött az aratás, a termékek árának csökkenése, úgyhogy elnapoltam az érdeklődést.
A Bábolnai kiállitás után elgondolkodtam rajta
, hogy mégiscsak jó lenne egy szárzúzó.
Válasz JOSEY #896. hozzászólásáraVz 3-ra hasonlít,zöld színű.És 6 sort visz,az tuti.
Válasz Sk Laci #898. hozzászólására4.7es maschiot akarsz függesztve hordani szeginnyel?
Válasz Sk Laci #895. hozzászólásáraIgen az.
Válasz Sk Laci #895. hozzászólásáraIgaz nem volt friss a szalma, de nekem brummogott a daráló...pedig nem mentem gyorsan... Aztán a végére megszoktam, hogy nem azt várom, melyik pillanatban röpül szét
Válasz ano #897. hozzászólásáraHogy melyiket érdemes megvenni, azt nem tudom. Csak évek használata után tudja megmondani az ember, hogy a választott gépet meg-e érte megvenni.
Kezdtem nézegetni Maschio Gemelát, a Kvernelandot, és a Komáromi szárzúzót /ha jól emlékszem akkor Abonyban van a cég/ , ami vontatott szállitási helyzetben, és kerekeken gurul munka közben is. Az előző két gép amit említettem azokon henger van hátul, és ha kerékkel szeretném az jó pár ezer euró pluszba.
Válasz Sk Laci #895. hozzászólásáraés milyen típust néztél ki konkrétan, mit érdemes megvenni?
Válasz Sk Laci #895. hozzászólásáraszerintem rz-3 as féligfüggesztettről lehet szó
Válasz Mf-es? #893. hozzászólásáraBiztos vízszintes tengelyü zúzót vitt nálatok a 80-as MTZ? Nem függőleges tengelyüt?
Nekem van 1,6 m-es zúzóm szalmára kombájn után, de ha elindítom a TLT alapgázon, a motor megérzi. Munka közben már nincsen semmi gond, lehet rendesen etetni a zúzót, falja a szalmát vastag végivel. Amikor még régebben jártam szalmát zúzni kombájn után napi 50ha megvolt csinálva.
Válasz _NB_ #892. hozzászólásáraNagyon szép a videó, de a bökkenő annyi, hogy nincsen a nagy traktoromon első tlt és 3 pont függesztés, ami melékesen egy 3 m-es zúzó árának felel meg. Ha megvennék mindent, az ár is nagyon húzós lenne.
Válasz Sk Laci #882. hozzászólásáraItt a 80-as MTZ viszi a 6 soros vízszintest.Nem is egy helyt.
Válasz Sk Laci #891. hozzászólásáraÍgy érzésre sokk lesz az, két kisebbet lehet elindítana külön-külön és jobban kilehetne használni.
vidió
Köszönöm a válaszokat.
Megpróbálok felakasztani egy 4,7 m-es Maschio Gemelát, és elindítani. Ez a gép van itt nálunk az egyik gazdaságban. Ha azt elindítja, akkor nyugodtabban nézegetheten hogy mit vegyek.
Válasz Sk Laci #882. hozzászólásáraSzerbusz.
Nekünk egy 3 méteres Vogel noot TST van egy 16245-el használom. Az vígan viszi csak a föld az ellensége, de minden elindításnál mintha a szívemet szurkálná a gép úgy fáj ahogy a tlt lamellák hátul recsegnek. 800 fordulattal indítom mert akkor nem fogja még meg a gépet de majdhogynem leáll. Próbáltuk MTZ 82-vel 2x leállt fordulaton meg csak csúszott aztán a srác inkább nem akarta szétbaszni a gépet. Amúgy szerintem 90-100 Le elhajtaná ha megbírja indítani.
Válasz Sk Laci #887. hozzászólásáraNekem a 210 maschiot elinditja de erezni rajta,ha akkorat akarsz azt csak napraforgoban meg kukoricaban fogod tudni hasznallni,zolzragyaban nem mert ott nagyon visszafogja fogni.
Válasz Sk Laci #887. hozzászólásáraBizony
1 komoly 3mest is elég elindítani neki 1000en
Valós a félelem
540el ki kéne próbálni
1000esen max ordítással se biztos hogy elinditja
Gondolom minden 6 soros nehezebb indítású mint 1 vaskos 4soros
Válasz *** HM *** #884. hozzászólásáraHeci, én általában új gépeket szoktam venni, használtat csak akkor ha nagyon megéri. Az új gépeket meg nem nagyon akarják adni bagóért
4,5m-eset néztem ki, hogy vigyen egy 6 soros vetőgép szélességét. 110 Le Zetort fognám be eléje, mert össze van húzva a nyomtáv a napraforgó-kukorica sorok között való munkálatokra. Jobban nekem arról megy, hogy a Zetoron nincsen fokozatos-lassú TLT indítás úgy mint NH, JD,... vagy más nyugati márkán. Hirtelen indítja a kardántengelyt, 4,5 m már rendes ellenállás az indításnál, ezért tartok attól nehogy károsodjon valahol a hajtáslánc.
Válasz Bandika86 #883. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod.
Moderátor által módosítva: 2016-09-07 08:48:25
Válasz Sk Laci #882. hozzászólásáraA napraf. csonk mint olyan magában fing ellenállású
Vannak szarságok a téma körül ha 6 sort zúzol az igaz ... dehát ha bagóért van épp 1 6 soros eladó...