Hirdetés
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- S.O.S. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Robotkormány új
- Akkumulátor töltő bikázó új
- MTZ 1221 traktor új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Terménytároló csarnok, szín, épület tervezés, építés, szigetelés új
- Kertészeti géptámogatás új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
1274 hozzászólás
Válasz #171. hozzászólásra
És még megtoldják valami dumával, hogy ez azért jobb mert nehezebb. Igen mind az orosz mikrocsip. Különben nagyon jok a 2056-osJD-k csak érdekes az amcsik elmélete a gépgyártásról.
Válasz #172. hozzászólásra
Most hogy megvan a bolt már másnapra hozzák, a szetszedés elött már meg lett véve a csapágy.
Válasz #169. hozzászólásra
ez igy igaz csak ez azt jelenti hogy 2 hetet állt a gép és ha beleszámolod mekkora veszteség ez egy kombájnnál akkor inkább megveszed a drágábbat minthogy áljál 2 hetet aratáskor
Válasz #168. hozzászólásra
Ki mondta, hogy rossz? Csak egyszeüen nem értem, hogy miért kell 2-3 tonnát plusszba cipelnem agy Claas-hoz képest. Kicsit idegesitő, hogy amit a német megold anyagminőséggel azt az amcsi anyagmennyiséggel kompenzálja.
Válasz #167. hozzászólásra
külömen meg csak 1500 kg-mal nehezebb a Z mint egy mega
Válasz #165. hozzászólásra
KITE
Kerékcsapágy hátsó külső:
Timken 56000+áfa ft/db
2 hét utánn járás 1 csapágyboltban 14000 kpba megkaptam a kettő között van 1 kis különbbség nem?
És tök ugyan az a csapágy.
Válasz #167. hozzászólásra
csak azt ne mond hogy a Z kombájn szar mert mindjárt tökön szúrom magam .Ell kell adni venni Sampot ott ahol nincs kuki oda jó az is
Válasz #164. hozzászólásra
azt nem tom de a vassal mindenki spórol mert Kva drága csinálnak könnyü trakikat és utána meg agyonsúlyozzák
Válasz #160. hozzászólásra
Jó jó de én nem az ócskavasba akarom leadni, hanem dolgozni vele.
Válasz #163. hozzászólásra
szűrőkbe meg bizonyos csapágyakba nem dolgoznak akkora árréssel hogy odacsalogassák a sok tudatlant de a többin visszahozzák a kimaradást
Válasz #160. hozzászólásra
Hanem mi van?
Válasz #156. hozzászólásra
Nekem van 1 rakat régi jenky még pár évig kitart meg van pár Fleetguard azokat még nem próbáltam, venni nem szeretnék mostanában de a KITE nem drága?
Válasz #157. hozzászólásra
De, aki JD rajongó, annak ezt mesélheted!:D (én nem)
Az egész ISO egy nagy szarság ... Nálunk szombaton déltől áramszünet volt, és nekem alákellett írni egy halom papírt, hogy majd én manuálisan működtetem az amúgy automata ajtókat, hogy az ÜGYFELEK zavartalanul közlekedhessenek . ( ez is ISO )
Na csak a nagy ISOsok elfelejtik, hogy áramszünet esetén ezek az ajtók kinyílnak automatice és úgyis maradnak .Fasza mi ?
Válasz #157. hozzászólásra
örülj neki hogy van benne vas az újakba már vas sincs
Válasz #158. hozzászólásra
Lehet, hogy most már így működik de régebben rendesen meg kellett izzadni érte!
Válasz #154. hozzászólásra
Sóher volt a menedzsment 1-2 boriték megolajozta volna az ügyintézést.
Válasz #151. hozzászólásra
Hm én pl az amcsi vasakat nem szeretem annyira. Vesznek egy nagy vasdarabot és faragnak belőle valami otromba tárgyat ami sokat fogyaszt. Európában meg finomabb gépeket készitenek szerényebb fogyasztással. A mi JD kombájnunk is európai de igy is van vagy 3 tonna vas pluszban egy Claas-hoz képest.
nekem mindig mexikói vagy szaud arábiai olaj szűrőket adnak a kiténél (eredeti john deere )
és nagyon jók . mondjuk az is igaz hogy mi tud egy szűrőbe rossz lenni :-)))) vagy szű vagy nem szűr
Válasz #151. hozzászólásra
Csak az 50-es alatti Zf hid európai a jdim közül a többi jenki asszem, úgyhogy annyira nem zavar hogy euba mit taknyol a jd.
Válasz #152. hozzászólásra
Ahol dolgoztam ott több mint egy évbe telett a gyárnak, hogy az ISO minősítésnek megfeleljen!
Válasz #149. hozzászólásra
Én dolgoztam egy gyárban ISO rendszer bevezetése előtt és után is! Volt szigorítás rendesen! Igaz ez élelmiszeripari fém csomogolóanyag gyár volt!
Válasz #147. hozzászólásra
Menny má az ISO-val. Jani bá a faluvégén is kaphat ISO-t ha csináltat egy rakás papirt egy minősitő céggel a kolbásztöltőjéről.
Válasz #145. hozzászólásra
De oda az volt írva! Meg az igazi JD az a a nagy-nagy amcsi. Eu. Jd olyan, mint a mercédesz smart-ba. :)))
(csak icc volt !! Nemakarok balhét) :DDDD
Válasz #148. hozzászólásra
Én eddig nem vettem észre a filmet
Válasz #147. hozzászólásra
Ha annyira szigorú lenne nem kapna boldog boldogtalan ISO minősítést, ezt a cégek csak marketingre használják legtöbbször.
Válasz #145. hozzászólásra
En a Spanyol cuccoktól kapok frászt, iszonyat sz*r a minősége az eredetihez képsest.
Válasz #140. hozzászólásra
Szerintem meg jelent valamit! Elég szigorú az Iso rendszer!
Válasz #144. hozzászólásra
Ja, a k*rva anyukat.
Válasz #141. hozzászólásra
Nem az európában kapható JD-k nagy része Manheimban, nlmetországban készül. Az alkotóelemeit meg hozzák mindenhonnan kóreától amerikáig
Válasz #142. hozzászólásra
De érdekes, hogy ettől nem lett olcsóbb!
Válasz #142. hozzászólásra
Most már ezek után Én se:D
Válasz #141. hozzászólásra
Az enyémek mág tényleg ott készültek, végignézted? (azér ez már nagy .... a gyár részéről most ezért nem veszek új JD kombájnt :-))
Válasz #136. hozzászólásra
Az írja, hogy a "jd. az usába készül,de én nem hiszem" A fortschritt az eredeti ndk mind:)))
Válasz #139. hozzászólásra
Sajnos az nem sokat jelent :-(
Délután utánna kutattam az YTO trakinak és nem is lehet olyan rossz traktor mivel ISO minősítéssel dolgozik a gyár!
Válasz #137. hozzászólásra
pár év és mindenki nekik dolgozik majd . vagyis remélem nem így lesz ...
Válasz #136. hozzászólásra
Hoztak ide is pár kinait. A helyi készruhagyárakban szinte ingyen dolgoznak.
Válasz #135. hozzászólásra
A kinaiak mindenbe belenyulnak:
http://www.youtube.com/watch?v=6oShe2_x6xg
Válasz #133. hozzászólásra
akkor a kinaiak megveszik az mtz gyárat ,de a licenszét biztos
Válasz #133. hozzászólásra
Már igy is eléggé beszűkült az MTZ piaca.
Válasz #132. hozzászólásra
Majd fogja ha men kell a kutyának sem a gépük.
Válasz #131. hozzászólásra
A ruszkikat nem érdekli az YTO. Egyelőre.
Válasz #130. hozzászólásra
Nem kell temetni, a mostaniak minősége szerintem jó, majd ha már kiütötte a nyeregből a konkurenciát, akkor lehet, hogy esni fog, egyébbként az MTZ fanok helyében annak örülnék hogy legalább az MTz-nek van versenytársa és ha az jobb minőségű mint az MTZ akkor talán a ruszkik is kicsit jobban fognak iparkodni.
Az MTZ alkatrészt meg ne is emlegesd szidják eleget a gazdatársak, rengeteg a selejt vagy hitvány minőségű.
Válasz #129. hozzászólásra
Attól félek, hogy az YTO sem bírja majd jobban mont az MTZ , csak az utóbbihoz minden "zöldségesnél" találni alkatrészt . Legyen az 20 éves vagy Új !!
nálunk egy évbe belemegy vagy 1500-2000 üzemóra!majd folyamatosan irom a tapasztalatokat a yto-rol ide a fórumra!igazz h a 200 üzemóra még az semmi nekünk is 2,5 hete van meg a gép!
az mtz-k is jó gépek mivel nekünk már több mint 20 éve vannak mtz-ink!
de a minőségük egyre rosszabb, hullanak szétfelé, főleg a"pont hármasdok"
A Fórumozók fele szerint lassan már csak a Zetor meg az YTO a traktor ... Hát öcsééééééééém... ez be ..arás . : )
Válasz #126. hozzászólásra
Hát nekem is a kinai a szimpatikusabb, sok sz*rságot csinálnak a ruszkik mostanában.
Válasz #124. hozzászólásra
én elöbb vennék yto-t, mint mtz-t
Válasz #121. hozzászólásra
Úgy legyen! :)