Hirdetés
Fórum
- Tárolók, színek.. egyéb géptárolók.. új
- Kalászosok műtrágyázása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Glifozát új
- Műtrágya árak új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Gyomfésű vagy küllős kapa?? új
- Massey Ferguson traktorok új
- Claas traktorok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Hirdetés
447 hozzászólás
Válasz T.f. #396 hozzászólásár Kép csak nem akar össze jönni.???? Zts 16245 Super ezt írja a trakin. Köszi az infókat, akkor ez egy nagy hàtràny ha az alkatrész nincsen hozzà. Kàr nagyon. Pedig olcsó gépek, meg pofon egyszerűnek tűnnek. Valami egyszerü trakit szeretnénk, akkor marad nyilvàn az orosz 1221 es ahhoz bàr van alkatrész! ????
Válasz patakirobika #395. hozzászólásáraHibás vagy hiányos hivatkozás .
Válasz T.f. #392. hozzászólására Erről volna szó!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3528297950623995&id=100003314747771&sfnsn=mo
Válasz *** HM *** #393. hozzászólásáraIgazad van , de aki ezekkel a gépekkel dolgozik , az nem nagygazdaság , de kelhet egy erősebb nagy gép és igen , ezek ma már jellemzően 3-400 órát mennek évente .
Arról beszéljetek ki mennyit rak évente ezekbe?
100 200 300 órát a 40 50 éves! traktor is elmegy nálunk a cégnél.
De ezek a tsz maradvány kizsigerelt szerencsétlen idióták kezei közt 15évet hajtott cuccok kinél mennek mondjuk talajon 700 800 1000 órát évente.... van itt ilyen???
Mert itt kezdődik a buli ha közelíted az 1000et évente ott válik el mit ér megbízhatóságügyileg 1 traktor.
Van normális alkatrész a váltóba?
Aztmondják nincs és ezért már nem is vállalja a szerelését aki harmonikázta szerte eddig.
Akkor mi lesz csináltatsz bele dolgokat?
Válasz patakirobika #390. hozzászólásáraSzia . Tisztázzuk melyik verzió a kinézett gép . '95-töl párhuzamos gyártásba ment a klasszikus UR II sorozat 16245 változata és egy hibrid sorozat 16245 SUPER néven . Ez utóbbi erősítés céljából az UR IV-es sorozat hátsóhídját , véglehajtását , elsőhíd hajtás kapcsolóművét , erősített hidraulikát kapott . Ezeket nevezik esetenként nagykerekű Zetornak , 16,9x28 és 20,4x38 a gumizás mérete . Az említett változtatásokon kívűl más lényegi eltérés nincs , a motor , váltó azonos . Az erősítés a nehezebb függesztet gépekkel való munkavégzés érdekében történt , ez a változat jó lehet az igényeidnek . Gond csak annyi , hogy ezen részegységekhez nehézkes az alkatrész beszerzés , míg Az UR II sorozatú 16245-höz szinte minden beszerezhető . A motor és a háromsebességes váltó sokat kibír , gyengéje a nyomatékváltó ( inkább a helytelen használata miatt ). Ha a SUPER verzió a gép akkor terhelés alatt is kapcsolható ( bontható ) lamellás difizár , olajfürdős , nedves fék van benne .
Válasz patakirobika #390. hozzászólásáraKlaszikus 16245 van kilátásban, vagy a super kivitel?
Hidraulikából is van több fajta teherbírású.
Ekénél is sok múlik, milyen vázu. Valami 180-as vázu, 100 cm ekefej osztásuért biztosan nem lessz oda.
Nekem tetszettek a Crystálok, a 16245-ben kevés a sebesség, de viszont a motor harapós. Szállitásra lassú, de viszont a földeken szépen eldolgoz.
Orosz traktorokból csak a Kirovecet ismerem úgy ahogyan, ahoz viszonyítani nem lehet.
Alkatrész nem drága hozzá, de viszont már több mint 1 évtizede a gyár nem léttezik /felszámolták a félresikerült privatizáció miatt/.
Sziasztok. A 16245 ös zetor mennyire be vàlt gép?? Bírja e a 4 vasu forrgatós ekét a hidraulika?? Fogyasztàsra milyen?? A vàltó hogy bírja a terhelést?? Főleg nehéz talaj munkàra lenne hasznàlva. A gazdasàgban eddig csak orosz van meg a környéken egyet se talàlni hasznàlatban, nincsen kitől infót kérni róla. Mindent meg halgatnàk. Van egy ki nézve 1998 As évjàratu. Annyit észre vettem hogy a régebbiek màs a kabin fülke ki nézete. ????????
Válasz T.f. #388. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a segítséget. Holnap rendelem is a generátort
Válasz G e r g e l y #386. hozzászólására
Válasz G e r g e l y #386. hozzászólásáraInterchanges / Cross References
Manufacturer No Manufacturer Name
12554 LESTER
205-211 PIC
12554 BBB HD
112035 CARGO
400-42003 J & N
LRA01654 LUCAS ELECTRICAL EUROPE
443-113-516-670 MAGNETON
443-113-516-673 MAGNETON
9516673 MAGNETON
X612554 MPA HD
612554 NAPA HD
53-350-906 ZETOR
https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/54071-alternator-with-regulator-14v-70a-d-20-00-mm-m97-jrl-frt-avia-ags-premium-quality
https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/6888-alternator-14v-70a-/
https://shop.marting.sk/en/zetor-forterra-proxima-lkt-transmission-chassis-brakes-heating-kabin/alternator-14v-70a-magneton-53350906-89-359-901-443113516673
Válasz T.f. #384. hozzászólásáraJelenleg ez a generátor van rajta. Ezen sehol sem látok W betűt
Válasz T.f. #383. hozzászólásáraElőzmények nincsenek mivel nem rég vettem a gépet és már akkor sem ment rajta Csak azért szeretném megcsinálni mivel most lett csinálva a motorja és kíváncsi vagyok, h el e éri a max fordulatot. Köszönöm a segítséget. Úgy néz ki muszáj lesz másik generátort vennem. Csak nem akartam fölöslegesen kidobni a pénzt míg nem biztos a dolog.
Válasz T.f. #383. hozzászólásáraTalálatok a generátorra
https://www.motoelectrical.co.uk/types/alternators/zetor-tractor-alternator-53-350-906-ama0006-for-model-10540-10541-332-3341-4321-4341-5321-5341-6321-6341-7320-7321-7341-7520-8520-8540-8621-9520-9540-9641/
https://www.tradeservice.hu/generatorok/9516673-magneton.html
https://www.hatec.sk/?attachment_id=1927
Ezek az első link alapján kompatibilisek egymással .
Válasz G e r g e l y #358. hozzászólásáraSzia . Leírhatnád az előzményeket , hogy szűnt meg a mérő működése .
Ettől függetlenül , egy nem fórumozó kolléga segítsége ( gépe alapján )a generátor " W " kapocspontjáról kapja a jelet a műszerfal ( le ellenőrizve ), a csatlakozó vezeték színe :zöldeskék száma :40-01 .
A generátor száma : MAGNETON 443 1133 516
Válasz G e r g e l y #381. hozzászólásáraA "Homokháti Agrogép" egy kereskedő kft nekik volt lehet több is talán lehet ők segítenek .
Válasz Hús Futár #380. hozzászólásáraEgyenlőre nem tudott segíteni senki sem. Azért reméltem, h lenne valaki akinek van ilyen gép és még tudnánekem nézni
Válasz G e r g e l y #379. hozzászólásáraEgyik boltos sem tudja megmondani hogy működik ?
Válasz Hús Futár #377. hozzászólásáraValahogy le kéne tesztelni az órát és úgy visszakövetni a kábelt
Válasz G e r g e l y #376. hozzászólásáraÚgy értem, h nem exportra hozzátok magyarba készült szerintem.
Válasz G e r g e l y #376. hozzászólásáraAkkor lehet szlovák lesz a műszerfal mert sokáig a ztshez meg a zetornak máig a KMGY szállítja magyarból a műszereket vagy műszer falakat .
Válasz Hús Futár #375. hozzászólásáraNincs rairva semmi csak annyi, h ZTS
Amúgy eredeti Martini szlovák gép.
Válasz G e r g e l y #374. hozzászólásáraCseh vagy magyar műszerfal ?
Válasz Hús Futár #372. hozzászólására
Válasz Hús Futár #372. hozzászólásáraEhhez mar nem nagyon van
Válasz fendt309 #369. hozzászólásáraÉrtem
Válasz Hús Futár #367. hozzászólására
Válasz G e r g e l y #368. hozzászólásáraKatalógusod nincs hozzá ?
Válasz Hús Futár #364. hozzászólásáraA VW-Audi is onnan (generátor) veszi a jelet!
Válasz Hús Futár #367. hozzászólásáraTöltenék fel képet de nem akarja
Válasz G e r g e l y #366. hozzászólásáraAzt értem . Egy jeladónk lennie kell valahol lehet régi helyén van valami elektromos jeladó .
Válasz G e r g e l y #365. hozzászólásáraDe ez nem az az öreg fajta
Válasz Hús Futár #364. hozzászólására Indításnál mozdul egyet azután semmi
Válasz G e r g e l y #363. hozzászólásáraolyat még nem láttam valami jeladónak lenni kell a vezérlés pajzson . De működik a fordulat számlálód ?
Válasz Hús Futár #361. hozzászólásáraDe gyárilag nincs plusz logó kábel sehol. Van egy olyan variáció, h a generatorrol veszi a jelet. Mondjuk az már nem eredeti rajta
Válasz G e r g e l y #360. hozzászólásáraSzerintem valahonnan a vezérlésről kaphatja csak máshol nem tudnak pontos meghajtást levenni .
Válasz G e r g e l y #360. hozzászólásáraUR-3-as 9540-es kicsit lejjebb kapta hajtást és úgy adta elektromosan a fordulatmérőre .
Válasz Hús Futár #359. hozzászólásáraNa olyan gondom van, h nem tudjuk kideriteni honnan kapja a jelet a fordulatszám mérő. Az öreg típusoknál a generátor mögül, de ennél gyárilag le van vakitva a helye.
Válasz G e r g e l y #358. hozzászólásáraNekem lemezes van de mi a baj ?
Sziasztok.
Olyan gazdálkodót keresek aki még műanyag burkolatok ZTS 162 45 superral dolgozik. Egy kis segítség kéne.
Előre is köszönöm
Válasz pmtanya0 #355. hozzászólásáraMég egy gondolat . A PLC kényszerkenésű csapágy , nincs dugulás a rendszerben ? Jó a váltó szivattyú , annak a nyomásszabályzójáról
(túlfolyó) kapja a kenést.
Válasz pmtanya0 #355. hozzászólásáraZTS szinkron beállítás
Sajnos pdf-ben nem tudom feltölteni.
Válasz T.f. #352. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod.Igen mindent sorrendben a helyére került,csak biztosítógyürüvel rögzìtettük,természetessen mindenből ujjat kapott.Megvettün ismét a felső sort (kivéve szinkron)mert az egy éves és azon nem látni hibát.A hézagolásra gyanakszok de a legutobbi összeszerelésnél nem volt semmi lötyögés szépen vette mindeggyik sebességet.A hiba most is úgyanúgy kezdődött először elment a 3-ik sebesség aztán jött a kerregés.Plc4413 csapágyat szó szerint megette.
Válasz kolbász #353. hozzászólásáraKüldeni küldeném , de egy küldeményhez címzett is kell !
Válasz T.f. #352. hozzászólásáraT.f ezt a magyar szerelési útmutatót nem küldenéd át ?
Válasz pmtanya0 #351. hozzászólásáraMinden alkatrész a helyén van ?
Összeszerelés után a felső sor nem szorul ,szerelési vagy gyártási hiba miatt ?(ehhez próba szerelés kellene az alsó tengelysor nélkül)
Az anya a biztosító lemezzel lett biztosítva vagy kapott ragasztást is ?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Másodszor szedtük le a 16245-ös váltóját,ugyanazzal a hibával.Felső tengel biztosítócsavar meglazult és szétnyalta a csapágyakat.Mi lehetett a probléma?
Válasz #344. hozzászólásra
Szia,ha kell valami Szlovakiabol,hivj +421948201225 vagy e-mail agoc@mail.t-com.sk,fokepp gumiugyben tudok segiteni
Válasz #348. hozzászólásra
Belül.
Mind jöhet.
Válasz #347. hozzászólásra
És a felni külső vagy belső fele érdekel esetleg régi vagy újabb felni érdekel ?