Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Helló mindenkinek!3011 zetoromon a kuplung kiemelö villák szétrepültek összetörtek. Az lenne a kérdésem hogy ez minek a következménye hogy lehet megelözni ezt a bajt
Nekem 3-ba kattog,de szerintem az csapágy lesz.Pár hát múlva szét lesz húzva a miénk,akkor kiderül.
Hűtőt szerintem keress googléba.Én is ott találtam.Igaz nem szép de olcsó volt és teszi a dolgát.
Sziasztok Új vagyok még itt van egy 5611 esem de szárzúzózás közben megfogtam egy autógumit azóta kattog a váltó még nem szedtem szét valakinek van ilyen tapasztalata hogy ilyenkor mi szállhatott el és nem tud valaki egy hűtőt emberi áron hozzá
Fujasd ki a cellákat.Majd mosd át pl:trisóval.1 doboz trisót 3 részletbe nyomj bele.Ez lepucolja a vízkövet is.2-3 óra munka után cseréld le,majd újra trisót neki.Mecsinálod 2-3szor majd le enged,újra vízzel feltölt,megint le enged és feltölt.Én pár napja csináltam ezt egy 2 hengeres steyr traktorral és azóta 80-on áll a víz stabilan.
OLAJnyomás:Nekünk az 1 éve felújított motornál,alapjáraton 3-3.5 fordulaton 4,5 a nyomás.Mondjuk ez egy Ursus motor de tök ugyanaz mint az 5611-é
Válasz #917. hozzászólásra
Takarítsd ki kívül belül . Vedd ki és akkor könnyen lehet a cella közöket mosni . Belsejét meg vegyél hűtő tisztító adalékot valamelyik autós boltban és öntsd bele és dolgozz járasd vele pár órát utána cseréld le a vizet , bár utána jobb ha fagyállóval töltöd fel és nem fog újra vízkövesedni .
Nekem volt olyan hogy 2-szer mosattam át a rendszert mert annyira retkes volt .
Szerintetek mit lehetne tenni hogy a motor kevésbé melegedjen? Tárcsázok és ebben a melegben meg kell állnom mert nem akarom megfőzni a motort. A motorháztetőt kinyitottam, ez sokat segít. A hűtőt gondoltam kitisztítani csinált már valaki ilyet?
Szia!
5611 voltam napszámban, fura volt hogy a vlagyin alapjáraton is 3-4 az olajnyomás.
zetornak ugyan az mint amit leírtál.Max: 1-1,5 olajnyomást láttam, de inkább 1 mutató vastagságnyi volt :)
Üdv mindenkinek! Az a gondom a 5611-el, hogy meleg motornál alacsony fordulaton, nincs olajnyomás és fordulaton is csak 1-1,5 bar, lehet valahol állítani az olajnyomáson? Vagy mit kell ilyenkor csinálni? A segítséget előre is köszönöm.
Köszönöm sokat segítettél. Már csak arra lennék kíváncsi normális-e ha a motor enyhe kékes füstöt ereget a kipufogón. Pöccre indul hidegben is, olajat nem eszi.
Szia Jocek!Az M S P a kovetkezok.A "M" kevert reguláció pontosabban a S és a P keveréke. A "S" ero reguláció,ha ez van beállítva akkor a szántáskor az ellenálás novekedésekor az eke kezd megemelkedni/és aztán visszasulyed/.A "P" az helyzeti reguláció,ha ez van beállítva akkor pl.permetezéskor ha a permetezo lesullyed a hidraulika visszaemeli az eredeti helyzetbe
/Jó ezt az úton való,fuggesztett szerszám szálításakor is használni/.A kardántengely bekapcsolása a kovetkezo:legalul bekapcsolva az olajpumpa,egyel feljebb
olajpumpa plusz kardántengely/ezek egyenesen a motortól vannak meghajtva a második tengelykapcsolón keresztul/.A kovetkezo neutrál és legfelol pedig az olajpumpa és kar.tengely meghajtása a
sebesség fokozatokon keresztul.Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
Remélem lesz aki segít. Tavaly vettem egy 5611-est, azóta semmi gondom vele, nagyon bevált. Amire még nem sikerült rájönnöm, hogy a hidraulika kar mellett van egy 3 állású kapcsoló S, M, P felirattal. Eddig M állásban használtam. Továbbá a gardán kapcsolókar is több állású, azokkal mit lehet kapcsolgatni(itt csak az első állást használtam). Előre is köszönöm!
Szia Antesz! Az általad megadott sebességfokozatok nem
a Ztor5611-é hanem például a Zetor7211.A Zetor5611-é a
kovetkezo:A seb.váltó kar a traktor jobb oldalán van,
tehát balra font 1,lent hátramenet,kozépen font 3 alatta 2,jobbra font 5 alul 4.Ha a traktor házilag nincs átcsinálva akkor a gyári elrendezés tobb mint 30 éve úgy
van ahogy leírtam.Csak a pontosítás kedvéért.Tisztelettel
Kiskér.
Helló,
balra kitolva fel hátramenet,le 1.középen fel 2,középen le 3.jobbra fel 4,jobbra le 5 remélem eltudsz menni ezen.
harmadikkal indulhatsz aztán 4 és 5.
Segítséget szeretnék kérni!
Ma délután napszámba kellene mennem egy 5611 el.
Lövésem nincs hogyan vannak benne a sebesség fokozatok.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Üdv mindenkinek! A kuplung problémám megoldódott. legyen szíves valaki csináljon nekem egy képet a a fülke alatti fékszerelvényekről mer fogalmam sincs hogy hova és hogyan fogassam föl a taposószelepet ez ugyanis hiányzik a gépről az előző tulaj se tudott mondani semmit mer nem használta.
Üdv mindenkinek! Januárban lettem 5611 tulajdonos. A kuplunggal bajlódok. Csak úgy tudom sebességbe tenni (Járó motornál) ha mind a 6 kiemelővillát a kinyomócsapágytól pár mm-re állítom. mi lehet a baj? Valamint örülnék pár képnek amin a taposó szelepet látom felfogatva (a helyét se találom a gépen) szereztem már egyet csak félek hogy forgalomba helyezésnél belekötnek ha egyszerűen hegesztek neki egy konzolt.
Nagy valoszinusegel szethulot a mechanika bent a hidrolikaba. Volt mar nekem egyszer ilyen ha beinditod akkor rogton felemel mert levan esve egy karocska es nem huza a kockaba a kalantyut. Szejel van kopva az egesz ha kiveszed akkor nezd meg hogy menyire lognak a kis karok es ha nagyon akkor cseres lesz. Amugy a kis páka melyik alasba van M vagy P,L? Kozep allasba kopiroza a foldet ha hatra tolod akkor eroemeles ekkor kicsit magasabra emeli a karokat. ha nem ertel hoza akkor hivjal hoza szakit. Ha lealitod akkor nem kelene leengednie biztos atereszt a gumigyurud a hengerbe ezt is csereld sokat szamit.
helló kollégák :) kellene nekem egy kis segítség :( van nekem zetor 5611 annak az emelővel van a baja :( van benne 3 kapcsolo állása! S,M,L fokozata azt az a baj bevan ragadva ilyenkor mi a teendő? :( meg az emelő nem emel le ! mikor beindítom egyböl felemel! és le nem! mikor a gépet leálitom pár perc múlva leemel szép lassan ! még nem bontatom szét csak információ segítség kellene ! sajna apám nem él, nem tud segíteni! meg nincs aki értene hozzá itt a faluban! elérhetőség msn , mtz.1025@citromail.hu vagy fészbook,2 van mind1 méken kerestek Darvai János vissza jelölek, ott beszélhetünk! köszönöm elolvastad ha tudtok segiteni, sziasztok
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 6245-ös Zetorom, aminek szeretném beállítani a 6 db villáját a kuplungszerkezetnél, de sajnos nem tudom pontosan hány milliméterre állítsam őket. Előre is köszönöm a segítségeteket.
A négyhengeres motorok főtengely kiképzése miatt van két variáció.
Ha az adagoló csatlakozóit leveszed, és körbeforgatod, akkor a gázolaj a gyújtási sorrendenek megfelelően fecskendezi a gázolajat.
Benzines jármű esetén egyanez van, csak ott a szikrát kell figyelni. Ha véletlen nem látod, akkor meg kell fogni és érezni. Igaz, hogy 10 000 V feszültség van, de mivel kicsi az áramerősség így nem veszélyes a dolog. Legfeljebb akkor, ha megiledsz és bevered valamelyik testérszed egy vasdarabba.
Nekem van egy eladó 5611-es motorom.Működő képes lett kicserélve de fel újjításra szorul,mert erőtlen.Bontatlan még a blokk,adagoló rajt van.
Ára:megbeszélés alapján,hívj és megegyezünk
tel:06306121824
Üdvözletem minden fórumozónak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 5611-es Zetorom, aminek szeretném beállítani a 6 db villáját a kuplungszerkezetnél, de sajnos nem tudom pontosan hány milliméterre állítsam őket. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Helló ha valaki tud az kérem segítsen vagy is az 5611-es zetor motornak szeretném meg tudni a gyújtási sorrendjét.
Ha valaki tudja akkor erre a címre bereczkif57@gmail.com kérem küldeje el.
1727 hozzászólás
Válasz #925. hozzászólásra
ezt keresed??
Válasz #925. hozzászólásra
Vagy felpőrgőtt a motrod nagyon vagy lazák voltak a csavarok .
Helló mindenkinek!3011 zetoromon a kuplung kiemelö villák szétrepültek összetörtek. Az lenne a kérdésem hogy ez minek a következménye hogy lehet megelözni ezt a bajt
köszi fiúk ha lesz időm szétkapom és ha megvan majd megírom mi volt
Válasz #922. hozzászólásra
neked nem csapágy baj van hanem fog hiány
Válasz #921. hozzászólásra
Nekem 3-ba kattog,de szerintem az csapágy lesz.Pár hát múlva szét lesz húzva a miénk,akkor kiderül.
Hűtőt szerintem keress googléba.Én is ott találtam.Igaz nem szép de olcsó volt és teszi a dolgát.
Sziasztok Új vagyok még itt van egy 5611 esem de szárzúzózás közben megfogtam egy autógumit azóta kattog a váltó még nem szedtem szét valakinek van ilyen tapasztalata hogy ilyenkor mi szállhatott el és nem tud valaki egy hűtőt emberi áron hozzá
Lemaradt
Milyen árban mennek most a hengerfejek?Van 5db ami még nagyon jó állapotban van,csak rugó kell rá.
Válasz #917. hozzászólásra
Fujasd ki a cellákat.Majd mosd át pl:trisóval.1 doboz trisót 3 részletbe nyomj bele.Ez lepucolja a vízkövet is.2-3 óra munka után cseréld le,majd újra trisót neki.Mecsinálod 2-3szor majd le enged,újra vízzel feltölt,megint le enged és feltölt.Én pár napja csináltam ezt egy 2 hengeres steyr traktorral és azóta 80-on áll a víz stabilan.
OLAJnyomás:Nekünk az 1 éve felújított motornál,alapjáraton 3-3.5 fordulaton 4,5 a nyomás.Mondjuk ez egy Ursus motor de tök ugyanaz mint az 5611-é
Válasz #917. hozzászólásra
Takarítsd ki kívül belül . Vedd ki és akkor könnyen lehet a cella közöket mosni . Belsejét meg vegyél hűtő tisztító adalékot valamelyik autós boltban és öntsd bele és dolgozz járasd vele pár órát utána cseréld le a vizet , bár utána jobb ha fagyállóval töltöd fel és nem fog újra vízkövesedni .
Nekem volt olyan hogy 2-szer mosattam át a rendszert mert annyira retkes volt .
Szerintetek mit lehetne tenni hogy a motor kevésbé melegedjen? Tárcsázok és ebben a melegben meg kell állnom mert nem akarom megfőzni a motort. A motorháztetőt kinyitottam, ez sokat segít. A hűtőt gondoltam kitisztítani csinált már valaki ilyet?
Válasz #914. hozzászólásra
Az én ilyen gépemen meleg motornál alapjáraton 2, fordulatnál 3 baron áll a mutató. Nem lehet hogy a nyomásmérő mutat rosszat?
Válasz #914. hozzászólásra
Szia!
5611 voltam napszámban, fura volt hogy a vlagyin alapjáraton is 3-4 az olajnyomás.
zetornak ugyan az mint amit leírtál.Max: 1-1,5 olajnyomást láttam, de inkább 1 mutató vastagságnyi volt :)
Üdv mindenkinek! Az a gondom a 5611-el, hogy meleg motornál alacsony fordulaton, nincs olajnyomás és fordulaton is csak 1-1,5 bar, lehet valahol állítani az olajnyomáson? Vagy mit kell ilyenkor csinálni? A segítséget előre is köszönöm.
Válasz #908. hozzászólásra
Szia!
Ez a jó :)
Válasz #907. hozzászólásra
Köszönöm szépen!
Sikerült.
Válasz #910. hozzászólásra
Köszönöm sokat segítettél. Már csak arra lennék kíváncsi normális-e ha a motor enyhe kékes füstöt ereget a kipufogón. Pöccre indul hidegben is, olajat nem eszi.
Szia Jocek!Az M S P a kovetkezok.A "M" kevert reguláció pontosabban a S és a P keveréke. A "S" ero reguláció,ha ez van beállítva akkor a szántáskor az ellenálás novekedésekor az eke kezd megemelkedni/és aztán visszasulyed/.A "P" az helyzeti reguláció,ha ez van beállítva akkor pl.permetezéskor ha a permetezo lesullyed a hidraulika visszaemeli az eredeti helyzetbe
/Jó ezt az úton való,fuggesztett szerszám szálításakor is használni/.A kardántengely bekapcsolása a kovetkezo:legalul bekapcsolva az olajpumpa,egyel feljebb
olajpumpa plusz kardántengely/ezek egyenesen a motortól vannak meghajtva a második tengelykapcsolón keresztul/.A kovetkezo neutrál és legfelol pedig az olajpumpa és kar.tengely meghajtása a
sebesség fokozatokon keresztul.Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
Üdv!
Remélem lesz aki segít. Tavaly vettem egy 5611-est, azóta semmi gondom vele, nagyon bevált. Amire még nem sikerült rájönnöm, hogy a hidraulika kar mellett van egy 3 állású kapcsoló S, M, P felirattal. Eddig M állásban használtam. Továbbá a gardán kapcsolókar is több állású, azokkal mit lehet kapcsolgatni(itt csak az első állást használtam). Előre is köszönöm!
Szia Antesz! Az általad megadott sebességfokozatok nem
a Ztor5611-é hanem például a Zetor7211.A Zetor5611-é a
kovetkezo:A seb.váltó kar a traktor jobb oldalán van,
tehát balra font 1,lent hátramenet,kozépen font 3 alatta 2,jobbra font 5 alul 4.Ha a traktor házilag nincs átcsinálva akkor a gyári elrendezés tobb mint 30 éve úgy
van ahogy leírtam.Csak a pontosítás kedvéért.Tisztelettel
Kiskér.
Helló,
balra kitolva fel hátramenet,le 1.középen fel 2,középen le 3.jobbra fel 4,jobbra le 5 remélem eltudsz menni ezen.
harmadikkal indulhatsz aztán 4 és 5.
Szép napot!
Segítséget szeretnék kérni!
Ma délután napszámba kellene mennem egy 5611 el.
Lövésem nincs hogyan vannak benne a sebesség fokozatok.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Keresek háromszögletű rendszámot és forgalmit 5611-eshez.Ha van valakinek eladó írjon.Köszi
Üdv mindenkinek.
Lenne egy kérdésem. Zetor 5611 traktor létezik padlóváltós kivitelben? Válaszotok előre is köszönöm!
Segítséget kérek!
Keresek 5611-es traktorhoz dupla kuplungszerkezetet, ha van akkor új!!
Válaszokat köszönöm
Üdv mindenkinek! A kuplung problémám megoldódott. legyen szíves valaki csináljon nekem egy képet a a fülke alatti fékszerelvényekről mer fogalmam sincs hogy hova és hogyan fogassam föl a taposószelepet ez ugyanis hiányzik a gépről az előző tulaj se tudott mondani semmit mer nem használta.
Válasz #890. hozzászólásra
Ha még érdekel nekem van 5011-töl 7045-ig talán a tiédhez is segítség lehet ha nem is mindenben.
Válasz #899. hozzászólásra
Válasz #898. hozzászólásra
A Zetorom
Nem tudom. a tárcsákat nem láttam csak be szerettem volna állítani rendesen és úgy nem működik. kopáson kivül mi lehet még a gond?
Válasz #895. hozzászólásra
Nem kopott az a kuplung kissé?
Üdv mindenkinek! Januárban lettem 5611 tulajdonos. A kuplunggal bajlódok. Csak úgy tudom sebességbe tenni (Járó motornál) ha mind a 6 kiemelővillát a kinyomócsapágytól pár mm-re állítom. mi lehet a baj? Valamint örülnék pár képnek amin a taposó szelepet látom felfogatva (a helyét se találom a gépen) szereztem már egyet csak félek hogy forgalomba helyezésnél belekötnek ha egyszerűen hegesztek neki egy konzolt.
Válasz #868. hozzászólásra
Válasz #890. hozzászólásra
Az aprók között találtam de ez 6045-é
Válasz #891. hozzászólásra
Nagy valoszinusegel szethulot a mechanika bent a hidrolikaba. Volt mar nekem egyszer ilyen ha beinditod akkor rogton felemel mert levan esve egy karocska es nem huza a kockaba a kalantyut. Szejel van kopva az egesz ha kiveszed akkor nezd meg hogy menyire lognak a kis karok es ha nagyon akkor cseres lesz. Amugy a kis páka melyik alasba van M vagy P,L? Kozep allasba kopiroza a foldet ha hatra tolod akkor eroemeles ekkor kicsit magasabra emeli a karokat. ha nem ertel hoza akkor hivjal hoza szakit. Ha lealitod akkor nem kelene leengednie biztos atereszt a gumigyurud a hengerbe ezt is csereld sokat szamit.
helló kollégák :) kellene nekem egy kis segítség :( van nekem zetor 5611 annak az emelővel van a baja :( van benne 3 kapcsolo állása! S,M,L fokozata azt az a baj bevan ragadva ilyenkor mi a teendő? :( meg az emelő nem emel le ! mikor beindítom egyböl felemel! és le nem! mikor a gépet leálitom pár perc múlva leemel szép lassan ! még nem bontatom szét csak információ segítség kellene ! sajna apám nem él, nem tud segíteni! meg nincs aki értene hozzá itt a faluban! elérhetőség msn , mtz.1025@citromail.hu vagy fészbook,2 van mind1 méken kerestek Darvai János vissza jelölek, ott beszélhetünk! köszönöm elolvastad ha tudtok segiteni, sziasztok
Szia Zoli 100!Köszönöm a hasznos információt!Hol lehet ilyen könyvet beszerezni?
Köszönettel:Józsi
bocs
talán ki lehet bogozni, de ez 6045 ös-é, szerintem jó
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 6245-ös Zetorom, aminek szeretném beállítani a 6 db villáját a kuplungszerkezetnél, de sajnos nem tudom pontosan hány milliméterre állítsam őket. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Válasz #879. hozzászólásra
Bizonyára megoldódott.
Azt kell tudni, hogy
1, 3, 4, 2
1, 2, 4, 3 ha jól emlékszem.
A négyhengeres motorok főtengely kiképzése miatt van két variáció.
Ha az adagoló csatlakozóit leveszed, és körbeforgatod, akkor a gázolaj a gyújtási sorrendenek megfelelően fecskendezi a gázolajat.
Benzines jármű esetén egyanez van, csak ott a szikrát kell figyelni. Ha véletlen nem látod, akkor meg kell fogni és érezni. Igaz, hogy 10 000 V feszültség van, de mivel kicsi az áramerősség így nem veszélyes a dolog. Legfeljebb akkor, ha megiledsz és bevered valamelyik testérszed egy vasdarabba.
Válasz #884. hozzászólásra
1, vagy 2 fok előtöltést adj neki, majd figyeld a motorjárását, s finomíts.
Válasz #883. hozzászólásra
Köszi a válaszod! Most még ha megtudnád mondai, hogy az elő és utótöltést hova kell állítani nagy segítség lenne.
Gyalogatis
Válasz #882. hozzászólásra
Ez autószerelői, vagy gépszerelői munka..., de próbálok.
Adagolónál amelyik befecskendezésen van azt a motornál is oda kell, tehát a szelep váltást figyeled,,1-3-4-2 a gyújtási /befecskendezési/ sorrended.
Nekem egy 5611-es Zetorom van.
Levettük az adagolót (az adagoló maga be van állítva), hogy kell visszaszerelni a motor vezérléséhez képes! Tud-e valaki segíteni?
Köszönettel:
Gyalogatis
Nekem van egy eladó 5611-es motorom.Működő képes lett kicserélve de fel újjításra szorul,mert erőtlen.Bontatlan még a blokk,adagoló rajt van.
Ára:megbeszélés alapján,hívj és megegyezünk
tel:06306121824
Üdvözletem minden fórumozónak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 5611-es Zetorom, aminek szeretném beállítani a 6 db villáját a kuplungszerkezetnél, de sajnos nem tudom pontosan hány milliméterre állítsam őket. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Helló ha valaki tud az kérem segítsen vagy is az 5611-es zetor motornak szeretném meg tudni a gyújtási sorrendjét.
Ha valaki tudja akkor erre a címre bereczkif57@gmail.com kérem küldeje el.
Válasz #876. hozzászólásra
Minek az neked??Tán megint tönkretetted???