Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz 359trafic #1626. hozzászólásáraDe a porlasztókat is szedd ki ,mert nekem rosszak a tapasztalataim a csúcsokkal is ! Ha csepegnek ,vagy nem jól porlasztanak a henger melett is lefolyhat a gázolaj ! De meglátod ha kiszeded a porlasztókat és úsznak a gázolajban akkor a csúcs is hibás ! Az adagolóshoz amúgy is célszerűbb vinni a porlasztókat is . De a munkájára vállaljon garanciát is ! A zetor alkatrészekkel nincsenek jó tapasztalatim !
Válasz lorant90 #1624. hozzászólásáraHa bizonyos h gazolaj , akkor az adagolo mefhatas feloli oldalan rossz a szimering , rosszak az elementek , leengedig a gazolajat az olajterbe es igy bekerul a karterba. Vagy a porlasztok de annak csekely az eselye.
Válasz picipityu #1621. hozzászólásáraRegulátornàl keresse a hibàt,talàn a rugókat kellene megnéznie,kicsit feszítteni.de ezt neki kéne tudni!99%,hogy ott a baj!
Válasz Buvargabi #1620. hozzászólásáraNaftarendszer teljesen tiszta. Új szűrők, új szűrőház, új tápszivattyú, új adagolóelemek, új porlasztók, gyakorlatilag a tankon kívül minden új, még az adagoló belseje is.
Ennek az adagolósnak adok még egy esélyt. Aztán, ha nem tudja helyrehozni, akkor tovább lépek.
...és nagyon köszi a segítséget!!!
Válasz picipityu #1619. hozzászólásáraJó messze vagy tőlem.ma voltam az adagolósnàl,rákérdeztem a problémàdra és ő is a reguràtor-szabàlyzó,röpsúly- részét mondta.vidd vissza az adagolóshoz és nézze àt.mikor dadog a motor nem dobàll fehér füstöt? ...én pont fölötted lakom,csak az északi hatàrnàl-Komàrom.ha tovàbbra sem juttok semmire,akkor esetleg postàzhatod az adagolót,vagy egy "görbe" napot csinàltok és lebeszélem,hogy megvàrásra megcsinàllja. ...gondolom a naftarendszer ki van tisztítva.
Válasz Buvargabi #1616. hozzászólásáraHát, itt mindenki MTZ-s. Én vagyok Zetoros csak.
Holnap után lesz időm, kiviszem az erdőre kicsit megrúgatom a dombokon. Aztán ha nem változik a dolog, akkor visszamegyek az adagolóshoz.
Én már arra is gondoltam, hogy talán a javítás előtti rossz beállítások miatt lerakódott koromnak kell esetleg kiégnie? Nem tudom...
Nem tudom mire gondolt az adagolós, hogy "be kell állnia".
Válasz picipityu #1615. hozzászólásáraHm,ilyet még nem hallottam,hogy beàll a rendszer!ami beszokott àllni az én vagyok!
Holnap én is meek adagolóshoz,majd ràkérdezek nàla is.szerintem nyugodtan vidd neki vissza! Nincs valakinek a közelben ilyen traktorja?
Válasz Buvargabi #1614. hozzászólásáraMa addig jutottam, hogy felhívtam az adagolóst és elmondtam neki a "tüneteket".
Annyit mondott, hogy menjek vele egy darabig, 3-4 napig, vegyes terhelés mellett.
Aztán, ha nem javul a dolog, akkor visszatérünk rá.
Állítólag be kell állnia a rendszernek...
Válasz picipityu #1608. hozzászólásáraMeg kéne nézni vagy inkàbb kicserélni a pumpán a regulàtort.lehetséges,hogy legtöbbet azon a fordulaton ment ahol most dadog amotor és megkopott a regulátor azon a ponton,ès most,hogy minden belett àllítva előjőtt a hiba.esetleg ha van egy ismerős kinek van hasonló trakija meg kell kérni,hogy egy próba erejéig kölcsönözné e a pumpàt.
Válasz Buvargabi #1607. hozzászólásáraSzelephézag állítás előtt nem csinálta. Előtte kéken füstölt, hidegen nagyon, melegen kicsit kevésbé, de úgy is kéklett rendesen.
Amióta úgymond rendbe lett téve, nincs kék füst, csak indításkor kb. 2-3 percig, aztán elmarad. Nagy gázadásnál, vagy nagyobb terhelésnél ( rakott pótkocsi dobnak felfelé) fekete füst van.
Viszont jóval "keményebb" lett a hangja, hamarabb veszi a lapot és úgytűnik az ereje is jobb lett.
Válasz Gepi #1605. hozzászólásáraAz adagolós rendbe tette, de nem tudom mit cserélt, vagy nem cserélt benne.
Valószínű, hogy csak a tömítéseket cserélte és beállította. Az előtöltés is be lett állítva 21°-ra. A tápszivattyú új, a gázolajszűrők újak, porlasztók újak.
Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy szerintetek mitől lehet egyenetlen járása a Zetorom motorjának enyhe terhelés mellett?
Most tettem rendbe az üzemanyagrendszert meg a szelephézagot.Alapjáraton egyenletes a motor járása, teljes terhelésnél is annak tűnik, de enyhe terhelés mellett úgy kb. 1500-as fordulaton "hupogva", egyenetlenül jár.
Mi lehet a probléma?
Van valakinek valami tippje?
Köszönöm!
Válasz Buvargabi #1601. hozzászólásáraSzia. Hát még nem mentem bele jobban. De amugy most nézegettem a 2 adagolót is. Ami fent van jelenleg az elvileg PP4A8P115g-2443 --> 6711; 6718; 6745; 6748 - ezekhez való. Ami korábban fent volt tartalák adagló az meg PP4A8P115g-2446 --> 5911-hez való papír szerint. Lassan már teljes lesz a fogalom zavar ..de végülis mind a kettővel jó volt..gondolom akkor baj nem lehet.
Válasz bjoco250 #1600. hozzászólásáraAzt kellene megtudni,hogy a deflektor hogy van kialakítva a két motor dugattyújàban.ha egyformàn akkor kellene működnie.még nem sikerült megoldani a problémàt?
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a VA-2638 és VA-2637 porlasztó között mi lehet a különbség. 5611es zetorunk van és van pluszban egy VA-2638as porlasztó szettünk, amit most egy bonott adagolóval el szerettem volna vinni felújíttatni. De most látom hogy elméletileg VA-2637 kellene bele. Köszönöm válaszaitokat!
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólásáraSzia!
Én úgy állítottam szelephézagot, hogy az 1. henger szelepváltásánál állítottam a 4. hengeren a hézagokat, a 3, henger szelepváltásánál a 2. hengerét, a 4. váltásánál az 1. hengerét és a 2. henger váltásánál a 3. hengerét.
A kipufogószelepét 0,3mm-re, a szívószelepét 0,2mm-re állítottam a leírás szerint.
A hézagmérőnek "húzósan" kell a szelepszár és a himba közé mennie. Sem túl lazán, sem túl keményen.
A himba állításhoz egy széles pofájú csavarhúzó kell és egy 17-es kulcs, meg egy 0,2mm-es és egy 0,3mm-es hézagmérő, valamint egy 46-os kulcs, amivel a főtengelyt forgatod.
Ha végeztél, forgasd ár a főtengelyt újra 2x-3x és ellenőrizd vissza a beállítást. Ha kell, finomíts rajta.
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!
Sziasztok. Szelephézagot szeretnék állítani. Eddig még nem csináltam, de szeretném megpróbálni. Leírnátok, hogy melyik hengerekkel, illetve szelepekkel menjek sorba? Köszönöm szépen!
Válasz kavics64 #1588. hozzászólásáraNézd àt a csöveket nem e koszossak!mikor leálnak a hengerek mit csinàl a porlasztó?jelen van minden mikor cseréled a porlasztocsúcsokat?
Válasz kajszi_71823 #1583. hozzászólásáraKi van mosva agyon még benzinnel is ,tudom a konzerváló anyag hibákat . A probléma az hogy elmegy 2-3 napot egy új és leáll, hol az egyik hol a másik ! Vagy alapjárat közelében nem megy csak kb fél gáztól fentebb lép be addig csak 2 hengeres a háromhengeres motor . Dobálja a füstöket ,rántgat a motor . Nemrég szedtem szét még talán 3 napot ment és már valamelyik henger megint csak részlegesen megy, már mindent kicseréltem vagy kicseréltettem rajta ! Az adagolóban új elemek vannak ,új fejszelepek , új fejszelep rugók ! De egyébként én a DOP150S424,vagy 428 csúcsokat használom ,jóval kevesebbet eszik mint az 525 csúcsokkal .
Szeretném kérdezni, hogy ismeri-e valaki a FILTRON gázolajszűrő betéteket?
Nekem a PM 811 és a PM 812 számú van, de nem tudom melyik a durva- és a finom szűrő.
Most cserélném először, de lehet, hogy nem mindegy melyiket hova teszem.
Köszönöm!
Válasz kavics64 #1576. hozzászólásáraVagy nekvinda.cz. Hogy érted, hogy leáll? Motorpal-osat kell venni, az tovább bírja, bár már az sem orokké, illetve, ha már ujonta is szarakodik beállításkor, szétszoktam szedni és forró gázolajban átmosni, beleszokott száradni a konzerválóanyag és az is csinálhatja a cirkuszt.
Válasz Sk Laci #1578. hozzászólására3011-sem van de a porlasztó csúcsok a szarok ,simán kiöntöm a vadiúj csúcsból a tűt ! Nekem van még régről 1-2 darab amik használtan kerültek hozzám azokban csak a jóisten tudja mennyi üzemóra van a csúcsban még is szépen dolgoznak és nem potyog ki a tűje még most sem.
1727 hozzászólás
Válasz 359trafic #1626. hozzászólásáraDe a porlasztókat is szedd ki ,mert nekem rosszak a tapasztalataim a csúcsokkal is ! Ha csepegnek ,vagy nem jól porlasztanak a henger melett is lefolyhat a gázolaj ! De meglátod ha kiszeded a porlasztókat és úsznak a gázolajban akkor a csúcs is hibás ! Az adagolóshoz amúgy is célszerűbb vinni a porlasztókat is . De a munkájára vállaljon garanciát is ! A zetor alkatrészekkel nincsenek jó tapasztalatim !
Válasz lorant90 #1625. hozzászólásáraKöszönöm!
Ma leengedem.
Keresnem kell egy adagolóst....
Válasz lorant90 #1624. hozzászólásáraHa bizonyos h gazolaj , akkor az adagolo mefhatas feloli oldalan rossz a szimering , rosszak az elementek , leengedig a gazolajat az olajterbe es igy bekerul a karterba. Vagy a porlasztok de annak csekely az eselye.
Válasz 359trafic #1623. hozzászólására Biztos h gazolaj? Nem lehet viz? Nem szürke?
Üdv!
Kezdő zetoros vagyok.
Ma került ide egy 5611.
Lehetséges hogy a gázolaj bekerült a motor olajba?
A nívónál full tele van.
Válasz picipityu #1621. hozzászólásáraRegulátornàl keresse a hibàt,talàn a rugókat kellene megnéznie,kicsit feszítteni.de ezt neki kéne tudni!99%,hogy ott a baj!
Válasz Buvargabi #1620. hozzászólásáraNaftarendszer teljesen tiszta. Új szűrők, új szűrőház, új tápszivattyú, új adagolóelemek, új porlasztók, gyakorlatilag a tankon kívül minden új, még az adagoló belseje is.
Ennek az adagolósnak adok még egy esélyt. Aztán, ha nem tudja helyrehozni, akkor tovább lépek.
...és nagyon köszi a segítséget!!!
Válasz picipityu #1619. hozzászólásáraJó messze vagy tőlem.ma voltam az adagolósnàl,rákérdeztem a problémàdra és ő is a reguràtor-szabàlyzó,röpsúly- részét mondta.vidd vissza az adagolóshoz és nézze àt.mikor dadog a motor nem dobàll fehér füstöt? ...én pont fölötted lakom,csak az északi hatàrnàl-Komàrom.ha tovàbbra sem juttok semmire,akkor esetleg postàzhatod az adagolót,vagy egy "görbe" napot csinàltok és lebeszélem,hogy megvàrásra megcsinàllja. ...gondolom a naftarendszer ki van tisztítva.
Válasz Buvargabi #1618. hozzászólásáraBaranya megye nyugati felében.
Válasz picipityu #1617. hozzászólásáraMerre laksz?
Válasz Buvargabi #1616. hozzászólásáraHát, itt mindenki MTZ-s. Én vagyok Zetoros csak.
Holnap után lesz időm, kiviszem az erdőre kicsit megrúgatom a dombokon. Aztán ha nem változik a dolog, akkor visszamegyek az adagolóshoz.
Én már arra is gondoltam, hogy talán a javítás előtti rossz beállítások miatt lerakódott koromnak kell esetleg kiégnie? Nem tudom...
Nem tudom mire gondolt az adagolós, hogy "be kell állnia".
Válasz picipityu #1615. hozzászólásáraHm,ilyet még nem hallottam,hogy beàll a rendszer!ami beszokott àllni az én vagyok!
Holnap én is meek adagolóshoz,majd ràkérdezek nàla is.szerintem nyugodtan vidd neki vissza! Nincs valakinek a közelben ilyen traktorja?
Válasz Buvargabi #1614. hozzászólásáraMa addig jutottam, hogy felhívtam az adagolóst és elmondtam neki a "tüneteket".
Annyit mondott, hogy menjek vele egy darabig, 3-4 napig, vegyes terhelés mellett.
Aztán, ha nem javul a dolog, akkor visszatérünk rá.
Állítólag be kell állnia a rendszernek...
Válasz picipityu #1613. hozzászólásáraMajd írd le,hogy hogyan sikerült megoldani!ha kérdés van írj nyugodtan
Válasz Buvargabi #1612. hozzászólásáraSemmi baj! Köszönöm a segítséget!
Válasz picipityu #1611. hozzászólásáraIgen!felvidéki vagyok,itt 1-2 dolgot màshogy mondunk.
Válasz Buvargabi #1609. hozzászólásáraA pumpa alatt a komplett adagolót érted?
Válasz picipityu #1608. hozzászólásáraRegulàtor=röpsúly
Válasz picipityu #1608. hozzászólásáraMeg kéne nézni vagy inkàbb kicserélni a pumpán a regulàtort.lehetséges,hogy legtöbbet azon a fordulaton ment ahol most dadog amotor és megkopott a regulátor azon a ponton,ès most,hogy minden belett àllítva előjőtt a hiba.esetleg ha van egy ismerős kinek van hasonló trakija meg kell kérni,hogy egy próba erejéig kölcsönözné e a pumpàt.
Válasz Buvargabi #1607. hozzászólásáraSzelephézag állítás előtt nem csinálta. Előtte kéken füstölt, hidegen nagyon, melegen kicsit kevésbé, de úgy is kéklett rendesen.
Amióta úgymond rendbe lett téve, nincs kék füst, csak indításkor kb. 2-3 percig, aztán elmarad. Nagy gázadásnál, vagy nagyobb terhelésnél ( rakott pótkocsi dobnak felfelé) fekete füst van.
Viszont jóval "keményebb" lett a hangja, hamarabb veszi a lapot és úgytűnik az ereje is jobb lett.
Válasz picipityu #1604. hozzászólásáraSzelepàllítàs előtt is csinàlt?nézd àtt újra a szelephézagokat.füstje milyen színű?
Válasz Gepi #1605. hozzászólásáraAz adagolós rendbe tette, de nem tudom mit cserélt, vagy nem cserélt benne.
Valószínű, hogy csak a tömítéseket cserélte és beállította. Az előtöltés is be lett állítva 21°-ra. A tápszivattyú új, a gázolajszűrők újak, porlasztók újak.
Válasz picipityu #1604. hozzászólásáraAz adagolóban a röpsúly lett cserélve?
Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy szerintetek mitől lehet egyenetlen járása a Zetorom motorjának enyhe terhelés mellett?
Most tettem rendbe az üzemanyagrendszert meg a szelephézagot.Alapjáraton egyenletes a motor járása, teljes terhelésnél is annak tűnik, de enyhe terhelés mellett úgy kb. 1500-as fordulaton "hupogva", egyenetlenül jár.
Mi lehet a probléma?
Van valakinek valami tippje?
Köszönöm!
Válasz Buvargabi #1601. hozzászólásáraSzia. Hát még nem mentem bele jobban. De amugy most nézegettem a 2 adagolót is. Ami fent van jelenleg az elvileg PP4A8P115g-2443 --> 6711; 6718; 6745; 6748 - ezekhez való. Ami korábban fent volt tartalák adagló az meg PP4A8P115g-2446 --> 5911-hez való papír szerint. Lassan már teljes lesz a fogalom zavar ..de végülis mind a kettővel jó volt..gondolom akkor baj nem lehet.
Válasz Buvargabi #1601. hozzászólásáraBocsi,összekevertelek,màsnàl volt porlasztóprobléma!
Válasz bjoco250 #1600. hozzászólásáraAzt kellene megtudni,hogy a deflektor hogy van kialakítva a két motor dugattyújàban.ha egyformàn akkor kellene működnie.még nem sikerült megoldani a problémàt?
Az előbbi hozzászólásomhoz a kép.
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a VA-2638 és VA-2637 porlasztó között mi lehet a különbség. 5611es zetorunk van és van pluszban egy VA-2638as porlasztó szettünk, amit most egy bonott adagolóval el szerettem volna vinni felújíttatni. De most látom hogy elméletileg VA-2637 kellene bele. Köszönöm válaszaitokat!
Válasz picipityu #1593. hozzászólásáraKöszönöm szépen a választ. ezek alapján talán már menni fog! :)
Válasz Buvargabi #1592. hozzászólásáraKöszönöm szépen! Holnap neki is ugrok :)
Válasz picipityu #1594. hozzászólására
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólásáraA legfontossabb,hogy a szelepàllítàs 20 foknàl van előírva!+-5fok nem gond,de hidegebb ne legyen!
Válasz Buvargabi #1587. hozzászólásáraKöszönöm a tippet, igazad volt.
A 811-es a durva, a 812-es a finom szűrő.
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólásáraSzia!
Én úgy állítottam szelephézagot, hogy az 1. henger szelepváltásánál állítottam a 4. hengeren a hézagokat, a 3, henger szelepváltásánál a 2. hengerét, a 4. váltásánál az 1. hengerét és a 2. henger váltásánál a 3. hengerét.
A kipufogószelepét 0,3mm-re, a szívószelepét 0,2mm-re állítottam a leírás szerint.
A hézagmérőnek "húzósan" kell a szelepszár és a himba közé mennie. Sem túl lazán, sem túl keményen.
A himba állításhoz egy széles pofájú csavarhúzó kell és egy 17-es kulcs, meg egy 0,2mm-es és egy 0,3mm-es hézagmérő, valamint egy 46-os kulcs, amivel a főtengelyt forgatod.
Ha végeztél, forgasd ár a főtengelyt újra 2x-3x és ellenőrizd vissza a beállítást. Ha kell, finomíts rajta.
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!
Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!
Sziasztok. Szelephézagot szeretnék állítani. Eddig még nem csináltam, de szeretném megpróbálni. Leírnátok, hogy melyik hengerekkel, illetve szelepekkel menjek sorba? Köszönöm szépen!
Válasz kavics64 #1588. hozzászólásáraNézd àt a csöveket nem e koszossak!mikor leálnak a hengerek mit csinàl a porlasztó?jelen van minden mikor cseréled a porlasztocsúcsokat?
Válasz kajszi_71823 #1583. hozzászólásáraKi van mosva agyon még benzinnel is ,tudom a konzerváló anyag hibákat . A probléma az hogy elmegy 2-3 napot egy új és leáll, hol az egyik hol a másik ! Vagy alapjárat közelében nem megy csak kb fél gáztól fentebb lép be addig csak 2 hengeres a háromhengeres motor . Dobálja a füstöket ,rántgat a motor . Nemrég szedtem szét még talán 3 napot ment és már valamelyik henger megint csak részlegesen megy, már mindent kicseréltem vagy kicseréltettem rajta ! Az adagolóban új elemek vannak ,új fejszelepek , új fejszelep rugók ! De egyébként én a DOP150S424,vagy 428 csúcsokat használom ,jóval kevesebbet eszik mint az 525 csúcsokkal .
Válasz picipityu #1586. hozzászólásáraNemtörténik semmi ha felcserélve teszed be.szerintem a 811-et tedd elsőnek.
Válasz picipityu #1585. hozzászólására
Üdv. Mindenkinek!
Szeretném kérdezni, hogy ismeri-e valaki a FILTRON gázolajszűrő betéteket?
Nekem a PM 811 és a PM 812 számú van, de nem tudom melyik a durva- és a finom szűrő.
Most cserélném először, de lehet, hogy nem mindegy melyiket hova teszem.
Köszönöm!
Válasz kavics64 #1580. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/7307-tryska-dop-150-525-1440-930520-/
ez kell neked?
Válasz kavics64 #1576. hozzászólásáraVagy nekvinda.cz. Hogy érted, hogy leáll? Motorpal-osat kell venni, az tovább bírja, bár már az sem orokké, illetve, ha már ujonta is szarakodik beállításkor, szétszoktam szedni és forró gázolajban átmosni, beleszokott száradni a konzerválóanyag és az is csinálhatja a cirkuszt.
Válasz kavics64 #1580. hozzászólásáraMegrendeled interneten és a futàr viszi!ha kell nyelvi segítség segíttek.
Válasz Sk Laci #1578. hozzászólására3011-sem van de a porlasztó csúcsok a szarok ,simán kiöntöm a vadiúj csúcsból a tűt ! Nekem van még régről 1-2 darab amik használtan kerültek hozzám azokban csak a jóisten tudja mennyi üzemóra van a csúcsban még is szépen dolgoznak és nem potyog ki a tűje még most sem.
Válasz Buvargabi #1577. hozzászólásáraDe hogy jön át a határon ? Vagy menjek érte ?
Válasz Sk Laci #1578. hozzászólásáraIgen ! Már a gázolajat is váltogatom benne de ha szar egy alkatrész akkor teljesen mindegy !
Válasz kavics64 #1576. hozzászólásáraKúton tankolsz a Zetorba?