Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz endrre111 #1525. hozzászólásáraNekem pl. Linde targonca torony javító szett van benne. Vidd el a dugattyút egy targonca szervízbe. Hátha méret alapján kapsz cikkszámot. De ha nem emel nem a munkahenger a hibás! Több probléma is lehet, de nem munkahenger az biztos. Hívj fel! +36302025030
így kell kinézni egy hidraulikafedélnek. Más munkahengert nem igazán lehet beletenni csak zetorét. Azonban az újabb típusoknak vastagabb a munkahengere 10mm-el. Lehet hogy olyat adtak. De ha nem emel semmit akkor más a hiba, még ha nincs is benne tömítés akkor is fel kell emelnie csak rögtön le is megy majd újra felemeli(liftezik).
Üdvözletem szép jó napot, valaki tud egy megbízható oldalt vagy helyet lehetőleg Nyíregyháza közelében ahol tudnék venni, vagy rendelni Zetor 5611 hidraulika munkahengert. Sajnos nem emel semmit. Sem ekét sem semmit próbáltam tömítést venni hozzá katalógusból kineztuk típus alapján és amit kaptunk tömítő gyűrűket nem jók. Esetleg valami tipp hogy mire lett kicserélve mert gondolom azért nem talál a megvett tömítő szett mert az előző tulaj át más munkahengert mokolt bele. Válaszokat előre is köszönöm.
Üdvözlet
Köszönöm mindenkinek a segítséget
Mostmár eljutottam odáig hogy alig füstöl de gázadásra nagyon bekopog mintha most meg nagy lenne az elötöltés
Erre van valakinek valami ötlete?
Válasz rendekjozsef1 #1521. hozzászólásáraHa le veszed oldalról a kuplungtol a fedelet ott van be utve egy vágás bal oldalt, aztán ahogy tekerd a motrot a lendkeréken be kell h legyen fokolva és ott is vannak vagasok igaz jól meg kell takarítani mindent h látszódjon ha csak nincs szet érve rajta, de ott kell h legyen. A naftapumpat száma alapján utána lehet nézni az előtöltest foknak.
Válasz lorant90 #1518. hozzászólásáraÉs a lendkeréken hol keressem a jelet mert már én nézzegettem annyit azt a lendkereket de nem láttam rajta semmit sajnos
Válasz rendekjozsef1 #1512. hozzászólásáraMilyen az a réz tömítés?? A lyuktoo a széléig milyen széles?? (vastag). Mert az üzletek adnak hozzá olyant mint a crystal hoz való... Az oda nem jó!
Válasz rendekjozsef1 #1515. hozzászólásáraAzért is írtam h allitsatok fokra az előtöltest a lendkerék szerint. Az majd megmutatja h mi is a helyzet ha nem adja ki a fokra, nem lehet fordítani az adagolot akkor el lehet menve az ek vagy csavarodva a tengely.
Az 5611 be eredetileg 95 os hüvely megy. Akkor ez hanyas blokk?? Tudjunk valami adatokat az adott motorról. Ha más az adagoló mint ami a motorra eredetileg való akkor reszelni kell egy fogat ki a kapcsoló gyűrűbol amerre kívánja. És a lendkerék jele szerint először beallitani az adott adagolo által kívánt előtöltest.
Válasz rendekjozsef1 #1505. hozzászólásáraSzelepek zárnak? Be van csiszolva? Szelephézag? Lehet az uj holmik miatt a károstér nagyobb mint gyárilag? Hengerfejtömités nem vastagabb valamivel?kompressziot kéne mérni!addig ne bonts!
Válasz Maszek Zs #1506. hozzászólásáraA vezérlés nem lett bántva csak rá lett nézve hogy minden rendben van-e
Az adagolót meg csak egyféle képpen lehet felrakni
kékes a füstje mintha tökéletlen lenne az égés
Szeretnék segítséget kérni adott egy 5611-es zetor ami új hüvelygarnitúrát (100-as) és új hengerfejeket kapott az adagoló és a porlasztók jók ezt onnan tudom mert van egy 5748-as és ha abba átrakom az adagolót és a porlasztókat az a motor tökéletesen megy de az 5611-es motorja a felújítás ellenére is nehezen indul és szörnyen füstöl olyan mintha még kéne állítani az elötöltésen de már nem lehet tovább dönteni az adagolót
Ha valakinek lenne valami ötlete szívesen fogadnám mert én már kifogytam belőle
Láttam az előbb a porlasztók voltak a témák ! Gázolajat nem csak az adagoló elemek tudnak az olajba juttatni hanem a tápszivattyú is ! Alternatív porlasztó csúcsot használ valaki ? mifélét ? A DOP rendszerűek egy gagyik szart sem érnek ! A BOSCH DLLA 150S-ből nem jó hozzá valamelyik ?
Válasz agroinformz #1502. hozzászólásáraPl a nyomáshatároló szelep golyója felverődött és be van szorulva ,nagy nyomásnál nem nyit ki.A szivattyúnál is van ilyen szelep és a vezértömbön is van egy . Nem egyformák .
Válasz laszlosimon1843 #1500. hozzászólásáraHa olaj van az adagolóban alul akk az adagolóval nem lehet baj. Ha az elmentek leengednek az uzemenyagot akkor nyomna ki a szimeringet és feltelhetne a karter. És akkor lehetne gyenge a pumpa és nem tudná a kívánt nyomast biztosítani a porlasztokhoz. Ezáltal a porlasztok nem porlasztananak és a nem tökéletes égés által az elnem égett anyag a gyűrűk mellet lejutna
Megnéztem, olaj folyik belőle. Egy ismerős mondta, ahogy a meghajtása van, ott egy szimmering található azt kell megnézni még. Úgyhogy megy az adagolóshoz. De az még nem magyarázza szerintem a füstölést. Azt is hallottam hogy túl sok a 160 bar befecskendezési nyomás. De olvastam hogy annyinak kell lenni.
Válasz laszlosimon1843 #1494. hozzászólásáraHali. Ki kellene szűrni, hogy nem az adagolóból kerül-e gázolaj az olajba.
Az adagoló olajleeresztő csavarját ha kiveszed olaj folyik, vagy tiszta gázolaj?
Illetve, mivel nem érződik a gázolajszag az olajon ki kellene zárni, hogy nem fogy-e a hűtőfolyadék a hűtőből és nem az emeli-e az olajszintet. Mondjuk erről, meleg motornál kartelgáz is árulkodna, ami ebben az esetben vízgőz.
A töltés vissza lett téve ahol volt, mert előtte összejelöltük az adagolót a felfogatási hellyel. Mondtak olyant is, hogy mivel új porlasztó lett és az adagoló nem bír akkora nyomást csinálni és a gázolaj egy részét a kartelba nyomja valahogy. De nincs 5 éve, hogy fel lett újíttatva az adagoló. Szóval nem tudom...
Válasz laszlosimon1843 #1492. hozzászólásáraMifelénk totiaban sok ilyen fut gyakran javitok. De így h porlasztó csere után ilyent produkaljon... En a gyújtást eleve nem piszkaltam volna ha előtte jó volt. Elég kenyesek ezek az új porlasztok. Nagyon jól át kell őket mosni beszereles előtt. Én atmernem őket meg egyszer nem e csepegtetnek véletlenül. És akoor legalább meglatni a porlasztó végen h melyik nem tökéletes.
Hidegen nehezen indult és mintha nem mindegyik henger ment volna. Amikor ki lettek szedve a porlasztók, az egyik nagyon kormos volt, vastagon rá volt rakódva cucc, meg már amúgy is régiek voltak, emiatt döntöttünk a csere mellett. Most valójában könnyen indul de szürkén füstöl. Meg ugye, valahogy megemelkedett az olajszint. Egyébként köszönöm az eddigi segítséget is.
Válasz laszlosimon1843 #1490. hozzászólásáraAzért mertem írni a tömítést mert ezeknek a porlasztok fészke kúpos, elvileg nem kellene tömítés, de aluminiumot szokunk tenni. De jártam már így, ahol a tulajnak adtak a lapos réz karikát ami elege vastagnak bizonyult eshat nem is oda való. Mivel az üzletben adtak neki hozzá berakta és neki ez volt a gond. Amúgy miért került sor a porlasztó cserére? Előtte is volt ezekszerint valami tünet?
Igen, szám szerint ugyan olyan porlasztócsúcs lett téve bele, jelre fordítva természetesen. A porlasztóház és a fészek közé adtak egy 0,02 mm-es tömítést mind a négy porlasztóhoz. De ez szerintem nem okozhatja a gondot.
Válasz laszlosimon1843 #1488. hozzászólásáraUgyanaz a porlasztó csúcs ment bele szám szerint mint volt? Beszereleskor a csúcsok jelre lettek állítva?? Esetleg a a porlasztóhaz és a feszek közé nem lett téve tömítés ami nem odavaló??
Sziasztok!
Olyan problémában kérem a segítségeteket, hogy van egy 5611-es zetorom, az adagoló 4 éve lett felújítva, azóta szépen ment is a traktor. Idén a porlasztócsúcsok lettek kicserélve és beállítva 160 bár befecskendezési nyomásra. Jelenleg a traktor füstöl és az olajteknőben megnőtt a motorolaj szint, gondolom bele megy a gázolaj, bár szaga nincs. Próbáltunk elő és utótöltést is állítani de hiába. Az olajat nem ette előtte sem. Valami ötlet esetleg? Előre is köszönöm!
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Az 5611 en szeretném újra húzni az egész villamos hálózatot azonban nem is az hogy nem nagyon inkább abszolút nem értek hozzá azonban nem nagyon találok senki olyan villamosság szerelőt aki ezt vállalná. Ha valaki bármilyen formában de tudna segíteni nagyon megköszönném.
1727 hozzászólás
Válasz endrre111 #1525. hozzászólásáraNekem pl. Linde targonca torony javító szett van benne. Vidd el a dugattyút egy targonca szervízbe. Hátha méret alapján kapsz cikkszámot. De ha nem emel nem a munkahenger a hibás! Több probléma is lehet, de nem munkahenger az biztos. Hívj fel! +36302025030
Válasz endrre111 #1525. hozzászólásáraSzia!
így kell kinézni egy hidraulikafedélnek. Más munkahengert nem igazán lehet beletenni csak zetorét. Azonban az újabb típusoknak vastagabb a munkahengere 10mm-el. Lehet hogy olyat adtak. De ha nem emel semmit akkor más a hiba, még ha nincs is benne tömítés akkor is fel kell emelnie csak rögtön le is megy majd újra felemeli(liftezik).
Üdvözletem szép jó napot, valaki tud egy megbízható oldalt vagy helyet lehetőleg Nyíregyháza közelében ahol tudnék venni, vagy rendelni Zetor 5611 hidraulika munkahengert. Sajnos nem emel semmit. Sem ekét sem semmit próbáltam tömítést venni hozzá katalógusból kineztuk típus alapján és amit kaptunk tömítő gyűrűket nem jók. Esetleg valami tipp hogy mire lett kicserélve mert gondolom azért nem talál a megvett tömítő szett mert az előző tulaj át más munkahengert mokolt bele. Válaszokat előre is köszönöm.
Üdvözlet
Köszönöm mindenkinek a segítséget
Mostmár eljutottam odáig hogy alig füstöl de gázadásra nagyon bekopog mintha most meg nagy lenne az elötöltés
Erre van valakinek valami ötlete?
Válasz lorant90 #1522. hozzászólásáraÉrtem hát próbálkozok tovább
Válasz rendekjozsef1 #1521. hozzászólásáraHa le veszed oldalról a kuplungtol a fedelet ott van be utve egy vágás bal oldalt, aztán ahogy tekerd a motrot a lendkeréken be kell h legyen fokolva és ott is vannak vagasok igaz jól meg kell takarítani mindent h látszódjon ha csak nincs szet érve rajta, de ott kell h legyen. A naftapumpat száma alapján utána lehet nézni az előtöltest foknak.
Válasz lorant90 #1518. hozzászólásáraÉs a lendkeréken hol keressem a jelet mert már én nézzegettem annyit azt a lendkereket de nem láttam rajta semmit sajnos
Válasz 4755 #1517. hozzászólásáraIgen ez bennem is felmerült
De csak úgy nem verődik ki szerintem habár amiket láttam nem csodálkoznék rajta
Válasz rendekjozsef1 #1512. hozzászólásáraMilyen az a réz tömítés?? A lyuktoo a széléig milyen széles?? (vastag). Mert az üzletek adnak hozzá olyant mint a crystal hoz való... Az oda nem jó!
Válasz rendekjozsef1 #1515. hozzászólásáraAzért is írtam h allitsatok fokra az előtöltest a lendkerék szerint. Az majd megmutatja h mi is a helyzet ha nem adja ki a fokra, nem lehet fordítani az adagolot akkor el lehet menve az ek vagy csavarodva a tengely.
Válasz rendekjozsef1 #1514. hozzászólásáraÜdv meg kell nézni a vezérlést, nagy zetorral úgy jártunk,hogy a főtengelyen kiverődött az ékpálya és elment a gyujtás.
Válasz rendekjozsef1 #1505. hozzászólásáraElvan tolodva az előtöltés...
Válasz lorant90 #1511. hozzászólásáraLehet bár érdekes mert ez az adagoló volt 95-ös és 100-as motoron is mindegyik jól ment vele csak ez szórakozik
Válasz .Richard. #1510. hozzászólásáraElvileg minden jó
Kompresszió mérés még nem volt
Válasz Hús Futár #1509. hozzászólásáraAkkor se volt az igazi
Folyamatossan melegedett
Válasz Gepi #1508. hozzászólásáraRéz tömítést évek óta ilyenek vannak bennük
Az 5611 be eredetileg 95 os hüvely megy. Akkor ez hanyas blokk?? Tudjunk valami adatokat az adott motorról. Ha más az adagoló mint ami a motorra eredetileg való akkor reszelni kell egy fogat ki a kapcsoló gyűrűbol amerre kívánja. És a lendkerék jele szerint először beallitani az adott adagolo által kívánt előtöltest.
Válasz rendekjozsef1 #1505. hozzászólásáraSzelepek zárnak? Be van csiszolva? Szelephézag? Lehet az uj holmik miatt a károstér nagyobb mint gyárilag? Hengerfejtömités nem vastagabb valamivel?kompressziot kéne mérni!addig ne bonts!
Válasz rendekjozsef1 #1505. hozzászólásáraMotorgenerál előtt hogy indult ?
Válasz rendekjozsef1 #1507. hozzászólásáraPorlasztó alá milyen tömítést használtál?
Válasz Maszek Zs #1506. hozzászólásáraA vezérlés nem lett bántva csak rá lett nézve hogy minden rendben van-e
Az adagolót meg csak egyféle képpen lehet felrakni
kékes a füstje mintha tökéletlen lenne az égés
Válasz rendekjozsef1 #1505. hozzászólásáraNem biztos! De nincs elrakva 180° fokkal?
Milyen színű a füst?
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni adott egy 5611-es zetor ami új hüvelygarnitúrát (100-as) és új hengerfejeket kapott az adagoló és a porlasztók jók ezt onnan tudom mert van egy 5748-as és ha abba átrakom az adagolót és a porlasztókat az a motor tökéletesen megy de az 5611-es motorja a felújítás ellenére is nehezen indul és szörnyen füstöl olyan mintha még kéne állítani az elötöltésen de már nem lehet tovább dönteni az adagolót
Ha valakinek lenne valami ötlete szívesen fogadnám mert én már kifogytam belőle
Láttam az előbb a porlasztók voltak a témák ! Gázolajat nem csak az adagoló elemek tudnak az olajba juttatni hanem a tápszivattyú is ! Alternatív porlasztó csúcsot használ valaki ? mifélét ? A DOP rendszerűek egy gagyik szart sem érnek ! A BOSCH DLLA 150S-ből nem jó hozzá valamelyik ?
Válasz agroinformz #1502. hozzászólásáraPl a nyomáshatároló szelep golyója felverődött és be van szorulva ,nagy nyomásnál nem nyit ki.A szivattyúnál is van ilyen szelep és a vezértömbön is van egy . Nem egyformák .
sziasztok. 5748 zetor hidraulika szivattyú végében levő o gyűrűket mindig kinyomja. tud-e valaki segiteni,mi lehet a baj.
Válasz laszlosimon1843 #1500. hozzászólásáraHa olaj van az adagolóban alul akk az adagolóval nem lehet baj. Ha az elmentek leengednek az uzemenyagot akkor nyomna ki a szimeringet és feltelhetne a karter. És akkor lehetne gyenge a pumpa és nem tudná a kívánt nyomast biztosítani a porlasztokhoz. Ezáltal a porlasztok nem porlasztananak és a nem tökéletes égés által az elnem égett anyag a gyűrűk mellet lejutna
Megnéztem, olaj folyik belőle. Egy ismerős mondta, ahogy a meghajtása van, ott egy szimmering található azt kell megnézni még. Úgyhogy megy az adagolóshoz. De az még nem magyarázza szerintem a füstölést. Azt is hallottam hogy túl sok a 160 bar befecskendezési nyomás. De olvastam hogy annyinak kell lenni.
Holnap megnézem amit írtál, hogy mi folyik az adagoló leeresztőjéből. A hűtőfolyadék nem fogy belőle az szinten van ahogy előtte.
Válasz d-032a #1496. hozzászólására
Válasz d-032a #1496. hozzászólására
Válasz laszlosimon1843 #1494. hozzászólásáraHali. Ki kellene szűrni, hogy nem az adagolóból kerül-e gázolaj az olajba.
Az adagoló olajleeresztő csavarját ha kiveszed olaj folyik, vagy tiszta gázolaj?
Illetve, mivel nem érződik a gázolajszag az olajon ki kellene zárni, hogy nem fogy-e a hűtőfolyadék a hűtőből és nem az emeli-e az olajszintet. Mondjuk erről, meleg motornál kartelgáz is árulkodna, ami ebben az esetben vízgőz.
Válasz laszlosimon1843 #1494. hozzászólásáraMinden jó és mégsem jó.. Fura
A töltés vissza lett téve ahol volt, mert előtte összejelöltük az adagolót a felfogatási hellyel. Mondtak olyant is, hogy mivel új porlasztó lett és az adagoló nem bír akkora nyomást csinálni és a gázolaj egy részét a kartelba nyomja valahogy. De nincs 5 éve, hogy fel lett újíttatva az adagoló. Szóval nem tudom...
Válasz laszlosimon1843 #1492. hozzászólásáraMifelénk totiaban sok ilyen fut gyakran javitok. De így h porlasztó csere után ilyent produkaljon... En a gyújtást eleve nem piszkaltam volna ha előtte jó volt. Elég kenyesek ezek az új porlasztok. Nagyon jól át kell őket mosni beszereles előtt. Én atmernem őket meg egyszer nem e csepegtetnek véletlenül. És akoor legalább meglatni a porlasztó végen h melyik nem tökéletes.
Hidegen nehezen indult és mintha nem mindegyik henger ment volna. Amikor ki lettek szedve a porlasztók, az egyik nagyon kormos volt, vastagon rá volt rakódva cucc, meg már amúgy is régiek voltak, emiatt döntöttünk a csere mellett. Most valójában könnyen indul de szürkén füstöl. Meg ugye, valahogy megemelkedett az olajszint. Egyébként köszönöm az eddigi segítséget is.
Válasz laszlosimon1843 #1490. hozzászólásáraAzért mertem írni a tömítést mert ezeknek a porlasztok fészke kúpos, elvileg nem kellene tömítés, de aluminiumot szokunk tenni. De jártam már így, ahol a tulajnak adtak a lapos réz karikát ami elege vastagnak bizonyult eshat nem is oda való. Mivel az üzletben adtak neki hozzá berakta és neki ez volt a gond. Amúgy miért került sor a porlasztó cserére? Előtte is volt ezekszerint valami tünet?
Igen, szám szerint ugyan olyan porlasztócsúcs lett téve bele, jelre fordítva természetesen. A porlasztóház és a fészek közé adtak egy 0,02 mm-es tömítést mind a négy porlasztóhoz. De ez szerintem nem okozhatja a gondot.
Válasz laszlosimon1843 #1488. hozzászólásáraUgyanaz a porlasztó csúcs ment bele szám szerint mint volt? Beszereleskor a csúcsok jelre lettek állítva?? Esetleg a a porlasztóhaz és a feszek közé nem lett téve tömítés ami nem odavaló??
Sziasztok!
Olyan problémában kérem a segítségeteket, hogy van egy 5611-es zetorom, az adagoló 4 éve lett felújítva, azóta szépen ment is a traktor. Idén a porlasztócsúcsok lettek kicserélve és beállítva 160 bár befecskendezési nyomásra. Jelenleg a traktor füstöl és az olajteknőben megnőtt a motorolaj szint, gondolom bele megy a gázolaj, bár szaga nincs. Próbáltunk elő és utótöltést is állítani de hiába. Az olajat nem ette előtte sem. Valami ötlet esetleg? Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Egytengelyes pótkocsit akarnák húzni.
Van valakinek eladó hashúzója vagy kép,hogy van megoldva?
Köstönöm.
Válasz Magister #1485. hozzászólásáraMennyire akarod megbontani? Vagy csak hüvelyezés lesz?
Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy egy 5611 motor felújítása mibe fájhat???
Válasz zotya71 #1480. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz T.f. #1482. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz T.f. #1481. hozzászólásáraBocs , ez mellément .
bogdanroland86-nak szántam .
Válasz balogb5611 #1477. hozzászólásáraSzia.
A 47. o. van rajz , az segíthet .
https://drive.google.com/file/d/1lQDlKpb5giGa8kpZ66g24dYebuvRV5PF/view?usp=sharing
meg persze zetort zt 323 ifákat teljes kábel csere
Válasz bogdanroland86 #1478. hozzászólásáraén jászságí vagyok ha kel segítek csináltunk mtz.pótkocsit
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Az 5611 en szeretném újra húzni az egész villamos hálózatot azonban nem is az hogy nem nagyon inkább abszolút nem értek hozzá azonban nem nagyon találok senki olyan villamosság szerelőt aki ezt vállalná. Ha valaki bármilyen formában de tudna segíteni nagyon megköszönném.