Válasz kajszi_71823 #11702. hozzászólásáraItt félrement a dolog. mtz1221 a felezőre kérdezett ra. Van rajtuk felező és nyomatéknövelő. A nyomatéknövelőt asszem csak rövid ideig szabad használni. A felezőhöz nincs köze akkor ezek szerint, felezővel ugyanúgy megy, midnen fokozatban, csak lassabban.
Válasz mtz1221 #11698. hozzászólásáraNem, mivel oldotta a jarókuplungot. Ezért is dobtak ki sokan belőle, mert ha vki véletlenül rátaposott, meg sem tudtál állni, míg el nem fogyott a levegő a hengerből.
Bár a kompresszornak sem kell mennie mindig. Viszont szantasban, vagy póttal dombra kapaszkodaskor jó, ha van egy nyomatéknövelő a rendszerben.
Válasz lorant90 #11700. hozzászólásáraÍgy már közelebb vagyok. Időközben nézem az alaktrészkatalógus ábráit is, a megnevezéseit.
Szerintem tudom melyik az a kis pedál, ami ezt a nyomatéknövelőt működteti, bal lábnál hátul, mielőtt emelkedne a padlólelemez.
Főleg az zavart össze, hogy a 11697-ben azt írtad, hogy a labi pedallal bekapcsoltak a felezot. NA ezt nem tudtam sehová tenni.
Válasz Rabó001 #11699. hozzászólásáraEn szlovakiabol vagyok , nalunk ezeket a levegos nyomatekazorzokat mar a tsz idokben kiiktattak , nem sok tapasztalaom van vele , az ules elotti ket kar az a redukcio es a tlt , nem fugg ossze a nyomatekaszorzoval a redukcio . A nyomatekaszorzo pedalja bal oldalt volt ugy elhelyezve mint a jobb oldalon a difizar pedal .. a kuplung hengernel van bent egy levegos henger , ha a labpedallal aktivalta valaki a nyomatekazorzot ,a levegos hnger oldotta a jaro kuplungot , es igy az eroatvitel a tlt tarcsan ment at . Reszletesebben nem tudom mert ezeket a reszeket soha nem kellett ujaa epitenem vagy javitanom .
Válasz lorant90 #11697. hozzászólásáraHúú, ezt most nem teljesen értem. Az a baj, nem ismerem annyira a gép belsejét.
Rakjuk össze kis magyarázattal úgy, hogy kevésbé ismerem a gépet.
Felező az ülés előtti 2 kar közül a jobb oldali. Hátsó állasban gyors, elől lassú. A kapcsolásához kuplungolni kell. Ezt tudom, meg azt hogy kéttárcsás, kettős működésű a kuplungja.
Válasz Rabó001 #11696. hozzászólásáraAnnyi koze volt , h mikor a labi pedallal bekapcsoltak a felezot , az a nagy henger kinyomta a jaro kuplungot , es a hajtas a tlt kuplungon keresztul ment a valtora .
Válasz jaromiv #11691. hozzászólásáraKöszönöm. Alkatrész katalógusom akkor már van.
Nézegetem a képeket. A kuplungjanal mi az a nagyobb henger? A pedálnal lévő munkaheger az oké, meg van lent ami mozgatja a kuplung rudazatot, de van valami harmadik is, nagyobb átmérőjű.
Válasz Rabó001 #11685. hozzászólásáraValamiért nem, tudom feltölteni a gépkönyvet.
Felraktam felhőbe. Próbáld letölteni!
Ha ne megy, küldj privátban egy e-mail címet és átküldöm neked!
Kollégák van egy 5011-es zetor motorom használható állapotban eladó, ha valakit érdekel keressen bátran! A motor egy E-301 kaszában volt beszerelve, így került hozzám pár éve. Ha valakit érdekelné a motor bátran keressen miatta.
Válasz Gepi #11686. hozzászólásáraKöszönöm. Még fogom nézni. Időközben még a hozzászólás megírása után találtam is egy alkatrész katalógus pdf-et, le is töltöttem, meg egy másik cseh vagy szlovák oldalt ahol elég sok mindent írt, de ott nem kattintottam rá egyik linkre se, nem volt annyi időm, majd gépről.
Válasz Rabó001 #11685. hozzászólásáraEz alkatrészes lenne és sokat segített, nekem 5511 van. Ezen az oldalon megtalálod:
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-i-proxima/5511-5647/rejstrik-11/zadni-poloosa-s-portalem-p10/?p=87
Üdv! Van egy 12045 zetorom. Elkezdte nyomni az olajat a kipufogón. Levettem a torkot mind a hat hengernél ugyanúgy látszik a szivárgás járó motornál. Mi lehet a gond, ha a motor egyenletesen jár, nem füstöl, erő van benne, fordulatot veszi? Viszont jártam úgy vele, hogy emelkedőn elkezdett folyni az olaj a kartergáz csövön.
Válasz $HMP$ #11674. hozzászólásáraKabin. Nekem rohadt mtznél volt hogy a tartó bak, amin a gumipárnák vannak az mozdult a váltóházon, meghúzott csavarokon át is.
Megyek a jargannyal es zottyenoben hallok vlm hangot
Sercenés roppanas..... vagymi
Mint mikor fugg gep reccsen hatul vagy a menet beroppan
Dolgoztam vele disznoturasos atokban az vlm megkinozhatott valamit
Mintha bal labamra atmenne padlorol
Kabin baxodhat valamit vagymi egyszer kidörzsölt egy olajslagot vastagot abba is beleért
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraHa 62 es akkor abban gyarilag digitalis volt ,a mell deklin a jelado helye is ilyen 4 csavaros a mechanukise 2 csavaros
Válasz rtamas1976 #11660. hozzászólásáraHali!Magas fordulaton jön elő.Indulni könnyen indul.Alacsony fordulaton olyan mintha nem menne minden henger.Néha kék füstöt lövel ki.Időnként a kipufogó toroknál olaj jelenik meg.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraHallani kellene.
De lehet, hogy a naftapumpa-adagolón az ék.
Ami volt 160 Crystálom, azon az előzö tulaj odaheggesztette a tengelyt, mert az éket elvesztette. Nem volt hajlandó venni.
Amikor nekem is bedurrogott, nem értettem, hogy mi van. Amikor széjelszedtem, láttam.
Válasz $HMP$ #11655. hozzászólásáraItt a tsfe álltal gyártott imt 577ből tavaly eladtak, valami 300 darabot. Semmi köze a régihez, mégis ennyire él bennük a szerb traktor szeretet. Arról nem is beszélve hogy az árán 100 lovas törököt is vehettek volna, ami sokkal komolyabb minden téren.
11704 hozzászólás
Válasz Rabó001 #11703. hozzászólásáraIgazad van, bocsi. Elnéztem.
Válasz kajszi_71823 #11702. hozzászólásáraItt félrement a dolog. mtz1221 a felezőre kérdezett ra. Van rajtuk felező és nyomatéknövelő. A nyomatéknövelőt asszem csak rövid ideig szabad használni. A felezőhöz nincs köze akkor ezek szerint, felezővel ugyanúgy megy, midnen fokozatban, csak lassabban.
Válasz mtz1221 #11698. hozzászólásáraNem, mivel oldotta a jarókuplungot. Ezért is dobtak ki sokan belőle, mert ha vki véletlenül rátaposott, meg sem tudtál állni, míg el nem fogyott a levegő a hengerből.
Bár a kompresszornak sem kell mennie mindig. Viszont szantasban, vagy póttal dombra kapaszkodaskor jó, ha van egy nyomatéknövelő a rendszerben.
Válasz lorant90 #11700. hozzászólásáraÍgy már közelebb vagyok. Időközben nézem az alaktrészkatalógus ábráit is, a megnevezéseit.
Szerintem tudom melyik az a kis pedál, ami ezt a nyomatéknövelőt működteti, bal lábnál hátul, mielőtt emelkedne a padlólelemez.
Főleg az zavart össze, hogy a 11697-ben azt írtad, hogy a labi pedallal bekapcsoltak a felezot. NA ezt nem tudtam sehová tenni.
Válasz Rabó001 #11699. hozzászólásáraEn szlovakiabol vagyok , nalunk ezeket a levegos nyomatekazorzokat mar a tsz idokben kiiktattak , nem sok tapasztalaom van vele , az ules elotti ket kar az a redukcio es a tlt , nem fugg ossze a nyomatekaszorzoval a redukcio . A nyomatekaszorzo pedalja bal oldalt volt ugy elhelyezve mint a jobb oldalon a difizar pedal .. a kuplung hengernel van bent egy levegos henger , ha a labpedallal aktivalta valaki a nyomatekazorzot ,a levegos hnger oldotta a jaro kuplungot , es igy az eroatvitel a tlt tarcsan ment at . Reszletesebben nem tudom mert ezeket a reszeket soha nem kellett ujaa epitenem vagy javitanom .
Válasz lorant90 #11697. hozzászólásáraHúú, ezt most nem teljesen értem. Az a baj, nem ismerem annyira a gép belsejét.
Rakjuk össze kis magyarázattal úgy, hogy kevésbé ismerem a gépet.
Felező az ülés előtti 2 kar közül a jobb oldali. Hátsó állasban gyors, elől lassú. A kapcsolásához kuplungolni kell. Ezt tudom, meg azt hogy kéttárcsás, kettős működésű a kuplungja.
Mi működteti azt a nagy hengert?
Válasz lorant90 #11697. hozzászólásáraMik vannak. Akkor bekapcsolt felezővel nem is lehet tltés géppel csúsztattni a kuplungot ha kell ?
Válasz Rabó001 #11696. hozzászólásáraAnnyi koze volt , h mikor a labi pedallal bekapcsoltak a felezot , az a nagy henger kinyomta a jaro kuplungot , es a hajtas a tlt kuplungon keresztul ment a valtora .
Válasz lorant90 #11693. hozzászólásáraKöszi. Akkor annak nincs köze a kuplunghoz. Ezek szerint engem félre informáltak.
Válasz jaromiv #11694. hozzászólásáraKösz.
Válasz Rabó001 #11692. hozzászólásáraElég félresikerült ez a PDF.


Zeior 5211- 62x-72x-77x
Itt van még a 166-255, 519-565 -ös oldal. Most látom, hogy azok üresek.
Ha lesz időm, akkor csinálok belőle egy normálisat. Elvileg ebben a 4 db pdf -ben benne van miden.
Válasz Rabó001 #11692. hozzászólásáraAz a nyomatekvaltohoz kell
Válasz jaromiv #11691. hozzászólásáraKöszönöm. Alkatrész katalógusom akkor már van.
Nézegetem a képeket. A kuplungjanal mi az a nagyobb henger? A pedálnal lévő munkaheger az oké, meg van lent ami mozgatja a kuplung rudazatot, de van valami harmadik is, nagyobb átmérőjű.
Válasz Rabó001 #11690. hozzászólásáraAkkor ezért nem ment fel ide.


Eldaraboltam. Itt van két részletben.
Zerot 5211- 62x-72x-77x
Válasz jaromiv #11689. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Ezt nem sikerült letölteni, valami sérült fájlt ír. Írtam neked privátban. Köszi.
Válasz Rabó001 #11685. hozzászólásáraValamiért nem, tudom feltölteni a gépkönyvet.
Felraktam felhőbe. Próbáld letölteni!
Ha ne megy, küldj privátban egy e-mail címet és átküldöm neked!
https://app.box.com/s/n5nm5xtr8wbg8ak9wfcyyzfv71wa9y18
Kollégák van egy 5011-es zetor motorom használható állapotban eladó, ha valakit érdekel keressen bátran! A motor egy E-301 kaszában volt beszerelve, így került hozzám pár éve. Ha valakit érdekelné a motor bátran keressen miatta.
Válasz Gepi #11686. hozzászólásáraKöszönöm. Még fogom nézni. Időközben még a hozzászólás megírása után találtam is egy alkatrész katalógus pdf-et, le is töltöttem, meg egy másik cseh vagy szlovák oldalt ahol elég sok mindent írt, de ott nem kattintottam rá egyik linkre se, nem volt annyi időm, majd gépről.
Válasz Rabó001 #11685. hozzászólásáraEz alkatrészes lenne és sokat segített, nekem 5511 van. Ezen az oldalon megtalálod:
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-i-proxima/5511-5647/rejstrik-11/zadni-poloosa-s-portalem-p10/?p=87
Üdv. Zetor traktorokhoz tud valaki ajánlani helyet, ahonnan le lehet tölteni gepkonyveket? Kezelési, alkatrész katalogus érdekel. 52xx és 62xx széria.
Üdv mindenkinek .
Kis segitsèg kellene , valaki megtudná mondani a forterra 12441 esnek a porlaszto nyitasi nyomasat ? Hálás köszönet
Válasz Ares 826 #11682. hozzászólásáraÉrtem, komám!
Válasz lmester33 #11677. hozzászólásáraSzar az összes olajlehúzó gyűrű benne, de még a kompresszió gyűrűk is komám!


Sajnos igen. Volt hozzá szerencsém {:sad:
Válasz lmester33 #11679. hozzászólásáraFej el tud úgy repedni hogy egybe kerüljön az olajtérrel ?
Válasz lorant90 #11678. hozzászólásáraSztem olyan erős kartergáz nincs. Az érdekes az, hogy egyik napról a másikra jött ez a probléma.
Válasz lmester33 #11677. hozzászólásáraAkkor van ott mar karter gaz is nem ?? Felhordja az olajat
Üdv! Van egy 12045 zetorom. Elkezdte nyomni az olajat a kipufogón. Levettem a torkot mind a hat hengernél ugyanúgy látszik a szivárgás járó motornál. Mi lehet a gond, ha a motor egyenletesen jár, nem füstöl, erő van benne, fordulatot veszi? Viszont jártam úgy vele, hogy emelkedőn elkezdett folyni az olaj a kartergáz csövön.
Sziasztok tudja valaki miért dobja ki a k25 ős zetorom a 3as sebességet?
Köszönöm István
Válasz $HMP$ #11674. hozzászólásáraKabin. Nekem rohadt mtznél volt hogy a tartó bak, amin a gumipárnák vannak az mozdult a váltóházon, meghúzott csavarokon át is.
Megyek a jargannyal es zottyenoben hallok vlm hangot
Sercenés roppanas..... vagymi
Mint mikor fugg gep reccsen hatul vagy a menet beroppan
Dolgoztam vele disznoturasos atokban az vlm megkinozhatott valamit
Mintha bal labamra atmenne padlorol
Kabin baxodhat valamit vagymi egyszer kidörzsölt egy olajslagot vastagot abba is beleért
Válasz hajdu.boca #11663. hozzászólásáraAdagolóra /meghajtott tengely/, ahogyan rácsatlakozik a fogaskerék meghajtásra.
Válasz lorant90 #11671. hozzászólásáraGyárban mehenikust tettek a jelado 3 polusu azt kérdezem melyik a jobb minőségű
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraHa 62 es akkor abban gyarilag digitalis volt ,a mell deklin a jelado helye is ilyen 4 csavaros a mechanukise 2 csavaros
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraAmilyet a gyárban beleraktak anno.
Zetor 6211 esbe munkaorátt vennék a kérdés melyik a jobb a mehanikus vagy a digitális?
Válasz bazsoadrian861 #11667. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraSzia. Nézd meg a naftapumpa végénél a közlőt ha az jó akkor a vezèrlès körül lesz valami bibi.
Válasz hajdu.boca #11662. hozzászólásáraKartelgáz?
Gyűrűtörés vagy megragadt.
Válasz mocsencsi1 #11664. hozzászólásáraHali!Motorolaj.
Gázolaj vagy motorolaj?
Válasz Sk Laci #11661. hozzászólásáraHali!A tápszivattyúra gondolsz ahogy fel van téve az adagolóra?
Válasz rtamas1976 #11660. hozzászólásáraHali!Magas fordulaton jön elő.Indulni könnyen indul.Alacsony fordulaton olyan mintha nem menne minden henger.Néha kék füstöt lövel ki.Időnként a kipufogó toroknál olaj jelenik meg.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraHallani kellene.
De lehet, hogy a naftapumpa-adagolón az ék.
Ami volt 160 Crystálom, azon az előzö tulaj odaheggesztette a tengelyt, mert az éket elvesztette. Nem volt hajlandó venni.
Amikor nekem is bedurrogott, nem értettem, hogy mi van. Amikor széjelszedtem, láttam.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraSzelepek?
Vagy folyamatos a hang?
Vagy csak nèha?
Indításkor nincs valami fura?
Minden henger rögtön megy?
Üdv!16145 ös Zetor be be durrog!Valaki tud mondani ötletet?Üdv:Gábor
Hat mit akartok tiszta siraly nem alig ül az országban pár paraszt jobb belsejűben...

Válasz mtz1221 #11656. hozzászólására


Oszt ehhez mit szolsz ?
Nem ragaszkodok imthez de az van benne
Válasz $HMP$ #11655. hozzászólásáraItt a tsfe álltal gyártott imt 577ből tavaly eladtak, valami 300 darabot. Semmi köze a régihez, mégis ennyire él bennük a szerb traktor szeretet. Arról nem is beszélve hogy az árán 100 lovas törököt is vehettek volna, ami sokkal komolyabb minden téren.
Válasz mtz1221 #11653. hozzászólásáraDe olyasmi rendelunk is 10et a tanyara hogy életbentartsuk a gyárat potom 120netto