Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz T.f. #11545. hozzászólásáraKöszönöm az ábrát.A szuszogót megnézem, de amikor utoljára dolgoztam vele és kellően hideg volt lazításkor még látszott is a kartergáz, de azért megnézem nincs e eltömődve.
Válasz buti #11543. hozzászólására
Üdv ! Szimering nincs , csak a két 6304 RS csapágy .
A szuszogót nézd meg , nincs-e eldugulva . A kartergáz nyomhatja kifelé az olajat .
Válasz buti #11543. hozzászólásáraLehet rosszul emlékszem.
Az enyémben a kapcsolóháznál nincs szimering. A komresszor elejénél kell lennie.
A kapcsolóháznak külön kell lennie a komresszortól!
Tehát haleveszed a kapcsolót a kompresszorról a meghajtó utánn kell a szimeringnek lenni!
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraKöszönöm a 0-s katalógus tippet, megnéztem, de azzal nem passzol az enyém, mert abban a tengely ékszíjtárcsa felőli végét egy takarófedéllel zárják le 3db M5-ös csavarral, az újabbakon meg csak egy seeger gyűrűvel.A réginél a fedél alatt volt egy szimering, az újnál ott nem fér el, de a 0-s rajzán sincs az olajos és a zsíros rész között semmi, se szimering sem semmi.Lehet tényleg csak a csapágy zárófedelének és zsírral megtömött háznak kellene megakadályozni, hogy kijöjjön az olaj. Szimering helyet sehol sem találtam a házban.
Válasz buti #11541. hozzászólásáraA 0-s katalógusban van szétrajzolva, de hogy van e ott, az jó kérdés. Véleményem szerint kéne lennie, ha megvan a helye, adja magát.
Üdv. Mindenkinek!
Egy 16245-ös kompresszorával lenne gondom, bár ahogy láttam a kompresszor elég sok zetoron hasonló.
A gond, hogy az ékszíjtárcánál veri ki az olajat.Robbantott ábra erről nincs a katalógusban, csak egyben hozza.Szétszedtem.A hajtást az ékszíjról kapja, majd az előtétházban a körmös tengelykapcsolóval kapcsolja össze a kompresszor főngellyel.A kompresszor forgattyúsháza a motorból kap olajat kenésre, az előtét házban zsír van.A kettőt viszont csak az egyik oldalról zárt csapágy zárólemeze választja el.Vagyis hogy nem választja el, mert zsír volt a forgattyúsház csapágyán is, az olajat meg veri ki az ékszíjtárcsánál.Szimering nincs, de én igazán helyét sem nagyon látok.Ennek ilyennek kell lennie?
A kompresszort szinte soha nem használom, nem igazán pótkocsizós traktor a 16245, a traktor oldala, meg az első hajtás csonkja meg mindig tiszta szutyok a lecsepegő olajtól.Nem nagy hiba ez de bosszantó.
Aki tudja a megoldást ne tarttsa magában.Köszönöm.
Válasz bazsoadrian861 #11538. hozzászólásáraA kuplung tengely vegen van egy csapagy a csapagy kulson egy acel karika ugye addig kell beulnie a csapagynak a hazba a tengely vege pedig bele ul az 5. Sebesseg kerekebe a kerek es a tengely vege kozott volt 2 hezagolo amint beutom a helyere mar egyben hajthato at csak a Valto nehezkesen ,megszorulnak a kupokon a bronzok , ha kisse megkoccintoma. Tengelyt kifele akkor mar laza , ezt nem tudom h a bronzoknak mennyire kell szorulnia a kupokon .
Válasz bazsoadrian861 #11536. hozzászólásáraH mennyire szabad neki fekezni valojaban . Az uj szinkront beszelrelve ugy ahogy a regi volt azokkal a hezagolokkal , es ha beteszem a kuplung tengelyt a helyere es a vegere felteszem a lamellat alig atforgathato
Válasz Sk Laci #11515. hozzászólásáraSzóval te 97ben végeztél en meg 98ban születtem Miro Tkáčot csak látásból kamerán keresztül ismerem mivel epp covid időszak volt akkor es online tanitás zajlott. Ami a sulit illeti, sajnos nincs már olyan szinvonal mint régen, kell a sok gyerek a támogatások végett ezért felvesznek minden felkegyelmüt is. Én álattenyésztési manazsment-et végeztem el, első két évben novénytermesztést. Közben volt sok tantárgyam a mechanizaciós katedrán is ahol megismertem Maga Gyuribát is. Mindég jobban érdekeltek a gépek, de ahogy irtad is a sok ertelmetlen teória engem sem érdekelt volna ezért nem mentem oda. Suli után pedig mégis jobban a gépek mellett maradtam. Axiál Szlovákiai leányválalatánál a hriadeľban lettem kezdő szerviz mérnők.
Válasz mtz1221 #11522. hozzászólásáraTudtam szlovákul, ragozást néhe "elcsesztem", de a magyaros kiejtésemből egyből tudták, hogy nem vagyok vérbeli szlovák.
Válasz Sk Laci #11521. hozzászólásáraAz érdekelne jobban, mennyit tudtál szlovákul, mikorra az egyetemre jutottál ??? Itt minkettő fiút kint lehetne angliában hagyni, de a szerb nem akar a nyelvükön megakadni, hiába szeretném.
Válasz mtz1221 #11519. hozzászólásáraMit mondjak.
Szerviz és gépjavítási részleget választottam, de sajnos amit tanultunk nem sok köze volt a gépjavításokhoz. Sok süket teória és számitások, amiket az életben sehol se használod fel.
Ha valami olyat nyomnak a fejedbe, ami nem érdekel, azt nem éppen nagy kedvel tanulod. Heggesztésnél hogyan kristálosodik a vas, Fe - C diagramok,..... sorolhatnám.
Ezért is lettek átlagos eredményeim, holott a középsulin a topp 3-ban mindig benne voltam az osztályban. Amit tanultunk érdekelt, és tudtam is.
Válasz Sk Laci #11517. hozzászólásáraNehéz volt ??? Itt is A gyereknek 3 év fősuli magyar, de a 2 év master szerb lesz, else tudom találni, azzal mitfog majd csinálni, ha oda ér.
Válasz Gyurkesz1 #11513. hozzászólására1992-1997 években tanultam ott. Elsőként végeztem, mint egyetemen /nem főiskola/.
Maga tanított engemet is a kombájnokat - vizsgát, de Nozdrovicky volt a fő tanár. Maga akkoriban csak mérnöki titullal rendelkezett, így csak segédtanár lehetett.
Idén volt a permetkezelés - permetezős vizsgán előadni az Agroinštitútban. De hamar "elviharzott", így nem beszéltünk.
Osztálytársam a jelenlegi rektor a mechanizációs részen Miro Tkáč. Testvérével Zdenoval osztálytársaim voltak /ikrek/.
Miro mindig megismer, bárhol is futunk össze, kezet adunk egymásnak /Agrokomplex, Udvardi napok,..../. Attól, hogy felkerült, nem vág fel, megismer mindenkit. Rendes ember. Nem úgy, mint akivel 2 évet voltam egy szobán a diákszállón, még a fejét is elfordítsa. Másokkal is ha találkozit, elfordul. Mit mondjak,....
Válasz Sk Laci #11509. hozzászólásáraAz általad említett traktorokból mar csak két 70es major volt amikkel találkoztam, az én 12011esem meg volt még egy 12111 es amit használnak, na meg az 514es. Ezeken kívül volt fortera meg egy kis fülke nélküli parcellás dominator kombajn. Gondolom te jó pár évvel ezelőt végeztél, én az éven diplomáztam le. Maga Gyuribácsi nemtanított?? Ő rajta keresztül tudtam meg hogy vannak ezek a gépek, úgy volt hogy szól ha eladó lessz a kombajn de sajnos elment nyugdíjba és nemtudott róla, nagyon sajnáltam azt a kombájnt, ilyen kevés üo megvigyázott gép nemigen terem mar. És kutya jó áron ment el. Ebben a ket pdf ben vannak képek a kombájnról a masikban meg a traktorról.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraAzzigennn ezt mindenki megvette volna.
Hacsak kinem kototte orat mufti es agaskodva szantottak vele 40evet 5phxel a ulyegyerekek.
Mutass még kepeket rola.
Hogy lehetett hozzajutni ismeros .....vagy hirdetve volt?
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraÍgy már más.
Én is ott tanultam, nekünk a kék 8011 Crystál volt tanulásra - mérésekre.
Volt ott egy 4011, amilyen hosszú volt az év meg se mozdult, csak létszám volt.
Volt még egy prototipusú traktor is, ha jól tudom, akkor Crystal 160 volt elsőmeghajtás nélkül, zöld színben és fura fülkével.
Ezek a traktorok fent voltak a Kálváriai részen levő egyetemrészlegen.
Autóiskolára-tanulásra a 7011 szolgált.
Az említett E 514-en csináltam a kombájnvizsgát.
Tettünk egy fordulatot az udvaron
Válasz kajszi_71823 #11498. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam hogy előbb az kellene bele. 20w40 es M7ADS3 ról mi a véleményed?? Késöbb mehetne bele az is ha M6AD vel atlessz oblitve a motor??
11596 hozzászólás
Válasz T.f. #11545. hozzászólásáraKöszönöm az ábrát.A szuszogót megnézem, de amikor utoljára dolgoztam vele és kellően hideg volt lazításkor még látszott is a kartergáz, de azért megnézem nincs e eltömődve.
Válasz buti #11543. hozzászólására
Üdv ! Szimering nincs , csak a két 6304 RS csapágy .
A szuszogót nézd meg , nincs-e eldugulva . A kartergáz nyomhatja kifelé az olajat .
Válasz buti #11543. hozzászólásáraLehet rosszul emlékszem.
Az enyémben a kapcsolóháznál nincs szimering. A komresszor elejénél kell lennie.
A kapcsolóháznak külön kell lennie a komresszortól!
Tehát haleveszed a kapcsolót a kompresszorról a meghajtó utánn kell a szimeringnek lenni!
Válasz kajszi_71823 #11542. hozzászólásáraKöszönöm a 0-s katalógus tippet, megnéztem, de azzal nem passzol az enyém, mert abban a tengely ékszíjtárcsa felőli végét egy takarófedéllel zárják le 3db M5-ös csavarral, az újabbakon meg csak egy seeger gyűrűvel.A réginél a fedél alatt volt egy szimering, az újnál ott nem fér el, de a 0-s rajzán sincs az olajos és a zsíros rész között semmi, se szimering sem semmi.Lehet tényleg csak a csapágy zárófedelének és zsírral megtömött háznak kellene megakadályozni, hogy kijöjjön az olaj. Szimering helyet sehol sem találtam a házban.
Válasz buti #11541. hozzászólásáraA 0-s katalógusban van szétrajzolva, de hogy van e ott, az jó kérdés. Véleményem szerint kéne lennie, ha megvan a helye, adja magát.
Üdv. Mindenkinek!
Egy 16245-ös kompresszorával lenne gondom, bár ahogy láttam a kompresszor elég sok zetoron hasonló.
A gond, hogy az ékszíjtárcánál veri ki az olajat.Robbantott ábra erről nincs a katalógusban, csak egyben hozza.Szétszedtem.A hajtást az ékszíjról kapja, majd az előtétházban a körmös tengelykapcsolóval kapcsolja össze a kompresszor főngellyel.A kompresszor forgattyúsháza a motorból kap olajat kenésre, az előtét házban zsír van.A kettőt viszont csak az egyik oldalról zárt csapágy zárólemeze választja el.Vagyis hogy nem választja el, mert zsír volt a forgattyúsház csapágyán is, az olajat meg veri ki az ékszíjtárcsánál.Szimering nincs, de én igazán helyét sem nagyon látok.Ennek ilyennek kell lennie?
A kompresszort szinte soha nem használom, nem igazán pótkocsizós traktor a 16245, a traktor oldala, meg az első hajtás csonkja meg mindig tiszta szutyok a lecsepegő olajtól.Nem nagy hiba ez de bosszantó.
Aki tudja a megoldást ne tarttsa magában.Köszönöm.
Válasz lorant90 #11539. hozzászólásáraNem szorulhat. Kéne belerakni még hèzagolót vagy cserélni vastagabbra.
Válasz bazsoadrian861 #11538. hozzászólásáraA kuplung tengely vegen van egy csapagy a csapagy kulson egy acel karika ugye addig kell beulnie a csapagynak a hazba a tengely vege pedig bele ul az 5. Sebesseg kerekebe a kerek es a tengely vege kozott volt 2 hezagolo amint beutom a helyere mar egyben hajthato at csak a Valto nehezkesen ,megszorulnak a kupokon a bronzok , ha kisse megkoccintoma. Tengelyt kifele akkor mar laza , ezt nem tudom h a bronzoknak mennyire kell szorulnia a kupokon .
Válasz lorant90 #11537. hozzászólásáraBiztos hogy a szinkron végett szorul? A szinkrongyűrűket tudod forgatni külön külön?
Válasz bazsoadrian861 #11536. hozzászólásáraH mennyire szabad neki fekezni valojaban . Az uj szinkront beszelrelve ugy ahogy a regi volt azokkal a hezagolokkal , es ha beteszem a kuplung tengelyt a helyere es a vegere felteszem a lamellat alig atforgathato
Válasz lorant90 #11535. hozzászólásáraMit szeretnél tudni róla?
Üdv . Valakinek tapasztalata zetor 7011 es szinkronjaval?
Válasz Gyurkesz1 #11526. hozzászólásáraSzevasz terebesi járás én is üdvözlet ????????
Válasz Sk Laci #11532. hozzászólására
Válasz mtz1221 #11530. hozzászólásáraAttól, hogy neked bejönnek a kolbászos Józsinénik, attól én maradok a klaszikus nőnél
Válasz Gyurkesz1 #11529. hozzászólásáraLéva
Válasz $HMP$ #11528. hozzászólásáraEgyikük bír jó gépeket vezetni, másiknak lesz segítsége. Ha meg sexig fajúlna a dolog, az már tiszta ráadás lenne.
Válasz Sk Laci #11527. hozzászólásáraMenyire?? Nyugaton vagy?
Válasz Sk Laci #11527. hozzászólásáraFigyeld... össze kell költözni.
Válasz Gyurkesz1 #11526. hozzászólásáraJó messze lakunk egymástól.
Válasz Sk Laci #11525. hozzászólásáraTerebesi járás.
Válasz Gyurkesz1 #11524. hozzászólásáraSzlovákia melyik régiójából vagy?
Válasz Sk Laci #11515. hozzászólásáraSzóval te 97ben végeztél en meg 98ban születtem Miro Tkáčot csak látásból kamerán keresztül ismerem mivel epp covid időszak volt akkor es online tanitás zajlott. Ami a sulit illeti, sajnos nincs már olyan szinvonal mint régen, kell a sok gyerek a támogatások végett ezért felvesznek minden felkegyelmüt is. Én álattenyésztési manazsment-et végeztem el, első két évben novénytermesztést. Közben volt sok tantárgyam a mechanizaciós katedrán is ahol megismertem Maga Gyuribát is. Mindég jobban érdekeltek a gépek, de ahogy irtad is a sok ertelmetlen teória engem sem érdekelt volna ezért nem mentem oda. Suli után pedig mégis jobban a gépek mellett maradtam. Axiál Szlovákiai leányválalatánál a hriadeľban lettem kezdő szerviz mérnők.
Válasz mtz1221 #11522. hozzászólásáraTudtam szlovákul, ragozást néhe "elcsesztem", de a magyaros kiejtésemből egyből tudták, hogy nem vagyok vérbeli szlovák.
Válasz Sk Laci #11521. hozzászólásáraAz érdekelne jobban, mennyit tudtál szlovákul, mikorra az egyetemre jutottál ??? Itt minkettő fiút kint lehetne angliában hagyni, de a szerb nem akar a nyelvükön megakadni, hiába szeretném.
Válasz mtz1221 #11519. hozzászólásáraMit mondjak.
Szerviz és gépjavítási részleget választottam, de sajnos amit tanultunk nem sok köze volt a gépjavításokhoz. Sok süket teória és számitások, amiket az életben sehol se használod fel.
Ha valami olyat nyomnak a fejedbe, ami nem érdekel, azt nem éppen nagy kedvel tanulod. Heggesztésnél hogyan kristálosodik a vas, Fe - C diagramok,..... sorolhatnám.
Ezért is lettek átlagos eredményeim, holott a középsulin a topp 3-ban mindig benne voltam az osztályban. Amit tanultunk érdekelt, és tudtam is.
Válasz rtamas1976 #11518. hozzászólására
Válasz Sk Laci #11517. hozzászólásáraNehéz volt ??? Itt is A gyereknek 3 év fősuli magyar, de a 2 év master szerb lesz, else tudom találni, azzal mitfog majd csinálni, ha oda ér.
Válasz mtz1221 #11516. hozzászólásáraAz a cseh aki tud magyarul az a szlovák.
Válasz mtz1221 #11516. hozzászólásáraEgyetem akkoriban nem volt magyar nyelvü.
Alapiskola, középiskola magyar nyelvü volt.
Válasz Sk Laci #11515. hozzászólásáraSzlovák nyelvű iskolába jártál ?
Válasz Gyurkesz1 #11513. hozzászólására1992-1997 években tanultam ott. Elsőként végeztem, mint egyetemen /nem főiskola/.
Maga tanított engemet is a kombájnokat - vizsgát, de Nozdrovicky volt a fő tanár. Maga akkoriban csak mérnöki titullal rendelkezett, így csak segédtanár lehetett.
Idén volt a permetkezelés - permetezős vizsgán előadni az Agroinštitútban. De hamar "elviharzott", így nem beszéltünk.
Osztálytársam a jelenlegi rektor a mechanizációs részen Miro Tkáč. Testvérével Zdenoval osztálytársaim voltak /ikrek/.
Miro mindig megismer, bárhol is futunk össze, kezet adunk egymásnak /Agrokomplex, Udvardi napok,..../. Attól, hogy felkerült, nem vág fel, megismer mindenkit. Rendes ember. Nem úgy, mint akivel 2 évet voltam egy szobán a diákszállón, még a fejét is elfordítsa. Másokkal is ha találkozit, elfordul. Mit mondjak,....
Válasz mtz1221 #11512. hozzászólásáraNem belevaló és kész, gyártó sem azt írja elő.
Válasz Sk Laci #11509. hozzászólásáraAz általad említett traktorokból mar csak két 70es major volt amikkel találkoztam, az én 12011esem meg volt még egy 12111 es amit használnak, na meg az 514es. Ezeken kívül volt fortera meg egy kis fülke nélküli parcellás dominator kombajn. Gondolom te jó pár évvel ezelőt végeztél, én az éven diplomáztam le. Maga Gyuribácsi nemtanított?? Ő rajta keresztül tudtam meg hogy vannak ezek a gépek, úgy volt hogy szól ha eladó lessz a kombajn de sajnos elment nyugdíjba és nemtudott róla, nagyon sajnáltam azt a kombájnt, ilyen kevés üo megvigyázott gép nemigen terem mar. És kutya jó áron ment el. Ebben a ket pdf ben vannak képek a kombájnról a masikban meg a traktorról.
Válasz kajszi_71823 #11501. hozzászólásáraNe szivasd már, mi baja lesz egy turbósba való olajtól ???
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraAzzigennn ezt mindenki megvette volna.
Hacsak kinem kototte orat mufti es agaskodva szantottak vele 40evet 5phxel a ulyegyerekek.
Mutass még kepeket rola.
Hogy lehetett hozzajutni ismeros .....vagy hirdetve volt?
Válasz $HMP$ #11503. hozzászólására
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraÍgy már más.
Én is ott tanultam, nekünk a kék 8011 Crystál volt tanulásra - mérésekre.
Volt ott egy 4011, amilyen hosszú volt az év meg se mozdult, csak létszám volt.
Volt még egy prototipusú traktor is, ha jól tudom, akkor Crystal 160 volt elsőmeghajtás nélkül, zöld színben és fura fülkével.
Ezek a traktorok fent voltak a Kálváriai részen levő egyetemrészlegen.
Autóiskolára-tanulásra a 7011 szolgált.
Az említett E 514-en csináltam a kombájnvizsgát.
Tettünk egy fordulatot az udvaron
Ezt a kombájnt én is szivessen megvettem volna.
Válasz Gyurkesz1 #11507. hozzászólásáraSosem volt bajom vele, sőt, senkinek.
Válasz kajszi_71823 #11501. hozzászólásáraIgazad van, csak valaki már semmibe sem nézi az M6AD-t.
Válasz Gepi #11500. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz rtamas1976 #11497. hozzászólásáraKöszönöm, szerencsém volt
Válasz $HMP$ #11503. hozzászólásáraKb.
Amúgy passz, meg melyik, van egy pár féle.
Válasz mtz1221 #11502. hozzászólásáraAz az őse mindennek.
Zetor motor valamikor régen, melyik motorról lett licencelve ???
Válasz Gyurkesz1 #11499. hozzászólásáraNem, az turbósba való. 50 éves a technika, ha túlbonyolitod, elbaszod.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraJó szakítás volt
Válasz kajszi_71823 #11498. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam hogy előbb az kellene bele. 20w40 es M7ADS3 ról mi a véleményed?? Késöbb mehetne bele az is ha M6AD vel atlessz oblitve a motor??
Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraSima M6.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraNagyon zsír!
Ilyenekhez nehéz hozzájutni.