Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11599 hozzászólás
#6448 tomsics
2016-09-18 20:48:49

Jó estét!
Be volt linkelve ez a 12045 .Ilyen öreg cristalt szabad még venni?8011-et terveztem(tanácsolták) de,ezek a régi 12045-ök egy árban vannak velük és a 4 kerék hajtás nagyon jól jönne.

#6447 Myrrdin
2016-09-18 16:08:41

Válasz T.f. #6446. hozzászólásáranem kaptam megsmile cryingsmile sad /spam se találom/

#6446 csoppika
2016-09-18 08:02:14

Válasz T.f. #6445. hozzászólásáraKöszönöm, leszedtem:-)

#6441 T.f.
2016-09-16 21:39:12

Válasz Filler #6423. hozzászólásáraMegpróbálok egy használható el.vázlatot összehozni ,hátha segít,de egy villamossági szerelő ahhoz sem ártana.

#6440 T.f.
2016-09-16 21:36:12

Válasz csoppika #6433. hozzászólásáraVan mindkettő pdf-ben (~500Mb),adj egy E-címet.
Ha valakit még érdekel adjon E-címet és egyszerre teszem fel a fileposta.hu-ra.

#6438 Myrrdin
2016-09-16 21:07:44

Válasz csoppika #6433. hozzászólásáratalán még itt:
http://gepkonyvek.oldalunk.hu/site.php?sd=gepkonyvek&page=8vPG79OCPJ

#6435 csoppika
2016-09-16 21:04:27

Válasz Myrrdin #6435. hozzászólásáraSajnos nem vagyok és nem is leszek facebook tag...

#6434 Myrrdin
2016-09-16 21:01:28

Válasz csoppika #6433. hozzászólására
Te is írhatsz nekik facebookon, én már annyi mindent kértem mársmile blushsmile blushing

#6433 Hús Futár
2016-09-16 20:45:13

Válasz csoppika #6433. hozzászólásáraVáltó javítással kapcsolatban hívjál nyugodtan sajnos fejből szedem szét meg lapátolom össze .

13000 körül vettem 2 éve új katalógot az axiálban

#6432 csoppika
2016-09-16 19:16:44

Valakinek van amúgy elektronyikus formában kezelési és esetleg javítási könyve? Esetleg alkatrész katalógus?
Myrrdin, megmozgathatnád a szálakat a fészbukon... Zetor 12245...smile helpsmilie

#6431 Hús Futár
2016-09-16 08:04:47

Válasz csoppika #6431. hozzászólásáraJól néz ki , sok szerencsét hozzá .

Csak azért kérdeztem mert az enyémnek mióta megvan van egy jellegzetes hangja terhelésen olyan kicsit rábás kopogós hangja van . Már gyűrűztem egyzser a motort meg cseréltem már rajta adagolót de akkor is meg maradt a hangja . Az enyémnek a párja meg Szögiéknél van ( nem tudom meg van-e még mert 3 éve nem voltam ott ) De ők is ezt mondták hogy furcsa kopogós hangja de jól megy és nincs vele baj .

#6429 csoppika
2016-09-15 22:53:09

Válasz Hús Futár #6429. hozzászólásáraAz első porlasztó volt bactatva, de onnan jön egy kicsi csettegő hang...
Nem duruzsolós, ennyi... de lehet, ha oldalra lesne a kémény, akkor más lenne...

#6428 Hús Futár
2016-09-15 22:12:45

Válasz csoppika #6428. hozzászólásáraFurcsa hang mit takar ? Milyen tipust vettél ?

#6427 csoppika
2016-09-15 21:49:55

Válasz Filler #6427. hozzászólásáraKell benne lennie...induláskor nem mozgott a víz a hűtőben... Egy furcsa van...emlékeim szerint a régebben nézett mezítlábasnak "duruzsolós" hangja volt...ennek furcsább kicsit. (mondjuk a cső előre nèz...lehet nem hallom bent) De lehet a mezítlábasnak üres volt már a dob...20 évig azon minden csak "jó az úgy" volt...

#6426 Filler
2016-09-15 21:41:34

Válasz csoppika #6425. hozzászólásáraHa 70 fok a víz akkor nincs benne termosztát szerintem. Nekem üresjáraton is felmegy 90-re azt hiszem, de onnan meg sem mozdul. Az olajnyomás főleg terhelésnél esik vissza már mikor fölmelegszik az olaj. De amúgy ezek jó értékek. Az elsőkön nekem is díszminta van most akarom megkérdezni mennyibe fájnak felvidéken ha érdekel majd leírom mennyibe kerülnek. Uniós számlát tudnak róla adni.

#6424 csoppika
2016-09-15 19:24:27

Megvettem a traktort ... Majd kiderül, hogy milyen lett... A hűtő felőli első henger mintha olyan halványan csettegne...ott piszkálta vki a porlasztót festés után...(most csináltak forgalmit a gépre hogy el lehessen adni...vmikor kivonatta vki)
Váltó jónak tűnik...Egy "komoly" ősöreg leták tárcsa volt csak utána homokban...a vízetsem nyomta fel 70 fok fölé(pedig van benne termosztát)... Néha volt egy minimális ifa szaga...porlasztókat megnézem...kevéske kartergáz... Tettek bele olajórát a lámpa helyett...4bar alapon, 1500 körül-felett 5...70fokon is... Majd remélem, ha hazakerül a szakértő öreg meg tudja lesni...
Első gumik öreganyám korabeliek...smile blushing

#6423 csoppika
2016-09-14 23:43:36

Köszönöm mindenkinek. Holnap reggel kiderül mit mutat ez a gép...smile thumbupcool

#6422 Filler
2016-09-14 22:23:14

Válasz T.f. #6422. hozzászólásáraA felsőt tökéletesen méri az alsóra is átvált világít a kis lámpa csak az alsónál 1/2 álláson marad és onnan nem mozdul el.

#6421 T.f.
2016-09-14 22:16:54

Válasz Filler #6420. hozzászólásáraSzia!
Lehet elkötés is ,de az átkapcsolást két relé végzi ami kormánypultban van,én azokat ellenőrizném ,ha oxidos az érintkező akkor is hibás a működés.

#6420 T.f.
2016-09-14 22:12:03

Válasz csoppika #6413. hozzászólásáraSzia!
Olajnyomás üzem melegen 2,5/800rpm 3,5/1500rpm
A 2-es széria szinkronos (keveset bír és drága ,de jó ha van),ezek ált. gyorsváltóval jöttek.
Ha a keret engedi 2-es szériából vegyél (ezek is már 20 év körüliek),előnye a fiatalabb gépen túl:a szinkron és valószínűleg gyári gyors váltó,első híd difi-zár,és a három változat közül szerintem ennek a legkomfortosabb a fülkéje (találni lehet utólagos klímával szereltet is)

#6419 Filler
2016-09-14 22:05:12

Válasz T.f. #6419. hozzászólásáraSzép estét Ferenc!

Tavasszal említettem én, hogy az alsó tartályban nem jól méri az üzemanyagot a műszer. Az a probléma hogy ha átvált az alsó tartályra akkor csak félig mutat a mutató és el sem mozdul onnan. Nem lehet esetleg, hogy a vezetékek lettek elkötve? Mert a tartalék jelző sem működik.

Előre is köszönöm.

#6418 T.f.
2016-09-14 21:59:08

Válasz csoppika #6408. hozzászólásáraVáltó hidraulika:nyomaték váltó,TLT, első hajtás,a 2-es sorozatban első hajtás difi-zár.
Ebben a körben van a váltó-olaj finomszűrője.
A nyomóág állandó nyomású 8-10 bar.
A nyomáshatároló túlfolyó ága megy az olajhűtőre , majd onnan a váltó kényszerkenésű csapágyaira !!! (ha gyenge szivattyú - nincs hűtés és rendes kenés a váltóban )

#6417 T.f.
2016-09-14 21:48:38

Válasz colega #6416. hozzászólásáraZTC-16L : 20 l/min 80 bar

#6416 Filler
2016-09-14 20:46:12

Válasz csoppika #6413. hozzászólásáraNekem azt mondta mindig a szerelő ismerősöm, hogy az 1 is olajnyomás csak minél kisebb annál kevesebb a kenés ami mindent jobban koptat egy picit, és lehet rimánkodni hogy egyszer csak ne tűnjön el és kukucskáljon ki a hajtókar. 40 évet szerelt TSZ-ben és még mindig 5 Zetor van ott.

Nincs profilkép
#6415 colega
2016-09-14 20:45:55

Üdv zetor szervoszivattyu mennyit szállit literben,nyomásra

#6414 Filler
2016-09-14 20:44:15

Válasz csoppika #6413. hozzászólásáraNekem 16245-ben jó motornál is van karter gáz. Az új motor mellett is szökik le kis levegő. Hidegen még nem is látható de melegen már látszik, hogy kicsit nyomja. Hideg olajnál az olajnyomás hidegen alap 4,5 nyomatékon 5 felett van, melegen alap 3,8 nyomatékon 4,3. Azt hiszem a 12245-ben is van már szinkron. Jó ha benne van de nagyon panaszkodnak rá hogy hamar kimegy. Nekem még 150 üzemóra van benne ennyit még kibírt. :)
A 12011-ben az olajnyomás hidegen 4 melegen 3.

Nincs profilkép
#6413 MrPoke
2016-09-14 20:35:59

Válasz csoppika #6413. hozzászólásáraAkár milyet veszel, mind kakukktojás. Lehet az olcsóbb elmegy több ezer üzemórát a drága meg másnap szétesik.

A húzósabb tételek a véglehajtások amibe pont nem látsz bele, mennyire van megsérülve a fogaskerék rendszer.

Komplett motor felújítás 250 (akkor már a főtengely is megvan köszörülve).
Váltóban a tűgörgők adják meg magukat, az ellenőrizheted ha tartod a sebességváltót gázt adsz és ha lökdösi a váltókart akkor lehet széthúzni.

Nekem 12045 van az újakról még nincs tapasztalatom.

Sokat kibírnak de valahogy nálam nem akar beállni a gép. Mindig kell valamit szerelni rajta. hol egy fogaskerék, hol egy csapágy. Jövőre 40 éves lesz és le is cserélem, vagy veszek mellé egy fiatalabbat.

#6412 csoppika
2016-09-14 13:02:39

Válasz MrPoke #6409. hozzászólásáraKöszi.
Ha van kis kartergáz, az mennyire baj(hidegen/melegen)? Ha mondjuk az olajnyomás, persze nem sűrű olajnál, jó? Vagyis mennyi a jó olajnyomás? Melegen alapjáraton(ha jól rémlik, 1.5 bar a minimum)? Pl a 12245-ös ben van szinkron a váltóban? Vagy olyan, mint a régi 120-as, mert olyat már próbáltam pár éve... (próbáltam is 2 "jól" kinézőt szar műszaki állapotban, meg egyet ami le volt élve kívül, de patent volt belül...)

#6410 endypapa
2016-09-14 12:34:52

Válasz kissgé #6410. hozzászólásáraPótozás 0.5 l/km.
Szénázásban nem használom.

#6409 kissgé
2016-09-14 12:14:29

Sziasztok!
12045 Zetor milyen fogyasztást produkál kaszálás, bálázás, pótkocsizás közben?

Nincs profilkép
#6408 MrPoke
2016-09-14 11:22:59

Válasz csoppika #6408. hozzászólásáraElső hajtás, nyomatéknövelő, kardán kapcsoló.
A rendszer nyomásának 16bar kellene lennie.

#6407 csoppika
2016-09-14 05:58:04

Lenne egy két kérdés. A nyomatéknövelőt működtető szivattyút mit hajt még. Az elsőhajtás lamelláit melyik szivattyú működteti?

#6406 csoppika
2016-09-13 23:44:16

Válasz Filler #6406. hozzászólásáraMivel most van rá keret, inkább 4wd lenne... Néztem amúgy a hirdetést...

#6405 Filler
2016-09-13 23:21:23

Válasz csoppika #6402. hozzászólásáraAmúgy nekünk van egy eladó 12011 ha érdekel.

#6403 T.f.
2016-09-13 21:35:44

Válasz Hús Futár #6401. hozzászólásáraSzia!
Én még nem találkoztam, leírás szintjén sem, a nyomatékváltó áttétel variációjával.
A Speciál változat UR II C SZUPER: a hátsóhíd-véglehajtások átvétele az UR IV-ből.(lamellás difi,olajfürdős lamellás fék,erősített elsőhajtás kapcsoló)A váltó azonos az UR II C-vel.

#6402 T.f.
2016-09-13 21:24:30

Válasz csoppika #6397. hozzászólásáraSzia!
Az átépítés lényege az amit le is írtál.(a nyelestengely jelen esetben a nyomatékváltó kimenő tengelye)
Nálam
O4-3-ben:vonulás,esetleg szállítás(jellemzően földúton)
O2-ben:kombinátor,VRM elmunkált szántáson.
O1-ben:szántás 130-140cm/25-28 cm ,260-as gruber(lándzsás)30-35 cm.
T4-ben:szántás elm. VRM
T3-ban:4 késes lazító (ahogy bírja)
Mindig "nyúl"-ba ,és csak szükség esetén visszaváltva "béka"-ba.12145 4-es 25km-es váltóval.



A táblázatok a gyári szerelésre vonatkoznak!
Átépítésnél a terep fokozatok egy kicsit eltérnek (a gyári változatokban az országúti-terep váltónak is van variációja)

#6401 csoppika
2016-09-13 18:16:24

Válasz Filler #6374. hozzászólásáraLemérettem a tárcsát. Az Isaria super universal vetőszekrénnyel együtt 30q 20kilósmile sweatdrop

#6400 Hús Futár
2016-09-13 17:53:16

Válasz T.f. #6395. hozzászólásáraMondtak itt valami gyorsított nyúl-békát is a 1245 speciálokban volt állítólag erről mit lehet tudni ?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]