Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz T.f. #6395. hozzászólásáraHirdetnek itt egy 122-est, állítólag 3 fogaskerék, meg egy tengely cserével lett gyorsabb. Szlovákból rendelték bele a cuccot. A nyelestengelyt magyarázta a koma, hogy onnantól gyorsabb minden fokozat, 40-et megy a gép... szállítani akart vele, nem tudom talajmunkára hogyan hat... Itt a 25-ös verziónál szinte minden talajmunkát országúti 2.ban csinált a 120-as két ismerősnek is... Nekem könnyű(Zetornak) gépek lennének hozzá, akár jó is lehet a gyors váltó...
Válasz csoppika #6394. hozzászólásáraSzia!
A ZETOR URII-es sorozat gyárilag 4 különböző váltóval szerelhető ,a motor teljesítmény és a kívánt végsebesség szerint. 35-30-25 km/h 4 sebességes , 25 km/h 3 sebességes ,erősített változat.Ezek kompletten ,beépítés szempontjából csereszabatosak.A 4 sebességes változatok utólag a megfelelő alkatrészek cseréjével módosíthatóak bármely 4-es verzióra.
A megfelelő változat a használat céljától függ.Ha terepmunkára kell akkor jobb a 25-ös verzió (több fokozat van az optimális tartományban).
Az átalakítás a 3-4 fokozat alkatrészeit érinti (a két fokozat helye is fel cserélődik ),de a gyorsító hatás minden fokozatra hat.
Ha neked érdekes lehet, akkor kikeresem az egyes váltók sebesség táblázatát.
Ohoho nedves lett... a tekintetem ZTS 16245
Annak idején ilyen 16245-os Zetorok dolgoztak a helyi TSz-ben jó volt nézni ahogy szántogatnak, na és a hangjuk az egyedi nem lehet összekeverni mással. (érdekes)
Válasz *** HM *** #6380. hozzászólásáraSzóval Hecci bácsi...nincs semmi 120-as ott a tanya körül maradékba??? Ha csak 3 kerék van...az sem baj...ha az árán is látszik
Válasz *** HM *** #6380. hozzászólásáraTe Hecci...a 80-asom nyög vele...szóval inkább 120-as Zetor... Eladni nem akarom a tárcsát, vetőgép is rá van építve...csak húzni kell , oszt veti a "ződtrágyát" is
(amúgy már vagy 3 vevő is lenne rá, de gondolom óccsóér)
Haver meg ahelyett, hogy itt próbálgatta volna a 820-as Mtz-vel, ügyeletet tart a kocsmában tegnap óta...
7 el lehet vinni a tárcsát de az elég e?
10 fölött indul a tárcsázás ami ér vlmit
Oszt ha 13 az mégjobb de csak ha "viszi"
Meg persze ha ez a sebesség a parasztnak már "elég"
Válasz Filler #6377. hozzászólásáraMa beszéltem egy komával Párkányból. Tegnap vitték el tőle a 12245-öst. 8200 óra, felújított motor, diffi...erre szétesett a váltója...annyival olcsóbban passzolta el...a Csótinak. Kíváncsi leszek, bontják-e vagy ha nem mennyi lesz az ára jav után...
Válasz Filler #6374. hozzászólásáraÉn sem mondtam, hogy szuper nehéz... Majd kíváncsiságból lemázsálom... A komának a 130 lovas Mf nehezen viszi ezt a 3 méterest.(lehet elfutottak belőle a lovak, nem tudom...) Szóval azt próbálom kideríteni, hogy elég é hozzá a 90 ló (Mtz892 vagy 10045)), vagy inkább a 115(12245)...
Válasz csoppika #6371. hozzászólásáraEzt nem mondanám szuper nehéznek csak nehéznek. Ha 4,5 tonna lenne 3 méteren akkor lenne szupernehéz 700 lapokkal.
Válasz csoppika #6367. hozzászólásáraÉn nem hasonlítanám össze a 80-as MTZ-t a 120 Zetorral. Nekünk volt mind a kettő. A 12011 3x40-el szántott míg ugyanazzal az ekével 3x35-el szántott kényelmesen az MTZ 82. És ugye a 12011 csak hátsó kerékmeghajtású + keréksúly és orr súly sem volt rajta csak egy kevés a levegőszűrő alatt.
Válasz csoppika #6371. hozzászólásáraÉn a nyáron próbáltam ki egy quivogne 3,2m nehéz V tárcsát a 16245-el. Volt adva neki szög rendesen és birkózott vele a gép 8-9-el vitte laposon. Ebben volt anyag 610 lapok 3,5 tonna.
Válasz csoppika #6367. hozzászólásáraHolnap haver a 820-al bepróbálkozik. Ha nem megy, akkor kerítek egy 110-es Fiatot. Ha annak elég, akkor a 12245 lesz eléje...ha találok...
Válasz Filler #6366. hozzászólásáraKhmm.... 2.5-ös nehéztárcsa van raktáron... A 80-as mtz nyekeregve viszi 10 centi mélyen IV.fokozatban...kb 5kmph...a második sornál csak ugyanilyen mèlyen rugdalózik neki a kicsike
Válasz csoppika #6365. hozzászólásáramagyar mezőgép archívumot keresd fel ott megtalálod a sebességeket. 3,2-3,5m tárcsát tennék utána maximum. Ha domb is van akkor 3-3,2m.
12045-ös Zetor sebességkiosztásról van vkinek táblázat? Ahol a kmph is benne van... Köszi. Nehéztárcsából kötöttben kb mekkorát húzhat el 60-as lapokkal?
Válasz VDénes #6363. hozzászólásáraAzt hittem vonulásban gondolod . Ez talaj és munkaeszköz függő . Az biztos hogy azt az eszközt amit az mtz-vel nagyjából cibáltál szépen vinni fogja valamely szériás 120-as crystal , Mivel azért nehezebb és hosszabb 2 hengerrel .
Ma délután eltört az első hajtás kardánjánál az összetételnél 16245. Szerintetek elég ha megcsináljuk vagy keressünk valami hibát ami miatt letépte magát? Gondolok itt arra hogy szorulna az első hajtás.
Válasz VDénes #6359. hozzászólásáraA konedata szerint a nyomatéka annyi , mint ezeknek a Zetoroknak... Ezek a Zetorok 115 lóerősek katalógus szerint... Nem tudom, mennyivel lenne gyorsabb... Súlyban ugyanott vannak...talán a 6 henger nem döglik úgy...
Zetorba érdemes gondolkodni olyan 120 ló környékén?
12245 vs 12045 vs 12145? Melyikre lenne érdemesebb vadásznom? Vagy esetleg egy 10545 is elég lenne? MTZ 892 helyett kellene ami gyorsabb picivel. Munkagépek maradnak a lazítón kívül.
Válasz MIHI10045 #6354. hozzászólásáraHa rálépsz a felezőre akkor a levegőhenger egybenyomja a bordáskuplungot, lekapcsolja a sebváltó kuplunglamellájáról a hajtásláncot és a tlt kuplungján keresztül megy a hajtáslánc. Egy valamire vigyázni kell. Lejtőnek lefelé sohase használd mint kisseb sebesség miatt-vissztartani a megrakott pótot motoral, mert nem tartsa meg a súlyt-átugrik-szétkapcsol a fogazat!!! Csak húzásban alkalmazható!
Válasz Józsika #6353. hozzászólásáraElső híd van rúgózású és merev te írtad hogy rúgózik nemtudom hogy átlehete csinálni a merevet rúgózásúra lehet avéget nincs a bokán fedél
Válasz Józsika #6353. hozzászólásáraHellóka annyit tudtam meg a felezőröl hogy kompreszor bekapcsolva és ha nembírja a gép rálépsz a kapcsolóra és tartod amíg megint fordulatba nem jön nem kell átváltani nem olyan símán kapcsol mint egy olajkapcsolású de lényegében ugyan az,én még levegő kapcsulású TLT kuplungal nem találkoztam de már hallotam róla úgy hogy ez pasz
Válasz MIHI10045 #6348. hozzászólásáraAz enyémen nincs az a kis fedél,egyben van a hídnak az öntvénye. Pedig ahogy kibogoztam a google fordítóval, a rakodó könyvében is írják,hogy fixálni kell az első tengely rugózását.Nézek rá nagyobb gumit az biztos.Az orrsúlyok nincsenek is felrakva,a rakodó miatt. A felező környékén találtam leszakadt vezetékeket az levegőszelepekről azokat is rendbe teszem. Jól láttam ,hogy a TLT kuplung is levegő rásegítéses?
Válasz kolias #6351. hozzászólásáraNem akarok okoskodni de itt a súly nem a kerékben van hanem az elején alul es arra a felnire ami van neki a7,50-16-os gumit felrakja és mivel van rajta rakodó így súly is akad elég
Válasz Józsika #6342. hozzászólásáraRz felni jó az 16-os.
Újonan rendeltem Törökszentmiklósról azt hiszem pár éve.
Annyi, hogy a belső súly nem fér el, kicsit meg kell köszörülni a súlyt, más a a felni íve.
C-s tehergumi meg van ledobott a gumisnál mindig apróér.
Kicsit nehezebb lesz tekerni a kormányt az igaz.
11599 hozzászólás
Válasz Hús Futár #6399. hozzászólásáraköszi
Válasz csoppika #6397. hozzászólásáraHa emlékeim nem csalnak akkor csak 3 fogaskereket kell cserélni bár ha szettben rendeled 4-et kapsz .
Lényegében a 3. fokozat helyére teszel egy gyorsabbat .
Válasz T.f. #6395. hozzászólásáraKikereshetnéd az adatokat amúgy
Válasz T.f. #6395. hozzászólásáraHirdetnek itt egy 122-est, állítólag 3 fogaskerék, meg egy tengely cserével lett gyorsabb. Szlovákból rendelték bele a cuccot. A nyelestengelyt magyarázta a koma, hogy onnantól gyorsabb minden fokozat, 40-et megy a gép... szállítani akart vele, nem tudom talajmunkára hogyan hat... Itt a 25-ös verziónál szinte minden talajmunkát országúti 2.ban csinált a 120-as két ismerősnek is... Nekem könnyű(Zetornak) gépek lennének hozzá, akár jó is lehet a gyors váltó...
Válasz csoppika #6394. hozzászólásáraA terhelés alatt kapcsolható teki-nyúl-ra gondolsz ?
Válasz csoppika #6394. hozzászólásáraSzia!
A ZETOR URII-es sorozat gyárilag 4 különböző váltóval szerelhető ,a motor teljesítmény és a kívánt végsebesség szerint. 35-30-25 km/h 4 sebességes , 25 km/h 3 sebességes ,erősített változat.Ezek kompletten ,beépítés szempontjából csereszabatosak.A 4 sebességes változatok utólag a megfelelő alkatrészek cseréjével módosíthatóak bármely 4-es verzióra.
A megfelelő változat a használat céljától függ.Ha terepmunkára kell akkor jobb a 25-ös verzió (több fokozat van az optimális tartományban).
Az átalakítás a 3-4 fokozat alkatrészeit érinti (a két fokozat helye is fel cserélődik ),de a gyorsító hatás minden fokozatra hat.
Ha neked érdekes lehet, akkor kikeresem az egyes váltók sebesség táblázatát.
Srácok!
A krisztálnál a variált gyors váltó miből áll? A nyelestengelynél gyorsít állítólag minden sebességet. Valaki használ ilyet?
Ohoho nedves lett... a tekintetem
ZTS 16245
Annak idején ilyen 16245-os Zetorok dolgoztak a helyi TSz-ben jó volt nézni ahogy szántogatnak, na és a hangjuk az egyedi nem lehet összekeverni mással. (érdekes)
Válasz csoppika #6391. hozzászólására5.-et is...
Válasz _NB_ #6389. hozzászólásáraA 4.et megnézem, ha meglesz még...
Válasz _NB_ #6389. hozzászólásáraAz elsőnél csak picasso dolgozik, szerelő nem...a második szerintem már egy kupecnál van...
Válasz _NB_ #6388. hozzászólásáraVagy csak 12245 verzsön érdekel ?
12045. . .12145. . .12045. . .12245. . .12145. . .12045. . .12145. . .és a háromkerekű
Válasz csoppika #6387. hozzászólásáralink. . .link2. . .link3. . .link4. . .+ egy kis belevaló :)
link 5 + elsőhajtás. . .és egy sima
Válasz *** HM *** #6385. hozzászólásáraViccet félretéve az a váltóhibás jó lett volna...kár, hogy lecsúsztam róla...
Válasz *** HM *** #6385. hozzászólására
Válasz csoppika #6384. hozzászólásáraVan pár de nem eladók
Nem innét lesz 120121122123asod
Válasz *** HM *** #6380. hozzászólásáraSzóval Hecci bácsi...nincs semmi 120-as ott a tanya körül maradékba??? Ha csak 3 kerék van...az sem baj...ha az árán is látszik
Válasz *** HM *** #6380. hozzászólásáraAhelyett, hogy szívod a vérem, inkább prezentálj vmi megbízható helyről egy 120-as crystalt....
Válasz *** HM *** #6380. hozzászólásáraTe Hecci...a 80-asom nyög vele...szóval inkább 120-as Zetor... Eladni nem akarom a tárcsát, vetőgép is rá van építve...csak húzni kell , oszt veti a "ződtrágyát" is
(amúgy már vagy 3 vevő is lenne rá, de gondolom óccsóér)
Haver meg ahelyett, hogy itt próbálgatta volna a 820-as Mtz-vel, ügyeletet tart a kocsmában tegnap óta...
Válasz Filler #6379. hozzászólásáraCsóti az elvileg kupec...szóval...khm...az a fránya haszonkulcs...
Válasz csoppika #6375. hozzászólásáraMi az hogy "elég"?
Mihez?
Mi az hogy vlm "viszi"?
7 el lehet vinni a tárcsát de az elég e?
10 fölött indul a tárcsázás ami ér vlmit
Oszt ha 13 az mégjobb de csak ha "viszi"
Meg persze ha ez a sebesség a parasztnak már "elég"
Válasz csoppika #6378. hozzászólásáraHát ha már ott vannak mindent meg kéne csinálni jól. Ne kelljen még egyszer lebontani.
Válasz Filler #6377. hozzászólásáraMa beszéltem egy komával Párkányból. Tegnap vitték el tőle a 12245-öst. 8200 óra, felújított motor, diffi...erre szétesett a váltója...annyival olcsóbban passzolta el...a Csótinak. Kíváncsi leszek, bontják-e vagy ha nem mennyi lesz az ára jav után...
Válasz csoppika #6375. hozzászólásáraSzerintem a 90 esélytelen előtte, csak kínzás lesz. A 115-120 megbirkózik vele.
Válasz Filler #6374. hozzászólásáraAz osztrák új 90 lovas MF-je 6-7-el vitte 10-15centin... tarlóhántásra használta(2.sorra inkább gruber)
Válasz Filler #6374. hozzászólásáraÉn sem mondtam, hogy szuper nehéz... Majd kíváncsiságból lemázsálom... A komának a 130 lovas Mf nehezen viszi ezt a 3 méterest.(lehet elfutottak belőle a lovak, nem tudom...) Szóval azt próbálom kideríteni, hogy elég é hozzá a 90 ló (Mtz892 vagy 10045)), vagy inkább a 115(12245)...
Válasz csoppika #6371. hozzászólásáraEzt nem mondanám szuper nehéznek csak nehéznek. Ha 4,5 tonna lenne 3 méteren akkor lenne szupernehéz 700 lapokkal.
Válasz csoppika #6367. hozzászólásáraÉn nem hasonlítanám össze a 80-as MTZ-t a 120 Zetorral. Nekünk volt mind a kettő. A 12011 3x40-el szántott míg ugyanazzal az ekével 3x35-el szántott kényelmesen az MTZ 82. És ugye a 12011 csak hátsó kerékmeghajtású + keréksúly és orr súly sem volt rajta csak egy kevés a levegőszűrő alatt.
Válasz csoppika #6371. hozzászólásáraÉn a nyáron próbáltam ki egy quivogne 3,2m nehéz V tárcsát a 16245-el. Volt adva neki szög rendesen és birkózott vele a gép 8-9-el vitte laposon. Ebben volt anyag 610 lapok 3,5 tonna.
Válasz csoppika #6370. hozzászólásáraItt egyel nagyobbat hirdetnek:http://www.jofogas.hu/veszprem/Heger_Szupernehez_Tarcsa_Osszecsukhatos_3M_53994933.htm?first=1
Válasz csoppika #6367. hozzászólásáraIlyen lenne:https://www.landwirt.com/ez/index.php/kleinanzeigen/anfrage/301066
Válasz csoppika #6368. hozzászólásáraVagy egy 10145...
Válasz csoppika #6367. hozzászólásáraHolnap haver a 820-al bepróbálkozik. Ha nem megy, akkor kerítek egy 110-es Fiatot. Ha annak elég, akkor a 12245 lesz eléje...ha találok...
Válasz Filler #6366. hozzászólásáraKhmm.... 2.5-ös nehéztárcsa van raktáron... A 80-as mtz nyekeregve viszi 10 centi mélyen IV.fokozatban...kb 5kmph...a második sornál csak ugyanilyen mèlyen rugdalózik neki a kicsike
Válasz csoppika #6365. hozzászólásáramagyar mezőgép archívumot keresd fel ott megtalálod a sebességeket. 3,2-3,5m tárcsát tennék utána maximum. Ha domb is van akkor 3-3,2m.
12045-ös Zetor sebességkiosztásról van vkinek táblázat? Ahol a kmph is benne van... Köszi. Nehéztárcsából kötöttben kb mekkorát húzhat el 60-as lapokkal?
Válasz VDénes #6363. hozzászólásáraAzt hittem vonulásban gondolod . Ez talaj és munkaeszköz függő . Az biztos hogy azt az eszközt amit az mtz-vel nagyjából cibáltál szépen vinni fogja valamely szériás 120-as crystal , Mivel azért nehezebb és hosszabb 2 hengerrel .
Válasz Hús Futár #6361. hozzászólására10km/h-val tud menni egy nehezebb géppel?
Sziasztok!
Ma délután eltört az első hajtás kardánjánál az összetételnél 16245. Szerintetek elég ha megcsináljuk vagy keressünk valami hibát ami miatt letépte magát? Gondolok itt arra hogy szorulna az első hajtás.
Előre is köszönöm.
Válasz VDénes #6359. hozzászólásáratempóra egyik sem gyorsabb
Válasz VDénes #6359. hozzászólásáraA konedata szerint a nyomatéka annyi , mint ezeknek a Zetoroknak... Ezek a Zetorok 115 lóerősek katalógus szerint... Nem tudom, mennyivel lenne gyorsabb... Súlyban ugyanott vannak...talán a 6 henger nem döglik úgy...
Sziasztok
Zetorba érdemes gondolkodni olyan 120 ló környékén?
12245 vs 12045 vs 12145? Melyikre lenne érdemesebb vadásznom? Vagy esetleg egy 10545 is elég lenne? MTZ 892 helyett kellene ami gyorsabb picivel. Munkagépek maradnak a lazítón kívül.
Sziasztok
5611 pótkocsi vonófejen van adattábla valahol, most vinném majd műszakira és sehol sem találok rajta
Köszönöm ,a segítő hozzászólásokat!
Válasz MIHI10045 #6354. hozzászólásáraHa rálépsz a felezőre akkor a levegőhenger egybenyomja a bordáskuplungot, lekapcsolja a sebváltó kuplunglamellájáról a hajtásláncot és a tlt kuplungján keresztül megy a hajtáslánc. Egy valamire vigyázni kell. Lejtőnek lefelé sohase használd mint kisseb sebesség miatt-vissztartani a megrakott pótot motoral, mert nem tartsa meg a súlyt-átugrik-szétkapcsol a fogazat!!! Csak húzásban alkalmazható!
Válasz Józsika #6353. hozzászólásáraElső híd van rúgózású és merev te írtad hogy rúgózik nemtudom hogy átlehete csinálni a merevet rúgózásúra lehet avéget nincs a bokán fedél
Válasz Józsika #6353. hozzászólásáraHellóka annyit tudtam meg a felezőröl hogy kompreszor bekapcsolva és ha nembírja a gép rálépsz a kapcsolóra és tartod amíg megint fordulatba nem jön nem kell átváltani nem olyan símán kapcsol mint egy olajkapcsolású de lényegében ugyan az,én még levegő kapcsulású TLT kuplungal nem találkoztam de már hallotam róla úgy hogy ez pasz
Válasz MIHI10045 #6348. hozzászólásáraAz enyémen nincs az a kis fedél,egyben van a hídnak az öntvénye. Pedig ahogy kibogoztam a google fordítóval, a rakodó könyvében is írják,hogy fixálni kell az első tengely rugózását.Nézek rá nagyobb gumit az biztos.Az orrsúlyok nincsenek is felrakva,a rakodó miatt. A felező környékén találtam leszakadt vezetékeket az levegőszelepekről azokat is rendbe teszem. Jól láttam ,hogy a TLT kuplung is levegő rásegítéses?
Válasz kolias #6351. hozzászólásáraNem akarok okoskodni de itt a súly nem a kerékben van hanem az elején alul es arra a felnire ami van neki a7,50-16-os gumit felrakja és mivel van rajta rakodó így súly is akad elég
Válasz Józsika #6342. hozzászólásáraRz felni jó az 16-os.
Újonan rendeltem Törökszentmiklósról azt hiszem pár éve.
Annyi, hogy a belső súly nem fér el, kicsit meg kell köszörülni a súlyt, más a a felni íve.
C-s tehergumi meg van ledobott a gumisnál mindig apróér.
Kicsit nehezebb lesz tekerni a kormányt az igaz.