Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4547. hozzászólásra
Ha jól emlékszem a kardántengelyt kapcsolja össze, és te a kórmány alól kapcsolod be vagy ki a meghajtást a lamelláknál hátul. 6 éve adtam el az utolsó Crystálomat, neharagudj de 100 százalákosan nem emlékszem rá. Nálam állandóan be volt kapcsolva, nem kapcsolgattam ki meg be.
Válasz #4544. hozzászólásra
mindben ott van a derekában az én 8011-esem igencsak a gyártás elejéről való mert nyúl béka ritka bordás meg a keskeny difi a gép de ezen is ott van
Válasz #4544. hozzászólásra
Nincsen benne tlt kapcsoló. A sürü és a ritka kardáncsonkok cseréjével kapcsolod az 540 vagy 1000 fordulatot. Ha lyukban nem volt semmi akkor 540 fordulaton van bármilyen kardánvég /sürü vagy ritka/ van a hátulján betéve.
Eddig úgy tudtam, hogy a TLT 540/1000 kapcsoló az a fülkében van jobb oldalon a kézifék mögött egy kétállású kar ? Eredetileg ez a kék 12045 a gép nem 12145.
Helló! 12145 derekánál a szervószivattyú alatt van egy ovális fedél két csavar fogja egy rugó meg egy bovdenes lap van benne. Olajfolyás keresés közben levettem és a másik oldalán nem volt semmi. Ez mi?Minek kellene elenni mögötte?
Helló! A használt árakat nem ismerem ezen taktornál valahol 1-2 millió közt lehet. Az alkatrészek ha szlovákiában veszed mtz alkatrész árban vannak, a fogyasztása fele mint az mtz. Alkatrész kereskedőket néhány irással lejjebb találsz.
Köszönöm az infókat,de árat nem írtak,hogy milyen ajánlatot tehetnék a traktorra!!!Van traktorom az állapot felmérés nem probléma csak magába ez a típusról nincs semmi infóm!?Drága alkatrész árak,tartósság,megbízhatóság ez lenne a legfontosabb!?
Helló! Elég az a 60LE ha a géphez illeszkedő eszközöket és nem rohansz kerülöd a tulterhelést jó gép lesz. Ha a motor kevés lenne ezeket a trakikat épitő szekrény elv szerint rakták össze építtessél a blokból egy erősebbet csak hüvely és turbó kell bele csak jó szerelő kérdése.
a 4340 az 62 le elég gyenge a 15 hektárra inkább 75-80 loeros zetorban gondolkodnák,de én szivesen tanácsot tudok adni ha kell elmegyek és megnézem neked hogy jo-e vagy nem ,de tudok 72-80 loeros traktorban is segiteni e-mailezni a zetor73411@azet.sk cimen tudunk
Tanácsot szeretnék kérni zetor 4340 tipussal kapcsolatban,nem találok semmi leírást róla/lóerő,megbízhatóság,hibák,tartósság stb./2000 évjárat 795üzemóra,viszonylag jó állapot 5 éve nincs használva egy ismerősnél van elfekvőbe,újonnan vásárolta nincs rá szüksége.Mennyit érhet,lehet érte adni?Információkat,tanácsokat előre is köszönöm!!!Érdemes-e vele foglalkozni vagy nem jó tipus,15hekire kellene,elég-e rá vagy jobb kellene,őszkerekes!!!
Szeretném a 6245-ösömet átvezetékelni. Annyi kóborvezeték van benne hogy az sok. Ennek ellenére sem a munkalámpák nem égnek hátus stb. Mi pénzbe kerül ez a mutatvány kb.? Ja és kezdjek neki vagy inkább bízzam villamossággszerelőre?
Helló! Hát olvass már lejjebb két cim és telszám is van mindkettő szlovákia és hivd fel és megmondják neked és kiküldik vagy érte mégy az egyik az agrobiró győr magasságban a másik miskolc térségéhez van közel.
tudom nem egészen ide való, de hátha kapok rá valami jelzést, 5748-as Zetorhoz kellene nekem gyári első féltengely, a dupla csuklós, ha valaki tud valamit erről kérem jelezze, előre is köszönöm
Tavasszal sok nagyobb dolgot is rendeltem, hátsó sárvédőket, hűtőt, nyomatékdobot, komplett kardán kihajtást, szivattyúkat stb. azt is kihozta a posta. Győrbe mennek át, ott adják fel postára.
Sajnos nem sikerült a kompresszió mérésünk, mert a mérő csak 19 bárig mért és ebben ettől több van. Ráadásul nem tudtuk hogy a dizelhez még be kel rakni egy szükitő adaptert is mert csak akkor hiteles amit a mérő mutat
Helló! Én is Agrobirótol rendelek de akkor van a gubanc ha olyan nagy alkatrész kell amit nem hoz házhoz a posta hogy mégy érte. Az agrobiró nekem oda vissza 900 km kb.
Ha a túlfolyón jön ki a víz, akkor hengerfejtömítés a baja, élég alamuszi a tünet, mert a motor terhelhető a vizet nem melegíti, csak a víz fogy belőle, ez a "kínai" hengerfejtömítés!!! A 3 - 4 henger közt szépen lassan kiég, az elején ezek a tünetek, gartergáz, vízfogyasztás, aztután ha keményebb munkát végzel vele pl. tárcsázás-szántás, előbb-utóbb megadja magát, kifújja a vizet a kipufogón, de még akkor sem melegszik a vize!! Hengerfejtömítést csak a gyári szlovákot szabad megvenni, az univerzálisat SOHA!!! Én Dunaszerdahelyről rendelem Bíróéktól, 2 nap alatt megjön postán.
Hát őszintén megmondva nem karom elhinni hogy a motor kopott mert piszok erős jól indul és nem füstöl még terhelésnél is csak picit a fülke is úgynéz ki mint egy vadi újnak nemsok üzemóra van benne fagyálló van benne majdnem fele fele arányban a hűtő tulfolyólyán néha jön ki egy kis viz de betudom annak hogy több van még benne habár lehet a hőcserélő lenne rossz a jobb oldalán?
A tornaljainak is megadhatom ha gondolod, de nem ajánlom. Merre laksz amúgy mert kicsit körülményes elmagyarázni hol van a telep, amúgy eddig mindent be tudtunk szerezni az utolsó csavarig.
A kollégának igaza van, a nívópálcán a 12045 -ös feliratot nézd, az első híd magassága miatt. A kartergáz pedig a kopott motor miatt van, hüvely - dugó csere!!! 4 db crystálom van, már kisérleteztem eleget, de mindíg a moci felújjítás lett a vége.
Válasz #4510. hozzászólásra
Ha nem tünt volna fel csak a két tipus van rajta ami azonos blokkal és nívó pálcával van a nem egyforma első híd magasság miatt van kitalálva ilyenre .
Megsúgom a 16245-ösömben is így van pontosan .
Ha eddig sem esett volna le akkor a 12145-ösödhöz a 12045-ös jelölését figyeld
Válasz #4509. hozzászólásra
Helló! A yutubon ha beütöd, zetor 3011 első menet , és rá kattintasz a 9 videó feliratra a fülkés zetort kell nézni bár mindkét filmen halható a hiba, Mások is kérném hogy nézzék meg.
üdv
Olyan kérdésem lenne hogy egy zetor 12145-ös-nek a nivójánál a 12045-ös feliratot kell nézni vagy a 12011-es feliratot az olaj nivópálcán?
Illetve mitől lehet az hogy hidegen melegen nagy a kartergázi illetve veri ki az olajat a kartegázcsövön? nem megfelelő minőségű olaj lenne benne?
Füstölni nem füstöl a motor egyáltalán
Helló! nagy a baja a 3011-esnek alapjárat jó és indul is de közép fordulaton kihagy hol egyik hol másik henger és füstöket köp és rángat egyenlőre tipje sincs az ismerősöknek hogy mi baja, vagy hogy mit keressek! Érdeklődnöd kéne hátha valaki már járt hasonlóan mint én.
Helló! Hú te vagy az én emberem az a város nekem is közel lenne el küldhetnéd a címét a boltnak és a nyitvatartást és hogy milyen tipusú zetorokhoz van alkatrészük
Én a gyöngyösire biztos, hogy elmegyek.
A Majort ugyanitt már kipróbáltam, de csak az udvaron mentem vele egy kört.
Jó lenne látni kicsit munka közben.
11596 hozzászólás
Válasz #4549. hozzászólásra
amit írtam kart az a bal sarokban van. A jobb oldali L kar a hydraulikához tartozok .
Válasz #4547. hozzászólásra
Ha jól emlékszem a kardántengelyt kapcsolja össze, és te a kórmány alól kapcsolod be vagy ki a meghajtást a lamelláknál hátul. 6 éve adtam el az utolsó Crystálomat, neharagudj de 100 százalákosan nem emlékszem rá. Nálam állandóan be volt kapcsolva, nem kapcsolgattam ki meg be.
Válasz #4548. hozzászólásra
Eredetileg olyan lehetett, most gömb van a végén. igen lent van a sarokban jobbra.
Válasz #4547. hozzászólásra
L alakú lapított végű kar ?
Válasz #4545. hozzászólásra
Akkor az mit kapcsol amit írtam a kézifék mögött?
Válasz #4544. hozzászólásra
mindben ott van a derekában az én 8011-esem igencsak a gyártás elejéről való mert nyúl béka ritka bordás meg a keskeny difi a gép de ezen is ott van
Válasz #4544. hozzászólásra
Nincsen benne tlt kapcsoló. A sürü és a ritka kardáncsonkok cseréjével kapcsolod az 540 vagy 1000 fordulatot. Ha lyukban nem volt semmi akkor 540 fordulaton van bármilyen kardánvég /sürü vagy ritka/ van a hátulján betéve.
Válasz #4543. hozzászólásra
Eddig úgy tudtam, hogy a TLT 540/1000 kapcsoló az a fülkében van jobb oldalon a kézifék mögött egy kétállású kar ? Eredetileg ez a kék 12045 a gép nem 12145.
Válasz #4539. hozzászólásra
A tlt 540 és 1000 átkapcsolása oda kell betolni a ritka fogazatu tengelyt es akkor megyen 1000 ha ures nincs benne semmi akkor 540
Válasz #4541. hozzászólásra
Ott figyel a Zetorka!
Érdekességként egy izlandi farm.
Válasz #4535. hozzászólásra
Köszönöm! Legalább van támpontom árban. Köteget vettél hozzá, vagy a szerelő oldotta meg a vezetékelést?
Helló! 12145 derekánál a szervószivattyú alatt van egy ovális fedél két csavar fogja egy rugó meg egy bovdenes lap van benne. Olajfolyás keresés közben levettem és a másik oldalán nem volt semmi. Ez mi?Minek kellene elenni mögötte?
Helló! A használt árakat nem ismerem ezen taktornál valahol 1-2 millió közt lehet. Az alkatrészek ha szlovákiában veszed mtz alkatrész árban vannak, a fogyasztása fele mint az mtz. Alkatrész kereskedőket néhány irással lejjebb találsz.
Köszönöm az infókat,de árat nem írtak,hogy milyen ajánlatot tehetnék a traktorra!!!Van traktorom az állapot felmérés nem probléma csak magába ez a típusról nincs semmi infóm!?Drága alkatrész árak,tartósság,megbízhatóság ez lenne a legfontosabb!?
Helló! Elég az a 60LE ha a géphez illeszkedő eszközöket és nem rohansz kerülöd a tulterhelést jó gép lesz. Ha a motor kevés lenne ezeket a trakikat épitő szekrény elv szerint rakták össze építtessél a blokból egy erősebbet csak hüvely és turbó kell bele csak jó szerelő kérdése.
A vezetékelést bízd szakemberre, én tavasszal csináltattam meg az egyiken, 65eft -ba került, az utólsó szálig ki lett cserélve benne minden.
a 4340 az 62 le elég gyenge a 15 hektárra inkább 75-80 loeros zetorban gondolkodnák,de én szivesen tanácsot tudok adni ha kell elmegyek és megnézem neked hogy jo-e vagy nem ,de tudok 72-80 loeros traktorban is segiteni e-mailezni a zetor73411@azet.sk cimen tudunk
Tanácsot szeretnék kérni zetor 4340 tipussal kapcsolatban,nem találok semmi leírást róla/lóerő,megbízhatóság,hibák,tartósság stb./2000 évjárat 795üzemóra,viszonylag jó állapot 5 éve nincs használva egy ismerősnél van elfekvőbe,újonnan vásárolta nincs rá szüksége.Mennyit érhet,lehet érte adni?Információkat,tanácsokat előre is köszönöm!!!Érdemes-e vele foglalkozni vagy nem jó tipus,15hekire kellene,elég-e rá vagy jobb kellene,őszkerekes!!!
Kedves fórumgazda hova lett a fejlécünk. Aszt sem tudjuk kinek mit vagy kinek írunk választ . Előre is köszi Kavics.
Helló! Rendelnék hozzá új kábel köteget és egy villamossági szerelővel beköttetném vagy bekötési táblázatból bekötném .
Sziasztok!
Szeretném a 6245-ösömet átvezetékelni. Annyi kóborvezeték van benne hogy az sok. Ennek ellenére sem a munkalámpák nem égnek hátus stb. Mi pénzbe kerül ez a mutatvány kb.? Ja és kezdjek neki vagy inkább bízzam villamossággszerelőre?
Válasz #4528. hozzászólásra
köszi a segítséget
Válasz #4527. hozzászólásra
Helló! Hát olvass már lejjebb két cim és telszám is van mindkettő szlovákia és hivd fel és megmondják neked és kiküldik vagy érte mégy az egyik az agrobiró győr magasságban a másik miskolc térségéhez van közel.
tudom nem egészen ide való, de hátha kapok rá valami jelzést, 5748-as Zetorhoz kellene nekem gyári első féltengely, a dupla csuklós, ha valaki tud valamit erről kérem jelezze, előre is köszönöm
Tavasszal sok nagyobb dolgot is rendeltem, hátsó sárvédőket, hűtőt, nyomatékdobot, komplett kardán kihajtást, szivattyúkat stb. azt is kihozta a posta. Győrbe mennek át, ott adják fel postára.
Sajnos nem sikerült a kompresszió mérésünk, mert a mérő csak 19 bárig mért és ebben ettől több van. Ráadásul nem tudtuk hogy a dizelhez még be kel rakni egy szükitő adaptert is mert csak akkor hiteles amit a mérő mutat
Válasz #4523. hozzászólásra
Helló! Én is Agrobirótol rendelek de akkor van a gubanc ha olyan nagy alkatrész kell amit nem hoz házhoz a posta hogy mégy érte. Az agrobiró nekem oda vissza 900 km kb.
Ha a túlfolyón jön ki a víz, akkor hengerfejtömítés a baja, élég alamuszi a tünet, mert a motor terhelhető a vizet nem melegíti, csak a víz fogy belőle, ez a "kínai" hengerfejtömítés!!! A 3 - 4 henger közt szépen lassan kiég, az elején ezek a tünetek, gartergáz, vízfogyasztás, aztután ha keményebb munkát végzel vele pl. tárcsázás-szántás, előbb-utóbb megadja magát, kifújja a vizet a kipufogón, de még akkor sem melegszik a vize!! Hengerfejtömítést csak a gyári szlovákot szabad megvenni, az univerzálisat SOHA!!! Én Dunaszerdahelyről rendelem Bíróéktól, 2 nap alatt megjön postán.
Dízel motornál a 20 báros kompresszió az már nagyon kevés.
28-32 mondjuk jónak!
Válasz #4513. hozzászólásra
20-30 Bar
Válasz #4518. hozzászólásra
Helló! Mezőkövesd mellett lakom jó ez a Rozsnyó nekem, Köszönöm!
Hát őszintén megmondva nem karom elhinni hogy a motor kopott mert piszok erős jól indul és nem füstöl még terhelésnél is csak picit a fülke is úgynéz ki mint egy vadi újnak nemsok üzemóra van benne fagyálló van benne majdnem fele fele arányban a hűtő tulfolyólyán néha jön ki egy kis viz de betudom annak hogy több van még benne habár lehet a hőcserélő lenne rossz a jobb oldalán?
Válasz #4506. hozzászólásra
+421 905515382 rozsnyói telefonszám
A tornaljainak is megadhatom ha gondolod, de nem ajánlom. Merre laksz amúgy mert kicsit körülményes elmagyarázni hol van a telep, amúgy eddig mindent be tudtunk szerezni az utolsó csavarig.
A kollégának igaza van, a nívópálcán a 12045 -ös feliratot nézd, az első híd magassága miatt. A kartergáz pedig a kopott motor miatt van, hüvely - dugó csere!!! 4 db crystálom van, már kisérleteztem eleget, de mindíg a moci felújjítás lett a vége.
Válasz #4510. hozzászólásra
Helo. nem tettel bele mostanaban fagyalot? mert akkor szokta nekem csinalni mikor hetekig nem volt beinditva, amugy a motorolajhutod is csinalhassa.
Válasz #4481. hozzászólásra
Ízzitó gyertyákat mi is meguntuk. Gyári vízmelegítő na az a tuti! Igaz kell neki idő de akkor pöccre indul.
Válasz #4510. hozzászólásra
Ha nem tünt volna fel csak a két tipus van rajta ami azonos blokkal és nívó pálcával van a nem egyforma első híd magasság miatt van kitalálva ilyenre .
Megsúgom a 16245-ösömben is így van pontosan .
Ha eddig sem esett volna le akkor a 12145-ösödhöz a 12045-ös jelölését figyeld
Helló mindenkinek! Ki látott már dieselen kompresszió mérést és milyen értékeket kell látnom. A süritési végnyomás 17,5 bár mit jelent?
Válasz #4509. hozzászólásra
Helló! A yutubon ha beütöd, zetor 3011 első menet , és rá kattintasz a 9 videó feliratra a fülkés zetort kell nézni bár mindkét filmen halható a hiba, Mások is kérném hogy nézzék meg.
Válasz #4510. hozzászólásra
Helló! A nagy karter gáz a dugattyúgyűrű hibát jelezi, közel van a motor felújítás ideje.
üdv
Olyan kérdésem lenne hogy egy zetor 12145-ös-nek a nivójánál a 12045-ös feliratot kell nézni vagy a 12011-es feliratot az olaj nivópálcán?
Illetve mitől lehet az hogy hidegen melegen nagy a kartergázi illetve veri ki az olajat a kartegázcsövön? nem megfelelő minőségű olaj lenne benne?
Füstölni nem füstöl a motor egyáltalán
Válasz #4507. hozzászólásra
Adagoló elemrugók is okozhatják ha kicsit elgyengülnek
Válasz #4502. hozzászólásra
Én elszeretnék menni az Orosházira. Már csak az a kérdés, hogy elengednek-e a dógozóból. :D
Válasz #4501. hozzászólásra
Helló! nagy a baja a 3011-esnek alapjárat jó és indul is de közép fordulaton kihagy hol egyik hol másik henger és füstöket köp és rángat egyenlőre tipje sincs az ismerősöknek hogy mi baja, vagy hogy mit keressek! Érdeklődnöd kéne hátha valaki már járt hasonlóan mint én.
Válasz #4500. hozzászólásra
Helló! Hú te vagy az én emberem az a város nekem is közel lenne el küldhetnéd a címét a boltnak és a nyitvatartást és hogy milyen tipusú zetorokhoz van alkatrészük
Válasz #4504. hozzászólásra
November 5, - Gyöngyös
Agramir 97 Kft.
06-30-985-11-44
Válasz #4503. hozzászólásra
Gyöngyösön mikor lesz?Átugranék megnézni.
Válasz #4502. hozzászólásra
Én a gyöngyösire biztos, hogy elmegyek.
A Majort ugyanitt már kipróbáltam, de csak az udvaron mentem vele egy kört.
Jó lenne látni kicsit munka közben.
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-08-25 15:04:01