Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11585 hozzászólás
Nincs profilkép
#4385 kajszi
2013-07-16 05:50:56

Itt vagyok. Vissza kellett jönnöm Debrecenbe, és nemvolt időm elmenni a boltba, vasárnap meg nincsenek nyitva, de megérdeklődöm otthon nem e tudják a tel. számot véletlenül.
Mi kellene am?

Nincs profilkép
#4384 Turbo Gyuszi
2013-07-15 22:04:37

Válasz #4386. hozzászólásra

Ja ne morogj árt az egészségnek! smile tonguep

Nincs profilkép
#4383 Turbo Gyuszi
2013-07-15 22:03:53

Válasz #4386. hozzászólásra

Szőlőskére a traki boltoshoz és Ő vittel el a hidraulikáshoz. A szerelő foglalkozik kormányművekkel is.

Nincs profilkép
#4382 kavics64
2013-07-15 19:01:41

Helló! Kajszi te hova lettél hol az a tel szám ?smile hammer

Nincs profilkép
#4381 kavics64
2013-07-15 18:58:39

Válasz #4385. hozzászólásra

Helló! Ne titkold már ezeket a hasznos információkat hova vitted mi a cim hátha másnak is kellene hasonló baj esetén!smile cursing

Nincs profilkép
#4380 Turbo Gyuszi
2013-07-13 22:30:35

Válasz #4384. hozzászólásra
Szia!

Tavaly nekem is hasonló volt. Nekem az lett a vége, hogy le kellett venni a hidraulikát és újra beállítani, mert a végállásnál nem engedi el az olajat rendesen ezért mindig picit túlemel, majd ismét leenged, majd túl emel. Ne kérdezd mit állítottam, mert kivittem szlovákba egy hidraulikáshoz és legalább rendberakta az egészet.

Üdv!

Nincs profilkép
#4379 sutyi79
2013-07-13 20:43:07

joestét mindenkinek!

Valaki remélem tud nekem segiteni!
12045 ös crystalomra ma feltetem az ekét!
És amikor a hidraulikával felemeltem elkezdet az egész eke remegni kb 2-3 cm es mozgása van fel és lefelé!
Beleremeg az egész gép!
Találkozott már valaki ijen gondal????

Nincs profilkép
#4378 sutyi79
2013-07-13 20:42:37

joestét mindenkinek!

Valaki remélem tud nekem segiteni!
12045 ös crystalomra ma feltetem az ekét!
És amikor a hidraulikával felemeltem elkezdet az egész eke remegni kb 2-3 cm es mozgása van fel és lefelé!
Beleremeg az egész gép!
Találkozott már valaki ijen gondal????

Nincs profilkép
#4377 kavics64
2013-07-13 20:35:11

Válasz #4380. hozzászólásra

Helló! Írjál neki emmailt és küldi az alkatrészeket, előtte kérhetsz árajánlatot én is úgy szoktam, rendes ember , ha valamit nem ért ha adsz neki telszámot felhív és megtudjátok beszélni mi kell.smile thumbup

#4376 Koppány Vezér
2013-07-10 14:19:47

Válasz #4380. hozzászólásra
Próbáld meg itt.http://www.agrobiro.com/hu/index_hu.html
Postai utánvéttel korrekt áron beszerzik,és kűldik ami kell.

#4375 andro89
2013-07-10 13:48:43

Üdv emberek, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az 5611-em királytengelye már nem eredeti és most megkotlott.
Az Axiálnál 5211, és 6011-hez lenne alkatrész, de nem tudom, hogy ezek egyeznek-e az 5611-esével.
Kérdés tehát, hogy jó-e valamelyiké? Tud valaki olyan webshopot ahol jó áron lehet vásárolni alkatrészeket?
Válaszotokat köszönöm előre is!

Nincs profilkép
#4374 kavics64
2013-07-06 10:42:19

Helló! Az is jó nekem . Előre is köszönöm!smile thumbup

Nincs profilkép
#4373 kajszi
2013-07-05 16:35:59

Beszélnek, és rendesek, de ha ritkasaságot keresel lehet nincs nekik raktáron. E-mail cimuk nemtom van e, esetleg telefonszámot megpróbálok keríteni rájuk.

Nincs profilkép
#4372 kavics64
2013-07-04 17:49:22

Válasz #4375. hozzászólásra

Helló! Mezőkövesd mellett lakok és 3011-esem van. És Szepsiben beszélnek magyarul? És rendesek a boltosok? Email cimük is van ?smile hammer

Nincs profilkép
#4371 Tibi 35
2013-07-03 21:33:27

Sziasztok! Zetor 3011-eshez keresnék papírokat(forgalmi,rendszám) adásvétellel megvenném.Köszönöm.

Nincs profilkép
#4370 kajszi
2013-07-03 01:52:52

Kassán is van a HRIADel alkatrészbolt, ahol szinte mindenhez van minden.
Ha meg nem akarsz felmenni Kassára, akor meg Szepsiben is van (Moldava nad Bodvou) a bodolói úton. :)

Hova valósi vagy?

Nincs profilkép
#4369 kavics64
2013-07-02 21:09:10

Hello! Kajszi nem láttam a választ hogy hol van Kassa mellett a zetor bolt kéne cim és email is.

Nincs profilkép
#4368 kajszi
2013-07-02 18:20:22

Bocsi, de a sok közül nemudom eldönten, hogy melyik vagy te. :D
Vegyél fel-Csíp a Polip a nickem, egy lada a profilkép.

Nincs profilkép
#4367 Turbo Gyuszi
2013-07-02 16:28:46

Válasz #4333. hozzászólásra

Sziasztok!
Nekem a 8245 4-es ekével szántott ősszel ott ahol az mtz 3-as ekével megy. Az öreg 16045 (2/1) pedig ruszki függesztett 5-ös ekét vitte. Nekem bejönnek ezek a gépek. Igaz mindegyik lefutotta már a maga korát. Így amikor időm van igyekszem valamely részét rendberakni a ne menetközben adja meg magát. A minden rendben van velük öröm velük dolgozni. Kényelmesek, jó fogyasztás.

Üdv!

#4366 tomsics
2013-07-02 12:29:58

Válasz #4368. hozzászólásra

Fent vagyok,keress rám Tomsics László
Az a baj,hogy nekem könyvben van meg,mire annyit le fénymásolok smile ohmy

Nincs profilkép
#4365 kajszi
2013-07-02 04:57:07

Fiúk fiúk! Nem vagytok felvidékiek, ezért nem tudjátok mit jelent a MAJOR elnevezés. smile rolleyes
Nos, a korai kisebb zetorokat nevezték el majoroknak, mivel takarmányozásra, etetésre használták a majorban (tehát az állattelepeken).
Ezek az új Majorok nemis talajmunkákra lettek tervezve én szerintem. Állattartó telepekre ideális: alacsony, jól fordul, oda meg nem kell 100+ lóerő. Max kisegítő, vagy kaszálásra az ideális.
Talajmunkára ott a Forterra család.

Nincs profilkép
#4364 kajszi
2013-07-02 04:40:56

Lehet picit késő már, de azért válaszolok, hogy képben legyünk,
Mindkettő 4 hengeres, ez már a Kristály széria 3. változata. A 102 45 ben sima 8011-es moci van, csak turbóval, ezért a + 20-30 lóerő. :)

Nincs profilkép
#4363 kajszi
2013-07-01 22:11:34

Szeva!

6911-ről mindent! Nem vagy fent facebook-on? smile rolleyes

#4362 tomsics
2013-07-01 20:40:21

Nekem van.
4911,5911,6911,6945 egyben.Mond mi kell és lefénymásolom

Nincs profilkép
#4361 kajszi
2013-07-01 19:10:06

Nazdar skacok!

Nincs valakinek 6911-hez gépkönyv, karbantartási útmutató? Nemgond, ha pont ehhez nincs, mivel nagyjából egyformák a kisebb zetorok!

Köszönöm

#4360 PBandi
2013-06-29 14:52:35

A kezelője mondta nem én találtam ki.A kombájnak az önsúlya is nagy a hidrohajtások miatt kell neki a teljesítmény ,állandóan pörgette a gyerek a motort még ürítésnél is.

Nincs profilkép
#4359 kajszi
2013-06-29 13:38:32

Mondjuk nemismerem az MTZ-ket, de énse nagyon akarom elhinni, hogy annyit beszippantott volna 3 óra alatt. Egy K701-es eszik meg annyit szántásban. :Dsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#4358 Madárka
2013-06-29 13:27:44

Válasz #4358. hozzászólásra

Hát ez akkor sem ette volna meg, ha kikötöd egy tölgyfához és egy helyben kapar.Ott valamit nem jól csináltak.Egy ilyen szőlőkombájnnak nem tudom mennyi a teljesítmény igénye, de szerintem nem nagyobb, mint amit az a traktor tud.Ha már az új égésteres motor van benne coolerrel akkor kategóriájának egyik legerősebb gépe.
Amúgy ezek a fogyasztás dolgok nagyon relatívak, de kiugró különbséget nem tapasztaltam. 9540-es szántott 22 literrel, Mtz 920 20-al.Eke, tábla ugyanaz sőt a sebesség is.A kényelemben volt különbség viszont a Zetor javára.

#4357 CNHS
2013-06-29 13:01:04

Válasz #4357. hozzászólásra
Nem az a nagyot mondó tipusú ember és nem is ma kezdte a szakmát. Ismerem érti a dolgát.
Most a JD -el dolgozik előtte Meg az MTZ vel nyomta de Privátba saját gépen is tapasztalja a külömbséget.

Zetor traktornak a kényelmi része nekem is szimpatikus.Különösen hogy nem olyan mint ha egy toronyba kellene felmászni ki-beszálláskor.
Ez hátrányt is ad egyuttal mert a gép alja elég közel van a talajhoz.Valamit valamiért.

#4356 PBandi
2013-06-29 12:52:06

Ez a képen Mtz asszem 920.3 vagy valami ilyesmi intercooleres.Mondjuk a szőlőszedés munkadíja 55eFt/ha ebbe belefér még a 40literes fogyasztás is.Még turbós mtz-nk nem volt de szívómotorossal a legnehezebb talajmunkával sem tudtem megetetni 25liternél többet.

Nincs profilkép
#4355 kajszi
2013-06-29 11:15:50

Ez a Same, vagy MTZ?

Nincs profilkép
#4354 kajszi
2013-06-29 11:15:05

Néhol fekete, de inkább vörös, sötét vörös. Kegyetlen egy föld. Volt, hogy egy éven 2 nap alatt 2szer baszta szét a traktorunk. :S Az első nap kiszakadtak a hidraulika karokat rögzítő csavarok alul, ez még nemis olyan nagy gond, de másnap kidőlt a kerék :D Megette a féltengelyen a menetet és leverte az anyát. smile mad
A búza tarlót még élvezet volt szántani, de az árpa után kegyetlen. smile sad
Olyan volt, mint mikor nagyfater járt szántani a DT 75-ös lánctalpas traktorral. smile rolleyes Szétrázta a trakit mint a szart. Nemis volt rajta sosem 3t-nál jobb termés.

#4353 PBandi
2013-06-29 10:52:23


Ez a gép szüretkor 3ha szüret alatt ami kicsit több mint 3 óra ,bevett 120 liter gázolajat ,a kezelője mondta.A 4340 egy valamivel kisebb vontatott szüretelőkombájnal elvolt egy tank gázolajjal ugyanazzal a területen.

#4352 PBandi
2013-06-29 10:46:19

Válasz #4343. hozzászólásra

Ezt szerintem az sem gondolta komolyan aki mondta neked.Az ,hogy dupla legyen a fogyasztás nem létezik ugyanannál a munkánál.Egy jó ismerősömnek van Jd-je 80ha szőlőt művelnek egy 80 lovas New Holland van mellé de még soha nem panaszkodott a fogyasztásra.

#4351 PBandi
2013-06-29 10:43:32

Válasz #4355. hozzászólásra

Megy a nyavalya legfeljebb télen síelni.Az valami erősen kötött fekete föld lesz ilyen itt is van sajnos nekünk is jutott belőle.Ja a zetor témához annyit ,hogy amikor a 4340 le lett cserélve Same 80lovas keskeny nyomtávú traktorra elvitte egy tót gyerek a zetorokat ,meghozták a same-ket az egyikkel fordultam egy jó nagy kört de úgy szálltam ki ,hogy a zetor sokkal kényelmesebb abban legalább 193cm el elfértem.

Nincs profilkép
#4350 kajszi
2013-06-29 09:56:32

Eljössz és megnézed. smile thumbup A JD 8230-as megállt az 5 fejes eke előtt, pedig csak kb 25 centire ment le. Szántás után alig bírtam lezárni az talajt, olyan szallonákat baszott ki, vissza is kellett hívnunk, hogy dolgozza el.
Nyáron beton, esős időben pedig sár. smile hammer Azóta persze már javult, de az első pár évben kínszenvedés volt azon gazdálkodni. smile angry

Nincs profilkép
#4349 Sk Laci
2013-06-29 09:17:39

Válasz #4353. hozzászólásra
Szelepfészket lehet cserélni ugyan úgy mint a vezetöket. Nemtudom érdemes e vele foglalkozni, és nem e érné meg másik használtat venni? Otthon nem ajánlom cserélni, inkább forbulj valami motorfelujító céghez, aminek múltja is van.

Nincs profilkép
#4348 coli
2013-06-28 23:46:38

Remélem most már látható.

Nincs profilkép
#4346 coli
2013-06-28 22:19:28

Tiszteletem minden szakembernek.

Lenne 2 kérdésem ?

Lehet-e javítani a képeken látható alkatrészt,ha gátas illetve a szelepfészkeiket lehet -e cserélni ha repedtek.

Ahol fényes a felület a hengerfejen / szelep lyukak között ott van a baj.

Választ köszöntem.

Szép napot.

#4345 PBandi
2013-06-28 21:52:24

Válasz #4348. hozzászólásra

Ennek a Zetor vs Mtz vitának semmi értelme.Én eredetileg Zetor akartam venni de cirka 1milliós keretből nem találtam normális zetort 5611-es lett volna rendszám nélkül 800-ért ami ez alatt volt az mind hulladék lett volna egy 6011 950ezerért de az meg hengerfejes volt.viszont ennyi pénzért kaptam normális 550est friss műszakival légfékkel stb.Ha az a 6011nek jó a motorja tuti,hogy elhozom.Én is hajtottam zetort volt 4340-esünk szóval azért van fogalmam róla ,hogy mi a különbség az az Mtz-hez képest egy műszer a hajtáslánca sokkal okosabban van kitalálva mint az mtz-nek egyetlen hibája talán a kis önsúly de amit meg kellett csinálnia azt megcsinálta mindig.Itt Magyarországon a nagy előnye az mtz-nek ,bárhol kapsz hozzá mindent nekem kb 1km-re van egy Agroker ahol szinte minden van , a zetorhoz kicsit döcögősebb itt a beszerzés.Azt áruld már el ,hogy mi az a talajtipus ami a tótoknál van itt meg nincs az nagyon érdekelnesmile devil

#4344 Hús Futár
2013-06-28 21:19:41

Nekem be vált nagyon bár az utóbbi 3-4 évben szinte mindenét legalább egyszer megbontottuk de előtte minimális hibával vitte a 100 Ha-s gazdaságot egy 5611-es segítségével .

Mikor sulival végeztem vettük a 7745-öst azzal járt nagyapám és a 9540-essel . Én 3 fejjel szántottam 20-22 literből az idős a 7-essel 2 fejjel 16 literből ( idén a new hollandal 25-26 liter volt de 162-es krisztál sem evett többet 20-22 liternél ) . Igazából akkor adtuk el mikor a 9540-es először kiesett a munkából mert a váltóhoz 3 hét volt mire a gyárból jött alkatrész és késésben voltunk a munkákkal ezért eladtam és lett a helyette a 162-ös .

Nincs profilkép
#4343 kajszi
2013-06-28 13:53:59

Nyugi, nálunk is van annyi nyáron. Nem a hegyekben lakom. Ez azért jó vicc volt, hogy visszahordják, de lehet, bár nagy rációt nem látok benne. Így látatlanba és a típust nemis ismerve nem nyilatkoznék, de könnyen lehet, hogy az adagolója volt már kuka, esetleg a porlasztók voltak cserések. Elvégre egy világ életében MTZ-t nyúzó faszi honnan tudná, hogy kell mennie egy ZTS-nek. Persze ez fordítva is igaz, nemis vitatom, mielott még lelőnétek.
100 lóig mindenképpen Zetor-t. Bevált szériák a 6045, 6245, 7245, 7745. De naon dícsérik még az újabb --40-es típusokat is. Nekunk "csak" egy 6911 van, de minden pénzt megért. Alig fogyaszt, 60 lovacskához képest elég sokmindent elbír. Csak egy első meghajtás kellene rá. :S
Van egy sztori, akit érdekel az elolvassa, akit nem az meg nem. Pár éve MO-n vásároltuk be az építőanyagokat. Póton 6 raklapnyi tégla volt, fasz sem tudja, mennyi egy raklap, de azért volt súlya. Kölcsönkértünk egy 7745-öt mert a miénket épp fényezte a szomszéd. Mivel dombon lakunk ezért az utca nem merőleges az udvarra, így van benne egy pici ugrás + poros is volt az út széle így mikor befordult keresztfater a traktorral azon nyomban elkezdett kaparászni, mivel nemvolt jó sem a difizár, sem az összkerék. Nah pont akkor ért haza az öregem a trakinkkal, elékötöttük és traktorostól, pótostul együtt behúzta az udvarra mint a szart. Az öregem szart rá, hogy lassan kéne, mert imbolyog az egész pótkocsi, neki állt, mint aki fát megy kihúzni. :D Keresztfater két lábbal a féken, az öreg meg a súlyok nélkül égnek ágaskodva felhúzta az egészet a gecibe, a 77-es meg csak pattogott mögötte. smile tonguep
Lehet, hogy csak 60 ló, de azt mind leadja a talajra. :)
Dolgoztam még 161 és 162-sel is, azzal sem voltak gondok, igaz a 161-es hátrányban van a vékonyabb gumijai és az alacsony hasmagassága miatt. De a 162-es bontatlan motorral, kopott gumikkal, keréksúlyok nélkül is kihozta azt a 16-17 tonna búzát a termőföldról. Pedig az öreg faszik a tszben aztmondták nekem, hogy ennyire ez a pót még sosem volt megrakva. smile lol

#4342 CNHS
2013-06-28 12:47:02

Válasz #4345. hozzászólásra
ez egy pályázati támogatással történő vásárlás volt aholegy helyről vásároltakgépeket és munkagépeket.

Ettől függetlenül említették hogy a fél millás csekkeket elég sűrűn nyomatják a szervizesek is a javításokért.

#4341 CNHS
2013-06-28 12:42:30

Válasz #4344. hozzászólásra
Nálunk szerintem itt délen melegebb van nem ritka a 35-40 fokos kánikula.

Az lehet hogy nálatok 20x anyi traktor van belőle mert tőlünk is visszahordják. De miért adják el, ha olyan jók?

Jó lenne ha le írnátok melyik tipus az amely bevált és ténylegesen nem sokat fogyaszt. Nem esik ki a kereke, és nem csavarodik a kardán kihajtása mert ezek is előfordultak vele.
Nem vagyok Zetor ellenes, és ha van ilyen lehet hogy vásárolok is.

Például ismerősőm pótkocsit hozott le nekem kb 200km.Elötte vásárolt 105-sel,és panaszkodott a fogyasztásra.Egy hónap mulva beszéltünk hogy vált be, és mondta hogy már eladta mert sokat fogyasztott.

Nincs profilkép
#4340 kajszi
2013-06-28 10:42:51

A JD-k sosem az alacsony fogyasztásról voltak híresek, így nemis értem miért az egész gépparkot cserélte le egyszerre, főleg, hogy ha csak tényleg szőlőben használja. Célszerű lett volna egyszerre csak egy JD-t beszerezni aztán menni tovább ha bevált.
A JD előnye inkább a nagy területek mutatkoznak meg, és hogy jópár évig nemis kell hozzájuk nyúlni, aztán már a többletfogyasztással is olcsóbban jön ki az ember, mintha az MTZ-ket meg a Zetorokat nyúzná.

Nincs profilkép
#4339 kajszi
2013-06-28 10:37:00

Most erre mit mondjak? Esetleg annyit, hogy nemértetek a Zetorhoz. De most tényleg, szerinted úgy tervezték a gyárban, hogy nyáron csak így lehet használni? smile w00t A cirka 20 év alatt egyszer sem láttam így dolgozni egy zetort sem, pedig aztán nálunk 20x annyi van mint nálatok, elhiheted. kikell tisztítani rendesen azt a baszott hűtőrendszert, vagy venni bele egy újat és buďeš mať pokoj, :D
Ne a lóérőt csipázd, hanem, hogy mennyit ad le a talajra az adott LE-ből, merthogy ez a kis szar az összeset leadja az biztos. Keress rá jutyubon, van fent kettő is halaszadi videói között, és olvasgasd el a kommenteket alatta a sok MTZ-stől.

#4338 CNHS
2013-06-28 09:41:26

Válasz #4331. hozzászólásra
http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/6/9/1693-zetor-6245.html

Itt látható hogy a 6245, 61LE. Nem kötélhúzásról van szó,de elvárható egy 50LE traktorral szemben öszkerékkel többet teljesítsen. Mivel a 61LE a 80Le MTZ és az 50 Közé esik így egyik kategóriához sem lehet beilleszteni.Ettől függetlenül még igaz lehet az a megállapítás, hafelszántasz egy nap 5hektárt és elmésztankolni akútra egyforma mennyiséget tankolsz mind a zetorba, vagy az MTZ be.

Itt nállunk egycég MTZ it lecserélte JD gépekre Szőllőben dolgoznak egész nap Most felmerült hogy a teljes gépparkot visszacserélik mert reggel tankolásnál Mtzbe 80lkell pótólni JD be meg 160litert.És azonos területet műveltek.

#4337 CNHS
2013-06-28 09:02:42

Válasz #4321. hozzászólásra
Nekem nem mondták, tapasztaltam hogy nem vagy jelentéktelen külömbséggel fogyasztott kevesebbet ebben valószínű közrejátszott a sok üres járati vonulgatások,de nem kompenzálta a gép lassú haladását.

Felnyitott motor háztetőről meg annyit hogy először azt gondoltam csak az enyém ilyen , országjárásom közben ahol zetort dolgozott (ez a tipus)azok is felnyitottal dolgoztak.

Nincs profilkép
#4336 Sk Laci
2013-06-28 07:42:37

Válasz #4337. hozzászólásra
Ha nem akarsz kiesett hátsó kereket tengelytörés miatt ne tegyél bele Lengyel utánnagyártott selejtet. 80-as és a 81-es jóformán ugyan az egy kis konfortkülümbséggel. Mindketö jól fog müködni ha olyan ember rakja össze aki ért hozzá és odafigyel a munkára. Az a traktorista akivel beszéltél hogy minden évben motrot kellett cserélni a 80-as ban annak elég lett volna egyszer megfizetteni a motorfelujítást, és mindjárt tudná hogy nem kell a hideg motort zavarni, vagy egyböl terhelni. A 10145 azért bírhatta nála tovább, mivel a dugattyúk, gyürük és a henger keményebb anyagból vannak legyártva a turbótöltés végett, és M7AD Slll olaj volt benne, nem úgy mint a 80-asban a klaszikus M6AD olaj, ami nagyon szeretett hideg motornál terhelés mellet karbonizálni.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]