Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.42 FtUSD402.41 FtCHF440.92 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hát a fogyasztást nehéz megmondani mert sok változo tényezo (fold,idojárás,gépkapcsolat) de egy biztos hogy kevesebb mint az uj gépeknek mint pl: JD vagy MF és igy tovább. Nekem egy 4-es lemken vál.forgatosal 15-20/ha korul mozog . Mondjuk én használtam vetésre is 3m-es Kuhn forgoborona + Amazone vetogép hát olyan fogyasztása volt hogy lesemerem írni ja és egyenesen a szántásba ment. Csak annyit hogy a JD most kb 5 literel is tobbet kér hektáronként ,de ez kicsirá elbirna 4m-est is ugy hogy nehéz hasonlitani két kulombozo gépet más korszakbol valok. Gyengeségek: Ha rendbe van akkor elég szivos gép. Nekem szereti megeni két évente a mikro szivatyut ami bent van a sebváltoba . De ezt annak irom be hogy sok volt neki a álando kardán inditás + elsomeghajtás + nyul béka. Szoval ha a tlt nincs erosen használva akkor ezzel sincs probléma .A szivatyu csere kicsit macerás mert háromba kell venni a trakit ami egy ,másfél napot vessz igénybe de legalább olcso az alkatrész.Hát hirtelen ennyi jutot esszembe de lehet hogy még kiegészitenek.
Válasz #3836. hozzászólásra
ezek már ilyenek mindig van rajtuk egy két dolog ezt a kollégának elmondom ha felhív de azért bírja a strapát . nálunk a 120 ha talajmunkáját csnálja és bírja igaz mi is átjártuk sinte mindenit de azért bírja .
Hát igen csak márt egy kicsit sok amekkorka teruleten én gazdálkodom 2 trakival nem is szabadna h hozzá keljen nyúlni
2008 bann vettuk azóta kétszer hátsó féltengyly kivéve másodszor komplett új belsot kapott kb 700€ alkatréz aztánn motor GO aztán beblokkolt az eleje akkor az elso reduktort cseréltuk komplett ujra aztán az elso hajtás most az elso tengely hiraulika problémák... na meg az olajfojások
Na ezért mondtam a kollégának hogy JD-t ZTS-re nem cserélnék
Amúgy most már kezd úgy egybenn lenni meg én valahogy szeretek vele dolgozni
Válasz #3833. hozzászólásra
Most is szerelgetjuk az elso tengely van kint belole perselyezni kell az elozo tulaja szilon persejeket rakott bele hátulrol nem tudom hogy gondolta amikor meg let csinálva az elsohajtás elkezdte rángatni az egesz tengelyt
Válasz #3832. hozzászólásra
te tudod de így biztos nem tudja azt a gép mint amúgy tudna . Hidd el nekem nagyon jó mikor van hova kapcsolnod ha nagyon fogja motort áthúzod békába és kész nem kell megállni sebességet keresni csak menni
nálunk az elsohajtás lammellás kapcsolását is direkt kapcsolásúra cserélték a mi Tsz-ben én idén gondolkodtam rajta de a vége az lett hogy csak lammellákat cseréltem
ahogy jottek újonnan Martinbol rogton a muhelybe mentek a Tsz ben sosem volt egyiken sem használva
a maszek gépeken meg az a baj h ha elkopik semmit sem ér a traki
Válasz #3824. hozzászólásra
Mi vagy ki az a GO nem tudom elképzelni hogy ki volt az a marha aki elkezdte ezta leheggesztős baromságot mikor egy baromi egyzserű felépítésű a dologról van szó amit fillérekből fel lehet javítani . Csak a heggyesztés miatt ha vissza akord állítani a nyúl békát lehet új dob is kell hozzá már , meg a legegyzserűbb a 3 lamellás 160-as dobot beletenni és az tuti kibírja .
a nyomatékváltoházba hajtanak kis fuleket lemezbol és behegesztik igy nem a lamellák adják átt a hajtást
amugy GO nál ki lehet a tengelyt is cserélni hosszabra nyomatékváltó nélkul osszerakni
amit én ismerek ZTS-eket egyet kivéve mindnek le van hegesztve
Válasz #3812. hozzászólásra
Váltóval az lehet a baj hogy szinkronos a váltója de ezt sokan úgy cserélik hogy alakítják a régi kapcsoló kerekesre és akkor nincs gond ezzel . Amúgy ha van benne mindig olaj akkor bírja a váltó .
Válasz #3812. hozzászólásra
Nem férne bele a koltségvetésbe egy valamennyivel újab JD elsohajtással?
Nem írtad h a tiéden nincs elsohajtás, a kockakabinos akkor biztos hogy jobb még ha ZTS-is. Csak ha veszel akkor ne legyen vele akkora pehhed mind nekunk
Két traktoros felállásban dolgozok, univerzálisnak az MTZ-t nyúzóm, a nehéz munkákra meg a JD-t.
A trakikhoz a gépek is így lettek össze szedve.
Csak annyi a kínom hogy most kerültek hozzám olyan földek ahol vannak nagy emelkedők, és a nehéz grúberrel kapar felfele, mivel nincs első hajtás.
Gondoltam még a T-150K gépre is de attól félek hogy az meg sokat kajál a V8-as motorral.
Heló nekem 12145 van de én a JD-t biztos nem cserélném ZTS-re. Gondold meg mit csinálsz és valahol próbáld ki azt a kocka kabinost, mert abban csak 2x3 sebesség van és az valahogy sosem a legideálisabb elosztás. Mondjuk nekem a 12145 teljesen elég még sok is.
Hali Mindenkinek! Traki vásárláson gondolkozok, A JD 4630-ast akarom válltani egy Zetor 16245-re vannak néhányan "ismerősök" akik nagyon jujgatnak a témára!
Valami váltó gondról susmorognak... Kedves Zetorosok! Mondjatok már jó dolgokat a tipusról, és rosszakat is.
Mi ahogy néztük ott át kellett volna alakítani a gázbovdent meg a kézmosótartályt levenni, ha olyanra kéne megcsinálni mint az mtz, külső tartályosra. De ez sokkal jobb megoldás! Tuti miénken is van ilyen fagydugó! Sajnos az izzítás nem jó, így nagyon keservesen indul már őszi mélyszántásnál is. Most pedig a magtárban pihen, esélytelen lenne elindítani, lopásbiztos
Jó gép! Néztem szereztél vízmelegítőt, mi zetorunkra is olyasmi kéne, postán kiküldték? Mennyibe került ha szabad tudni? Már csak egy fagydugót kell nézni a blokkon ahova beszerelhető Mtz-nken van, nagyon jó megoldás könnyen indul
11596 hozzászólás
Válasz #3842. hozzászólásra
Köszönöm kolléga!!
Válasz #3844. hozzászólásra
lehetőleg naon pici pézé
Válasz #3844. hozzászólásra
egy kopletta eke
Válasz #3843. hozzászólásra
Mi kellene róla?
Valaki nem tud véletlenül bontott vagy hiányos mélyszántó Ih ekét alkalmi áron 5 fejesben ?
Válasz #3841. hozzászólásra
12V 100A 2x
Sziasztok! Valaki tudja pontosan milyen aksi kell 16145-ös krisztusba gyari adat szerint!! Köszi
köszönöm szépen
Válasz #3838. hozzászólásra
Hát a fogyasztást nehéz megmondani mert sok változo tényezo (fold,idojárás,gépkapcsolat) de egy biztos hogy kevesebb mint az uj gépeknek mint pl: JD vagy MF és igy tovább. Nekem egy 4-es lemken vál.forgatosal 15-20/ha korul mozog . Mondjuk én használtam vetésre is 3m-es Kuhn forgoborona + Amazone vetogép hát olyan fogyasztása volt hogy lesemerem írni ja és egyenesen a szántásba ment. Csak annyit hogy a JD most kb 5 literel is tobbet kér hektáronként ,de ez kicsirá elbirna 4m-est is ugy hogy nehéz hasonlitani két kulombozo gépet más korszakbol valok. Gyengeségek: Ha rendbe van akkor elég szivos gép. Nekem szereti megeni két évente a mikro szivatyut ami bent van a sebváltoba . De ezt annak irom be hogy sok volt neki a álando kardán inditás + elsomeghajtás + nyul béka. Szoval ha a tlt nincs erosen használva akkor ezzel sincs probléma .A szivatyu csere kicsit macerás mert háromba kell venni a trakit ami egy ,másfél napot vessz igénybe de legalább olcso az alkatrész.Hát hirtelen ennyi jutot esszembe de lehet hogy még kiegészitenek.
Jó napot érdeklődnék,hogy zetor zts 16245-ös trakinak kb mennyi a fogyasztása ill gyengéi. előre is köszönöm
Válasz #3836. hozzászólásra
ezek már ilyenek mindig van rajtuk egy két dolog ezt a kollégának elmondom ha felhív de azért bírja a strapát . nálunk a 120 ha talajmunkáját csnálja és bírja igaz mi is átjártuk sinte mindenit de azért bírja .
Válasz #3835. hozzászólásra
Hát igen csak márt egy kicsit sok amekkorka teruleten én gazdálkodom 2 trakival nem is szabadna h hozzá keljen nyúlni
2008 bann vettuk azóta kétszer hátsó féltengyly kivéve másodszor komplett új belsot kapott kb 700€ alkatréz aztánn motor GO aztán beblokkolt az eleje akkor az elso reduktort cseréltuk komplett ujra aztán az elso hajtás most az elso tengely hiraulika problémák... na meg az olajfojások
Na ezért mondtam a kollégának hogy JD-t ZTS-re nem cserélnék
Amúgy most már kezd úgy egybenn lenni meg én valahogy szeretek vele dolgozni
Válasz #3834. hozzászólásra
ez így szokott lenni
Válasz #3833. hozzászólásra
Most is szerelgetjuk az elso tengely van kint belole perselyezni kell az elozo tulaja szilon persejeket rakott bele hátulrol nem tudom hogy gondolta amikor meg let csinálva az elsohajtás elkezdte rángatni az egesz tengelyt
Válasz #3832. hozzászólásra
te tudod de így biztos nem tudja azt a gép mint amúgy tudna . Hidd el nekem nagyon jó mikor van hova kapcsolnod ha nagyon fogja motort áthúzod békába és kész nem kell megállni sebességet keresni csak menni
Válasz #3831. hozzászólásra
én is gndolkodtam rajta de a gépészeink meg a szerelok is lebeszéltek róla
Válasz #3830. hozzászólásra
én azt javaslom csinál meg a nyúlbékát meg látos teljesen más dimenzió lesz a géped
Válasz #3829. hozzászólásra
nekem már a 2010ben sem kapart el abban a sárban sem
Válasz #3828. hozzászólásra
Azzal szokott baj lenni állítólag de mióta nálunk van a gép még ilyen bajom nem volt vele még egyenlőre hátra is fog .
Válasz #3827. hozzászólásra
nálunk az elsohajtás lammellás kapcsolását is direkt kapcsolásúra cserélték a mi Tsz-ben én idén gondolkodtam rajta de a vége az lett hogy csak lammellákat cseréltem
Válasz #3826. hozzászólásra
KB 25000 ből fel van javítva az egész meg KB két nap .
Válasz #3825. hozzászólásra
ahogy jottek újonnan Martinbol rogton a muhelybe mentek a Tsz ben sosem volt egyiken sem használva
a maszek gépeken meg az a baj h ha elkopik semmit sem ér a traki
Válasz #3824. hozzászólásra
Mi vagy ki az a GO nem tudom elképzelni hogy ki volt az a marha aki elkezdte ezta leheggesztős baromságot mikor egy baromi egyzserű felépítésű a dologról van szó amit fillérekből fel lehet javítani . Csak a heggyesztés miatt ha vissza akord állítani a nyúl békát lehet új dob is kell hozzá már , meg a legegyzserűbb a 3 lamellás 160-as dobot beletenni és az tuti kibírja .
a nyomatékváltoházba hajtanak kis fuleket lemezbol és behegesztik igy nem a lamellák adják átt a hajtást
amugy GO nál ki lehet a tengelyt is cserélni hosszabra nyomatékváltó nélkul osszerakni
amit én ismerek ZTS-eket egyet kivéve mindnek le van hegesztve
Válasz #3822. hozzászólásra
hogy ne használnám nélküle felét éri a gép . :))
Hogy van leheggesztve ?
használlod is?
enyémenn le van hegesztve már így vettuk
az elso évekbenn sokat szivtunk vele, de már kezd a szívemhez noni
Válasz #3812. hozzászólásra
Ha gondolod hívj fel és mondhatok pár dolgot a krisztusról .
Válasz #3802. hozzászólásra
Attól függ mit kell benne javítani ?
Válasz #3817. hozzászólásra
Igen működik .
Válasz #3809. hozzászólásra
A gyári vízmelegítő a gázbovden felfogatása alatt van a víztérnél olyat vegyél bele és akkor nem kell alakítani .
Válasz #3815. hozzászólásra
Neked mukodik a nyomatékváltód?
Válasz #3812. hozzászólásra
Milyen méretű munkagépeid vannak hozzá mert könnyen meg lehet hogy nagyok a krisztálnak .
Válasz #3812. hozzászólásra
Váltóval az lehet a baj hogy szinkronos a váltója de ezt sokan úgy cserélik hogy alakítják a régi kapcsoló kerekesre és akkor nincs gond ezzel . Amúgy ha van benne mindig olaj akkor bírja a váltó .
Válasz #3812. hozzászólásra
A legjobb az lenne ha Hús Futár-t kérdezdnéd neki 162-se van
Válasz #3812. hozzászólásra
Nem férne bele a koltségvetésbe egy valamennyivel újab JD elsohajtással?
Nem írtad h a tiéden nincs elsohajtás, a kockakabinos akkor biztos hogy jobb még ha ZTS-is. Csak ha veszel akkor ne legyen vele akkora pehhed mind nekunk
Két traktoros felállásban dolgozok, univerzálisnak az MTZ-t nyúzóm, a nehéz munkákra meg a JD-t.
A trakikhoz a gépek is így lettek össze szedve.
Csak annyi a kínom hogy most kerültek hozzám olyan földek ahol vannak nagy emelkedők, és a nehéz grúberrel kapar felfele, mivel nincs első hajtás.
Gondoltam még a T-150K gépre is de attól félek hogy az meg sokat kajál a V8-as motorral.
Válasz #3810. hozzászólásra
Heló nekem 12145 van de én a JD-t biztos nem cserélném ZTS-re. Gondold meg mit csinálsz és valahol próbáld ki azt a kocka kabinost, mert abban csak 2x3 sebesség van és az valahogy sosem a legideálisabb elosztás. Mondjuk nekem a 12145 teljesen elég még sok is.
Hali Mindenkinek! Traki vásárláson gondolkozok, A JD 4630-ast akarom válltani egy Zetor 16245-re vannak néhányan "ismerősök" akik nagyon jujgatnak a témára!
Valami váltó gondról susmorognak... Kedves Zetorosok! Mondjatok már jó dolgokat a tipusról, és rosszakat is.
Válasz #3808. hozzászólásra
Én egy pici hidegindítóval szoktam segíteni, tudom nem jó, de az se jó ha sokáig hajtatom.... Télen mtz-zünk, fél óra a melegítőn pöcc röff
Válasz #3807. hozzászólásra
Lopásbiztos...ez tetszik.
Ezen meg nincs izzítás.
Lehet,hogy indulna,de kár kínozni.
40-45 perc után pöccre indul,és már tolja is a meleget a fülkébe
Válasz #3806. hozzászólásra
Mi ahogy néztük ott át kellett volna alakítani a gázbovdent meg a kézmosótartályt levenni, ha olyanra kéne megcsinálni mint az mtz, külső tartályosra. De ez sokkal jobb megoldás! Tuti miénken is van ilyen fagydugó! Sajnos az izzítás nem jó, így nagyon keservesen indul már őszi mélyszántásnál is. Most pedig a magtárban pihen, esélytelen lenne elindítani, lopásbiztos
Válasz #3805. hozzászólásra
Szia.
Voltam kinn Dunaszerdahelyen.
Bíróéknál nettó 20,75 ojró.
Passzol mint kutya szájába a tojás.
3 hengeres motoron nekem az adagoló mögötti fagydugó helyére illeszthető.
Válasz #3804. hozzászólásra
Jó gép! Néztem szereztél vízmelegítőt, mi zetorunkra is olyasmi kéne, postán kiküldték? Mennyibe került ha szabad tudni? Már csak egy fagydugót kell nézni a blokkon ahova beszerelhető Mtz-nken van, nagyon jó megoldás könnyen indul
Válasz #3803. hozzászólásra
Fajin.
Az enyém nem sokkal nagyobb játékszer.
Ez is Z E T O R !
Mennyibe fáj kb egy 16045 ös motorgenerálja?
Válasz #3800. hozzászólásra
Itt van még egy élő kép.
Válasz #3799. hozzászólásra
Válasz #3798. hozzászólásra
Válasz #3797. hozzászólásra