Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én is ennyire nyomom, de az egytengelyes pót miatt az eleje elemelkedik és a közepe kopik, hátul meg a szélei.
Ha hátra többet nyomok nem lehet megmaradni benne annyira pattog üresen.
Régebbiekre széttartást is írnak 12-15mm.
Újabbakra összét 0-4mmet.
95re nincs könyved?
Forterránál meg 0-2mmt.
maradjunk a 0ánál mint laikus mondom
1ik szárad meg biztos összébb van tekerve azé eszi
Az összetartás elméletileg azért van hogy a két kerék minimálisat "szembefeszüljön" így az estleges minimális lógások, a sétálás kiküszöbölhető. Ha nullásra teszed és nem kóvályog a traki megy szalad egyenesen a jó úton akkor nem lehet baj.
Ha az összetartással van gond akkor mindkét kerék ugyanazon fele (vagy K-K vagy B-B) kopik egyformán. Ha csak az egyik oldali kerék kopik félre akkor vagy kerékdőléssel van gond (ami trakinál nem sűrűn állítható) vagy gumival. Tipusra nem tudom lebontani de általános elv a futóműállításnál hogy kormányzott kerék összetartással megy ha nem hajtott. Hajtott-kormányzott kerekek pedig általába széttartással.
Válasz #2802. hozzászólásra
Heló Pisti.Megnéztem a kezelési könyvvét,azt írja kerék oldalán mérve 0-4mmm.Akkor nem felnin mérve? Holvagy Heciiiiiiiiiii?
Az sok!! Nem tudom a típus pontos méretét, de általában ha van első hajtás akkor a kerékösszetartás 0-4 mm-ig ha nincs akkor 2-6mm-ig.Úgy ahogy írod a felnin.
Válasz #2799. hozzászólásra
Nem lóg semmi,függöcsapszeg jó gömbcsukló jó királytengely nemlóg kihézagolva,kerékcsapágy nemlóg,kerékösszetartás felnin 8mmm.
11588 hozzászólás
Válasz #2838. hozzászólásra
Olyan kis kerékkel 3/3-as váltós nem is hallotam még ilyenről
Válasz #2837. hozzászólásra
3-as +3nyomaték.
Válasz #2835. hozzászólásra
de neked akkor 4/2-es váltód van ?
Válasz #2834. hozzászólásra
Én csak T088-ast húztam de szépen fordult vele.
Válasz #2833. hozzászólásra
Az enyém 34-es
Válasz #2832. hozzászólásra
Egy átalakított EB-4 enyhén túlterhelve ( 80-90q ),de már volt rajta 96q is.
Válasz #2831. hozzászólásra
Hátul 38 colos van nem 34-es
Válasz #2830. hozzászólásra
Mekkora pótot húzol?
Válasz #2829. hozzászólásra
Nekem elől 11.2*24 radiál hátul 16.9*34 diagonál van ez még a gyári hátul,mdein Csehszlovákia.
Válasz #2829. hozzászólásra
Én is ennyire nyomom, de az egytengelyes pót miatt az eleje elemelkedik és a közepe kopik, hátul meg a szélei.
Ha hátra többet nyomok nem lehet megmaradni benne annyira pattog üresen.
Válasz #2828. hozzászólásra
Én elöl 1.8 hátul 1.6-ra nyomom
9540-10540 re ezeket a nyomásokat írja a könyv.
Válasz #2826. hozzászólásra
akkor nincsenek túl nyomva a gumik mert a középen kopás attól van ha túl van nyomva
Válasz #2825. hozzászólásra
Elől 1.8 hátsó 1.4 bar.
Válasz #2824. hozzászólásra
Hány báron járatod a gumikat ?
Válasz #2822. hozzászólásra
Csak jobb első hossz minta V profil külső oldal közepén kagylós szerű kopás.
Válasz #2820. hozzászólásra
A széttartás a torziós rugózás miatt a Tátra tgk-on pl. Nagy traktorokon is lehet, még nem láttam.
Csak az elsőn kopik jobban vagy hátul is ?
Nekem elöl hátul kopik és én a barázda fenekére saccolok mert azok a barázdás kerekek .
Válasz #2820. hozzászólásra
Forgassm ki mindkét irányba,hogy egyforma szögbe forduljon?
Régebbiekre széttartást is írnak 12-15mm.
Újabbakra összét 0-4mmet.
95re nincs könyved?
Forterránál meg 0-2mmt.
maradjunk a 0ánál mint laikus mondom
1ik szárad meg biztos összébb van tekerve azé eszi
Válasz #2818. hozzászólásra
Az összetartás elméletileg azért van hogy a két kerék minimálisat "szembefeszüljön" így az estleges minimális lógások, a sétálás kiküszöbölhető. Ha nullásra teszed és nem kóvályog a traki megy szalad egyenesen a jó úton akkor nem lehet baj.
Válasz #2817. hozzászólásra
Köszi megpróbálom 0 -ra állítani és majd figyelem.
Válasz #2797. hozzászólásra
Ha az összetartással van gond akkor mindkét kerék ugyanazon fele (vagy K-K vagy B-B) kopik egyformán. Ha csak az egyik oldali kerék kopik félre akkor vagy kerékdőléssel van gond (ami trakinál nem sűrűn állítható) vagy gumival. Tipusra nem tudom lebontani de általános elv a futóműállításnál hogy kormányzott kerék összetartással megy ha nem hajtott. Hajtott-kormányzott kerekek pedig általába széttartással.
Válasz #2815. hozzászólásra
Köszönöm,megjőtt.
Válasz #2814. hozzászólásra
elment
Válasz #2812. hozzászólásra
gacsojozsef@vipmail.hu Megköszönöm,ha ide küldöd.
Válasz #2810. hozzászólásra
Akkor Neked meg 70-73-ig, segített az iwiw.Nekem 69-72-ig.
Válasz #2809. hozzászólásra
hajdú-biharban tudok egyet, aki újkorától gazdája, meg értelmes is a srác.
Ha kell, privátban megadom a számát.
Válasz #2810. hozzászólásra
69,még régebben, a 0 írtam..
Válasz #2808. hozzászólásra
Elolvastam,lehet 0is.Régenvolt 1973.
Válasz #2807. hozzászólásra
6190-ből nem sok van idehaza.
Inkább használtan került be több.
Válasz #2806. hozzászólásra
Ezek általánosságban igen.A típusoknál függ a kanyarodási, ráfutási szögtől stb.Itt egy segítség az alapokról,hasonlóan tanultam én is.EZAZ
Válasz #2802. hozzászólásra
Pisti Csongrád megyébe keresek valakit ,akinek vanMF6190-s.vagy600-as széria.Tudsz segiteni?
Válasz #2804. hozzászólásra
Ha úgy van írva, akkor biztos úgy van.
Nagyokra is ezt írja?
Válasz #2803. hozzászólásra
A felnitől mérjük a spultot, mert a gumi nyomása változó,az nem mérvadó.!.!
Válasz #2802. hozzászólásra
Negatív nem lehet maximum 0, ahogy írtam, ezek a traktorok általános mutatói, de tgk szabályai is.Most néztem a Zetorokra ezek a számok vannak írva.
Válasz #2802. hozzászólásra
Heló Pisti.Megnéztem a kezelési könyvvét,azt írja kerék oldalán mérve 0-4mmm.Akkor nem felnin mérve? Holvagy Heciiiiiiiiiii?
Válasz #2801. hozzászólásra
nekem úgy rémlik, hogy a kerékösszetartás negatív, tehát széttartás van......de majd hecci megmondja.
Válasz #2800. hozzászólásra
Az sok!! Nem tudom a típus pontos méretét, de általában ha van első hajtás akkor a kerékösszetartás 0-4 mm-ig ha nincs akkor 2-6mm-ig.Úgy ahogy írod a felnin.
Válasz #2799. hozzászólásra
Nem lóg semmi,függöcsapszeg jó gömbcsukló jó királytengely nemlóg kihézagolva,kerékcsapágy nemlóg,kerékösszetartás felnin 8mmm.
Mind kettőtöknél rossz kerék összetartás beállítás. Lehetnek különböző lógások, kopások azt kiküszöbölni utána állítani.
Válasz #2797. hozzászólásra
Az enyémen meg belül kopik. Miért?
Mért van az,hogy a zetor jobb első kerekének a külső oldalán jobban kopik aborda?
Válasz #2792. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget igy felemelve 1 óra alatt sikerült belöni a szervot szuper lett.
Meg kell emelni ja oszt úgy...... ha számít valamit is amit írok...
Utánalestem igazat e beszél a Esstván.....
Válasz #2793. hozzászólásra
ok, de én már elég rendesen kiestem belőle.
Nagyon rég műveltem.
Válasz #2792. hozzászólásra
Lehet hogy még fordulok hozzátok hasznos tanácsért mert én még csak mult tavasz ota kostolgatom a zetort de ha helyre kell pofoznom sem bántam meg.
Válasz #2791. hozzászólásra
remélem sikerül!
úttörő ahol tud segít..........de legalábbis nem árt!
Válasz #2790. hozzászólásra
Köszönöm mindkettötök hasznos hozzászolását megvan a holnap délelötti elfoglaltság.
Válasz #2789. hozzászólásra
ok
Kössz