Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.05 FtUSD403.06 FtCHF439.56 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1844. hozzászólásra
Mtz után való eszközt ne rakj fel mert ha úgy húzod a hogy a krisztál bírja akkor szét tépi ha meg csak annyira húzod vele mint ahogy az MTZ viszi akkor meg megy a nafta pocsékba .
Vagyis igen,ne lötyögjön rajta!De nem akarom ráheggeszteni,mert ha sikerül megvenni,akkor idén tavasszal az Mtz kombinátorával fog dolgozni,s az dolgozik nagyapáméknak is!Nekik meg Mtz 50-es van!
Válasz #1839. hozzászólásra
Bocs elírtam 37.5 öscsapokat csináltattam mert amazok a csapk nagyon vékonyak voltak a biztosító kat vagy eltörte vagy kipisztálta
A vonó rész végén a diókra gondolsz ? mert azok nem nagyobb kategóriás gép a Krisztál . Abba már 38 mm-es csapok valók . Az ekére én is most csináltattam 27.5-ös csapokat .
Válasz #1829. hozzászólásra
2-3 évig a JD a Zetor gyárban gyártott trakikat.Amelyiket zöldre festették az volt a 2800-as JD/ezt a kite forgalmazta Mo-n.Amelyik pirosas szint kapot az lett a 9540 zetor!Utánna a JD kivonult a gyártásból! Ez a kis zetor nekem is érdekesség amit felraktál,mert ilyet még nem láttam zöldben.pirosban volt vagy 3 db amit használtam-jó traki!
Azért vagyok JD párti, mert azok nálunk a dombokon is ugyan úgy tudnak dolgozni, mint az egyenesen. 5x45 váltvaforgatót nálunk elég jól elhúzzák már a 8210-esek, pedig az csak 215paci. Meg most itt a 7710-es arról meg levontam a tanúlságot, nagyon jó gép az is.
Áááá, akkor én még csak aktív résztvevője voltam gazdaságunknak, nem irányítója, mint most. Sajnos 2002.-ben Édesapám meghalt, azután szakadt minden jó meg rossz a nyakamba, köztük 35millió hitel is.
'99-ben vettük a Rábát, 1millióért és full fellett újítva. Akkor lett volna 10-12millió újonnan, de ebbe nem vagyok biztos.
A motorereje nagyon jó, de különben nem.
121-es helyett meg jött a Steiger 250, annak a helyére meg később a Magnum, ha szerencsém van akkor meg jön egy Johny a Magnum helyére.
Szerintem ez nincs is hőkezelve.
Jó anyagbol készült és jól megmunkált fogaskeréknél a fogak (ha már le kell törjenek) akkor is mint az üveg ugy kell törjön. Ebből ami a képenn van meg ki vannak "kenődve".
Ja volt még egy '97 6340 Zetorunk is annak se volt az ég világon semmi baja, a maga 67Le-jével elverte szántásba az MTZ-ket, fogyasztásról nem is beszélve. 60literes volt a tankja, de egész napra elégvolt, 10-11órás műszakra.
Azért ennyi, mert Zetor ketté, váltó darabokra, meg a lehulló kis fogak még renberaknak egy két csapágyat, esetleg szinkront is stb. stb.
Szóval ezektől a forterra Zetoroktól megundorodtam.
A ZTS Crystalok, teljesen mások, azok sokkal erősebbek, bár sokak szidják őket, mi '95-ben vettünk egy új 12145-öst, az nálunk is húzta a Kühne 4x35-ös ágyekét, 4m-es középnehéz tárcsát, 4,4m-es kombinátort.
Nekem tetszett, főleg a hangja, pedig turbós se volt.
Munkaezközei élég nevetségesek voltak, ezért akadtam ki.
Voogel&Noot Farmer L950 3 fejes ágyeke
Monosem NG Plus 3 6 soros vetőgép
Berthoud Racer25 2500literes, 18m-es kerettel
MBP-6.5 gyári magasítós pótkocsi
3m-es ásóborona
Sullky DPX Magnum 3200 mtr szóró, amibe 1500kg-nál sohasem volt több, ha szántáson szórtam, a Magnum vitte tele.
Ja és olyan edzett anyagból van, ez a gyári, hogy a Tescós reszelő viszi. Mikor másodszor is így járt visszavittem és mondtam neki, hogy gariba csere!
Mondják, hogy ugyan má hogyan?
Mondom 1 év gari úgy!
Áááá, csak 6 hónap van rá!
És ez így jó mondom!?
Mér, 6 hónapot kibír nem?
Erre öntötte el az agymat a szar, de nem tudtam velük mit kezdeni. Azt egyszer 420ért javították, másodszor meg 370ért. Eután meg a valagára vertem, azt ment a háztól.
11596 hozzászólás
Válasz #1846. hozzászólásra
Te tudod de nyugodtan meg csinálhatod az MTZ-vel is nem ?
Válasz #1845. hozzászólásra
Egyenlőre ez lesz!Házi csinálású,fogja az birni!
Válasz #1844. hozzászólásra
Mtz után való eszközt ne rakj fel mert ha úgy húzod a hogy a krisztál bírja akkor szét tépi ha meg csak annyira húzod vele mint ahogy az MTZ viszi akkor meg megy a nafta pocsékba .
Válasz #1842. hozzászólásra
Vagyis igen,ne lötyögjön rajta!De nem akarom ráheggeszteni,mert ha sikerül megvenni,akkor idén tavasszal az Mtz kombinátorával fog dolgozni,s az dolgozik nagyapáméknak is!Nekik meg Mtz 50-es van!
Válasz #1841. hozzászólásra
De ha esztergálsz rá akkor a belső méret jobb ha csapágy pontosságú lessz éa a kkor a kétanyag is tartja magát .
Válasz #1841. hozzászólásra
Jonak jó csak odakell heggeszteni . meg úgy voltam vele hogy volt anyagom és a régiek is jók lehetnek még valamire
Válasz #1840. hozzászólásra
De ha gyűrűket esztergálok,akkor azok is jók nem?!
Válasz #1839. hozzászólásra
Bocs elírtam 37.5 öscsapokat csináltattam mert amazok a csapk nagyon vékonyak voltak a biztosító kat vagy eltörte vagy kipisztálta
Válasz #1838. hozzászólásra
Ja arra!Akkor csináltattál 2 gyűrűt,aminek a belseje 27,7 a külseje meg 38?
Válasz #1837. hozzászólásra
A vonó rész végén a diókra gondolsz ? mert azok nem nagyobb kategóriás gép a Krisztál . Abba már 38 mm-es csapok valók . Az ekére én is most csináltattam 27.5-ös csapokat .
Hali!
Érdeklődnék,h a 16045-nek a hátúlján a 3 szög felgogatásának a belső lyukátmérője a 2 kar végén megegyezik az Mtz-vel?!27 vagy 28 mm az átmérő?!
Válasz #1835. hozzászólásra
Soha a büdös életben.
Válasz #1831. hozzászólásra
Tudod mikor éri utol a Magyar gazdaság a fejlődő országokét ezzel a mostani posztkomunista elittel?
Válasz #1832. hozzászólásra
tulfejlődtünk
Válasz #1831. hozzászólásra
Igen,angol és holland hirdetésekben találkozom a legtöbbel!Ök a fejlődőek,mimeg a visszafejlődőek!
Válasz #1831. hozzászólásra
Az volt a múlt.
De a jelen?
Válasz #1830. hozzászólásra
elméletileg a fejlődő országokba exportálták őket,talán mi is azok vagyunk
Válasz #1829. hozzászólásra
2-3 évig a JD a Zetor gyárban gyártott trakikat.Amelyiket zöldre festették az volt a 2800-as JD/ezt a kite forgalmazta Mo-n.Amelyik pirosas szint kapot az lett a 9540 zetor!Utánna a JD kivonult a gyártásból! Ez a kis zetor nekem is érdekesség amit felraktál,mert ilyet még nem láttam zöldben.pirosban volt vagy 3 db amit használtam-jó traki!
Válasz #1828. hozzászólásra
Mi az hogy JD-s korszak?
Válasz #1827. hozzászólásra
6340,vagy7340-s zetor zöldre festve! Maradt festék a JD-s korszakból a zetor gyárban,Brünó-ban!
Na Zetorosok azdt mondjátok meg, hogy ez mi?
Válasz #1821. hozzászólásra
Azért vagyok JD párti, mert azok nálunk a dombokon is ugyan úgy tudnak dolgozni, mint az egyenesen. 5x45 váltvaforgatót nálunk elég jól elhúzzák már a 8210-esek, pedig az csak 215paci. Meg most itt a 7710-es arról meg levontam a tanúlságot, nagyon jó gép az is.
Válasz #1824. hozzászólásra
Azért szép terület már az is .
Válasz #1822. hozzászólásra
Ez a baj, hogy kicsi, 114ha. De legalább bérmunkába tudok mellette menni, az meg biztosabb, mint a termény eladni jó áron.
Válasz #1821. hozzászólásra
Áááá, akkor én még csak aktív résztvevője voltam gazdaságunknak, nem irányítója, mint most. Sajnos 2002.-ben Édesapám meghalt, azután szakadt minden jó meg rossz a nyakamba, köztük 35millió hitel is.
'99-ben vettük a Rábát, 1millióért és full fellett újítva. Akkor lett volna 10-12millió újonnan, de ebbe nem vagyok biztos.
Válasz #1820. hozzászólásra
Terület mekkora?
Válasz #1819. hozzászólásra
Értem már azt hittem a 121-es helyére jött a forrterra .
Te is ekkora JD párti vagy ?
A 250.est is újonanvetted ?
Válasz #1818. hozzászólásra
Aztén is tudom, azért írtam, hogy a reszelő viszi, de ez egy k.... nagy szégyen szerintem, hogy így csinálták meg.
Válasz #1816. hozzászólásra
A motorereje nagyon jó, de különben nem.
121-es helyett meg jött a Steiger 250, annak a helyére meg később a Magnum, ha szerencsém van akkor meg jön egy Johny a Magnum helyére.
Válasz #1812. hozzászólásra
Szerintem ez nincs is hőkezelve.
Jó anyagbol készült és jól megmunkált fogaskeréknél a fogak (ha már le kell törjenek) akkor is mint az üveg ugy kell törjön. Ebből ami a képenn van meg ki vannak "kenődve".
Válasz #1815. hozzászólásra
Akkor kijött nullára a gép szerencsédre .
Válasz #1813. hozzászólásra
Nem semmi . A 121-est miért adtátokel ? Azt hittem jobbak azok a forterrák mert sokan dicsérik .
Válasz #1814. hozzászólásra
Még hál Isten, hogy 6.3millióét vettem, de eladtam 7.25-ért, azt lett helyette a JD 7710.
Válasz #1812. hozzászólásra
Az akkor is Q. drága...
Ja volt még egy '97 6340 Zetorunk is annak se volt az ég világon semmi baja, a maga 67Le-jével elverte szántásba az MTZ-ket, fogyasztásról nem is beszélve. 60literes volt a tankja, de egész napra elégvolt, 10-11órás műszakra.
Azért ennyi, mert Zetor ketté, váltó darabokra, meg a lehulló kis fogak még renberaknak egy két csapágyat, esetleg szinkront is stb. stb.
Szóval ezektől a forterra Zetoroktól megundorodtam.
Amúgy az a lényeg a képen, hogy a hüvelybe 9mm széles fogaskerék vitte át a hajtást, annak a nyoma látszik a cigarettánál, hogy hogyan kidarálta.
Válasz #1807. hozzászólásra
Pedig az tényleg nevetséges akkora géphez . Mi került annyiba azon a kis hüvelyen .
A ZTS Crystalok, teljesen mások, azok sokkal erősebbek, bár sokak szidják őket, mi '95-ben vettünk egy új 12145-öst, az nálunk is húzta a Kühne 4x35-ös ágyekét, 4m-es középnehéz tárcsát, 4,4m-es kombinátort.
Nekem tetszett, főleg a hangja, pedig turbós se volt.
Válasz #1805. hozzászólásra
Köszi,remélem,h lesz!
Munkaezközei élég nevetségesek voltak, ezért akadtam ki.
Voogel&Noot Farmer L950 3 fejes ágyeke
Monosem NG Plus 3 6 soros vetőgép
Berthoud Racer25 2500literes, 18m-es kerettel
MBP-6.5 gyári magasítós pótkocsi
3m-es ásóborona
Sullky DPX Magnum 3200 mtr szóró, amibe 1500kg-nál sohasem volt több, ha szántáson szórtam, a Magnum vitte tele.
Válasz #1802. hozzászólásra
Mész a komához mégis a 160ast sasolni???
Válasz #1802. hozzászólásra
Remélem szerencsével jársz
Válasz #1803. hozzászólásra
Mi????????
420.000 ért???????????????
Ja és olyan edzett anyagból van, ez a gyári, hogy a Tescós reszelő viszi. Mikor másodszor is így járt visszavittem és mondtam neki, hogy gariba csere!
Mondják, hogy ugyan má hogyan?
Mondom 1 év gari úgy!
Áááá, csak 6 hónap van rá!
És ez így jó mondom!?
Mér, 6 hónapot kibír nem?
Erre öntötte el az agymat a szar, de nem tudtam velük mit kezdeni. Azt egyszer 420ért javították, másodszor meg 370ért. Eután meg a valagára vertem, azt ment a háztól.
Válasz #1799. hozzászólásra
Kedden megyek megnézni,ha minden igaz!
Válasz #1796. hozzászólásra
Nem túl jó megoldás az biztos
Válasz #1795. hozzászólásra
Már elpaszoltátok?
Mikkel dolgozott?
Válasz #1797. hozzászólásra
Bírni fogja a krisztál attól nefélj
Válasz #1795. hozzászólásra
Meg volt az 105 lovas