Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az is lehet hogy az már a szomszéd földje,így nem kel forgót szántania.Nekem volt ilyen faxa szomszédom.Az idén nem szántott forgót. Csináltam neki egy 40cm borozdát ,nem járt át az enyémre.;-))
Lehet még reggel fagyvolt és azért húzott egyet keresztebe!!!:DHAHA
Vagy azért mert legalább igy ha elszunnyadt a szántás közbe rádőbbent hogy itt kell felemelni az ekét!!!:D
Válasz #1371. hozzászólásra
Egyik az jó nagy 80-as átmárő körül van ha jól emlékszem , javításiban vagy alkatrész katalógusban nézd meg pontosan vagy egy szakival nézesd meg , mert be mérik nyomásmérővel és meg mondja hogy mi a baj .
Válasz #1355. hozzászólásra
A nyomaték váltónak semmi köze nincs a powershifthez de úgy nevezed ahogy akarod . Csak hogy elszomorítsalak elárulom hogy a 9540-es szériát 3 féle váltóval szerelték, csak azért mondom mert javításnál jönnek a meglepetések mikor a 35 ezret érő fogaskerékpár nem passzol és mehetsz újra a kereskedőhöz és hozhatod a másikat ami megint nem passzol és a végén még a zetorosok sem tudják a gyárban miről beszél a kereskedő . A legvégén már fényképet küldtünk a gyárba és az alapján azonosítottákbe . Van 3 sebességes 3 fokozatú nyomaték váltó , van akkor 4/2 és van másik 3/3 de ebben pedig ugyany olyan a szinkron szerkezet mint a 4/2-esben de a fogak száma nem passzol a 4/2-höz . A két 3/3-as fog számai megegyeznek de a szinkron szerkezetek nem egyformák egyik vastag ricnin van a mésik vékony ricnin .
Válasz #1343. hozzászólásra
Mert kikopott a vezértömbje . Egy vagy két gumigyűrűt kell cserélni a váltóház fedélben ha jól tudom . A miénknek is volt vilyen baja de nem voltam ott mikor cserélték .
Végül is teljesen mindegy minek nevezzük.
Akinek a powershift a szimpatikus az hívja úgy.
A fontos az amit az imént már leírtam, hogy jól működjön, mert ha javítani kell nem filléres dolog.
11596 hozzászólás
Szevasztok
Mit gondoltok 5611-es viszi az UTB-3,5 hamsztert?
Válasz #1395. hozzászólásra
Marhajók.
Nincs gondom azért ám ...
Válasz #1394. hozzászólásra
Nem kel úgy le böcsmérelni a rábáimat.
Válasz #1393. hozzászólásra
Mér és mibe nincs???????
Válasz #1391. hozzászólásra
Ebben igazad van mármint a jövőjükröl.
Válasz #1390. hozzászólásra
Azokat nem ismerem de volt nálunk egy mindig meg volt terítve valamelyik sarokba.
Válasz #1389. hozzászólásra
Többet szántottak föl ... mint a híres Rábáid.
A jövőjükről meg nem is beszélek ...
MERT NINCS!!!!!!!!!! :-DDDDDDDDDD
Válasz #1389. hozzászólásra
az újabbak se jobbak
Válasz #1388. hozzászólásra
A régebbi ZETOROK:
Válasz #1387. hozzászólásra
Mixar he mixar he????????
Válasz #1386. hozzászólásra
És xar is mind.
Válasz #1385. hozzászólásra
Ez nagyon durva:))))))))))
Az is lehet hogy az már a szomszéd földje,így nem kel forgót szántania.Nekem volt ilyen faxa szomszédom.Az idén nem szántott forgót. Csináltam neki egy 40cm borozdát ,nem járt át az enyémre.;-))
Válasz #1380. hozzászólásra
Lehet még reggel fagyvolt és azért húzott egyet keresztebe!!!:DHAHA
Vagy azért mert legalább igy ha elszunnyadt a szántás közbe rádőbbent hogy itt kell felemelni az ekét!!!:D
Válasz #1380. hozzászólásra
Aha szokják.
Bár olyan igen sokx nem láttam ezt.
Ágyekések xarnak be ált.ban...
Válasz #1379. hozzászólásra
akkor csináltunk ilyet,amikor fagyos a föld és nem akar belekapni.nagy öröm bugdácsolni rajta
Válasz #1378. hozzászólásra
Jó lehet rajta keresztbe járni biztos.
Válasz #1376. hozzászólásra
égető nagy szükség van arra a borozdára keresztbe,
Válasz #1376. hozzászólásra
Elég indián megoldás...
http://www.youtube.com/watch?v=w8YNrnov4wk&feature=related
Kapja az ivet !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Sn4abUYpiPY&feature=related
Szerintem nem rossz !!!!!
Válasz #1372. hozzászólásra
Majd meglesem azért kösz.
Válasz #1371. hozzászólásra
Egyik az jó nagy 80-as átmárő körül van ha jól emlékszem , javításiban vagy alkatrész katalógusban nézd meg pontosan vagy egy szakival nézesd meg , mert be mérik nyomásmérővel és meg mondja hogy mi a baj .
Válasz #1371. hozzászólásra
A váltó fedél latt közvetlen ha jól tudom de nem voltam ott mikor cserélték csak a szervizes mondta
Válasz #1369. hozzászólásra
Ezek a gyűrűk holt találhatóak pontosan ?
Válasz #1366. hozzászólásra
Mért halnék meg még csak 24 éves vagyok .
Válasz #1368. hozzászólásra
Igen már ott is kezd baj lenni . Pár száz forintok a gyűrűk .
Válasz #1365. hozzászólásra
Nálam olyat csinál, hogy 800-a smotor ford. alatt simán felvált, ez felett már jól müködik. Akkor ez lehet a gond ?
Válasz #1363. hozzászólásra
Ez becsülendő, általában én is ragaszkodok a Magyar nyelvhez.
Válasz #1362. hozzászólásra
Megnehalj addig mig zetorom van.
Válasz #1361. hozzászólásra
Azt javaslom minden féleképpen valami hozzáértő szerelő csinálja akitől elleshetitek a a dolgokat .
Válasz #1360. hozzászólásra
Igen váltogat összevissza de akkor már teljesen elengedi a nyomást , az elején csak lassan kapcsol fel is meg le is .
Válasz #1359. hozzászólásra
Ezért ragaszkodom a nyomatékváltóhoz.
Nem hazafiaskodni akarok, de legyünk büszkék nyelvünkre.
Válasz #1355. hozzászólásra
A nyomaték váltónak semmi köze nincs a powershifthez de úgy nevezed ahogy akarod . Csak hogy elszomorítsalak elárulom hogy a 9540-es szériát 3 féle váltóval szerelték, csak azért mondom mert javításnál jönnek a meglepetések mikor a 35 ezret érő fogaskerékpár nem passzol és mehetsz újra a kereskedőhöz és hozhatod a másikat ami megint nem passzol és a végén még a zetorosok sem tudják a gyárban miről beszél a kereskedő . A legvégén már fényképet küldtünk a gyárba és az alapján azonosítottákbe . Van 3 sebességes 3 fokozatú nyomaték váltó , van akkor 4/2 és van másik 3/3 de ebben pedig ugyany olyan a szinkron szerkezet mint a 4/2-esben de a fogak száma nem passzol a 4/2-höz . A két 3/3-as fog számai megegyeznek de a szinkron szerkezetek nem egyformák egyik vastag ricnin van a mésik vékony ricnin .
Válasz #1357. hozzászólásra
Köszi Tamás.
Válasz #1357. hozzászólásra
Mit csinál ha rossz, váltogat össze vissza ?
Válasz #1358. hozzászólásra
Az is és a legszebb!
Válasz #1355. hozzászólásra
Pedig azt mondják avilágon a magyar a legváltozatosabb nyelv.
Válasz #1343. hozzászólásra
Mert kikopott a vezértömbje . Egy vagy két gumigyűrűt kell cserélni a váltóház fedélben ha jól tudom . A miénknek is volt vilyen baja de nem voltam ott mikor cserélték .
Válasz #1354. hozzászólásra
Végül is teljesen mindegy minek nevezzük.
Akinek a powershift a szimpatikus az hívja úgy.
A fontos az amit az imént már leírtam, hogy jól működjön, mert ha javítani kell nem filléres dolog.
Válasz #1354. hozzászólásra
Hát igen magyarul nyomatékváltó.
Válasz #1352. hozzászólásra
Akkor csak a nyomatékfele haladunk?
Válasz #1351. hozzászólásra
Power: erő, energia, teljesítmény
Shift: elmozdulás, eltolódás, változtatás
Válasz #1351. hozzászólásra
Leginkább erő a magyar megfelelője a műszaki nyelvben.
Válasz #1350. hozzászólásra
A pówer-nek mi a magyar megfelelöje?
Válasz #1346. hozzászólásra
Lényegében mindegy. Tekintsd annyi fokozatúnak amennyi Neked tetszik.Az a lényeg hogy jó legyen.
Ezt olvassátok végig.
http://www.tractordata.com/td/001/td1717.html
Válasz #1345. hozzászólásra
Ok. Így már értem és lehet, hogy igazad van.
Válasz #1344. hozzászólásra
Az is olajos csak a Forterrán a váltón levő két sárga elektromos kapcsolón keresztül vezéreled a váltást.