Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kavics64 #10444. hozzászólásáraAutós boltban rendelj bele firad-ot.Van nekik minden márkához.Wuzetem nagy szar volt mtz-be is a firadhoz képest.500 óra múlva elkezdett félgázig bepisálni.
Sziasztok! Zetor 6045-nél az a jelenség van, hogy 540-es kardán használatnál ha nagy terhelést kap kalapácsos szárzúzónál akkor a 540/1000 váltó karnál kiugrik üresbe középre. Akkor is ha gumipókkal kifeszítem. Mi lehet a probléma szerintetek? Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Válasz jozef24 #10439. hozzászólásáraKöszönöm mindenki segítségét ,meg lett a rajz is ,ma újra kezdődik a szerelés köszönöm szépen mindenkinek a segítő hozzászólását .
Válasz Anicska #10428. hozzászólásáraHa válto nem megy a difitől probáld a tlt kapcsolo sínt teljessen hátra tolni mert lent széttoláskor tengely megfeszűl.
Válasz Anicska #10428. hozzászólásáraHa a valtot akarod elhuzni a difitol es nem jon akk vagy vedd le a hydraulika fedelet es vedd le a kupkereket , vagy a valtofedel levetele utan a a difi feloli utolso villanal huzd felre a gyurut van alatta egymassal szemben kit kis stift .
Válasz Anicska #10428. hozzászólásárameg írnád hogy mi fogta ha szétszeded.ha minden csavart ki vettél simán szét kell csusznia első hajtás kardánt levetted sebbváltófogas kerék cseréhez 3-ba kell széthuzni én már legalább 10-szer huztam szét és simán szét jőtt.
Válasz jozef24 #10427. hozzászólásáraA motor és a váltó ,de elírtam 6045 zetor ,nem akartuk nagyon szétszedni ,de valami belülről fogja így nagyobb bontás kell ,fogaskerekeket kell cserélni a váltóba.A váltófedél lent ,minden külső lebontva .Nem találok szerelési könyvet amit letudnák tölteni ,pedig biztos van valahol .
Válasz Anicska #10425. hozzászólásáraBal oldalon válaszd ki a keresett modellt és találsz hozzá rajzot .
https://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/proxima-plus-8541-10541/katalog_nd_8541_10541_proxima_plus__222_212_469.html
Tudtok olyan helyet ahonnan le lehet tölteni a 6245 zetor gépkönyvét ,szét kell húzni a váltó javításához ,egy darabig jön ,de pár centi után valami még fogja.Köszönöm a segítségeteket már előre is .
Adott egy 162es Super változat! A mostani nehéz korulményekben szántáskor a hátsó difizár elkezd visítani, mint a nyomatékváltó.
Katalógusban. vagyis a C-verzio mellékletben kikerestem, hogy valoszinuleg a lamellák lesznek megkopva. Kérdésem a kovetkezo!
Javította már valaki, és ha igen hol szerezte be hozzá a motyíokat, mivel a katalogusban elég fura kat.számok vannak, és egy oldalon sem találok egyezést, hogy megtudjam rendelni. Esetleg nemlehet, hogy a kardán lamelláival azonosok?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraHa nem nagy keres kuldhetnel elerhetoseget magadra a lorant90@citromail.hu cimre . Kerdeznek par dolgot . Koszonom elore is
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraHa alkatrészt keresel itt van villamossági rész.
https://www.agroservisop.cz/proxima_plus_%208541_10541/menu.html
Rajzot nem tudok sajnos.
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Üdv!Olyan kérdésem lenne,hogy van egy 105-ös proxima Powerünk.10 év alatt problémamentesen üzemelt a cégünkbe,most viszont olyan problémánk van vele,hogy a gép beindul,de se előre se hátra nem mozdul meg a váltón a két lssító gomb sem kapcsol,ezáltal a váltót sem engedi kalibrálni a tlt-sem működik.
A kuplungérzékelő elekronika jó az irányvátó működik,az elosztótömbön amik a nyomást szabályozzák a vátóhoz és a tlthez azok a mágnesszelepek működnek.Elektronikát átvizsgáltuk a vezetékek épek nincs szakadt szál az áram kimegy mindenhova.Szervizesek a központi agyra(elekronikai egységre)
gyanakszanak de ha az nem lenne jó elméletileg mindent tiltana és a gép sem indulhatna be,és a hidraulika rendszer sem működhetne.Esetleg valaki tudná,hogy a tiltásokat hogy lehetne kiiktatni?vagy egyéb ötlet.
Tudom ebből a szériából nincs sok de, ha valaki járt már így vagy van esetleg valami ötlete azt megköszönném.Minden információ segíthet.
Proxima power-esek vagy proxima plus-os traktorok vannak így felszerelve.
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni!
Sziasztok!
6211 Zetornál tudja valaki mennyi súlyt szoktak rakni a hasa alá?
Van két fajta amit a katalogusba találtam az egyikből 4db ír a másikból 2db, de a második könyebb is mint amiből 4db ír a katalogus.
Mièrt van ilyen eltérés?
Köszi
Válasz Sk Laci #10398. hozzászólásáraHűtő csapjàt is piszkàld meg!nàlunk a cégbe van 16db zetor 62xx,72xx,77xx én fagyàllózom minden évben de még 12 liter sosem jött ki se be,peddig tényleg ezt írja a könyv-fűtésel együtt.
Válasz *** HM *** #10396. hozzászólásáraKöszi.
Felhívtam a Zetor szervizest, ő is 10-12 L mondott, majd Zetor tulajt, az 10-11 L mondott fütéssel. Ez nekem nincsen, De azt a 7,5-8 L keveslem.
De mindkét motorba annyi menne?
11596 hozzászólás
Válasz kavics64 #10444. hozzászólásáraAutós boltban rendelj bele firad-ot.Van nekik minden márkához.Wuzetem nagy szar volt mtz-be is a firadhoz képest.500 óra múlva elkezdett félgázig bepisálni.
Válasz lorant90 #10445. hozzászólásáraHali.
Neked milyen magas a zetor széttoló szerkezeted?
Válasz kavics64 #10444. hozzászólásáraEn cseh csucsokat rakok , nincs veluk gond
Helló ! Állandóan porlasztócsúcs hibánk van a csúcsok hitványsága miatt ! Mondjatok valamit honnan kéne vegyek ,vagy mik a tapasztalataitok e téren ?
Válasz jocek26 #10441. hozzászólásáraMeg kell nézni a csőtengely nincs e megkopva!
Válasz jocek26 #10441. hozzászólásáraKopott fogaskerekek?
Sziasztok! Zetor 6045-nél az a jelenség van, hogy 540-es kardán használatnál ha nagy terhelést kap kalapácsos szárzúzónál akkor a 540/1000 váltó karnál kiugrik üresbe középre. Akkor is ha gumipókkal kifeszítem. Mi lehet a probléma szerintetek? Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Válasz jozef24 #10439. hozzászólásáraKöszönöm mindenki segítségét ,meg lett a rajz is ,ma újra kezdődik a szerelés köszönöm szépen mindenkinek a segítő hozzászólását .
Válasz Anicska #10428. hozzászólásáraHa válto nem megy a difitől probáld a tlt kapcsolo sínt teljessen hátra tolni mert lent széttoláskor tengely megfeszűl.
Válasz Anicska #10436. hozzászólásáraMegerősítem Lorant90 hozzàszólàsàt- kupkerék!
Válasz Anicska #10432. hozzászólásáraporobáld itt zaborazit katalog
https://www.zetor-shop.cz/nahradni-dily-zetor/zetor-uri-/5011-7045-major/01-klikova-skrin-i/#products
Válasz lorant90 #10435. hozzászólásáraOkvetlen megírom ,
Válasz Anicska #10434. hozzászólásáraRemelem segitettem . Ha valami mas lett volna a gond , amit ketlek , jelezhetdned .
Válasz lorant90 #10433. hozzászólásáraReggel próbáljuk köszönöm a segítséget .
Válasz Anicska #10428. hozzászólásáraHa a valtot akarod elhuzni a difitol es nem jon akk vagy vedd le a hydraulika fedelet es vedd le a kupkereket , vagy a valtofedel levetele utan a a difi feloli utolso villanal huzd felre a gyurut van alatta egymassal szemben kit kis stift .
Válasz jozef24 #10431. hozzászólásáraCsak a könyv lesz nagyobb ,de nem lehet lapozni .
Válasz Anicska #10429. hozzászólásáraklikelj rá a piros könyvre
https://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog_nd_5011_7045__222_212_337.html
Válasz Anicska #10428. hozzászólásárameg írnád hogy mi fogta ha szétszeded.ha minden csavart ki vettél simán szét kell csusznia első hajtás kardánt levetted sebbváltófogas kerék cseréhez 3-ba kell széthuzni én már legalább 10-szer huztam szét és simán szét jőtt.
Válasz Hali Laci #10426. hozzászólásáraBeírtam meg van a típus ,de csak árat ad ki amiért meg lehet venni a katalógust .
Válasz jozef24 #10427. hozzászólásáraA motor és a váltó ,de elírtam 6045 zetor ,nem akartuk nagyon szétszedni ,de valami belülről fogja így nagyobb bontás kell ,fogaskerekeket kell cserélni a váltóba.A váltófedél lent ,minden külső lebontva .Nem találok szerelési könyvet amit letudnák tölteni ,pedig biztos van valahol .
Válasz Anicska #10425. hozzászólásáramotort váltot huzod vagy váltó diferenciált váltofedelet levetted
Válasz Anicska #10425. hozzászólásáraBal oldalon válaszd ki a keresett modellt és találsz hozzá rajzot .
https://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/proxima-plus-8541-10541/katalog_nd_8541_10541_proxima_plus__222_212_469.html
Sziasztok Zetorosok !
Tudtok olyan helyet ahonnan le lehet tölteni a 6245 zetor gépkönyvét ,szét kell húzni a váltó javításához ,egy darabig jön ,de pár centi után valami még fogja.Köszönöm a segítségeteket már előre is .
Válasz jozef24 #10423. hozzászólásáraMegvettem! és két melléklet van a 162-eshez.
Válasz kajszi_71823 #10420. hozzászólásárahonnan töltötted le super verzio katalogját
Válasz T.f. #10421. hozzászólásáraNagyon szépen koszonom!
Válasz kajszi_71823 #10420. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/17819-lamela-vnitrni/
https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/18269-lamela-treci-/
Szevasztok zetorosok!
Adott egy 162es Super változat! A mostani nehéz korulményekben szántáskor a hátsó difizár elkezd visítani, mint a nyomatékváltó.
Katalógusban. vagyis a C-verzio mellékletben kikerestem, hogy valoszinuleg a lamellák lesznek megkopva. Kérdésem a kovetkezo!
Javította már valaki, és ha igen hol szerezte be hozzá a motyíokat, mivel a katalogusban elég fura kat.számok vannak, és egy oldalon sem találok egyezést, hogy megtudjam rendelni. Esetleg nemlehet, hogy a kardán lamelláival azonosok?
Válasz Nyomasek Bobo #10418. hozzászólásáraMa hoztam egy valtot azt elkeszitem majd ha engedi az idoom . Igy a csere nem tart majd csak egy nap es mehet
Válasz lorant90 #10412. hozzászólásáraBegyorsítod a vénséget?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraHa nem nagy keres kuldhetnel elerhetoseget magadra a lorant90@citromail.hu cimre . Kerdeznek par dolgot . Koszonom elore is
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraTe is szlovakiabol vagy igaz ,Ds jaras?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraKoszi
Válasz lorant90 #10412. hozzászólásáraItt talatam egyben a szettet.
https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/47478-sada-na-prestavbu-prevodovky-4-r-35-km-hod
Valahol megvan meg az osszes alkatresz egyenkent koddal. ha kell kesobb kiturom a tablazataimbol.
B.
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraMibaj?
Udv . Valakk megtudna mondani a katalogus szamat azon alkatreszeknek amivel 40 km/h tudom gyorsitani a crystalt ?koszi
Válasz Zetor 105 power #10410. hozzászólásáraMelyik béka hányszor villog? (hányas hibakódot dob ki?)
Valakinek esteleg hibakódlista?
A két teknős villogása jelzi a hibakódokat!
Válasz Hali Laci #10408. hozzászólásáraKöszönöm ez is sokat segített!
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraHa alkatrészt keresel itt van villamossági rész.
https://www.agroservisop.cz/proxima_plus_%208541_10541/menu.html
Rajzot nem tudok sajnos.
Üdv valakinek esetleg van Zetor Proxima Powernek vagy plusnak elektronikai kapcsolási rajza?
Válasz Hús Futár #10403. hozzászólásáraAz olajnyomások rendben vannak!
Más valami gátolja a dolgokat sajnos!
Válasz hudacskoadam11081 #10404. hozzászólásáraHogy mi a különbség azt nem tudom
Nekem 12045 van szeretem nagyon nem bántam meg hogy ilyet vettünk
Jó a súlyelosztás , kényelmes, jo a fogyasztása,
Hátránya lassú, több törődés igényel mint egy mtz
Mezei mtz szerelők már nem mernek hozzányulni
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Válasz Zetor 105 power #10402. hozzászólásáraOlaj nyomások meg vannak a váltóban ?
Üdv!Olyan kérdésem lenne,hogy van egy 105-ös proxima Powerünk.10 év alatt problémamentesen üzemelt a cégünkbe,most viszont olyan problémánk van vele,hogy a gép beindul,de se előre se hátra nem mozdul meg a váltón a két lssító gomb sem kapcsol,ezáltal a váltót sem engedi kalibrálni a tlt-sem működik.
A kuplungérzékelő elekronika jó az irányvátó működik,az elosztótömbön amik a nyomást szabályozzák a vátóhoz és a tlthez azok a mágnesszelepek működnek.Elektronikát átvizsgáltuk a vezetékek épek nincs szakadt szál az áram kimegy mindenhova.Szervizesek a központi agyra(elekronikai egységre)
gyanakszanak de ha az nem lenne jó elméletileg mindent tiltana és a gép sem indulhatna be,és a hidraulika rendszer sem működhetne.Esetleg valaki tudná,hogy a tiltásokat hogy lehetne kiiktatni?vagy egyéb ötlet.
Tudom ebből a szériából nincs sok de, ha valaki járt már így vagy van esetleg valami ötlete azt megköszönném.Minden információ segíthet.
Proxima power-esek vagy proxima plus-os traktorok vannak így felszerelve.
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni!
Válasz Tehenes #10400. hozzászólásáraItt a használati megtanálod a sulyokat is
http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/UR%20I%205211-7745%20FR.pdf
Sziasztok!
6211 Zetornál tudja valaki mennyi súlyt szoktak rakni a hasa alá?
Van két fajta amit a katalogusba találtam az egyikből 4db ír a másikból 2db, de a második könyebb is mint amiből 4db ír a katalogus.
Mièrt van ilyen eltérés?
Köszi
Válasz Sk Laci #10398. hozzászólásáraHűtő csapjàt is piszkàld meg!nàlunk a cégbe van 16db zetor 62xx,72xx,77xx én fagyàllózom minden évben de még 12 liter sosem jött ki se be,peddig tényleg ezt írja a könyv-fűtésel együtt.
Válasz *** HM *** #10396. hozzászólásáraKöszi.
Felhívtam a Zetor szervizest, ő is 10-12 L mondott, majd Zetor tulajt, az 10-11 L mondott fütéssel. Ez nekem nincsen, De azt a 7,5-8 L keveslem.
De mindkét motorba annyi menne?