Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #10178. hozzászólásáraÉrtem az okát a választásnak , de a váltóhidraulika szivattyú nem biztos hogy ugyan úgy megérti .
Komolyra fordítva , ha jó a szivattyú , akkor lehet hogy nem lesz gond , de én a biztonság okáért rákötném az olajhűtőre a munkahidraulika visszatérő olaját , a jobb hűtés / nyomás érdekében ( saját gépeim mind így mennek ).
Zetor 7011 esen ha hidraulika kilsö kör sokat dolgozik akkor miért nem akar a belsö dolgozni az a gyanum hogy valamik szelep felakad járt e már igy valaki?
Válasz sanyi1965 #10173. hozzászólásáraSzia. A kérdezett gombák egy-egy visszajelző izzót kapcsolnak , más funkciójuk nincs ( van még egy a szervó szivattyú nyomó ágán is ) .Rajzot E-mail címre tudok küldeni , de legalább három verzió van évjárat szerint , nem tudom , hogy az ez melyikkel passzol .
Kérdésem lenne:16245-nél elektromosan kapcsolható első hajtásnál a bal oldalon található hydrokapcsoló és a váznyúlványra szereltről rajtuk található olajgombák bekötéséről van leírása-rajza valakinek?
Válasz Hús Futár #10169. hozzászólásáraVan benne,csak még olyat nem láttam amiben működne. "Taposósfelezőnek" szokták hívni. Teljesen más rendszer,mint a Crystal-é.
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLétezett irányváltós,de annak más a sebességváltó háza,és ha jól tudom,csak 540-es kardánfordulata van. Az 540/1000 átváltókar helyén van az irányváltó kar. (Van egy ilyen váltóm). A gyorsításra én is kíváncsi lennék.
Válasz Hús Futár #10167. hozzászólásáraPedig lehet a kubikzetor.cz a katalogba benne van csak sokmindent kell cserélni a nyomaték növelö nem lesz tovább ha volt
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraSzerintem igen a kubikzetor.cz a katalogba benne van revezace.A nagyobb sebess
éget hogy akarod elérni a véglehajtásnál ez engem is érdekelne
Sziasztok zetorosok!
Van egy 6245 Zetorom. Tudja valaki, hogy az irány váltót bele lehet-e tenni a váltójába? Illetve nagyobb sebességet is szeretnék.Szlovákban láttam olyan 6245 utáni Zetort amiben irányváltó volt.
Válasz fendt309 #10159. hozzászólásáraJó igaz, már balra van vezetve, de középre van bekötve. úgy értettem, hogy a középső. Meg a régiekben még előre felé áll, nem bal oldalra.
Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
11587 hozzászólás
Válasz Nyomasek Bobo #10186. hozzászólásáraAz előző válaszom neked is szól , de nálad nem értem , hogy miért akarsz vékony olajat tenni a gépbe .
Válasz Hús Futár #10178. hozzászólásáraÉrtem az okát a választásnak , de a váltóhidraulika szivattyú nem biztos hogy ugyan úgy megérti .
Komolyra fordítva , ha jó a szivattyú , akkor lehet hogy nem lesz gond , de én a biztonság okáért rákötném az olajhűtőre a munkahidraulika visszatérő olaját , a jobb hűtés / nyomás érdekében ( saját gépeim mind így mennek ).
Válasz T.f. #10177. hozzászólásáraMannol universal is jó lehet?
Válasz d-032a #10181. hozzászólására
Válasz d-032a #10181. hozzászólásáraaz a gyanum hogy a diferenciál szelep vagy adugattyu beragad.
Válasz fendt309 #10180. hozzászólásáraA külsö dolgozik a belsö nem a kar nincs el állítva
külőn a belső sem
Üdv. Segítséget szeretnék kérni. 16045 zetor hengerfej meghúzási nyomatékára lennék kíváncsi és a sorrend re.
Válasz jozef24 #10179. hozzászólásáraVagy a difitaposó fölötti reakciósebesség-állító/átváltó csap karja elállítódott az egyik irányba.
Válasz jozef24 #10179. hozzászólásáraMert egyszerre csak az egyik tud dolgozni.
Zetor 7011 esen ha hidraulika kilsö kör sokat dolgozik akkor miért nem akar a belsö dolgozni az a gyanum hogy valamik szelep felakad járt e már igy valaki?
Válasz T.f. #10177. hozzászólásáraAkkor nyugodtan bele öntöm ide az Ambra Hypoid 90 hajtő olajat .
Váltóba majd Ambra MultiG olaj megy majd (10-30-as hajtőműolaj ) hogy ne vesszen össze az olaj a 8870-esben majd .
Válasz Hús Futár #10176. hozzászólásáraGyári előírt . HD 80 , mint a hátuljában is .
Én ENI 80W90-et használok mindenhol .
16245-ös első hídjába milyen olajakat használtok ?
Válasz sanyi1965 #10173. hozzászólásáraSzia. A kérdezett gombák egy-egy visszajelző izzót kapcsolnak , más funkciójuk nincs ( van még egy a szervó szivattyú nyomó ágán is ) .Rajzot E-mail címre tudok küldeni , de legalább három verzió van évjárat szerint , nem tudom , hogy az ez melyikkel passzol .
Köszönöm szépen a válaszokat. Egy John Deere 2400 (Zetor 7340) traktoron láttam az irányváltót. Valóban a tlt váltó helyéről jött ki a kar.
Kérdésem lenne:16245-nél elektromosan kapcsolható első hajtásnál a bal oldalon található hydrokapcsoló és a váznyúlványra szereltről rajtuk található olajgombák bekötéséről van leírása-rajza valakinek?
Válasz Józsika #10170. hozzászólásáraIgy van a 540/1000 átválto kar helyén van
Válasz Hús Futár #10169. hozzászólásáraVan benne,csak még olyat nem láttam amiben működne. "Taposósfelezőnek" szokták hívni. Teljesen más rendszer,mint a Crystal-é.
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLétezett irányváltós,de annak más a sebességváltó háza,és ha jól tudom,csak 540-es kardánfordulata van. Az 540/1000 átváltókar helyén van az irányváltó kar. (Van egy ilyen váltóm). A gyorsításra én is kíváncsi lennék.
Válasz jozef24 #10168. hozzászólásáraA 6245-ben nincs nyomaték növelő . 5+1 sebességes sima sebesség váltója van .
Válasz Hús Futár #10167. hozzászólásáraPedig lehet a kubikzetor.cz a katalogba benne van csak sokmindent kell cserélni a nyomaték növelö nem lesz tovább ha volt
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLegjobb tudásom szerint a 6245-öt nem fogod tudni gyári cuccból gyorsítani és irányváltóról sem hallottam még ilyenben
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraSzerintem igen a kubikzetor.cz a katalogba benne van revezace.A nagyobb sebess
éget hogy akarod elérni a véglehajtásnál ez engem is érdekelne
Sziasztok zetorosok!
Van egy 6245 Zetorom. Tudja valaki, hogy az irány váltót bele lehet-e tenni a váltójába? Illetve nagyobb sebességet is szeretnék.Szlovákban láttam olyan 6245 utáni Zetort amiben irányváltó volt.
Válasz Nyomasek Bobo #10140. hozzászólásáraNo...meg lett a problem. Az a rögzítő stift engedte el, viszont ez köszönhető volt annak hogy a csapágy már ki volt kopva
Köszi a tippeket!!!!
Jaaa amúgy emelővel vették le az oldalát mert k...nehéz
Válasz fendt309 #10159. hozzászólásáraJó igaz, már balra van vezetve, de középre van bekötve. úgy értettem, hogy a középső. Meg a régiekben még előre felé áll, nem bal oldalra.
Válasz Hús Futár #10161. hozzászólásáraAha, értem!
Válasz fendt309 #10159. hozzászólására8011-esben középen van nekem a terepváltól a 16245-ben már bal oldalon van a váltókarja .
11-es Crystalhoz nincs valakinek első kereke?
Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraBálos váltókar van a 0-ásokban középen azon van a terep az országút és rükverc .
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraValószínűleg a terepváltónak reteszelési gondja van .
Válasz Nyomasek Bobo #10155. hozzászólásáraSzerintem is!
????
Írtam neked az életképek...ben
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraA bal oldali lehet...
Válasz robika52 #10153. hozzászólásáraMelyik a középső váltókar?
Mert lehet az enyémben nincs is!
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraBiztos hiányzik egy kosár tűgörgő belőle!Nálunk mikor szerelték,(Mezőtúriak)mindig az volt a végeredmény!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraKöszi a segítséget . Közben a másik oldalon is megtaláltam az ábrát a 293. oldalon .
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásáraEz is egy Zetor 6011 robbantott ábra
Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
Válasz Nyomasek Bobo #10146. hozzászólásáraMajd átlapozom mert jobbat nem tudok de egyik kollegának meg kell néznem a gépé a karokat meg ha lehet rendbe is teszem neki .
Válasz Hús Futár #10145. hozzászólásáraNekem ez csehül van...de ha ráérsz?
Válasz Nyomasek Bobo #10144. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásárahttps://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog_nd_5011_7045__222_212_337.html
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraValszeg a biztosító csavar ment el .
Válasz Nyomasek Bobo #10140. hozzászólásáraBenne vagy már te is a témában .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
Válasz Nyomasek Bobo #10137. hozzászólásáraKöszi! Ez nagy segítség
Remélem nem kell széthúzni