Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható
Válasz Filler #10120. hozzászólásáraPersze
Oda kötöd ahova szeretnéd
Turbó hengerfej közé ahol nyomott levegő van
T csatlakozó van bent nekem is
Szivótorokba furva csatlakozási pont onnan megy az adagolóra meg az órára
Válasz Dzsanosi #10119. hozzászólásáraKöszi akkor marad a már tervezett turbónyomásmérő nekem is. Szerintetek ha az adagoló elé kötöm a levegő csőbe az megfelelő?
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraMotor terhelést a számitógép nézi
Sok mindent turbónyomás, rail nyomás stb de főleg ezek meghatározzák a terhelést
Ha turbós a gép simán belehet rakni egy állandó órát
És már látod is a terhelést
Pl álló helybe nem csinál semmit bárhogy padlózod 0.1-0.2 fölé tuti nem megy
Már pótkocsizol aszfalton 0.3-0.4 is lehet
Tarlón rakottan pont tegnap néztem 1500 on 2/3 nyul 0.4 lepadlózom 2200 ra 1.2 re felment aztán mire kigyorsitott visszament 0.5 ig
Szántáskor 1700 on 0.5-0.8 megküldve 1.4 volt a max (2/2 nyul)
Kb ez a max terhelésem
Szívónál érdekesebb megmondani a terhelést
Egy fogyasztásmérővel megoldható
Válasz *** HM *** #10113. hozzászólásáraÚgy írja a leírás hogy 2018-tól másfajta váltó van, ami tudja az eco40-et, vajon erősítés is lett Nem az a baj hogy hamarabb kifingik hanem hogy mennyivel,, ugye ha a kicsibe elmegy 20ezret a nagyba a 15 is jó lenne a valóság meg azt mutatja hogy 10 és 1 ezer lehet az arány
Válasz csferri #10112. hozzászólásáraMegvan az dimenzálva arra a loerőre.... Úgymondták.
Dolgoztunk már 4hengeres 150el is meg a 6ossal is.
A 6ossal legalább 1 fokozattal mehetsz gyorsabban vagy 2vel!!! uazzal a vassal és biztos hogy oda is nyomja neki sok melos.Ez végett meg biztos kifingik hamarabb mint a hsxbe 4hdba.
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraCsak tippelem, hogy a gázolaj mennyiségét méri pillanatnyi fogyasztásmérésként és azt számítja át terheléssé. Nem tudom, csak tipp.
Válasz buti #10107. hozzászólásáraHa már itt tartunk. Mindig is foglalkoztatott, hogyan mérik a gépeknek a terhelési szintjét. Már az új MTZben is van. Gondolkodtam nem-e lehetne valahogyan beleszerkezteni a régebbi szériákba is.
Válasz csferri #10103. hozzászólásáraÜdv Nekem crystal 160 van.Én írtam akkor ide a fórumra,szerintem rám gondolsz a csapágyproblémával, de a baj az, hogy többről is tudok a sajátomon kívül.Az enyémben 900 órásan kellett két csapágyat cserélni,most 1750 óra van benne, azóta a váltóval nem volt gond.Az első kerékhajtás kis hajtóműházában - ami a váltó alján van - viszont nem túl régen ki kellett cserélni két hengergörgős csapágyat.
Csak én hajtom egyedül, nem ütöm-verem, vigyázok rá. A motor terhelést írja a műszerfal, és igyekszem 80% fölé nem engedni, mégis gyengének bizonyul a hajtáslánc.Nemigen venném meg újra.Dolgozni szeretek vele, de mindig rettegek, hogy mikor kezd el újra hangoskodni a váltó.A múltkor a baloldali első fülkebak csavar közül az egyik elszakadt a másik meglazult.Mivel nem volt fix rezonált a váltó oldalán, és olyan hangja volt, mintha a váltóban morogna valami.Kávé nélkül is lett 200 a vérnyomásom.
Válasz csferri #10103. hozzászólásáraSztem menj jdboltba inkább.
Minden traktor kurvajo míg megoldasz mindent vele időben 2 3 hetet mem lehet ma alkatreszre várni.
5000oóas crystalos tulaj volt nalam de megbánta nagyon.
Évi 1500órára jó hátterű gép kell nem is értem mit várt...
Amit az általad írt modelleket illeti, a Lévai járásban nagyon visszaszorultak. JD vette át a "gyeplőt" az akcióiknak köszönhető. A Zetor állandó áremelése átbillentette a márkát a ló túloldalára.
Üdv Urak! Akinek van az újabb crystal 150-170-es Hd mondana véleményt, esetleg ismeretségi körben.Visszaolvasva egy kollégának váltó csapágy gond volt azzal mi lett bírja azóta? Sk Laci felétek van ezekből?
Válasz Filler #10097. hozzászólásáraSzia . Nem messze vagy a határtól , próbáld meg ezt.
https://stroje.bazos.sk/inzerat/116607698/nerezovy-vyfuk-na-zetor-crystal.php
Váltószerelés :
Vedd le a fülkét , akkor férsz rendesen hozzá a csavarokhoz .
Válasz béla12 #10098. hozzászólására"valamiért nem olyan kapós"
Pl azért , mert itthon nem ismerik és nem is tudják , hogy az Ursusnak ez a sorozata Zetor Crystal alapon készült .
Más.
Ezek ugyan csak Zetor 16245 alapon készültek , de gyárilag DEUTZ motorral .
http://agroszolert-kft.internettudakozo.hu/kepek.htm
https://www.agronaplo.hu/szakfolyoirat/2003/11/pr/crystal-traktorok-az-agroszolert-kft-agrarudvarabol
https://www.agroinform.hu
/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/crystal-169/h_7089284?ref=165d2081
https://auto.jofogas.hu/tolna/Zetor_Crystal_169_109949973.htm
Válasz Nyomasek Bobo #10094. hozzászólásáraMegnéztem három 162-est. Mondtam a gazdának, hogy köszönöm szépen (nem ilyen lovat akartam).
Kettőt meg az orrom elől adtak el, még azon a napon amikor a hirdetés megjelent. Ez az Ursus egy hónapja van hirdetve, valamiért nem olyan kapós.
Válasz kajszi_71823 #10096. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú volt nyakig olajosporral tele. Sajnos a közcsavart heggesztették rajta és a tömítés alatt látszik, hogy friss olaj jön ki. Azt akarom kicserélni meg a közcsavart is belőle aztán meglátom hol ereszt még. A széthúzás tervben van amúgy is.
Lenne még pár kérdésem.
Valaki nem tud esetleg olyan saválló csőkipufogót ami nem csővégű hanem rendes háromszög alakú és úgy megy a kipufogó torokra?
Elkövetkezendő években le kellene bontanom a váltót. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez érdemes leszedni a fülkét vagy inkább ne bajlódjunk vele mert nagy macera? Egyik szerelő azt ajánlotta, hogy inkább szedjem le róla.
Válasz T.f. #10092. hozzászólásáraPontosan, arrol volt szo, megválaszoltad saját magadnak
Nem feltétlenul, de ha folyik az olaj akkor valamelyik szimering a bunos, ahhoz meg szét kell huzni.
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraHa cserélted a kinyomóhengereket ,akkor a hengereken lévő légtelenítőkkel . A főhenger cseréje esetén vagy ellenőrzésként a kuplungház tetején bal oldalt (-belemegy két fékcső a kuplungtérből , egy a főhengertől ) van egy kocka alakú gyűjtő , azon is van légtelenítő csavar , én ott szoktam .
Válasz kajszi_71823 #10090. hozzászólásáraMiért is kell mindenképp széthúzni ?
A kuplungházba mindkét szivattyú és a kuplung kinyomóhengerek is cserélhetők az ablakokon keresztül ,és egyébként olajfolyásról volt szó .
Válasz erik18 #10077. hozzászólásáraSzia . Nincs már meg.
Újat tudsz venni Sk-ból, ha fontos , de az elég drága .
https://shop.markomt.sk/ostatne-nd/hak-uplny-3/
A hidraulika szivattyú felső csövét le lehet venni olajfolyás nélkül vagy sem? Sajnos tömítést kellene cserélnem alatta.
Olyan kérdésem lenne még, hogy bent lehet-e esetleg olaj oldóval és vízzel mosni vagy inkább ne tegyem a kuplung miatt. Sajnos valahol engedi az olajat és nem vagyok benne biztos, hogy hol.
Válasz Filler #10086. hozzászólásáraMenetirány szerint bal oldalrol, a fulke alatt, a fellepo mogott, ahol látni a hidraulikaszivattyut. Ha megvan még a takarodekli azt leszeded és már fogod látni a két segédmunkahengert.
11585 hozzászólás
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Válasz Béla66 #10134. hozzászólására4 hengereset vegyél. 7245-7745 vagy az újab 5340-6340.
Sziasztok!
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Köszönettel!
Sötét Béla
bela6606@gmail.com
Válasz T.f. #10132. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz T.f. #10102. hozzászólásáraSzia,ide kellenének a "linkek" vagy erre az e-mail
címre !!!
zoli6886@freemail.hu
köszönöm !!!!
Válasz sanya #10129. hozzászólásáraÉrdekel!
Válasz fendt309 #10100. hozzászólásárarozsdamentes kipufogó zetorra.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraNem Borsod, de Felvidéken tudok egy tutit, Tornalja mellett.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Válasz Filler #10120. hozzászólásáraPersze
Oda kötöd ahova szeretnéd
Turbó hengerfej közé ahol nyomott levegő van
T csatlakozó van bent nekem is
Szivótorokba furva csatlakozási pont onnan megy az adagolóra meg az órára
Válasz Dzsanosi #10119. hozzászólásáraKöszi akkor marad a már tervezett turbónyomásmérő nekem is. Szerintetek ha az adagoló elé kötöm a levegő csőbe az megfelelő?
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraMotor terhelést a számitógép nézi
Sok mindent turbónyomás, rail nyomás stb de főleg ezek meghatározzák a terhelést
Ha turbós a gép simán belehet rakni egy állandó órát
És már látod is a terhelést
Pl álló helybe nem csinál semmit bárhogy padlózod 0.1-0.2 fölé tuti nem megy
Már pótkocsizol aszfalton 0.3-0.4 is lehet
Tarlón rakottan pont tegnap néztem 1500 on 2/3 nyul 0.4 lepadlózom 2200 ra 1.2 re felment aztán mire kigyorsitott visszament 0.5 ig
Szántáskor 1700 on 0.5-0.8 megküldve 1.4 volt a max (2/2 nyul)
Kb ez a max terhelésem
Szívónál érdekesebb megmondani a terhelést
Egy fogyasztásmérővel megoldható
Válasz kajszi_71823 #10117. hozzászólásáraSajnos én nem találtam egyiket sem.
Válasz Filler #10116. hozzászólásáraBe. Nekvindán láttam, ha jol emléxem.
Szerintetek be lehetne szerezni két burkolatot a crystalhoz?
Az egyik az osztott motorháztetőnek az egyik oldalsó ajtaja. Ez a levegőszűrő felett van.
A másik a motor két oldalán elhelyezett burkolat a kipufogónál és az adagoló-olajszűrőnél.
Válasz csferri #10114. hozzászólásáraNe álmodozz 1 fogaskerék max
Válasz *** HM *** #10113. hozzászólásáraÚgy írja a leírás hogy 2018-tól másfajta váltó van, ami tudja az eco40-et, vajon erősítés is lett Nem az a baj hogy hamarabb kifingik hanem hogy mennyivel,, ugye ha a kicsibe elmegy 20ezret a nagyba a 15 is jó lenne a valóság meg azt mutatja hogy 10 és 1 ezer lehet az arány
Válasz csferri #10112. hozzászólásáraMegvan az dimenzálva arra a loerőre.... Úgymondták.
Dolgoztunk már 4hengeres 150el is meg a 6ossal is.
A 6ossal legalább 1 fokozattal mehetsz gyorsabban vagy 2vel!!! uazzal a vassal és biztos hogy oda is nyomja neki sok melos.Ez végett meg biztos kifingik hamarabb mint a hsxbe 4hdba.
Válasz buti #10107. hozzászólásáraGondolom a 140-150-es Forterra váltója van alatta, 6 hengernek meg több kéne
Gondoltam hogy felejtős lesz, kösz mindenkinek.
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraCsak tippelem, hogy a gázolaj mennyiségét méri pillanatnyi fogyasztásmérésként és azt számítja át terheléssé. Nem tudom, csak tipp.
Válasz buti #10107. hozzászólásáraHa már itt tartunk. Mindig is foglalkoztatott, hogyan mérik a gépeknek a terhelési szintjét. Már az új MTZben is van. Gondolkodtam nem-e lehetne valahogyan beleszerkezteni a régebbi szériákba is.
Válasz T.f. #10102. hozzászólásáraKöszi a tanácsokat. megnézem felvidéken akkor.
Válasz csferri #10103. hozzászólásáraÜdv Nekem crystal 160 van.Én írtam akkor ide a fórumra,szerintem rám gondolsz a csapágyproblémával, de a baj az, hogy többről is tudok a sajátomon kívül.Az enyémben 900 órásan kellett két csapágyat cserélni,most 1750 óra van benne, azóta a váltóval nem volt gond.Az első kerékhajtás kis hajtóműházában - ami a váltó alján van - viszont nem túl régen ki kellett cserélni két hengergörgős csapágyat.
Csak én hajtom egyedül, nem ütöm-verem, vigyázok rá. A motor terhelést írja a műszerfal, és igyekszem 80% fölé nem engedni, mégis gyengének bizonyul a hajtáslánc.Nemigen venném meg újra.Dolgozni szeretek vele, de mindig rettegek, hogy mikor kezd el újra hangoskodni a váltó.A múltkor a baloldali első fülkebak csavar közül az egyik elszakadt a másik meglazult.Mivel nem volt fix rezonált a váltó oldalán, és olyan hangja volt, mintha a váltóban morogna valami.Kávé nélkül is lett 200 a vérnyomásom.
Válasz *** HM *** #10105. hozzászólásáraVolt nálad...vagy mindig ott van???
(a hangok mondják hogy: "évi 1500 órára jó hátterű...")
Válasz csferri #10103. hozzászólásáraSztem menj jdboltba inkább.
Minden traktor kurvajo míg megoldasz mindent vele időben 2 3 hetet mem lehet ma alkatreszre várni.
5000oóas crystalos tulaj volt nalam de megbánta nagyon.
Évi 1500órára jó hátterű gép kell nem is értem mit várt...
Válasz csferri #10103. hozzászólásáraHD 150 ha jól emlékszem Hecinek van, erről a tipusról inkáb Ő nyilatkozzon.
Amit az általad írt modelleket illeti, a Lévai járásban nagyon visszaszorultak. JD vette át a "gyeplőt" az akcióiknak köszönhető. A Zetor állandó áremelése átbillentette a márkát a ló túloldalára.
Üdv Urak! Akinek van az újabb crystal 150-170-es Hd mondana véleményt, esetleg ismeretségi körben.Visszaolvasva egy kollégának váltó csapágy gond volt azzal mi lett bírja azóta? Sk Laci felétek van ezekből?
Válasz Filler #10097. hozzászólásáraSzia . Nem messze vagy a határtól , próbáld meg ezt.
https://stroje.bazos.sk/inzerat/116607698/nerezovy-vyfuk-na-zetor-crystal.php
Váltószerelés :
Vedd le a fülkét , akkor férsz rendesen hozzá a csavarokhoz .
Válasz béla12 #10098. hozzászólására"valamiért nem olyan kapós"
Pl azért , mert itthon nem ismerik és nem is tudják , hogy az Ursusnak ez a sorozata Zetor Crystal alapon készült .
Más.
Ezek ugyan csak Zetor 16245 alapon készültek , de gyárilag DEUTZ motorral .
http://agroszolert-kft.internettudakozo.hu/kepek.htm
https://www.agronaplo.hu/szakfolyoirat/2003/11/pr/crystal-traktorok-az-agroszolert-kft-agrarudvarabol
https://www.agroinform.hu
/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/crystal-169/h_7089284?ref=165d2081
https://auto.jofogas.hu/tolna/Zetor_Crystal_169_109949973.htm
Válasz sanya #10099. hozzászólásáraMi eladó?
Üdv. Nekem lenne egy elfekvőbe ha még érdekel. Tel:06202277941
Válasz Nyomasek Bobo #10094. hozzászólásáraMegnéztem három 162-est. Mondtam a gazdának, hogy köszönöm szépen (nem ilyen lovat akartam).
Kettőt meg az orrom elől adtak el, még azon a napon amikor a hirdetés megjelent. Ez az Ursus egy hónapja van hirdetve, valamiért nem olyan kapós.
Válasz kajszi_71823 #10096. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú volt nyakig olajosporral tele. Sajnos a közcsavart heggesztették rajta és a tömítés alatt látszik, hogy friss olaj jön ki. Azt akarom kicserélni meg a közcsavart is belőle aztán meglátom hol ereszt még. A széthúzás tervben van amúgy is.
Lenne még pár kérdésem.
Valaki nem tud esetleg olyan saválló csőkipufogót ami nem csővégű hanem rendes háromszög alakú és úgy megy a kipufogó torokra?
Elkövetkezendő években le kellene bontanom a váltót. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez érdemes leszedni a fülkét vagy inkább ne bajlódjunk vele mert nagy macera? Egyik szerelő azt ajánlotta, hogy inkább szedjem le róla.
Válasz T.f. #10092. hozzászólásáraPontosan, arrol volt szo, megválaszoltad saját magadnak
Nem feltétlenul, de ha folyik az olaj akkor valamelyik szimering a bunos, ahhoz meg szét kell huzni.
Válasz erik18 #10077. hozzászólásárahttps://auto.jofogas.hu/bekes/Zetor_alsohuzo_111907353.htm
Válasz béla12 #10078. hozzászólásáraMi a bajod az Ursussal?
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraHa cserélted a kinyomóhengereket ,akkor a hengereken lévő légtelenítőkkel . A főhenger cseréje esetén vagy ellenőrzésként a kuplungház tetején bal oldalt (-belemegy két fékcső a kuplungtérből , egy a főhengertől ) van egy kocka alakú gyűjtő , azon is van légtelenítő csavar , én ott szoktam .
Válasz kajszi_71823 #10090. hozzászólásáraMiért is kell mindenképp széthúzni ?
A kuplungházba mindkét szivattyú és a kuplung kinyomóhengerek is cserélhetők az ablakokon keresztül ,és egyébként olajfolyásról volt szó .
Válasz erik18 #10077. hozzászólásáraSzia . Nincs már meg.
Újat tudsz venni Sk-ból, ha fontos , de az elég drága .
https://shop.markomt.sk/ostatne-nd/hak-uplny-3/
Válasz Filler #10089. hozzászólásáraNyugodtan leveheted. Megmoshatod, bár ha cserélni kell valamit, ahhoz ugyis ketté kell huzni.
Válasz kajszi_71823 #10088. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
A hidraulika szivattyú felső csövét le lehet venni olajfolyás nélkül vagy sem? Sajnos tömítést kellene cserélnem alatta.
Olyan kérdésem lenne még, hogy bent lehet-e esetleg olaj oldóval és vízzel mosni vagy inkább ne tegyem a kuplung miatt. Sajnos valahol engedi az olajat és nem vagyok benne biztos, hogy hol.
Válasz Filler #10086. hozzászólásáraMenetirány szerint bal oldalrol, a fulke alatt, a fellepo mogott, ahol látni a hidraulikaszivattyut. Ha megvan még a takarodekli azt leszeded és már fogod látni a két segédmunkahengert.
Válasz erik18 #10085. hozzászólásárabazos.sk