Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
Válasz J87 #10136. hozzászólásáraGondolom a hatsó féltengely tokból csúszott ki a féltengely.
Akkor kb az olaj is elmehetett a féltengely hazból.
No véleményem szerint ha bem törött a féltengely, akkor a 3as alkatreszt a helyén tartó 32-35ös részen lesz a probléma. Lehet eltörött a rögzítő stift, vagy k8hajolt a rögzítő lemez.
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható
Válasz Filler #10120. hozzászólásáraPersze
Oda kötöd ahova szeretnéd
Turbó hengerfej közé ahol nyomott levegő van
T csatlakozó van bent nekem is
Szivótorokba furva csatlakozási pont onnan megy az adagolóra meg az órára
Válasz Dzsanosi #10119. hozzászólásáraKöszi akkor marad a már tervezett turbónyomásmérő nekem is. Szerintetek ha az adagoló elé kötöm a levegő csőbe az megfelelő?
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraMotor terhelést a számitógép nézi
Sok mindent turbónyomás, rail nyomás stb de főleg ezek meghatározzák a terhelést
Ha turbós a gép simán belehet rakni egy állandó órát
És már látod is a terhelést
Pl álló helybe nem csinál semmit bárhogy padlózod 0.1-0.2 fölé tuti nem megy
Már pótkocsizol aszfalton 0.3-0.4 is lehet
Tarlón rakottan pont tegnap néztem 1500 on 2/3 nyul 0.4 lepadlózom 2200 ra 1.2 re felment aztán mire kigyorsitott visszament 0.5 ig
Szántáskor 1700 on 0.5-0.8 megküldve 1.4 volt a max (2/2 nyul)
Kb ez a max terhelésem
Szívónál érdekesebb megmondani a terhelést
Egy fogyasztásmérővel megoldható
Válasz *** HM *** #10113. hozzászólásáraÚgy írja a leírás hogy 2018-tól másfajta váltó van, ami tudja az eco40-et, vajon erősítés is lett Nem az a baj hogy hamarabb kifingik hanem hogy mennyivel,, ugye ha a kicsibe elmegy 20ezret a nagyba a 15 is jó lenne a valóság meg azt mutatja hogy 10 és 1 ezer lehet az arány
Válasz csferri #10112. hozzászólásáraMegvan az dimenzálva arra a loerőre.... Úgymondták.
Dolgoztunk már 4hengeres 150el is meg a 6ossal is.
A 6ossal legalább 1 fokozattal mehetsz gyorsabban vagy 2vel!!! uazzal a vassal és biztos hogy oda is nyomja neki sok melos.Ez végett meg biztos kifingik hamarabb mint a hsxbe 4hdba.
11611 hozzászólás
Válasz Hús Futár #10161. hozzászólásáraAha, értem!
Válasz fendt309 #10159. hozzászólására8011-esben középen van nekem a terepváltól a 16245-ben már bal oldalon van a váltókarja .
11-es Crystalhoz nincs valakinek első kereke?
Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraBálos váltókar van a 0-ásokban középen azon van a terep az országút és rükverc .
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraValószínűleg a terepváltónak reteszelési gondja van .
Válasz Nyomasek Bobo #10155. hozzászólásáraSzerintem is!
????
Írtam neked az életképek...ben
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraA bal oldali lehet...
Válasz robika52 #10153. hozzászólásáraMelyik a középső váltókar?
Mert lehet az enyémben nincs is!
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraBiztos hiányzik egy kosár tűgörgő belőle!Nálunk mikor szerelték,(Mezőtúriak)mindig az volt a végeredmény!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraKöszi a segítséget . Közben a másik oldalon is megtaláltam az ábrát a 293. oldalon .
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásáraEz is egy Zetor 6011 robbantott ábra

Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
Válasz Nyomasek Bobo #10146. hozzászólásáraMajd átlapozom mert jobbat nem tudok de egyik kollegának meg kell néznem a gépé a karokat meg ha lehet rendbe is teszem neki .
Válasz Hús Futár #10145. hozzászólásáraNekem ez csehül van...de ha ráérsz?

Válasz Nyomasek Bobo #10144. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásárahttps://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog_nd_5011_7045__222_212_337.html
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraValszeg a biztosító csavar ment el .
Válasz Nyomasek Bobo #10140. hozzászólásáraBenne vagy már te is a témában
.
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
Válasz Nyomasek Bobo #10137. hozzászólásáraKöszi! Ez nagy segítség

Remélem nem kell széthúzni
Válasz Nyomasek Bobo #10137. hozzászólásáraHa mákod van, nem ette meg a stiftet.
Válasz J87 #10136. hozzászólásáraGondolom a hatsó féltengely tokból csúszott ki a féltengely.
Akkor kb az olaj is elmehetett a féltengely hazból.
No véleményem szerint ha bem törött a féltengely, akkor a 3as alkatreszt a helyén tartó 32-35ös részen lesz a probléma. Lehet eltörött a rögzítő stift, vagy k8hajolt a rögzítő lemez.
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Válasz Béla66 #10134. hozzászólására4 hengereset vegyél. 7245-7745 vagy az újab 5340-6340.
Sziasztok!
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Köszönettel!
Sötét Béla
bela6606@gmail.com
Válasz T.f. #10132. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz T.f. #10102. hozzászólásáraSzia,ide kellenének a "linkek" vagy erre az e-mail
címre !!!
zoli6886@freemail.hu
köszönöm !!!!
Válasz sanya #10129. hozzászólásáraÉrdekel!
Válasz fendt309 #10100. hozzászólásárarozsdamentes kipufogó zetorra.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon
név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható 
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraNem Borsod, de Felvidéken tudok egy tutit, Tornalja mellett.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Üdv. Adagolóst keresnék Borsodban.
Válasz Filler #10120. hozzászólásáraPersze
Oda kötöd ahova szeretnéd
Turbó hengerfej közé ahol nyomott levegő van
T csatlakozó van bent nekem is
Szivótorokba furva csatlakozási pont onnan megy az adagolóra meg az órára
Válasz Dzsanosi #10119. hozzászólásáraKöszi akkor marad a már tervezett turbónyomásmérő nekem is. Szerintetek ha az adagoló elé kötöm a levegő csőbe az megfelelő?
Válasz Filler #10109. hozzászólásáraMotor terhelést a számitógép nézi
Sok mindent turbónyomás, rail nyomás stb de főleg ezek meghatározzák a terhelést
Ha turbós a gép simán belehet rakni egy állandó órát
És már látod is a terhelést
Pl álló helybe nem csinál semmit bárhogy padlózod 0.1-0.2 fölé tuti nem megy
Már pótkocsizol aszfalton 0.3-0.4 is lehet
Tarlón rakottan pont tegnap néztem 1500 on 2/3 nyul 0.4 lepadlózom 2200 ra 1.2 re felment aztán mire kigyorsitott visszament 0.5 ig
Szántáskor 1700 on 0.5-0.8 megküldve 1.4 volt a max (2/2 nyul)
Kb ez a max terhelésem
Szívónál érdekesebb megmondani a terhelést
Egy fogyasztásmérővel megoldható
Válasz kajszi_71823 #10117. hozzászólásáraSajnos én nem találtam egyiket sem.
Válasz Filler #10116. hozzászólásáraBe. Nekvindán láttam, ha jol emléxem.
Szerintetek be lehetne szerezni két burkolatot a crystalhoz?
Az egyik az osztott motorháztetőnek az egyik oldalsó ajtaja. Ez a levegőszűrő felett van.
A másik a motor két oldalán elhelyezett burkolat a kipufogónál és az adagoló-olajszűrőnél.
Válasz csferri #10114. hozzászólásáraNe álmodozz 1 fogaskerék max
Válasz *** HM *** #10113. hozzászólásáraÚgy írja a leírás hogy 2018-tól másfajta váltó van, ami tudja az eco40-et, vajon erősítés is lett
Nem az a baj hogy hamarabb kifingik hanem hogy mennyivel,, ugye ha a kicsibe elmegy 20ezret a nagyba a 15 is jó lenne
a valóság meg azt mutatja hogy 10 és 1 ezer lehet az arány
Válasz csferri #10112. hozzászólásáraMegvan az dimenzálva arra a loerőre.... Úgymondták.
Dolgoztunk már 4hengeres 150el is meg a 6ossal is.
A 6ossal legalább 1 fokozattal mehetsz gyorsabban vagy 2vel!!! uazzal a vassal és biztos hogy oda is nyomja neki sok melos.Ez végett meg biztos kifingik hamarabb mint a hsxbe 4hdba.