Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz némedi #10046. hozzászólásáraEzt az éket még meg nézzük ez jó tipp .A gép hidraulikára szerelt simítót húzott ,de előtte is végig hidraulikán lévő munkagépekkel dolgoztam .Minden előjel nélkül ment el az emelés.Köszönöm mindenki segítségét !A háromfejes váltva forgató ekét is simán vitte.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraA leosztó fogaskerék nyírta el az éket, (mindjárt a nyelestengely végén)vagy kiszakadt a közepe. Jobb esetben a nyomaték növelő állt meg félállásban és kiemeli a gardán kuplugját.
Válasz lorant90 #10043. hozzászólásáraKardán sebesség átváltot ted 540 re és probáld.Vagy elment a borda kuplung tárcsába. Probáld a sebesség arányos kardánt működik e.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraSzethuzas nélkül max a villakat lehet cserélni. De nem értem, kuplung nélkül érezni a fogas kerekeket, de akk leallitot motornál bekaocsolva elvileg működnie kellene legalábbis terhelés nélkül belezavarodok enis már
Válasz lorant90 #10039. hozzászólásáraHa a kapcsolót kuplung nélkül kapcsolom akkor a fogaskerék illeszkedését lehet érezni .Az lehet -e esetleg ,hogy a kardánkuplung egyszerűen javítható széthúzás nélkül ?
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraAz akku doboz mögé be kellene nézni, hogy a kardán kuplung, ill. karok, bowden vissza tud-e menni alaphelyzetbe és van-e a kinyomóvilla karjának holtjátéka.
Ha olyasmit dolgoztatok, nem akadt-e be valami alól ami nem engedi vissza.
Valószínű, ezt már néztétek.
Válasz d-032a #10033. hozzászólásáraKöszönöm a segítségeket ,mindent kipróbáltuk amit írtatok ,de nem működik ,így a kardán kuplung lehet a hibás ami nem kis szerelés sajna.
Válasz Anicska #10030. hozzászólásáraSzerencsés esetben. Nem mozdult el véletlenül a váltó tetején a bekapcsoló kar egy kicsit és ezért nem hatja szivattyút? Bár látszólag be van kapcsolva?
Válasz Anicska #10030. hozzászólásáraMeg kellene próbálni hajtani a kardan t hátha, ugyan ez máskepp van mint az 56 11 de egy próbát meger, ha nem akk le az olaj és le az alsó delki
Válasz erik18 #10026. hozzászólásáraLényegében nem sokat változtat hogy mitöl esik a nyomásod orvoslása sajnos bontással jár aztán majd kiderül
Esetleg összesen egy-két dolgot tudol megnézni de hidegen is rossz volna tőlle szerintem
Olajszint, olajszűrő
Meg talán a fékszalag oldó munkahengert tudod áttömiteni kivülröl minimálisat javithat
Ezen van egy kissebb o gyűrű meg egy nagyobb karmantyú
De inkább belül lesz a hiba
Nyul dugattyú tömités
Labiringyűrű
Szivattyú
tlt, és 4x4 funkciónál esik a nyomásod?
Üdv.
Szeretnék tanácsot kérni nekem egy 6341 és zetorom van kombinált fékrendszerrel közbe csinál ojat hogy bent marad a fék mi lehet a probléma valakinek volt-e már ilyen problémálya?
Válasz jozef24 #10021. hozzászólásáraA kúp kérek csapagyat orginalon egy a difi házba beutott szám alapján kell kiszamitani az szerint h3zagolni és így ficra állítani, a tanyerkereket pedig rá állítani, ki az pakolás papírral szoktuk úgy h ne vágja el a fog. Ahogy van takerve
Válasz T.f. #9993. hozzászólásáraÉn csak a Bazost szoktam.
Rózsahegyen voltam régebben a bontóban, de nem tudom meg e vannak még, vagy nem e hurcolkodtak el onnét. Ősszel mentem Rózsahegyen keresztül, mikor Popradról mentem haza, de már sötét volt, csak az utat figyeltem.
Válasz Nyomasek Bobo #10005. hozzászólásáraA munkahidraulika visszafolyó ágát kötöm a váltófedél tetején az olajhűtőre menő ággal egybe . ( hármas gyüjtöről a váltófedél tetejére ) Így ez a kör is bent van a hűtésbe , majd a kényszerkenésbe is .
Válasz T.f. #9996. hozzászólásáraA seggen levő 3as visszafolyót kötötted át ..ööö...hova is?(tudom hogy már harmadszor kerdem) Amúgy melegen kezd hangoskodni a szupportja...
11599 hozzászólás
Válasz endypapa_20120 #10047. hozzászólására160 kp/cm2 --(atm) , (15,7 Mpa)
Válasz endypapa_20120 #10047. hozzászólásáraSzia,
168 bart ír a könyv.
Válasz némedi #10046. hozzászólásáraEzt az éket még meg nézzük ez jó tipp .A gép hidraulikára szerelt simítót húzott ,de előtte is végig hidraulikán lévő munkagépekkel dolgoztam .Minden előjel nélkül ment el az emelés.Köszönöm mindenki segítségét !A háromfejes váltva forgató ekét is simán vitte.
Megadná valaki a 12045 porlasztóit mekkora nyomásra kell állítani?
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraA leosztó fogaskerék nyírta el az éket, (mindjárt a nyelestengely végén)vagy kiszakadt a közepe. Jobb esetben a nyomaték növelő állt meg félállásban és kiemeli a gardán kuplugját.
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáramit dolgoztál a traktorral.
Válasz lorant90 #10043. hozzászólásáraKardán sebesség átváltot ted 540 re és probáld.Vagy elment a borda kuplung tárcsába. Probáld a sebesség arányos kardánt működik e.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraSzethuzas nélkül max a villakat lehet cserélni. De nem értem, kuplung nélkül érezni a fogas kerekeket, de akk leallitot motornál bekaocsolva elvileg működnie kellene legalábbis terhelés nélkül belezavarodok enis már
Válasz erik18 #10041. hozzászólásáraNem fogod megúszni a szerelést...
Üdv. 160as zetornál hogyan lehet növelni a váltó olaj hűtésének hatékonyságát?
Válasz lorant90 #10039. hozzászólásáraHa a kapcsolót kuplung nélkül kapcsolom akkor a fogaskerék illeszkedését lehet érezni .Az lehet -e esetleg ,hogy a kardánkuplung egyszerűen javítható széthúzás nélkül ?
Válasz lorant90 #10038. hozzászólásáraVagy a kapcsolo kár füle ami viszi a kuliszat
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraNem torhetett le a kulisza tengely vége ahova fel van szúrva a villa?
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraAz akku doboz mögé be kellene nézni, hogy a kardán kuplung, ill. karok, bowden vissza tud-e menni alaphelyzetbe és van-e a kinyomóvilla karjának holtjátéka.
Ha olyasmit dolgoztatok, nem akadt-e be valami alól ami nem engedi vissza.
Valószínű, ezt már néztétek.
Válasz lorant90 #10035. hozzászólásáraA kardán bekapcsolt állapotban kézzel lefogható ,ami érdekes ,hogy munkaközbe lett a hiba ,dolgozott a traktor .
Válasz Anicska #10034. hozzászólásáraKardan sem működik??
Válasz d-032a #10033. hozzászólásáraKöszönöm a segítségeket ,mindent kipróbáltuk amit írtatok ,de nem működik ,így a kardán kuplung lehet a hibás ami nem kis szerelés sajna.
Válasz d-032a #10032. hozzászólásáraJa, azthiszem ha a kardán sebesség átváltó középen, üresben van akkor sem hajt. De nyilván Lorant ezt írta.
Válasz Anicska #10030. hozzászólásáraSzerencsés esetben. Nem mozdult el véletlenül a váltó tetején a bekapcsoló kar egy kicsit és ezért nem hatja szivattyút? Bár látszólag be van kapcsolva?
Válasz Anicska #10030. hozzászólásáraMeg kellene próbálni hajtani a kardan t hátha, ugyan ez máskepp van mint az 56 11 de egy próbát meger, ha nem akk le az olaj és le az alsó delki![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Válasz lorant90 #10029. hozzászólásáraSem a billentő sem az emelő nem reagál.
Válasz Anicska #10028. hozzászólásáraKülső körön nyomasmeres?
Menetközben elment a hidraulika 6245 zetornál ,olaj van .Mi lehet e gond hol keressük a hibát?Köszönöm lőre is a segítségeket !
Válasz erik18 #10026. hozzászólásáraLényegében nem sokat változtat hogy mitöl esik a nyomásod orvoslása sajnos bontással jár aztán majd kiderül
Esetleg összesen egy-két dolgot tudol megnézni de hidegen is rossz volna tőlle szerintem
Olajszint, olajszűrő
Meg talán a fékszalag oldó munkahengert tudod áttömiteni kivülröl minimálisat javithat
Ezen van egy kissebb o gyűrű meg egy nagyobb karmantyú
De inkább belül lesz a hiba
Nyul dugattyú tömités
Labiringyűrű
Szivattyú
tlt, és 4x4 funkciónál esik a nyomásod?
Üdv. Milyen okokból van az a 16045 zetor nál H hidegen nyúl és békában is 12 bár a nyomás viszont melegen nyilván nagyot esik mi az oka?
Válasz Grábler Gábor #10023. hozzászólásáraHa van rajta fékmunkahenger akkor az ragad be.Ezt kell cserélni. Nekem 10541 zetor van , már cseréltük ugyan ezen okból.
Válasz Grábler Gábor #10023. hozzászólásáraA hátsó fékhenger ragad be?
Ha igen, akkor nagy valószinüséggel cserés, berohadt.
Üdv.
Szeretnék tanácsot kérni nekem egy 6341 és zetorom van kombinált fékrendszerrel közbe csinál ojat hogy bent marad a fék mi lehet a probléma valakinek volt-e már ilyen problémálya?
Válasz jozef24 #10021. hozzászólásáraA kúp kérek csapagyat orginalon egy a difi házba beutott szám alapján kell kiszamitani az szerint h3zagolni és így ficra állítani, a tanyerkereket pedig rá állítani, ki az pakolás papírral szoktuk úgy h ne vágja el a fog. Ahogy van takerve
CSAPÁGY SZOROSSÁGRA ÉS A FOGHÉZAGRA GONDOLTAM
ZETOR 7211 ESEN HOGYAN KELL KUPKERÉK CSAPÁGYAIT BEÁLLÍTANI
Válasz erik18 #10016. hozzászólására160 bar.
Válasz Nyomasek Bobo #10017. hozzászólásáraEgy öreg mtz50esből kiindulva szerintem melegen a 130 a minimum... De majd jön Tf kollega és elregéli![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz erik18 #10016. hozzászólásáraA konedata 160 bárt ír...
Üdv. Kis segítség kellene. Mennyi a 160as krystal hidraulika nyomása ha jó a szivattyú?
Válasz jozef24 #10013. hozzászólására
Válasz Sk Laci #10012. hozzászólására
Válasz T.f. #10011. hozzászólásáraIgen
Válasz Sk Laci #10010. hozzászólásáraKösz . Elsőre nekem nem jött le , hogy Rózsahegy egy szlovák település magyar neve (Ruzomberok).
Válasz T.f. #9993. hozzászólásáraÉn csak a Bazost szoktam.
Rózsahegyen voltam régebben a bontóban, de nem tudom meg e vannak még, vagy nem e hurcolkodtak el onnét. Ősszel mentem Rózsahegyen keresztül, mikor Popradról mentem haza, de már sötét volt, csak az utat figyeltem.
Válasz jozef24 #10008. hozzászólásáraAz UR IV sorozatba tervezett 90 kW névleges teljesítményig ,ZTS 8345 - 12345 ( szerel ??? ) váltója , katalógusból , szerviz könyvből vannak adataim ,de létező példányról nem tudok .
Neked honnan a kérdés ?
Válasz T.f. #9951. hozzászólásáramit tudni a p90 váltórol
Válasz Nyomasek Bobo #10005. hozzászólásáraA munkahidraulika visszafolyó ágát kötöm a váltófedél tetején az olajhűtőre menő ággal egybe . ( hármas gyüjtöről a váltófedél tetejére ) Így ez a kör is bent van a hűtésbe , majd a kényszerkenésbe is .
Válasz T.f. #9996. hozzászólásáraA seggen levő 3as visszafolyót kötötted át ..ööö...hova is?(tudom hogy már harmadszor kerdem
) Amúgy melegen kezd hangoskodni a szupportja...![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:03:42
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:03:52
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:00
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:07