Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Nyomasek Bobo #9986. hozzászólásáraAz általam átkötött visszafolyó cső ( csak B és C sorozat esetén ) gyenge váltóhidraulika szivattyú esetén pótolja az olajat az olajhűtő és a kényszerkenésű helyeken .
Válasz Dzsanosi #9987. hozzászólásáraHelyes a gondolat , de nem foglaltad össze .
Nyúlba nem kell kenés , de csak ilyenkor jut a bolygóba olaj a résolaj révén . Ennek az olaj mennyiségnek kell majd kenni a bolygót békában , amikor az egyébként nem kap kenést máshonnan , ezért is korlátozott a használata .
Ez a B és C szériában igaz , az A esetén láttam olajcsatornás tengely , ami biztosította a kényszer kenést a bolygónak .
Válasz jozef24 #9992. hozzászólásáraA 4 fokozatú " C " sorozatú váltó terep áttétele 25 km-es esetben 0,344 , ugyan ez 30 / 35 km-es esetén 0,299 .
Az eltérést a 107-es rajzszámú alk. két eltérő cikkszámú változata adja .
https://www.nekvinda-obchod.cz/katalogy/936/421/
140. oldalon van a robbantott ábra .
Válasz Sk Laci #9957. hozzászólásáraSzia . Köszönöm a választ . Az "északi" hirdetőket látom a Bazoson
( https://stroje.bazos.sk/polnohospodarska/15/?hledat=18345&rubriky=stroje&hlokalita=&humkreis=25&cenaod=&cenado=&Submit=H%C4%BEada%C5%A5&kitx=ano )
de bontásos hirdetéssel nem találkoztam még náluk .
A "Rózsahegyi bontó" nekem nem mond semmit , kik ők ?
Régebben , ha jól azonosítom , akkor az AGROGRAND
" http://www.agrogrand.sk/index.php/servisne-prace/prevodovky "
hirdetett bontott váltót ,de már azt sem látom .
Esetleg van-e más felület amit érdemes figyelni ?
Válasz Filler #9990. hozzászólásáraA baypass szelepes turbó vagyis szabályzott
Arra való hogy a maximális nyomást csökkenteni tudod vele
Mikor elér egy bizonyos nyomást kinyit egy megkerülő szelepet
Azzal nem tudod növelni max addig amit tudna szabályzatlanul
Nekem szabályzatlan garette a/r 50 es van rajta 2200 on 1.5 bárt tud
Az a/r szám minél nagyobb annál nagyobb lóerőt ér el de hátránya a nagy erőnek kis fordulaton lehet nem nyom semmit vagy csak minimális
A kissebb csökken a maximális erő de kissebb fordulaton hamarabb tölt
Válasz Nyomasek Bobo #9986. hozzászólásáraMikor nyulba mész akkor lényegében nincs is szüksége a kenésre mivel áll a bolygókerék
Mikor békába van fékezi a szalag a koszorúkereket és legördül a bolygókerék ilyenkor volna szüksége a kenésre
Válasz Bigiboy77 #9982. hozzászólásáraNekem azt mondták, hogy a nyúl résolaja keni a béka bolygót. Ezért mikor békában mész, nem nagyon van kenés. Tf kolléga valami visszafolyó csövet még bekötött oda, hogy a hidraulika visszafolyás is kenje... De lehet keverem és a nyúl béka plusz olaja keni a szuportot??? (ami ha kopott a rendszer, nem sok van?)
Válasz buszsofőr #9984. hozzászólásáraFellehet rakni az adagolót
Nekem is felment átalakitas nélkül
Hűtő minek másik??
Csak megkell toldani a csövet
Sokkal olcsóbb mint hűtőt cserélni
Itt van minden mi szem-szájnak ingere, meg kéne még szerintem más hűtő is mert a szívócső a 120ason egyik oldalon a 160ason másik oldalon van
Itt össze os hasonlíthatod:
https://shop.markomt.sk/chladiaci-system/
meg azt kéne megnézni hogy a 160as adagolót lehet e párosítani a 120as vezérléssel
Válasz Bigiboy77 #9982. hozzászólásáraCikkszámot nem tudok
Nekem ha kell valami van ismerős heti szinten jár ki saját részre vagy rendel aztán ha kell valami befér elhozza
Nincs ábra
Lefotózom ha kell
De egyszerű mint az 1x1
Az adagoló hátulján van csatlakozási pont azt összekötöd a szivótorokkal
Ha gyár lehet ki is van furva rá hogy hova köss
Én meg random furtam rá egy lyukat csatlakozó cső és mehet az adagolóra
Ezt a csövet T idommal meglékelve van bekötve a nyomásmérő a fülkébe
Nem nagy jelentősége van az órának inkább csak látvány/dizájn jol mutat
Válasz Nyomasek Bobo #9978. hozzászólásáraIlyen sebessegeket tud az enyem is.
En valahol azt olvastam, hogy teknosbe kell hasznalni, mert ugy nem ker olajat a felezo.
Azert lehet csak 1400-1600 felett hasznalni a nyulat, mert akkor mar mindenkeppen meg kene lennie a szukseges nyomasnak.
Ha rosszul tudom javitsatok.
Lazitas nalam I/3 teknosben megy, 4 keses lengyel egyeneskeses lazito 45 centi korul. Nem viszi konnyen. Iden szepen dolgozott. GPS szerint 6km/h 1800-2000 fordulaton. Ha lenne turboo rajta akkor mehetne II/1 ben, mert a I/4 az gyorsabb mint a nagy eggyes.
Dzsanosi:
Konkretan cikkszamokra gondoltam, hogy megirjam a megrendelot a valamelyik cseh webshopba ;)
Motorblokkom 8701es, abban allitolag mar megvannak a helyek az olajvezetekeknek, vagy megvan a hely ahova furni kell. Szivo, kipufogo torkot valami bontottat szereznek. Adagolo cikkszam kellene (vmi abra is a bekotesehez), hozzavalo porlaszto, nyomasertekek, hogy lehessen osszeallitani padon. Dugattyuk akkor csere, gyurukkel egyutt. Huvelyt nem bantanam, 280 ora van benne felujitas ota. De majd szetszedes megmutatja....
Telre osszeszednem az alkatreszeket, majd indul a lego. Hamar a szervo miatt ki kell vennem a hutot es leengedem a fagyallot ;)
Válasz Nyomasek Bobo #9980. hozzászólásáraHa kikuplungolok, és megállok, 7-800 fordulatnál meleg valtónál mar van mikor pislog a visszajelző, ha megy az eleje meg a nyul.
Válasz buszsofőr #9977. hozzászólásáraPar órát meloztam vele lazítóval T/3 békába, kényszerből. De nem bizok benne. A kupec csak azt cserélte a bolygóban amit feltétlen muszáj volt, hogy járókepes legyen. Legalábbis a mutatott alkatreszek alapjan mondta egy Zetoros ismerős.
Ha jó a szivattyú küldi a tűcsapágyakra a kenést, (nekem a 16145ben működött tűcsapágy nélkül is), a kabinba ki van ragasztva, hogy 1200fordulat alatt nyúlba nem szabad használni
Válasz Bigiboy77 #9971. hozzászólásáraTurbószabályzott adagolóra rávan vezetve a szivórol egy cső és csak mikor emelkedik a turbónyomás ahhoz képest nyom több anyagot
A szivó adagolót is belehet lőnni mintha dolgozna állandóan
De vonuláskor, pótkocsi húzásnál mikor nem kell az erő akkor is nyomja a többlet anyagot ilyenkor fölöslegesen fogyaszt sokat
Plusz apróságok csapágysor köszörülni is kellett
Szelep/ vezető bemarva sikolva
Blokk sikolva hüvelyem is elvolt süllyedve
Turbó olajvisszafolyó ág befurva
Nyomó ágat T vel megosztottam
Turbó levegő nyomott oldalhoz hegesztettem csövet 76os cső 3 patentivvel hogy ne kelljen emelni a tankot meg cserélni a szivótorkot
Igy elvezettem a hűtő meg a blokk között
Kb ennyi
Válasz T.f. #9969. hozzászólásáraEgyelőre kivárok.
A rezonálás gyorsabb fokozatba békában erősödik néha. Remélem lorant90-et nem csukják el tőlünk, mert akkor nagy szarban leszek. Mert még a tyúkudvarban csak szét tolom valahogy (fődarabot kivenni), de hozzáértő szerelő(meg amúgy se vállalja senki) itt nincs... Legfeljebb kiskocsin átlököm SK ba...
Válasz Nyomasek Bobo #9967. hozzászólásáraIgen , a váltó darabokra ugrik .
A fedél hegesztés konstrukciós okból a hegesztésnél szétnyílik ,és ettől kezdve nem fékez a szinkron , ez a leggyakoribb mivel találkoztam , ez esetben az agy még lehet jó , de csak szétszedés után lehet biztosat mondani .
Válasz T.f. #9961. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/vyhledavani/?sWord=86127020
Ennek a javítására van ötletem ( a gyári hegesztés válik el ).
Válasz T.f. #9956. hozzászólásáraEttől féltem én is...
Rossz szinkronod nincs otthon? Mondtad, hogy a tartója a gyenge. Nem lehetne azt valahogy legyártani van megerősíteni?
Válasz T.f. #9954. hozzászólásáraÉszakszlovákiában Trstená-Námestovoi részen mindig hirdet Zetorokat, aki fel le veszi-árulja, bontva is. Tele van a Bazos a hirdetéseivel. Próbálkozz nála. De van-volt Rózsahegyen is bontó, mindjárt a város elején balra ha otthonról mész.
Válasz Nyomasek Bobo #9955. hozzászólásáraGondold át ezt még egyszer !!!!!!!!!!!!!
Úgy kezdődne a lista : VÁLTÓHÁZ
és folytatódna majd minden belső alkatrésszel ..............
Válasz T.f. #9954. hozzászólásáraMit tippelsz, nekem a mechanikus kuplunghoz, 25ös váltóhoz miféle cuccok kellhetnek? Ugye szinkron nincs, 2x kuplunghoz az olajos lassú, meg nyelestengely fék sincs. Meg hiányzik az az 1 plusz fokozat...
25ös:3,9/6,1/7,1/8,7/11,3
35ös:4,5/8,2/9,5/10,1
Jelenleg 8,2 és 10,1 (terep)amit használok. 9,5 az országúti 1-es, de ott fura rezonáló hang jön, nem merem használni...
Válasz Nyomasek Bobo #9953. hozzászólásáraVan hozzá a lényeges kopókból alkatrész részben a cseheknél , részben lengyelben .
Donorom most is van , de akkor 3-bol lenne kettő és betennék egyet az Ursus-ba. Leginkább egy komplett váltó fedélre fáj a fogam , de bontva sehol nem találok .
11601 hozzászólás
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:00
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:07
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:14
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:23
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:04:31
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-09-14 22:03:33
Válasz Nyomasek Bobo #9986. hozzászólásáraAz általam átkötött visszafolyó cső ( csak B és C sorozat esetén ) gyenge váltóhidraulika szivattyú esetén pótolja az olajat az olajhűtő és a kényszerkenésű helyeken .
Válasz Dzsanosi #9987. hozzászólásáraHelyes a gondolat , de nem foglaltad össze .
Nyúlba nem kell kenés , de csak ilyenkor jut a bolygóba olaj a résolaj révén . Ennek az olaj mennyiségnek kell majd kenni a bolygót békában , amikor az egyébként nem kap kenést máshonnan , ezért is korlátozott a használata .
Ez a B és C szériában igaz , az A esetén láttam olajcsatornás tengely , ami biztosította a kényszer kenést a bolygónak .
Válasz jozef24 #9992. hozzászólásáraA 4 fokozatú " C " sorozatú váltó terep áttétele 25 km-es esetben 0,344 , ugyan ez 30 / 35 km-es esetén 0,299 .
Az eltérést a 107-es rajzszámú alk. két eltérő cikkszámú változata adja .
https://www.nekvinda-obchod.cz/katalogy/936/421/
140. oldalon van a robbantott ábra .
Válasz Sk Laci #9957. hozzászólásáraSzia . Köszönöm a választ . Az "északi" hirdetőket látom a Bazoson
( https://stroje.bazos.sk/polnohospodarska/15/?hledat=18345&rubriky=stroje&hlokalita=&humkreis=25&cenaod=&cenado=&Submit=H%C4%BEada%C5%A5&kitx=ano )
de bontásos hirdetéssel nem találkoztam még náluk .
A "Rózsahegyi bontó" nekem nem mond semmit , kik ők ?
Régebben , ha jól azonosítom , akkor az AGROGRAND
" http://www.agrogrand.sk/index.php/servisne-prace/prevodovky "
hirdetett bontott váltót ,de már azt sem látom .
Esetleg van-e más felület amit érdemes figyelni ?
Válasz T.f. #9949. hozzászólásáraMit értesz azo hogy a c-sorozaton terep áttétel is változott.
Válasz Filler #9990. hozzászólásáraA baypass szelepes turbó vagyis szabályzott
Arra való hogy a maximális nyomást csökkenteni tudod vele
Mikor elér egy bizonyos nyomást kinyit egy megkerülő szelepet
Azzal nem tudod növelni max addig amit tudna szabályzatlanul
Nekem szabályzatlan garette a/r 50 es van rajta 2200 on 1.5 bárt tud
Az a/r szám minél nagyobb annál nagyobb lóerőt ér el de hátránya a nagy erőnek kis fordulaton lehet nem nyom semmit vagy csak minimális
A kissebb csökken a maximális erő de kissebb fordulaton hamarabb tölt
Irok privátba
Ha már itt tartunk tudtok olyan turbót a 160 Zetorra amin lehet állítani a turbó nyomást?
Válasz Nyomasek Bobo #9988. hozzászólásáraÉs mi a szupportot hatul?
Válasz Dzsanosi #9987. hozzászólásáraEz nekem is lejött. Akkor mi keni a bolygót?
Válasz Nyomasek Bobo #9986. hozzászólásáraMikor nyulba mész akkor lényegében nincs is szüksége a kenésre mivel áll a bolygókerék
Mikor békába van fékezi a szalag a koszorúkereket és legördül a bolygókerék ilyenkor volna szüksége a kenésre
Válasz Bigiboy77 #9982. hozzászólásáraNekem azt mondták, hogy a nyúl résolaja keni a béka bolygót. Ezért mikor békában mész, nem nagyon van kenés. Tf kolléga valami visszafolyó csövet még bekötött oda, hogy a hidraulika visszafolyás is kenje... De lehet keverem és a nyúl béka plusz olaja keni a szuportot???![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
(ami ha kopott a rendszer, nem sok van?)
Válasz buszsofőr #9984. hozzászólásáraFellehet rakni az adagolót
Nekem is felment átalakitas nélkül
Hűtő minek másik??
Csak megkell toldani a csövet
Sokkal olcsóbb mint hűtőt cserélni
Válasz Bigiboy77 #9982. hozzászólásárahttps://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail=0&idphone=62011&jmeno=Jano
Itt van minden mi szem-szájnak ingere, meg kéne még szerintem más hűtő is mert a szívócső a 120ason egyik oldalon a 160ason másik oldalon van
Itt össze os hasonlíthatod:
https://shop.markomt.sk/chladiaci-system/
meg azt kéne megnézni hogy a 160as adagolót lehet e párosítani a 120as vezérléssel
Válasz Bigiboy77 #9982. hozzászólásáraCikkszámot nem tudok![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nekem ha kell valami van ismerős heti szinten jár ki saját részre vagy rendel aztán ha kell valami befér elhozza
Nincs ábra
Lefotózom ha kell
De egyszerű mint az 1x1
Az adagoló hátulján van csatlakozási pont azt összekötöd a szivótorokkal
Ha gyár lehet ki is van furva rá hogy hova köss
Én meg random furtam rá egy lyukat csatlakozó cső és mehet az adagolóra
Ezt a csövet T idommal meglékelve van bekötve a nyomásmérő a fülkébe
Nem nagy jelentősége van az órának inkább csak látvány/dizájn jol mutat
Válasz Nyomasek Bobo #9978. hozzászólásáraIlyen sebessegeket tud az enyem is.
En valahol azt olvastam, hogy teknosbe kell hasznalni, mert ugy nem ker olajat a felezo.
Azert lehet csak 1400-1600 felett hasznalni a nyulat, mert akkor mar mindenkeppen meg kene lennie a szukseges nyomasnak.
Ha rosszul tudom javitsatok.
Lazitas nalam I/3 teknosben megy, 4 keses lengyel egyeneskeses lazito 45 centi korul. Nem viszi konnyen. Iden szepen dolgozott. GPS szerint 6km/h 1800-2000 fordulaton. Ha lenne turboo rajta akkor mehetne II/1 ben, mert a I/4 az gyorsabb mint a nagy eggyes.
Dzsanosi:
Konkretan cikkszamokra gondoltam, hogy megirjam a megrendelot a valamelyik cseh webshopba ;)
Motorblokkom 8701es, abban allitolag mar megvannak a helyek az olajvezetekeknek, vagy megvan a hely ahova furni kell. Szivo, kipufogo torkot valami bontottat szereznek. Adagolo cikkszam kellene (vmi abra is a bekotesehez), hozzavalo porlaszto, nyomasertekek, hogy lehessen osszeallitani padon. Dugattyuk akkor csere, gyurukkel egyutt. Huvelyt nem bantanam, 280 ora van benne felujitas ota. De majd szetszedes megmutatja....
Telre osszeszednem az alkatreszeket, majd indul a lego. Hamar a szervo miatt ki kell vennem a hutot es leengedem a fagyallot ;)
Válasz Nyomasek Bobo #9980. hozzászólásáraHa kikuplungolok, és megállok, 7-800 fordulatnál meleg valtónál mar van mikor pislog a visszajelző, ha megy az eleje meg a nyul.
Válasz buszsofőr #9977. hozzászólásáraAmúgy én 1500 alatt visszateszem békába.
Válasz buszsofőr #9977. hozzászólásáraPar órát meloztam vele lazítóval T/3 békába, kényszerből. De nem bizok benne. A kupec csak azt cserélte a bolygóban amit feltétlen muszáj volt, hogy járókepes legyen. Legalábbis a mutatott alkatreszek alapjan mondta egy Zetoros ismerős.
Válasz Nyomasek Bobo #9973. hozzászólásáraRettenetesbe 37-38at megy gps szerint, az óra szerinti 2200nál...
Ha jó a szivattyú küldi a tűcsapágyakra a kenést, (nekem a 16145ben működött tűcsapágy nélkül is), a kabinba ki van ragasztva, hogy 1200fordulat alatt nyúlba nem szabad használni
Válasz buszsofőr #9975. hozzászólásáraTartósan a teknőst nem javasolják használni
Kicsit alultervezett az a 3 bolygókerék benne
Válasz Nyomasek Bobo #9972. hozzászólásáraTeknő terep 3ba nem használod? Az lenne kb 6-7km/h
Válasz Bigiboy77 #9971. hozzászólásáraTurbószabályzott adagolóra rávan vezetve a szivórol egy cső és csak mikor emelkedik a turbónyomás ahhoz képest nyom több anyagot
A szivó adagolót is belehet lőnni mintha dolgozna állandóan
De vonuláskor, pótkocsi húzásnál mikor nem kell az erő akkor is nyomja a többlet anyagot ilyenkor fölöslegesen fogyaszt sokat
Cseréltem/beszereltem hüvely/dugó/gyűrű, adagoló, porlasztócsúcs, kipufogótorok, turbó
Plusz apróságok csapágysor köszörülni is kellett
Szelep/ vezető bemarva sikolva
Blokk sikolva hüvelyem is elvolt süllyedve
Turbó olajvisszafolyó ág befurva
Nyomó ágat T vel megosztottam
Turbó levegő nyomott oldalhoz hegesztettem csövet 76os cső 3 patentivvel hogy ne kelljen emelni a tankot meg cserélni a szivótorkot
Igy elvezettem a hűtő meg a blokk között
Kb ennyi
Válasz Nyomasek Bobo #9972. hozzászólásáranyúl O/2: 16km/h
nyúl O/1: 10km/h
Válasz Nyomasek Bobo #9955. hozzászólásáraNo.
A sebesseg mérés:
nyúl O/3: 27km/h
nyúl T/4: 12.5-13km/h
nyúl T/3: 8.5-9km/h
nyúl T/2: 4.5km/h körül
Válasz Dzsanosi #9945. hozzászólásáraLeirnad pontosan milyen alkatrészeket, (turbó, pumpa, porlasztó) szerelte be? Milyen az az szabályozott adagoló?
Válasz T.f. #9969. hozzászólásáraEgyelőre kivárok.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
A rezonálás gyorsabb fokozatba békában erősödik néha. Remélem lorant90-et nem csukják el tőlünk, mert akkor nagy szarban leszek. Mert még a tyúkudvarban csak szét tolom valahogy (fődarabot kivenni), de hozzáértő szerelő(meg amúgy se vállalja senki) itt nincs... Legfeljebb kiskocsin átlököm SK ba...
Válasz Nyomasek Bobo #9967. hozzászólásáraIgen , a váltó darabokra ugrik .
A fedél hegesztés konstrukciós okból a hegesztésnél szétnyílik ,és ettől kezdve nem fékez a szinkron , ez a leggyakoribb mivel találkoztam , ez esetben az agy még lehet jó , de csak szétszedés után lehet biztosat mondani .
Válasz Nyomasek Bobo #9967. hozzászólásáraIdegesítő minden fokozatban helyből indulni. Az országúti 4et nem is használom.
Válasz T.f. #9966. hozzászólásáraMelyik része szokott beszarni? Vagy komplett cserélendő?
Gondolom a váltót ki kell csontozni hozzá.
Válasz Nyomasek Bobo #9965. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/vyhledavani/?sWord=86127999
Így teljes a sor .
A komplett a 86 127 999
Válasz T.f. #9961. hozzászólásáraNo várjál. Erre megy még a 80 eurós fedél pluszba?![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Komplett:86127999 cikkszám?
Válasz Nyomasek Bobo #9962. hozzászólásáraIgen , innen . Az ATP általában drágább , tőlük is rendeltem már . Mindkét helyen van regisztrált fiókom .
Válasz T.f. #9961. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/vyhledavani/?sWord=86127020
Ennek a javítására van ötletem ( a gyári hegesztés válik el ).
Válasz T.f. #9961. hozzászólásáraInnen szoktál rendelni? Én most az AtP motortól várok csomagot apróságokkal.
Válasz Nyomasek Bobo #9960. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/vyhledavani/?sWord=86127010
Válasz Nyomasek Bobo #9959. hozzászólásáraMegtaláltam. 87127010 cikkszámon van kb. Itthon 130000, ismeretlen lengyel gyártó 70000...
Válasz T.f. #9956. hozzászólásáraEzen a rajzon hol van a szinkron gyűrű? 122es katalógus...![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200911075848_screenshot_2020_09_11_07_57_50_318_cn.wps.moffice_eng.jpg)
Válasz T.f. #9956. hozzászólásáraEttől féltem én is...
Rossz szinkronod nincs otthon? Mondtad, hogy a tartója a gyenge. Nem lehetne azt valahogy legyártani van megerősíteni?
Válasz T.f. #9954. hozzászólásáraÉszakszlovákiában Trstená-Námestovoi részen mindig hirdet Zetorokat, aki fel le veszi-árulja, bontva is. Tele van a Bazos a hirdetéseivel. Próbálkozz nála. De van-volt Rózsahegyen is bontó, mindjárt a város elején balra ha otthonról mész.
Válasz Nyomasek Bobo #9955. hozzászólásáraGondold át ezt még egyszer !!!!!!!!!!!!!
Úgy kezdődne a lista : VÁLTÓHÁZ
és folytatódna majd minden belső alkatrésszel ..............
Válasz T.f. #9954. hozzászólásáraMit tippelsz, nekem a mechanikus kuplunghoz, 25ös váltóhoz miféle cuccok kellhetnek? Ugye szinkron nincs, 2x kuplunghoz az olajos lassú, meg nyelestengely fék sincs. Meg hiányzik az az 1 plusz fokozat...
25ös:3,9/6,1/7,1/8,7/11,3
35ös:4,5/8,2/9,5/10,1
Jelenleg 8,2 és 10,1 (terep)amit használok. 9,5 az országúti 1-es, de ott fura rezonáló hang jön, nem merem használni...
Válasz Nyomasek Bobo #9953. hozzászólásáraVan hozzá a lényeges kopókból alkatrész részben a cseheknél , részben lengyelben .
Donorom most is van , de akkor 3-bol lenne kettő és betennék egyet az Ursus-ba. Leginkább egy komplett váltó fedélre fáj a fogam , de bontva sehol nem találok .
Válasz T.f. #9951. hozzászólásáraÉs ehhez a p135 valtóhoz kb senki nem gyart semmit, gondolom azért keresel hozzá donort...