Válasz Bigiboy77 #9459. hozzászólásáraAz a helyzet nem volt időm szétszedni hogy lefotózzam
Mert vagy a padlólemezt vagy az aksitartó dobozt ki kell venni a helyéröl hogy látható legyen.
Válasz Dzsanosi #9458. hozzászólásáraIsmerem... :)
Rendszeresen leugrott a golyorol az a felkorszeru ize a nyulbeka rudazata vegen. Mar raktam ra ujat, talan ez majd tovabb birja. Mindig van valami hasonlo gond
A lenti kapcsolo elore allando fordulat hatra menetaranyos.
Most a zuzo miatt 1000es fordulatra van kapcsolva - oldalt a hasaban, hogy birja hajtani a zuzot.
Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólásáraSzia, lefotoznad? Varhato, hogy nekem is szukseg lesz ra. A tlt bekapcsolasa nagyon lassu. Sokaig trat mire van nyomas a kormany alatti kuplung kapcsolasanal. Meg van valami nem jo hangja.
Eddig nem hasznaltam a tlt. Most jott a zuzo, ahhoz hsznaltam. A szivattyuk voltak cserelve ,nem dolgozik sokat.
Válasz Full Random #9454. hozzászólásáraHát sajnos a szivattyú cseréhez 3 darabba kell szedni mert a gyomrában van
És mikor hozzáférsz a szivattyúhoz akkor tudod javitani a nyul/béka részét is
Az elsőhajtáshoz csak oldalt a kihajtás részét kell levenni
A tlt re ha nincs szükséged akkor végülis szerintem fölösleges rászánni a szerelési időt max ha nincs más dolgod
De az elejét meg a nyulat megcsinálnám
Ezekhez olajat lekell engedni
Méréshez végülis hogy van e elég olaj gyors teszt függesztőt hátul húzd fel ha felveszi már azt jelenti annyi olaj van benne hogy a szivattyú ne szárazon mennyen és feltudja tölteni kb 2-3 litert az is felvesz legalább azt jelent van benne
Engedd vissza azzal is visszajut a váltóba az is emel a szinten és akkor jöhet a mérés
Válasz Dzsanosi #9453. hozzászólásáraNem értem félre, nagyon jól esik hogy valaki hozzáértően visszaír. EZt nagyon szépen köszönöm)
150 km-re vagyunk egymástól, szolnok mellett vagyok.
A kérdés minden nemű beruházás nélkül az, hogy tudok-e nagyon kevés benne lévő olajjal nyomást mérni. A nívó száraz volt de nem dugtam bele egyéb pélcát hogy megsaccungoljam mennyi maradt benne.
Továbbiakban a váltó szivattyú csere az mekkora kaland? szét kell hozzá húzni?
A dugattyú karmantyú cseréjéhez le kell venni a fülkét?
Válasz Full Random #9451. hozzászólásáraFélre ne értsd nem akarom rádtukmálni hogy szedd szét de szerintem nem átrana és ha nem vagy tul messze még esetleg tudok is segiteni ha kell
Szabolcsi vagyok pontosabban Tiszadada
Válasz Full Random #9451. hozzászólásáraÉnis ezt mondtam hogy gyengébb lesz de kárt már nem csinál ha visszaolvasod
De a 80-90 se fog csodátművelni nehogy azt hidd ami sajnos kaka az már az is marad maximum nem lesz szaga
Mérj nyomás elsőnek mielőtt belepocsékolod az uj olajat
Mert ha szétkell szedni akkor ugyis kikell pucolni
Ráadásul ha gyengélkedik szépen gallyravágja a többi részét is mert vannak kényszerkenésű részei amit szintén a váltószivattyú végzi
Ha méred melegen minimum 7.5 de ha már hidegen nem mutat 8 fölött akkor gáz van
és ennek akkor ennyi az értéke ha bekapcsolod nyul 4x4 tlt
De ha nem üzemel neked akkor szerintem már kikapcsolva se nagyon fogja tudni
Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólásáraKöszönöm szépen az irásodat ismét.
Telefonoztam egy ismerőssel és ő majd mentorál ebben. A jd olaj a gép hasába nevű utcából már régen megjött és azt mondta még rosszabb mikor bemelegszik, szóval csak 80w90 és azzal hátha tovább halogathatom a javítást.
A fixre telepített mérő órát átgondolom, pláne ilyen olcsón. Valszeg megvalósitom.
Az létezik, hogy a kompresszorban úgy romlott el valami hogy nem tudom kikapcsolni? Akár hogyan kapcsolgattam csak ketyeg.
Válasz Full Random #9449. hozzászólásáraA váltófedélbe bal oldalrol 45 fokos szögben felfelé 10x1 menettel
Az elsőhajtáshoz külső csövön megy a vezérlőolaj azt ha visszavezeted ott mellette tudol mérni ez oldalirányba egy üreges csavarral fog becsatlakozni a fedélbe kb 2 centire van tőlle a mérési lehetőség
Remélem érthető de ha megakadnál lefotózom majd hol van
Nekem fixen bennevan az óra
Mtz 1025 váltóóra 16 báros 4000 forint meg 1.2 méter csővel fel a fülkébe
Válasz Dzsanosi #9448. hozzászólásáraValóban át kell gondolni merre menjek tovább, nem saját gép alkalmazott vagyok rajta de magamnak kell megelőznöm a dolgokat.
Hol kell raja nyomást mérnem ha összeraktam?
Kíváncsi vagyok mennyi lesz így jd olajjal s utána ha nagyon gyenge akkor leakasztom róla a tárcsát és félre állítom.
Válasz Full Random #9447. hozzászólásáraPersze van benne három dugattyú ami kapcsolja az elejét/nyulat/tlt
Ezt váltó szivattyú végzi
A hidraulika másik rendszer másik szivattyú meg egy munkahenger a váltófedélbe hátul ebbe 2000 ft egy karmantyú meg egy acélkarika van rajta de a kettőnek nincs köze egymáshoz
A hidraulika 160 báron megy a váltó ha jó abba 13-14 bár van és minimum 7.5
A folyton béka kinyirja a bolygókereket az 50 ezer lesz magába ha széthullik ajánlás szerint hideg kb 5 perc a használata meg amikor ugymond szükség lenne visszakapcsolni mert elkezd fulladni a terheléstöl visszahúzod életrekell és minkor már nem indokolt tolod vissza
Én dögösen vettem a gépet teljes felújitáson esett már át elősször váltó 300 aztán motor 600
De minden ami indokolt kilett cserélve
Váltóban az összes csapágy tűgörgő tömitések stb
De ha csak áttömited hogy nem tökéletesre de jobb legyen olcsóbban meg lehet úszni
Válasz Full Random #9445. hozzászólásáraA jd olaj gyengébb lesz aztán igy lehet a nyul/békád is elfog menni
Meg a kisbolygókerék is szétfog hullani ha nincs jo kenés
Mérni kéne olajnyomást minimum 7.5 bár melegen ha nincs meg aztán ha nemis mindent de lehet jobban járnál némi ráforditással
Egy váltószivattyú kb 20000, meg áttömiteni kb 10-20 ezer és jobb lenne
Meghálálja azt az 50-60 ezret
Leengedni hát 2 helyen tuti aztán most nem emlékszem de megnézem ha kell
Szivóági szűrőnél van egy meg a hasán középen ez tuti
Köszönöm szépen a segítő válaszokat.
Eddig sem ment a kardán terhelten és az első hajtas sem, persze a most elfolyt olaj minősége is ismeretlen. Lentebb olvastam itt, hogy sűrű olajjal esetleg vissza hozható még az első hajtás ezért kérdeztem így.
Kap egy új szűrőt meg használt Jd olajat oszt had menjen, igy hogy csak hátsó hajtás van dif zárral nem mehet màr más rajta tönkre. Hány helyen kell leengedni belőle a maradék olajat?
Válasz csoppika #9443. hozzászólásáraPasszolom a kérdésed
Nekem agipos olajat hoztak bele aki rendezi az alkatrészt 3 éve volt literje 1100 áfa nélkül mert nekem nem kell a papiros rólla nem tudok mit kezdeni vele de nem hinném hogy sokat változott az ára
Válasz Full Random #9438. hozzászólásáraTegyél bele új olajat! Ha valami kimenne az öreg olaj miatt, bármelyik része többe kerülne a munkával együtt, mint az olaj ára.
Ha a kardánymeghajtás fékcsövének valamilyike megpattan, és dől az olaj, kapcsold át a másik helyzetbe a kardánykapcsolót.
Sziasztok,
Zetor 12045 hasába mennyi olaj kell ?
Megteszi a használt Jd-hygard vagy csakis 80w90 hajtómű?
Ezer éves traki és elpukkant egy jobboldali nem vastag hidraulika cső ezért sok olaj elfolyt.
Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólásáraÉn is annyit mondanák, vidd el adagolóshoz.
Otthon csak levenni tudsz csavarral, nem fogja annyira nyitni az adagolókat, de húzni se fog.
Meglehet nagyobb előgyújtás kéne.
Levegőszürő tiszta?
Mióta füstöl? Mostan kezdte a füstölést? Ha volt javítva, belevaló alkatrészek mentek?
Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólásáraTe otthon fülre,szemre semennyit.Jobban jársz ha leveszed az adagolót,kiveszed a porlasztókat és elviszed egy szakemberhez aki ért hozzá.Majd ő beállitja neked. Szakember=adagolós
Üdv mindenkinek egy oljan kérdésem volna, hogy zetor super 50 nagyon fűstől sok űzem anyagot kap és azt be lehet állítani az adagoló elemeknél ha jól tudom.
Akor ha őt állítom azokat mennyit kel befelé tekerni hogy jó legyen és ne fűstől jőn
Válasz Gepi #9429. hozzászólásáraMifelenk már a felujitottban nem lehet megbízni, csak azt a részét cserélik javítják ami miatt épp beadtak de ha valami kopott vagy épp már a halálán van az meg marad aztan viheted reklamálni... Az meg már méreg.. En mindenképp merem ajánlani az újat inkább.
Válasz claudiasicu #9430. hozzászólásáraNos, hogy ha olyan eredménye van mint mikor az mtz/t-25/t-16 traktorra szerelve teszi a dolgát akkor abban a pillanatban *******
Az a helyzet hogy meghalt a régi önindító és van vagy 3 db a polcon de egyikse jó gondolkodtam ha beadom felújításra és ha egy árban van plusz mínusz 20% vagy netán még megéri akkor legyen inkább az
Válasz Gepi #9429. hozzászólásáraAttól függ milyen zetorod van milyen gyakran inditod és menyi pénzed van de szerintem jó mert az aksit is kimeled és hidegben is jobban indít
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraÜdv. Én próbáltam hívni telefonon de nem veszik fel. Kíváncsi lennék mi mond mért csak ennyi. Meg az is érdekelne ha kamu akkor mi haszna van belőle.
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraNem tudok róla, hogy a Zetor ekkora akciót csinált volna. 2 ével ezelőt volt a Major 80 22000 euró.
A Proxima 90 magasabb kategória, de hogy meg lehessen venni 16 600 euróért azt keményen kétlem. 325 Ft/ eurós kurzussal számoltam. 330 nál még kevesebb. És ha még vesszük ezt a felszerelést ami le van írva, szerintem egy nagy "mese". "Kopasz" Proximát nem kapsz ennyiért, nem még hogy felszereltet.....
Válasz J87 #9416. hozzászólásáraValahol levegőt szív, cseréld ki az összes tömítést a rendszerben. Szűrők csatlakozásainál stb....! de előtte kössed ki az összes szűrőt és akkor nézd meg mit csinál! Utána meg egyesével kössed vissza a szűrőket és ki fog derülni hol szív levegőt!
Hali. Egy 12111es zetorom van. Olyan problémám lenne hogy, amint elkezdenék dolgozni vele le akar fulladni, vagy ép ezt meg is teszi
mintha nem kapna üzemanyagot. tank pucolva, új szűrők, ac kézi pumpa cserélve.
az ülepítő pohárban mindig levegős lesz.
Jó lenne ha valaki segítene ebben
Előre is KÖSZI
Válasz Gumóka #9413. hozzászólásáraNekem is ez a véleményem nagy szar az egész minden már csak a környezetvédelmi előirásrol szól de hogy valami tartós és hibamentes lenne az kizárt
Régi hagyományos Diesel párti vagyok
Se az elektronika nincs olyan stabil hogy beépitség se ez az utánégetős marhaság
Ha a mostani traktorokat nem nyomnák tele a poweres váltóval kiderülne hogy rakás nulla a motorjuk
8-9000 köbcentiböl hozzák ki a 350-500 lovas gépeket aztán csodálkoznak hogy csak pár ezer órát bír oszt nyekk
Nincs nyomaték erőtartalék
Azért régebben volt tartalék ha visszafulladt akár 1200-1300 ra is összetudta szedni magát most 2000 alatt ha nem váltaná a powerváltó szépen megfullna
Tudom hogy alapjáraton is megy de írtam nincs tipusismeretem
De a sok tötymörgés okoz tömődést mivel ilyenkor kínlódik nincs tökéletes égés
Pl Lézeres hőmérővel megnézed üresjáraton alapjáraton fordulaton és keménymunka közben csak a turbó hőmérsékletét nagyon sok különbség van alapjáraton 150-160 fok míg terhelve vannak típusok hogy pontosan izzik
A Volvo meg sok gép pluszba van az égőfej ami fordulattól függetlenül égeti ki a szűrőt
Külön kompresszor meg befecskendezés és úgy fűti fel a kívánt hőmérsékletre ami 600-900 fok körül szokott lenni állapottól függően
Így ezért nem mindegy hogy próbálsz segíteni rajta terhelés nélkül szinte biztos hogy nem éri el a tisztítási hőmérsékletét
De nem úgy terhelve hogy küszödjön füstöljön,
Nyírség nehézgép-es vagyok
Találkozunk sokat ilyen hibával is
És az a jó hogy van hogy félrevezet az elektronika
Írja ez nem jó az nem jó kicseréled pár perc kidob mást
Válasz Dzsanosi #9409. hozzászólásáraBár nem traktor, de teherautóknál, amikkel dolgoztam, 2x engedte a regenerálást túllépni, a következőre tiltott, ahhoz kellett a diagnosztika.
Van most a cégnél egy új volvo homlokrakodó, annál ugyanez a felállás.
Viszont a regenerálást mindegyik tudta alapjáraton is.
Egyébként még mindig nem kiforrott technika ez, pedig már nem új, nálunk a garanciális javítások 90%-át az adblue rendszer teszi ki.
11611 hozzászólás
Válasz T.f. #9461. hozzászólásáraKöszönöm hogy kisegitettél

mert nekem csak levolt vakolva a helye.
A nyomásgomba nem jutott a ,, fejembe"
Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására
A kép közepén lévő nyomásgomba helyére kell kötni a mérő órát .
Válasz Bigiboy77 #9459. hozzászólásáraAz a helyzet nem volt időm szétszedni hogy lefotózzam
Mert vagy a padlólemezt vagy az aksitartó dobozt ki kell venni a helyéröl hogy látható legyen.
Válasz Dzsanosi #9458. hozzászólásáraIsmerem... :)
Rendszeresen leugrott a golyorol az a felkorszeru ize a nyulbeka rudazata vegen. Mar raktam ra ujat, talan ez majd tovabb birja. Mindig van valami hasonlo gond
A lenti kapcsolo elore allando fordulat hatra menetaranyos.
Most a zuzo miatt 1000es fordulatra van kapcsolva - oldalt a hasaban, hogy birja hajtani a zuzot.
Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólásáraMég lemaradt a kormánynál csak a kapcsoló kar van
Tlt 3 állású fék/üres/hajtás
Nyul /béka
Rudazat megy le ami a váltófedélbe mozdit tolattút és csövön megy hátra ott a tlt kuplung
Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólásáraMegpróbálom ma este mikor hazaérek de lehet csak holnap lesz belőlle valami
Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólásáraSzia, lefotoznad? Varhato, hogy nekem is szukseg lesz ra. A tlt bekapcsolasa nagyon lassu. Sokaig trat mire van nyomas a kormany alatti kuplung kapcsolasanal. Meg van valami nem jo hangja.
Eddig nem hasznaltam a tlt. Most jott a zuzo, ahhoz hsznaltam. A szivattyuk voltak cserelve ,nem dolgozik sokat.
Válasz Full Random #9454. hozzászólásáraHát sajnos a szivattyú cseréhez 3 darabba kell szedni mert a gyomrában van
És mikor hozzáférsz a szivattyúhoz akkor tudod javitani a nyul/béka részét is
Az elsőhajtáshoz csak oldalt a kihajtás részét kell levenni
A tlt re ha nincs szükséged akkor végülis szerintem fölösleges rászánni a szerelési időt max ha nincs más dolgod
De az elejét meg a nyulat megcsinálnám
Ezekhez olajat lekell engedni
Méréshez végülis hogy van e elég olaj gyors teszt függesztőt hátul húzd fel ha felveszi már azt jelenti annyi olaj van benne hogy a szivattyú ne szárazon mennyen és feltudja tölteni kb 2-3 litert az is felvesz legalább azt jelent van benne
Engedd vissza azzal is visszajut a váltóba az is emel a szinten és akkor jöhet a mérés
Válasz Dzsanosi #9453. hozzászólásáraNem értem félre, nagyon jól esik hogy valaki hozzáértően visszaír. EZt nagyon szépen köszönöm)
150 km-re vagyunk egymástól, szolnok mellett vagyok.
A kérdés minden nemű beruházás nélkül az, hogy tudok-e nagyon kevés benne lévő olajjal nyomást mérni. A nívó száraz volt de nem dugtam bele egyéb pélcát hogy megsaccungoljam mennyi maradt benne.
Továbbiakban a váltó szivattyú csere az mekkora kaland? szét kell hozzá húzni?
A dugattyú karmantyú cseréjéhez le kell venni a fülkét?
Válasz Full Random #9451. hozzászólásáraFélre ne értsd nem akarom rádtukmálni hogy szedd szét de szerintem nem átrana és ha nem vagy tul messze még esetleg tudok is segiteni ha kell
Szabolcsi vagyok pontosabban Tiszadada
Válasz Full Random #9451. hozzászólásáraÉnis ezt mondtam hogy gyengébb lesz de kárt már nem csinál ha visszaolvasod

De a 80-90 se fog csodátművelni nehogy azt hidd ami sajnos kaka az már az is marad maximum nem lesz szaga
Mérj nyomás elsőnek mielőtt belepocsékolod az uj olajat
Mert ha szétkell szedni akkor ugyis kikell pucolni
Ráadásul ha gyengélkedik szépen gallyravágja a többi részét is mert vannak kényszerkenésű részei amit szintén a váltószivattyú végzi
Ha méred melegen minimum 7.5 de ha már hidegen nem mutat 8 fölött akkor gáz van
és ennek akkor ennyi az értéke ha bekapcsolod nyul 4x4 tlt
De ha nem üzemel neked akkor szerintem már kikapcsolva se nagyon fogja tudni
Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólásáraKöszönöm szépen az irásodat ismét.
Telefonoztam egy ismerőssel és ő majd mentorál ebben. A jd olaj a gép hasába nevű utcából már régen megjött és azt mondta még rosszabb mikor bemelegszik, szóval csak 80w90 és azzal hátha tovább halogathatom a javítást.
A fixre telepített mérő órát átgondolom, pláne ilyen olcsón. Valszeg megvalósitom.
Az létezik, hogy a kompresszorban úgy romlott el valami hogy nem tudom kikapcsolni? Akár hogyan kapcsolgattam csak ketyeg.
Válasz Full Random #9449. hozzászólásáraA váltófedélbe bal oldalrol 45 fokos szögben felfelé 10x1 menettel
Az elsőhajtáshoz külső csövön megy a vezérlőolaj azt ha visszavezeted ott mellette tudol mérni ez oldalirányba egy üreges csavarral fog becsatlakozni a fedélbe kb 2 centire van tőlle a mérési lehetőség
Remélem érthető de ha megakadnál lefotózom majd hol van
Nekem fixen bennevan az óra
Mtz 1025 váltóóra 16 báros 4000 forint meg 1.2 méter csővel fel a fülkébe
Válasz Dzsanosi #9448. hozzászólásáraValóban át kell gondolni merre menjek tovább, nem saját gép alkalmazott vagyok rajta de magamnak kell megelőznöm a dolgokat.
Hol kell raja nyomást mérnem ha összeraktam?
Kíváncsi vagyok mennyi lesz így jd olajjal s utána ha nagyon gyenge akkor leakasztom róla a tárcsát és félre állítom.
Válasz Full Random #9447. hozzászólásáraPersze van benne három dugattyú ami kapcsolja az elejét/nyulat/tlt
Ezt váltó szivattyú végzi
A hidraulika másik rendszer másik szivattyú meg egy munkahenger a váltófedélbe hátul ebbe 2000 ft egy karmantyú meg egy acélkarika van rajta de a kettőnek nincs köze egymáshoz
A hidraulika 160 báron megy a váltó ha jó abba 13-14 bár van és minimum 7.5
A folyton béka kinyirja a bolygókereket az 50 ezer lesz magába ha széthullik ajánlás szerint hideg kb 5 perc a használata meg amikor ugymond szükség lenne visszakapcsolni mert elkezd fulladni a terheléstöl visszahúzod életrekell és minkor már nem indokolt tolod vissza
Én dögösen vettem a gépet teljes felújitáson esett már át elősször váltó 300 aztán motor 600
De minden ami indokolt kilett cserélve
Váltóban az összes csapágy tűgörgő tömitések stb
De ha csak áttömited hogy nem tökéletesre de jobb legyen olcsóbban meg lehet úszni
Válasz Dzsanosi #9446. hozzászólásáraMár most is csak breki van benne,
Áttömíteni vagyis tömítést cserélni a hidraulika rendszerében mindenhol?
Ezeket a leengedési pontokat láttam, ránézésre ennyitől lejön mindenhonnan az olaj.
Köszönöm szépen a segítséget)
Válasz Full Random #9445. hozzászólásáraA jd olaj gyengébb lesz aztán igy lehet a nyul/békád is elfog menni
Meg a kisbolygókerék is szétfog hullani ha nincs jo kenés
Mérni kéne olajnyomást minimum 7.5 bár melegen ha nincs meg aztán ha nemis mindent de lehet jobban járnál némi ráforditással
Egy váltószivattyú kb 20000, meg áttömiteni kb 10-20 ezer és jobb lenne
Meghálálja azt az 50-60 ezret
Leengedni hát 2 helyen tuti aztán most nem emlékszem de megnézem ha kell
Szivóági szűrőnél van egy meg a hasán középen ez tuti
Köszönöm szépen a segítő válaszokat.
Eddig sem ment a kardán terhelten és az első hajtas sem, persze a most elfolyt olaj minősége is ismeretlen. Lentebb olvastam itt, hogy sűrű olajjal esetleg vissza hozható még az első hajtás ezért kérdeztem így.
Kap egy új szűrőt meg használt Jd olajat oszt had menjen, igy hogy csak hátsó hajtás van dif zárral nem mehet màr más rajta tönkre. Hány helyen kell leengedni belőle a maradék olajat?
Válasz csoppika #9443. hozzászólásáraPasszolom a kérdésed
Nekem agipos olajat hoztak bele aki rendezi az alkatrészt 3 éve volt literje 1100 áfa nélkül mert nekem nem kell a papiros rólla nem tudok mit kezdeni vele de nem hinném hogy sokat változott az ára
Válasz Dzsanosi #9442. hozzászólására
Az a pp 80 vagy mi, amit skban adnak, az miféle?
Válasz csoppika #9441. hozzászólásáraIgazság szerint a sima hajtómű hamarabb megeszi a dugattyú tömitéseket meg a munkahenger karmantyút
Válasz Dzsanosi #9440. hozzászólásáraHát nekem sima hajtómű van benne...
Válasz Full Random #9438. hozzászólására50 liter megy bele de nem sima 80-90 hajtómű
Hanem univerzális hidraulika hajtómű 80-90
De a jd olaj is jo bele
Válasz Full Random #9438. hozzászólásáraTegyél bele új olajat! Ha valami kimenne az öreg olaj miatt, bármelyik része többe kerülne a munkával együtt, mint az olaj ára.
Ha a kardánymeghajtás fékcsövének valamilyike megpattan, és dől az olaj, kapcsold át a másik helyzetbe a kardánykapcsolót.
Sziasztok,
Zetor 12045 hasába mennyi olaj kell ?
Megteszi a használt Jd-hygard vagy csakis 80w90 hajtómű?
Ezer éves traki és elpukkant egy jobboldali nem vastag hidraulika cső ezért sok olaj elfolyt.
Köszönöm szèpen előre is)
Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólásáraÉn is annyit mondanák, vidd el adagolóshoz.
Otthon csak levenni tudsz csavarral, nem fogja annyira nyitni az adagolókat, de húzni se fog.
Meglehet nagyobb előgyújtás kéne.
Levegőszürő tiszta?
Mióta füstöl? Mostan kezdte a füstölést? Ha volt javítva, belevaló alkatrészek mentek?
Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólásáraTe otthon fülre,szemre semennyit.Jobban jársz ha leveszed az adagolót,kiveszed a porlasztókat és elviszed egy szakemberhez aki ért hozzá.Majd ő beállitja neked. Szakember=adagolós
Üdv mindenkinek egy oljan kérdésem volna, hogy zetor super 50 nagyon fűstől sok űzem anyagot kap és azt be lehet állítani az adagoló elemeknél ha jól tudom.
Akor ha őt állítom azokat mennyit kel befelé tekerni hogy jó legyen és ne fűstől jőn
Válasz lorant90 #9433. hozzászólásáraPersze attetelest
Válasz Gepi #9429. hozzászólásáraMifelenk már a felujitottban nem lehet megbízni, csak azt a részét cserélik javítják ami miatt épp beadtak de ha valami kopott vagy épp már a halálán van az meg marad aztan viheted reklamálni... Az meg már méreg.. En mindenképp merem ajánlani az újat inkább.
Válasz Gepi #9431. hozzászólásáraHa a 3 egyet meg lehet javítani akor csavard ki az utolsót is de ha nem akor inkább modernebet tegyél bele
Válasz claudiasicu #9430. hozzászólásáraNos, hogy ha olyan eredménye van mint mikor az mtz/t-25/t-16 traktorra szerelve teszi a dolgát akkor abban a pillanatban *******
Az a helyzet hogy meghalt a régi önindító és van vagy 3 db a polcon de egyikse jó gondolkodtam ha beadom felújításra és ha egy árban van plusz mínusz 20% vagy netán még megéri akkor legyen inkább az
Válasz Gepi #9429. hozzászólásáraAttól függ milyen zetorod van milyen gyakran inditod és menyi pénzed van de szerintem jó mert az aksit is kimeled és hidegben is jobban indít
Hölgyek Urak!
Megéri beruházni egy áttételes önindítóra?
Válasz bandigh #9427. hozzászólásáraArra gondoltam köszönöm, kicsit cifran fogalmaztam.
Válasz lorant90 #9425. hozzászólásáraHa az emelőképességre gondolsz, az papíron 3400 kg
Válasz lorant90 #9425. hozzászólásáraKonedatán n8mcs fent?
Udv mindenkinek. Valaki megtudná nekem mondani mennyi a 12045 os crystal hydraulikajanak a terhelhetőség?
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraMa felhívtam a szlovák Zetor kereskedőt a Proxima 90 árral kapcsolatban. Duplájába kerül!!!!!!!!
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraÜdv. Én próbáltam hívni telefonon de nem veszik fel. Kíváncsi lennék mi mond mért csak ennyi. Meg az is érdekelne ha kamu akkor mi haszna van belőle.
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraNem tudok róla, hogy a Zetor ekkora akciót csinált volna. 2 ével ezelőt volt a Major 80 22000 euró.
A Proxima 90 magasabb kategória, de hogy meg lehessen venni 16 600 euróért azt keményen kétlem. 325 Ft/ eurós kurzussal számoltam. 330 nál még kevesebb. És ha még vesszük ezt a felszerelést ami le van írva, szerintem egy nagy "mese". "Kopasz" Proximát nem kapsz ennyiért, nem még hogy felszereltet.....
Válasz Tanonc #9420. hozzászólásáraBudapesten hirdeti de a fényképek a gyöngyösi zetor kereskedésben készültek! KAMU!!!
Zetor traktor mtz árán? vagy átverés lenne?
Válasz J87 #9416. hozzászólásáraValahol levegőt szív, cseréld ki az összes tömítést a rendszerben. Szűrők csatlakozásainál stb....! de előtte kössed ki az összes szűrőt és akkor nézd meg mit csinál! Utána meg egyesével kössed vissza a szűrőket és ki fog derülni hol szív levegőt!

Válasz J87 #9416. hozzászólásáraAkkor azon már van alsó tartaly és onnet szív igaz??
Válasz J87 #9416. hozzászólásárapróbálja meg ki kerulni az ülepítő poharat nekem 5611. csinálta sima szűrőt tetem hejére
Hali. Egy 12111es zetorom van. Olyan problémám lenne hogy, amint elkezdenék dolgozni vele le akar fulladni, vagy ép ezt meg is teszi

mintha nem kapna üzemanyagot. tank pucolva, új szűrők, ac kézi pumpa cserélve.
az ülepítő pohárban mindig levegős lesz.
Jó lenne ha valaki segítene ebben
Előre is KÖSZI
Válasz Gumóka #9413. hozzászólásáraNekem is ez a véleményem nagy szar az egész minden már csak a környezetvédelmi előirásrol szól de hogy valami tartós és hibamentes lenne az kizárt
Régi hagyományos Diesel párti vagyok
Se az elektronika nincs olyan stabil hogy beépitség se ez az utánégetős marhaság
Ha a mostani traktorokat nem nyomnák tele a poweres váltóval kiderülne hogy rakás nulla a motorjuk
8-9000 köbcentiböl hozzák ki a 350-500 lovas gépeket aztán csodálkoznak hogy csak pár ezer órát bír oszt nyekk
Nincs nyomaték erőtartalék
Azért régebben volt tartalék ha visszafulladt akár 1200-1300 ra is összetudta szedni magát most 2000 alatt ha nem váltaná a powerváltó szépen megfullna
Tudom hogy alapjáraton is megy de írtam nincs tipusismeretem
De a sok tötymörgés okoz tömődést mivel ilyenkor kínlódik nincs tökéletes égés
Pl Lézeres hőmérővel megnézed üresjáraton alapjáraton fordulaton és keménymunka közben csak a turbó hőmérsékletét nagyon sok különbség van alapjáraton 150-160 fok míg terhelve vannak típusok hogy pontosan izzik
A Volvo meg sok gép pluszba van az égőfej ami fordulattól függetlenül égeti ki a szűrőt
Külön kompresszor meg befecskendezés és úgy fűti fel a kívánt hőmérsékletre ami 600-900 fok körül szokott lenni állapottól függően
Így ezért nem mindegy hogy próbálsz segíteni rajta terhelés nélkül szinte biztos hogy nem éri el a tisztítási hőmérsékletét
De nem úgy terhelve hogy küszödjön füstöljön,
Nyírség nehézgép-es vagyok
Találkozunk sokat ilyen hibával is
És az a jó hogy van hogy félrevezet az elektronika
Írja ez nem jó az nem jó kicseréled pár perc kidob mást
Válasz tusalevi #9412. hozzászólásáraÉrtem nekem ilyen bajom még nem volt szerencsére fordulatra vagy terhelésre mindig helyre jött .
Válasz Dzsanosi #9409. hozzászólásáraBár nem traktor, de teherautóknál, amikkel dolgoztam, 2x engedte a regenerálást túllépni, a következőre tiltott, ahhoz kellett a diagnosztika.
Van most a cégnél egy új volvo homlokrakodó, annál ugyanez a felállás.
Viszont a regenerálást mindegyik tudta alapjáraton is.
Egyébként még mindig nem kiforrott technika ez, pedig már nem új, nálunk a garanciális javítások 90%-át az adblue rendszer teszi ki.