Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #9385. hozzászólásáraAzt viszont nem tudom megmondani, hogy valami a régi automata cuccaiból házasítva lett-e... Úgyhogy inkább az esztergálás.
Válasz samu.gabor #9384. hozzászólásáraEgy borsodi kolléga kinti magyar szerelője a bolygó öntvény házából esztergált ki. Nekem a szerelőm a difihez kapott bronz nagy alátétekből vetetett le... Választhatsz... Mi össze tudtuk rakni(nem biztos), csak nem tudott kioldani(ez biztos)
Tudna nekem segíteni Crystal automata difi beszerelésében? Láttam egy 2016os bejegyzésben, hogy cserélt benne! Mi is pont olyat akarunk beletenni de nem megy bele a házba mert hosszabb és így nem tudjuk összehúzni a házat!
Válasz Dzsanosi #9382. hozzászólásáraAszt mondta az adagolós hogy
Meg kéne nézni hogy nem-e szorul benne a fogasléc?
Azt meg tudod nézni az adagoló elején van egy vakcsavar kiveszed kézzel megtologatod ha szorul megvan a bibi ha nem állítani kell rajta de azt mondta aki nem ért hozzá ne nyúljon bele mert hülyeséget fog csinálni
Válasz Filler #9381. hozzászólásáraA hézag úgy jó akkor
De ha előtte jó volt csak az lesz hogy az adagolóban kell állítani
Ma megkérdezem az adagolós kollégát mit mond hátha mond valami okosat. Hogy mihez nyulj pontosan
Válasz Dzsanosi #9379. hozzászólásáraA szelepeket 0,3-ra állítottam mind a kettőt. Sajnos előtte eléggé el voltak állítva, ezért is dadogott nagyon és emiatt lett leszedve az adagoló is. Előtte szép járása volt most meg kicsit mintha remegne a motor, nem is lenne gond vele csak már nagyon kellene dolgozni vele.
Válasz Dzsanosi #9379. hozzászólásáraEz olyan mint az mtz üresen hebeg. Terhelve semmi gondja'kisimul a járása. Csak ezt a tünetet padon nem tudja néni'mert a pad fordulatot nem szabályozza igy nem tüni k fel a tünet én erre gondolok.
Válasz Filler #9378. hozzászólásáraHello a füstje nem látszik a videón
De nem hinném hogy előtöltés lenne
Mert ha
Kicsi nehezen indul, lágyan jár, nincs erő, fehéres a füstje hidegen melegedve kitisztul attól függően mennyivel van előrrébb az ideálistol annál több ideig
Nagy előtöltésnél könnyebben indul, keményen kopogósan jár, erősebb de melegedés okoz, füstje fekete olyan mintha eröltetve volna.
Én mintha egy kis szelep hangot hallanák,
A hullámzást meg az adagolóban a röpsúlyos szabályzó csinálja szerintem
Mikor Rába motort generáloztunk és hullámzott a fordulat mondjuk sokkal durvábban mintha a remegőkezű alkoholista fogná a gázkart és az rángatta volna.
Az adagolós kolléga átlett hívva az állított raja és frankó lett
Ennek nemtudom nemszedtem szét az adagolóját a rábának a hátulján két csavar volt az egyikkel az alapjáratot másikkal meg a szabályzót lehetett állítani
Remélem segitettem
Olyan kérdésem lenne, hogy még mindig nem az igazi a 16245 motorja. Kicsit mintha remegne és rángatva járna. Előtöltésre gyanakodom. Az előző tüneteket amik régebben voltak, hogy dadog és nincs ereje sikerült megoldanom, de még mindig nem az igazi a motorja. Adagoló felújítva, jó tápszivattyú. Valakinek valamilyen ötlete esetleg? Egy kis videót linkeltem róla.
Válasz Dzsanosi #9375. hozzászólásáraAz a probléma, hogy ebben a nyomaték dobot nem komplett cserélték, hanem csak a legszükségesebb dolgokat.. Tehát a fene tudja, hogy mit hogyan "szereltek"...
Amúgy lazítózaskor bambultam el 1x v 2x, mikor leesett a fordulat...azóta morog 1500on halvanyan...
Válasz csoppika #9370. hozzászólásáraNem bűvészkedés
Ha jobban megy mikor meglazitod a szalagot ,, nem kell sokat 1-2 tekerés ha jobb akkor ott a baj és kivülröl javítható nemkell kibelezni
Válasz endypapa #9371. hozzászólásáraT elágazással elosztani vagy keresni a blokkon valami vakolt olajcsatornát
Az adagoló központi olajzású vagy felöntős van rajta
Mert ha nem központis akkor annak a helyên lehet mérni más lehetőség nincs
Válasz endypapa #9371. hozzászólásáraNekem 2-3között ingadozott. De itt az előző "szakember" kicsit több pasztát használt a motorhoz. És a szivattyú azt rágcsálta.. Mikor hogy..
Válasz Dzsanosi #9369. hozzászólásáraEz egyértelmű, csak arról volt szó, hogy az elektromos mellé egy machanikus egyszerre, hogy látható legyen egyformát mutatnak e mikor jelentkezik a hiba.
Válasz csoppika #9362. hozzászólásáraKözutasnak az mtz-jét rakom rá 5db ,M20 csavarral és senki nem szólt még érte
Azt meg lehet jót venni kb 20-30 eft
Válasz csoppika #9366. hozzászólásáraValószínű kevés lesz a váltónyomás
Ráadásul túlzottan rávan állítva a békaszalag és amint esik egy kicsit a nyomás egyszerre akarja használni a két fokozatot
Vagy még a szalagoldó dugattyúján a karmantyú nincs vagy gyenge már és nem tudja rendesen oldani de a békát össze bírja nyomni
Lazitsd ki a békaszalagot és nyulba próbálj menni ha nem erölködik itt lesz a megoldás hogy nem old vagy gyenge
De mérj nyomást is
Írom hol ne vegyetek traktort, mert engem nagyon átvágtak: Royal Marine Kft. - Royal Autó Kecskemét Royal Traktor Kecskemét Budai utca 137., - honlapjuk: https://royaltraktor.hu/
Válasz Tomsics László #9360. hozzászólásáraSzia! Nekem 12111 van, de nem csinál ilyet nyúlban, mint amit írtál. Vonófejet meg szoktak árulni néha, de igazából csak a váz ami használható mivel velem éppen most kötekedtek a közlekedésfelügyeletnél, hogy a gyári vonófej nem megfelelő, csak az automata vonófej.
Vettem egy 12145-ös Zetort.Megy a helyre pofozás,de ami fontos lenne nekem az nincs rajt,Pótkocsihoz a vonó fej.Áttúrtam már a netet,de nem találok sehol sem eladót.Esetleg itt a fórúmon nincs valakinek eladó?
Legrosszab esetben legyártom én itthon,de jobb szeretnék egy gyárit venni.
Másik kérdés,az normális,hogy ha nyúlban neki áll erőlködni a motor egy halk visító hang keletkezik.Ha visszta veszem békába megszűnik.8011 nem csinál ilyet,azért kérdezem.
Válasz endypapa #9357. hozzászólásáraHát hogy lehet e állítani a nyomást azt nem tudom
Szerintem nem
A nyomástartó szelep meg az olajszivattyúra van csavarozva 4 báron kellene nyitnia
Ha meg elektromos a mutatód
Lehet érdemes volna rákötni egy mechanikus órát legalább addig hogy kiderüljön hogy tényleg leesik a nyomás vagy csak az elektronika szórakozik
Válasz Dzsanosi #9355. hozzászólásáraOlajnyomás tartó. Ezt hol találom?
Dolgozok a géppel, egyszercsak lemegy 0-ra az olajnyomás. Leállítom, újra indítom, gázadásra játszik az óra. Hazamegyek, áll egy pár órát, újra indítom áll a 3-on mint a cövek. nem kopog ha elmegy a nyomás.
Olajnyomás állító szelep rugótörésre, ( gondoltam hasonló mint az mtz-é, csak ilyet nem találtam rajta) vagy elektromos hibára gondolok. Csak nem tudom melyikhez hol érdemes nekiállni.
Válasz endypapa #9353. hozzászólásáraHidegen indítva 3 ? És melegen ha alapjáratra engeded akkor lesz 0 ??
Ha igen akkor valószínű köszörülni kell a főtengelyt
Az enyém pont ilyen volt
Nem 100% hogy az a baj de nekem az volt
Vagy eggyik pillanatról a másikra lett 0 és azóta hiába inditod nincs olajnyomásod
Mert akkor sok minden lehet de bontani kell az tuti
Pl Olaj szivattyú megnyekkent vagy a szívó ága letört vagy a nyomástartó felakadt.
Olaj le karter le és elárulja mi történt az olajban van e forgács fémtörmelék
Válasz csoppika #9350. hozzászólásáraAz iván után ezen csodálkozol?ott is mire az ember mindent kitömm gumival meg szivaccsal arra tényleg kifinomul a hallása. Ha addig meg nem süketül! A géped nem akar tőled megszabadulni!
Válasz .Richard. #9342. hozzászólásáraHát még itt... Nincs szinkron. Én meg mint laikus, azt hittem dupla kuplunggal menni fog. De az olajos szerkezet ahhoz lassú...meg nyelestengely fék sincs... Úgy hogy minden fokozat valtas állva történik...
Válasz csoppika #9339. hozzászólásáraNem mai gyerek'gondolom a kapcsolgatások ott is csinálják a reszeléket. Most akkor mi baja? Még javithato? Vagy nem éri meg?
Válasz .Richard. #9337. hozzászólására200óra alatt lett ennyi. Bár a mágnest szerintem nem pucoltuk akkor tökeletesre, mert 1 gyűrű van csak egyben.
A hálón nincs fém csak az előző "szerelők" által beleépített paszta... A múltkor se volt sok forgács benne...Nyomokban lattam benne bronzot...
Válasz csoppika #9334. hozzászólásáraSzòval ez a sok fém nem egy tolòkerekes válto műve. Mert akkor még nem is sok. Meg ugye szűrő sem lenne? Zetro meg nem tolókerekes.
11585 hozzászólás
Válasz csoppika #9385. hozzászólásáraAzt viszont nem tudom megmondani, hogy valami a régi automata cuccaiból házasítva lett-e... Úgyhogy inkább az esztergálás.
Válasz samu.gabor #9384. hozzászólásáraEgy borsodi kolléga kinti magyar szerelője a bolygó öntvény házából esztergált ki. Nekem a szerelőm a difihez kapott bronz nagy alátétekből vetetett le... Választhatsz... Mi össze tudtuk rakni(nem biztos), csak nem tudott kioldani(ez biztos)
Tisztelt Csoppika!
Tudna nekem segíteni Crystal automata difi beszerelésében? Láttam egy 2016os bejegyzésben, hogy cserélt benne! Mi is pont olyat akarunk beletenni de nem megy bele a házba mert hosszabb és így nem tudjuk összehúzni a házat!
Válasz Dzsanosi #9382. hozzászólásáraAszt mondta az adagolós hogy
Meg kéne nézni hogy nem-e szorul benne a fogasléc?
Azt meg tudod nézni az adagoló elején van egy vakcsavar kiveszed kézzel megtologatod ha szorul megvan a bibi ha nem állítani kell rajta de azt mondta aki nem ért hozzá ne nyúljon bele mert hülyeséget fog csinálni
Válasz Filler #9381. hozzászólásáraA hézag úgy jó akkor
De ha előtte jó volt csak az lesz hogy az adagolóban kell állítani
Ma megkérdezem az adagolós kollégát mit mond hátha mond valami okosat. Hogy mihez nyulj pontosan
Válasz Dzsanosi #9379. hozzászólásáraA szelepeket 0,3-ra állítottam mind a kettőt. Sajnos előtte eléggé el voltak állítva, ezért is dadogott nagyon és emiatt lett leszedve az adagoló is. Előtte szép járása volt most meg kicsit mintha remegne a motor, nem is lenne gond vele csak már nagyon kellene dolgozni vele.
Válasz Dzsanosi #9379. hozzászólásáraEz olyan mint az mtz üresen hebeg. Terhelve semmi gondja'kisimul a járása. Csak ezt a tünetet padon nem tudja néni'mert a pad fordulatot nem szabályozza igy nem tüni k fel a tünet én erre gondolok.
Válasz Filler #9378. hozzászólásáraHello a füstje nem látszik a videón
De nem hinném hogy előtöltés lenne
Mert ha
Kicsi nehezen indul, lágyan jár, nincs erő, fehéres a füstje hidegen melegedve kitisztul attól függően mennyivel van előrrébb az ideálistol annál több ideig
Nagy előtöltésnél könnyebben indul, keményen kopogósan jár, erősebb de melegedés okoz, füstje fekete olyan mintha eröltetve volna.
Én mintha egy kis szelep hangot hallanák,
A hullámzást meg az adagolóban a röpsúlyos szabályzó csinálja szerintem
Mikor Rába motort generáloztunk és hullámzott a fordulat mondjuk sokkal durvábban mintha a remegőkezű alkoholista fogná a gázkart és az rángatta volna.
Az adagolós kolléga átlett hívva az állított raja és frankó lett
Ennek nemtudom nemszedtem szét az adagolóját a rábának a hátulján két csavar volt az egyikkel az alapjáratot másikkal meg a szabályzót lehetett állítani
Remélem segitettem
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy még mindig nem az igazi a 16245 motorja. Kicsit mintha remegne és rángatva járna. Előtöltésre gyanakodom. Az előző tüneteket amik régebben voltak, hogy dadog és nincs ereje sikerült megoldanom, de még mindig nem az igazi a motorja. Adagoló felújítva, jó tápszivattyú. Valakinek valamilyen ötlete esetleg? Egy kis videót linkeltem róla.
16 első felni dolgait megtudja mérni vlk?
Lyukátmérő csavartávolságok süllyesztése neki.
Válasz Dzsanosi #9375. hozzászólásáraAz a probléma, hogy ebben a nyomaték dobot nem komplett cserélték, hanem csak a legszükségesebb dolgokat.. Tehát a fene tudja, hogy mit hogyan "szereltek"...
Amúgy lazítózaskor bambultam el 1x v 2x, mikor leesett a fordulat...azóta morog 1500on halvanyan...
Válasz csoppika #9370. hozzászólásáraNem bűvészkedés
Ha jobban megy mikor meglazitod a szalagot ,, nem kell sokat 1-2 tekerés ha jobb akkor ott a baj és kivülröl javítható nemkell kibelezni
Válasz Dzsanosi #9373. hozzászólásáraKersgéltem, nem találtam. Mai program, bolt, T elágazás legózás. Köszönöm!
Válasz endypapa #9371. hozzászólásáraT elágazással elosztani vagy keresni a blokkon valami vakolt olajcsatornát
Az adagoló központi olajzású vagy felöntős van rajta
Mert ha nem központis akkor annak a helyên lehet mérni más lehetőség nincs
Válasz endypapa #9371. hozzászólásáraNekem 2-3között ingadozott. De itt az előző "szakember" kicsit több pasztát használt a motorhoz. És a szivattyú azt rágcsálta.. Mikor hogy..
Válasz Dzsanosi #9369. hozzászólásáraEz egyértelmű, csak arról volt szó, hogy az elektromos mellé egy machanikus egyszerre, hogy látható legyen egyformát mutatnak e mikor jelentkezik a hiba.
Válasz Dzsanosi #9367. hozzászólásáraNincs kedvem bűvészkedni. Egyelőre csak 1500nál hallani halvanyan. Ott meg nem hasznalom.
Válasz endypapa #9359. hozzászólásáraOda lehet bekötni ahova az elektromos gombád van betekerve jobb oldalon szerintem
Válasz csoppika #9362. hozzászólásáraKözutasnak az mtz-jét rakom rá 5db ,M20 csavarral és senki nem szólt még érte
Azt meg lehet jót venni kb 20-30 eft
Válasz csoppika #9366. hozzászólásáraValószínű kevés lesz a váltónyomás
Ráadásul túlzottan rávan állítva a békaszalag és amint esik egy kicsit a nyomás egyszerre akarja használni a két fokozatot
Vagy még a szalagoldó dugattyúján a karmantyú nincs vagy gyenge már és nem tudja rendesen oldani de a békát össze bírja nyomni
Lazitsd ki a békaszalagot és nyulba próbálj menni ha nem erölködik itt lesz a megoldás hogy nem old vagy gyenge
De mérj nyomást is
Válasz csoppika #9365. hozzászólásáraPersze erőlködésnél mikor leesik addig a ford.
Válasz lorant90 #9364. hozzászólásáraHa 1500-nál kezd morogni nyúlban, az mit jelent?
Válasz Tomsics László #9360. hozzászólásáraÉrdemes lenne valtonyomast mérni, csúszhatnak a lamellák az lehet ott a bibi
Írom hol ne vegyetek traktort, mert engem nagyon átvágtak: Royal Marine Kft. - Royal Autó Kecskemét Royal Traktor Kecskemét Budai utca 137., - honlapjuk: https://royaltraktor.hu/
Válasz robika52 #9361. hozzászólásáraElmehetnek a pcsába... Mindig azon kötekednek, hogy valami nem a gyári...
Válasz Tomsics László #9360. hozzászólásáraSzia! Nekem 12111 van, de nem csinál ilyet nyúlban, mint amit írtál. Vonófejet meg szoktak árulni néha, de igazából csak a váz ami használható mivel velem éppen most kötekedtek a közlekedésfelügyeletnél, hogy a gyári vonófej nem megfelelő, csak az automata vonófej.
Sziasztok!
Vettem egy 12145-ös Zetort.Megy a helyre pofozás,de ami fontos lenne nekem az nincs rajt,Pótkocsihoz a vonó fej.Áttúrtam már a netet,de nem találok sehol sem eladót.Esetleg itt a fórúmon nincs valakinek eladó?
Legrosszab esetben legyártom én itthon,de jobb szeretnék egy gyárit venni.
Másik kérdés,az normális,hogy ha nyúlban neki áll erőlködni a motor egy halk visító hang keletkezik.Ha visszta veszem békába megszűnik.8011 nem csinál ilyet,azért kérdezem.
Válasz Dzsanosi #9358. hozzászólásáraAzt hova lehetne bekötni?
Válasz endypapa #9357. hozzászólásáraHát hogy lehet e állítani a nyomást azt nem tudom
Szerintem nem
A nyomástartó szelep meg az olajszivattyúra van csavarozva 4 báron kellene nyitnia
Ha meg elektromos a mutatód
Lehet érdemes volna rákötni egy mechanikus órát legalább addig hogy kiderüljön hogy tényleg leesik a nyomás vagy csak az elektronika szórakozik
Válasz Dzsanosi #9355. hozzászólásáraOlajnyomás tartó. Ezt hol találom?
Dolgozok a géppel, egyszercsak lemegy 0-ra az olajnyomás. Leállítom, újra indítom, gázadásra játszik az óra. Hazamegyek, áll egy pár órát, újra indítom áll a 3-on mint a cövek. nem kopog ha elmegy a nyomás.
Olajnyomás állító szelep rugótörésre, ( gondoltam hasonló mint az mtz-é, csak ilyet nem találtam rajta) vagy elektromos hibára gondolok. Csak nem tudom melyikhez hol érdemes nekiállni.
Válasz kajszi_71823 #9354. hozzászólásáraMost mondom, hogy nincs szinkron....pedig van benne
..
Válasz endypapa #9353. hozzászólásáraHidegen indítva 3 ? És melegen ha alapjáratra engeded akkor lesz 0 ??
Ha igen akkor valószínű köszörülni kell a főtengelyt
Az enyém pont ilyen volt
Nem 100% hogy az a baj de nekem az volt
Vagy eggyik pillanatról a másikra lett 0 és azóta hiába inditod nincs olajnyomásod
Mert akkor sok minden lehet de bontani kell az tuti
Pl Olaj szivattyú megnyekkent vagy a szívó ága letört vagy a nyomástartó felakadt.
Olaj le karter le és elárulja mi történt az olajban van e forgács fémtörmelék
Kopog???
Válasz csoppika #9344. hozzászólásáraMár hogynelenne nyelestengely fék. Ha a váltoja is a regi tipus akkor kell, hogy legyen.
12045-s gépemen a 3-as olajnyomás ven, hogy egy az egyben leesik nullára. Valakinek ötlete, hogy mitől?
Válasz .Richard. #9351. hozzászólásáraIvanon nem zavar a ropogas, ha nem tartós
Válasz csoppika #9350. hozzászólásáraAz iván után ezen csodálkozol?ott is mire az ember mindent kitömm gumival meg szivaccsal arra tényleg kifinomul a hallása. Ha addig meg nem süketül! A géped nem akar tőled megszabadulni!
Válasz .Richard. #9349. hozzászólásáraJa...az ember mindjárt a legrosszabbra gondol...
Válasz csoppika #9346. hozzászólásáraItt valami lemez zörömbült?ez adta a hangot? akkor tènyleg nem számit annyi fém a szűrőn.
Válasz csoppika #9346. hozzászólásáraEste már írtam...
Engedd el....
Válasz csoppika #9346. hozzászólásáraEnnek örülni kell
Válasz csoppika #9341. hozzászólásáraÉs akkor: Tud valaki jó agyturkászt paranoia kezelésére?
Válasz fendt309 #9343. hozzászólásáraNem lesz itt váltás... Ha lesz fölös 3misi egyben, én már ebbe a bizniszbe nem ölöm bele...
Válasz .Richard. #9342. hozzászólásáraHát még itt... Nincs szinkron. Én meg mint laikus, azt hittem dupla kuplunggal menni fog. De az olajos szerkezet ahhoz lassú...meg nyelestengely fék sincs... Úgy hogy minden fokozat valtas állva történik...
Válasz csoppika #9338. hozzászólásáraDe csak nyugatit!
Nekem a Lambin az volt a legnagyobb gondom, hogy kilyukadt a tank.
Válasz csoppika #9339. hozzászólásáraNem mai gyerek'gondolom a kapcsolgatások ott is csinálják a reszeléket. Most akkor mi baja? Még javithato? Vagy nem éri meg?
Válasz fendt309 #9336. hozzászólásáraLehet meglett a hiba...reggel megírom...vagy nem...de ha az amire gondolok, akkor megyek az agyturkászhoz...
Válasz csoppika #9339. hozzászólásáraMost is 1 órát legóztam vele, mire észak és dél kibékült, hogy bele tudja tenni újra
Válasz .Richard. #9337. hozzászólására200óra alatt lett ennyi. Bár a mágnest szerintem nem pucoltuk akkor tökeletesre, mert 1 gyűrű van csak egyben.
A hálón nincs fém csak az előző "szerelők" által beleépített paszta... A múltkor se volt sok forgács benne...Nyomokban lattam benne bronzot...
Válasz fendt309 #9336. hozzászólására1.5ért talan elvinnék, aztán másik 3 hozzá, és máris jöhet a következő...
Válasz csoppika #9334. hozzászólásáraSzòval ez a sok fém nem egy tolòkerekes válto műve. Mert akkor még nem is sok. Meg ugye szűrő sem lenne? Zetro meg nem tolókerekes.