Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 399.2 Ft USD 366.97 Ft CHF 415.28 Ft GBP 474.61 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11611 hozzászólás
#9361 csoppika
2019-09-23 21:44:24

Válasz robika52 #9361. hozzászólásáraElmehetnek a pcsába... Mindig azon kötekednek, hogy valami nem a gyári...smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#9360 robika52
2019-09-23 21:26:11

Válasz Tomsics László #9360. hozzászólásáraSzia! Nekem 12111 van, de nem csinál ilyet nyúlban, mint amit írtál. Vonófejet meg szoktak árulni néha, de igazából csak a váz ami használható mivel velem éppen most kötekedtek a közlekedésfelügyeletnél, hogy a gyári vonófej nem megfelelő, csak az automata vonófej.

Nincs profilkép
#9359 Tomsics László
2019-09-23 20:50:33

Sziasztok!

Vettem egy 12145-ös Zetort.Megy a helyre pofozás,de ami fontos lenne nekem az nincs rajt,Pótkocsihoz a vonó fej.Áttúrtam már a netet,de nem találok sehol sem eladót.Esetleg itt a fórúmon nincs valakinek eladó?
Legrosszab esetben legyártom én itthon,de jobb szeretnék egy gyárit venni.

Másik kérdés,az normális,hogy ha nyúlban neki áll erőlködni a motor egy halk visító hang keletkezik.Ha visszta veszem békába megszűnik.8011 nem csinál ilyet,azért kérdezem.

Nincs profilkép
#9357 Dzsanosi
2019-09-23 18:00:43

Válasz endypapa #9357. hozzászólásáraHát hogy lehet e állítani a nyomást azt nem tudom
Szerintem nem
A nyomástartó szelep meg az olajszivattyúra van csavarozva 4 báron kellene nyitnia
Ha meg elektromos a mutatód
Lehet érdemes volna rákötni egy mechanikus órát legalább addig hogy kiderüljön hogy tényleg leesik a nyomás vagy csak az elektronika szórakozik

#9356 endypapa
2019-09-23 15:02:22

Válasz Dzsanosi #9355. hozzászólásáraOlajnyomás tartó. Ezt hol találom?
Dolgozok a géppel, egyszercsak lemegy 0-ra az olajnyomás. Leállítom, újra indítom, gázadásra játszik az óra. Hazamegyek, áll egy pár órát, újra indítom áll a 3-on mint a cövek. nem kopog ha elmegy a nyomás.
Olajnyomás állító szelep rugótörésre, ( gondoltam hasonló mint az mtz-é, csak ilyet nem találtam rajta) vagy elektromos hibára gondolok. Csak nem tudom melyikhez hol érdemes nekiállni.

#9355 csoppika
2019-09-22 07:40:40

Válasz kajszi_71823 #9354. hozzászólásáraMost mondom, hogy nincs szinkron....pedig van benne
..smile cursing

Nincs profilkép
#9354 Dzsanosi
2019-09-22 07:38:38

Válasz endypapa #9353. hozzászólásáraHidegen indítva 3 ? És melegen ha alapjáratra engeded akkor lesz 0 ??
Ha igen akkor valószínű köszörülni kell a főtengelyt
Az enyém pont ilyen volt
Nem 100% hogy az a baj de nekem az volt
Vagy eggyik pillanatról a másikra lett 0 és azóta hiába inditod nincs olajnyomásod
Mert akkor sok minden lehet de bontani kell az tuti
Pl Olaj szivattyú megnyekkent vagy a szívó ága letört vagy a nyomástartó felakadt.
Olaj le karter le és elárulja mi történt az olajban van e forgács fémtörmelék

Kopog???

Nincs profilkép
#9353 kajszi_71823
2019-09-21 22:47:11

Válasz csoppika #9344. hozzászólásáraMár hogynelenne nyelestengely fék. Ha a váltoja is a regi tipus akkor kell, hogy legyen.

#9352 endypapa
2019-09-21 07:58:11

12045-s gépemen a 3-as olajnyomás ven, hogy egy az egyben leesik nullára. Valakinek ötlete, hogy mitől?

#9351 csoppika
2019-09-20 16:04:06

Válasz .Richard. #9351. hozzászólásáraIvanon nem zavar a ropogas, ha nem tartóssmile lol

Nincs profilkép
#9350 .Richard.
2019-09-20 13:20:22

Válasz csoppika #9350. hozzászólásáraAz iván után ezen csodálkozol?ott is mire az ember mindent kitömm gumival meg szivaccsal arra tényleg kifinomul a hallása. Ha addig meg nem süketül! A géped nem akar tőled megszabadulni!smile thumbup

#9349 csoppika
2019-09-20 13:09:01

Válasz .Richard. #9349. hozzászólásáraJa...az ember mindjárt a legrosszabbra gondol...smile sneaky

Nincs profilkép
#9348 .Richard.
2019-09-20 13:00:13

Válasz csoppika #9346. hozzászólásáraItt valami lemez zörömbült?ez adta a hangot? smile lolakkor tènyleg nem számit annyi fém a szűrőn.

#9347 fendt309
2019-09-20 06:25:28

Válasz csoppika #9346. hozzászólásáraEste már írtam...
Engedd el....
smile sweatdrop

#9345 csoppika
2019-09-20 06:07:08

Válasz csoppika #9341. hozzászólásáraÉs akkor: Tud valaki jó agyturkászt paranoia kezelésére?

#9344 csoppika
2019-09-19 21:48:29

Válasz fendt309 #9343. hozzászólásáraNem lesz itt váltás... Ha lesz fölös 3misi egyben, én már ebbe a bizniszbe nem ölöm bele...

#9343 csoppika
2019-09-19 21:44:34

Válasz .Richard. #9342. hozzászólásáraHát még itt... Nincs szinkron. Én meg mint laikus, azt hittem dupla kuplunggal menni fog. De az olajos szerkezet ahhoz lassú...meg nyelestengely fék sincs... Úgy hogy minden fokozat valtas állva történik...

#9342 fendt309
2019-09-19 21:42:25

Válasz csoppika #9338. hozzászólásáraDe csak nyugatit!
Nekem a Lambin az volt a legnagyobb gondom, hogy kilyukadt a tank.
smile scared

Nincs profilkép
#9341 .Richard.
2019-09-19 21:42:06

Válasz csoppika #9339. hozzászólásáraNem mai gyerek'gondolom a kapcsolgatások ott is csinálják a reszeléket. Most akkor mi baja? Még javithato? Vagy nem éri meg?

#9340 csoppika
2019-09-19 21:41:52

Válasz fendt309 #9336. hozzászólásáraLehet meglett a hiba...reggel megírom...vagy nem...de ha az amire gondolok, akkor megyek az agyturkászhoz...smile cursing

#9339 csoppika
2019-09-19 21:40:18

Válasz csoppika #9339. hozzászólásáraMost is 1 órát legóztam vele, mire észak és dél kibékült, hogy bele tudja tenni újrasmile laugh

#9338 csoppika
2019-09-19 21:39:15

Válasz .Richard. #9337. hozzászólására200óra alatt lett ennyi. Bár a mágnest szerintem nem pucoltuk akkor tökeletesre, mert 1 gyűrű van csak egyben.
A hálón nincs fém csak az előző "szerelők" által beleépített paszta... A múltkor se volt sok forgács benne...Nyomokban lattam benne bronzot...

#9337 csoppika
2019-09-19 21:36:12

Válasz fendt309 #9336. hozzászólására1.5ért talan elvinnék, aztán másik 3 hozzá, és máris jöhet a következő...

Nincs profilkép
#9336 .Richard.
2019-09-19 21:28:19

Válasz csoppika #9334. hozzászólásáraSzòval ez a sok fém nem egy tolòkerekes válto műve. Mert akkor még nem is sok. Meg ugye szűrő sem lenne? Zetro meg nem tolókerekes. smile cursing

#9335 fendt309
2019-09-19 21:19:45

Válasz csoppika #9334. hozzászólásáraChange...
Mármint a zetroncsot.
Nem gondolkoztál el rajta?
Ez nagyon deficites mutatvány lett.

#9334 Koppány Vezér
2019-09-19 20:38:03

Válasz Koppány Vezér #9332. hozzászólásáraMeglett a bibi. A műszerfal alatt 1ik csatlakozó égett össze. Az az erősebb piros vezeték, amelyiken a szufla menne a gyujtáskapcsolóra.
Remélem a következő 17 évben nem lesz rá gond!smile thumbup

#9332 csoppika
2019-09-19 10:01:57

Zetor megint felbacca az agyamat. Mi lehet ez a nyekergés?

#9331 Koppány Vezér
2019-09-18 21:00:32

Üdv!
Olyat produkált ma a 2002es 5243as Zetorom, hogy este hazafelé jövet elfordítottam a kulcsot helyzetjelzőből tompitott fényre, mire leesett a ford mérő, kialudt a lámpa, és kigyulladt a töltésvisszajelző a műszerfalon.
Beállva a szín alá megállítottam, de nem tudtam elindítani. Első körben a kapcsolóra gyanakszom, de nem bontottam le. Szerintetek?

#9330 Filler
2019-09-07 20:23:48

Válasz Filler #9330. hozzászólásáraRosszul írtam. Nem most vettem hanem év elején. Most már 2 nagy és a kicsi már elfogyott.

#9329 Filler
2019-09-07 20:22:52

Válasz Dzsanosi #9304. hozzászólásáraHello.

Én most vagyok egy nagy spuri teszten. 2 évig írtam a tankolásaimat és most vettem 3x500ml és 1db 125ml spurit és írom folyamatosan megint a tankolásokat kilométerrel. Renault Clio 1.4 16V benzines piros spurival. Spuri nélkül 5,9 volt az átlag fogyasztásom munkahely és lakhely között amit ki tudtam hozni fogyasztást az minimum 2,1l volt. Spurival 5,6l az átlag munka és lakhely között ki tudtam hozni 1,8l fogyasztást a műszere szerint.
Amit ezen kívül észrevettem. Halkabb a járása a motornak és indulás után nincs semmilyen ébredező erőtlenkedő hangja rögtön szép egyenletes hangja van. Az indításról nincs véleményem előtte is szépen indult 2. fordulatra indul.
Amit még tapasztaltabb, hogy tényleg mintha dinamukusabb lenne, de 110km/h feletti autózásnál már a fogyasztás nem érezhetően jobb. Autópályán Bp-Miskolc szakaszon járva 6,8 l volt előtte a fogyasztás és 6,7 l volt spurival az 1 decit pedig nem mondom mérvadónak mivel sok körülmény közre játszhat.
Ha elfogy ki fogom próbálni még spuri nélkül, hogy milyen lesz utána az autó. Amit sajnálok, hogy nem néztem bele az autóba kamerával előtte és utána képeket készíteni, de egy kis vidót az indításról és motorhangról csinálok magamnak minden spuri elfogyasztása után és persze a spuri előttről.

#9328 Hús Futár
2019-09-05 22:01:50

Válasz lorant90 #9327. hozzászólásáraismerős nekem a gyári volt a 162-esbe de inkább azt tákolgatta a villamossági szerelőm mint újat tegyen be .

Nincs profilkép
#9327 kajszi_71823
2019-09-05 21:58:19

Válasz lorant90 #9327. hozzászólásáraNyugodtan vedd meg az áttételest.

Nincs profilkép
#9326 lorant90
2019-09-05 21:48:10

Válasz Hús Futár #9326. hozzászólásáraHa mas nem lesz, rakerdek üzelteb vittek e már 6 hengeres re, és h mik a tapasztalatok.. Már újak a vezetékek minden a osszekapcsolohoz de egy darabig megy aztan baszik neki aztan szetszedem csiszolopapir egy darabig jó, aztán megint kezdi...

#9325 Hús Futár
2019-09-05 21:45:18

Válasz lorant90 #9325. hozzászólásáraÉna 12 voltos Rába önindítón agyaltam

Nincs profilkép
#9324 lorant90
2019-09-05 21:40:15

Válasz Hús Futár #9324. hozzászólásáraJó volna ha valakinek volna ezzel a reduktoros 12 v al tapasztalata hogy pörgeti mennyit bír... De amiket találok azok ilyen 2,7kw a 24 v os meg 5,7

#9323 Hús Futár
2019-09-05 21:29:53

Válasz lorant90 #9323. hozzászólásáraMég nem de kb hasonlóan zabos voltam miatta én is .

Nincs profilkép
#9322 lorant90
2019-09-05 21:09:04

Udv. Valaki lecserélte már a 120 as crystalon a 24 v os önindítót 12 v osra (áttetelesre)? Kikesztitenek már ezek a semmit erő 12/24 kapcsolok...

Nincs profilkép
#9321 lorant90
2019-09-02 20:22:49

Válasz csoppika #9318. hozzászólásáraMa néztem épp az enyémen is ezt a viz csovet úgy van ahogy írod nekem a fém cső rövid és hosszú gumival van isszekotve a vizpumpaval. Az adagoló a trakin már a 122 és. 3139

#9320 csoppika
2019-09-02 17:56:57

Válasz Sanyee #9316. hozzászólásáraNehézből 3-3.5méteres kötöttben.
Könnyebb talajon nehézzel(1000-1100kg/méter)csak 2.5-3m között boldogulna.
Felénk a 4.2es ih tárcsát(vagy a nagyobb ih 4.2es közepét) T150, vagy 150-180pacis trakival húzzák...

Nincs profilkép
#9319 Sk Laci
2019-09-02 17:40:34

Válasz Sanyee #9316. hozzászólásáraKönnyüt, középnehezet igen, de nehéz kivitelt csak a talaj tetején való kapirgálást tudná. Nagy neki. A 160-nak is lenne mit csinálni, olyan 180-tól már ideális lehet. Körülmény és mélységfüggő.
120-asal a régi oraosz tárcsát húztam, ami kb 3,5-3,6 m munkaszélességü, ezt vitte rendesen partos helyen is. Ha van lehetőséged vétel előt próbalni, használd ki.

#9318 csoppika
2019-09-02 17:38:40

Válasz kajszi_71823 #9317. hozzászólásáraA motor nem eredeti voltára 3 éve Tf kolléga már felhívta a figyelmemsmile w00t
A volt szerelőm meg arra, hogy ez a traki(szerintem a döglött motor miatt) nagyon sokat állt valahol...belül az első híd cuccai rozsdásak voltak néhol...
Erdészetben vihetett valami marhára nehezet, mert a hátsó vonószárak erősítettek, meg a kivehető diós szárrészek is fixre vannak hegesztve...smile sweatdrop

#9317 csoppika
2019-09-02 17:34:52

Válasz kajszi_71823 #9317. hozzászólásáraA katalog szerint a fém cső a 120aaon rövid, a 121 122 hosszú... Nekem most felemás lett. Vágtam le a fémből is meg a gumiból is. Csak annyira nem akarnak egytengelyűséget mutatni.smile laugh
Ráadásként a gumit sikerült belül tojásra önteni...
Hát megy ameddig megy...

Nincs profilkép
#9316 kajszi_71823
2019-09-02 16:08:35

Válasz csoppika #9313. hozzászólásáraNemigaz, épphogy a régi 120-ason volt a hosszuval megoldva, a 121-esektol márcsak a rovid megy.
De ahogy látom a motorod sem 122-es, csak 1-es, mivel a ford.számméronek elektronikusnak kellene már lennie.

#9315 Sanyee
2019-09-02 16:02:42

Sziasztok!

Egy Zetor 12045 elvinne egy Ih 4.2 tárcsát? Normál tárcsázó sebességben?

#9314 csoppika
2019-09-01 09:24:33

Válasz Zoli3 #9314. hozzászólásáraHa nem találok otthon, megy össze a régivel. Holnap 3kor ennek legkésőbb dolgoznia kell...

Nincs profilkép
#9313 Zoli3
2019-09-01 09:16:06

Válasz csoppika #9313. hozzászólásáratalán ez jó : https://webaruhaz.habi.hu/termekek/20267/Zetor_termosztat_vizcso.html

#9312 csoppika
2019-09-01 08:59:26

Válasz Dzsanosi #9312. hozzászólásáraHát az a vízpumpa meg a csonk olyan közel van, mint a képen... Neked 120as van, azon a fém 3 ágú cső erre eső része rövidebb... Ha olyat tudtak volna adni a boltban, akkor ez is passzolna. De fémcső a 121 122re való volt, gumi meg a régi 120asra... Ezek szerint... A 121 mellett a 120as katalógot is meg kellett volna velük lesetni...smile sweatdrop

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Magyar méz hódíthatja meg a japán piacot
Magyar méz hódíthatja meg a japán piacot
Megnyílt a Foodex, a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és ital...
Hirdetés
OldatszezON a TIMAC AGRO biostimulátoros lombtrágyáival
OldatszezON a TIMAC AGRO biostimulátoros lombtrágyáival
Minden fontos dolog a talajban kezdődik.
John Deere W650 (3292/5111)
John Deere W650 (3292/5111)

21.500.000 Ft

Komatsu PW 160-10 / 2016 / 8 419 üzemóra / Lízing 20%-tól
Komatsu PW 160-10 / 2016 / 8 419 üzemóra...

63.900 EUR

Mezőgazdasági cső Mg-i PE cső 32 P 3,2 100m/tek. PO tekercs
Mezőgazdasági cső Mg-i PE cső 32 P 3,2...

20.005 Ft

Mezőgazdasági cső Mg-i PE cső 32 P 10 100m/tek. PO
Mezőgazdasági cső Mg-i PE cső 32 P 10...

31.443 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]