Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 393.86 Ft CHF 437.06 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11585 hozzászólás
#9335 fendt309
2019-09-19 21:19:45

Válasz csoppika #9334. hozzászólásáraChange...
Mármint a zetroncsot.
Nem gondolkoztál el rajta?
Ez nagyon deficites mutatvány lett.

#9334 Koppány Vezér
2019-09-19 20:38:03

Válasz Koppány Vezér #9332. hozzászólásáraMeglett a bibi. A műszerfal alatt 1ik csatlakozó égett össze. Az az erősebb piros vezeték, amelyiken a szufla menne a gyujtáskapcsolóra.
Remélem a következő 17 évben nem lesz rá gond!smile thumbup

#9332 csoppika
2019-09-19 10:01:57

Zetor megint felbacca az agyamat. Mi lehet ez a nyekergés?

#9331 Koppány Vezér
2019-09-18 21:00:32

Üdv!
Olyat produkált ma a 2002es 5243as Zetorom, hogy este hazafelé jövet elfordítottam a kulcsot helyzetjelzőből tompitott fényre, mire leesett a ford mérő, kialudt a lámpa, és kigyulladt a töltésvisszajelző a műszerfalon.
Beállva a szín alá megállítottam, de nem tudtam elindítani. Első körben a kapcsolóra gyanakszom, de nem bontottam le. Szerintetek?

#9330 Filler
2019-09-07 20:23:48

Válasz Filler #9330. hozzászólásáraRosszul írtam. Nem most vettem hanem év elején. Most már 2 nagy és a kicsi már elfogyott.

#9329 Filler
2019-09-07 20:22:52

Válasz Dzsanosi #9304. hozzászólásáraHello.

Én most vagyok egy nagy spuri teszten. 2 évig írtam a tankolásaimat és most vettem 3x500ml és 1db 125ml spurit és írom folyamatosan megint a tankolásokat kilométerrel. Renault Clio 1.4 16V benzines piros spurival. Spuri nélkül 5,9 volt az átlag fogyasztásom munkahely és lakhely között amit ki tudtam hozni fogyasztást az minimum 2,1l volt. Spurival 5,6l az átlag munka és lakhely között ki tudtam hozni 1,8l fogyasztást a műszere szerint.
Amit ezen kívül észrevettem. Halkabb a járása a motornak és indulás után nincs semmilyen ébredező erőtlenkedő hangja rögtön szép egyenletes hangja van. Az indításról nincs véleményem előtte is szépen indult 2. fordulatra indul.
Amit még tapasztaltabb, hogy tényleg mintha dinamukusabb lenne, de 110km/h feletti autózásnál már a fogyasztás nem érezhetően jobb. Autópályán Bp-Miskolc szakaszon járva 6,8 l volt előtte a fogyasztás és 6,7 l volt spurival az 1 decit pedig nem mondom mérvadónak mivel sok körülmény közre játszhat.
Ha elfogy ki fogom próbálni még spuri nélkül, hogy milyen lesz utána az autó. Amit sajnálok, hogy nem néztem bele az autóba kamerával előtte és utána képeket készíteni, de egy kis vidót az indításról és motorhangról csinálok magamnak minden spuri elfogyasztása után és persze a spuri előttről.

#9328 Hús Futár
2019-09-05 22:01:50

Válasz lorant90 #9327. hozzászólásáraismerős nekem a gyári volt a 162-esbe de inkább azt tákolgatta a villamossági szerelőm mint újat tegyen be .

Nincs profilkép
#9327 kajszi_71823
2019-09-05 21:58:19

Válasz lorant90 #9327. hozzászólásáraNyugodtan vedd meg az áttételest.

Nincs profilkép
#9326 lorant90
2019-09-05 21:48:10

Válasz Hús Futár #9326. hozzászólásáraHa mas nem lesz, rakerdek üzelteb vittek e már 6 hengeres re, és h mik a tapasztalatok.. Már újak a vezetékek minden a osszekapcsolohoz de egy darabig megy aztan baszik neki aztan szetszedem csiszolopapir egy darabig jó, aztán megint kezdi...

#9325 Hús Futár
2019-09-05 21:45:18

Válasz lorant90 #9325. hozzászólásáraÉna 12 voltos Rába önindítón agyaltam

Nincs profilkép
#9324 lorant90
2019-09-05 21:40:15

Válasz Hús Futár #9324. hozzászólásáraJó volna ha valakinek volna ezzel a reduktoros 12 v al tapasztalata hogy pörgeti mennyit bír... De amiket találok azok ilyen 2,7kw a 24 v os meg 5,7

#9323 Hús Futár
2019-09-05 21:29:53

Válasz lorant90 #9323. hozzászólásáraMég nem de kb hasonlóan zabos voltam miatta én is .

Nincs profilkép
#9322 lorant90
2019-09-05 21:09:04

Udv. Valaki lecserélte már a 120 as crystalon a 24 v os önindítót 12 v osra (áttetelesre)? Kikesztitenek már ezek a semmit erő 12/24 kapcsolok...

Nincs profilkép
#9321 lorant90
2019-09-02 20:22:49

Válasz csoppika #9318. hozzászólásáraMa néztem épp az enyémen is ezt a viz csovet úgy van ahogy írod nekem a fém cső rövid és hosszú gumival van isszekotve a vizpumpaval. Az adagoló a trakin már a 122 és. 3139

#9320 csoppika
2019-09-02 17:56:57

Válasz Sanyee #9316. hozzászólásáraNehézből 3-3.5méteres kötöttben.
Könnyebb talajon nehézzel(1000-1100kg/méter)csak 2.5-3m között boldogulna.
Felénk a 4.2es ih tárcsát(vagy a nagyobb ih 4.2es közepét) T150, vagy 150-180pacis trakival húzzák...

Nincs profilkép
#9319 Sk Laci
2019-09-02 17:40:34

Válasz Sanyee #9316. hozzászólásáraKönnyüt, középnehezet igen, de nehéz kivitelt csak a talaj tetején való kapirgálást tudná. Nagy neki. A 160-nak is lenne mit csinálni, olyan 180-tól már ideális lehet. Körülmény és mélységfüggő.
120-asal a régi oraosz tárcsát húztam, ami kb 3,5-3,6 m munkaszélességü, ezt vitte rendesen partos helyen is. Ha van lehetőséged vétel előt próbalni, használd ki.

#9318 csoppika
2019-09-02 17:38:40

Válasz kajszi_71823 #9317. hozzászólásáraA motor nem eredeti voltára 3 éve Tf kolléga már felhívta a figyelmemsmile w00t
A volt szerelőm meg arra, hogy ez a traki(szerintem a döglött motor miatt) nagyon sokat állt valahol...belül az első híd cuccai rozsdásak voltak néhol...
Erdészetben vihetett valami marhára nehezet, mert a hátsó vonószárak erősítettek, meg a kivehető diós szárrészek is fixre vannak hegesztve...smile sweatdrop

#9317 csoppika
2019-09-02 17:34:52

Válasz kajszi_71823 #9317. hozzászólásáraA katalog szerint a fém cső a 120aaon rövid, a 121 122 hosszú... Nekem most felemás lett. Vágtam le a fémből is meg a gumiból is. Csak annyira nem akarnak egytengelyűséget mutatni.smile laugh
Ráadásként a gumit sikerült belül tojásra önteni...
Hát megy ameddig megy...

Nincs profilkép
#9316 kajszi_71823
2019-09-02 16:08:35

Válasz csoppika #9313. hozzászólásáraNemigaz, épphogy a régi 120-ason volt a hosszuval megoldva, a 121-esektol márcsak a rovid megy.
De ahogy látom a motorod sem 122-es, csak 1-es, mivel a ford.számméronek elektronikusnak kellene már lennie.

#9315 Sanyee
2019-09-02 16:02:42

Sziasztok!

Egy Zetor 12045 elvinne egy Ih 4.2 tárcsát? Normál tárcsázó sebességben?

#9314 csoppika
2019-09-01 09:24:33

Válasz Zoli3 #9314. hozzászólásáraHa nem találok otthon, megy össze a régivel. Holnap 3kor ennek legkésőbb dolgoznia kell...

Nincs profilkép
#9313 Zoli3
2019-09-01 09:16:06

Válasz csoppika #9313. hozzászólásáratalán ez jó : https://webaruhaz.habi.hu/termekek/20267/Zetor_termosztat_vizcso.html

#9312 csoppika
2019-09-01 08:59:26

Válasz Dzsanosi #9312. hozzászólásáraHát az a vízpumpa meg a csonk olyan közel van, mint a képen... Neked 120as van, azon a fém 3 ágú cső erre eső része rövidebb... Ha olyat tudtak volna adni a boltban, akkor ez is passzolna. De fémcső a 121 122re való volt, gumi meg a régi 120asra... Ezek szerint... A 121 mellett a 120as katalógot is meg kellett volna velük lesetni...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#9311 Dzsanosi
2019-09-01 07:52:34

Válasz csoppika #9310. hozzászólásáraÉn úgy oldottam meg ezt hogy mind a két csonkra megfelelő csővet raktam és a két cső közé meg esztergáltam egy lépcsős közdarabot és kész
Igaz így már 2 helyett 4 hiba lehetőség van ahol cseppenhet a víz de amúgy nincs gáz vele mióta megcsináltam
Kis trükk a csonkokat meg a cső belsejét beszoktam pasztázni és utánna húzom rá a bilincset
Nem kell megszakítani a bilincset meg tuti nem fog csepegni

Nincs profilkép
#9310 Sk Laci
2019-08-31 19:09:51

Válasz gabika82 #9309. hozzászólásáraEsetleg képet és elérhetőséget a traktort illetően?
Lehet privátban is.

#9309 csoppika
2019-08-31 17:04:04

Tőlem tanultabb kollégák tanácsát kérem, hogy a képeken szereplő alkatreszeket nézve hogyan lehet a régi gumicső helyére ezt az újat beszerelni? A bolt szerint be lehet, a katalógus ábrája tudja rosszulsmile cursing
A 120 121 122 ugyanaz szerintük...(a hyartó szerint a 120as más...)

Nincs profilkép
#9307 Sk Laci
2019-08-28 22:08:45

Válasz gabika82 #9305. hozzászólásáraMit kérmek a 2700 órás traktorért?

#9306 gabika82
2019-08-28 21:26:58

Köszönöm! Ugy lessz

#9305 Hús Futár
2019-08-28 20:59:19

Válasz gabika82 #9305. hozzászólásáraSzerintem hagyd a fenébe ha már blokkot kell cserélni rajta .

#9304 gabika82
2019-08-28 20:52:47

Üdv emberek kinek mi a véleménye a zetor 10540 röl vásárlás elött mit érdemes megnézni rajta! A másik.dolog van egy elég jó álapotú osztrákba 2700 órás viszont a motorblokk megvan repedve egy jól látható helyen a gép indul megy csak szivárog kicsit a víz kérdés szerintetek egy új csupasz blokk mennyi lenne bele?

Nincs profilkép
#9303 Dzsanosi
2019-08-26 08:10:39

Válasz Dekalb #9300. hozzászólásáraHallottam már róla Lehet jó lehet nem
Ha olyan jó cucc volna mint amiket írnak rólla mindenki használná.
Ár/ hatás alapján többet hoz mint visz mégse látom hogy annyira öntögetnék a tankokba
Most gyorsan rákeresve olvasgattam
De sehol nem találtam olyat hogy bizonyítottan mennyivel megy többet amibe volt
Pedig a ,, korszerű" CR Diesel motorok igencsak keveset mennek el a régiekhez képest
És nem hinném hogy nem alkalmazná mindenki ha annyit javítani mert nem olcsóság javítani ezeket
4 injektor + cp szivattyú egy középkategóriás kocsiba is miliós körüli összegbe fáj a javítása és 2-3-400 ezret mennek el és vége

Mivel dieselbe benzinbe ugyan úgy javasolja és heti szinten 500 km-t megyek a munkába benzinessel ki fogom próbálni csak hogy nehogy az legyen hogy hitetlen vagyok
Rászánom azt a keveset és pár tank után megírom a tapasztalatom
Itt jobban fog mutatkozni a fogyasztás csökkentő hatás + a teljesítmény növelés ha van mint a traktornál mert ott sok minden befolyásol

#9301 T.f.
2019-08-26 06:55:46

Válasz lorant90 #9294. hozzászólásáraAz adagoló hátulján lévő fedél alatt a legfelső csavar (vezérlő léc lökethatároló ) befele tekerve növeli a maximális töltést ( kb. 1/2 tekerés !!! )

Nincs profilkép
#9300 lorant90
2019-08-26 06:28:05

Válasz Dzsanosi #9299. hozzászólásáraA motor szerintem szépen jár. Próbáltam én már azon ide oda állítani. Nem segít, füstölni nem fustol. Amint kellene neki az eroo akkor nyomja a füstöt de az erő elszal és jöhet a kuplung.

Nincs profilkép
#9299 Dekalb
2019-08-26 05:36:16

Válasz Dzsanosi #9292. hozzászólásáraszámtalan helyen leirták már...tessék spurit használni 2.5 ezrelékben és nem lesz porlasztócsere időnap előtt nem nagy költség de jó cucc

Nincs profilkép
#9298 Dzsanosi
2019-08-26 05:02:12

Válasz lorant90 #9298. hozzászólásáraHa fel van ujjitva a gépes akkor mondjuk egy kicsit próbálj dönteni az adagoló
Hogy füstöl??? Ha kevés a töltés kissé fehéresebben , lágyabban megy ha sok akkor sötétebben mint kéne, durvább kopogósabb hangja lesz és mindkét esetben az erő rovására megy a beállítási hiba

Nincs profilkép
#9297 lorant90
2019-08-25 21:23:43

Válasz csoppika #9296. hozzászólásáraAhhoz képest h már minden új a belsoojeben igen. Az adagolot csehekhez küldtem el javítani de nem vagyok benne biztos h egy sikertortenet az a bizonyos go..

Nincs profilkép
#9296 lorant90
2019-08-25 21:22:27

Válasz zotya71 #9295. hozzászólásáraNemrég csereltem. Azt kizarnam. Pockolnek az adagolón sziivem szerint joo volna ha tudnék vele kicsit játszani hogy mikor a joo

Nincs profilkép
#9294 zotya71
2019-08-25 21:02:19

Válasz lorant90 #9294. hozzászólásárakap rendesen gázolajat 160 crystuson nekünk a szürő vacakolt nem akarta az ekét húzni nem jőtt utánna csak vékonyan smile thumbupcoolsmile thumbupcool kicseréltük minden oké.

Nincs profilkép
#9293 lorant90
2019-08-25 20:54:59

Udv urak. Valaki segítsen már ki h a 120 as crystalon hol tudnék adni az adagolónak egy kis kakaót. A hengerek elvileg le voltak kobozve. De kevésnek érzem az erőt. Nem szívesen nyulnek bele de egy próbát tennék vele. Ha nem javít a helyzeten akk viszem adagoloshoz. 3139 a száma ez már a 122 esek adagolja.

Nincs profilkép
#9291 Dzsanosi
2019-08-24 19:11:46

Válasz Józsi53 #9291. hozzászólásáraAttól függ hogy van beállítva
Ha az alap szállítás oda van tekerve és a levegő által szabályzott többlet nincs odatekerve akkor nem veszi annyira észre
De persze ez is csak egy tipp volt
Így látatlanban meg pontos típus ismeret típus hibái hiján csak találgatás
Mert pl azt se tudom hogy a 20 báros kompressziód miennek számít
Pl perkins motorokat 25 alatt Deutz motorokat 27-28 alatt már szétszedjük
De a dieselek nagytöbbség azért 25 alatt már halottnak mondott 30-35 se ritka a jó motorokba de persze van olyan is amibe jónak számít a 20

Vagy pl landini 165 Iveco motor 1600 órára kétszer volt adagolós és a szervizes azt mondta nem ritka betegsége mert a gazdik ritkán olcsó szűrőt raknak bele és hát nem szereti
De ugyan az a motor Case 210 láncos kotró normálisan szervizelve minőségi áruval 18000 órát ment el mire hozzá kellett nyúlni

Az a jó a hazai gázolajba hogy pocsék minőség arany áron
Pl itthol Volvoba CR 2013 Deutz motor injektor itthol 10000 óra oszt kapufa lehet elhajítani addig németbe svédbe 30000 óra

#9290 Józsi53
2019-08-24 16:38:14

Válasz Dzsanosi #9280. hozzászólásáraEz jó ötlet, de ha az kilukad nagyon elgyöngül a gép. Hétfőn megnézem. Köszönöm a segitséget

#9289 Józsi53
2019-08-24 16:34:39

Válasz Celtises #9289. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segitséget. Ezt már csak hétfőn próbálom meg.

Nincs profilkép
#9288 Celtises
2019-08-24 12:29:28

Válasz Józsi53 #9287. hozzászólásáraAz anyagcsavarján kellene a hátsó fedél alatt.

#9287 Józsi53
2019-08-24 12:06:18

Válasz Sk Laci #9284. hozzászólásáraA IC hütő tiszta sehol nem találtam durva hibát lehet csak valami piti dolog szivat.Laci ha nem titkos a szerviz tel.számát elküldenéd vagy a tiédet dio51@t-online.hu A traki 2010-es de 2 traki van 65 ha földre azért van enyi óra.

#9286 Józsi53
2019-08-24 12:01:23

Válasz Dzsanosi #9279. hozzászólásáraMertünk szelephézagot az jó. mértünk kompresziót
20 bar egyforma /hát az kevés 1600 oránál/ áliutóttam próbaként az adagoló toronyszelepen kb 1/2 fordulatot úgy füstölt. Egyebként használjuk a gépet csak dühitő amikor 3-as ekével a 91 LE MTZ előzni akar.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Az agrárminiszter szerint a gazdák érdekei forognak kockán.
Hol talál magának piacot az orosz sertéshús?
KRONE KWT 8.80/8 FÉLIG FÜGGESZTETT RENDTERÍTŐ,  RENDKEZELŐ
KRONE KWT 8.80/8 FÉLIG FÜGGESZTETT...

2.250.000 Ft

ÁPOLÓKERÉK,  MŰVELŐKERÉK garnitúra NEW HOLLAND,  FIAT,  CASE stb. 270/95R48 és 270/95R32
ÁPOLÓKERÉK, MŰVELŐKERÉK garnitúra NEW...

1.250.000 Ft

Krone Easycut 32, 320 -as TÁRCSÁS Frontkasza
Krone Easycut 32, 320 -as TÁRCSÁS...

1.500.000 Ft

KUHN GMD 500 diszkes fűkasza
KUHN GMD 500 diszkes fűkasza

780.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]