Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 393.86 Ft CHF 436.49 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11587 hozzászólás
#9287 Józsi53
2019-08-24 12:06:18

Válasz Sk Laci #9284. hozzászólásáraA IC hütő tiszta sehol nem találtam durva hibát lehet csak valami piti dolog szivat.Laci ha nem titkos a szerviz tel.számát elküldenéd vagy a tiédet dio51@t-online.hu A traki 2010-es de 2 traki van 65 ha földre azért van enyi óra.

#9286 Józsi53
2019-08-24 12:01:23

Válasz Dzsanosi #9279. hozzászólásáraMertünk szelephézagot az jó. mértünk kompresziót
20 bar egyforma /hát az kevés 1600 oránál/ áliutóttam próbaként az adagoló toronyszelepen kb 1/2 fordulatot úgy füstölt. Egyebként használjuk a gépet csak dühitő amikor 3-as ekével a 91 LE MTZ előzni akar.

Nincs profilkép
#9285 Dzsanosi
2019-08-24 11:59:51

Válasz Sk Laci #9284. hozzászólásáraHa telivágja olajjal a coolert a turbó és felkapja aztán szétpörög a motor az hát gépkezelő hiba nagytöbbségben
Mert annak vannak jelei füstölni kezd csökken a nivószint
Átlagosan azért 15-18 ezer órát gondmentes elkell mennie egy turbónak
Rendszeres szerviz esetén és normális üzemeltetés esetén hidegen nem pörgetni taposgatni , melegen visszahüteni beleég az olaj ha nincs visszahűtve

Nincs profilkép
#9284 Sk Laci
2019-08-24 10:59:47

Válasz Sk Laci #9284. hozzászólásáraIC hütő olajjal.... valahogyan mellépötyögtem

Nincs profilkép
#9283 Sk Laci
2019-08-24 10:58:30

Válasz Józsi53 #9277. hozzászólásáraIC hütő bemenő torka belülről nem olajos? Ezeknek a modelleknek ez volt a betegségük.
Nálunk ugyan úgy volt az egyik ismerősömnek ilyen vagy hasonló gondja, de neki megtelt az IC hüt' olyjjal, majd egyszerre bevette a motor. Még hajtókarcseréje is volt. Pont olyan embernél, akinek van ösz-visz 30 ha-ja, alig használja és mégis így "bevásárolt".
A traktort újonan vette.

Nincs profilkép
#9282 Sk Laci
2019-08-24 10:53:46

Válasz Józsi53 #9269. hozzászólásáraAz enyémet márkaszervizbe szoktam vinni, vagy őket hívni, ha valami olyan van, amivel nem boldogulok. Ságtól ők olyan 35-40 km-re lehetnek. Régeben nem akartát javítani azokat a traktorokat, amiket nem ők adtak el. Mára meglehet változott a hozzáállás,.....
Utoljára mikor náluk volt javításon a traktorom és utána olajat cseréltem a sebváltóban a talált dolgokat viszapóstáztam a szerelőknek a tulajon keresztül. Tulajnak kinyíltak a csípái mikor látta mit adok a kezébe.

Nincs profilkép
#9281 Celtises
2019-08-24 08:39:47

Válasz Józsi53 #9277. hozzászólásáraSzerintem is anyag baj lesz, ahogy Dzsanosi írta. Csináltunk egy hasonló esetet nem Zetor volt hanem a CNH konszern egyik gyártmánya. Ott is csak az anyag tekerés javított. Füst ott se volt.

#9280 *** HM ***
2019-08-24 08:33:37

Válasz Pont #9278. hozzászólásáraEz vlm istentelenül kopasz alap fapad lehet.

Nincs profilkép
#9279 Dzsanosi
2019-08-24 08:27:52

Válasz Dzsanosi #9279. hozzászólásáraVagy még esetleg jártunk úgy is hogy a turbómembrán lyukadt ki az adagolóban

Nincs profilkép
#9278 Dzsanosi
2019-08-24 08:24:56

Válasz Józsi53 #9277. hozzászólásáraHa hidegen annyival többet tud akkor szelephézagot próbálj állítani
Meg az adagolónak kicsit oda kell tekerni
Ha munka közben nem füstöl akkor nem a levegő kevés hanem a kaja hozzá
Próbáld meg ha leveszed a nyomott levegőt hogy ne töltsön csak szívó motorként járjon úgy túráztatásra füstölnie kell.
Kevés lesz az anyag neki így már azt mondanám
Ha nincs füst nincs turbónyomás se hozzá mert attól nő ha nő a gázmennyiség az meg csak ha van beporlasztott mennyiség ....

Nincs profilkép
#9277 Pont
2019-08-24 08:00:48

Válasz *** HM *** #9259. hozzászólásárapl. https://www.gepkozvetito.hu/gep/john-deere-6155m/

#9276 Józsi53
2019-08-24 06:57:26

Válasz Dzsanosi #9273. hozzászólásáraA nyomást órával mértem, mértem légszűrő nélköl, kuler nélkül,/a tömitetlenséget akartam kizárni és minden jó volt . Westget szelepes turbó van rajta, Nem csinál olyan nyomást , hogy a szelep ki nyisson. A szelepnek 1,6 - 1,7 bar -nál kellene nyitni. Hidegen van 1,2 max. melegen /1 óra munka után/ 0,5.-0,6bar.Ezeket úgy látom, hogy raktam be állandó nyomás mérőt. Hirtelen gázra kinyom 1 füst pamacsot , de muka közben nem füstöl.Mehanikusan a turbó jónak tűnik. El akartam vinni turbóshoz , de azt mondta fülösleges 1600 óránál/személykocsinál ez kb 50000 km.-nek felel meg./ Hát röviden enyit. /már kezdem feladni/smile surrender

Nincs profilkép
#9274 Dzsanosi
2019-08-24 02:39:43

Válasz Bigiboy77 #9274. hozzászólásáraA szalag feszítő csavart úgy kell tekerni hogy kiveszed a feszítő rugót érintőre tekered a csavart és 1 egész és 1/3 ot engedel rajta
A 3 támasztó csavart meg 0.5 mm hézag legyen
Mikor érintőn van a szalag érintőre veszed a támasztó csavart és felet tekersz vissza
Ha jól emlékszem így van de lehet tévedek , mert sajnos nem találtam meg a leírást

Nincs profilkép
#9273 Bigiboy77
2019-08-23 22:00:48

Van valakinek leírása a felező beállításához? Lehet cseh vagy szlovák nyelven is. Lazításkor hallottam picit csúszni, mikor a forgóban nagyot fogott.

Nincs profilkép
#9272 Dzsanosi
2019-08-23 20:25:13

Válasz Józsi53 #9269. hozzászólásáraTurbó nyomást hogy nézted?? Órát raktál be vagy kilett olvasva jeladórol?? Lehet a jeladó ad hülyeséget
Meg a terhelés is befolyásolja a nyomást
Típus ismeretem nincs hogy mennyinek kellene lenni
Nekem óra van berakva a crystalon ha üresen megy 0.2-0.3 ha normálisan terhelem 0.5-0.6 ha meg akkorát fog hogy befüstöljön akkor 1.2 ig ment fel de szabályzatlan turbó van rajta.

De ha ténylegesen kevés a nyomásod sok minden befolyásolja
Tömitetlenség, turbó ( azt megtudod nézni te is szívó oldalt leveszed fogd meg a tengelyt és lógasd meg le/fel ki/be hossz irányú lógása szint nulla lehet függőleges minimális a házhoz nem érhet hozzá)
Motor állapota, szelephézag, porlasztó, adagoló
Mert a turbó nyomás a ,,füst " hatására nő. Ahogy terheled úgy lesz nagyobb mert a gáz sebessége egyre nagyobb gyorsabban tekeri a turbinát

Ha helyben jár megpadlózod jól kipörög füstje milyen? Pici kolytot kell löknie

#9271 Józsi53
2019-08-23 17:51:36

Válasz Celtises #9270. hozzászólásáraHelló ha szerelő vagy, vagy érdekel a dolog adj elérhetőséget felhivlak.

#9270 Józsi53
2019-08-23 17:49:31

Válasz Celtises #9270. hozzászólásáraCseh turbó van rajta /bocsi a márkáját nem tudom/ 1,6 bar felett kellene lenni, mert anyinál nyit a megkerülő szelep. A gép 2010-es de 1600 üzemóra van benne. tuti mert ujonan vettem Komáromba.

Nincs profilkép
#9269 Celtises
2019-08-23 17:45:10

Válasz Józsi53 #9269. hozzászólásáraAz pedig nincs túlbonyolítva. Westgates a turbója? Az 1 bár nem is kevés.

#9268 Józsi53
2019-08-23 17:34:27

Válasz Sk Laci #9268. hozzászólásáraHelló SK Laci. Érdeklődök, hogy Sahy környékén nem tudssz-e szerelőt. Én Ságtól 18 km-re lakom H-ban. Zetor Forterra 125 géppel van gondom kb 1 éve kicsi a turbónyomás 0,6-1 bar max. /és ezáltal a lovak is hiányoznak/ Már feladtam a javitást a márkaszerviz úgy javitaná, hogy cserél sorba mindent /turbó, adagoló stb.smile karateka/ ujra és kikell fizetni ha az a baj ha nem.

Nincs profilkép
#9267 Sk Laci
2019-08-23 17:06:50

Válasz csoppika #9267. hozzászólásáraAmikor raktam össze akor felállitottam a tengelyt, majt öszerakva az öntvényben mindent ráhúztam a tengelyre. Majd öszeraktam rajta a reduktort.
Már több mint 10 éve volt, nem emlékszem pontosan. Ha csinálja az ember, lássa mi hogyan kívánkozik.

#9266 csoppika
2019-08-23 15:26:38

Válasz Sk Laci #9264. hozzászólásáraMi a összeszerelés menete? Mert mi úgy csináltuk, hogy: futó a tengelyre. Aztán a házba bele a csapágyak, meg fölé a szimering. Aztán a tengelyt beletettük, és utána rá lett ütve a kerék felől.
Vagy úgy kellett volna, hogy a tengelyre a futó, rá a szimering, rá a csapágy belső, aztán így beletolni a házba?

#9265 csoppika
2019-08-23 15:15:45

Válasz Sk Laci #9264. hozzászólásáraMindegy... Holnap a muszka szánt...Ha tud...difizár nélkül...legfeljebb 2 fejjel... Vasárnap szintén. Aztán délutános leszek a jövő héten, segítség semmi nem lesz. Szóval max műtrágyát tudok hozni. Aztán jövő hétvégén megint szerelés. Aztan lazító, ha jó lesz. Ha nem, akkor cumi.
Hegeszteni nem tudok...ennyi.

#9264 fendt309
2019-08-23 15:10:33

Válasz csoppika #9263. hozzászólásáraNekem is csak muszájból van..
smile wacko
Érdekes, a nyugatiakkal semmi bajom, pedig mind idősebb a Crystal-nál!

Nincs profilkép
#9263 Sk Laci
2019-08-23 12:59:28

Válasz csoppika #9263. hozzászólásáraNyugi.
Szépen húzzad ki, tengőn van gyürü, nézzed meg nincsen e kikopva a szimeringnél, mert ha igen akor az is cserés. Új szimeringet a mostani helyére.
Betevéskor ne nyomorgassad, hanem az öreg szimeringet használjad az új beütéséhez. Méretre ugyan az, így egymásra felülnek.

Miért nem használsz kis szerelő kocsit???
Két lemez közéje 4-4 db cső, ami egymásba belemegy. Olajhévér-pumpa /ki hogyan hívja/ szerint vágjad le a cső hosszúságát.
Az alsó lapra hegesszél fel 2 db gömbvasat 4 egyforma darab csapágy belső lyuka szerint. Elég lessz 0,6x150 cm-es 3 acéllemez alóra letenni, amin jár majd a kocsi szereléskor. Egyedül kivennéd a nadrágszárat és vissza is tennéd nevetve, minden erőlködés nélkül.
Ilyen kocsival szedtem annak idején szét a Crystált, ilyenen húztam ki a sebváltót is a traktor fülkéje alól. De ha van raklaprakó szerkezeted /nemtudom a pontos megnevezését/ azzal is meg tudnád csinálni.

#9262 csoppika
2019-08-23 11:51:54

Válasz csoppika #9262. hozzászólásáraHa nem kéne lazítózni...felgyújtanám a picsába...smile cursing

#9261 csoppika
2019-08-23 11:50:59

Válasz csoppika #9261. hozzászólásáraIgaz a nagy szimering kicsit megnyomorodott beütéskor...Mert a szereléshez semmim nincs... Belül is engedhet valami, mert a benzinkútnál onnan cseppent az olajsmile cursing
Kettőnknek elég nyögvenyelősen sikerült a lehajtást belökni a helyére...lehet az a szimering is faszult... Pedig akkor kerültem vele egy 2 kmes kört...

#9260 csoppika
2019-08-23 11:47:13

5km sétát bírt...smile cursing

Nincs profilkép
#9259 erik18
2019-08-22 10:53:34

Üdv.zetor 16045 re keresnék olajteknőt. Aki tud segíteni kérem írjon.smile helpsmilie

Nincs profilkép
#9257 Pont
2019-08-17 22:02:26

Válasz *** HM *** #9256. hozzászólásáraKöszönöm, ettől féltem, hogy többet kérnek értük mint egy nyugatiért....

Nincs profilkép
#9256 Bigiboy77
2019-08-17 20:27:38

Válasz Pont #9255. hozzászólásáraAhogy HM írja, annyi pénzért van annyiféle más, ami még talán jobban felszerelt....

#9255 *** HM ***
2019-08-17 20:07:09

Válasz Pont #9255. hozzászólására77000eu
Ki az a magyarországi vadállat a fórumolvasók közül aki ebbe tenné a pénzét? smile w00t
Max 1 2 lengyel cseh figura ....
Aki eddig kihúzta és még húzza valameddig az a használt jdk ködébe van beburkolózva...smile aikido

Nincs profilkép
#9254 Pont
2019-08-17 15:17:42

Sziasztok!

Visszaolvasgattam pár évet a topikban, alig van hír az "új" crystal-okról, (HD170) hogy váltak, be, és tud e valaki nagyságrendi új gép árat?

Nincs profilkép
#9253 Kóczán Péter
2019-08-16 19:37:07

Válasz csoppika #9253. hozzászólásáraSzerintem lehet hogy a porlasztó lesz mert kicsit dadog is minimálisan.

#9252 csoppika
2019-08-16 17:06:32

Válasz Kóczán Péter #9252. hozzászólásáraHa nem füstöl be közben az erőlködéstől, akkor is felhordja(nálam az mtz például)
Ha alapjáraton hasogatok vele, akkor monjuk 1 óra...ha 1300as fordulaton, akkor 2-3 óra múlva...

Nincs profilkép
#9251 Kóczán Péter
2019-08-16 16:38:55

Válasz Buvargabi #9251. hozzászólásáraFát rakok vele de nem alapjáraton.

#9250 Buvargabi
2019-08-16 14:44:00

Válasz Kóczán Péter #9249. hozzászólásáraIlyenkor nem megy sokat alapjáraton?

Nincs profilkép
#9249 Kóczán Péter
2019-08-15 20:32:31

Válasz Dzsanosi #9247. hozzászólásáraHello! 3000 üzemóra van bent de nem mindig csinálja van hogy héten egyszer vagy kéthetente egyszer pedig a traktor napi szinten van használva

Nincs profilkép
#9248 Kóczán Péter
2019-08-15 20:29:31

Válasz Buvargabi #9246. hozzászólásáraHello! Az olajat nem eszi de nem olyan sürün csinálja van hogy egy héten egyszer vagy a két hétbe egyszer. A traktor napi szinten van használva.

Nincs profilkép
#9246 Dzsanosi
2019-08-15 06:50:14

Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólásáraMennyi üó van benne??
Mert valószinű gyűrűtörés vagy csak üzemszerű elhasználódás
De ha kevés óra van benne akkor helyszínen karter hengerfej le de ha sok óra van benne motor ki mert akkor már érdemes igény szerint átnézni
Mert sok órával 1 hengert kár javítani

#9245 Buvargabi
2019-08-15 06:26:00

Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólásáraSzia.elsőnek nézd meg a porlasztót,h jól e porlaszt.olajat nem eszi?

Nincs profilkép
#9244 Kóczán Péter
2019-08-14 21:13:58

Üdv.
Érdeklődnék egy 6341 es zetorom van a motor negyedik kipufogó csonknál könnyezik az olaj mi lehet a probléma?Segitségeteket kérem előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#9243 Sk Laci
2019-08-14 14:33:01

Válasz Blahoncio #9242. hozzászólására16145 előnyei, egyszerü, viszonylag olcsó traktor amit egyszerü ember is megengedhet magának minden banki kölcsön nélkül. Ha rendbe van rakva és észel használva úgymond örökös traktor, de ez is elromolhat, mint bármelyik másik. Hátránya a kevés sebesség és a lasúság. Ha jól emlékszem akor 25 km/ó a végsebessége.
12145-ben több sebesség van, jobb az elosztása is. Teljesítményéhez képest nagyot tud fogni a súlya és a nagy tengelytávolság miatt. De tisztában kell lenni azal, hogy 117 Le van rendelkezésre. Úton picivel gyorsabb mint a 16145.
Gyári állapotuakra mondtam véleményt, de vannak átszerelt traktorok, amelyek elérik a 40 km/ó, de itt hogy medig bírják, azt nem tudom.

#9242 csoppika
2019-08-14 13:54:22

Válasz Blahoncio #9242. hozzászólásáraJól nézesd meg egy hozzáértővel!!! Ha a szopott faxnak a jó oldalán szeretsz állni...smile w00t

Nincs profilkép
#9241 Blahoncio
2019-08-14 13:40:28

Üdv Mindenkinek!
A véleményeteket szeretném kérni!
Mik az előnyei illetve hátrányai a 16145ös zetornak?
Vagy még esetleg 12145 is szóba jöhet.
Nehéz talajmunkára akarnék egyet de semmi tapasztalatom nincs velük kapcsolatban.

Nincs profilkép
#9240 jocek26
2019-08-14 10:09:06

Válasz Filler #9237. hozzászólásáraÉn ezen a melegedésen most vagyok túl. Ha nem jó a hűtő a habinál 38550ft egy vadi új, nekem bevált. Annyira hogy most vehetek egy termosztátot is mert nem érem el üzemi hőfokot nagy melegbe sem. Vizet sem tolja ki. Csak alsó vízleeresztő csapot is vegyél hozzá mert a régivel nem egyezik a menet. Nem érdemes kínlódni belső tisztogatással csináltam többször is nem lett jó.

Nincs profilkép
#9239 Dzsanosi
2019-08-10 21:32:48

Válasz Filler #9237. hozzászólásáraEsetleg a hűtő cellái elvannak tömődve és többet tol bele a szivattyú mint amit áttud ereszteni ezért tolná ki
Mtz-vel jártam így
Meg nem túl rég volt hogy Volvo L120
Nyomta ki egyfolytában aztán a hűtő teteje meg a felső vizcső belevegősödött, ráadásképpen a kiegyenlítő tartály meg fullon volt és leállított gépnél se cserélt helyet nézegették vagy egy hónapig aztán véletlenül felcsillant a megoldás két vizcső fel volt cserélve

Nincs profilkép
#9238 zotya71
2019-08-10 17:26:26

Válasz Filler #9237. hozzászólásáranézze meg a hütő also hosszú csővét nekem ott. őssze szívta főleg nagy gázon
smile thumbupsmile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Megjelent az Agroinform TechMag újabb lapszáma, a Szójázz bátran!
Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Az agrárminiszter szerint a gazdák érdekei forognak kockán.
Trágyavilla rakodó: új villa 180-200 cm,  2 db egy áráért,  MTZ,  Manitou,  JCB,  John Deere,  Claas,  Volvo
Trágyavilla rakodó: új villa 180-200 cm,...

1.000.000 Ft

Dám bika,  borjú
Dám bika, borjú

70.000 Ft

Hagyma kiemelő
Hagyma kiemelő

480.000 Ft

Hízó disznók eladók
Hízó disznók eladók

5 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]