Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz _NB_ #9198. hozzászólásáraAmikor a 80-as és a 160-as motort javítottam komplet dugó + hüvely cserénél kivágtam a tömitésből mindenhol átment a víz. Nyáron nyugodtan nyomhattam bármelyik traktort, nem melegedett.
Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólásáraSzia. Ha kemény a járása ,akkor legelőször az adagolót jelre kellene tenni , a meghajtóagynál nem lehet fogat "eltenni "
A hengerfejtömítés a "0"-ásnál más ( https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/16883-cylinder-head-gasket-6c-s-1-20-mm-ags-premium-quality# ) mint a többinél ( https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/18175-cylinder-head-gasket-6c-s-1-20-mm-premium-quality-89-005-920?cat_id=0 ), a két hátsó hengernél kivan vágva a teljes víztér , nagyobb a víz áteresztés.
Termosztát nélkül nem normális az üzemeltetés , de ha ragaszkodsz hozzá , akkor a by-pass ágat (gumidugóban lévő cső ) vakítsd le , mert azon visszaforgat hűtés nélkül vizet .
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólásáraEzzel a tárcsával a mezítlabas 80as tip top motorral a csak vízmértékkel kimutatható emelkedőt is észrevette
Riszálta a seggét, mint egy rossz kurva
A masodik sornál meg beásta volna magát, mint 45ben a rokonai
Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólásáraElrontani hengerfejnél hát
Nemhinném
Most hiba annyi lehet pl rossza a hüvelykiállás de akkor beledolgozna a vízbe vagy rossz dugattyú kiállás ha volt sikolva a blokk a hüvely miatt akkor javító tömítés kell 1.5 ös kell a 1.2 helyett mert kicsi lesz a károstér végülis attól járhat keményen meg melegedhet
De akár rossz szelephézag is tud melegedés okozni 0.3-0.3 de elsőre inkább gyengeséget okoz meg annak hangja is van
Melegedhet még attól ha a hüvely meg a dugó megvan húzva
Még melegedés eltömődött levegő szűrő is tud okozni
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólásáraEgyetlen eset, mikor repült volna(ha bírná a derekam), mikor tarlót tárcsáztam havernk a Rábca ártérben...ahol a letak csak futott a tetejen...
No ott is simán belement...csak olyan hangja volt, mintha betonon roszogna
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólására12245, 12045 blokkal. 35ös váltó. Nem tudom a váltón a fokozatokon kívül van-e vmi áttétel módosítás.
A köv fokozat 9.5-10km/h(itt már nem bírom megülni, úgy dobál az ülés) a felette levő olyan 11 körül.
2.5m 2800kg a tárcsa(rajta van egy vetőgép magszekrény kb 200kiló lehet). A talaj nem nehéz művelésű. Mindig tartatnom kell a járókerekekkel...Másképp vissza kéne kapcsolni, és úgy utálat munkája van... 13 literre jön ki egy hektar. Bár most (tavaly tavasszal...100óra van benne)generálozva lett, a moci meg a naftapumpa is. Nem mértem, hogy ment-e vissza...
Egy tiszaburai gyerek , gyakorlott traktoros, elsőre kijelentette, hogy ez a tárcsa nem ide való(hanem erősen kötöttbe), azért akar megszülni a crystal...
Válasz Dzsanosi #9188. hozzászólásáraKöszi a választ ! 2-2 nyulba nagyon lazán viszi, nem homok,kemény altalaj,-- Elég keményen járt a motorja ,az előtőltésen ,csak picit tudtunk vissza tolni ,tovább nemengedte,. Lehet lekéne venni az adagolót és a fogaskeréken 1-et vissza. Vagy marad a hengerfejtőmitésnél valami nem stimmelhet ,de erre nem kaptam tippet, ...nemtom ott ellehet-e rontani valamit. ,Házilag gyártott ormótlan kipufogó volt rajta , és éjjel pirosan izzott a csövön meg a lángot nyomta tehát hő az van biztos,,na azt lecseréltük gyárira ,nem izzik ,de jó leégette a festéket róla.javulás nesok,---
Válasz csoppika #9189. hozzászólására2.5 ???? Nem írtad el? Vagy mivel húzod
Nekem 12045 turbó 3.2 es tárcsát elöl/hátul pikkelyes lapokkal úgy húzza ahogy megbirom ülni, partnak felfele még tud gyorsulni 3.-ba is
Mióta átesett a generálon 78 as termosztát van benne 80 fölé nem ment a vize
Válasz bernathgumi4 #9183. hozzászólására2-2 nyúl az kb 9 km/h az elég a tárcsához 8-12 kell neki
Én is 3.20 tárcsát húzok vele
De nem melegedett döglött motorral sem akkor is 90 ig ment 2-2 nyúl lal húztam
Mióta motorgenerálon esett át turbózva 2-3 nyúl és 78-80 fokon van a gép egész nap
Ha a hűtő jó csak valami dugulás lesz valahol
Nem érzékeny légtelenitésre
Sziasztok,
Teljesen kezdő lévén a Zetor 6011 TLT sebesség váltásával kapcsolatban kérdeznék. Az ülés alatti tengelyvéget milyen irányba kell forgatom az 540 es hajtás érdekében? Szemre nem szeretnék fordulatot saccolni hátul a TLT-n. A gépkönyvben erre nem találtam utalást. Ez a képen a sárával jelölt 4-es számú karról beszélek.
Válasz lorant90 #9174. hozzászólásáraIgen,-- szépen forgatja a vizet,gázadásra gyorsul a vizforgás,--Nemmarad más mint a hengerfejek levétele,nem-e ott nempászol valamelyik furat ???
Válasz lorant90 #9173. hozzászólásáraA tárcsa az 320-as, tarlót tárcsáztam,-- viszi könnyen, a motor jó, -erős ,kartergáz nincs , ,-- 2.ban repül vele, olajnyomás 4,--Régebben volt több db,ilyen gépem ,de azokkal nemvolt gond a vizforralással még 3 késes talajlazitonál sem ..
Válasz lorant90 #9178. hozzászólásáraNo mindegy. A Biro azt mondta, elvileg mind cserélhető, a belső átmérőben van 130as megy 135ös elvileg. Ha nem cserélhető, akkor szerintem így is úgy is esztergályos lesz, legfeljebb illeszti olyanra, hogy cserélhetős legyen ..
Válasz csoppika #9176. hozzászólásáraŐszintén én 12045, 16145, 12111 en csereltem. Aztan h hany felé feltengelyt gyártottak... Nálunk valamikor meloba is felhegesztes eszterga aztan mindom cserélhető aztan azóta cserélik
Válasz bernathgumi4 #9171. hozzászólásáraNem ismerem a Zetort, de a légtelenítés jól sikerül, a gyárilag előírt mennyiségű folyadék belemegy, a csövek rendesen melegszenek ?
A bennrekedt levegő tud érdekes dolgokat okozni, ha beletolatsz egy árokba és úgy légtelenítesz vagy a Zetor ilyenre nem kényes ? A többiek majd megmondják.
Válasz lorant90 #9174. hozzászólásáraLóránt. A múltkor beszéltük a hátsó véglehajtás féltengelyén lévő szimering futógyűrűt. Cserélhető mindegyiken? (a volt szerlőm régebben csinalt valakinek 161est v 162est, azon szabályozzatták, mert elvileg nem volt cserélhető.)
Válasz Bigiboy77 #9168. hozzászólásáraHali, ki milyen gepet uzemeltet kardanrol (TLT)?
A gepkonyv szerint max 45 kw 540 fordulaton es 74 kw 1000 fordulaton. Igy nagyon leszukul, hogy milyen szarzuzot tudok hasznalni egy 12145 os traktor utan....
Valaki hasznal komaromi 3 meterest crystal utan?
Válasz lorant90 #9173. hozzászólásáraHa nincs termosztat ott valami nagyon nem oké hogy felforr a viz... Alapjaraton látni ha le veszed a hűtő fedelet h cirkulal a viz rendesen?
Válasz .Richard. #9170. hozzászólásáraVentilátor rendben,burkolat o.k.,-- termosztátház uj ,nincs benne termosztát, menetközben 50fok a viz,-- óra lemérve ,o.k.-- Ha leveszem a hűtősapkát mikor felmegy nagyon kinyom 5l,vizet.
Válasz bernathgumi4 #9169. hozzászólásáraNem ismerem az ilyen gèpet'de nemàm a műszer basz àt 20fokkal!ha szar egy hektàr tàrcsàzàsnàl biztosan elöbb felforrana. Mindjuk ventillàtor lapàtnàl van burkolat'ami jobban kènyszeriti szivàsra?
Sziasztok ! Van egy 12045-ős Kristál-unk, valami jó ötletet szivesen vennék , Melegszik felmegy a viz huzamosabb tárcsázás közben , 100,-fokra , megáll alapjáraton járat 10,perc, utána megint bir 1hektárt. Nem hengerfejes ,mert nem gázos ,nem nyomja ki a vizet, Cseréltük a hűtőt,- a vizpumpát,kipufogót gyárira, a hőcserélő fedeleket /olajhűtőnél lent /Csak éjjel tudtunk most tárcsázni vele,,--- Hengerfejet is vegyük le eltud ott valahol rakódni ?? Előtőtés nagy lehet?? Köszi a érdemi hozzászolást.
Üdvözlök minden Zetoros kollégát !!!
Van egy 5611-em ami 10-15 perc járatás után kinyomja a hűtő vizet.Most cseréltem 1db hengerfejet (gátrepedés) és összes tömítést.A hiba továbbra is fenn áll.Járt-e már valaki hasonlóképpen,mi lehet a hiba oka? Esetleg van -e valakinek ötlete hogy merre induljak a hiba kereséssel?
Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy a három fokozatú nyomatékváltónál (9520-as Zetor), hármasból kettesbe váltáskor mintha megragadna a két fokozat között? Tolatáskor tűnt fel, hogy alacsonyabb fordulatszámnál amikor kinyomom a kuplungot, szabályosan megáll a traktor, mintha rálépnék a fékre. Ha magasabb fordulatszámnál csinálom (900-tól felfele), akkor nem vehető észre, valamint legfelső fokozatban sem. Olyan érzés, mintha a szalagfék már fékezné a dobot (ha jól tudom, akkor kettesben és egyesben is fékeznie kellene), de a hajtás egy része még mindig a hármas fokozaton akarna átjönni (nem tudom miért), ami már valamennyire fékezve van.
Szerintem út közben a váltó jól működik, felfelé váltásnál azonnal, keményen odateszi, visszaváltásnál kell egy kis idő neki hármas és kettes között, de nem vészes és ott sem csúsztatva vált, hanem elég határozottan.
Ezen kívül az lenne a kérdés, hogy tudtommal a szalagféknél van egy rugó. Ez a rugó feszíti rá a szalagféket (én így tudom), vagy az olajnyomás feszíti, és az csak visszahúzza? Arra gyanakszom, hogy esetleg alacsony az olajnyomásom, viszont nem értem, hogyha a rugóval fékez a szalagfék, akkor most miért szarakodik a kisebb fokozatokban, hiszen mindenki azt mondja, hogy a lassú fokozatokhoz (legalább is alap Crystal váltónál) nem kell olajnyomás, míg hármasban a váltónak semmi rendellenes viselkedése nincs nálam.
Válasz jocek26 #9156. hozzászólására56 osoknal lent van a szivattyunal igen, 2 drv csavar fogja vagyis a szivattyut felfogo csavarral van anyakkal rögzítve meg van ott egy gumi tömítés. Az újabbaknal már ehelyett a szűrő helyett mágnes szűrő van amit az olaj lrengedese nélkül is lehet tisztítani. 56osnal ez a szűrő meg a hidraulika fedélben van.
Azt szeretném kérdezni hogy akkor az alján van a szivattyú és a szűrő? Én a szűrőt szeretném kicserélni, igazából mennyi időnként kell ezt és milyen szűrő van ott mennyire bonyolult kicserélni? Előre is köszönöm.
11599 hozzászólás
Válasz _NB_ #9198. hozzászólásáraOK![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Régen volt , a felső két nagy kivágás maradt meg , most nem hasonlítottam össze a kettőt .
Válasz _NB_ #9198. hozzászólásáraAmikor a 80-as és a 160-as motort javítottam komplet dugó + hüvely cserénél kivágtam a tömitésből mindenhol átment a víz. Nyáron nyugodtan nyomhattam bármelyik traktort, nem melegedett.
Válasz T.f. #9197. hozzászólásáraEz elég jelentős különbség, nem egy-két lyuk.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190717170907_zetor.jpg)
Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólásáraSzia. Ha kemény a járása ,akkor legelőször az adagolót jelre kellene tenni , a meghajtóagynál nem lehet fogat "eltenni "
A hengerfejtömítés a "0"-ásnál más ( https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/16883-cylinder-head-gasket-6c-s-1-20-mm-ags-premium-quality# ) mint a többinél ( https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/18175-cylinder-head-gasket-6c-s-1-20-mm-premium-quality-89-005-920?cat_id=0 ), a két hátsó hengernél kivan vágva a teljes víztér , nagyobb a víz áteresztés.
Termosztát nélkül nem normális az üzemeltetés , de ha ragaszkodsz hozzá , akkor a by-pass ágat (gumidugóban lévő cső ) vakítsd le , mert azon visszaforgat hűtés nélkül vizet .
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólásáraEzzel a tárcsával a mezítlabas 80as tip top motorral a csak vízmértékkel kimutatható emelkedőt is észrevette![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Riszálta a seggét, mint egy rossz kurva
A masodik sornál meg beásta volna magát, mint 45ben a rokonai
Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólásáraElrontani hengerfejnél hát
Nemhinném
Most hiba annyi lehet pl rossza a hüvelykiállás de akkor beledolgozna a vízbe vagy rossz dugattyú kiállás ha volt sikolva a blokk a hüvely miatt akkor javító tömítés kell 1.5 ös kell a 1.2 helyett mert kicsi lesz a károstér végülis attól járhat keményen meg melegedhet
De akár rossz szelephézag is tud melegedés okozni 0.3-0.3 de elsőre inkább gyengeséget okoz meg annak hangja is van
Melegedhet még attól ha a hüvely meg a dugó megvan húzva
Még melegedés eltömődött levegő szűrő is tud okozni
Nálunk is jó kötött fekete talaj van 30-40AK-s
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólásáraEgyetlen eset, mikor repült volna(ha bírná a derekam), mikor tarlót tárcsáztam havernk a Rábca ártérben...ahol a letak csak futott a tetejen...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
No ott is simán belement...csak olyan hangja volt, mintha betonon roszogna
Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólásáraNem füstöl és mégis köpi a lángot? Furcsa...
Válasz Dzsanosi #9190. hozzászólására12245, 12045 blokkal. 35ös váltó. Nem tudom a váltón a fokozatokon kívül van-e vmi áttétel módosítás.
A köv fokozat 9.5-10km/h(itt már nem bírom megülni, úgy dobál az ülés) a felette levő olyan 11 körül.
2.5m 2800kg a tárcsa(rajta van egy vetőgép magszekrény kb 200kiló lehet). A talaj nem nehéz művelésű. Mindig tartatnom kell a járókerekekkel...Másképp vissza kéne kapcsolni, és úgy utálat munkája van... 13 literre jön ki egy hektar. Bár most (tavaly tavasszal...100óra van benne)generálozva lett, a moci meg a naftapumpa is. Nem mértem, hogy ment-e vissza...
Egy tiszaburai gyerek , gyakorlott traktoros, elsőre kijelentette, hogy ez a tárcsa nem ide való(hanem erősen kötöttbe), azért akar megszülni a crystal...
Válasz Dzsanosi #9188. hozzászólásáraKöszi a választ ! 2-2 nyulba nagyon lazán viszi, nem homok,kemény altalaj,-- Elég keményen járt a motorja ,az előtőltésen ,csak picit tudtunk vissza tolni ,tovább nemengedte,. Lehet lekéne venni az adagolót és a fogaskeréken 1-et vissza. Vagy marad a hengerfejtőmitésnél valami nem stimmelhet ,de erre nem kaptam tippet, ...nemtom ott ellehet-e rontani valamit. ,Házilag gyártott ormótlan kipufogó volt rajta , és éjjel pirosan izzott a csövön meg a lángot nyomta tehát hő az van biztos,,na azt lecseréltük gyárira ,nem izzik ,de jó leégette a festéket róla.javulás nesok,---
Válasz csoppika #9189. hozzászólására2.5 ???? Nem írtad el? Vagy mivel húzod
Nekem 12045 turbó 3.2 es tárcsát elöl/hátul pikkelyes lapokkal úgy húzza ahogy megbirom ülni, partnak felfele még tud gyorsulni 3.-ba is
Mióta átesett a generálon 78 as termosztát van benne 80 fölé nem ment a vize
Válasz Dzsanosi #9188. hozzászólásáraLehet nekem is tárcsát kéne cserélni, mert ez a 2.5-ös nehéz neki... 8-8.5-el bírom húzni...![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz bernathgumi4 #9183. hozzászólására2-2 nyúl az kb 9 km/h az elég a tárcsához 8-12 kell neki
Én is 3.20 tárcsát húzok vele
De nem melegedett döglött motorral sem akkor is 90 ig ment 2-2 nyúl lal húztam
Mióta motorgenerálon esett át turbózva 2-3 nyúl és 78-80 fokon van a gép egész nap
Ha a hűtő jó csak valami dugulás lesz valahol
Nem érzékeny légtelenitésre
Válasz Bigiboy77 #9186. hozzászólásáraKöszönöm a gyors segítséget.
Válasz Gptomi #9185. hozzászólásárakar balra 540 fordulat
kar jobbra 1000 fordulat
kar elore neutral
Sziasztok,
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190716201308_zetor.jpg)
Teljesen kezdő lévén a Zetor 6011 TLT sebesség váltásával kapcsolatban kérdeznék. Az ülés alatti tengelyvéget milyen irányba kell forgatom az 540 es hajtás érdekében? Szemre nem szeretnék fordulatot saccolni hátul a TLT-n. A gépkönyvben erre nem találtam utalást. Ez a képen a sárával jelölt 4-es számú karról beszélek.
Előre is köszönöm!
Válasz bernathgumi4 #9182. hozzászólásáraHa hengerfej pakolast veszel újat gyárilag nincs kilyukasztva. Lehet kis lyukak lettek rá vagy én nem tudom, különös...
Válasz fendt309 #9172. hozzászólásáraAz meg tul lassú tárcsázáshoz,.
Válasz lorant90 #9174. hozzászólásáraIgen,-- szépen forgatja a vizet,gázadásra gyorsul a vizforgás,--Nemmarad más mint a hengerfejek levétele,nem-e ott nempászol valamelyik furat ???
Válasz lorant90 #9173. hozzászólásáraA tárcsa az 320-as, tarlót tárcsáztam,-- viszi könnyen, a motor jó, -erős ,kartergáz nincs , ,-- 2.ban repül vele, olajnyomás 4,--Régebben volt több db,ilyen gépem ,de azokkal nemvolt gond a vizforralással még 3 késes talajlazitonál sem ..
Válasz csoppika #9179. hozzászólásáraMeg oldódik ha így ha ugy. De le ugrik az.
Válasz lorant90 #9178. hozzászólásáraNo mindegy. A Biro azt mondta, elvileg mind cserélhető, a belső átmérőben van 130as megy 135ös elvileg. Ha nem cserélhető, akkor szerintem így is úgy is esztergályos lesz, legfeljebb illeszti olyanra, hogy cserélhetős legyen ..
Válasz csoppika #9176. hozzászólásáraŐszintén én 12045, 16145, 12111 en csereltem. Aztan h hany felé feltengelyt gyártottak... Nálunk valamikor meloba is felhegesztes eszterga aztan mindom cserélhető aztan azóta cserélik
Válasz bernathgumi4 #9171. hozzászólásáraNem ismerem a Zetort, de a légtelenítés jól sikerül, a gyárilag előírt mennyiségű folyadék belemegy, a csövek rendesen melegszenek ?
A bennrekedt levegő tud érdekes dolgokat okozni, ha beletolatsz egy árokba és úgy légtelenítesz vagy a Zetor ilyenre nem kényes ? A többiek majd megmondják.
Válasz lorant90 #9174. hozzászólásáraLóránt. A múltkor beszéltük a hátsó véglehajtás féltengelyén lévő szimering futógyűrűt. Cserélhető mindegyiken? (a volt szerlőm régebben csinalt valakinek 161est v 162est, azon szabályozzatták, mert elvileg nem volt cserélhető.)
Válasz Bigiboy77 #9168. hozzászólásáraHali, ki milyen gepet uzemeltet kardanrol (TLT)?
A gepkonyv szerint max 45 kw 540 fordulaton es 74 kw 1000 fordulaton. Igy nagyon leszukul, hogy milyen szarzuzot tudok hasznalni egy 12145 os traktor utan....
Valaki hasznal komaromi 3 meterest crystal utan?
Válasz lorant90 #9173. hozzászólásáraHa nincs termosztat ott valami nagyon nem oké hogy felforr a viz... Alapjaraton látni ha le veszed a hűtő fedelet h cirkulal a viz rendesen?
Válasz bernathgumi4 #9169. hozzászólásáraNekem is 12045 van, milyen széles tarcsat huz, milyen fokozatban?
Válasz bernathgumi4 #9171. hozzászólásáraKapcsolj egyet vissza!
Válasz .Richard. #9170. hozzászólásáraVentilátor rendben,burkolat o.k.,-- termosztátház uj ,nincs benne termosztát, menetközben 50fok a viz,-- óra lemérve ,o.k.-- Ha leveszem a hűtősapkát mikor felmegy nagyon kinyom 5l,vizet.
Válasz bernathgumi4 #9169. hozzászólásáraNem ismerem az ilyen gèpet'de nemàm a műszer basz àt 20fokkal!ha szar egy hektàr tàrcsàzàsnàl biztosan elöbb felforrana. Mindjuk ventillàtor lapàtnàl van burkolat'ami jobban kènyszeriti szivàsra?
Sziasztok ! Van egy 12045-ős Kristál-unk, valami jó ötletet szivesen vennék , Melegszik felmegy a viz huzamosabb tárcsázás közben , 100,-fokra , megáll alapjáraton járat 10,perc, utána megint bir 1hektárt. Nem hengerfejes ,mert nem gázos ,nem nyomja ki a vizet, Cseréltük a hűtőt,- a vizpumpát,kipufogót gyárira, a hőcserélő fedeleket /olajhűtőnél lent /Csak éjjel tudtunk most tárcsázni vele,,--- Hengerfejet is vegyük le eltud ott valahol rakódni ?? Előtőtés nagy lehet?? Köszi a érdemi hozzászolást.
Hali. Ki milyen szárzúzót használ cristal után?
Válasz szabozoli64 #9165. hozzászólásáraVissza kell bontani a hengerfejeket biztos látszani fog a tömitésen hol fujjta el
Lehet hüvelysüllyedés nem megfelelő szerelés
Kérdés hüvely kiállás jó??? Nyomatékkal lett lehúzva vagy csak csővel??
Válasz szabozoli64 #9165. hozzászólásáranekem őssze szívta az alsó csővet a hűtőnél a vízszívatyű lapátott is cseréltem utánna jó lett.
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Üdvözlök minden Zetoros kollégát !!!
Van egy 5611-em ami 10-15 perc járatás után kinyomja a hűtő vizet.Most cseréltem 1db hengerfejet (gátrepedés) és összes tömítést.A hiba továbbra is fenn áll.Járt-e már valaki hasonlóképpen,mi lehet a hiba oka? Esetleg van -e valakinek ötlete hogy merre induljak a hiba kereséssel?
Sziasztok.
Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy a három fokozatú nyomatékváltónál (9520-as Zetor), hármasból kettesbe váltáskor mintha megragadna a két fokozat között? Tolatáskor tűnt fel, hogy alacsonyabb fordulatszámnál amikor kinyomom a kuplungot, szabályosan megáll a traktor, mintha rálépnék a fékre. Ha magasabb fordulatszámnál csinálom (900-tól felfele), akkor nem vehető észre, valamint legfelső fokozatban sem. Olyan érzés, mintha a szalagfék már fékezné a dobot (ha jól tudom, akkor kettesben és egyesben is fékeznie kellene), de a hajtás egy része még mindig a hármas fokozaton akarna átjönni (nem tudom miért), ami már valamennyire fékezve van.
Szerintem út közben a váltó jól működik, felfelé váltásnál azonnal, keményen odateszi, visszaváltásnál kell egy kis idő neki hármas és kettes között, de nem vészes és ott sem csúsztatva vált, hanem elég határozottan.
Ezen kívül az lenne a kérdés, hogy tudtommal a szalagféknél van egy rugó. Ez a rugó feszíti rá a szalagféket (én így tudom), vagy az olajnyomás feszíti, és az csak visszahúzza? Arra gyanakszom, hogy esetleg alacsony az olajnyomásom, viszont nem értem, hogyha a rugóval fékez a szalagfék, akkor most miért szarakodik a kisebb fokozatokban, hiszen mindenki azt mondja, hogy a lassú fokozatokhoz (legalább is alap Crystal váltónál) nem kell olajnyomás, míg hármasban a váltónak semmi rendellenes viselkedése nincs nálam.
Előre is köszi.
Válasz T.f. #9160. hozzászólásáraKöszönöm!!!!
Válasz Hali Laci #9159. hozzászólásáraHálás köszönet!
Válasz Hali Laci #9159. hozzászólásáraHálás köszönet!
Válasz Gptomi #9158. hozzászólására
Kezelési ut.
Válasz Gptomi #9158. hozzászólásáraEgy kis segítség a kereséshez.
https://www.agroservishlucin.cz/5211-7745/menu.html
Tisztelt Fórumozók! Zetor 6011 gépkönyvet és alkatrész listát keresek. Köszönöm segítségetket! Tamás
Válasz jocek26 #9156. hozzászólására56 osoknal lent van a szivattyunal igen, 2 drv csavar fogja vagyis a szivattyut felfogo csavarral van anyakkal rögzítve meg van ott egy gumi tömítés. Az újabbaknal már ehelyett a szűrő helyett mágnes szűrő van amit az olaj lrengedese nélkül is lehet tisztítani. 56osnal ez a szűrő meg a hidraulika fedélben van.
Válasz lorant90 #9148. hozzászólásáraSzia!
Azt szeretném kérdezni hogy akkor az alján van a szivattyú és a szűrő? Én a szűrőt szeretném kicserélni, igazából mennyi időnként kell ezt és milyen szűrő van ott mennyire bonyolult kicserélni? Előre is köszönöm.
Válasz Tomi81 #9153. hozzászólásáraKöszi szépen.
Válasz Tomi81 #9153. hozzászólásáraKöszi szépen.
Válasz bogdanroland86 #9149. hozzászólásáraPakolás=tömítés
Válasz bogdanroland86 #9151. hozzászólásáraNincs mit
Válasz lorant90 #9150. hozzászólásáraNagyon köszi!