Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #8680. hozzászólásáraKatalógus szerint RB 160 ZP-20 ( https://webshop.axial.hu/erogep-alkatreszek/zetor/kormany-orbit-01-578-0001-00.html ) ami egy 160köbcm-es orbit , nálam beépítve DANFOSS OSPC 160 ON ennek minden szempontból megfelelője a Habinál az MTZ 1025 orbitja SALEO DOC 160 ADS1 ( https://webaruhaz.habi.hu/termekek/18529/Szervo_orbit_szivattyu_1025_kozcsavar_Saleo.html )
Válasz csoppika #8680. hozzászólásáraJa...a bemenő tengelynél folyat elég jól... gondolom ott csak résolaj lehetne......
(mikor vettem a tartály beöntő kupak egy behegesztett, befűrészelt közcsavar volt...biztos nem tett neki jót...)
Srácok. 12245 kormánykerék alatti orbit számát nem tudja valaki?
Cserélem, de a szerelő délelőttös, én meg délutános.... Viszont a kormány kerék mtz, kérdés, hogy az orbit mié?
Válasz robi-man #8678. hozzászólásáraÉn is jártam így
A kuplung pedált mikor benyomod nem csak a kuplungot emeli ki hanem van belül egy fékező pofa segít váltani
Állítani kell a pedál tövênél
Mert egy bizonyos pedál állás után fordít egy csőtengelyt ami belül a nyúl béka dobot fékezi
Váltás segítő ne kelljen kétszer kuplungolni ha tövig benyomod összefékezi
Olyan mintha alapjáraton visszakuplungolsz felváltáshoz
Nagyon rávan állitva
Válasz T.f. #8676. hozzászólásáraBékában is fékez, ha áthúzom nyúlba akkor mègjobban. Benyomott kuplungnál nem recsenik ha váltok, vagy csak kiveszem-visszarakom a sebességet.
Válasz robi-man #8675. hozzászólásáraIlletve még egy kérdés . Ha benyomott kuplungnál kiveszed üresbe , majd vissza teszed ( közben folyamatosan nyomod a kuplungot ) simán vissza veszi vagy recseg ?
üdv mindenkinek. kis segítségre volna szükségem.
van egy 12045-ös crystalom ami nemrég váltófelújításon esett át. de most benyomott kuplungnál ha a váltókarok sebességben vannak akkor mintha fogna a fék, nem gurul meg enyhe lejtőn sem. viszont ha akármelyik váltókart üresbe húzom egyből gurul.valakinek esetleg ötlete, hogy mi lehet a hiba?
Sziasztok! Lenne egy kis problémám a Zetor 5011-es hidraulikáján. Komplett javitást vlgeztünk a hidraulikáján, kapott új pumpát is, munkahengerre gyűrűk... Mostanában elkezdett a vezértőmbből szivárogni az olaj (a felső részén, az emelési gyorsaságot ahol tudom állitani és a billentyű alól. Ha leveszem a billyentyűt és rakok alá új tőmítő gumit akkor valamennyi ideig jó). De ha már kb 500 kg-os gépet szállít akkor újra előjön a probléma. Amúgy a hidraulika működésével semmi gond nincs, szépen emel, nem dobál, csak ez zavar eléggé. Hátha tudtok segíteni. Köszönöm!!!
Válasz csoppika #8663. hozzászólásáraNem. Ha leveszed, a felülete a háznak mélyebben van, mint a pajzs felfogatása, illesztése. Ezt a mélyedést töltöttem ki sziloplaszta. ha ne lenne mélyedés, a pajzs támasztotta volna a ház falát, nem tudta volna a munkahenger megrepeszteni.
Válasz endypapa #8662. hozzászólásáraNem lazult vissza a pajzs? Itt a szerelő járt úhy, hogy a hidraulika fedélhez összerakáskor nem kaptak tömítést. Bekente loctite rugalmas tömítővel, és mindig visszalazult. A gazdája meg7nta az utánhuzkodást, szerzett tömítést..
Válasz csoppika #8660. hozzászólásáraHátsó pajzsot leveszed, jó vastagon bekened a ház falát szilikonnal, vissza a pajzs, és nem szivárog az olaj. (nálam ez lett a megoldás)
Válasz csoppika #8660. hozzászólásáraNálam is repedt. Nincs vele amúgy semmi gond. Gondatlan szerelés következménye. A hidraulika munkahenger végállása nem jól van beállítva, a munkahenger nyomja ki a ház falat. Ez ne történjen meg, vannak benne ütközőnek a kazánlemezek.
Válasz VDénes #8659. hozzászólásáraA seggén van egy vastag lemez pajzs(vonófej konzol), nos nem ezek tartócsavarjainál törött, hanem ezek között.. Egy itteni ismerős annyit mondott, hogy neki is van ilyen gondja. A házon belül van egy vastag lemez ütköző keresztbe csavarozva ezen a részen. Ennek ütközik felső állásban a munkahenger valamely része. No ha a vonólapot pl egy vontatott tárcsa hanyatt esve felrántja, akkor ez a lemez eltörhet?, kinyomva az öntvényt... Nálam is vagy ez volt, vagy lelazulhatott egykor a hidraulika fedél.
Válasz csoppika #8647. hozzászólásáraSzia
Kis fúrás a repedések végein a feszültség csökkentése miatt és szakavatott ember előmelegítés után meg tudja hegeszteni. Bár nem tudom hol a törés. Csapágyállások között van? Mi az oka vajon hogy eltört? Jó gép az kár szétbontani és úgy eladni.
Válasz buszsofőr #8654. hozzászólásáraNálunk minden tulajdonos váltásnál van eredetiség vizsga... Nálatok máshogy van... (ha piros rsz lenne, nem lenne gond)
Válasz csoppika #8647. hozzászólásáraA házcserével az a gond , hogy az alvázszám abba van beleütve , cserénél ugrik az eredeti alvázszám , mehetsz AF-es számért NKH-ás műszakira .
Válasz csoppika #8646. hozzászólásáraMajd kiderül meddig bírja a haz. Remélem ha körbeér a darab nem tud kiesni...(a vsatag konzol lemez megfogja, de az olaj benntartáshoz kevés lesz...)
Válasz T.f. #8642. hozzászólásáraMeg van repedve hátul középen...
Valaki már csinálhatott ott "állapotfelmérést" egy csiszolóval..
A jobb hátsó fedél csavar volt megszakadva, azért lett levéve a fedele... Meg a 2 oldali fék generálozva lesz... Plusz egyik hátsó reduktor kezdődő szimering baja orvosolva.(2 kúpcsapágy is cserélve lesz ott)
Köszönöm a válaszokat. Így vásároltam 4-es váltóval.Akkor szinte biztos,hogy 120 vagy 121-esnek a váltóját szerelték be valamikor.Ki tudja miért.A 161-es váltójába nem is lehet beépíteni a 4. fokozatot?
Válasz ...almai Zsolti #8639. hozzászólásáraZetor Crystal néven nem , de Lengyel piacra Ursus néven szereltek gyors 4-es váltóval 155 Le-s változatot .
Egyébként beépíteni belehet a 16045-be a 4-es váltót , hogy mit fog kibírni az a használattól függ .
11585 hozzászólás
Válasz csoppika #8685. hozzászólásáraHabinál 45 az orosznak mondott, 54 a saleo... Majd megkérdem a szlovák milyet árul...
Válasz T.f. #8682. hozzászólásáraA Biro 50 körül mondta... Bár nem tudom milyen gyártmány...
Válasz robi-man #8678. hozzászólásáraA pont Dzsanosi kollégánál van , én elsőre hibás fékszallag beállításra tippeltem ,de az övé valószínűbb .
Válasz T.f. #8674. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz csoppika #8680. hozzászólásáraKatalógus szerint RB 160 ZP-20 ( https://webshop.axial.hu/erogep-alkatreszek/zetor/kormany-orbit-01-578-0001-00.html ) ami egy 160köbcm-es orbit , nálam beépítve DANFOSS OSPC 160 ON ennek minden szempontból megfelelője a Habinál az MTZ 1025 orbitja SALEO DOC 160 ADS1 ( https://webaruhaz.habi.hu/termekek/18529/Szervo_orbit_szivattyu_1025_kozcsavar_Saleo.html )
Válasz csoppika #8680. hozzászólásáraJa...a bemenő tengelynél folyat elég jól... gondolom ott csak résolaj lehetne......
(mikor vettem a tartály beöntő kupak egy behegesztett, befűrészelt közcsavar volt...biztos nem tett neki jót...)
Srácok. 12245 kormánykerék alatti orbit számát nem tudja valaki?
Cserélem, de a szerelő délelőttös, én meg délutános.... Viszont a kormány kerék mtz, kérdés, hogy az orbit mié?
Válasz robi-man #8678. hozzászólásáraÉn is jártam így
A kuplung pedált mikor benyomod nem csak a kuplungot emeli ki hanem van belül egy fékező pofa segít váltani
Állítani kell a pedál tövênél
Mert egy bizonyos pedál állás után fordít egy csőtengelyt ami belül a nyúl béka dobot fékezi
Váltás segítő ne kelljen kétszer kuplungolni ha tövig benyomod összefékezi
Olyan mintha alapjáraton visszakuplungolsz felváltáshoz
Nagyon rávan állitva
Válasz T.f. #8676. hozzászólásáraBékában is fékez, ha áthúzom nyúlba akkor mègjobban. Benyomott kuplungnál nem recsenik ha váltok, vagy csak kiveszem-visszarakom a sebességet.
Válasz robi-man #8675. hozzászólásáraIlletve még egy kérdés . Ha benyomott kuplungnál kiveszed üresbe , majd vissza teszed ( közben folyamatosan nyomod a kuplungot ) simán vissza veszi vagy recseg ?
Válasz robi-man #8675. hozzászólásáraHa a nyomatékváltó "békába" van akkor is fékez a váltó ?
üdv mindenkinek. kis segítségre volna szükségem.
van egy 12045-ös crystalom ami nemrég váltófelújításon esett át. de most benyomott kuplungnál ha a váltókarok sebességben vannak akkor mintha fogna a fék, nem gurul meg enyhe lejtőn sem. viszont ha akármelyik váltókart üresbe húzom egyből gurul.valakinek esetleg ötlete, hogy mi lehet a hiba?
Válasz endypapa #8670. hozzászólásáraEz ugyan egy 162-es fedél ,de hátha segít . A munkahenger a szabadon lévő csatlakozóra van kötve .
Válasz endypapa #8672. hozzászólásáraGondolom az ülés alatti tekerőre gondolt... Amivel "fixen" tartod a belső munkahengert...
Válasz Dzsanosi #8671. hozzászólásáraBocs, de ebből semmit nem értek.
Válasz endypapa #8670. hozzászólásáraHa jól volt bekötve amit láttam akkor a kézi elzáró szelep és az elsődleges munkahenger közé volt bekötve
Sziasztok! Megvannak a segéd munkahengerek. Az a kérdés, hova kell bekötni a hozzájuk csatlakozó hidraulika csövet?
12045-höz keresek jobb oldali hidraulika emelő kart, amin van segéd emelő munkahengernek a csapja.
Bontott előnyben.
Sziasztok! Lenne egy kis problémám a Zetor 5011-es hidraulikáján. Komplett javitást vlgeztünk a hidraulikáján, kapott új pumpát is, munkahengerre gyűrűk... Mostanában elkezdett a vezértőmbből szivárogni az olaj (a felső részén, az emelési gyorsaságot ahol tudom állitani és a billentyű alól. Ha leveszem a billyentyűt és rakok alá új tőmítő gumit akkor valamennyi ideig jó). De ha már kb 500 kg-os gépet szállít akkor újra előjön a probléma. Amúgy a hidraulika működésével semmi gond nincs, szépen emel, nem dobál, csak ez zavar eléggé. Hátha tudtok segíteni. Köszönöm!!!
Srácok.
Ha valakinek van forterra katalógusa, a 32016 csapágyat meglesné, hogy hova megy ezeken? (hátsó kerék reduktor pl) Köszi.
Válasz csoppika #8665. hozzászólásáraGyakorlatilag csak ki van töltve a kettő közötti üreg. A lényeg, nem folyik az olaj. :)
Válasz endypapa #8664. hozzászólásáraSzóval a réteg csak ott van? Nem feszíti a lemez pajzs az öntvénynek?
Válasz csoppika #8663. hozzászólásáraNem. Ha leveszed, a felülete a háznak mélyebben van, mint a pajzs felfogatása, illesztése. Ezt a mélyedést töltöttem ki sziloplaszta. ha ne lenne mélyedés, a pajzs támasztotta volna a ház falát, nem tudta volna a munkahenger megrepeszteni.
Válasz endypapa #8662. hozzászólásáraNem lazult vissza a pajzs? Itt a szerelő járt úhy, hogy a hidraulika fedélhez összerakáskor nem kaptak tömítést. Bekente loctite rugalmas tömítővel, és mindig visszalazult. A gazdája meg7nta az utánhuzkodást, szerzett tömítést..
Válasz csoppika #8660. hozzászólásáraHátsó pajzsot leveszed, jó vastagon bekened a ház falát szilikonnal, vissza a pajzs, és nem szivárog az olaj. (nálam ez lett a megoldás)
Válasz csoppika #8660. hozzászólásáraNálam is repedt. Nincs vele amúgy semmi gond. Gondatlan szerelés következménye. A hidraulika munkahenger végállása nem jól van beállítva, a munkahenger nyomja ki a ház falat. Ez ne történjen meg, vannak benne ütközőnek a kazánlemezek.
Válasz VDénes #8659. hozzászólásáraA seggén van egy vastag lemez pajzs(vonófej konzol), nos nem ezek tartócsavarjainál törött, hanem ezek között.. Egy itteni ismerős annyit mondott, hogy neki is van ilyen gondja. A házon belül van egy vastag lemez ütköző keresztbe csavarozva ezen a részen. Ennek ütközik felső állásban a munkahenger valamely része. No ha a vonólapot pl egy vontatott tárcsa hanyatt esve felrántja, akkor ez a lemez eltörhet?, kinyomva az öntvényt... Nálam is vagy ez volt, vagy lelazulhatott egykor a hidraulika fedél.
Válasz csoppika #8658. hozzászólásáraKépet nem tudsz tenni? Mekkora a mérete? Tartó szerepe van? Mitől tört ki?
Válasz VDénes #8657. hozzászólásáraHa esetleg ablakos...hogy oldanád meg?
Válasz csoppika #8647. hozzászólásáraSzia
Kis fúrás a repedések végein a feszültség csökkentése miatt és szakavatott ember előmelegítés után meg tudja hegeszteni. Bár nem tudom hol a törés. Csapágyállások között van? Mi az oka vajon hogy eltört? Jó gép az kár szétbontani és úgy eladni.
Válasz csoppika #8655. hozzászólásáraKis flex sósav jól oda férhető hely számverő meg ügyes kéz kell.Semmi más.
Válasz buszsofőr #8654. hozzászólásáraNálunk minden tulajdonos váltásnál van eredetiség vizsga... Nálatok máshogy van... (ha piros rsz lenne, nem lenne gond)
Válasz csoppika #8650. hozzászólásáraRáhegesztesz az alvázszámra,leköszörülöd simára és beleütöd a másik számot
Válasz endypapa #8636. hozzászólásáraHát már nem tudom, de nagyon elegem van belőle.
Válasz némedi #8644. hozzászólásáraMilyen csapágy? Nekem ott 2 lyukat kell áthidalni.
Válasz T.f. #8649. hozzászólásáraNos végső esetben ha leteszem a lantot, a gép bontasra kerül...
Válasz D-032-a #8648. hozzászólásáraEzt már nem...
Válasz csoppika #8647. hozzászólásáraA házcserével az a gond , hogy az alvázszám abba van beleütve , cserénél ugrik az eredeti alvázszám , mehetsz AF-es számért NKH-ás műszakira .
Válasz csoppika #8647. hozzászólásáraHa olyan helyen van a repedés, fúrással meg lehetne-e állítani?
Válasz csoppika #8646. hozzászólásáraMajd kiderül meddig bírja a haz. Remélem ha körbeér a darab nem tud kiesni...(a vsatag konzol lemez megfogja, de az olaj benntartáshoz kevés lesz...)
Válasz T.f. #8642. hozzászólásáraMeg van repedve hátul középen...
Valaki már csinálhatott ott "állapotfelmérést" egy csiszolóval..
A jobb hátsó fedél csavar volt megszakadva, azért lett levéve a fedele... Meg a 2 oldali fék generálozva lesz... Plusz egyik hátsó reduktor kezdődő szimering baja orvosolva.(2 kúpcsapágy is cserélve lesz ott)
Válasz T.f. #8642. hozzászólásáraAzt mondtad, nem volt kardán a gépen... Úgy rémlett , hozzá tartozó öntvény törött...
Válasz Filler #8634. hozzászólásáraFélre van marva a két csapágy. Már találkoztam ilyennel
Köszönöm a válaszokat. Így vásároltam 4-es váltóval.Akkor szinte biztos,hogy 120 vagy 121-esnek a váltóját szerelték be valamikor.Ki tudja miért.A 161-es váltójába nem is lehet beépíteni a 4. fokozatot?
Válasz csoppika #8638. hozzászólásáraMegvan .
Nem a kardán törött , hanem a kiskúpkerék hengergörgős csapágyának a fészke .
Miért keresel hídházat ?
Válasz ...almai Zsolti #8639. hozzászólásáraZetor Crystal néven nem , de Lengyel piacra Ursus néven szereltek gyors 4-es váltóval 155 Le-s változatot .
Egyébként beépíteni belehet a 16045-be a 4-es váltót , hogy mit fog kibírni az a használattól függ .
Válasz ...almai Zsolti #8639. hozzászólására3 sebességesek voltak.
16445 volt 4 sebességes, de eből csak egy pár darab készült. Nagyon nehéz lenne hozájutni a 16445-höz.
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban,hogy a 16045-ös zetort gyárilag szerelték-e 4 sebességes váltóval.
Válasz T.f. #8637. hozzászólásáraA törött kardánost kidobtad?
Válasz csoppika #8635. hozzászólásáraIgen .