Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.35 FtUSD395.57 FtCHF437.64 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz D-032-a #8434. hozzászólásáraAttól, hogy a Felvidéken van hirdetve vagy nem, az nem befolyásolja a gép minőségét. Errefelé is vanak, akik a jó gépnél is megmondják, hogy milyen hibák vanak, vagy lehet számitani, de van olyan is, aki a totális ócskavasat is kidécséri akár egy új gépet. Minden azon múlik kire találsz rá.
Mellékesen én is voltam a múltban egy 12145 Crystált megnézni, az eladó anyit mondot, hogy csak a 2. fokozatot dobálja ki nagy terhelésnél, mikor elmentem megnézni, a traktor 4 db-ra volt szétkapva, az udvarban, kertben mindenüt, felyitit sebváltóval, motoral a szabad ég alatt le se takarva,......
Válasz D-032-a #8434. hozzászólásáraHa méltóztatok befejezni lesz nekem is egy Teljesen átnézett rendbe rakott gépem annyi hogy nem lesz lefestve . Bár én 4,5-alatt nem adom azt a gépet akkor .
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8429. hozzászólásáraCsak is hajtómű olajat a hátuljába . Én 80w90-est használtam bele de ha kész lesz utána 10w30-as lesz benne a new holland Ambra MultiG-je hogy passzoljon a két gép .
Válasz gjoni #8427. hozzászólásáraSk-ban,Bazos.sk Zetor 16245 a határhoz nem túl messzire érdemes lenne-e nézni. Vannak a fórumon Felvidéki gazdák, hátha mondanak valami véleményt.
Nem mindnek írnak árat. A 2,5-3,5 millások milyenek lehetnek, de valószínűleg van javítani való rajtuk.
Válasz csoppika #8421. hozzászólásáraIgen azt láttam hogy a Szlovákoknál annyi.
Esetleg itthon valahol lehet venni?
Habi,axiált meg 1-2 mg. boltot néztem de semmi.
Sziasztok!
Esetleg valakinek ilyen lakat van eladó?
Vagy hogy honnan tudok szerezni?
A Szlovák oldalakat már néztem,de emiatt nem igazán szeretnék kiutazni.
Válasz csoppika s#8415 hozzászólásáraŐszintén? Fogalmam sincs, de szerintem tüzelnek vele.
Legalábbis réges régen azzal fűtöttek egyes helyeken ahol az volt. Ha jól tudom gyengébb a lignitnél
Válasz Hús Futár #8410. hozzászólásáraNo... Fél nap alatt összeraktam... CSövek fával összefogatva... A szívócsonk felrakás egy kínszenvedés volt... Persze a porlasztóknál a csövek megint összevissza állnak...(szívócsonk mögött lehetne 1-2 centivel nagyobb hely... )Talán nem enged egyik sem... Ennek örömére a szűrőháznál a szemes csonk kezdett engedni...még jó hogy találtam ilyen szerelhető (összecsavarható) mtz szűrő-adagoló közti csonkot... a belseje esztétikusan drótozva van fent...
Még reggel megnézem , mi unta meg éjjel, no meg wd40-el, hogy kifúj-.e, oszt próba...
Válasz csoppika #8408. hozzászólására A meghúzást csak félerővel, mert ha a cső jól áll is, a tömítőkúpot akkor is szét lehet paszírozni.
(De, tán csak nem annyira lágy anyagból van.)
Válasz D-032-a #8405. hozzászólásáraMa bemértük a düzniket újra... Egy cserés lett megint...(most másik) Még van 3...Holnap szívócsonk le, így a csöveket szembe tudom forditani a közcsavarral... Új csöveket féktisztitóal megkinálom. zsepivel meglesem, rozsdát hoz-é... Porlasztó be csöveket szabadon megjáratom gázolajjal is. Csak jó lesz... Kíváncsi leszek az előhajtott csövek így hogy passzolnak. Kaptam fa összefogatókat is...
(Iván nem ilyen kényes...)
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraÚgy látszik ez egy ilyen nap mert a HSX-el én is nyomócsővel szoptam .Ilyen bajom még nem volt inkább olyan hogy törte a csöveket mint mókus a mogyorót .
D-032 kolléga amit írt az lehet az oka neki .
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraVan aki szerint a túl vastag, vagy a régi szerelők által bent hagyott, de a korom miatt csak kaparászással megtalálható plusz alátét a füstölésbe számít bele, mert akkor a porlasztás nem a megfelelő helyre megy az égéstérben. Ez hideg motornál és alapjáraton és kis fordulatnál látszik.
A csettegés és az anya lazítása közti dolognak nem biztos, hogy megfelel, de az nem lehet-e, hogy meghúzáskor deformálódott a nyomócsövön a tömítőkúp és csak az enyhe visszalazításkor tudott megfelelő üza. mennyiséget átnyomni?
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraLehet, megint tévedek, de ez már az új napé.
Porlasztók alá szokás tenni "tűzgyűrűt" ?, vagy tettél-e és ha igen akkor nem lehet-e olyan baj, hogy valamikor régről maradt a hengerfejben plusz alátét.
Válasz Hús Futár #8394. hozzászólásáraA pöcsöm kivan, holnap megyek új szett csőért... Most meg csetteg egy v 2 porlasztó, de ha minimálisat lazítok, gázolaj folyása még nem látszik, elhallgat... Terhelésre beborít a kék füst, de néha elhagyja...Porlasztók kiszed, átmérés, új csövek kimosat, összerakás... Ha nem megy...gyufa...
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraSzerintem valahol tömítetlenség van a rendszerben . Ahogy a kolléga írja először próbáld meg kézi tápszivattyúval felgyomni hogy akkor hogy indul . Adddig nyomasd még a nyomás tartó szelep az adagolón nem kezd el a ciripelni .
11596 hozzászólás
Válasz gjoni #8446. hozzászólásáraAkkor mond meg neki rosszat álmodott
Válasz Hús Futár #8445. hozzászólásáraIlyen kell a sógornak olyan az álma
Válasz gjoni #8444. hozzászólásáraTudom olvstam a napokban de mivel kérdeztél válaszoltam .
Nem kötekedésből az mivel jobb ?
Válasz Hús Futár #8443. hozzászólásáraKöszönöm az újjabbik kell 2000 évjárattól!
Válasz gjoni #8439. hozzászólására97-es kiskerekes 11000 órás .
Válasz Dzsanosi #8438. hozzászólásáraAz én Zetorom is Ambra 10w30 multi G olajjal a sebváltóban üzemel az utolsó 6 évben. Semilyen gond se nincsen.
Válasz Dzsanosi #8438. hozzászólásáraMiért lenne állítólag a 9540-esekben gyárilag az volt . Szerintem eben is menni fog .
Válasz D-032-a #8434. hozzászólásáraAttól, hogy a Felvidéken van hirdetve vagy nem, az nem befolyásolja a gép minőségét. Errefelé is vanak, akik a jó gépnél is megmondják, hogy milyen hibák vanak, vagy lehet számitani, de van olyan is, aki a totális ócskavasat is kidécséri akár egy új gépet. Minden azon múlik kire találsz rá.
Mellékesen én is voltam a múltban egy 12145 Crystált megnézni, az eladó anyit mondot, hogy csak a 2. fokozatot dobálja ki nagy terhelésnél, mikor elmentem megnézni, a traktor 4 db-ra volt szétkapva, az udvarban, kertben mindenüt, felyitit sebváltóval, motoral a szabad ég alatt le se takarva,......
Válasz Hús Futár #8437. hozzászólásáraÉvjárat?
Válasz Hús Futár #8436. hozzászólásáraA 10w30as nem lesz vékony a váltó szivattyúnak???
Válasz D-032-a #8434. hozzászólásáraHa méltóztatok befejezni lesz nekem is egy Teljesen átnézett rendbe rakott gépem annyi hogy nem lesz lefestve . Bár én 4,5-alatt nem adom azt a gépet akkor .
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8429. hozzászólásáraCsak is hajtómű olajat a hátuljába . Én 80w90-est használtam bele de ha kész lesz utána 10w30-as lesz benne a new holland Ambra MultiG-je hogy passzoljon a két gép .
Válasz csoppika #8433. hozzászólásáraott is néztünk sok volt az óra 7000 ebben 5000 van
Válasz gjoni #8427. hozzászólásáraSk-ban,Bazos.sk Zetor 16245 a határhoz nem túl messzire érdemes lenne-e nézni. Vannak a fórumon Felvidéki gazdák, hátha mondanak valami véleményt.
Nem mindnek írnak árat. A 2,5-3,5 millások milyenek lehetnek, de valószínűleg van javítani való rajtuk.
Válasz gjoni #8431. hozzászólásáraSKandiban nézelődj, mester... Felettetek szoktak olcsóbban lenni. Ha gyors vagy, gazdától is vehetsz.
Válasz gjoni #8431. hozzászólásáraMi tart vissza???
Válasz csoppika #8430. hozzászólásáravan egy 7.2 milla jófogáson
Válasz gjoni #8427. hozzászólásáraNekem is...
Válasz Hús Futár #8428. hozzászólásáraIgen az lett rendelve! :)
A hátúljába hatómű vagy hidraulika olaj a célszerűbb?
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8426. hozzászólásáraInkább a 15w40 az kicsit sűrűbb jobb oda télen nyáron .
Kellene egy jó.állapotú 162.45
Válasz D-032-a #8425. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Egyébként Ti milyen motorolajat raktok a 12045-be 10w40 vagy inkább már a 15w40-et?
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8422. hozzászólásáraMostanában nem voltam itt, de régebben érdemes volt Zetor alkatrészt nézni a Nagytraktor KFT-nél is.
Kecskemét, Izsák, Lajosmizse, Kunszentmiklós, Nagykőrös
Válasz csoppika #8423. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8422. hozzászólásáraKintről az Agrobiro postáz is... Hetente jönnek Győrbe postázni...
Válasz csoppika #8421. hozzászólásáraIgen azt láttam hogy a Szlovákoknál annyi.
Esetleg itthon valahol lehet venni?
Habi,axiált meg 1-2 mg. boltot néztem de semmi.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8420. hozzászólására25-30 újan... Én a legócskább mtz felső orsót tettem be... Kicsit kényelmetlen, de harmadából kijön...
Sziasztok!
Esetleg valakinek ilyen lakat van eladó?
Vagy hogy honnan tudok szerezni?
A Szlovák oldalakat már néztem,de emiatt nem igazán szeretnék kiutazni.
Válasz Tomi81 #8416. hozzászólásáraMost megy... A csövek össze vissza, de nem csetteg... Grubert viszi...
Ha már itt tartunk. Ez is valami Zetor gép lenne?
Válasz csoppika s#8415 hozzászólásáraŐszintén? Fogalmam sincs, de szerintem tüzelnek vele.
Legalábbis réges régen azzal fűtöttek egyes helyeken ahol az volt. Ha jól tudom gyengébb a lignitnél
Válasz csoppika #8411. hozzászólásáraNa milyen lett?
Válasz ND #8414. hozzászólásáraAz ilyen téglát mire használják?
Válasz csoppika #8412. hozzászólásáraTőzeget bányásznak a gép teríti formázza szárítás előtt.
Válasz csoppika #8412. hozzászólásáraTèglàt
Itt vajon mit csinálnak?
Válasz Hús Futár #8410. hozzászólásáraNo... Fél nap alatt összeraktam... CSövek fával összefogatva... A szívócsonk felrakás egy kínszenvedés volt... Persze a porlasztóknál a csövek megint összevissza állnak...(szívócsonk mögött lehetne 1-2 centivel nagyobb hely... )Talán nem enged egyik sem... Ennek örömére a szűrőháznál a szemes csonk kezdett engedni...még jó hogy találtam ilyen szerelhető (összecsavarható) mtz szűrő-adagoló közti csonkot... a belseje esztétikusan drótozva van fent...
Még reggel megnézem , mi unta meg éjjel, no meg wd40-el, hogy kifúj-.e, oszt próba...
Válasz csoppika #8408. hozzászólásáraEz sem enyire kényes csak úgy látomneked nincs szerencséd hozzá
Válasz csoppika #8408. hozzászólására A meghúzást csak félerővel, mert ha a cső jól áll is, a tömítőkúpot akkor is szét lehet paszírozni.
(De, tán csak nem annyira lágy anyagból van.)
Válasz D-032-a #8405. hozzászólásáraMa bemértük a düzniket újra... Egy cserés lett megint...(most másik) Még van 3...Holnap szívócsonk le, így a csöveket szembe tudom forditani a közcsavarral... Új csöveket féktisztitóal megkinálom. zsepivel meglesem, rozsdát hoz-é... Porlasztó be csöveket szabadon megjáratom gázolajjal is. Csak jó lesz... Kíváncsi leszek az előhajtott csövek így hogy passzolnak. Kaptam fa összefogatókat is...
(Iván nem ilyen kényes...)
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraha kifújna hallanád
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraÚgy látszik ez egy ilyen nap mert a HSX-el én is nyomócsővel szoptam .Ilyen bajom még nem volt inkább olyan hogy törte a csöveket mint mókus a mogyorót .
D-032 kolléga amit írt az lehet az oka neki .
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraVan aki szerint a túl vastag, vagy a régi szerelők által bent hagyott, de a korom miatt csak kaparászással megtalálható plusz alátét a füstölésbe számít bele, mert akkor a porlasztás nem a megfelelő helyre megy az égéstérben. Ez hideg motornál és alapjáraton és kis fordulatnál látszik.
A csettegés és az anya lazítása közti dolognak nem biztos, hogy megfelel, de az nem lehet-e, hogy meghúzáskor deformálódott a nyomócsövön a tömítőkúp és csak az enyhe visszalazításkor tudott megfelelő üza. mennyiséget átnyomni?
Válasz D-032-a #8403. hozzászólásáraAttól miért csettegne? Nem fúj ki, néztük wd40el...
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraLehet, megint tévedek, de ez már az új napé.
Porlasztók alá szokás tenni "tűzgyűrűt" ?, vagy tettél-e és ha igen akkor nem lehet-e olyan baj, hogy valamikor régről maradt a hengerfejben plusz alátét.
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraKezdesz a zetoroddal egész Mazochista,kapcsolatba kerülni.
Válasz Hús Futár #8394. hozzászólásáraA pöcsöm kivan, holnap megyek új szett csőért... Most meg csetteg egy v 2 porlasztó, de ha minimálisat lazítok, gázolaj folyása még nem látszik, elhallgat... Terhelésre beborít a kék füst, de néha elhagyja...Porlasztók kiszed, átmérés, új csövek kimosat, összerakás... Ha nem megy...gyufa...
Válasz Hús Futár #8398. hozzászólásáraÉn tévedtem.
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraSzerintem valahol tömítetlenség van a rendszerben . Ahogy a kolléga írja először próbáld meg kézi tápszivattyúval felgyomni hogy akkor hogy indul . Adddig nyomasd még a nyomás tartó szelep az adagolón nem kezd el a ciripelni .
Válasz D-032-a #8397. hozzászólásáraHa jól tévedek a 72-eseken már nincs dúsító .