Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #8198. hozzászólásáraSzia Hús Futár
Ha már eke. Van egy 3 fejes IH ekém. Nagyon alacsony az eketörzs, így a szármaradványnál csak szívok vele, ráadásul fixre van hegesztve, így nem tudok fogást állítani, meg amúgy is minden vasat cserélni kellene rajta ezért vennék egy másikat. Nekem is 6245 van. Milyen ekét nézzek, amit elbír. Nincs kötött talajunk,nagy részben homok. Maradjak az IH-nál? A mostaninál általában 2 fejjel használtam, mert ha a harmadik fej is fent volt akkor nagyon összehúzta az utolsó fej a szármaradványt a mankókerék közelsége miatt.
A 16245 Zetor motorolajszűrőjének az oldalán van két csavar. Egy 12 és egy 16 csavar. Az lenne a kérdésem hogy ezek mire szolgálnak, esetleg lehetne-e ebbe belekötni olajnyomás mérő órát?
Válasz B-brikett #8195. hozzászólásáraHa konkrét belinkelt gépet szeretnéd akkor szerintem nem sok gond lesz az ekével mert nekem 7745-ösöm volt anno avon szinte partiban volt szántásnál a 82-esekkel ha csak simán 6245 akkor elég lesz neki 2 fejjel azaz eke .
Válasz B-brikett #8193. hozzászólásáraAmit belinkeltél arról azt írják,hogy 77-es turbós motorral van szerelve.Elég ritka ez verzió,főleg,hogy gyárilag van így szerelve.Úgyhogy az erejével nem igen lenne gond,esetleg a súlyával.Az is csak ekénél vagy lazítónál lehet kevés,ha kötött a talaj.Akkor meg ha kell,legfeljebb rakol rá + súlyokat.
Válasz Hús Futár #8194. hozzászólásáraIgazából csak az ekénél vagyok problémába , mert egy nagy mf 3 fejes eke van ! Az mtz is kéri az erőt vele ! Nagyon szep es jo munkája van ezert azt nem akarom lecserélni !
Válasz B-brikett #8190. hozzászólásáraEkkora területre bőven jó amit belinkeltél.A meggyorsításon én is agyaltam,de gyári megoldást nem találtam.A szerelési igénye az nagyságrendileg kevesebb mint az mtz-nek.Ezért nem bírom én sem az mtz-t.Meg,hogy valahol mindig folyik,szivárog belőle valami.Az egyik hibát megcsinálod,jön valami más.Örök körforgás.
Válasz Plútó #8189. hozzászólására
15-20 hektaron megy az mtz ! Minden munkára használom ! Nemlehet meggyorsitani a zetort?
Leginkabb a szerelésből van elegem
Válasz B-brikett #8188. hozzászólásáraHát ez így egy több ismeretlenes kérdés.Milyen munkára használod,mekkora területen,milyen talajon? 3,9liter vs. 4,7 liter.Lóerő közel azonos.3400kg vs.3900kg.Pótkocsizni lassabb.Az alapján,hogy dolgoztam mtz-vel,volt saját zetorom én ezek ellenére is a zetort választanám.Kényelmesebb,csendesebb,kevesebb szerelést igényel.Persze csak ha a képességei határán belül használódik.Neked kell dönteni.
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Mellékelt képen bejelöltem egy csavart. Elméletileg ez a váltó olajnyomást lehetne itt mérni. Esetleg valaki meg tudná mondani milyen menetű a csavar? Mekkora mérő órát kellene rákötnöm? 10 baros elég vagy 16-os kell?
Válasz Plútó #8181. hozzászólásáraPlútó és mtz1221 köszönöm!
Bemegyek inkább,mert semmi méretet nem írnak a honlapon. Szerintem az axiálnál van ilyen. Szűrőket is náluk vettem. A cikkszám alapján nem tudom jó-e, ezért látnom kell.
Válasz Buvargabi #8179. hozzászólásáraNem tudtam kivenni. De ráhegesztünk egy anyát, hátha kijön. Majd jövő héten próba. Egyébként csuklót hol lehet hozzá venni? Vagy interneten rendelni?
Válasz Dzsanosi #8178. hozzászólásáraÈs ha esetleg kiverődik a gömbcsuklò???szerintem egyszerűbb most ràhegeszteni egy anyàt ès megpròbàlni kitekerni a menetet ès pàr 1000ftèrt venni 1 ùj gömbcsuklòt.de hàt mindenki maga èrzi,h toldoz-foltoz vagy megcsinàlja rendesen.azonn elgondolkodtatok,h mièrt törött el?lehet ,h be van àllva a gömbcsuklo!
Válasz Buvargabi #8175. hozzászólásáraA munkahengerrel azt tudod állítani hogy jobbis meg balra is ugyan annyit forduljon.
Ami gondolom most bevolt állítva ahogy érezték most ha pedig összetolod és meghegeszted max pár fokot fog csalni valamék oldalra tehát tök fölösleges azért újjat venni hogy állítható legyen ha ebben az állásban megfelelő volt.
Legalábbis én így csinálnám meg
Frankón összehegeszteni oszt csá
Blombált új adagoló van feltéve.(ez be lehet àllìtva?)ùj porlasztóK 160 ra beállítva.Hidegen teljes gázon nehezen elindul,gázra kb 15 mp ig nem is reagàl.lassan magàhoz tér kis melegedès után.akkor normàlisan reagâl a gàzra.ezutân újraindìtva màr könnyen újraindìthatò.
Válasz Dzsanosi #8174. hozzászólásáraIgen,meg lehet hegeszteni, de akkor hogy lessz àllitva?ugyanis a menetszàr törött bele a gömbfejből ami ìgy rànèzèsre kb +-5cm van benne,tehàt nem ajànlatos összehegeszteni.
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraHegeszthető
Nyírség nehézgép 93 Nyíregyháza
Javitunk munkahengereket is a szakink meghegeszti de fel is újitsa ha kell bármilyen formában ha kell csak tömitést cserél ha kell mást is kromszárat hüvelyt dugattyút
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraCSERE!!!Probald a menetet kitekerni a segèdpumpa vègèből,ha sikerül akkor csak gömfej kell,de ha nem jön ki akkor...
Komplett csere.lehet cserère felujìtottot de az ùj nem sokkal dràgàbb.
Üdvözlet!
Legnagyobb örömömre eltört a 6245-ös szervómunkahengerének a szára. Egészen a csuklós zsírzófej előtt a menetes résznél. A kérdésem az, hogy lehet ezt hegeszteni, vagy csere?
Válasz Roli és Feri #8170. hozzászólásáraAzolajnyomàst nem tudod beàlitani.nincs òra ès nem is szüksèges,de ha te szeretnèl akkor az òra olajtömlőjèt a nyomàsmèrő gomba helyère kell becsavarozni ami azolajbeöntő alatt van.ha tènyleg kritikusan startol hidegen akkor az adagolòt el kell vinni szervizbe.
Központi olajzásù az adagoló.olajnyomás beállìtása hogy törtènik?mekkora èrtékre kell hidegen vagy melegen?olajnyomás òra van a ti gépeteken?mèg azt is kell felszerelni.erre jò ötlet?
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraHideginditàs menete:vègy 1 ùjsàgpapìrt,gyùjtsd meg majd indìtsd a motrot ès közben tedd a sxìvòtorok elè az ègő ùjsàgot!
...csak vicceltem.....
Startold teligàzon,de ne hagyd kipörögni a motrot.ahogy megy fel a fordulat ùgy vedd vissza a gàzt.elmèletileg az olajnyomàs szabàlyozza a hidegindìtàst ha központi olajzàsa van az adagolònak!
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraA 62xx szérián már nincs dúsító,ha az eredeti adagoló van rajta. A 60xx adagolón van dúsító (nekem a 6211-en olyan van már így vettem) A kompresszor felől az adagoló végén van egy hatlapfejű csavar és a lapoláson van egy kis csap,azt kell benyomni,az a dúsító. Csak akkor tudod benyomni,ha a kézi gázt ráhúzod ,majdnem max.ra.
Zetor 6245 hidegen nehezen indul.
Melegen könnyedén.
Most vásároltuk a gépet.
Tudnátok segíteni hogy hol találom a dúsítót, vagy mi a hidegindítás menete?
Válasz Buvargabi #8159. hozzászólásáraMikor szèt van szedve a traki akkor szoktuk a körmöket beàllìtani ùgy,h a tlt körmök 50 mmre vannak a kuplungtol a menet meg 40 mmre.ez az alap,majd összetolàs utàn van finomìtva.
Válasz kertészke #8157. hozzászólásáraVissza kène àllitani annyira,hogy a tlt csapàgyàtol 10 mmre legyen killyebb.szètesni nem tud a csapagy.a tlt csapàgyàt 2mmre àlitsd be a körmöktől.mink elektrodat szoktunk benyomni.hogyan àllìtottad be a körmöket mikor szèt volt szedve?
Válasz Buvargabi #8156. hozzászólásáraKöszi! Akkor nem idegeskedek,
Még annyi, hogy szerinted a menetcsapágy gond hogyha teljesen kilóg most már a nagy tlt csapágy síkjától? kb alaphelyzetben is az egész csapágy kilóg.
Vissza kéne játszani őket egy síkba?
Attól tartok ha kopik a kuplungtárcsa, akkor ez úgy működhet, hogy felszabályozza magát, és akkor még kijjebb csúszik, nehogy szétessen.
Válasz kertészke #8155. hozzászólásáraNem megy tönkre,a hidraulikusat nem tudod mashogy beàllitani.mink ìgy csinàljuk meloban is van 15 db zetorunk,mèg eggyet sem szedtünk szèt csapàgy miatt! No para!
Válasz kertészke #8143. hozzászólásáraSemmi gond,h ha hozzàèr a csapàgy!a hidraulikus működteèsű mindig hozzàèr!ajàròkuplung körmeit mindig beljebb kell àllìtani 10 mmel!
Válasz csoppika #8149. hozzászólásáraAz ulés alatti kart állo motornál kell kapcsolni akkor is óvatosan mert a seeger karika hajlamos lejonni a tengelyrol akkor meg szedheted 3 felé a traktort
11599 hozzászólás
Válasz Hús Futár #8198. hozzászólásáraSzia Hús Futár
Ha már eke. Van egy 3 fejes IH ekém. Nagyon alacsony az eketörzs, így a szármaradványnál csak szívok vele, ráadásul fixre van hegesztve, így nem tudok fogást állítani, meg amúgy is minden vasat cserélni kellene rajta ezért vennék egy másikat. Nekem is 6245 van. Milyen ekét nézzek, amit elbír. Nincs kötött talajunk,nagy részben homok. Maradjak az IH-nál? A mostaninál általában 2 fejjel használtam, mert ha a harmadik fej is fent volt akkor nagyon összehúzta az utolsó fej a szármaradványt a mankókerék közelsége miatt.
Sziasztok!
A 16245 Zetor motorolajszűrőjének az oldalán van két csavar. Egy 12 és egy 16 csavar. Az lenne a kérdésem hogy ezek mire szolgálnak, esetleg lehetne-e ebbe belekötni olajnyomás mérő órát?
Válasz B-brikett #8195. hozzászólásáraHa konkrét belinkelt gépet szeretnéd akkor szerintem nem sok gond lesz az ekével mert nekem 7745-ösöm volt anno avon szinte partiban volt szántásnál a 82-esekkel ha csak simán 6245 akkor elég lesz neki 2 fejjel azaz eke .
Válasz B-brikett #8193. hozzászólásáraAmit belinkeltél arról azt írják,hogy 77-es turbós motorral van szerelve.Elég ritka ez verzió,főleg,hogy gyárilag van így szerelve.Úgyhogy az erejével nem igen lenne gond,esetleg a súlyával.Az is csak ekénél vagy lazítónál lehet kevés,ha kötött a talaj.Akkor meg ha kell,legfeljebb rakol rá + súlyokat.
Válasz B-brikett #8195. hozzászólásáraA Zetor 6245 teljesen egyenértékű talajmunkában a 82-es MTZ-vel.
Válasz Hús Futár #8194. hozzászólásáraIgazából csak az ekénél vagyok problémába , mert egy nagy mf 3 fejes eke van ! Az mtz is kéri az erőt vele ! Nagyon szep es jo munkája van ezert azt nem akarom lecserélni !
Válasz B-brikett #8193. hozzászólásáraMilyen eszközöket húzol az mtz-vel és milyen talajon ?
Válasz Plútó #8192. hozzászólásáraEs elbirja ugyanazokat a munkaeszközöket?
Válasz B-brikett #8190. hozzászólásáraEkkora területre bőven jó amit belinkeltél.A meggyorsításon én is agyaltam,de gyári megoldást nem találtam.A szerelési igénye az nagyságrendileg kevesebb mint az mtz-nek.Ezért nem bírom én sem az mtz-t.Meg,hogy valahol mindig folyik,szivárog belőle valami.Az egyik hibát megcsinálod,jön valami más.Örök körforgás.
Válasz B-brikett #8190. hozzászólásáraEzeket a zetorokat nem lehet gyorsítani csak a krisztálokat amelyikben 4 sebességes váltó van .
Válasz Plútó #8189. hozzászólására
15-20 hektaron megy az mtz ! Minden munkára használom ! Nemlehet meggyorsitani a zetort?
Leginkabb a szerelésből van elegem
Válasz B-brikett #8188. hozzászólásáraHát ez így egy több ismeretlenes kérdés.Milyen munkára használod,mekkora területen,milyen talajon? 3,9liter vs. 4,7 liter.Lóerő közel azonos.3400kg vs.3900kg.Pótkocsizni lassabb.Az alapján,hogy dolgoztam mtz-vel,volt saját zetorom én ezek ellenére is a zetort választanám.Kényelmesebb,csendesebb,kevesebb szerelést igényel.Persze csak ha a képességei határán belül használódik.Neked kell dönteni.
Sziasztok!
Mtz 82 est érdemes lecserélni zetorra? Ha igen akkor meik tipusra?
Én ezt nézegettem !
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-6245/h_6584473?ref=ac4a267b
Kinekmi a véleménye??
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraIgen , a váltónyomás tudod ott mérni .
Óra 16 bar-os kell.
A csavarra csak tippem van , 12x1,5 .
Sziasztok!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20180327210755_zetorvaltonyomascsavar.jpg)
Mellékelt képen bejelöltem egy csavart. Elméletileg ez a váltó olajnyomást lehetne itt mérni. Esetleg valaki meg tudná mondani milyen menetű a csavar? Mekkora mérő órát kellene rákötnöm? 10 baros elég vagy 16-os kell?
Válasz Plútó #8181. hozzászólásáraPlútó és mtz1221 köszönöm!
Bemegyek inkább,mert semmi méretet nem írnak a honlapon. Szerintem az axiálnál van ilyen. Szűrőket is náluk vettem. A cikkszám alapján nem tudom jó-e, ezért látnom kell.
Válasz Kamionos #8180. hozzászólásáraHabiban is van már sok zetor motyó.
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/lista/pag_cikklista.aspx?SZURES=g%C3%B6mbfej&ps=100
Válasz Kamionos #8180. hozzászólására Itt az Axial webshopban biztosan megtalálod ami neked kell.gömbfejek
Válasz Buvargabi #8179. hozzászólásáraNem tudtam kivenni. De ráhegesztünk egy anyát, hátha kijön. Majd jövő héten próba. Egyébként csuklót hol lehet hozzá venni? Vagy interneten rendelni?
Válasz Dzsanosi #8178. hozzászólásáraÈs ha esetleg kiverődik a gömbcsuklò???szerintem egyszerűbb most ràhegeszteni egy anyàt ès megpròbàlni kitekerni a menetet ès pàr 1000ftèrt venni 1 ùj gömbcsuklòt.de hàt mindenki maga èrzi,h toldoz-foltoz vagy megcsinàlja rendesen.azonn elgondolkodtatok,h mièrt törött el?lehet ,h be van àllva a gömbcsuklo!![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz Buvargabi #8175. hozzászólásáraA munkahengerrel azt tudod állítani hogy jobbis meg balra is ugyan annyit forduljon.
Ami gondolom most bevolt állítva ahogy érezték most ha pedig összetolod és meghegeszted max pár fokot fog csalni valamék oldalra tehát tök fölösleges azért újjat venni hogy állítható legyen ha ebben az állásban megfelelő volt.
Legalábbis én így csinálnám meg
Frankón összehegeszteni oszt csá
Válasz Roli és Feri #8176. hozzászólásáraCsavarj az előtöltésnek 2-3 mm-ert.Ha kevés akkor szokott nehezen indulni meg egyenletlenül járni.
Blombált új adagoló van feltéve.(ez be lehet àllìtva?)ùj porlasztóK 160 ra beállítva.Hidegen teljes gázon nehezen elindul,gázra kb 15 mp ig nem is reagàl.lassan magàhoz tér kis melegedès után.akkor normàlisan reagâl a gàzra.ezutân újraindìtva màr könnyen újraindìthatò.
Válasz Dzsanosi #8174. hozzászólásáraIgen,meg lehet hegeszteni, de akkor hogy lessz àllitva?ugyanis a menetszàr törött bele a gömbfejből ami ìgy rànèzèsre kb +-5cm van benne,tehàt nem ajànlatos összehegeszteni.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraHegeszthető
Nyírség nehézgép 93 Nyíregyháza
Javitunk munkahengereket is a szakink meghegeszti de fel is újitsa ha kell bármilyen formában ha kell csak tömitést cserél ha kell mást is kromszárat hüvelyt dugattyút
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraCSERE!!!Probald a menetet kitekerni a segèdpumpa vègèből,ha sikerül akkor csak gömfej kell,de ha nem jön ki akkor...
Komplett csere.lehet cserère felujìtottot de az ùj nem sokkal dràgàbb.
Üdvözlet!![1](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20180322071657_20180317_184947.jpg)
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20180322071808_20180317_184953.jpg)
Legnagyobb örömömre eltört a 6245-ös szervómunkahengerének a szára. Egészen a csuklós zsírzófej előtt a menetes résznél. A kérdésem az, hogy lehet ezt hegeszteni, vagy csere?
Válasz Roli és Feri #8170. hozzászólásáraAzolajnyomàst nem tudod beàlitani.nincs òra ès nem is szüksèges,de ha te szeretnèl akkor az òra olajtömlőjèt a nyomàsmèrő gomba helyère kell becsavarozni ami azolajbeöntő alatt van.ha tènyleg kritikusan startol hidegen akkor az adagolòt el kell vinni szervizbe.
Központi olajzásù az adagoló.olajnyomás beállìtása hogy törtènik?mekkora èrtékre kell hidegen vagy melegen?olajnyomás òra van a ti gépeteken?mèg azt is kell felszerelni.erre jò ötlet?
Válasz csoppika #8163. hozzászólásáraHàt akkor jòl megfizettetik azutat!![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz Buvargabi #8167. hozzászólásáraDe lehet,h ki van a motor vagy az adagolò
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraHideginditàs menete:vègy 1 ùjsàgpapìrt,gyùjtsd meg majd indìtsd a motrot ès közben tedd a sxìvòtorok elè az ègő ùjsàgot!
...csak vicceltem.....
Startold teligàzon,de ne hagyd kipörögni a motrot.ahogy megy fel a fordulat ùgy vedd vissza a gàzt.elmèletileg az olajnyomàs szabàlyozza a hidegindìtàst ha központi olajzàsa van az adagolònak!
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraA 62xx szérián már nincs dúsító,ha az eredeti adagoló van rajta. A 60xx adagolón van dúsító (nekem a 6211-en olyan van már így vettem) A kompresszor felől az adagoló végén van egy hatlapfejű csavar és a lapoláson van egy kis csap,azt kell benyomni,az a dúsító. Csak akkor tudod benyomni,ha a kézi gázt ráhúzod ,majdnem max.ra.
Válasz csoppika #8153. hozzászólásáranem tudod lenyomni a kart
Zetor 6245 hidegen nehezen indul.
Melegen könnyedén.
Most vásároltuk a gépet.
Tudnátok segíteni hogy hol találom a dúsítót, vagy mi a hidegindítás menete?
Válasz Buvargabi #8162. hozzászólásáraAz is SK...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Batta Sándor_43038 #8161. hozzászólásáraSzlovakiàban olcsòbb!400 euro!!! +-![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Z59-11dag #8124. hozzászólásáraSzölöskén 740euró+áfa (Drága)
Válasz Buvargabi #8159. hozzászólásáraMikor szèt van szedve a traki akkor szoktuk a körmöket beàllìtani ùgy,h a tlt körmök 50 mmre vannak a kuplungtol a menet meg 40 mmre.ez az alap,majd összetolàs utàn van finomìtva.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Buvargabi #8158. hozzászólásáraKöröm=bèka![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz kertészke #8157. hozzászólásáraVissza kène àllitani annyira,hogy a tlt csapàgyàtol 10 mmre legyen killyebb.szètesni nem tud a csapagy.a tlt csapàgyàt 2mmre àlitsd be a körmöktől.mink elektrodat szoktunk benyomni.hogyan àllìtottad be a körmöket mikor szèt volt szedve?
Válasz Buvargabi #8156. hozzászólásáraKöszi! Akkor nem idegeskedek,![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Még annyi, hogy szerinted a menetcsapágy gond hogyha teljesen kilóg most már a nagy tlt csapágy síkjától? kb alaphelyzetben is az egész csapágy kilóg.
Vissza kéne játszani őket egy síkba?
Attól tartok ha kopik a kuplungtárcsa, akkor ez úgy működhet, hogy felszabályozza magát, és akkor még kijjebb csúszik, nehogy szétessen.
Válasz kertészke #8155. hozzászólásáraNem megy tönkre,a hidraulikusat nem tudod mashogy beàllitani.mink ìgy csinàljuk meloban is van 15 db zetorunk,mèg eggyet sem szedtünk szèt csapàgy miatt! No para!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraKöszi a segítséget, de így hamar tönkre fog menni a járat kinyomócsapágy szerintem.
Akkor 10 mm beljebb (a motor felé ) kell állnia a menetbékáknak, a kardán békákhoz képest, ugye?
Válasz kertészke #8143. hozzászólásáraSemmi gond,h ha hozzàèr a csapàgy!a hidraulikus működteèsű mindig hozzàèr!ajàròkuplung körmeit mindig beljebb kell àllìtani 10 mmel!
Válasz Ricsi 85 #8152. hozzászólásáraJó tudni. Mi a jele ha lejön?
Válasz csoppika #8149. hozzászólásáraAz ulés alatti kart állo motornál kell kapcsolni akkor is óvatosan mert a seeger karika hajlamos lejonni a tengelyrol akkor meg szedheted 3 felé a traktort
Válasz buszsofőr #8150. hozzászólásáraKönnyen megy itt minden:-) Majd meglesem ha javul az idő.