Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz lala #8032. hozzászólásáraNekem megvan a Forterra sorozaté. Claszikus Forterra és a HSX. Ami infóm van, HD-t csak ősztől fognak gyártani, adig csak raktárkészletről. A HSX-re fogják rakni a rugózot futómüvet, amit edig csak a HD-ben volt elérhető. Anyit tudok, valamelyik kiseb modelek is ideiglenesen leálnak a gyártáson. De hogy mi jó eben, azt nem tudom.
Válasz csoppika #8027. hozzászólásáraHa a feszültség felfelé ugrál akkor a szabályzó a gond , a szénkefe ill. a csúszógyűrű hibája a töltés kimaradását okozza .
Én MTZ-nél gumigyűrű hiba miatt volt hogy teljes sort kihúztam (kihúzás előtt jelölve), gond nélkül visszament a helyére . Egy gyűrű volt a gond , de sok volt a víztérben az üledék , így viszont ki lett takarítva a blokk. A hüvelyek szinte újszerűek voltak .
Válasz T.f. #8025. hozzászólásáraKöszi.
A töltésem a 28V ról néha felkalimpál 30-ra... Ez is lehet szénkefe? Nekem a kombájnon van a magneton 24V...
A csepegés helyét jó volna tudni, hátha látok vmit a hibából. Legalább a kihúzandó hüvelyek számát meg tudom saccolni... Egynél többet úgysem húz ki a szerelő generál nélkül, mert ugyanúgy nem tudja visszatenni...
Válasz lorant90 #8024. hozzászólásáraNem szürkül, mert a vizet minden meló után leengedem... Fagyállóból kb 24 óra alatt 2-3 deci lement... Vízből kevesebb, de 1-1.5kg tömítő után is... A "kedves" eladó lehet 5 kilóval tömítette el annak idején... (hogy fagyállózásig tartotta magát)
No meg folyamatosan gőzöl ha meleg a motor...
Válasz csoppika #8006. hozzászólásáraSzia. Az emlegetett MTZ parkolón van.
A Zetorokon nálam nem eredeti generátor van .
Ha a töltés ugrál , azt ált. kontakt hiba okozza , legvalószínűbb a szénkefe vagy a csúszógyűrű kopása. A szabályzó állandó , stabil tünetet okoz.
A karter levételekor az alátámasztást a kuplungház és a váltó összecsavarozásánál célszerű elhelyezni , ott van kereszt öntvény belülről .
A karter levételével az esetleges blokk hibát a hüvelykihúzása nélkül nem látod meg , csak a víz csöpögésének a helyét.
Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraA helyi jrd-be a 161es kb 10ev utan adta meg magát AZ olajnyomása melegen teligázon 2 alapgázon 0 volt szoval a tiedbe kár bolygatni
Válasz lorant90 #8021. hozzászólásáraFel lesz, mivel a tyukudvarban nem generálozunk
És korántsem biztos, hogy lesz idő beszorítani az ütemtervbe a szerelőnél. Arra vagyok főleg kíváncsi, hogy kell-e donor blokkot szereznem... Nehéz lenne megfelelő áron, mert mindenki tökéletes bontott motort árul...
Válasz csoppika #8020. hozzászólásáraTokeletes munkak bejaratas gyanant. A nagyobb terheles mellet kicsit ovatosabban es semmi gond nem lesz. Csak ha mar leveszed a kartert es megneszeled a huvely menti csepegest akk mar nem lesz felteve a karter.
Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraHa kikalkulálom, hogy van-e rávaló. Most tavasszal kell generáloztatnom. Van 2-3 ha rétem, amit nem kaszálok, no azt le tudnám ezzel szárzúzózni egy 1.60-as zúzóval bejáratás gyanánt(mondjuk a kardánt nem próbáltam, terheléskor megy-e...) Ha sikerül nekem learatnom, akkor még 18ha szalma rend szétdobatás rendterítővel, majd lezúzás az 1.60-as szalma zúzómmal... Ez talán lesz 30-50 üzemóra... Utána már csak a nehéz tárcsával meg a lazítóval tudom használni...
Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraSok kulombseg van motor meg motor kozt. Havernak 83 as gyartasu 12011 van 8701 es motorszammal. Kozpoti kenyesu adagoloval olyan kis szolid hangja van de megy nincs vele gond igaz mar huvelyeztem de o olyan . Az enyemben 8601 es tipusu mogor van igaz mar at van csinalva kozponti kenesu adagolo van rajta de mindig kemenyebb haraposabb hangja volt. Es mintket kipifogo kivan herelve
Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraA hangja sem az az igazi... Bár nem tudom a kipuff mennyit tesz. De mentem pár éve egy lepukkant, de harapós motorú 12011-essel, annak kellemes duruzsolós hangja volt...
Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraTapostunk mar gepet evekig 4-1 bar kozti olajnomyassal vartuk mikor adja meg magat de meg mindig birja. Ha fekete a fust az a sok uzemanyag ha kek akk olaj. En emiatt huvelyeztem mer szegeny mar csak fustolt de nem birta a munkat. Aztan jott az adagolo.
Válasz lorant90 #8013. hozzászólásáraNos, szerintem ez az alsó elfogadott határ...
A nagyobb probléma az erő(összehasonlítási alapom nincs) és az olajfogyás... Ha dolgozok vele, füstöl rendesen...
Válasz csoppika #8012. hozzászólásáraMeglatod milyen rajta a szivo kosar mennyore sok rajta a karbon. En ilyenkor altalaban azt kitakaritom. Most pontosan nem tudom a tomites vastagsagat 1mm koruli. Akk az olajnyomassal nincs gond az megfeleo.
Válasz lorant90 #8011. hozzászólásáraMiért venném le? Vagy ha leveszem, látni esetleg rajta, ha kopott? 15-40 olaj, hidegen 5 bar, melegen 2.8-3.5, milyen kedve van... Bár az olaj fogy, úgyhogy szerintem kuka a hüvelysor...
Olajpumpánál a tömítés vastagsága mindegy? (meghajtó foghézag miatt esetleg, nem tudom, hol megy bele az olaj...)
Válasz lorant90 #8009. hozzászólásáraNo akkor beszerzek egy karter tömítés készletet. Már ha van külön... Valami extra tömítés van ott még? (mtz-nél pl gumi félkarikák vannak elöl-hátul)
Válasz csoppika #8008. hozzászólásáraMindenki maga tudja, en igy szoktam nem 1x nem 2x. De ha ragaszkodik a tamasztasho akk a kupluhgaz alatt emelo es egy erosebb deszka. De felesleges.
Válasz csoppika #8006. hozzászólására Az a bizonyos karter..eleg nehez dög. En csak siman le ulok melle valamire ala a terdeket es leeresztem. Aztan mehet be a viz es lehet leselkedni
Válasz T.f. #8005. hozzászólásáraEgy MTZ-t kivéve...vagy az már meghalt?
Nálad a Zetorokon magneton generátor van? Neked milyen külsőre a fesz szabályzó rajtuk? Mint amit belinkeltem? Ha a feszmérő néha bekalimpál, az fesz szabályzó, ugye?
A karter levételhez hol szokod alátámasztani a hasát? Gondolom nem betonos placcon (meg szabadban) ne álljak neki... Végére kéne járnom a hűtővíz fogyásnak, de a körzeti szerelő el van havazva mindig... Legalább azt el kéne döntenem, hogy a víz honnan jön(eldobandó a blokk, vagy nem...)
Válasz T.f. #8002. hozzászólásáraAz egyik kolegám azt mondta hogy épített már át többet is és megéri kevesebb lesz a fogyasztása dinamikusabb lesz
Dugót
Porlasztó csúcsot amúgy is cserélnem kell adagoló turbó már van
A csonkokat kéne megszerezni még hozzá
Aztán nem akarok nagyobb dolgokat utánna mint ami van hozzá csak nem kell kinlódnia vele így a váltót se kell félteni elvégzett
Ugyan úgy marad neki a 3mas váltva forgó meg a 3.2 tárcsa ... Csak vigabb lesz kissebb hektár fogyasztással
Meghát nem menjen már pocsék a turbó meg az adagoló ha már van
Ne hagyjam már tovább porosodni a polcon
Holset turbó kb 10 üó mikor lecserélték amin volt beszart ami rajta volt utánna meg eltörte a főtengelyt oszt kinézett a blokkon így ez rámmaradt
Azért köszi a tanácsot
Válasz Dzsanosi #8001. hozzászólásáraSzia.
Visszaolvastam a problémádat . Egy-két gondolat a témában . Én anno egy 12145-öt terveztem átépíteni , ahhoz jártam körül a témát.
A motor forgattyús része és a hengerfej cikkszámok szerint megegyezik.
Variálni kell viszont :
-hűtő
-levegő csövek esetleg a levegő szűrő (turbósban nagyobb van)
-ÜZEMANYAG TARTÁLY
-kipufogó oldali gyűjtő öntvény a turbóval
-átvezető alu öntvény a turbótól (ez miatt kell másfajta tank)
-szívó csonk
-turbó olajzás a VISSZAFOLYÓ ággal
-KORREKTOROS adagoló
-TURBÓS porlasztó csúcs
Nálam elmaradt az átépítés , lett egy nagytesó a 12145 mellé .
A váltó témához. A 4 sebességes váltót nem célszerű 140 Le fölé beépíteni , de a lengyeleknél még 155 Le-vel is forgalmazták . Használattól is függ mit fog bírni.
Javasolnám nézd át a katalógust a különbségek
szempontjából.
Sajna 16045 (14045) katalógust nem ismerek.
Ez a 12145-16145-é.
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8111-16145/rejstrik-29/kl-ukova-skrina/?p=11
Sok sikert !
Hali!
Lenne egy 24 voltos magneton generátorom. A feszültség kileng néha 30voltra... Gondolom feszültség szabályzó halódik. No a szabályzón a PH 28V/1 olvasható, és a 28V van beleütve. Egy vezeték jön belőle kívülre tűzősaruval. Szóval ezek a régi magnetonok egy kaptafára készültek?
Kép alapján ez lehet:
https://profi-tars.hu/beepitheto-feszultsegszabalyzo#page_artdet_tabs
Válasz Dzsanosi #7993. hozzászólásáraA Te 120asodon a hütön bal oldalt van a "púp" de a 160as hütöjen jobb oldalt van a "púp " épp azét h a levegöszürötöl tudd elvezetni a turbora a szívó csövet
Válasz csoppika #7994. hozzászólásáraÉrtem hát ezt mondjuk nem tudtam hogy milyen váltóval szerelték.
Nem akarok én 1-2 báros turbót rátenni csak egy kicsikét mint pl ami az mtzken van 0.4-0.5 csak hogy mégis könnyebben mennyen ne kelljen már dombnak felfele szikfoltba húzgálni békába
Annyira nem vagyok hozzá hülye mert ráadásul Diesel motorok és váltók felújítását javítását végze munkagépekbe ahol dolgozok a Nyírség nehézgépnél
Csak ott mindent szakszerüen kell végezni átalakítást nem végzünk ilyen formában
Főbb motorok cummins perkins Deutz de amúgy amit hoznak
És benn a cégnél tőbbnyire mindenki azt mondta
Ne alakitgassam úgyse lesz jó akkor inkább cserélném le
Lecserélni nincs pénz
De felújítani meg muszály lesz mostanában mivel zabálja az olajat meg az olajnyomása se híres és ha már közöl rá nem sok különbség volna ára
Annyira nem vagyok benne hogy milyen típusok meg hogy mi volt bennük
De azt mondták hogy volt 140es széria ami csak turbós volt a 120ashoz képest
Így hát végülis énis majdnem 140est próbálok kihozni belőle annyit leszámítva hogy nem eredeti turbó kerülne rá
Válasz Dzsanosi #7991. hozzászólásáraMeg kéne oldani a turbó kenését is + a szívócsö hogy elférjen, 160ba való hütöt kell bele tenni vagypedig a mostani hütö tetejét megfordítani
Válasz csoppika #7987. hozzászólására160 lovat nem akarok kihozni belőle max 15- 20 lovat de inkább csak 15 tel
Mert a turbós motorok rugalmasabbak jobb a fordulat nyomaték leadás
Még a hangja miatt plusz kapna akkor egy lefúvó szelepet is
Meg ha minden igaz a fajlagos fogyasztása is jobb a turbósnak
11585 hozzászólás
Válasz Sk Laci #8034. hozzászólásáraelküldöd?
Válasz Sk Laci #8034. hozzászólásáraelküldöd?
Válasz lala #8032. hozzászólásáraNekem megvan a Forterra sorozaté. Claszikus Forterra és a HSX. Ami infóm van, HD-t csak ősztől fognak gyártani, adig csak raktárkészletről. A HSX-re fogják rakni a rugózot futómüvet, amit edig csak a HD-ben volt elérhető. Anyit tudok, valamelyik kiseb modelek is ideiglenesen leálnak a gyártáson. De hogy mi jó eben, azt nem tudom.
zetor proxima 120 hs
nincs valakinek aktuális zetor árlistája?
nincs valakinek aktuális zetor árlistája?
Mennyit nyom a gyári cseh turbó a crystalon ??
Csak mert nekem holset turbó jött be az udvarra aztán nehogy túl sokat nyomjon véletlenül
Válasz T.f. #8028. hozzászólásáraHaver szerint a 30V még nem gond... Majd még úgyis járatgatom, oszt lefigyelem...
Válasz csoppika #8027. hozzászólásáraHa a feszültség felfelé ugrál akkor a szabályzó a gond , a szénkefe ill. a csúszógyűrű hibája a töltés kimaradását okozza .
Én MTZ-nél gumigyűrű hiba miatt volt hogy teljes sort kihúztam (kihúzás előtt jelölve), gond nélkül visszament a helyére . Egy gyűrű volt a gond , de sok volt a víztérben az üledék , így viszont ki lett takarítva a blokk. A hüvelyek szinte újszerűek voltak .
Válasz T.f. #8025. hozzászólásáraKöszi.
A töltésem a 28V ról néha felkalimpál 30-ra... Ez is lehet szénkefe? Nekem a kombájnon van a magneton 24V...
A csepegés helyét jó volna tudni, hátha látok vmit a hibából. Legalább a kihúzandó hüvelyek számát meg tudom saccolni... Egynél többet úgysem húz ki a szerelő generál nélkül, mert ugyanúgy nem tudja visszatenni...
Válasz lorant90 #8024. hozzászólásáraNem szürkül, mert a vizet minden meló után leengedem... Fagyállóból kb 24 óra alatt 2-3 deci lement... Vízből kevesebb, de 1-1.5kg tömítő után is... A "kedves" eladó lehet 5 kilóval tömítette el annak idején... (hogy fagyállózásig tartotta magát)
No meg folyamatosan gőzöl ha meleg a motor...
Válasz csoppika #8006. hozzászólásáraSzia. Az emlegetett MTZ parkolón van.
A Zetorokon nálam nem eredeti generátor van .
Ha a töltés ugrál , azt ált. kontakt hiba okozza , legvalószínűbb a szénkefe vagy a csúszógyűrű kopása. A szabályzó állandó , stabil tünetet okoz.
A karter levételekor az alátámasztást a kuplungház és a váltó összecsavarozásánál célszerű elhelyezni , ott van kereszt öntvény belülről .
A karter levételével az esetleges blokk hibát a hüvelykihúzása nélkül nem látod meg , csak a víz csöpögésének a helyét.
Válasz csoppika #8022. hozzászólásáraMekkora az a vizmennyiseg ami lemegy olajba? Megszurkul az olaj?
Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraA helyi jrd-be a 161es kb 10ev utan adta meg magát AZ olajnyomása melegen teligázon 2 alapgázon 0 volt szoval a tiedbe kár bolygatni
Válasz lorant90 #8021. hozzászólásáraFel lesz, mivel a tyukudvarban nem generálozunk
És korántsem biztos, hogy lesz idő beszorítani az ütemtervbe a szerelőnél. Arra vagyok főleg kíváncsi, hogy kell-e donor blokkot szereznem... Nehéz lenne megfelelő áron, mert mindenki tökéletes bontott motort árul...
Válasz csoppika #8020. hozzászólásáraTokeletes munkak bejaratas gyanant. A nagyobb terheles mellet kicsit ovatosabban es semmi gond nem lesz. Csak ha mar leveszed a kartert es megneszeled a huvely menti csepegest akk mar nem lesz felteve a karter.
Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraHa kikalkulálom, hogy van-e rávaló. Most tavasszal kell generáloztatnom. Van 2-3 ha rétem, amit nem kaszálok, no azt le tudnám ezzel szárzúzózni egy 1.60-as zúzóval bejáratás gyanánt(mondjuk a kardánt nem próbáltam, terheléskor megy-e...) Ha sikerül nekem learatnom, akkor még 18ha szalma rend szétdobatás rendterítővel, majd lezúzás az 1.60-as szalma zúzómmal... Ez talán lesz 30-50 üzemóra... Utána már csak a nehéz tárcsával meg a lazítóval tudom használni...
Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraSok kulombseg van motor meg motor kozt. Havernak 83 as gyartasu 12011 van 8701 es motorszammal. Kozpoti kenyesu adagoloval olyan kis szolid hangja van de megy nincs vele gond igaz mar huvelyeztem de o olyan . Az enyemben 8601 es tipusu mogor van igaz mar at van csinalva kozponti kenesu adagolo van rajta de mindig kemenyebb haraposabb hangja volt. Es mintket kipifogo kivan herelve
Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraUccu neki ha mar lent a karter
Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraA hangja sem az az igazi... Bár nem tudom a kipuff mennyit tesz. De mentem pár éve egy lepukkant, de harapós motorú 12011-essel, annak kellemes duruzsolós hangja volt...
Válasz lorant90 #8015. hozzászólásáraNos nem az az igazi fekete
Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraTapostunk mar gepet evekig 4-1 bar kozti olajnomyassal vartuk mikor adja meg magat de meg mindig birja. Ha fekete a fust az a sok uzemanyag ha kek akk olaj. En emiatt huvelyeztem mer szegeny mar csak fustolt de nem birta a munkat. Aztan jott az adagolo.
Válasz lorant90 #8013. hozzászólásáraNos, szerintem ez az alsó elfogadott határ...
A nagyobb probléma az erő(összehasonlítási alapom nincs) és az olajfogyás... Ha dolgozok vele, füstöl rendesen...
Válasz csoppika #8012. hozzászólásáraMeglatod milyen rajta a szivo kosar mennyore sok rajta a karbon. En ilyenkor altalaban azt kitakaritom. Most pontosan nem tudom a tomites vastagsagat 1mm koruli. Akk az olajnyomassal nincs gond az megfeleo.
Válasz lorant90 #8011. hozzászólásáraMiért venném le? Vagy ha leveszem, látni esetleg rajta, ha kopott? 15-40 olaj, hidegen 5 bar, melegen 2.8-3.5, milyen kedve van... Bár az olaj fogy, úgyhogy szerintem kuka a hüvelysor...
Olajpumpánál a tömítés vastagsága mindegy? (meghajtó foghézag miatt esetleg, nem tudom, hol megy bele az olaj...)
Válasz csoppika #8010. hozzászólásáraHat ha leveszed az olaj pumpat akkor oda is kell pakolas,de ha csak a karter akk mas nem kell
Válasz lorant90 #8009. hozzászólásáraNo akkor beszerzek egy karter tömítés készletet. Már ha van külön... Valami extra tömítés van ott még? (mtz-nél pl gumi félkarikák vannak elöl-hátul)
Válasz csoppika #8008. hozzászólásáraMindenki maga tudja, en igy szoktam nem 1x nem 2x. De ha ragaszkodik a tamasztasho akk a kupluhgaz alatt emelo es egy erosebb deszka. De felesleges.
Válasz lorant90 #8007. hozzászólásáraNos a szerelőm nem ennyire bátor... Azt mondta, hogy mivel ez az alváz is, alá kell támasztani elöl hátul...
Válasz csoppika #8006. hozzászólására Az a bizonyos karter..eleg nehez dög. En csak siman le ulok melle valamire ala a terdeket es leeresztem. Aztan mehet be a viz es lehet leselkedni
Válasz T.f. #8005. hozzászólásáraEgy MTZ-t kivéve...vagy az már meghalt?
Nálad a Zetorokon magneton generátor van? Neked milyen külsőre a fesz szabályzó rajtuk? Mint amit belinkeltem? Ha a feszmérő néha bekalimpál, az fesz szabályzó, ugye?
A karter levételhez hol szokod alátámasztani a hasát? Gondolom nem betonos placcon (meg szabadban) ne álljak neki... Végére kéne járnom a hűtővíz fogyásnak, de a körzeti szerelő el van havazva mindig... Legalább azt el kéne döntenem, hogy a víz honnan jön(eldobandó a blokk, vagy nem...)
Válasz bolha1112 #8004. hozzászólásáraENI Szigma 15w40
http://webshop.axial.hu/kenoanyagok/motorolaj-haszongep-jarmuvekhez/eni/i-sigma-performance-e3-15w-40-20l-mot-ol-i-sigma-p-e3-15w-40.html
Nálam MTZ-be , Zetorba egyaránt.
Sziasztok! Zetor Crystal 16145-höz motorba ki milyen olajat javasol/használ?
Válasz T.f. #8002. hozzászólásáraAz egyik kolegám azt mondta hogy épített már át többet is és megéri kevesebb lesz a fogyasztása dinamikusabb lesz
Dugót
Porlasztó csúcsot amúgy is cserélnem kell adagoló turbó már van
A csonkokat kéne megszerezni még hozzá
Aztán nem akarok nagyobb dolgokat utánna mint ami van hozzá csak nem kell kinlódnia vele így a váltót se kell félteni elvégzett
Ugyan úgy marad neki a 3mas váltva forgó meg a 3.2 tárcsa ... Csak vigabb lesz kissebb hektár fogyasztással
Meghát nem menjen már pocsék a turbó meg az adagoló ha már van
Ne hagyjam már tovább porosodni a polcon
Holset turbó kb 10 üó mikor lecserélték amin volt beszart ami rajta volt utánna meg eltörte a főtengelyt oszt kinézett a blokkon így ez rámmaradt
Azért köszi a tanácsot
Válasz Dzsanosi #8001. hozzászólásáraSzia.
Visszaolvastam a problémádat . Egy-két gondolat a témában . Én anno egy 12145-öt terveztem átépíteni , ahhoz jártam körül a témát.
A motor forgattyús része és a hengerfej cikkszámok szerint megegyezik.
Variálni kell viszont :
-hűtő
-levegő csövek esetleg a levegő szűrő (turbósban nagyobb van)
-ÜZEMANYAG TARTÁLY
-kipufogó oldali gyűjtő öntvény a turbóval
-átvezető alu öntvény a turbótól (ez miatt kell másfajta tank)
-szívó csonk
-turbó olajzás a VISSZAFOLYÓ ággal
-KORREKTOROS adagoló
-TURBÓS porlasztó csúcs
Nálam elmaradt az átépítés , lett egy nagytesó a 12145 mellé .
A váltó témához. A 4 sebességes váltót nem célszerű 140 Le fölé beépíteni , de a lengyeleknél még 155 Le-vel is forgalmazták . Használattól is függ mit fog bírni.
Javasolnám nézd át a katalógust a különbségek
szempontjából.
Sajna 16045 (14045) katalógust nem ismerek.
Ez a 12145-16145-é.
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8111-16145/rejstrik-29/kl-ukova-skrina/?p=11
Sok sikert !
Valakinek véletlenül nem kallódik fölöslegesen turbós szívó és kipufogó torok
Vagy esetleg valami olyan elérhetőség akinek volna
Hali!
Lenne egy 24 voltos magneton generátorom. A feszültség kileng néha 30voltra... Gondolom feszültség szabályzó halódik. No a szabályzón a PH 28V/1 olvasható, és a 28V van beleütve. Egy vezeték jön belőle kívülre tűzősaruval. Szóval ezek a régi magnetonok egy kaptafára készültek?
Kép alapján ez lehet:
https://profi-tars.hu/beepitheto-feszultsegszabalyzo#page_artdet_tabs
Üdv a Tagoknak!
Zetor K25-höz önindítót keresek.
Esetleg valakinek ötlete?
Üdvözlettel: Elvira
Válasz buszsofőr #7996. hozzászólásáraAha értem
Válasz buszsofőr #7996. hozzászólásáraAha értem
Válasz Dzsanosi #7993. hozzászólásáraA Te 120asodon a hütön bal oldalt van a "púp" de a 160as hütöjen jobb oldalt van a "púp " épp azét h a levegöszürötöl tudd elvezetni a turbora a szívó csövet
Válasz csoppika #7994. hozzászólásáraÉrtem hát ezt mondjuk nem tudtam hogy milyen váltóval szerelték.
Nem akarok én 1-2 báros turbót rátenni csak egy kicsikét mint pl ami az mtzken van 0.4-0.5 csak hogy mégis könnyebben mennyen ne kelljen már dombnak felfele szikfoltba húzgálni békába
Válasz Dzsanosi #7993. hozzászólásáraA 14145-öst 2x4 sebességesnek, az újabb 14245-öst 2x3-nak írja... Szóval óvatosan kellene vele bánni... Gondolom a 4-es váltónak lélektani határon megy...
Válasz buszsofőr #7992. hozzászólásáraAz olajzásását le lehet venni róla az nem téma
A szívó sőt dettó megoldható
A hűtő forgatást azt nem vàgom mire gondol
Annyira nem vagyok hozzá hülye mert ráadásul Diesel motorok és váltók felújítását javítását végze munkagépekbe ahol dolgozok a Nyírség nehézgépnél
Csak ott mindent szakszerüen kell végezni átalakítást nem végzünk ilyen formában
Főbb motorok cummins perkins Deutz de amúgy amit hoznak
És benn a cégnél tőbbnyire mindenki azt mondta
Ne alakitgassam úgyse lesz jó akkor inkább cserélném le
Lecserélni nincs pénz
De felújítani meg muszály lesz mostanában mivel zabálja az olajat meg az olajnyomása se híres és ha már közöl rá nem sok különbség volna ára
Annyira nem vagyok benne hogy milyen típusok meg hogy mi volt bennük
De azt mondták hogy volt 140es széria ami csak turbós volt a 120ashoz képest
Így hát végülis énis majdnem 140est próbálok kihozni belőle annyit leszámítva hogy nem eredeti turbó kerülne rá
Válasz Dzsanosi #7991. hozzászólásáraMeg kéne oldani a turbó kenését is + a szívócsö hogy elférjen, 160ba való hütöt kell bele tenni vagypedig a mostani hütö tetejét megfordítani
Válasz Dzsanosi #7990. hozzászólására15-20 lóval többet nem annyit elírtam
Olyan 135-140. Már bőven elég volna
Válasz csoppika #7987. hozzászólására160 lovat nem akarok kihozni belőle max 15- 20 lovat de inkább csak 15 tel
Mert a turbós motorok rugalmasabbak jobb a fordulat nyomaték leadás
Még a hangja miatt plusz kapna akkor egy lefúvó szelepet is
Meg ha minden igaz a fajlagos fogyasztása is jobb a turbósnak
Válasz jocek26 #7988. hozzászólásáraNyugodtan hasznald. Arra van kitalalva.
Sziasztok!
Lehet attól baja a traktornak, hogy sokat nyomom a differenciálzárat(zetor 8011)? Persze csak egyenes szakaszon szántás közben. Előre is köszönöm.
Válasz Dzsanosi #7980. hozzászólásáraSKLacit kérdezd, neki volt 160-asra alakított motorral 120-as... A váltó nem bírta...