Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11585 hozzászólás
Nincs profilkép
#8033 Sk Laci
2018-02-04 09:58:15

Válasz lala #8032. hozzászólásáraNekem megvan a Forterra sorozaté. Claszikus Forterra és a HSX. Ami infóm van, HD-t csak ősztől fognak gyártani, adig csak raktárkészletről. A HSX-re fogják rakni a rugózot futómüvet, amit edig csak a HD-ben volt elérhető. Anyit tudok, valamelyik kiseb modelek is ideiglenesen leálnak a gyártáson. De hogy mi jó eben, azt nem tudom.

Nincs profilkép
#8032 noressz
2018-02-04 09:22:51

zetor proxima 120 hs

Nincs profilkép
#8031 lala
2018-02-02 09:13:50

nincs valakinek aktuális zetor árlistája?

Nincs profilkép
#8030 lala
2018-02-02 09:13:49

nincs valakinek aktuális zetor árlistája?

Nincs profilkép
#8029 Dzsanosi
2018-01-31 19:53:35

Mennyit nyom a gyári cseh turbó a crystalon ??
Csak mert nekem holset turbó jött be az udvarrasmile laugh aztán nehogy túl sokat nyomjon véletlenül

#8028 csoppika
2018-01-28 21:07:17

Válasz T.f. #8028. hozzászólásáraHaver szerint a 30V még nem gond... Majd még úgyis járatgatom, oszt lefigyelem...

#8027 T.f.
2018-01-28 20:39:00

Válasz csoppika #8027. hozzászólásáraHa a feszültség felfelé ugrál akkor a szabályzó a gond , a szénkefe ill. a csúszógyűrű hibája a töltés kimaradását okozza .
Én MTZ-nél gumigyűrű hiba miatt volt hogy teljes sort kihúztam (kihúzás előtt jelölve), gond nélkül visszament a helyére . Egy gyűrű volt a gond , de sok volt a víztérben az üledék , így viszont ki lett takarítva a blokk. A hüvelyek szinte újszerűek voltak .

#8026 csoppika
2018-01-28 10:08:01

Válasz T.f. #8025. hozzászólásáraKöszi.
A töltésem a 28V ról néha felkalimpál 30-ra... Ez is lehet szénkefe? Nekem a kombájnon van a magneton 24V...
A csepegés helyét jó volna tudni, hátha látok vmit a hibából. Legalább a kihúzandó hüvelyek számát meg tudom saccolni... Egynél többet úgysem húz ki a szerelő generál nélkül, mert ugyanúgy nem tudja visszatenni...

#8025 csoppika
2018-01-28 10:01:01

Válasz lorant90 #8024. hozzászólásáraNem szürkül, mert a vizet minden meló után leengedem... Fagyállóból kb 24 óra alatt 2-3 deci lement... Vízből kevesebb, de 1-1.5kg tömítő után is... A "kedves" eladó lehet 5 kilóval tömítette el annak idején...smile cursing (hogy fagyállózásig tartotta magát)
No meg folyamatosan gőzöl ha meleg a motor...

#8024 T.f.
2018-01-28 07:47:45

Válasz csoppika #8006. hozzászólásáraSzia. Az emlegetett MTZ parkolón van.
A Zetorokon nálam nem eredeti generátor van .
Ha a töltés ugrál , azt ált. kontakt hiba okozza , legvalószínűbb a szénkefe vagy a csúszógyűrű kopása. A szabályzó állandó , stabil tünetet okoz.
A karter levételekor az alátámasztást a kuplungház és a váltó összecsavarozásánál célszerű elhelyezni , ott van kereszt öntvény belülről .
A karter levételével az esetleges blokk hibát a hüvelykihúzása nélkül nem látod meg , csak a víz csöpögésének a helyét.

Nincs profilkép
#8023 lorant90
2018-01-28 07:31:42

Válasz csoppika #8022. hozzászólásáraMekkora az a vizmennyiseg ami lemegy olajba? Megszurkul az olaj?

Nincs profilkép
#8022 buszsofőr
2018-01-28 05:31:20

Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraA helyi jrd-be a 161es kb 10ev utan adta meg magát AZ olajnyomása melegen teligázon 2 alapgázon 0 volt szoval a tiedbe kár bolygatni


#8021 csoppika
2018-01-27 23:54:40

Válasz lorant90 #8021. hozzászólásáraFel lesz, mivel a tyukudvarban nem generálozunksmile sweatdrop
És korántsem biztos, hogy lesz idő beszorítani az ütemtervbe a szerelőnél. Arra vagyok főleg kíváncsi, hogy kell-e donor blokkot szereznem... Nehéz lenne megfelelő áron, mert mindenki tökéletes bontott motort árul...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#8020 lorant90
2018-01-27 23:22:15

Válasz csoppika #8020. hozzászólásáraTokeletes munkak bejaratas gyanant. A nagyobb terheles mellet kicsit ovatosabban es semmi gond nem lesz. Csak ha mar leveszed a kartert es megneszeled a huvely menti csepegest akk mar nem lesz felteve a karter.

#8019 csoppika
2018-01-27 23:09:21

Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraHa kikalkulálom, hogy van-e rávaló. Most tavasszal kell generáloztatnom. Van 2-3 ha rétem, amit nem kaszálok, no azt le tudnám ezzel szárzúzózni egy 1.60-as zúzóval bejáratás gyanánt(mondjuk a kardánt nem próbáltam, terheléskor megy-e...) Ha sikerül nekem learatnom, akkor még 18ha szalma rend szétdobatás rendterítővel, majd lezúzás az 1.60-as szalma zúzómmal... Ez talán lesz 30-50 üzemóra... Utána már csak a nehéz tárcsával meg a lazítóval tudom használni...

Nincs profilkép
#8018 lorant90
2018-01-27 23:06:42

Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraSok kulombseg van motor meg motor kozt. Havernak 83 as gyartasu 12011 van 8701 es motorszammal. Kozpoti kenyesu adagoloval olyan kis szolid hangja van de megy nincs vele gond igaz mar huvelyeztem de o olyan smile lol. Az enyemben 8601 es tipusu mogor van igaz mar at van csinalva kozponti kenesu adagolo van rajta de mindig kemenyebb haraposabb hangja volt. Es mintket kipifogo kivan herelvesmile lol

Nincs profilkép
#8017 lorant90
2018-01-27 23:02:24

Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraUccu neki ha mar lent a karter smile biggrin

#8016 csoppika
2018-01-27 23:01:11

Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraA hangja sem az az igazi... Bár nem tudom a kipuff mennyit tesz. De mentem pár éve egy lepukkant, de harapós motorú 12011-essel, annak kellemes duruzsolós hangja volt...smile biggrin

Nincs profilkép
#8014 lorant90
2018-01-27 22:27:21

Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraTapostunk mar gepet evekig 4-1 bar kozti olajnomyassal vartuk mikor adja meg magat de meg mindig birja. Ha fekete a fust az a sok uzemanyag ha kek akk olaj. En emiatt huvelyeztem mer szegeny mar csak fustolt de nem birta a munkat. Aztan jott az adagolo.

#8013 csoppika
2018-01-27 22:21:08

Válasz lorant90 #8013. hozzászólásáraNos, szerintem ez az alsó elfogadott határ...smile sweatdrop
A nagyobb probléma az erő(összehasonlítási alapom nincs) és az olajfogyás... Ha dolgozok vele, füstöl rendesen...

Nincs profilkép
#8012 lorant90
2018-01-27 22:16:44

Válasz csoppika #8012. hozzászólásáraMeglatod milyen rajta a szivo kosar mennyore sok rajta a karbon. En ilyenkor altalaban azt kitakaritom. Most pontosan nem tudom a tomites vastagsagat 1mm koruli. Akk az olajnyomassal nincs gond az megfeleo.

#8011 csoppika
2018-01-27 22:11:51

Válasz lorant90 #8011. hozzászólásáraMiért venném le? Vagy ha leveszem, látni esetleg rajta, ha kopott? 15-40 olaj, hidegen 5 bar, melegen 2.8-3.5, milyen kedve van... Bár az olaj fogy, úgyhogy szerintem kuka a hüvelysor...
Olajpumpánál a tömítés vastagsága mindegy? (meghajtó foghézag miatt esetleg, nem tudom, hol megy bele az olaj...)

Nincs profilkép
#8010 lorant90
2018-01-27 21:59:08

Válasz csoppika #8010. hozzászólásáraHat ha leveszed az olaj pumpat akkor oda is kell pakolas,de ha csak a karter akk mas nem kell

#8009 csoppika
2018-01-27 21:55:56

Válasz lorant90 #8009. hozzászólásáraNo akkor beszerzek egy karter tömítés készletet. Már ha van külön... Valami extra tömítés van ott még? (mtz-nél pl gumi félkarikák vannak elöl-hátul)

Nincs profilkép
#8008 lorant90
2018-01-27 21:41:23

Válasz csoppika #8008. hozzászólásáraMindenki maga tudja, en igy szoktam nem 1x nem 2x. De ha ragaszkodik a tamasztasho akk a kupluhgaz alatt emelo es egy erosebb deszka. De felesleges.smile whistling

#8007 csoppika
2018-01-27 21:33:35

Válasz lorant90 #8007. hozzászólásáraNos a szerelőm nem ennyire bátor... Azt mondta, hogy mivel ez az alváz is, alá kell támasztani elöl hátul...

Nincs profilkép
#8006 lorant90
2018-01-27 21:22:24

Válasz csoppika #8006. hozzászólására Az a bizonyos karter..eleg nehez dög. En csak siman le ulok melle valamire ala a terdeket es leeresztem. Aztan mehet be a viz es lehet leselkedni smile thumbup

#8005 csoppika
2018-01-27 21:13:05

Válasz T.f. #8005. hozzászólásáraEgy MTZ-t kivéve...vagy az már meghalt?smile biggrin
Nálad a Zetorokon magneton generátor van? Neked milyen külsőre a fesz szabályzó rajtuk? Mint amit belinkeltem? Ha a feszmérő néha bekalimpál, az fesz szabályzó, ugye?
A karter levételhez hol szokod alátámasztani a hasát? Gondolom nem betonos placcon (meg szabadban) ne álljak neki... Végére kéne járnom a hűtővíz fogyásnak, de a körzeti szerelő el van havazva mindig... Legalább azt el kéne döntenem, hogy a víz honnan jön(eldobandó a blokk, vagy nem...)smile sweatdrop

#8004 T.f.
2018-01-27 20:14:18

Válasz bolha1112 #8004. hozzászólásáraENI Szigma 15w40
http://webshop.axial.hu/kenoanyagok/motorolaj-haszongep-jarmuvekhez/eni/i-sigma-performance-e3-15w-40-20l-mot-ol-i-sigma-p-e3-15w-40.html
Nálam MTZ-be , Zetorba egyaránt.

Nincs profilkép
#8003 bolha1112
2018-01-27 19:52:28

Sziasztok! Zetor Crystal 16145-höz motorba ki milyen olajat javasol/használ? smile surrender

Nincs profilkép
#8002 Dzsanosi
2018-01-27 19:36:19

Válasz T.f. #8002. hozzászólásáraAz egyik kolegám azt mondta hogy épített már át többet is és megéri kevesebb lesz a fogyasztása dinamikusabb lesz
Dugót
Porlasztó csúcsot amúgy is cserélnem kell adagoló turbó már van
A csonkokat kéne megszerezni még hozzá
Aztán nem akarok nagyobb dolgokat utánna mint ami van hozzá csak nem kell kinlódnia vele így a váltót se kell félteni elvégzett
Ugyan úgy marad neki a 3mas váltva forgó meg a 3.2 tárcsa ... Csak vigabb lesz kissebb hektár fogyasztással
Meghát nem menjen már pocsék a turbó meg az adagoló ha már van smile laughsmile laugh
Ne hagyjam már tovább porosodni a polcon
Holset turbó kb 10 üó mikor lecserélték amin volt beszart ami rajta volt utánna meg eltörte a főtengelyt oszt kinézett a blokkon így ez rámmaradtsmile laugh
Azért köszi a tanácsot

#8001 T.f.
2018-01-27 19:20:09

Válasz Dzsanosi #8001. hozzászólásáraSzia.
Visszaolvastam a problémádat . Egy-két gondolat a témában . Én anno egy 12145-öt terveztem átépíteni , ahhoz jártam körül a témát.
A motor forgattyús része és a hengerfej cikkszámok szerint megegyezik.
Variálni kell viszont :
-hűtő
-levegő csövek esetleg a levegő szűrő (turbósban nagyobb van)
-ÜZEMANYAG TARTÁLY
-kipufogó oldali gyűjtő öntvény a turbóval
-átvezető alu öntvény a turbótól (ez miatt kell másfajta tank)
-szívó csonk
-turbó olajzás a VISSZAFOLYÓ ággal
-KORREKTOROS adagoló
-TURBÓS porlasztó csúcs
Nálam elmaradt az átépítés , lett egy nagytesó a 12145 mellé .
A váltó témához. A 4 sebességes váltót nem célszerű 140 Le fölé beépíteni , de a lengyeleknél még 155 Le-vel is forgalmazták . Használattól is függ mit fog bírni.
Javasolnám nézd át a katalógust a különbségek
szempontjából.
Sajna 16045 (14045) katalógust nem ismerek.
Ez a 12145-16145-é.
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8111-16145/rejstrik-29/kl-ukova-skrina/?p=11
Sok sikert !

Nincs profilkép
#8000 Dzsanosi
2018-01-27 18:24:03

Valakinek véletlenül nem kallódik fölöslegesen turbós szívó és kipufogó torok
Vagy esetleg valami olyan elérhetőség akinek volna

#7999 csoppika
2018-01-25 18:03:33

Hali!
Lenne egy 24 voltos magneton generátorom. A feszültség kileng néha 30voltra... Gondolom feszültség szabályzó halódik. No a szabályzón a PH 28V/1 olvasható, és a 28V van beleütve. Egy vezeték jön belőle kívülre tűzősaruval. Szóval ezek a régi magnetonok egy kaptafára készültek?
Kép alapján ez lehet:
https://profi-tars.hu/beepitheto-feszultsegszabalyzo#page_artdet_tabs

#7998 Elvi
2018-01-25 15:11:46

Üdv a Tagoknak!
Zetor K25-höz önindítót keresek.
Esetleg valakinek ötlete? smile thumbup

Üdvözlettel: Elvira smile cowboy

Nincs profilkép
#7995 buszsofőr
2018-01-24 20:03:45

Válasz Dzsanosi #7993. hozzászólásáraA Te 120asodon a hütön bal oldalt van a "púp" de a 160as hütöjen jobb oldalt van a "púp " épp azét h a levegöszürötöl tudd elvezetni a turbora a szívó csövet

Nincs profilkép
#7994 Dzsanosi
2018-01-24 19:11:20

Válasz csoppika #7994. hozzászólásáraÉrtem hát ezt mondjuk nem tudtam hogy milyen váltóval szerelték.
Nem akarok én 1-2 báros turbót rátenni csak egy kicsikét mint pl ami az mtzken van 0.4-0.5 csak hogy mégis könnyebben mennyen ne kelljen már dombnak felfele szikfoltba húzgálni békába

#7993 csoppika
2018-01-24 19:01:28

Válasz Dzsanosi #7993. hozzászólásáraA 14145-öst 2x4 sebességesnek, az újabb 14245-öst 2x3-nak írja... Szóval óvatosan kellene vele bánni... Gondolom a 4-es váltónak lélektani határon megy...

Nincs profilkép
#7992 Dzsanosi
2018-01-24 18:43:48

Válasz buszsofőr #7992. hozzászólásáraAz olajzásását le lehet venni róla az nem téma
A szívó sőt dettó megoldható

A hűtő forgatást azt nem vàgom mire gondol

Annyira nem vagyok hozzá hülye mert ráadásul Diesel motorok és váltók felújítását javítását végze munkagépekbe ahol dolgozok a Nyírség nehézgépnél
Csak ott mindent szakszerüen kell végezni átalakítást nem végzünk ilyen formában
Főbb motorok cummins perkins Deutz de amúgy amit hoznak
És benn a cégnél tőbbnyire mindenki azt mondta
Ne alakitgassam úgyse lesz jó akkor inkább cserélném le
Lecserélni nincs pénz
De felújítani meg muszály lesz mostanában mivel zabálja az olajat meg az olajnyomása se híres és ha már közöl rá nem sok különbség volna ára

Annyira nem vagyok benne hogy milyen típusok meg hogy mi volt bennük
De azt mondták hogy volt 140es széria ami csak turbós volt a 120ashoz képest
Így hát végülis énis majdnem 140est próbálok kihozni belőle annyit leszámítva hogy nem eredeti turbó kerülne rá

Nincs profilkép
#7991 buszsofőr
2018-01-24 09:33:47

Válasz Dzsanosi #7991. hozzászólásáraMeg kéne oldani a turbó kenését is + a szívócsö hogy elférjen, 160ba való hütöt kell bele tenni vagypedig a mostani hütö tetejét megfordítani

Nincs profilkép
#7990 Dzsanosi
2018-01-24 09:02:12

Válasz Dzsanosi #7990. hozzászólására15-20 lóval többet nem annyit elírtam
Olyan 135-140. Már bőven elég volna

Nincs profilkép
#7989 Dzsanosi
2018-01-24 08:59:36

Válasz csoppika #7987. hozzászólására160 lovat nem akarok kihozni belőle max 15- 20 lovat de inkább csak 15 tel
Mert a turbós motorok rugalmasabbak jobb a fordulat nyomaték leadás
Még a hangja miatt plusz kapna akkor egy lefúvó szelepet is

Meg ha minden igaz a fajlagos fogyasztása is jobb a turbósnak

Nincs profilkép
#7988 lorant90
2018-01-24 08:29:22

Válasz jocek26 #7988. hozzászólásáraNyugodtan hasznald. Arra van kitalalva.

Nincs profilkép
#7987 jocek26
2018-01-24 08:15:11

Sziasztok!

Lehet attól baja a traktornak, hogy sokat nyomom a differenciálzárat(zetor 8011)? Persze csak egyenes szakaszon szántás közben. Előre is köszönöm.

#7986 csoppika
2018-01-23 23:40:25

Válasz Dzsanosi #7980. hozzászólásáraSKLacit kérdezd, neki volt 160-asra alakított motorral 120-as... A váltó nem bírta...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Dutra D4KB 1000 eladó
Dutra D4KB 1000 eladó

4.200.000 Ft

Növendékborjú eladó
Növendékborjú eladó

1.600 Ft

Sorközművelő és műtrágyaadagolóval
Sorközművelő és műtrágyaadagolóval

650.000 Ft

Valtra keréksúlyok 4 db 80 kg-os MTZ,  Zetor,  John Deere vagy ki mire
Valtra keréksúlyok 4 db 80 kg-os MTZ,...

110.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]