Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #7597. hozzászólásáraEz KON 800-as. 180-as Skodák után volt gyártva. Nekem 5 m-es volt a 12045 után, szépen vitte partokon is. Nálad az egyenesen el kéne vinie a 6 métert, de az 5-tel is szépen haladnál. Melékesen ezt a 8 m is megveheted, majd vágsz le belőle a megfelelő széleségre.
Válasz Józsika #7589. hozzászólásáraA "Gépkönyvek..."-nél jeleztem neki, hogy emil címre tudnék. (Mondjuk kissé barátságtalanra sikerült és lehet, hogy elijesztettem.)
Egyébbként, ha tőled kéri valaki, akkor add oda nyugodtan, ha van rá lehetőségrd.
Válasz fendt309 #7585. hozzászólásáraIgen akkor csak nyul lesz benne
Ha más felöl nézzük nem lesz benne a lassitó bolygómű fokozat és csak direktbe fogja hajtani a nyelestengely az előtét tengelyt
Ej elvtársak, elvtársak, nemértetek a kristálhoz, de nem hibáztatásként mondom, hozzátok tizedannyi sem kerult anno még a szociba. Aki meg esetleg jártvele, se értet hozzá.
Bekell látni, egy otvenes MTZ bol, vagy 50-es Super-ból átulni a Kristálba, akkortájt nagy lépés volt, Nemis csoda, hogy nemértettek sem a nyulhoz, sem a tobbi aprśághoz, amihez oda kell figyelni ennél a tipusnal.
Kristál válójának egy titka van, az olaj. Természetesen semmi motorolajathozzámajdazjĺesz hozzá állás, rendszeres szinten tartás, mégha csopog, szivárog is és pillanatnyilag nincs is ido rá megcsinálni, illetve szurok tisztítása és csereéje, na meg persze az olajé, neakarjunk 10 éves sebváltó olajtol csodat. 1000 motorŕa és csere, ha sotet, ha világos, ha fekete.
Meloban egy 88as kristállal dolgozok, kaptunk 952.4 es ruszkit, de két kanyar után visszaállítottam a hellyére és szaladtam az enyémhez.
Persze az MTZ sokkalta fiatalabb, de NEMKELL. Bolondok vagytok azért pénzt adni? :O Hangos, ordít, morog az egész traktor sebességet 2 kézzel kell raknom (a kristálban két ujjal( , pedálok szarul állnak, nyakamban a lábaim, vékonyszar a hidraufelfuggesztése, semmire sem jó.
Kristál motorja-ezév telén max -24 fokt mértem a tszben és beindult, poccre, nem garázsoltan, ifutott szar motorral, ahol a porlasztó csucsok 120 bar nyomáson hugyoztak, az uj budikat meg délig melegítették :D
Ugyhogy holgyek és urak ez sem tokéletes, de ha értessz hozzá és orvoslod a hibákat és idoben utána állítassz, nagyon sokat kibír.
Válasz fendt309 #7585. hozzászólásáraGondolom igen... A kevésbé elegáns taknyolás a nyúl lehegesztése... Erről Tf kolléga tud mesélni...mennyire megéri(az eladónak)...
Válasz T.f. #7580. hozzászólásáraA nyul/béka hibát ki lehet küszöbölni az egyik veterán ismerősöm mondta meg gépkönyvbe is láttam
Kihagyod belőlle az egész szerkezetet
Van átalakitó nyelestengely hozzá
Utánna nem lesz váltó hibád
Előző hozzászolásnak
Meg hogy a motorja nem birja sűrűn kell újítani.
Az gépkezelő hiba lesz inkább
Ilyen módon bármék motort meg lehet ölni.
Mert a súlya hossza viszont jó az erdőre nehezen akad el ha jo az eleje difizára gumija
Előző télen olyan jo volt az idő az erdőzéshez nálunk hogy bármék mtz lement ott is maradt
Én meg a zetorral kitudtam hozni az árut.
Meg az erdészek a 3 tendelyes összkerekes kamazzal tudtak közlekedni.
Lehet fikázni a kristályokat de rossz kezelővel meg karbantartás nèlkül bármit tönkre lehet tenni
Válasz Filler #7579. hozzászólásáraSzia. Az 1-es és a 2-es széria elektromossága nem azonos , így ezen az úton nem jutsz előbbre.
Az 1-esen nem méri az alsó tankot a müszer , így átkapcsoló rendszer nincs.
Válasz ermike #7576. hozzászólásáraSzia. A Zetor nem a legszerencsésebb választás erdőre . Az üzemidő egy jó részét alapjárati fordulaton teljesíti , amit üzem meleg váltóolaj esetén csak "békában" bír a váltó . A nyomatékváltót csak 1200-as (gyengébb váltó hidraulika esetén akár 1500-as)motorfordulatszám felett lehet "nyúlba" kapcsolni , ez alatt vissza kell váltani "békába" , ha a gépész elfelejti , akkor elég gyakori nyomatékváltó javítás , csere lesz a vége . Az állandó "béka" üzemmódra viszont a nyomatékváltó csapágyazása nem alkalmas , így ugyancsak javítás , csere lesz a vége.
Válasz ermike #7576. hozzászólásáraItt a cégnél van kettő is, 12 ezer óra körül mozognak, motor felújítás elég gyakori, bár mondjuk a kezelőik sincsenek a toppon, egy két évente megfőzik őket. Kicsi ccm a motor ahogy már írták, és ki kell fogni, zetorból is van selejtes mint mtz-ből.
Válasz Filler #7571. hozzászólásáraRemélem ez segít. Igaz ez 16145 van de remélem jó a 16245 is, utolsó oldal. Nem tudom mi a különbség, lusta vagyok vissza olvasni. 16145
Válasz kolbász #7572. hozzászólásáraKépet max hétvégén tudok
De felveszed a padlólemezt látszik a váltófedél annak a bal oldalán hosszirányt tekintve a középen van kivezetve az első hajtás összekapcsolását működtető cső
Ott azon a részen domború a fedél az olajfurat miatt azon van egy 10x1 csatlakozási lehetőség
Még ha segit megtalálni 45 fokos szögbe döntött elölre nézve
Válasz Dzsanosi #7549. hozzászólásáraSzia tudnál képet küldeni hogy hová kötötted be mert most vettem egy 16145-östés kiváncsi lennék a nyomásra ha tudnál képet feltenni megköszönném.
Sziasztok, van egy 6245-ös motorblokkom amibe a dugó 100-as átmérőjű, , de mivel ez a blokk gátrepedt, az lenne a kérdésem hogy át lehet e rakni a belsejét egy 5611-es blokkba amiben a dugó 95-ös átmérőjű? Válaszaitokat előre is köszi!
Üdvözlök Mindenkit.
Segítséget szeretnék kérni alkatrész beszerzésbe tőletek kedves gazdatársak.
16145-ös zetor traktoromhoz keresek eredeti csapágy sort a motorba (ha lehetséges nem után gyártott minőséget, egyáltalán létezik még minőség?). Köszönöm előre.
Válasz Sk Laci #7510. hozzászólásáraHali. Lepróbáltam a fejet. Ami csapokat a muszkával használok, azok is 30-asak. Igaz amivel először tárcsáztam megrepedt. Viszont sok a lötty... A maszek fejen kb 50-es a lyuk, a tárcsán is, ami ráadásul ovális...
Válasz Claastra. #7555. hozzászólásáraErre nem tudok mit mondani
Kinek mire van pénze
Jonira nekem pl sose fogja jutni de nem is kéne
Ültem régebbi 115 lovasba meg újjabbakba is 180 330...
Meg landini 165 be is akkor már nekem inkább
A landini mondjuk a 180 as johni hellyett
De ennek is mevan a gyári hibája
Ennek meg a VE adagolója nem birja a kiképzést
Meg mindennek van valami nyűgje úgyis tökéletes tartós gép úgysincs
És kb mind úgy van kitalálva hogy ami többet bir annak több a javitása vagy a hektáronkénti haszonbol ugyan úgy visz mind el
De ha tévednék cáfolni lehet
Eltudom ismerni ha tévedek és elnézést tudok kérni
Válasz mtz1221 #7554. hozzászólásáraNah azt most meg nem mondom neked hogy milyen adagoló van rajta
Ha segit most 5 éves idén
Vagy ha valami megkülönböztetés tudol e mondani amböl megismerhető szerintem úgy rémleni fog
Mert már egy éve máshol vagyok
De még egy amit húzott
Egyes mélylazitó 50cm 6.5-6.7 km/h húzta
Az jónak mondható tempó volt
Hogy ö hogy is mondjam nem volt rossz gép az mtz de meglátszik a különbség de csúnya is volna ha nem látszott volna az erőviszony
Érzésem szerint a kategória különbség látszik
De ha mondjuk az mtz82 hasonlitom egy zetor major 80
A zetor az mtz nyomába se ér pedig azt mondják hogy kényelmesebb jobb a zetor nah ennél nem
Kènyelmi szempontbol is ès ha az erejét nézem is ikább a 82-es
És van néhány milla árkülönbség 2 mtz kijön a zetor árábol
Még a bukócsöves 50-ünk 80 motorral felezővel beépitve van nincs eleje de az is meggyalázza a majorkát pedig idén 42éves
Válasz Dzsanosi #7553. hozzászólásáracsak itt egy 30éves joni-rol van szó ,aminek a motorjai elnyűhetetlenek,13-15 crystál volt az udvaron talán 2-3 tudott dolgozni,a többi mindíg javítás alatt,szálításra lettek végül használva arra meg qrva lassú
Csak egy tapasztalat a műhelyböl hogy a 320 lovas johni hajlamos a szeleptányér leszakadásra a 24 szelep szimering vezető 960 ezer
Gyári hiba többnél is jelentkezett már
Semmi se lehet tökéletes
Válasz VDénes #7550. hozzászólásáraA 892 töl többet tud ezt tudom tapasztalatbol
Ahol dolgoztam ott 892 volt ahoz egy 3.2 m tárcsa azzal küszködve birta tartani a 8km/h-t aztán elkértem a 12045 höz 12 vel erölködés nélkül húztam 75-80 fok volt a vizem nem füstölt
Az mtzvel meg-meg kellett állnom hogy főzi a vizet és kente a füstöt
Jó ekkor csak teszteltem
Aztán vissza egyet 7km/h ott birta de igy meg lassú voltam nem volt teljesitmény.
Azt tuti hogy jobban birja azért plusz 30 ló az 30 ló meg plusz 2 henger
Ha van is baja a gèpnek meg lehet csinálni aztán az meg húlyeség hogy annyira nagyon bajos gépek
Csak vigyázni kell rá
Ugyan ilyen hozzáállással bármilyen gépet tönkre lehet vágni pillanatok alatt de ugyan igy ha van gazdája sokat ki is birhat
Válasz VDénes #7550. hozzászólásárajonit 1x kell kijavítani,a crystálokat meg javíthatod állandóan,és s...r marad,te pénzed nehéz ügy én tudom,1 évig volt zetorom,szabadidőtraki(minden szabadidőd rámegy)
11599 hozzászólás
Válasz Sk Laci #7599. hozzászólásáraVan ezen rögtörő? Nehézfogas után van rugókapa?
Válasz csoppika #7597. hozzászólásáraEz KON 800-as. 180-as Skodák után volt gyártva. Nekem 5 m-es volt a 12045 után, szépen vitte partokon is. Nálad az egyenesen el kéne vinie a 6 métert, de az 5-tel is szépen haladnál. Melékesen ezt a 8 m is megveheted, majd vágsz le belőle a megfelelő széleségre.
Válasz D-032-a #7591. hozzászólásáraKöszönöm! Saját "szakállamra" nem akartam ajánlgatni.
Válasz kajszi_71823 #7594. hozzászólásáraVeszett egy szerkezet ez![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170909113601_ca80b42658_36893341_o2.jpg)
Válasz kajszi_71823 #7594. hozzászólásáraAz melyik? Amin a combig érő rugókapák vannak?
Válasz csoppika #7593. hozzászólásáraMi a sebessége a fokozatnak amiben húzná ?? Ilyenre gondolsz
![???](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170909102231_proizvodi_03.jpg)
Válasz csoppika #7593. hozzászólásáraA csehek a 6 méteres fuggesztett KON kombinátort tervezték a 120-ashoz.
Srácok!
120-as Zetor fogasos, dupla rögtörős, simítólapos kombinátorból mekkorát tudna elhúzni normál tempóban? (rugókapás-fogasos közötti nehézségi különbségről van fogalmam, rugós van itthon...muszkához)
Válasz hollpetya78 #7582. hozzászólásáraItt ezen a topicon írd a keresőbe: pdf... Aztán szemezgess...
Válasz Józsika #7589. hozzászólásáraA "Gépkönyvek..."-nél jeleztem neki, hogy emil címre tudnék. (Mondjuk kissé barátságtalanra sikerült és lehet, hogy elijesztettem.)
Egyébbként, ha tőled kéri valaki, akkor add oda nyugodtan, ha van rá lehetőségrd.
Válasz fendt309 #7585. hozzászólásáraIgen akkor csak nyul lesz benne
Ha más felöl nézzük nem lesz benne a lassitó bolygómű fokozat és csak direktbe fogja hajtani a nyelestengely az előtét tengelyt
Válasz hollpetya78 #7582 .hozzászólására
D032a fórumtárs ajánlott könyvet,a 2017.02.10.-i hozzàszólásában .
Válasz kajszi_71823 #7587. hozzászólásáraÖsszekeverted a topicot? Ez nem az "MTZ vagy zetor", azt kérdezték visszább hogy jó-e a kristal erdőre.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ej elvtársak, elvtársak, nemértetek a kristálhoz, de nem hibáztatásként mondom, hozzátok tizedannyi sem kerult anno még a szociba. Aki meg esetleg jártvele, se értet hozzá.
Bekell látni, egy otvenes MTZ bol, vagy 50-es Super-ból átulni a Kristálba, akkortájt nagy lépés volt, Nemis csoda, hogy nemértettek sem a nyulhoz, sem a tobbi aprśághoz, amihez oda kell figyelni ennél a tipusnal.
Kristál válójának egy titka van, az olaj. Természetesen semmi motorolajathozzámajdazjĺesz hozzá állás, rendszeres szinten tartás, mégha csopog, szivárog is és pillanatnyilag nincs is ido rá megcsinálni, illetve szurok tisztítása és csereéje, na meg persze az olajé, neakarjunk 10 éves sebváltó olajtol csodat. 1000 motorŕa és csere, ha sotet, ha világos, ha fekete.
Meloban egy 88as kristállal dolgozok, kaptunk 952.4 es ruszkit, de két kanyar után visszaállítottam a hellyére és szaladtam az enyémhez.
Persze az MTZ sokkalta fiatalabb, de NEMKELL. Bolondok vagytok azért pénzt adni? :O Hangos, ordít, morog az egész traktor sebességet 2 kézzel kell raknom (a kristálban két ujjal( , pedálok szarul állnak, nyakamban a lábaim, vékonyszar a hidraufelfuggesztése, semmire sem jó.
Kristál motorja-ezév telén max -24 fokt mértem a tszben és beindult, poccre, nem garázsoltan, ifutott szar motorral, ahol a porlasztó csucsok 120 bar nyomáson hugyoztak, az uj budikat meg délig melegítették :D
Ugyhogy holgyek és urak ez sem tokéletes, de ha értessz hozzá és orvoslod a hibákat és idoben utána állítassz, nagyon sokat kibír.
Válasz fendt309 #7585. hozzászólásáraGondolom igen... A kevésbé elegáns taknyolás a nyúl lehegesztése... Erről Tf kolléga tud mesélni...mennyire megéri(az eladónak)...
Válasz Dzsanosi #7584. hozzászólásáraAkkor csak nyúl lesz benne?
Válasz T.f. #7580. hozzászólásáraA nyul/béka hibát ki lehet küszöbölni az egyik veterán ismerősöm mondta meg gépkönyvbe is láttam
Kihagyod belőlle az egész szerkezetet
Van átalakitó nyelestengely hozzá
Utánna nem lesz váltó hibád
Előző hozzászolásnak
Meg hogy a motorja nem birja sűrűn kell újítani.
Az gépkezelő hiba lesz inkább
Ilyen módon bármék motort meg lehet ölni.
Mert a súlya hossza viszont jó az erdőre nehezen akad el ha jo az eleje difizára gumija
Előző télen olyan jo volt az idő az erdőzéshez nálunk hogy bármék mtz lement ott is maradt
Én meg a zetorral kitudtam hozni az árut.
Meg az erdészek a 3 tendelyes összkerekes kamazzal tudtak közlekedni.
Lehet fikázni a kristályokat de rossz kezelővel meg karbantartás nèlkül bármit tönkre lehet tenni
Válasz Dzsanosi #7573. hozzászólásáraKöszi
Sziasztok!![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Magyar nyelvű gépkönyvet keresek Zetor 6045- höz. Sürgős lenne. Aki tud ebben segíteni, kérem írjon!
Köszönöm!
Válasz Filler #7579. hozzászólásáraSzia. Az 1-es és a 2-es széria elektromossága nem azonos , így ezen az úton nem jutsz előbbre.
Az 1-esen nem méri az alsó tankot a müszer , így átkapcsoló rendszer nincs.
Válasz ermike #7576. hozzászólásáraSzia. A Zetor nem a legszerencsésebb választás erdőre . Az üzemidő egy jó részét alapjárati fordulaton teljesíti , amit üzem meleg váltóolaj esetén csak "békában" bír a váltó . A nyomatékváltót csak 1200-as (gyengébb váltó hidraulika esetén akár 1500-as)motorfordulatszám felett lehet "nyúlba" kapcsolni , ez alatt vissza kell váltani "békába" , ha a gépész elfelejti , akkor elég gyakori nyomatékváltó javítás , csere lesz a vége . Az állandó "béka" üzemmódra viszont a nyomatékváltó csapágyazása nem alkalmas , így ugyancsak javítás , csere lesz a vége.
Válasz Gepi #7574. hozzászólásáraLehet jó lenne, csak sajnos nem tudok szlávul. Sajnos így nem találom meg az üzemanyag szintjelzőjének a bekötését.
Válasz ermike #7576. hozzászólásáraItt a cégnél van kettő is, 12 ezer óra körül mozognak, motor felújítás elég gyakori, bár mondjuk a kezelőik sincsenek a toppon, egy két évente megfőzik őket. Kicsi ccm a motor ahogy már írták, és ki kell fogni, zetorból is van selejtes mint mtz-ből.
Válasz ermike #7576. hozzászólásáraMindent,motor váltó hidraulika,minden gyenge
Üdv,
Most néztem meg egy Zetor trakit, 12xxx számú ha jól emlékszem :)
Nem mai vas az erdőre kellene fát húzni jó nagy súlya van, egy 6 tonnás csörlőt fog cipelni meg persze a fát-fákat.
Mire számíthatok mennyit fogyaszt, mit kell rajta megnézni, hogy ne nyúljak félre....
Válasz kolbász #7572. hozzászólására6494-es hozzászólás...
Válasz Filler #7571. hozzászólásáraRemélem ez segít. Igaz ez 16145 van de remélem jó a 16245 is, utolsó oldal. Nem tudom mi a különbség
, lusta vagyok vissza olvasni
.
16145
Válasz kolbász #7572. hozzászólásáraKépet max hétvégén tudok
De felveszed a padlólemezt látszik a váltófedél annak a bal oldalán hosszirányt tekintve a középen van kivezetve az első hajtás összekapcsolását működtető cső
Ott azon a részen domború a fedél az olajfurat miatt azon van egy 10x1 csatlakozási lehetőség
Még ha segit megtalálni 45 fokos szögbe döntött elölre nézve
Válasz Dzsanosi #7549. hozzászólásáraSzia tudnál képet küldeni hogy hová kötötted be mert most vettem egy 16145-östés kiváncsi lennék a nyomásra ha tudnál képet feltenni megköszönném.
Sziasztok!
16245-höz keresek kapcsolási rajzot.
Előre is köszönöm.
Válasz némedi #7569. hozzászólására A blokk a hüvelyek közt repedt, a motorszámom 6901-116373.
Válasz adrienn871021 #7564. hozzászólásáraHol repedt a blokk? 5201-7701-es motorkódú motorokba mindbe illik a 98,100,102-es hüvely.
Válasz adrienn871021 #7567. hozzászólásáraA blokk passzol a 6911-7011-7211 7245
Sziasztok, nem lapul véletlenül valakinél egy egy 6245-ös zetorblokk, amiben 100-as a hüvely?![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz adrienn871021 #7564. hozzászólására Köszi a gyors választ!
Válasz adrienn871021 #7564. hozzászólásáraUdv . Epp most mertem meg a 95 os huvely kulsejet es 102 et . Nem passzol a kulso meret .
Sziasztok, van egy 6245-ös motorblokkom amibe a dugó 100-as átmérőjű, , de mivel ez a blokk gátrepedt, az lenne a kérdésem hogy át lehet e rakni a belsejét egy 5611-es blokkba amiben a dugó 95-ös átmérőjű? Válaszaitokat előre is köszi!
Üdvözlök Mindenkit.
Segítséget szeretnék kérni alkatrész beszerzésbe tőletek kedves gazdatársak.
16145-ös zetor traktoromhoz keresek eredeti csapágy sort a motorba (ha lehetséges nem után gyártott minőséget, egyáltalán létezik még minőség?). Köszönöm előre.
Válasz Sk Laci #7510. hozzászólásáraHali. Lepróbáltam a fejet. Ami csapokat a muszkával használok, azok is 30-asak. Igaz amivel először tárcsáztam megrepedt. Viszont sok a lötty... A maszek fejen kb 50-es a lyuk, a tárcsán is, ami ráadásul ovális...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
valaki meg tudná mondani hogy a 16045 traktoron a centrifugál szűrőben a fúvókákon hányas furatnak kell lennie![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz csoppika #7559. hozzászólásáraAz a baj hogy nem. Hatalmas az a traktor. Minden eszköz nagyobb kéne.
Válasz VDénes #7550. hozzászólásáraHa azt a Gépesített paraszt féle 4650-est ki tudod használni, szerintem vedd meg...
Válasz Dzsanosi #7549. hozzászólásáraEllenőrző gomba van benne...
Csak érdeklődtem. Lejjebb írtam, hogy néha elfelejtem kikapcsolni...
Meleg váltónál 1500-on nyúlba...
Válasz Claastra. #7555. hozzászólásáraErre nem tudok mit mondani
Kinek mire van pénze
Jonira nekem pl sose fogja jutni de nem is kéne
Ültem régebbi 115 lovasba meg újjabbakba is 180 330...
Meg landini 165 be is akkor már nekem inkább
A landini mondjuk a 180 as johni hellyett
De ennek is mevan a gyári hibája
Ennek meg a VE adagolója nem birja a kiképzést
Meg mindennek van valami nyűgje úgyis tökéletes tartós gép úgysincs
És kb mind úgy van kitalálva hogy ami többet bir annak több a javitása vagy a hektáronkénti haszonbol ugyan úgy visz mind el
De ha tévednék cáfolni lehet
Eltudom ismerni ha tévedek és elnézést tudok kérni
Válasz mtz1221 #7554. hozzászólásáraNah azt most meg nem mondom neked hogy milyen adagoló van rajta
Ha segit most 5 éves idén
Vagy ha valami megkülönböztetés tudol e mondani amböl megismerhető szerintem úgy rémleni fog
Mert már egy éve máshol vagyok
De még egy amit húzott
Egyes mélylazitó 50cm 6.5-6.7 km/h húzta
Az jónak mondható tempó volt
Hogy ö hogy is mondjam nem volt rossz gép az mtz de meglátszik a különbség de csúnya is volna ha nem látszott volna az erőviszony
Érzésem szerint a kategória különbség látszik
De ha mondjuk az mtz82 hasonlitom egy zetor major 80
A zetor az mtz nyomába se ér pedig azt mondják hogy kényelmesebb jobb a zetor nah ennél nem
Kènyelmi szempontbol is ès ha az erejét nézem is ikább a 82-es
És van néhány milla árkülönbség 2 mtz kijön a zetor árábol
Még a bukócsöves 50-ünk 80 motorral felezővel beépitve van nincs eleje de az is meggyalázza a majorkát pedig idén 42éves
Válasz Dzsanosi #7553. hozzászólásáracsak itt egy 30éves joni-rol van szó ,aminek a motorjai elnyűhetetlenek,13-15 crystál volt az udvaron talán 2-3 tudott dolgozni,a többi mindíg javítás alatt,szálításra lettek végül használva arra meg qrva lassú
Válasz Dzsanosi #7552. hozzászólásáraMilyen 892-es volt az,motorpal adagolós ??
Csak egy tapasztalat a műhelyböl hogy a 320 lovas johni hajlamos a szeleptányér leszakadásra a 24 szelep szimering vezető 960 ezer
Gyári hiba többnél is jelentkezett már
Semmi se lehet tökéletes
Válasz VDénes #7550. hozzászólásáraA 892 töl többet tud ezt tudom tapasztalatbol![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ahol dolgoztam ott 892 volt ahoz egy 3.2 m tárcsa azzal küszködve birta tartani a 8km/h-t aztán elkértem a 12045 höz 12 vel erölködés nélkül húztam 75-80 fok volt a vizem nem füstölt
Az mtzvel meg-meg kellett állnom hogy főzi a vizet és kente a füstöt
Jó ekkor csak teszteltem
Aztán vissza egyet 7km/h ott birta de igy meg lassú voltam nem volt teljesitmény.
Azt tuti hogy jobban birja azért plusz 30 ló az 30 ló meg plusz 2 henger
Ha van is baja a gèpnek meg lehet csinálni aztán az meg húlyeség hogy annyira nagyon bajos gépek
Csak vigyázni kell rá
Ugyan ilyen hozzáállással bármilyen gépet tönkre lehet vágni pillanatok alatt de ugyan igy ha van gazdája sokat ki is birhat
Válasz VDénes #7550. hozzászólásárajonit 1x kell kijavítani,a crystálokat meg javíthatod állandóan,és s...r marad,te pénzed nehéz ügy én tudom,1 évig volt zetorom,szabadidőtraki(minden szabadidőd rámegy)